Partyflock

Forumonderwerp · 592621
5289x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben benieuwd of er mensen hier zijn die hun ex missen? Ook al heb je het zelf uitgemaakt.
Waarschuw beheerder
jep.. maar jah ook al maak je t zelf uit.. betekent nix.. je mist die persoon toch wel.. zker als t toch n fout was om t uit te maken..
Waarschuw beheerder
donateur
Ikzelf mis mijn ex echt niet!!! Heb het zelf uitgemaakt en hij heeft een vriendin nu maar belt me wel op dat hij van me houdt :S

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, niet echt, dom wijf, beetje niets van je laten horen.

Waarschuw beheerder
Tsja de liefde is vaag meis.... Ik heb het zelf ook gehad dat ik het uitmaakte of afhield en later tog spijt kreeg
Waarschuw beheerder
donateur
Jah.

1 ex mis ik omdat ie zo'n onwijs goed maatje was.
en nog 1, omdat ie zo lekkerrrr is!

Waarschuw beheerder
NEE, geen seconde meer, niemand!!! Ik heb alles wat ik altijd al zocht gevonden, gelukkig! :) :lief: :)
Waarschuw beheerder
er is maar 1 ding wat ik mis en dat is de SEX :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik mis hem dus absoluut niet!
heb hem al 3 maanden niet gezien (ook al woont hij in hetzelfde dorp)
ik vind het heerlijk zo! :D

Waarschuw beheerder
donateur
oppervlakkig hoor rox

Waarschuw beheerder
Erg herkenbaar hoor Manon... :-)
Waarschuw beheerder
ja nou missuh als siej niej sow kkinderachtig was had ik nu nog langer met B@R€T$K! maar ja ik heb het uitgemaakt

en werd daarna smoor verliefd op mano maar dat is nu ook al weer over naar 5 daguh het is wel kort maar ik vind het wel heeeeeeeeeeeeeel erg en mis hem eigenlijk wel want het is z'n poepiej :LIEF:
Waarschuw beheerder
met miech eens, behalve dat dom wijf!! dat: ik wil wel vrienden blijven snap ik ook nogsteeds niet :S

btw heb het niet zelluf uit gemaakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben ook nog bevriend met mijn ex en dat gaat opzich goed. maar als hij weer zegt dat hij van me houdt dan krijg ik daar een raar gevoel bij, volgens mij wilt hij maar 1 ding!!

Waarschuw beheerder
donateur
meiden, als jullie zo greaag willen zijn er genoeg geile pfers of gigolos die jullie van dienst kunnen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg niet dat ik het zelf wil
Waarschuw beheerder
de beste sex heb je met je ex

Waarschuw beheerder
ja, als kiespijn!

Inge

Waarschuw beheerder
de beste sex heb je met je ex??? Maybee, maybee not :P
Waarschuw beheerder
donateur
daarom wilt hij het ook met mij ;)
Waarschuw beheerder
ja dat lijkt me duidelijk
Waarschuw beheerder
ja maar vaak is dat wel sow want je weet elkaars plekkies

ik ga etuh (K)
Waarschuw beheerder
2 miech: geil....noem jij dat geil die mennekes hier op pf

Waarschuw beheerder
k mis mijn ex niet echt.. stomme kerel zeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig al een tijdje niet meer. Dat scheelt echt wel, want als je aan je ex blijft denken, schiet het echt niet op verder te gaan met leven

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het niet over knap Manon, maar over geil, dat is iets heel anders.

Revenge of the Nerds zeker nooit gezien?:P
Waarschuw beheerder
mjah af en toe mis ik me ex wel hoor!
maar kweet dat het nooit meer goed ken gaan, is soms ook wel een klote gevoel! :S
Waarschuw beheerder
ik weet dat het met B@R€T$K! ook niej goed komt en dat wil ik ook niej :D

maar ik hoop wel dat het nog een keertje wat gaat worden met mano :BLOOS:
Waarschuw beheerder
donateur
meis als je het echt wilt dan kom het vast weer goed :) btw was je op Reactor?
Waarschuw beheerder
ja daar was ik ik was daar heen gegaan speciaal voor mano :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ja opzeker, me'n eerste ECHTE vriendinnetje woonde op Rotterdam-Zuid, Mira vd Eem, Daar heb ik best lang wat mee gehad. Van haar heb ik veel kunnen leren. Die meid was echt ontzettend lief maar vooral smart, t'is nu een burgertrutje geworden maar ik weet precies wie ze is, en het persoontje dat ze echt is mis ik nog iedere dag op een bepaalde manier. Ben er nog wel eens langs geweest voor een bakkie koffie, best raar om je eerste echte vlam aan tafel te zien met haar nieuwe vriend, samenwonend ... en die gozer heet toevallig ook Marc. Daarna expres nooit meer naartoe geweest, vond het een beetje lastig om te handelen. Da's eigenlijk de enige ex die ooit zoveel indruk op me heeft gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
ik mis niemand :P heb lieve meid ;)
Artiest Ree
Waarschuw beheerder
Ik mis mijn ex(en) absoluut niet!!! kheb nog nooit zo'n lief & lekker :$ vriendje gehad als nu!! :LIEF:

Waarschuw beheerder
Ik wil er niet over praten!! :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Dani, kom jij eens op schoot, en praat eens met me

Waarschuw beheerder
Die TRUT!!!!! Hoe kan ze nou zo'n achterbakse lul verkiezen boven de altijd lieve, aardige, romantsiche, eerlijke, knappe (arrogante? ;P )Dani?!!!! :frusty:

Nee, serieus......doet echt pijn!!
Waarschuw beheerder
alleen het beffen als ik eerlijk ben!! dat kon hij echt supeurh!!!:P

Waarschuw beheerder
Ik mis de sex met àl mijn ex`en!!

Waarschuw beheerder
Ze is bij me terug.... dus blijkbaar miste ze mij erger!!!
Waarschuw beheerder
me ex is momenteel de enige die in nog wil :S
maja ze heeft al weer 3 maanden een vriend :'(

Waarschuw beheerder
beetje jammer
Waarschuw beheerder
donateur
Nope

Waarschuw beheerder
Nee, absoluut niet !! Word al misselijk als ik aan die slappe zak zonder ruggegraat denk...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
yep. absoluut.
ik mis me laatste ex nog steeds heel erg, al bijna een jaar... ook al was ze op het laatst een gigantisch kutwijf.

of laat ik het beter zo zeggen: me hart mist haar heel erg, me gevoel denkt logisch, en heeft een hekel aan haar voor de teringstreken die ze me geflikt heeft.

(liefde maakt je gevoel blind?)
Waarschuw beheerder
donateur
nope
Waarschuw beheerder
NNNNNNNNNEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEEEEEEEEEEEEE

Dat nooit!!!!!

Waarschuw beheerder
Jaaaa mis mn ex onwijs! Heb onwijs zin in hem... ;) maarja hij niet in mij..:(
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem zijn zaken wel waar ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Neeeeeeeeeeeeeee, voelde me juist opgelucht toen ze er een punt achter zette...

Als een vogeltje die uit zijn kooi word gelaten :D
Lekker doen waar IK zin in heb :p

Waarschuw beheerder
donateur
:S

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mis de relatie niet en de sex ook niet.

Nu heb ik de mazzel dat 4 van de 5 hele goeie vrienden van me zijn gebleven.

Maar nu heb ik liever goeie vrienden dan een relatie ,ik ben nogal op mijn vrijheid gesteld.
Waarschuw beheerder
donateur
Soms.

Ligt eraan...soms denk je weleens terug aan leuke momenten etc.
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik mis af en toe een arm om me heen of lekker tegen iemand aan liggen samen onder de wol :)
en dat is fijn bij een vertrouwd persoon een goeie vriend of vriendin want met mijn ex wil ik dit niet!

er zijn voor- en nadelen van het single zijn en nu de kerst er weer aan komt mis ik dat wel....

Waarschuw beheerder
Nooit van mijn leven dat ik hem terug wil.

Waarschuw beheerder
nee zeker niet
Waarschuw beheerder
In het begin wel, toen het net uitwas...

Maar nu niet meer...

Life goes on...

Waarschuw beheerder
Nou als ik soms aan de leuke dingen van ons samen denk, dan mis ik het wel :(
Maar als ik dan meteen erna denk aan wat hij me allemaal heeft aangedaan, dan verdwijnt dat meteen weer en wordt ik nog kwaad op hem.

Waarschuw beheerder
uhh tsja zal ik eens eerlijk antwoord geven...

alleen als ik gezopen heb...
en dan wil ik niet neuken....
maar gawoon dat warme gevoel weer krijgen..
lekker met haar van alles delen enzo..

Waarschuw beheerder
donateur
Euh welke ex??????????? Ik mis er maar ! en de rest ken me GESTOLEN WORDEN!!!!!

Waarschuw beheerder
Vanaf het moment dat ik het uitgemaakt heb, heb ik er geen seconde spijt van gehad.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, mis haar echt niet. Ik zeg niet dat het vrijgezellenleven me goed bevalt, maar haar echt niet meer.
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
K mis der wel jah mah ken der wel mee leevuh. t= enblijf n liefie
Waarschuw beheerder
Nee hoor, voor hem 10 anderen die me wel lief vinden ;):p
Waarschuw beheerder
Ja mijn ex woond in Amerika waar ik ook vandaan kom en mis hem wel maar ben ook gelukkig nu met mijn man en kids:)
Waarschuw beheerder
Ligt eraan welke !

Sommige waardeer ik nog, sommige niet en mis ik dus ook nie !

En Sex? Ik doe niet aan sex ! :-D

Ursie, ik mis jouw ook hoor :knuffel:

Sai
Artiest SeNz
Waarschuw beheerder
Muh Ex ken voor mij part kapot vallen, MAAAARRRRRR ... ik mis idd wel alles eromheen, d'r ouders , de doggies, de feestdagen, d'r zusje ;) ... nee kidding :P

maar haar mis ik dus niet enne de rest wel :(

Waarschuw beheerder
ja, maar vooral de sex... komop mensen ff eerlijk wezen :D:D

Waarschuw beheerder
nee, ex blijft ex.
Waarschuw beheerder
Nee,met mijn hoofd trek je bepaalde types aan en die ga je niet missen of zo.

Waarschuw beheerder
donateur
Jah alleen heb ik het er maar bij 1
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
mn ex mis ik zeker niet! het laatste wat ik wil is haar tegenkomen, maar eerlijk=eerlijk, de sex mis ik zeker wel!
Waarschuw beheerder
Heb 6 jaar gehad, ik ben gedumpt en het is nu 7 maanden uit. Mis d'r onwijs :(, elke dag...
Waarschuw beheerder
donateur
ik spreek en zie m'n ex nog supervaak, dus ik hoef hem gelukkig niet te missen. :-D

Hij is nu gewoon m'n allerbeste vriendje.
alleen wel moeilijk als hij opeens met een ander meisje staat te zoenen, maar ja, dat heeft ie ook bij mij.

ik mis wel dat samenzijn wat we vroeger hadden, maar nu kunnen we het nog steeds heel gezellig hebben.

kuzzzzzzzzzzz
kirsten
Waarschuw beheerder
Tja Kirs, ik zou daar niet tegen kunnen en gezien mijn ex alleen daarover sprak de keren die ik haar erna zag heb ik het afgekapt...

Waarschuw beheerder
ja dancekiki
heb ik ook! we zijn nog steeds vrienden en het is altijd gezellig!maar ik mis hem eigenlijk niet
maar ik heb leuke herinneringen!(K)

Waarschuw beheerder
Mmmm...beetje gevoelig topic...heb het krap 2 weken terug uitgemaakt...na 3,5 jaar...
Ondanks dat ik het zelf heb uitgemaakt, mis ik haar nog elke dag. Weet wel dat het, ondanks dat het een moeilijke beslissing was, de juiste beslissing is geweest.
En of we vrienden vlijven??? Valt moeilijk te zeggen, tijd zal het leren...
Waarschuw beheerder
heb het al zo'n 3 maanden geleden uitgemaakt maar mis haar ook nog bijna elke dag. als je iets ziet, hoort, ruikt, wat dan ook waar je een herinnering aan hebt met je meisje, mis ik haar alweer

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis mn knuffelbeer!!! :(
Waarschuw beheerder
Ben ut met Crazy-C mee eens.. als je aan de leuke herinneringen denkt dan ga je um een beetje missen.. (Maar ja.. Life goes on en je ontmoet leukere mensen dan je ex..) Nog gefeliciteerd Fredje 10 maanden!!
Waarschuw beheerder
donateur
En dat ben ik weer met Halfje eens :-)

Waarschuw beheerder
ik mis GELUKKIG niks ;)

Waarschuw beheerder
Ik kan nooit opschieten met exen en dat soort spul, loopt altijd op ruzie uit :D

exen no thx!!
Waarschuw beheerder
Vandaag berichtje van d'r...

Ze wil alleen nog contact om het huis te verkopen en that's it... na 6 jaar :S

Geen ruzie gehad niks.
Waarschuw beheerder
donateur
:kusje: voor Rutger :)
Waarschuw beheerder
mis m'n ex nu niet meer de eerste twee weken wel...
nu zie ik in dat zoiets (samenwonen) niks voor mij is ... ik heb maar een echte liefde...FEESTUH!! daar lopen trouwens zat vrouwtjes;)
Waarschuw beheerder
Ik denk niet dat hij mij mist.

En daarom wil ik hem ook niet missen, al doe ik dat soms stiekem wel.

Hij is een hele lange tijd heel belangrijk voor me geweest.

Ik vind het moeilijk om hem te vergeten, omdat er een hoop dingen niet uitgepraat zijn. Ik heb hem ook nooit meer gezien nadat het uit was (grote afstand). Het hoofdstuk met hem is voor mij nooit echt afgesloten, en dat is af en toe wel eens vervelend.

Ben ook weleens flink pissig om wat hij me geflikt heeft toen het uit was.

Gelukkig ben ik niet meer zo met hem bezig, en denk ik steeds minder aan 'm. Had ik veel eerder moeten doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb het bij eentje, daar had ik achteraf behoorlijk spijt van,maarja twee weken later had ze een ander en daar heeft ze nu nog mee....dus, jammer maar helaas, enne, geen hand vol maar een land vol...:p

Waarschuw beheerder
ik heb ook exen: ja ja! en ik moet eerlijk zeggen mijn vriendin overtreft ze allemaal!! no one can beat her! en zij zal nooit een ex van mij worden. KRISSIE I LOVE YOU!!
Waarschuw beheerder
hahaha die Remon!!!

Tsja exen 't blijft altijd lastig he?
Tis niet dat ik me ex mis maar meer een persoon waarmee ik dingen deel enzo
Waarschuw beheerder
donateur
eigenlijk maar 1 ex die ik echt mis
soms kan je zulke domme moves doen in je leven
had 2,5 jaar verkering met haar en toen kreeg ik heimwee naar het vrijgezellen leven
op koude stille momenten mis ik haar onvoorwaardelijke liefde
heb haar ook veel pijn gedaan door het uit te maken
voel me nu zeker niet zielig, want ik evengoed vermaak ik me prima als vrijgezel
kom ongetwijfeld weer iemand tegen waar ik hetzelfde of misschien wel meer voor voel
Waarschuw beheerder
Nou als ik soms aan de leuke dingen van ons samen denk, dan mis ik het wel
Maar als ik dan meteen erna denk aan wat zij me allemaal heeft aangedaan, dan verdwijnt dat meteen weer en wordt ik nog kwaad op haar.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nee.
Ik heb nu een lief vriendje dus denk er ook niet veel aan terug.

Artiest William Tech
Waarschuw beheerder
donateur
ja soms mis ik haar wel ja. Nouja, missen, ik denk wel eens aan'r, dat is denk ik een betere verwoording :)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt nee...dat boek is gewoon voorgoed dicht...

Het was achteraf gezien toch maar een lullo die nog steeds niet over z´n ex heenwas...en aan zo´n gast heb je niks...
Waarschuw beheerder
Misschien had je hem iets meer

tijd moeten gunnen

Miss M

Waarschuw beheerder
donateur
Ja....
al 2 jaar ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
hij had er zelf over moeten nadenken confuzer.

mensen die hun ex moeten 'vergeten' :bah:

ga dan niet met een ander in zee
Waarschuw beheerder
Maybe not...

Maar hij kon er weinig aan doen dat ie iemand anders leuk vond.

En menselijk egoisme is iets basisch...

Waarschuw beheerder
Tis net een paar daagies uit..ik mis um verschrikkelijk..:(

Waarschuw beheerder
donateur
En evolutie van de mens houdt in dat je nadenkt over lange termijngevolgen. Iets te gevoelig onderwerp voor mij, dat exvriendjesgedoe
Artiest {SHOWLIST artist 73227, 1401}
Waarschuw beheerder
Missen zeker wel, het is net 2 maandjes uit (na 4 jaar) maar we zien en spreken elkaar nog regelmatig.

Alleen zoals ze nu bezig is is het voor mij beter om afstand te nemen. Doet me erg veel pijn om te zien dat waarden en normen voor iemand heel snel kunnen omslaan (tenminste de waarden en normen die mij 4 jaar lang zijn voorgespiegeld).

Het is vooral missen in de vorm naar hoe het was al die tijd... :(

Waarschuw beheerder
Niet echt !

Ik zie en spreek haar elke dag :-)
Waarschuw beheerder
Ja Miech, ik had al door dat je niet volledig objectief was ;)

Waarschuw beheerder
Ik zie mn laatste ex zeg maar nog regelmatig, we willen allbei geen relatie zeg maar, maar passen heel goed bij mekaar, dus spreken regelmatig een weekendje af als we elkaar te veel missen zeg maar;)
Waarschuw beheerder
donateur
Confuzer 19 december 2002 14:24
Misschien had je hem iets meer

tijd moeten gunnen

Miss M

Het was al een jaar uit, als je er dan nog niet overheen bent mag je weleens naar de psychiater....;-)

Maar HIJ heeft mij gedumpt na 5 maanden, niet andersom...dus ik denk dat hij mij eerder wat meer tijd had moeten gunnen...heb continue rekening met hem gehouden en ik liep naderhand op eieren, dus mij valt geen blaam...

Als ik na 2 weken stilte ineens out of the blue te horen krijg dat ik "op mag rotten" en dat hij me "nooit meer wil zien" en dat hij dan vervolgens met een ander wijf op vakantie gaat, dan is het voor mij definitief over en uit...ik laat me immers niet als oud vuil behandelen !!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neuj eigenlijk niet. Heb nog normaal contact met ex vriendjes. De meesten dan :P

Waarschuw beheerder
Ik mis wel de Doggiestyle!!!! Want ze had echt superbilluh!!!!!!!!!­!
Waarschuw beheerder
:x
Waarschuw beheerder
Ja oki Miss M... maar hoelang had ie met z'n ex?

Een jaar lijkt veel maar echt, het is niks...

Het is nu 7 maanden uit na 6 jaar verkering en ik voel het nog steeds hoor. Al zakt het GELUKKIG iets af...

6 jaar is niet niks, vooral niet tijdens je puberteit en volwassen wordings fase.

Waarschuw beheerder
mis mn ex ook verschrikkelijk, kheb ut zelf uitgemaakt en daar hebbik eerlijk gezegt spijt van, ut was een hele kutsituatie aangezien ik best veel gebruikt heb de afgelopen weken en dus last had van humeurswisselingen heel vaag is dat, je doet dingen die je helemaal niej wilt doen :S maargoed...

Waarschuw beheerder
ja, soms, als ik alleen eenzaam in bedje lig........
Waarschuw beheerder
Maar Grietje toch...

if you're lonely...

just give me a call

and I will

follow the crumbs... (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Confuzer 20 december 2002 09:59
Ja oki Miss M... maar hoelang had ie met z'n ex?

Een jaar lijkt veel maar echt, het is niks...

Het is nu 7 maanden uit na 6 jaar verkering en ik voel het nog steeds hoor. Al zakt het GELUKKIG iets af...

6 jaar is niet niks, vooral niet tijdens je puberteit en volwassen wordings fase.

Hij had 5 jaar een relatie met dat meisje van zijn 24e tot 29e, waarvan 4 jaar samenwonen. Hij heeft het zelf met haar uitgemaakt en is bij haar weggegaan omdat het sleur werd en ze uitelkaar waren gegroeid...

Maarja, goed...het gaat nou een beetje offtopic, de vraag was of je je ex mist, en het antwoord is nog steeds volmondig "Nee" :-)

Fout van mijn leven, en als ik hem nu tegen was gekomen had ik er niet eens aan begonnen...
Waarschuw beheerder
*sugt*

nee... ik 6 jaar geleden ook niet... :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Yup..al 2 maanden ofzow :/
maah jaahh...zal wel weer een keer overgaan toch :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik mis mijn ex soms cker wel.. je heb van die momenten...
Maja tis niet zomaar aan een einde gekomen he =P
Waarschuw beheerder
jaaaa tuurlijk..
wie nie..
tenzij je ruzie heb
Waarschuw beheerder
donateur
neeeeeeeeeeeeeeeeeee­eeeee:d

ben veelste blij met me schatje van nu :lief:

ik heb wel een tijd gedacht dat ik nooit meer over hem heen zou komen, maar nu weet ik het helemaal zeker, en stelt die vorige relatie van 2 jaar weinig meer voor:)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, ik heb helemaal geen serieuze ex whehehe. maar ik mis ze wel ALLEMAAL hoor ;-)
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaah,:( :p zelfs na zolang......
Waarschuw beheerder
nee ik mis ze voor geen meter
heb nou een betere vent en daar ken geen ex aan tippen

Waarschuw beheerder
heb 3 jaar met een jongen gehad, het is nu 3/4 jaar uit en mis hem gelukkig helemaal niet meer, hij had snel een nieuwe vriendin dus dan is t ook echt voorbij. maakte t voor mij makkelijker.

Waarschuw beheerder
2 confuzer: zo zo wat een aanbod, waar het ik dat aan te danken????
Waarschuw beheerder
Missen doe ik mijn ex niet heb nu echt de beste vriend die ik me maar kan wensen.

Maar aan hem denken dat wil heel zelden nog wel gebeuren maar dat is logisch denk ik.;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt mijn ex..maar wel die tijd! Gewoon alles er omheen, de zomer, het uitgaan met een super toffe groep enz.! Denk dat het bij de meeste meer de herinnering is die je mist!

Waarschuw beheerder
donateur
me ex mis ik niet. de sex wel :) (maar dat neem ik voor lief)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
anders bel je mij maar ;)
Waarschuw beheerder
tsjaa..
Ligt ook een beetje aan wat voor dag en wat voor stemming...
Soms wel maar daarentegen soms ook weer absoluut niet :S
Liefde sucks...:(

Waarschuw beheerder
ehhmmm ja, I do. ondanks dat ik nu een nieuw vriendje heb... Maar dr is 1 waarvan ik altijd zal blijven houwen en missen..

Kwordt er weer helemaal snotterig van :(

Waarschuw beheerder
donateur
leuk voor je nieuwe vriend.

maar ik begrijp je eigenlijk wel, heb ik ook bij een meid die ik niet kan krijgen

Waarschuw beheerder
donateur
haha Senz :) zal ik doen (als ik je nr had) ;)
Waarschuw beheerder
ik mis 'm niet
ik ken 'm niet
ik wil 'm niet
hij wil mij niet
hij kent me niet
en hij mist me zeker niet!
Waarschuw beheerder
use the magic word martineke, use it :P

Waarschuw beheerder
donateur
"asjeblief" zeg ;) hahahaha

weltrusten :gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 miech: jahh weet ie toch nie. Maar die 'ene' heb ik wel gehad hoor, alleen we waren te gek op elkaar...het ging nie :(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het zelf uitgemaakt met mijn ex na een relatie van 5 maanden!! Zeer leuke tijd gehad samen maar het liep gewoon niet!! Maar toch mis ik hem heel erg!! We zijn nu goede vrienden maar dat is vaak toch wel moeilijk!! Omdat we dan met elkaar opstap gaan!! En we zien elkaar met anderen gaan enz. Dat kan ook vaak belastend werken!! Dus ik heb me voorgenomen om misschien een beetje afstand te houden!! Omdat ik het er toch wel moeilijk mee heb!! Mis hem heel erg!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja ik ik had vorige jaar met een jonge die maurice heet,maar het ging uit,ik heb nu met een andere jonge maar ik mis maurice heel erg

Waarschuw beheerder
I think about him pretty often. And there are many memories and I try to keep the good ones with me in my heart.

Waarschuw beheerder
yepz :(
eerst dacht ik dat k haar niet zo missen en toen wilde ze me terug maar daar was ik niet op ingegaan. STOM :(
heb er nu al een half jaar niet meer gezien en k mis d'r ech wel.
dat vrijgezelle leven wordt je ook een x zat
Waarschuw beheerder
Neej heb nu een heel lieve vriend!

Artiest Estrella
Waarschuw beheerder
hoef hem nooit meer te zien..

Meneer zei dat hij niet toe was aan een relatie..
maar 2 dagen daarna trok hij in bij een vrouw met een kind van 4 maanden..
O heb me nog nooit zo kut gevoeld.. :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kmis em gelukkig nie meer :)
Eg wel beterzzzzz!!!

Waarschuw beheerder
wat is PF soms toch fijn dat je alle gevoelens met elkaar kan bespreken :D
ikzelf heb 4 jaar lang een relatie gehad , vanaf mijn 16e t/m mijn 20e. ook 1 jaar samen gewoond. Door verschillende kleine irritaties en doordat ik nog te jong was, ben ik uiteindelijk bij hem weg gegaan..Heb na hem nog 2 vriendjes gehda maar dat was van zeer korte duur want diep in mijn hart miste ik hem heel erg en voelde me alleen bij hem mezelf. Na 8 maanden hadden we weer contact opgenomen en tataa we hebben elkaar weer helemaal gevonden...Wel even raar hoor allemaal. Maar ik weet nu zekeer dat ik hem never nooit meer kwijt wil hij is gewoon de ware !!
En die scharreltjes die hij tussendoor heeft gehad> die kunnen mijn kont likken:P want hij houd toch van mij :D :D

Lees daarover ook mijn topic> de exen van je ex
Goh wat klinkt het allemaal moeilijk..

Ik wil maar even zeggen als je iemand echt zo erg mist ook al heb je een vriend ,dan zit er iets niet goed in je huidige relatie en je houd daarmee je relatie niet lang vast..En trouwens het is niet leuk voor je huidige vriend(in).
Waarschuw beheerder
donateur
2 LaDy-X-TrEmE

Ik ben het helemaal met je eens!!
Waarschuw beheerder
ja..

Waarschuw beheerder
donateur
mis 1 van me exen wel.... hij is nu ondertussen getrouwd en heb n kind. dus tja....
Waarschuw beheerder
donateur
nee mis ze niet. heb nog wel af en toe contact met m'n laatste vriendin. maar hoorde pas wel van haar, toen ze hoorde dat ik met Mandy heb, dat ze nog wel gek is op mij :S:S en dat na 1,5 jaar en dat zij al een jaar een ander heeft.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kmis mijn ex ook wel, maar ik denk dat het nu wel echt over is. want het is nu een kleine 2maanden uit en zij pakt alles wat los en vast zit. ik hoef haar eigenlijk helemaal niet zo nodig meer terug. tis alleen dat vertrouwde gevoel he....
ach. iedereen: niet getreurd! er komen natuurlijk ook weer veel goede feesten aan in het voorjaar met duizenden kansen om een leuk iemand tegen te komen, dusse...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
yepz daz waar

Waarschuw beheerder
2 da hardstylist: dank je :D ben weer helemaal opgelucht na mijn verhaaltje :P Zoen

Waarschuw beheerder
Ya miz haar af en toe

Waarschuw beheerder
nee!
Artiest Liero
Waarschuw beheerder
ik ook helemaaaaaal niet.. en als het wel zo zou zijn.. waarom zou je het dan uitmaken..

Waarschuw beheerder
Nee, mis mn ex helemaal niet! Ben veelste blij met mn kleine schatje nu....
Waarschuw beheerder
Ja ik mis mn meissie....

heb t zelf uitgemaakt en nu wil ik dr weer terug..(ja uitmaken was zeker nie t slimste wa ik vorig jaar heb gedaan!!)

Waarschuw beheerder
ik mis haar niet echt meer maar soms dan voel ik me wel eenzaam het is nu dan wel een jaar uit na een relatie van 8jaar maar ze blijft een plekkie houden ook al wil ik haar niet terug want ik heb het niet voor nix uit gemaakt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee, mijn X mag door de play zakken.. en hard ook! ze heeft dingen gezegd.. oeeee... ik kan er nog pissed of van worden.

Ok, ik vind het leuk om te flirten en zoenen en sexxxen.. maar als ik een vriendin heb ben ik zo trouw als een hond. en ze had van mensen gehoord dat ik vreemd ging :s?! kutwijf!

Waarschuw beheerder
ik heb hetzelde gehad.. en mijn ex ook.. daarom zijn we nadat het bijna een half jaar is uit geweest nu weer sinds een maand bij elkaar.. en ik wil hem echt niet meer kwijt.. gaat veeeeel beter dan de vorige keer.. en idd die scharreltjes die hij heeft gehad en die ik heb gehad na hem zijn niets vergeleken bij wat jort en ik hebben.. JORT IK HOU VAN JE!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee nooit meer gelukkig :)
Waarschuw beheerder
donateur
M'n ex missen?
Tot mijn grote verbazing niet neej.
2,5 jaar relatie gehad met veel ups en downs. Uiteindelijk toch een einde aan gemaakt nadat ik verliefd werd op een ander en ook was vreemdgegaan. Dat was voor mij echt de schop voor mn kont die ik nodig had. In eerste instantie best spijt gehad.......
Nu absoluut niet meer! Lekker vrij om te doen en laten wat ik wil!
Waarschuw beheerder
donateur
als kies pijn ja :D
Ben nog steeds elke dag erg blij dat ik van hem af ben 8)..al heeft het toen lang geduurd voor ik zo ver was hem een schop te geven :( nadat er van mij nix meer over was..een zielug zombietje was ik...dat ik t zover heb laten komen begrijp ik nog niet...Maar ben er er gelukkig vanaf 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
elke dag :(

Waarschuw beheerder
IK MIS HEM ABSOLUUT NIET
:P Sorrry wes!
Waarschuw beheerder
Ik mis mijn ex nog steeds, maar het is er niet ver meer naast.

Denk daar maar eens over na mensjes....

Waarschuw beheerder
donateur
eeeh nee, maar mis mn toekomstige ex al wel....;)
Waarschuw beheerder
NEEEHEEEE!!!!

Waarschuw beheerder
Tis niet voor nix een ex.......
Waarschuw beheerder
Zou ze willen...
Waarschuw beheerder
donateur
ze mist mij meer dan ik haar mis...

Waarschuw beheerder
mis m'n ex heel erg. komt gewoon omdat ie zo lekker is
Waarschuw beheerder
Het ligt eraan hoe me bui is.
Heeeel soms denk ik nog aan hem maar dat komt niet vak meer voor gelukkig:D
Ik zou hem niet terug wilen ofso ik ben blij dat ik nu een hele lieve vriend heb :lief:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja als kiespijn
Waarschuw beheerder
ja zou ze wel willen maar nee hoor ik mis haar niet helemaal niet.

geen hand vol maar een land vol toch

Waarschuw beheerder
donateur
fuck you :@

Waarschuw beheerder
Ik denk nog iedere dag aan mn ex, we hebben vier jaar wat gehad en ondanks dat het alweer een jaar uit is blijft ze een hele aparte plek in mijn hart houden.
Ik heb na haar ook wel weer een andere relatie gehad, en dan ga je toch vergelijken (niet goed:() dus die relatie was eigenlijk al vanaf het begin gedoemd te mislukken.
Ik ben nu nog vrijgezellig en dat bevalt met tot op heden prima:D:D:D

Waarschuw beheerder
als ik zeg dat ik er helemaal niet aan denk dat is dan niet gelogen dus NEEEEEE en ze heeft stemmen in der hoofd dus ze is zelf ook niet alleen. en door al die stemmen ging ze nog vreemd ook hahahhahaa maar ja laat er lekker door de grond zakken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik mis em niet meer!! Het is eindelijk over!!! Jezus!!!! Hahaha!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja! En ik ben nogwel degene die het heeft uitgemaakt. Maar ik hoop dat ut nog goed komt. Kga morgen met um praten :)

Waarschuw beheerder
donateur
graaf heeft me gedumpt vandaag via internet:(

heel pijnlijk allemaal, mis hem nu ontzettend
:cry: :cry: :cry:

Waarschuw beheerder
wat een klootzak.Erg laag allemaal,heb je geen vrienden die hem effe kunnen aanpakken?Via internet wat een loser
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja heel laag ja :cry: meneer durft me niet te woord te staan pfff

nee heb geen vrienden die hem aan kunnen pakken

Waarschuw beheerder
Wat een stumpert.Ik wil je best troosten hoor

Waarschuw beheerder
donateur
voel me kut met een hele grote K :cry:

tnx dat je me wil troosten, alhoewel niemand dat nu kan denk ik
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
t is alweer een tijdje uit, maar k kreeg net weer een email van dr...bah, beginnen die ouwe gevoelens weer een beetje te spelen..

2MaRtInEkE; suc6 drmee!..wel laf dattie het niet durft te zeggen..

Waarschuw beheerder
ik heb die forum gister ook gelezen,maar dacht echt dat het een geintje was,nou wat een klootzak dan zeg

Waarschuw beheerder
Ik mis al mijn ex-en van een langere relatie niet, ook nooit gedaan trouwens. Uit is uit...heel simpel. Wel 2 korte relaties gehad, na een wat langere relatie en die eerste van die 2 heb ik wel gemist en die laatste mis ik nog steeds. Hij wil me ook terug, maar ik trap er niet meer in....

Waarschuw beheerder
donateur
jij mij wel dan?

Waarschuw beheerder
No Way
Waarschuw beheerder
Ik mis hem wel een beetje.
Me eigen schuld,moet ik het maar niet uitmaken.
Nog nooit zooooooooooooooo'n lieve vriend gehad!!

Waarschuw beheerder
echt niet
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik red ut prima zonder haar, hoor! ;)

Waarschuw beheerder
Niet als MIJN vriend, maar wel als EEN goede vriend
Waarschuw beheerder
ja maar ja hij heeft het uitgemaakt
omdat die geen vriendin meer wou maar ja
mis hem nog elke dag maar niks aan te doen
Waarschuw beheerder
ja zeker weten! ik mis me ex nog wel eens hoor! oude liefde roest niet he!
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds vandaag niet meer. OMdat mn ex mn ex niet meer is. Mn ex ex zeg maar.
Waarschuw beheerder
Ja ik mis me ex enorm.
Waarschuw beheerder
Daarom ben ik weer bij hem! :)
Waarschuw beheerder
Hmmm... D8 mijn ex ook maar zo :D
Waarschuw beheerder
lekker ben je maaike dat je me nu al weer vergeten bent:(
Waarschuw beheerder
tja
Waarschuw beheerder
tsja wat moet ik er van zeggen :S
Waarschuw beheerder
ja ik mis hem wel maar niej op de manier op dat het me vriend is maar gewoon de leuke dingen diue we hadden saampies

maar ja ik heb het zelf uit gemaakt en wil hem dan ok niej meer als vriend hoe lieV hij ook voor me was!
Waarschuw beheerder
ik mis hem soms wel...
Waarschuw beheerder
nou zeg maar niks meer ik weet wel genoeg:(
haha
Waarschuw beheerder
mijn ex wil nog maar 1 ding:S
das ook nix
:(
Waarschuw beheerder
Ik wil ook maar 1 ding... Plz come back to me :(
Waarschuw beheerder
donateur
Soms mis ik m wel.. maar niet als verkering maar als vriend.. we waren echt maatjes en ik kon alles kwijt bij hem... Heb nu een hele goeie relatie maar het is anders... Mijn ex begreep veel meer dan mijn vriend nu.. maar ik wil mijn ex nie meer terug..... als verkering issie nie echt mijn type

Waarschuw beheerder
raar maar waar, nee.... eigenlijk niet..... (sorry) ik lijk nu wel een botte lul maar het is echt zo....... , heb al veel te veel energie en tijd in haar gestoken en kreeg er bar weinig voor terug...
Waarschuw beheerder
eindelijk van der af :D

Waarschuw beheerder
Het ligt eraan...Soms mis ik der wel en soms ook weer niet...Ligt er net aan in wat voor bui k ben...

Maar eigenlijk vaker wel dan niet.

Maar de rest van m'n exen mis k absoluut niet!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja heeeeeel erg, we hebben t samen uitgemaakt
Waarschuw beheerder
Nee ik mis mijn laatste ex helemaal niet... Die vieze slet ging vreemd. Dus NEE die mis ik absoluut niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan niet van em afkomen!
Hebben al 5 jaar een aan uit aan uit relatie.. Tis nu aan! En blijft ut ook, maar telkens als het uit is mis ik hem na een paar maanden en hij mij en dan proberen we het weer. Slecht he?
Na jaa.. :)
Waarschuw beheerder
Nee echt niet!!! Hij mij wel, maar dat interesseert me verder niet! Heb nu hele lieve vriend en zou niet zonder hem kunnen! :) :knuffel: :lief: :kusje:
laatste aanpassing

Artiest Bruce P
Waarschuw beheerder
ELKE dag, maar ja.. het is ook pas 1 dag uit he :'(

Waarschuw beheerder
WAT IS DAT? EEN EX :vaag: MISSEN :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ja mis haar best vaak, maarja we zien elkaar nog vaak genoeg en anders bel ik wel ff :)

Waarschuw beheerder
JA ALS KIESPIJN!!!!!!!!!
:9 :-9
:bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
In het begin wel maar nu totaal niet meer, heerlijk om weer vrijgezel te zijn..!! :)
Waarschuw beheerder
, heb al veel te veel energie en tijd in haar gestoken en kreeg er bar weinig voor terug...

Dit kan ik ook beamen, na 4,5 jaar had ik ook zoiets van bekijk het maar, dit wil ik niet de rest van m'n leven. Nou weer vollop genieten :zuipen:
Waarschuw beheerder
Maar missen misschien toch wel, naar hoe het de eerste 2 jaar was.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mis haar heel erg... :(

Maar ja is ook nie zo verwonderlijk als het een week uit is...

Liefde zuigt echt zwaar soms...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis haar als kiespijn ;) ben inmiddels alweer een tijdje vrij en het bevalt me best :)

Waarschuw beheerder
Mja is al een hele tijd uit maar mis em toch wel :S hoewel hij degene was die het heeft verneukt voor zichzelf.. maarja vrijgezel heeft ook wel z'n voordelen :D
Waarschuw beheerder
Ik blijf d'r missen verdomme... maarja, tis toch die 6 jaar. Het is zo eigen geworden dat met alles wat ik doet, ik aan haar denkt.
Je wordt er dus dagelijks mee geconfronteerd...

Waarschuw beheerder
best wel erg, vooral als je eens een goed gesprek wil enzo... verder mis ik der gewoon als een goeie vriendin, heb der al een tijdje niet gezien terwijl ik der eigelijk heel graag weer zou willen zien :S, maar idd Vrijgezel zijn heeft meerdere voordelen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Jeps, ik mis haar heel erg, ondanks het feit dat ik haar meerdere keren per week zie of spreek.

:S
Waarschuw beheerder
ik mis haar wel jah zeker nu met valentijn:s
Waarschuw beheerder
donateur
tja...vooral valentijn is dan zo'n lekker shitmoment :-s
Waarschuw beheerder
Ik mis hem niet!
Maar wel onze vrienden met wie HIJ morgen naar
trance energy gaat :S :@
En ik voel me vandaag nog eens extra kut vanwegen die klote valentijnsdag :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
ik was valentijn helemaal vergeten maar toen hadden maarten en ik verkering genomen over de telefoon omdat we allebei alleen waren.....nu hebben we verkering.....Maar of ik mij ex mis....jah hij heeft het een maandje geleden uitgemaakt....zit er soms best nog wel mee...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neewoor
asjeblieft zeg.. :)
Waarschuw beheerder
was gistere 1 week uit .. ook al vinnik t niet erg dat t uit is.. wassik toch ff chaggie ..meer omdat t gistere valentijnsdag was .. al die happy in :lief: mensjes .. :s :/ nee dankje..

1 andere ex mis ik soms nog steeds wel is .. meer omdat onze band toen heel goed was ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nee dank je
Grootste vergissing allertijden!
Waarschuw beheerder
Ik mis me ex absoluut en zeer vaak (bijna elke dag)
We deden cadeau's met de kerst.. ik gaf haar een armbandje (als teken van verbintenis) zij gaf mij de bons . :'(

De kerst was dus klote. Oud en nieuw was klote.. Valentijnsdag Zuigt.... :(

We hebben 5 maanden gehad en op 2e kerstdag heeft ze het uitgemaakt. Ze vond dat we te veel verschilden.. Ik zeg maar zo daar moet je samen aan werken.. (of wordt ik nu gek??)

Wat helpt is een nieuw doel in je leven zoeken.. bij mij is dat bijv me sport . Ik wil al heel lang me zwarte band halen.. ben daar nu keihard voor aan het trainen 4x per week ipv 2x per week en ik ga op examen in november.

En ik heb de laatst gedaan wat voor vrouwen een troostmiddel is:
Ik ben kleren gaan kopen.
En ik ben me huis aan het veranderen.. Ik bedoel ik heb nu toch tijd genoeg daarvoor..

Verder heb ik eindelijk tijd gevonden om me website nieuw leven in te blazen..

Maar ik vind het echt klote dat ik al ruim 1 1/2 maand niets meer van haar gehoord heb. geen telefoontje geen meeltje nix. dat knaagt best wel. Ik bedoel.. betekende ik dan zo weinig voor haar????

Ook al bevalt het wel om alleen te zijn, ik mis haar en haar warmte. Het gevoel dat er een speciaal iemand is die om je geeft.. :(
Het is gewoon een heel lief meissie...

zucht...... wordt ik af en toe beetje depressief van.

daarom mijn motto:
Life's a bitch and then U'll die !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mn ex wel een hele tijd gemist!
Heb het ook wel op dit topic neergezet!

Maar ik heb nu weer een super lieve vriend!
En ik ben 100% over mn ex heen!
Ben echt dik happy met mn pop! (F)
Waarschuw beheerder
ik heb me ex vorige week weer voor het eerst gezien....hij heeft 2 jaar in amerika gezeten...en we hebben daarvoor besloten het voorlopig uit te maken...omdat het wel 2 jaar was dat hij daar moest zitten...en nou vind ik hem wel weer lief... :D
Waarschuw beheerder
Ik mis mijn ex dus echt helemaal niet!! Ik heb nu al meer dan een half jaar een hele lieve nieuwe vriend en bij hem heb ik het veeeeeel beter!!!
:):)
Waarschuw beheerder
Gelukkig is ze nu bij een ander :))
Waarschuw beheerder
NEEEEHJ.

BEn blij dat ik van hem af ben! :devil:

Waarschuw beheerder
ja wel heel erg vervelend is dat maar ja :P:P

Waarschuw beheerder
Ik en mijn ex zijn beste maatjes nu(zonder sex)das echt wel fijn,dat je gewoon vrienden kan blijven

Waarschuw beheerder
ja ik mis hem ook al zijn we nog vrienden.
Maar hem met een ander zien doet nog steeds pijn
:/:-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik mis mijn ex totaal niet! Ben juist blij dat ik van die klaploper af ben!!!!
Waarschuw beheerder
Ik mis hem niet. Dat is gelukkig helemaal over.

Ik wil nog wel steeds WRAAK voor alles wat ie me geflikt heeft. (6)