Partyflock

Forumonderwerp · 590904

Waarschuw beheerder
donateur
Eens een keer wat anders dan je beste........

Wat was jou slechtste feest??

Mijne Sensation Black afgelopen jaar wat een bagger feest was dat zeg:S

Waarschuw beheerder
The Brige, in Germany. It was so crowded that it really Was Not Possible To Move.
At one point of the evening I was prepared to jump into a cab & go to the nearest station, or to sit & wait inside Harold (Beckhams) car till the party was over. I really had it!

Waarschuw beheerder
Geen idee eigenlijk... vermaak me eigenlijk altijd wel.

Maar als ik moet kiezen zeg ik ML 2000... toen was ik zo fucking ver heen, dat ik bij onbekenden liep te schooien om pillen en dat me portemonee werd gerold :S

... dat hoeft voor mij niet weer... en tsjah, veel pillen wordt je ook alleen maar lelijk van :P
Waarschuw beheerder
Dutch dimension in de HMH, maar dit kwam vooral door de muziek die daar gedraaid werd en dat is niet het soort muziek waar ik me bij vermaak!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Qlimax Thialf behoort toch wel tot 1 van de slechtste, Multi afgelopen keer in de Hemkade vonnik ook niet zoveel aan...
Waarschuw beheerder
donateur
Digital Overdose in AnTwerpen (ik geloof in 2000)
we stonden in de aankomsthal te praten en zagen in een half uur tijd de M-E!!! 3 keer uitrukken met flink geweld
na 1,5 uur waren we weer weg....

zwaaaar agressief feest!
Waarschuw beheerder
innershity 2001, in de rai, wat met dat feest beter de RIJ genoemd ken worden, echt een totaal ontspoord feest was dat,

Waarschuw beheerder
Ant > Jah vond ik ook een teringfeest, gelukkig was ik VIP.. en was het in de VIP-lounge wel te doen. Daar heb ik (maar) 1 ruzie tussen 2 gasten gezien... mij zie je daar ook niet weer op een feest...

Domme lui, feestverneukers.... :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Innercity 2001 echt het slechtste feest ooit, was echt veels te groot voor een lokatie die niet zoveel mensen kan hebben.

Waarschuw beheerder
ehm toch wel Sensetion black en Frequence.... :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verjaardags feesie van mn Oma

Waarschuw beheerder
Bladerunner in groningen...
Waarschuw beheerder
donateur
qlimax thialf was echt grootste tegenvaller
Waarschuw beheerder
ha ik heb in mijn nog niet zo lang bestaande party verleden nog geen slecht feest meegemaakt! :P :D
Waarschuw beheerder
SENSATION BLACK wat een kut feest echt super slecht :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Shockers 2002.... Echt een kut feest..... Innercity in december 2001 vond ik ook niet zo geweldig. Zal wel aan de Rai liggen.. Vind dat echt een kut locatie.

Ik ga ook niet meer naar die K.U.T. feestjes.
Waarschuw beheerder
shockers 2001 wat n kut feest! (was ook gedeeltelijk mijn eigen schuld):vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond TeQnology 2001 zwaar tegen me verwachting in. Was nie slegt ofsow, maar had er denk veels te veel van verwacht.

Waarschuw beheerder
I Love Techno 2002...
Waarschuw beheerder
Innercity 2000...Toen nam ik mn eerste pil een mercedes, ik was helemaal aan het trippen niet echt leuk dus
Waarschuw beheerder
Overload op 1 juni 2002 in het MECC maastricht.
waarom? Alles viel tegen.

Waarschuw beheerder
Zekers Bladerunner in Groningen. 2,5 uur buiten in de "rij" (vol plein) moeten wachten. In de grote zaal zeer slecht geluid, veel te druk, sommige zalen kon je niet eens meer binnen komen. :S
Waarschuw beheerder
Trance Energie 2001 in Thialf was echt een kut feest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
innercity de laatste keer...! en Trance energy in Thialf! das ook kut!...

Waarschuw beheerder
ghe ghe maar dat had je vantevoren kunnen weten :)
Waarschuw beheerder
donateur
innercity 2001 en shockers 2002
Waarschuw beheerder
donateur
thialf is idd een slechte lokatie, rai ook maar dat is een slechte lokatie als er meer dan een bepaald aantal bezoekers zijn. Met thunderdome was het top maarja dat was ook niet zo groot :D
Waarschuw beheerder
Trance energy in Thialf (2x terug)vond ik ook ontzettend kut!!! Qlimax in thialf was ook zaad. Gewoon omdat het geluid in thialf kut is.
Op shadowlands in thialf was het geluid wel prima.
Innercity 2000 vond ik ook erg vet, hoewel ik wel elke x weer verdwaal in de RAI.
Hardcore Overdrive in Antwerpen vond ik ook Retestrak, wel wat vechtpartijen gezien, maar de hal was groot genoeg om daar geen last van te hebben.
Waarschuw beheerder
3 slechste:

Sensation black, q-base trance, innercity 2000

Waarschuw beheerder
Oww innercity 2001 echt een kut feest echt totaal ontspoord nooit meer, en tja voor de verder rest heb ik me op alle feesten eigenlijk allemaal wel weer prima vermaakt :D.
Waarschuw beheerder
donateur
INDERDAAD INNERCITY 2001 NIET OM UIT TE HOUDEN!
En Massive maar het heeft er vast en zeker mee te maken dat er voornamelijk trance wordt gedraaid en dat is gewoon VRESELIJK!

Vind ik dan :)
Waarschuw beheerder
moest t-shirts verkopen op Sunstasia. wat een kut feest! kut muziek kut publiek alles. nooit meer naar z'on feest...zelfs als je d'r voor wordt betaald!

Waarschuw beheerder
donateur
Jep, innercity 2001 Yak!
Waarschuw beheerder
donateur
Mega Music Dance Experience.

Vraag me niet waarom ik der heen ging, maar we konden opeens kaartjes overkopen op het laatst. MAar was totaal vaag en heel erg slecht.

DJ die aan het draaien was in engeland werd bij ons ook weergegeven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thunderdome in thialf 99 (met die knallen en kooien die naar beneden gingen) muziek stond zo zacht dat je kon fluisteren op de tribune, het was ijskoud (3 vrienden waren een week ziek).

En ook de laatste hellraiser (of digital overdose) in fec 2000, vriend was er om 01:30 uitgezet zonder dat ie iets deed, aangezien we altijd met z'n 4en gaan was ze vriendin behoorlijk ongerust na 2 uur, wij gezocht tot 04:30 toen kwamen we erachter dat ie eruit was gezet, dus wij besloten om naar huis te gaan natuurlijk...3 uur rijden.
Waarschuw beheerder
Trance Energy ergens in Oktober vorige jaar

:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Innercity wel een domper eigenlijk vorig jaar. Veel TMF, 538 publiek wat maar een beetje stilstaat in de zaal. Verder vind ik de sfeer op een gemiddeld Hardcorefeest beter. Ook het geluid vond ik slecht, maar dat ligt natuurlijk ook aan de grote van de locatie.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in het verleden wel een aantal behoorlijke baggerparties meegemaakt...

Met name 4 Elements en Impulz vond ik 3x niks...

Verder een feest genaamd "RAVE" in de Now & Wow begin vorig jaar...dat moest dus Sound Architecture meest KoZZmozz voorstellen, maar het werd dus een avondje LSD trip muziek met een vaag publiek (300 man maar ofzo) van heb ik jou daar... :-S

Echt zonde van mijn geld !!

Verder Laurent Garnier in Nighttown ergens in 2000. Niet dat Garnier nou zo slecht was, maar er waren teveel kaarten verkocht voor dat feest (flikt Nighttown wel meer bij grote namen), waardoor je bijna de mensenmassa niet meer doorkwam. Verder was het zo f*cking heet dat je het zweet letterlijk je onderbroek in voelde lopen...

Dat was echt niet leuk meer...:-(
Waarschuw beheerder
met stip op nummer 1 REBOUND met oud en nieuw afgelopen jaar:S:S

Waarschuw beheerder
Sensation Black, alleen de aankleding was goed verder was alles kut.
Waarschuw beheerder
donateur
Mysteryland 2000

Waarschuw beheerder
Het klompenfeest afgelopen weekend wauw wat een boeren daar zeg.

Waarschuw beheerder
hardcore overdrive 2000 wat een vechtpartijen niet normaal en sensation black

Waarschuw beheerder
Sensation Black
Shockers 2002
Innercity 2001

Ronduit kutfeesten!
Waarschuw beheerder
Trance enercy Herenveen 2000

Schockers 2001

Qlimax Silverdome 2002

Waren echt Pissssssssss feesten!!

Waarschuw beheerder
Whehe, de mijne is... Hardhouse protocol on Queensday, maar dat valt volgens mij niet echt onder de feesten

Waarschuw beheerder
terror machine

Waarschuw beheerder
inkoppertje Capital kut feest in een kut stad
Waarschuw beheerder
Sensation black met stip op 1 en daarna innercity 2000 en 2001
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore Overdrive in 2000 was inderdaad ook niet echt best. Maar ik heb gewoon een rustig plekkie in de zaal opgezocht en ben gewoon lekker uit m'n dak gegaan op de Hardcore, want ik had toen 3 uur in de bus gezeten om daar te komen, dus dan laat ik m'n feest niet verzieken.
Artiest {SHOWLIST artist 1438, 1374}
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij Trance energy paar jaar geleden. Was tevens het laatste niet hardhouse feestwat ik bezocht.
Waarschuw beheerder
donateur
Dan noem je ook wel wat op. Trance Energy is echt een feest waar ik echt nooit naar toe zou willen. Voor mij alleen Hardcore, Oldstyle en af en toe een Hardstylefeessie. Al moet ik zeggen dat in de Hardstyle ook weinig vooruitgang meer zit. De Qluptempo van afgelopen zaterdag komt niet in de buurt van de oude Qluptempo's in de Fun. Hardstyle is nu echt zo populair als de Gabber in 1995, maar dat mijn mening.

Waarschuw beheerder
Sensation Black,

maar nog geen een feest waar ik heen ben geweest vond ik echt bagger slecht, heb me altijd wel vermaakt, en altijd wel een leuke avond gehad...

Waarschuw beheerder
donateur
Ohja Shockers 2002 hoort ook zeker in het rijtje thuis
Waarschuw beheerder
de aller eerste impulz wat een k*t feest was dat zeg!!! eerst buiten al zo lang wachten in de vrieskou, daarna 1 uur + 15 min wachten voor de garderobe DIE WAS TOEN VOL!! heel de avond met je jas lopen, daar zie je mij niet meer!
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity!!

Ik vind Trance wel redelijk om af en toe te luisteren...
Maar IC was zo KUT, veels te groot en dat eenrichtings verkeer in de RAI vink ook nix, duurde sowat 20 min om van de eene zaal naar de andere te lopen...

En 2 Dj's met een schot er tussen in een hal... Klink voor geen Meter... :S

En dan nog 100 piek betalen ook...

Voor mij nooit meer, alleen alsk een kaartje krijg of zo zou wel ff willen kijken, maar dan zalk wel goed Lam thuis komen...
Want dan maak het zelf wel gezellig...!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ehrm....GabberLand 97...sjeesz hej...
Werkzaam bij HouseNation
Artiest Yoda
Waarschuw beheerder
Impulz Outdoor dit jaar en Innercity 2001....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sensation 2001 :kots:
Waarschuw beheerder
20 oktober Rebound 2001

Waarschuw beheerder
Sensation Black, VERREWEG het slechtste feest ooit. Innercity 2001 was ook weinig soeps.
Waarschuw beheerder
donateur
Bass Domina in Steenwijk locatie de Buze maarjah dat was geen groot feest maar wel KUT..

We kwamen binnen en toen ging een eikel direct voor 45 euro munten halen..:S .. en toen gingen we binnen anderhalf uur weer weg..
OEPS:-)
Waarschuw beheerder
en ook voor mij: Sensation BLack :(
Waarschuw beheerder
TRANCE ENERGIE in februari dit jaar.....vroeger wasdat nogwel leuk maar dit was echt te triest en heppy voor woorden en dan ook nog dj jean en dat kenkerz verotte geluid:(

oja innercity in 1999 of 2000 december iig eens maar nooit weer....wat een gare sfeer
Waarschuw beheerder
donateur
SENSATION BLACK...........

:bah: :bah: :bah: :bah: :bah: :bah:

[img cacheid=00049fec0000f173b5a2d7fe1a00099e85]http://www.smilies.nl/fuckyou.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Innercity 2001...

en als ik aan Impulz denk... dan vind ik dat toch eigenlijk ook kut.. veel boeren, je staat een in een koeistal en het is er vaak koud...
Waarschuw beheerder
K3 ..

Wat een kutfeest zeg ...
Waarschuw beheerder
Innercity 2001 Dance Valley 2001 en Sensation Black ooooooooow wat een bagger feesten waren dat zeg :S :kots: innercity kwa sfeer muziek en de hele focking zooi echt nooit meer... dance valley kwa heen en terug reis heb ongeveerd 7 uur van het feest gezien en ben ongeveer 20 uur onder weg geweest 10 uur in de ochtend vertrokken en 6 uur op het terrein en 1 uur uit het park en rond 1 uur half 2 thuis... daar ga ik dus ook nooit meer heen... en sensation black wat werd er daar ontzettend kut en ook gruwlijk kut en soft gedraaid zeg jemig het was wel gezellig maar de muziek jemig echt om te huilen!!!!!!! maar ja dat zijn 3 feesten van de zoveel ga me daar dus verder niet meer druk om maken...

Waarschuw beheerder
HUMANITE KANKERFEEST. dat was met nieuwjaar in eindhoven beursgebouw....

echt dan denk je ik ga naar een trance feest (wat zowiezo al niet echt boeiend is> hardcore rulez) maar het enigste wat er was was een beetje blokfluit en trommel gelul.
Waarschuw beheerder
QONTACT!!
Op konninginnendag in Eindhoven!
Wat een muk feest was dat zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
:bounce: de tussenstand :bounce:

Wat was het slechtste feest:

Met stip op 1:
Innercity 2001 met +/- 17 stemmen

Nummer 2:
Sensation Black met +/- 13 stemmen

Nummer 3:
shockers 2002 met +/- 7 stemmen

Ik verveel me een beetje dus vandaar deze tussenstand.

Ik hoop voor de mensen die naar Innercity gaan, dat het deze keer niet zo tegenvalt. Maar ja, smaken verschillen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vond Impulz Outdoor 29-06-02 echt supersaai... :S

Koud
Slechte muziek

Gewoon helemaal niks aan dus...

Waarschuw beheerder
Kunnen de mensen die Shockers 2002 niet zo goed vonden dat even toelichten? Vond het echt een superfeest namelijk :S

Waarschuw beheerder
Massive van een paar jaar geleden vond ik errug zwak. Weinig spraakmakende Dj's.

Waarschuw beheerder
hardcore overdrive 00
sensation
Rebound met oud en nieuw
hellraiser in duitsland

:bah: :S
Waarschuw beheerder
donateur
Met stip op 1-Sensation Black
En seduction, maar daar kon de organisatie niks aan doen, was de gemeente die het feest verkankerde.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik vond shockers tegenvallen omdat het veel te groot was! Ik was moe, had het hele pokke eind gereden en had van te voren niet zoveel moeten blowen.

Verder liepen er naar mijn mening teveel wanne be's rond, maar dat is mijn mening. Ben nog lastig gevallen door een paar mannen, ik had het koud, dat kwam waarschijnlijk doordat er een raam ingegooid was en ik zat precies in de tocht. Verder wel gelachen om een paar wazige, volgens mij helemaal wauz van de ketamine. Hij ging op een vriendin zitten in de veronderstelling dat zij een kruk was. Helemaal de weg kwijt. ha, ha

Ik heb ook helemaal niet gedanst op dat feest. Ben bijna iedereen kwijt geweest, terwijl ik de hele avond op dzelfde plek gezeten heb. Mijn vrienden konden dit niet meer vinden. Sukkels.

Warmduscher en Dana draaide BTW wel goed, dat was nog een pluspuntje.

KOrtom: Ik was gewoon veel te moe........... En de shit werkte niet..... En eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar er waren ook veel buitenlanders, maar dat krijg je in A'dam, weet je van tevoren....... Vrienden van me kwamen niet binnen ivm geen legitimatie, kaartje werd afgepakt en ze kregen een enkeltje uitgang.

Dussssssssssssssssss­sssss...............­.....

Waarschuw beheerder
Ok das duidelijk... maar het lag dus meer aan jezelf+vrienden dat je geen leuke avond hebt gehad, ok dat gezever over die legitimatie is natuurlijk triest.

Waarschuw beheerder
Slechtste grote feest was Bladerunner op 12-10-1996

Waarschuw beheerder
Het verjaardagsfeest ter ere van dat m'n overgroot oma 90 was geworden....dat was echt een regelrechte ramp en natuurlijk dacht m'n oma weer eens leuk te zijn hoor...
[img cacheid=0012e690000854bb8242b41d1a0009a5b3]http://www.rock103.com/crew/pics/grannybite.jpg[/img]
...Ik kon er wel mee lachen maar de rest van de familie niet echt...hehe.

Waarschuw beheerder
donateur
MASSIVE!
Waarschuw beheerder
Altijd hetzelfde liedje met die oma's!!

Waarschuw beheerder
Oma's zijn cewl...hehe.
Waarschuw beheerder
daar hoef ik niet over na te denken dat is met stip op nummer 1 QONTACT KONINGINNEDAG EN SENSATION BLACK!!!!!!!
wat een kut feesten, ik raad iedereen aan om daar niet naar toe te gaan zonde van je geld.

Waarschuw beheerder
Impulz indoor 2001 in de brabanthallen!
Kut geluid,het was te koud binnen en werd slecht gedraaid!
Waarschuw beheerder
Innercity 2000!!!!! Volgens mij zijn alle innercity's kut....!!
Waarschuw beheerder
De tweede editie van 4-Elements en Impulz vond ik echt baggerfeesten...

Maarja, bijna alles van UDC is gewoon ruk...
Waarschuw beheerder
donateur
Capital. Zeker weten.
Waarschuw beheerder
Innercity 2000

Veelste druk, mensen die flauwvielen in die gang met de T splitsing naar de Club en Technozaal. Ohja en de toiletten niet te vergeten, gadverdamme wat smerig! Een laag zeik van minstens 10 cm hoog!

Geen Innercity meer voor mij dus.
Waarschuw beheerder
Helemaal gelijk in Pierre!!!
Waarschuw beheerder
Dat is zonder twijfel Hardcore Overdrive in Het Sportpaleis in Antwerpen 2001 . veel te veel nazi's / nitwits die aan het vechten waren. Kutgeluid, garderobe was vol, moest de hele avond met me jas aan lopen :( etc etc etc
Waarschuw beheerder
donateur
Dat was denk ik Impulz Outdoor vorig jaar.
Vond de sfeer niet echt super en het was echt veel te koud:-(

Wat ook wel een lachertje was, was Trance Energy in de jaarbeurs. Was niet van plan om daar naar toe te gaan, maar we hadden zin om te stappen:-)
Echt veel 15jarigen en niet echt mijn muziek....
Waarschuw beheerder
in de waakzaamheid in koog aan de zaan

het feest heette harder ofzow maar4 echt hard was et niet ...
Waarschuw beheerder
von multi erg tegenvallen :(
Waarschuw beheerder
Mysteryland The winteredition 1997 jaarbeurs Utrecht! Dat vond ik echt zonde van mijn geld! wat een klotesfeer hing daar zeg! Daar liepen ze kettingen te jatten door ze gewoonweg van je nek te rukken! De dag daarna was ook ajax-feyenoord, dus je raadt het al... als je rotterdam op je bomber had staan werd je in elkaar gebeukt door gasten uit amsterdam en andersom door gasten uit rdam....triest....ee­n feest om gauw te vergeten.

sensation black vond ik ook er slecht trouwens........
Waarschuw beheerder
o ja, impuls outdoor vorige keer was ook echt kut! Ik heb het nog nooit zo koud gehad!
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity 2001! (daar is mijn technohaat geboren :D)

Sensation Black was ook matig maar vind ik niet het slechtste omdat ik de ervaring wel vet vond (en er redelijk wat mensen waren die ik kende, en natuurlijk Dana als afsluiter alhoewel het kort was).

Zeg over Bladerunner 1996 .... Iedereen op PF vind dat een zwaar klote feest, terwijl wat ik er van op TV heb gezien en wat ik aan livesets heb het best wel vet lijkt te zijn ? Wat was hier aan de hand dan ? :S

Waarschuw beheerder
Qlimax Zoetermeer!!Of was het Qontact?? Whatever, ik was BOB!!!!.
Waarschuw beheerder
:P zie muh lijst dan zie je muh slechte fest ook ;)

Waarschuw beheerder
Dramaklotekut Dance Valley 2001. Overdag was het oké (alhoewel: vreselijk druk en té duur geworden die kaartjes) maar die regen...
Drie weken letterlijk doodziek..
Slechte herinneringen aan..
:kots:
Waarschuw beheerder
Myn slechtste feest was PROJECT : HARDCORE 13 April in het Sportpaleis in Antwerpen......
De punten Die F*cking strenge belgische controlle :( , een bus chauffeur die de weg nie wist normaal 2 uur ryden nu + - 8 uur , kut sfeer , vet naar de kl*te.
Dit was dan ook m'n laatste x dat k naar belgie gaat om te stappen...........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Innercity Brussel was qua organisatie echt een regel rechte ramp :S:S:S Qua publiek heb ik nog nooit zoveel triest volk als op Shockers 2002 rond zien lopen :S:S:S Qua muziek was de laatste multi in de Borchlandhallen echt waanzinig slecht :S:S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het slechtst?... Teqnology, met stip on 1!

Waarschuw beheerder
ik ben dr niet geweest, maar toch staat teqnology met stip op 1...

Waarschuw beheerder
sensation white vorig jaar.. Ik snap echt niet dat ik mij heb overhalen om naar zoiets zieligs te gaan.
Innercity vorig jaar vond ik ook zuigen met die tmf mensen die stilstaan en een beetje toekijken hoe jij hem WEL spaced..

Waarschuw beheerder
2 Scul: Bladerunner was echt veel te druk (en dan bedoel ik ook echt te druk; zeker 6000 man teveel). Om binnen te komen hebben we 2,5 uur buiten in de rij staan wachten. Eenmaal in de grote zaal beland, waren andere zalen niet/nauwelijks te bereiken door de drukte. En het geluid in de grote zaal stond wel heel erg zacht (geluid in Thialf is goed vergeleken met dit feest).

Waarschuw beheerder
innercity 2000 en sensation black wat een kutfeesten waren dat zeg :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Dominator vorig jaar :kots:
Waarschuw beheerder
Afgelopen Trance Energy. Niks aan. Totaal geen sfeer. Ik had het gevoel alsof ik in een gewoon discotheekje was.

Waarschuw beheerder
Bladerunner '96; teringzooitje ongeregeld
Shockers; saaisaaisaaisaaisaai­saaisaaisaaisaai...

Waarschuw beheerder
Schokkers 2001 was dat btw. :P
Waarschuw beheerder
De allereerste IMPULZ.....kon verdomme mn jas nie eens ophangen!! en t geluid pffffffffff.....!

t was ook nog op 1 april en idd t was 1 grote grap!!!
Maar ik kon er nie mee lache
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waren er 2 :

Trance Energy 2000 & Impulz Outdoor 2001

Waarschuw beheerder
borghlandhallen oud en nieuw vorig jaar!!!blegh
wat een stelletje kinderachtige lui waren daar!!!totaal geen sfeer en vloerbedekking op de vloer!!!dan weet je genoeg!!!je gaat toch nie op vloerbedekking uit je bol???????????

Waarschuw beheerder
ik vind vloerbedekking helemaal top!
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation Black.....wat een kenkerfeest !!!
(alleen dana was wel chill)

Waarschuw beheerder
oh jij bent zon vloerbedekking feestbeest!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?­?????????
Waarschuw beheerder
Vorige jaar oud en nieuw.
the scene ofzO in de borghlandhallen!
Moest je 100 piekíes betalen en der was geen reet aan! Kut geluid, vage mensen, kut sfeer, bergen jassen op de grond omdat er mensen binnen waren gedrongen.

DRAMA FEEST DUS!

Waarschuw beheerder
uhmz....ik vond innercity 2000 echt te saai voor woorden(behalve met die gloeistaafjes gooien...dat was wel leuk)...Qlimax thialf, wat een rukfeest was dat zeg!, matsers of hardcore in eindhoven...(maar dat kweam meer omdat ik last had van achtervolgingswaanzi­n:P) en Qlubtempo in de HMH was echt zwaar bagger......(der zijn nog veel meer baggerfeesten...maar dit zijn de feesten die ut eerste in me opkomen)

Waarschuw beheerder
hemm vreemd.....vond shockers 2002 echt een topfeessie :D

maar innercity 2001 vond ik idd ook errug bagger, veel te druk, ik verdwaalde de hele tijd, de muziek was kut, maar dan ook echt kut :kots: verder ronduit kut

en verder minpunten over:
dance valley 2001>>>jezus hoe hadden ze dat echt geregeld, moeste we 5 uur heen lopen (want de bussen waren vol) en 5 uur teruglopen (want de bussen waren vol arghh!)
helemaal naar den klooten en dan die kou wieeh ! verder was t feest zelf geslaagd :D

en multigroove koninginnenacht dit jaar>>hoe kregen ze het voor elkaar dat de garderobe vol was! je weet toch ongeveer wel hoeveel mensen er komen, dan kanje daar toch rekening mee houden, of denken ze dat de helft van de mensen zonder jas komt?? %)

Waarschuw beheerder
oowja qlimax in thialf whahaha wat een lachertje, je kon elkaar op de dansvloer gewoon verstaan en me oren suisden de dag erna niet....%)
dat is nooit een goed teken ;)
Waarschuw beheerder
Shockers was inderdaad echt top.

Maar sensation Black was echt bagger zo gruwlijk waardeloos feest heb ik nog nooit mee gemaakt.

Muziek Kut(behalve Dana)

Geluid veels te zacht

Entree waardeloos
Waarschuw beheerder
QLIMAX heerenveen !
geluid en de hele organisatie ! Jassen ophangen buiten en minutjes kopen buiten in de winter !

Innercity vanwege de lange gangen oftewel de locatie en de hele tering organisatie.
Voorbeeld: Ik liep met HOUSEPAUS richting uitgang en vroeg tot 6 keer vriendelijk of we de lift mochten gebruiken. NOT ! Weet iemand misschien hoe zwaar housepaus in rolstoel is :-( en dan staan ze met 5 man van de beveiliging (tenminste dat noemen ze dan beveiliging (security) voor de lift deur met hun armen over elkaar. Geen 1 die aanbied om te helpen of wat dan ook. Plus dat ik de Rai sowiso een tering locatie vindt ! Vanwege die lange gangen ! Heel irri !

Waarschuw beheerder
Oud en nieuw feest 2000-2001 Borchland Amsterdam.
Niet binnenkomen omdat er te veel kaarten waren verkocht.
Wel binnenkomen via de nooduitgang.
Geen garderobe meer, druk, druk en druk.
Bier al op om 04.00 uur.
Te veel vechtpartijen, te weinig security.
Taxi naar huis à €100,-.
Horen dat er een heleboel doden zijn gevallen bij een cafébrand in Volendam.
En bij navraag bij de organisatie krijg je te horen dat ze je vrijkaarten toesturen voor hun volgende feest.
Organisatie is opgedoekt, nooit meer wat van vernomen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bzrk hemkade :kots:
Hardcore4life <<o>> arnhem :kots:

to beatBoyNBK: die nieuwjaarsbrand was een jaar eerder dus in 1999-2001!

Waarschuw beheerder
massive :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn slechtse feest was op 18 oktober in de Escape waar Marco V draaide. Marco V was top, draaide bijzonder goed, goeie prestatie een nacht lang. Maar de sfeer was k*t, een grote groep (man of 12) zg. medelanders (sorry) verkankerde voor velen de avond. Vanwege mijn verjaardag om 12 uur, hadden wij veel vrienden en vriendinnen meegenomen en mee afgesproken, maar wij allen en vele anderen hebben zich continu door de zaal moeten verplaatsen omdat je continu werd lastig gevallen door groepjes van 2 a 3 man. Omdat ze bekend waren met de beveiliging was er weinig aan te doen. Daarom heeft dit zeker voor mij een gigantische kater opgeleverd. De Escape mogen ze van mij sluiten of **branden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[offtopic] [quote][b]Posted by MissOnRust:[/b] to beatBoyNBK: die nieuwjaarsbrand was een jaar eerder dus in 1999-2001![/quote] Eh... 1999-2001? 1999-2000 bedoel je, toch? :D Nee serieus, de brand was op nieuwjaarsnacht 2001. Net even opgezocht. [/offtopic]
Waarschuw beheerder
donateur
SEN BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
MINDCONTROLER afgelopen zaterdag! En ik weet dat iedereen het met me oneens is!

Leek wel een hardhouse feest! BAH!

Ieder zijn eigen style daar niet van maar ik vond het walgelijk!

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
Sensation BLACK:S:S:S

Waarschuw beheerder
bladerunner!
Artiest Kokka
Waarschuw beheerder
bladerunner in de martini hallen wat een gaos!!!!!
als daar ooit weer een feest wordt gehouden ga ik niet!!!
Waarschuw beheerder
impulz indoor 2002(februari). (alle impulzjes trouwens!)

tis dat ik gratis kaarten had.....
heb nog nooit zo lang op de grond gezeten zeg. wat heb ik me daar lopen vervelen. kutmuziek, het was vet koud en ik vond het gewoon helemaal gaar. daar zit je dan 2 uur in de auto voor!

never again.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Impulz Indoor 07-12-02 :kots::kots::kots:

FETT ZUIGFEEST

die datum schrappen we zo snel mogelijk uit ons geheugen

flierp flierp flierp
-------------------

Zo ben em kwijt, er gebeurde zo weinig boeiends dat dat ook niet egt moelijk is
Waarschuw beheerder
Ehmzz.. CAPITAL..

Waarschuw beheerder
UDC
Waarschuw beheerder
Trance energy in Heerenveen in oktober 2001 :(
Waarschuw beheerder
Hardcore overdreven kut feest innuh.. Antwerpen, 2000 volgus mij. Dat was eg n kutfeest

Waarschuw beheerder
slechtste feest?

Trance energie 2002 Utrecht
Shockers 2002
Sensation 2001

Waarschuw beheerder
qontact eindhoven 2002 met koniginnen8 wat draaide ze daat kut zeg niet normaal en vooral die dave zeeman mogen ze voortaan weg laten!!
Waarschuw beheerder
oxygen in bobs saloon en innercity
Waarschuw beheerder
Dat was zeker Impulz Outdoor wat een baggermuziek werd daar gedraaid zeg. Was verder wel gezellig maar de muziek was zwaar kut!

Waarschuw beheerder
1. Bladerunner in 96 geloof ik in de Martinihallen, veels te vol...

2. Mystery Land outdoor in Bussloo ergens in 96/97 ofzo, Blubber Land.... :(

3. Impulz Brabanthallen vorig jaar, lange rijen, slechte parkeerplaatsen, superdruk, slecht geluid...

Waarschuw beheerder
sensation black ja!:kots: zat eerst n berlijn voor dat kut feest weer na N.L gekome s het zo,n klote feest!! was k maar n berlijn dach k toen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity 2ooo en de laatste house Qlassics
Artiest Tuned
Waarschuw beheerder
Impulz Indoor 07-12-02 Echt HET kutste feest ooit. En ik snap niet dat iedereen loopt te mukken over Sens. Black dit jaar. Iedereen vond alleen Dana goed. Dan zat je blijkbaar op t verkeerde feestje, je ziet toch zowieso al 3 techno dj's staan!

Waarschuw beheerder
FFWD eindfeest op de Lloydpier
Artiest R2B
Waarschuw beheerder
Joyride 2002 was echt het ultime feest waar geen zak klopte.... om 2 uur was de wijn en het fris op....muziek was zwaar bagger..... 2 area's met verschillende muziek zonder afscheiding( klinkt mooi hoor:NOT) Garderobbe voor 400 man ipv 1000 en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Waarschuw beheerder
donateur
slechtste feest?

innercity 2002
sensation black

allebei weg gegooid geld
Waarschuw beheerder
kzou t niet weten ! dat soort dingen vergeet ik graag

Waarschuw beheerder
Impulz 07-12-2002, wat een KUT organisatie!!! :kots:
Waarschuw beheerder
i love trance in de marcanti 2001 was echt waardeloos, en sensation black was ook niet echt een hoogtepunt
Waarschuw beheerder
donateur
Ik nomineer bij deze Innercity 2002.
Waarschuw beheerder
donateur
2 Demon Roxy: vond je het nix? Ik dacht dat je het wel naar je zin had daar in de techno zaal? of ben je daar niet gebleven?

Waarschuw beheerder
zekr weten 100% Massive wat een zaadfeest :frusty:
Waarschuw beheerder
Alle feesten in rotterdam , behalve energyhal 1999
Waarschuw beheerder
ohja en al mijn techno feesten , behalve awakenings !!!
Waarschuw beheerder
Impulz December 2000, SLECHT!!!!

Qlimax Thialf 2002, SLECHT!!!
Waarschuw beheerder
4 ELEMENTS SEPTEMBER 2002!!!!!!!!

NOOIT MEER!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
HouseQlassics 14 september 2002, wat viel dat tegen zeg. Werd echt heel slecht gedraaid!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Techno-Tom:
Ik had het wel naar mijn zin daar ja maar het was er zo belachelijk druk, ik kon echt mijn kont niet keren!
En toen maar lopen, lopen en lopen, op zoek naar een plekje waar dat wél kon.
Nou ja heel wat kilometers en behoorlijk zere voeten laten kwam ik tot de conclusie dat dat plekje er niet was.
Ik vond het absoluut RUK dus!
Waarschuw beheerder
donateur
Met superstip op 1: innercity 2002!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Innercity natuurlijk.
Het feest was echt -100000000 maar wij hebben ons UITERST goed vermaakt MET de mensen om ons heen hehehehhehehehe ;D :D

Waarschuw beheerder
qlubtempo in hmh in juni, 1 x hardstyle nooit meer.

en rave the city in ijsselhallen (ontruimd door me), en bladerunner

Waarschuw beheerder
donateur
* impulz, 17 feb 2001 brabanthallen Den Bosch.
we waren laat binnen, er stonden gigantische rijen, de garderobe was vol (jas gestolen) etc. etc. Mijn eerste feest, en ook gelijk 1 van de kutste feesten!
* goeie 2e: sesation black. Ik had beter mijn geld in de plomp kunnen gooien, had ik meer lol gehad. De aankleding was vet, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Waarschuw beheerder
de 1e Impulzz april 2000 echt vies een regen zweetdruppels kwam van het dak de hele tijd ben ook eerder toen weg gegaan van dat kut feest voor mij was dat de 1e en meteen da laatste Impulz.
Waarschuw beheerder
Slechtste feest tot nu toe:
Sensation Black 2002. De lichteffecten waren zeer indrukwekkend en een Arena vol met duizenden mensen maakten ook zeker wel indruk ja, maar toch vond ik het feest voor de rest tegenvallen.
Jammer maar helaas.
Waarschuw beheerder
Convertible 2002, leuk al die Powerzonegangers en dat felle licht...
Waarschuw beheerder
Trance Energy natuurlijk ...
Waarschuw beheerder
Massive 2001 in Eindhove......saaaaa­i :(
Waarschuw beheerder
Dance Nation 2001 ook saai en kut geluid :(

Waarschuw beheerder
Innercity 2002, klere druk. klote muziek. 't Was de eerste keer daar voor mij, maar nu weet ik het, daar kom ik niet meer!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Thunderdome A Decade, wat een kutgeluid, en wat werd er bagger gedraaid:S
Waarschuw beheerder
Qlimax zoetermeer zo kut georganiseerd sta ik 1rst een uur voor de deur omdat ik niet naar binnen mocht(brandprefentie geijl) en binnen leek wel een mierenhoop zo tyfusdruk

Waarschuw beheerder
innercity 2002 wat een bagger feest
Waarschuw beheerder
Marco V @ The Brothers 31 Augustus

zie hier: KUTFEEST

Dat was echt zo heeeeeeel BAGGER, en Sensation Black toen vond ik alleen Dana goed maar die maakt het nou ook echt te gek hoor :(
Waarschuw beheerder
met stip op nummer 1: QONTACT koninginnedag 2002 in eindhoven
en afgelopen sensation black....wan kutfeesten

Waarschuw beheerder
Innercity 2002
Waarschuw beheerder
Holiday Attack in World Center Kleve, een pokke eind gereden blijkt t een scholieren feest te zijn. maar t bier was 1 euro!
Waarschuw beheerder
Hehehehe...

Doet me trouwens denken aan een vriend van me, die zat lekker thuis een beetje te draaien, knalde er een :xtc: in en op naar de plaatselijke tent waar elke zaterdag een DJ komt draaien...

Hij was ff vergeten dat het vrijdag was en vroeg aan de barkeepers (allemaal met afro-pruiken) hoe laat de DJ zou komen...

Bleek dat ze een saturday-night fever party hadden en dat hij de hele avond op de Bee Gees moest knallen hahahahaha :D
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Reactor :P
Waarschuw beheerder
donateur
innercity 2000 en technology echt super kut feesten :(
Waarschuw beheerder
donateur
dat kan ik begrijpen hoor!!!
Ik leef met je mee ;)

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
DanceValley2002, niet zo als vroeger meer, en dan ook nog de duurste.... :S En alle feesten van RT te H Danspaleis..........­........ :KOTS:
Waarschuw beheerder
Impulz Indoor 16-02-2002
Impulz Outdoor 01-09-2001

T'is dat ik er nog nooit voor betaald heb maar Impulz vind ik wel de meest slechte feesten.. Outdoor kunnen ze nog wel wat van maken maar die sfeerloze, koude veehallen in Den Bosch mogen ze voor mij met de grond gelijk maken..
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity 2001.....2002 was trouwens TOP!!!:D
En teqnology van februari vond ik ook wat minder :) duzzzzzzzzz :P

Waarschuw beheerder
sensation black, wat een kutfeest...

Waarschuw beheerder
donateur
BTW RAI=TE DRUK!!!!

Waarschuw beheerder
Het slechtste feest dat ooit georganiseerd is, is volgens mij: Hakken en Zagen voor Kids

Ben er niet geweest maar het lijkt me zwaar kut

Waarschuw beheerder
Impulz outdoor wat een bagger muziek werd daar gedraaid zeg! Sfeer was wel gezellig maar kwa muziek was dit feest zwaar kut!

Waarschuw beheerder
sensation black en houseclassics in hmh
Waarschuw beheerder
donateur
integrate, in den haag, ergens in okt volgens mij...me 1ste en laatste technofeesie!
Artiest {SHOWLIST artist 27861, 53869}
Waarschuw beheerder
donateur
Met stip op no uno: Multi op koninginnennacht
oordeel: waardeloos
2. kort maar krachtig Qlimax Thialf; gewoon weer bagger
3. Bijna elke Q-base hardstyle avond
4. Hardcore vs. Terror; Dat was gewoon een bijeenkomst voor nazi's, cker niet mijn volk

Komt er wel een beetje op neer dat hardstyle niet voor mij bestemd is, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.

Waarschuw beheerder
ALLE feesten in Thialf stadion

Wat een KUT !!! geluid daaro man

ga daar echt nooooooiittt meer heen en et is nog een pokke eind rije ook

Waarschuw beheerder
impulz indoor 7 december 2002!!!!!!!!
wat een gekut daaro!!!!!!!!!!1
geldverspilling!!!!!
Waarschuw beheerder
1. Qlubtempo juni 2002 in de HmH.. wat n pokkegeluid, veel te zacht. Echt bagger! :vaag:
2. Thunderdome 2001.. para en 2002 mocht wel harder geluid.
3. Mindcontroller.. was supergezellig, alleen de muziek vond ik wat minderss.. mocht van mij wel hardere bass :D
4. Mysteryland 1997.. dat was echt para met die modder en pas rond 2 uur gingen ze pas overal balen stro gooien :s veel te laat..
Waarschuw beheerder
Laat ik eens origineel zijn: uiteraard Impulz indoor2002, maar ook trance energy in thialf was walgelijk...

Het valt me op dat het feest Impulz vaak genoemd wordt... waarom blijft je er dan naar toe gaan?

Waarschuw beheerder
multi groove op koniginnedag 2002
dat vond ik echt een zwaar kut feest