4314x bekeken
Zondag avond nog een beetje moe ... maandag morgen weer helemaal fit.
Zolang ik het snoepgoed maar laat liggen
stackers+ghb
Hehehehehehehe
Zolang ik het snoepgoed maar laat liggen
stackers+ghb
Hehehehehehehe
tering wat hebben jullie daar allemaal lang last van. heb wel n idee waar ik de oorzaak moet zoeken maar anyway
*vrijdag uit werk komen en 's avonds wat doen zodat ik laat naar bed ga.. uurtje of 2/3
*zaterdag uitslapen tot 13/14u, en goed hard muziek draaien om in de mood te komen
*naar 't feest
*zo rond 9u lig ik weer in m'n bed en slaap ik tot een uur of 16/17u
in feite haal je hier de slaap in die je door het feest gemist hebt, als je minder slaapt dan dat je lichaam eigenlijk nodig heeft gehad is dat niet goed voor je hersenen
*zondagavond eten en volmaken met enige activiteiten en om een uurtje of 12 slapen
*maandag nergens last van
*vrijdag uit werk komen en 's avonds wat doen zodat ik laat naar bed ga.. uurtje of 2/3
*zaterdag uitslapen tot 13/14u, en goed hard muziek draaien om in de mood te komen
*naar 't feest
*zo rond 9u lig ik weer in m'n bed en slaap ik tot een uur of 16/17u
in feite haal je hier de slaap in die je door het feest gemist hebt, als je minder slaapt dan dat je lichaam eigenlijk nodig heeft gehad is dat niet goed voor je hersenen
*zondagavond eten en volmaken met enige activiteiten en om een uurtje of 12 slapen
*maandag nergens last van
laatste aanpassing
donateur
Zonder after ben ik meestal maandag wel weer redelijk fit, met after pas rond donderdag
Als ik een uurtje of 4 heb geslapen en dan ff eten dan ben ik weer lekker fit.
Kep vrij weinig last van dip/depressie. Als ik gewoon uitga ben ik meestal rond 8 uur terug, kan ik ff 2 a 3 uurtjes slapen en gelijk weer 8 werken. Zondag wel beetje redelijk op tijd naar bed maar dan heb ik maandag vrij weinig last meer.
dinsdag en woensdag ben ik gewoon goed te pas. Als ik naar party ga, dan heb ik uiteraard zondag vrij en dan probeer ik zondag overdag heel ff paar uurtjes te slapen en daarna gewoon andere dingen doen en zondag avond weer redelijk op tijd naar bed. ( Het meest klote vind ik me ritme kwijt raken zodat ik bijv om 3 uur 's nachts nog wakker lig ) maandags ben ik dan meestal weer redelijk goed te pas, misschien nog beetje duf maar zeker niet brak.
Vitamine pillen en veel fruit helpt veel! En sporten doordeweeks is ook zeker niet verkeerd.
dinsdag en woensdag ben ik gewoon goed te pas. Als ik naar party ga, dan heb ik uiteraard zondag vrij en dan probeer ik zondag overdag heel ff paar uurtjes te slapen en daarna gewoon andere dingen doen en zondag avond weer redelijk op tijd naar bed. ( Het meest klote vind ik me ritme kwijt raken zodat ik bijv om 3 uur 's nachts nog wakker lig ) maandags ben ik dan meestal weer redelijk goed te pas, misschien nog beetje duf maar zeker niet brak.
Vitamine pillen en veel fruit helpt veel! En sporten doordeweeks is ook zeker niet verkeerd.
pff dinsdag soms woensdag ben ik weer een beetje de oude na een GOED feest

Ook lekker wanneer je iedere week gaat feesten en dan pas woensdag weer 100% bent.
Dan ben je gewoon 3 van de 7 dagen verot geweest, dat is bijna de halve week
Ben ook wel benieuwd wat daar de effecten van op het lichaam zijn. Wie weet komen sommige mensen daar op hun 30ste or whatever nog wel achter
Dan ben je gewoon 3 van de 7 dagen verot geweest, dat is bijna de halve week
Ben ook wel benieuwd wat daar de effecten van op het lichaam zijn. Wie weet komen sommige mensen daar op hun 30ste or whatever nog wel achter
hmm ligt maar aan het feest. Gewoon na een feest ben ik meestal een week brak, gewoon want dan
ik te veel! hahaha maar na
bij een feest ben ik zondag gewoon half dood, maandag bleh, en de rest van de week moe, en de eerste helft van de week ook nog wel!
misschien moet ik maar vitamientjes gaan nemen he?
eh lig aan het soort feest
eh hoe hard ik gestampt heb
hoe lang het duurde
maar meestal wel 2 dagen brak
eh hoe hard ik gestampt heb
hoe lang het duurde
maar meestal wel 2 dagen brak
Ligt aan de drugs & het feest. Na Thunderdome A Decade moest ik op zondagnacht werken en dat ging prima, viel me erg mee. Het ergst was Tomorrowlands 97 in Thialf, toen heb ik een uur of 8 non-stop in de terror zaal staan hakken en kon ik een week lang letterlijk niet lopen, kom mijn kuiten niet meer strekken.
als ik "gewoon" uitga heb ik meestal nergens last van, maar ga ik naar een groot feest dan ben ik echt de hele verdere zondag zo brak als het maar kan! ga dan meestal erg vroeg naar bed en geniet nog ff na van de bass die dan nog steeds in m'n oren na dreunt! haha! en maandag is alles meestal dan weer goed!
Zo'n 4 maanden. Doe net mn ogen weer open na Mysteryland. Nog steeds droge bek. Watertekort. Zuurstoftekort. Weeeer aan het herseninfuus, astronautenvoedsel, psychiatrische inrichtingen enz enz. Op naar Oud&Nieuw

Eigenlijk alleen zondag
Maar als je dan wakker wordt om 14.00 a 15.00 uur,
das echt niet goed!
Maar een douche doet wonderen
Maandag is alles weer koek en ei
Maar als je dan wakker wordt om 14.00 a 15.00 uur,
das echt niet goed!
Maar een douche doet wonderen
Maandag is alles weer koek en ei

![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)

![[SF] Brychael..](/images/user/46_3433422.jpg)