2940x bekeken
Geen idee eigenlijk... vermaak me eigenlijk altijd wel.
Maar als ik moet kiezen zeg ik ML 2000... toen was ik zo fucking ver heen, dat ik bij onbekenden liep te schooien om pillen en dat me portemonee werd gerold
... dat hoeft voor mij niet weer... en tsjah, veel pillen wordt je ook alleen maar lelijk van
Maar als ik moet kiezen zeg ik ML 2000... toen was ik zo fucking ver heen, dat ik bij onbekenden liep te schooien om pillen en dat me portemonee werd gerold
... dat hoeft voor mij niet weer... en tsjah, veel pillen wordt je ook alleen maar lelijk van
Verjaardags feesie van mn Oma
ha ik heb in mijn nog niet zo lang bestaande party verleden nog geen slecht feest meegemaakt!

Trance Energie 2001 in Thialf was echt een kut feest!!!
Trance energy in Thialf (2x terug)vond ik ook ontzettend kut!!! Qlimax in thialf was ook zaad. Gewoon omdat het geluid in thialf kut is.
Op shadowlands in thialf was het geluid wel prima.
Innercity 2000 vond ik ook erg vet, hoewel ik wel elke x weer verdwaal in de RAI.
Hardcore Overdrive in Antwerpen vond ik ook Retestrak, wel wat vechtpartijen gezien, maar de hal was groot genoeg om daar geen last van te hebben.
Op shadowlands in thialf was het geluid wel prima.
Innercity 2000 vond ik ook erg vet, hoewel ik wel elke x weer verdwaal in de RAI.
Hardcore Overdrive in Antwerpen vond ik ook Retestrak, wel wat vechtpartijen gezien, maar de hal was groot genoeg om daar geen last van te hebben.
thunderdome in thialf 99 (met die knallen en kooien die naar beneden gingen) muziek stond zo zacht dat je kon fluisteren op de tribune, het was ijskoud (3 vrienden waren een week ziek).
En ook de laatste hellraiser (of digital overdose) in fec 2000, vriend was er om 01:30 uitgezet zonder dat ie iets deed, aangezien we altijd met z'n 4en gaan was ze vriendin behoorlijk ongerust na 2 uur, wij gezocht tot 04:30 toen kwamen we erachter dat ie eruit was gezet, dus wij besloten om naar huis te gaan natuurlijk...3 uur rijden.
En ook de laatste hellraiser (of digital overdose) in fec 2000, vriend was er om 01:30 uitgezet zonder dat ie iets deed, aangezien we altijd met z'n 4en gaan was ze vriendin behoorlijk ongerust na 2 uur, wij gezocht tot 04:30 toen kwamen we erachter dat ie eruit was gezet, dus wij besloten om naar huis te gaan natuurlijk...3 uur rijden.
Trance Energy ergens in Oktober vorige jaar

laatste aanpassing
Ik heb in het verleden wel een aantal behoorlijke baggerparties meegemaakt...
Met name 4 Elements en Impulz vond ik 3x niks...
Verder een feest genaamd "RAVE" in de Now & Wow begin vorig jaar...dat moest dus Sound Architecture meest KoZZmozz voorstellen, maar het werd dus een avondje LSD trip muziek met een vaag publiek (300 man maar ofzo) van heb ik jou daar...
Echt zonde van mijn geld !!
Verder Laurent Garnier in Nighttown ergens in 2000. Niet dat Garnier nou zo slecht was, maar er waren teveel kaarten verkocht voor dat feest (flikt Nighttown wel meer bij grote namen), waardoor je bijna de mensenmassa niet meer doorkwam. Verder was het zo f*cking heet dat je het zweet letterlijk je onderbroek in voelde lopen...
Dat was echt niet leuk meer...
Met name 4 Elements en Impulz vond ik 3x niks...
Verder een feest genaamd "RAVE" in de Now & Wow begin vorig jaar...dat moest dus Sound Architecture meest KoZZmozz voorstellen, maar het werd dus een avondje LSD trip muziek met een vaag publiek (300 man maar ofzo) van heb ik jou daar...
Echt zonde van mijn geld !!
Verder Laurent Garnier in Nighttown ergens in 2000. Niet dat Garnier nou zo slecht was, maar er waren teveel kaarten verkocht voor dat feest (flikt Nighttown wel meer bij grote namen), waardoor je bijna de mensenmassa niet meer doorkwam. Verder was het zo f*cking heet dat je het zweet letterlijk je onderbroek in voelde lopen...
Dat was echt niet leuk meer...
Dan noem je ook wel wat op. Trance Energy is echt een feest waar ik echt nooit naar toe zou willen. Voor mij alleen Hardcore, Oldstyle en af en toe een Hardstylefeessie. Al moet ik zeggen dat in de Hardstyle ook weinig vooruitgang meer zit. De Qluptempo van afgelopen zaterdag komt niet in de buurt van de oude Qluptempo's in de Fun. Hardstyle is nu echt zo populair als de Gabber in 1995, maar dat mijn mening.
Innercity!!
Ik vind Trance wel redelijk om af en toe te luisteren...
Maar IC was zo KUT, veels te groot en dat eenrichtings verkeer in de RAI vink ook nix, duurde sowat 20 min om van de eene zaal naar de andere te lopen...
En 2 Dj's met een schot er tussen in een hal... Klink voor geen Meter...
En dan nog 100 piek betalen ook...
Voor mij nooit meer, alleen alsk een kaartje krijg of zo zou wel ff willen kijken, maar dan zalk wel goed Lam thuis komen...
Want dan maak het zelf wel gezellig...!!
Ik vind Trance wel redelijk om af en toe te luisteren...
Maar IC was zo KUT, veels te groot en dat eenrichtings verkeer in de RAI vink ook nix, duurde sowat 20 min om van de eene zaal naar de andere te lopen...
En 2 Dj's met een schot er tussen in een hal... Klink voor geen Meter...
En dan nog 100 piek betalen ook...
Voor mij nooit meer, alleen alsk een kaartje krijg of zo zou wel ff willen kijken, maar dan zalk wel goed Lam thuis komen...
Want dan maak het zelf wel gezellig...!!
TRANCE ENERGIE in februari dit jaar.....vroeger wasdat nogwel leuk maar dit was echt te triest en heppy voor woorden en dan ook nog dj jean en dat kenkerz verotte geluid
oja innercity in 1999 of 2000 december iig eens maar nooit weer....wat een gare sfeer
oja innercity in 1999 of 2000 december iig eens maar nooit weer....wat een gare sfeer
Innercity 2001...
en als ik aan Impulz denk... dan vind ik dat toch eigenlijk ook kut.. veel boeren, je staat een in een koeistal en het is er vaak koud...
en als ik aan Impulz denk... dan vind ik dat toch eigenlijk ook kut.. veel boeren, je staat een in een koeistal en het is er vaak koud...
Innercity 2001 Dance Valley 2001 en Sensation Black ooooooooow wat een bagger feesten waren dat zeg
innercity kwa sfeer muziek en de hele focking zooi echt nooit meer... dance valley kwa heen en terug reis heb ongeveerd 7 uur van het feest gezien en ben ongeveer 20 uur onder weg geweest 10 uur in de ochtend vertrokken en 6 uur op het terrein en 1 uur uit het park en rond 1 uur half 2 thuis... daar ga ik dus ook nooit meer heen... en sensation black wat werd er daar ontzettend kut en ook gruwlijk kut en soft gedraaid zeg jemig het was wel gezellig maar de muziek jemig echt om te huilen!!!!!!! maar ja dat zijn 3 feesten van de zoveel ga me daar dus verder niet meer druk om maken...
Wat was het slechtste feest:
Met stip op 1:
Innercity 2001 met +/- 17 stemmen
Nummer 2:
Sensation Black met +/- 13 stemmen
Nummer 3:
shockers 2002 met +/- 7 stemmen
Ik verveel me een beetje dus vandaar deze tussenstand.
Ik hoop voor de mensen die naar Innercity gaan, dat het deze keer niet zo tegenvalt. Maar ja, smaken verschillen!
laatste aanpassing
Tja, ik vond shockers tegenvallen omdat het veel te groot was! Ik was moe, had het hele pokke eind gereden en had van te voren niet zoveel moeten blowen.
Verder liepen er naar mijn mening teveel wanne be's rond, maar dat is mijn mening. Ben nog lastig gevallen door een paar mannen, ik had het koud, dat kwam waarschijnlijk doordat er een raam ingegooid was en ik zat precies in de tocht. Verder wel gelachen om een paar wazige, volgens mij helemaal wauz van de ketamine. Hij ging op een vriendin zitten in de veronderstelling dat zij een kruk was. Helemaal de weg kwijt. ha, ha
Ik heb ook helemaal niet gedanst op dat feest. Ben bijna iedereen kwijt geweest, terwijl ik de hele avond op dzelfde plek gezeten heb. Mijn vrienden konden dit niet meer vinden. Sukkels.
Warmduscher en Dana draaide BTW wel goed, dat was nog een pluspuntje.
KOrtom: Ik was gewoon veel te moe........... En de shit werkte niet..... En eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar er waren ook veel buitenlanders, maar dat krijg je in A'dam, weet je van tevoren....... Vrienden van me kwamen niet binnen ivm geen legitimatie, kaartje werd afgepakt en ze kregen een enkeltje uitgang.
Dusssssssssssssssssssssss....................
Verder liepen er naar mijn mening teveel wanne be's rond, maar dat is mijn mening. Ben nog lastig gevallen door een paar mannen, ik had het koud, dat kwam waarschijnlijk doordat er een raam ingegooid was en ik zat precies in de tocht. Verder wel gelachen om een paar wazige, volgens mij helemaal wauz van de ketamine. Hij ging op een vriendin zitten in de veronderstelling dat zij een kruk was. Helemaal de weg kwijt. ha, ha
Ik heb ook helemaal niet gedanst op dat feest. Ben bijna iedereen kwijt geweest, terwijl ik de hele avond op dzelfde plek gezeten heb. Mijn vrienden konden dit niet meer vinden. Sukkels.
Warmduscher en Dana draaide BTW wel goed, dat was nog een pluspuntje.
KOrtom: Ik was gewoon veel te moe........... En de shit werkte niet..... En eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar er waren ook veel buitenlanders, maar dat krijg je in A'dam, weet je van tevoren....... Vrienden van me kwamen niet binnen ivm geen legitimatie, kaartje werd afgepakt en ze kregen een enkeltje uitgang.
Dusssssssssssssssssssssss....................
donateur
Capital. Zeker weten.
Dat is zonder twijfel Hardcore Overdrive in Het Sportpaleis in Antwerpen 2001 . veel te veel nazi's / nitwits die aan het vechten waren. Kutgeluid, garderobe was vol, moest de hele avond met me jas aan lopen
etc etc etc
Dat was denk ik Impulz Outdoor vorig jaar.
Vond de sfeer niet echt super en het was echt veel te koud
Wat ook wel een lachertje was, was Trance Energy in de jaarbeurs. Was niet van plan om daar naar toe te gaan, maar we hadden zin om te stappen
Echt veel 15jarigen en niet echt mijn muziek....
Vond de sfeer niet echt super en het was echt veel te koud
Wat ook wel een lachertje was, was Trance Energy in de jaarbeurs. Was niet van plan om daar naar toe te gaan, maar we hadden zin om te stappen
Echt veel 15jarigen en niet echt mijn muziek....
von multi erg tegenvallen 
Mysteryland The winteredition 1997 jaarbeurs Utrecht! Dat vond ik echt zonde van mijn geld! wat een klotesfeer hing daar zeg! Daar liepen ze kettingen te jatten door ze gewoonweg van je nek te rukken! De dag daarna was ook ajax-feyenoord, dus je raadt het al... als je rotterdam op je bomber had staan werd je in elkaar gebeukt door gasten uit amsterdam en andersom door gasten uit rdam....triest....een feest om gauw te vergeten.
sensation black vond ik ook er slecht trouwens........
sensation black vond ik ook er slecht trouwens........
Innercity 2001! (daar is mijn technohaat geboren
)
Sensation Black was ook matig maar vind ik niet het slechtste omdat ik de ervaring wel vet vond (en er redelijk wat mensen waren die ik kende, en natuurlijk Dana als afsluiter alhoewel het kort was).
Zeg over Bladerunner 1996 .... Iedereen op PF vind dat een zwaar klote feest, terwijl wat ik er van op TV heb gezien en wat ik aan livesets heb het best wel vet lijkt te zijn ? Wat was hier aan de hand dan ?
Sensation Black was ook matig maar vind ik niet het slechtste omdat ik de ervaring wel vet vond (en er redelijk wat mensen waren die ik kende, en natuurlijk Dana als afsluiter alhoewel het kort was).
Zeg over Bladerunner 1996 .... Iedereen op PF vind dat een zwaar klote feest, terwijl wat ik er van op TV heb gezien en wat ik aan livesets heb het best wel vet lijkt te zijn ? Wat was hier aan de hand dan ?
Myn slechtste feest was PROJECT : HARDCORE 13 April in het Sportpaleis in Antwerpen......
De punten Die F*cking strenge belgische controlle
, een bus chauffeur die de weg nie wist normaal 2 uur ryden nu + - 8 uur , kut sfeer , vet naar de kl*te.
Dit was dan ook m'n laatste x dat k naar belgie gaat om te stappen...........
De punten Die F*cking strenge belgische controlle
Dit was dan ook m'n laatste x dat k naar belgie gaat om te stappen...........
laatste aanpassing
2 Scul: Bladerunner was echt veel te druk (en dan bedoel ik ook echt te druk; zeker 6000 man teveel). Om binnen te komen hebben we 2,5 uur buiten in de rij staan wachten. Eenmaal in de grote zaal beland, waren andere zalen niet/nauwelijks te bereiken door de drukte. En het geluid in de grote zaal stond wel heel erg zacht (geluid in Thialf is goed vergeleken met dit feest).
uhmz....ik vond innercity 2000 echt te saai voor woorden(behalve met die gloeistaafjes gooien...dat was wel leuk)...Qlimax thialf, wat een rukfeest was dat zeg!, matsers of hardcore in eindhoven...(maar dat kweam meer omdat ik last had van achtervolgingswaanzin
) en Qlubtempo in de HMH was echt zwaar bagger......(der zijn nog veel meer baggerfeesten...maar dit zijn de feesten die ut eerste in me opkomen)
hemm vreemd.....vond shockers 2002 echt een topfeessie 
maar innercity 2001 vond ik idd ook errug bagger, veel te druk, ik verdwaalde de hele tijd, de muziek was kut, maar dan ook echt kut
verder ronduit kut
en verder minpunten over:
dance valley 2001>>>jezus hoe hadden ze dat echt geregeld, moeste we 5 uur heen lopen (want de bussen waren vol) en 5 uur teruglopen (want de bussen waren vol arghh!)
helemaal naar den klooten en dan die kou wieeh ! verder was t feest zelf geslaagd
en multigroove koninginnenacht dit jaar>>hoe kregen ze het voor elkaar dat de garderobe vol was! je weet toch ongeveer wel hoeveel mensen er komen, dan kanje daar toch rekening mee houden, of denken ze dat de helft van de mensen zonder jas komt??
maar innercity 2001 vond ik idd ook errug bagger, veel te druk, ik verdwaalde de hele tijd, de muziek was kut, maar dan ook echt kut
en verder minpunten over:
dance valley 2001>>>jezus hoe hadden ze dat echt geregeld, moeste we 5 uur heen lopen (want de bussen waren vol) en 5 uur teruglopen (want de bussen waren vol arghh!)
helemaal naar den klooten en dan die kou wieeh ! verder was t feest zelf geslaagd
en multigroove koninginnenacht dit jaar>>hoe kregen ze het voor elkaar dat de garderobe vol was! je weet toch ongeveer wel hoeveel mensen er komen, dan kanje daar toch rekening mee houden, of denken ze dat de helft van de mensen zonder jas komt??
QLIMAX heerenveen !
geluid en de hele organisatie ! Jassen ophangen buiten en minutjes kopen buiten in de winter !
Innercity vanwege de lange gangen oftewel de locatie en de hele tering organisatie.
Voorbeeld: Ik liep met HOUSEPAUS richting uitgang en vroeg tot 6 keer vriendelijk of we de lift mochten gebruiken. NOT ! Weet iemand misschien hoe zwaar housepaus in rolstoel is
en dan staan ze met 5 man van de beveiliging (tenminste dat noemen ze dan beveiliging (security) voor de lift deur met hun armen over elkaar. Geen 1 die aanbied om te helpen of wat dan ook. Plus dat ik de Rai sowiso een tering locatie vindt ! Vanwege die lange gangen ! Heel irri !
geluid en de hele organisatie ! Jassen ophangen buiten en minutjes kopen buiten in de winter !
Innercity vanwege de lange gangen oftewel de locatie en de hele tering organisatie.
Voorbeeld: Ik liep met HOUSEPAUS richting uitgang en vroeg tot 6 keer vriendelijk of we de lift mochten gebruiken. NOT ! Weet iemand misschien hoe zwaar housepaus in rolstoel is
Oud en nieuw feest 2000-2001 Borchland Amsterdam.
Niet binnenkomen omdat er te veel kaarten waren verkocht.
Wel binnenkomen via de nooduitgang.
Geen garderobe meer, druk, druk en druk.
Bier al op om 04.00 uur.
Te veel vechtpartijen, te weinig security.
Taxi naar huis à €100,-.
Horen dat er een heleboel doden zijn gevallen bij een cafébrand in Volendam.
En bij navraag bij de organisatie krijg je te horen dat ze je vrijkaarten toesturen voor hun volgende feest.
Organisatie is opgedoekt, nooit meer wat van vernomen...
Niet binnenkomen omdat er te veel kaarten waren verkocht.
Wel binnenkomen via de nooduitgang.
Geen garderobe meer, druk, druk en druk.
Bier al op om 04.00 uur.
Te veel vechtpartijen, te weinig security.
Taxi naar huis à €100,-.
Horen dat er een heleboel doden zijn gevallen bij een cafébrand in Volendam.
En bij navraag bij de organisatie krijg je te horen dat ze je vrijkaarten toesturen voor hun volgende feest.
Organisatie is opgedoekt, nooit meer wat van vernomen...
laatste aanpassing
Mijn slechtse feest was op 18 oktober in de Escape waar Marco V draaide. Marco V was top, draaide bijzonder goed, goeie prestatie een nacht lang. Maar de sfeer was k*t, een grote groep (man of 12) zg. medelanders (sorry) verkankerde voor velen de avond. Vanwege mijn verjaardag om 12 uur, hadden wij veel vrienden en vriendinnen meegenomen en mee afgesproken, maar wij allen en vele anderen hebben zich continu door de zaal moeten verplaatsen omdat je continu werd lastig gevallen door groepjes van 2 a 3 man. Omdat ze bekend waren met de beveiliging was er weinig aan te doen. Daarom heeft dit zeker voor mij een gigantische kater opgeleverd. De Escape mogen ze van mij sluiten of **branden.
laatste aanpassing
impulz indoor 2002(februari). (alle impulzjes trouwens!)
tis dat ik gratis kaarten had.....
heb nog nooit zo lang op de grond gezeten zeg. wat heb ik me daar lopen vervelen. kutmuziek, het was vet koud en ik vond het gewoon helemaal gaar. daar zit je dan 2 uur in de auto voor!
never again.
tis dat ik gratis kaarten had.....
heb nog nooit zo lang op de grond gezeten zeg. wat heb ik me daar lopen vervelen. kutmuziek, het was vet koud en ik vond het gewoon helemaal gaar. daar zit je dan 2 uur in de auto voor!
never again.
laatste aanpassing
Dat was zeker Impulz Outdoor wat een baggermuziek werd daar gedraaid zeg. Was verder wel gezellig maar de muziek was zwaar kut!
donateur
Innercity 2ooo en de laatste house Qlassics
donateur
slechtste feest?
innercity 2002
sensation black
allebei weg gegooid geld
innercity 2002
sensation black
allebei weg gegooid geld
2 Techno-Tom:
Ik had het wel naar mijn zin daar ja maar het was er zo belachelijk druk, ik kon echt mijn kont niet keren!
En toen maar lopen, lopen en lopen, op zoek naar een plekje waar dat wél kon.
Nou ja heel wat kilometers en behoorlijk zere voeten laten kwam ik tot de conclusie dat dat plekje er niet was.
Ik vond het absoluut RUK dus!
Ik had het wel naar mijn zin daar ja maar het was er zo belachelijk druk, ik kon echt mijn kont niet keren!
En toen maar lopen, lopen en lopen, op zoek naar een plekje waar dat wél kon.
Nou ja heel wat kilometers en behoorlijk zere voeten laten kwam ik tot de conclusie dat dat plekje er niet was.
Ik vond het absoluut RUK dus!
donateur
Met superstip op 1: innercity 2002!!!!
donateur
* impulz, 17 feb 2001 brabanthallen Den Bosch.
we waren laat binnen, er stonden gigantische rijen, de garderobe was vol (jas gestolen) etc. etc. Mijn eerste feest, en ook gelijk 1 van de kutste feesten!
* goeie 2e: sesation black. Ik had beter mijn geld in de plomp kunnen gooien, had ik meer lol gehad. De aankleding was vet, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
we waren laat binnen, er stonden gigantische rijen, de garderobe was vol (jas gestolen) etc. etc. Mijn eerste feest, en ook gelijk 1 van de kutste feesten!
* goeie 2e: sesation black. Ik had beter mijn geld in de plomp kunnen gooien, had ik meer lol gehad. De aankleding was vet, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
de 1e Impulzz april 2000 echt vies een regen zweetdruppels kwam van het dak de hele tijd ben ook eerder toen weg gegaan van dat kut feest voor mij was dat de 1e en meteen da laatste Impulz.
Marco V @ The Brothers 31 Augustus
zie hier: KUTFEEST
Dat was echt zo heeeeeeel BAGGER, en Sensation Black toen vond ik alleen Dana goed maar die maakt het nou ook echt te gek hoor
zie hier: KUTFEEST
Dat was echt zo heeeeeeel BAGGER, en Sensation Black toen vond ik alleen Dana goed maar die maakt het nou ook echt te gek hoor
Hehehehe...
Doet me trouwens denken aan een vriend van me, die zat lekker thuis een beetje te draaien, knalde er een
in en op naar de plaatselijke tent waar elke zaterdag een DJ komt draaien...
Hij was ff vergeten dat het vrijdag was en vroeg aan de barkeepers (allemaal met afro-pruiken) hoe laat de DJ zou komen...
Bleek dat ze een saturday-night fever party hadden en dat hij de hele avond op de Bee Gees moest knallen hahahahaha
Doet me trouwens denken aan een vriend van me, die zat lekker thuis een beetje te draaien, knalde er een
Hij was ff vergeten dat het vrijdag was en vroeg aan de barkeepers (allemaal met afro-pruiken) hoe laat de DJ zou komen...
Bleek dat ze een saturday-night fever party hadden en dat hij de hele avond op de Bee Gees moest knallen hahahahaha
donateur
integrate, in den haag, ergens in okt volgens mij...me 1ste en laatste technofeesie!
Met stip op no uno: Multi op koninginnennacht
oordeel: waardeloos
2. kort maar krachtig Qlimax Thialf; gewoon weer bagger
3. Bijna elke Q-base hardstyle avond
4. Hardcore vs. Terror; Dat was gewoon een bijeenkomst voor nazi's, cker niet mijn volk
Komt er wel een beetje op neer dat hardstyle niet voor mij bestemd is, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
oordeel: waardeloos
2. kort maar krachtig Qlimax Thialf; gewoon weer bagger
3. Bijna elke Q-base hardstyle avond
4. Hardcore vs. Terror; Dat was gewoon een bijeenkomst voor nazi's, cker niet mijn volk
Komt er wel een beetje op neer dat hardstyle niet voor mij bestemd is, maar dat is natuurlijk ieder voor zich.
1. Qlubtempo juni 2002 in de HmH.. wat n pokkegeluid, veel te zacht. Echt bagger! 
2. Thunderdome 2001.. para en 2002 mocht wel harder geluid.
3. Mindcontroller.. was supergezellig, alleen de muziek vond ik wat minderss.. mocht van mij wel hardere bass
4. Mysteryland 1997.. dat was echt para met die modder en pas rond 2 uur gingen ze pas overal balen stro gooien
veel te laat..
2. Thunderdome 2001.. para en 2002 mocht wel harder geluid.
3. Mindcontroller.. was supergezellig, alleen de muziek vond ik wat minderss.. mocht van mij wel hardere bass
4. Mysteryland 1997.. dat was echt para met die modder en pas rond 2 uur gingen ze pas overal balen stro gooien

![Jef [KFT] Snoeihard](/images/user/3846_1583303.jpg)

![[SF] Darkzone](/images/user/493_647811.jpg)

![[SF] Brychael..](/images/user/46_3433422.jpg)
![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)

![[=-Pieter-=]](/images/user/3521_2244457.jpg)

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)

![[SF] Destructive Nature](/images/user/362_2708840.jpg)