| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 14 december 2002 om 22:00 |
Van mij mag iedereen gewoon dragen wat ie zelf wil. Op zo'n oldschool claassic feest ga ik er echter automatisch vanuit dat er meer aus en zo gedragen wordt. Nostalgie weet je. Achter de schermen worden trouwens al maar weer meer ausjes verkocht en nikes raken nooit uit. Zelf vindt ik dat iedereen moet kunnen dragen wat ie wil zolang hij of zij er maar geen nazistische kledings wijze op na houdt.
jah cker diep triest iedereen heeft ze eigenstyle van kleding LONSDALE wat is er verkeerd aan?
das de gabbur van nu zie jij z enog in aussies nouw ik ken ze alleen nog die er in slapen !!
xxx
Ja dIe eNkElE Op FeEsSiEs mAAr t ZijN eR NiEt mEeR vEeL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
das de gabbur van nu zie jij z enog in aussies nouw ik ken ze alleen nog die er in slapen !!
xxx
Ja dIe eNkElE Op FeEsSiEs mAAr t ZijN eR NiEt mEeR vEeL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Ik zie dr nog genoeg
Hebben we het nou over een feest dat op 14 dec plaatsvond? 
Hehe. Aardig feest was het zeker...
Hehe. Aardig feest was het zeker...
K von t wel n relaxd feesie, niet n top feesie, maar heb me zekerrrwel vermaakt hoor. T was de bedoeling dat k dah weekend ff nix ging doen, hele weekend dus eigeluk nie thuis geweest hahahaha. Maar wel ff tijdje gezeten op dat balkon op n stoel, dus tognog ff nix doen
, ja muziekie luisteren, zekerr relaxd