Partyflock

Forumonderwerp · 592496
2 volgers · 35232x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hallo lieve mensen...

'Dit is ff voor de mensen die heet intereseert en jaaaa ik kan nou niet zo goed tikke... Het begon dus ongeveer '7 weken geleden met nekpijn en koorts.. op gegeven moment wou het ziekenhhuis me maar houden na 4 verschillende antibiotica heb daar allemaal echo's en scans gehad... hebben ook een lymfeklier weggehaalt en daar was dus kanker gevonden lag eerst in gouda maar hier in leiden kunnen ze het iets beter dus lig nou in het lumc... krijg nou morgen me eerste echte chemo heb er al 2 gehad maar deze worden zwaarder :(
ben best bang ... ook voor de dood .. nou dit nou ik ff kwijt voel me nou klote dus :(
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
kijk heb zelf laptoop en heb gewoon me telefoonkabel in die laptop tadaaa... en ja ik en me me moeder tegelijk en voor me moeder is het nou de 4 de keer ... maarja heel erg bedankt voor jullie steun en het adres zal ik opzoeken kuzzziez
Waarschuw beheerder
Ejjj Tessa veel sterkte voor jou en je moeder en je zussen natuurlijk ook

Greetz : Dennis .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sterkte!
Waarschuw beheerder
donateur
ontzettend veel sterkte ermee!
Waarschuw beheerder
donateur
he meissie echt heel veel sterkte en geef niet op ik leef met j mee (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K­)

Waarschuw beheerder
Jeetje wat erg zeg voor je. Ik hoop voor je dat het allemaal weer goed komt. Ik zal voor je duimen. Sterkte

Waarschuw beheerder
Jemig meisje, wat erg voor je :(
Ik leef echt met je mee...

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe!!! Vechten moet je; wees sterk!

:knuffel: :kusje2:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ahhhh meisie, echt klote!!! nou
veel sterkte en ook voor je moeder
:knuffel:

Waarschuw beheerder
Jemig wat erg! :(

Heel erg veel sterkte! Hoop dat je er snel weer bovenop komt!!!

(K)
Waarschuw beheerder
hej tessa wanneer mag ik een keer langs komen ?? :)

veel succes met je chemo´s en een :kusje2: voor jouw
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Artiest Primera
Waarschuw beheerder
heeeeeeeeeeelll erg veel sterkte toegewenst, hoop dat je maar heel snel beter wordt :knuffel: arjan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heel veel sterkte meis..Khoop voorje datze er snel bij zijn..want mijn paps is overleden aan kanker..die scheen het al jaren te hebben :/
Hele dikke (k) en :hug: voor jou en je mams!

Waarschuw beheerder
Jeetje....

Ontzettend veel sterkte!!!! :knuffel:

Waarschuw beheerder
Sterkte meis...

Waarschuw beheerder
:-( leef echt met je mee vind dit verschrikkelijk! Sterkte meissie!! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte meissie........hou je taai :hug:
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte!

Waarschuw beheerder
tja het is een klootte ziekte weet er alles van, mijn moeder is er aan overleden. Gelukkig ben je nog jong en ben je sterk. ik wens je het allerbeste en heel veel sterkte.
ik hoop dat je veel steun en liefde van de omgeving ontvangt.

gr (k)

Waarschuw beheerder
Hey Tessa heel veel sterkte in deze strijd!!!! Hou je taai!!!!
Waarschuw beheerder
:( sterkte ja...

Waarschuw beheerder
Nou veel sterkte meis
(K)
Waarschuw beheerder
HEEL VEEL sterkte, echt te klote zoiets als dit... Als je zoiets leest zet het je toch wel aan het denken... :(
Waarschuw beheerder
Hey meis, nou heel veel sterkte ook voor je moeder... mijn moeder heeft het ook, de chemo's zijn nu afgelopen alleen t word er niet beter op, ze krijgt t op steeds meer plekken, maar we houden de moed erin ook al is dat moeilijk...
Moet jij ook doen...

heeel veeel sterkte

(K)

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Het is en blijft zo oneerlijk.... wat een rotziekte is het toch!!

Heel erg veel sterkte hiermee.. kan geloven hoe moeilijk dit is!!!

(K)
Waarschuw beheerder
hmmmz
matic je kan dit weekend wel langskomen weet alleen niet waat de beste tijd is maar dat moet je maar met hack afspreken ofzo .. en nog een keer bedankt voor jullie steun.. het is wel lekker op de kinderafdeling heb lekker playstation en krijg zo patatjes jammie :)
Waarschuw beheerder
donateur
dus je vermaakt je wel een klein btje ondanks alles ;)
Waarschuw beheerder
ik wil ook playstastionenen :P
Waarschuw beheerder
Ik zal aan je denken! Veel sterkte.
Waarschuw beheerder
hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Tessa is echt het liefste :lief: meisje op deze aardkloot :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vechten voor wat je waard ben meid!
sterkte!!!
Waarschuw beheerder
sterkte tessa.. (k)!

'k heb zelf ook echt klote ervaringen met kanker, ik hoop echt dat je beter wordt..!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Suc6 meis!

Waarschuw beheerder
we [ik en wacky-witch] willen je heel veel sterkte toe wensuh aan jou en je ouders en vrienden
en hopen dat alles goed komt
(K)(K)(L)(K)(K)

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte meisje.

Mijn oma is dit jaar overleden aan kanker, toen ze er achter kwamen in het ziekenhuis was het al uitgezaaid door haar hele lichaam en is ze binnen 8 weken overleden...dus ik weet hoe moeilijk het op dit moment is voor jou en je familie...

Blijf positief denken en hou moed, dat versterkt het genezingsproces !!

Hou je taai !! (y) :flower:
Waarschuw beheerder
Damn als ik dat zo lees word ik echt overal bang voor. Iig geval veel sterkte en succes :)

Waarschuw beheerder
Sterkte,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tessa Chica heel veeel sterkte..

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
IK heb je al een PB gestuurd, maar toch wil ik je zo ook nog even sterke wensen. Ik weet hoe erg het kan zijn en hoe moeilijk het is. Mijn vriend is in maart 2002 overleden aan leukemi en daar ben ik nog steeds onderste boven van.

Pffff, echt waar, hiervan schiet ik zo vol van. En dan zijn er nog mensen die het woord K***R nog zo vaak in de mond nemen als scheldwoord e.d.

DAAR KAN IK ME NU ZO OVER OPFOKKEN, KANKER IS EEN VAN DE ERGSTE DINGEN DIE ER IS IN DE WERELD EN DAAR MOET JE NIET MEE SPOTTEN.

MOEST IK EVEN KWIJT.

Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. En als je je ziek voelt of moe na een kuur probeer dan te denken aan de goede dingen die je hebt meegemaakt of nog GAAT meemaken. Door positief te denken heb je al heel veel gewonnen. En dan kan je het volgende jaar met goede moed beginnen

Sterkte!!!!!!

Waarschuw beheerder
Blegh... Jezus :'( Je bent pas 17 man ! Echt mega veel sterkte joh :/ (f) to chear you up.

Waarschuw beheerder
Ik wens je het allerbeste toe!!!!

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
jeetje erg zeg

ik weet hoe het is om wat te hebben
heb namelijk psoriasis
wordt er af en toe ook wanhopig van, maar het brengt niet je leven in gevaar ofzo

heel veel sterkte meisje
laatste aanpassing
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ookal ken ik je niet ik wens je heel veel sterkte met alles!

(K)