Partyflock

Forumonderwerp · 590904

Waarschuw beheerder
donateur
Eens een keer wat anders dan je beste........

Wat was jou slechtste feest??

Mijne Sensation Black afgelopen jaar wat een bagger feest was dat zeg:S
Waarschuw beheerder
Myn slechtste feest was PROJECT : HARDCORE 13 April in het Sportpaleis in Antwerpen......
De punten Die F*cking strenge belgische controlle :( , een bus chauffeur die de weg nie wist normaal 2 uur ryden nu + - 8 uur , kut sfeer , vet naar de kl*te.
Dit was dan ook m'n laatste x dat k naar belgie gaat om te stappen...........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Innercity Brussel was qua organisatie echt een regel rechte ramp :S:S:S Qua publiek heb ik nog nooit zoveel triest volk als op Shockers 2002 rond zien lopen :S:S:S Qua muziek was de laatste multi in de Borchlandhallen echt waanzinig slecht :S:S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het slechtst?... Teqnology, met stip on 1!

Waarschuw beheerder
ik ben dr niet geweest, maar toch staat teqnology met stip op 1...

Waarschuw beheerder
sensation white vorig jaar.. Ik snap echt niet dat ik mij heb overhalen om naar zoiets zieligs te gaan.
Innercity vorig jaar vond ik ook zuigen met die tmf mensen die stilstaan en een beetje toekijken hoe jij hem WEL spaced..

Waarschuw beheerder
2 Scul: Bladerunner was echt veel te druk (en dan bedoel ik ook echt te druk; zeker 6000 man teveel). Om binnen te komen hebben we 2,5 uur buiten in de rij staan wachten. Eenmaal in de grote zaal beland, waren andere zalen niet/nauwelijks te bereiken door de drukte. En het geluid in de grote zaal stond wel heel erg zacht (geluid in Thialf is goed vergeleken met dit feest).

Waarschuw beheerder
innercity 2000 en sensation black wat een kutfeesten waren dat zeg :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Dominator vorig jaar :kots:
Waarschuw beheerder
Afgelopen Trance Energy. Niks aan. Totaal geen sfeer. Ik had het gevoel alsof ik in een gewoon discotheekje was.

Waarschuw beheerder
Bladerunner '96; teringzooitje ongeregeld
Shockers; saaisaaisaaisaaisaai­saaisaaisaaisaai...

Waarschuw beheerder
Schokkers 2001 was dat btw. :P
Waarschuw beheerder
De allereerste IMPULZ.....kon verdomme mn jas nie eens ophangen!! en t geluid pffffffffff.....!

t was ook nog op 1 april en idd t was 1 grote grap!!!
Maar ik kon er nie mee lache
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waren er 2 :

Trance Energy 2000 & Impulz Outdoor 2001

Waarschuw beheerder
borghlandhallen oud en nieuw vorig jaar!!!blegh
wat een stelletje kinderachtige lui waren daar!!!totaal geen sfeer en vloerbedekking op de vloer!!!dan weet je genoeg!!!je gaat toch nie op vloerbedekking uit je bol???????????

Waarschuw beheerder
ik vind vloerbedekking helemaal top!
Waarschuw beheerder
donateur
Sensation Black.....wat een kenkerfeest !!!
(alleen dana was wel chill)

Waarschuw beheerder
oh jij bent zon vloerbedekking feestbeest!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?­?????????
Waarschuw beheerder
Vorige jaar oud en nieuw.
the scene ofzO in de borghlandhallen!
Moest je 100 piekíes betalen en der was geen reet aan! Kut geluid, vage mensen, kut sfeer, bergen jassen op de grond omdat er mensen binnen waren gedrongen.

DRAMA FEEST DUS!

Waarschuw beheerder
uhmz....ik vond innercity 2000 echt te saai voor woorden(behalve met die gloeistaafjes gooien...dat was wel leuk)...Qlimax thialf, wat een rukfeest was dat zeg!, matsers of hardcore in eindhoven...(maar dat kweam meer omdat ik last had van achtervolgingswaanzi­n:P) en Qlubtempo in de HMH was echt zwaar bagger......(der zijn nog veel meer baggerfeesten...maar dit zijn de feesten die ut eerste in me opkomen)

Waarschuw beheerder
hemm vreemd.....vond shockers 2002 echt een topfeessie :D

maar innercity 2001 vond ik idd ook errug bagger, veel te druk, ik verdwaalde de hele tijd, de muziek was kut, maar dan ook echt kut :kots: verder ronduit kut

en verder minpunten over:
dance valley 2001>>>jezus hoe hadden ze dat echt geregeld, moeste we 5 uur heen lopen (want de bussen waren vol) en 5 uur teruglopen (want de bussen waren vol arghh!)
helemaal naar den klooten en dan die kou wieeh ! verder was t feest zelf geslaagd :D

en multigroove koninginnenacht dit jaar>>hoe kregen ze het voor elkaar dat de garderobe vol was! je weet toch ongeveer wel hoeveel mensen er komen, dan kanje daar toch rekening mee houden, of denken ze dat de helft van de mensen zonder jas komt?? %)

Waarschuw beheerder
oowja qlimax in thialf whahaha wat een lachertje, je kon elkaar op de dansvloer gewoon verstaan en me oren suisden de dag erna niet....%)
dat is nooit een goed teken ;)
Waarschuw beheerder
Shockers was inderdaad echt top.

Maar sensation Black was echt bagger zo gruwlijk waardeloos feest heb ik nog nooit mee gemaakt.

Muziek Kut(behalve Dana)

Geluid veels te zacht

Entree waardeloos
Waarschuw beheerder
QLIMAX heerenveen !
geluid en de hele organisatie ! Jassen ophangen buiten en minutjes kopen buiten in de winter !

Innercity vanwege de lange gangen oftewel de locatie en de hele tering organisatie.
Voorbeeld: Ik liep met HOUSEPAUS richting uitgang en vroeg tot 6 keer vriendelijk of we de lift mochten gebruiken. NOT ! Weet iemand misschien hoe zwaar housepaus in rolstoel is :-( en dan staan ze met 5 man van de beveiliging (tenminste dat noemen ze dan beveiliging (security) voor de lift deur met hun armen over elkaar. Geen 1 die aanbied om te helpen of wat dan ook. Plus dat ik de Rai sowiso een tering locatie vindt ! Vanwege die lange gangen ! Heel irri !

Waarschuw beheerder
Oud en nieuw feest 2000-2001 Borchland Amsterdam.
Niet binnenkomen omdat er te veel kaarten waren verkocht.
Wel binnenkomen via de nooduitgang.
Geen garderobe meer, druk, druk en druk.
Bier al op om 04.00 uur.
Te veel vechtpartijen, te weinig security.
Taxi naar huis à €100,-.
Horen dat er een heleboel doden zijn gevallen bij een cafébrand in Volendam.
En bij navraag bij de organisatie krijg je te horen dat ze je vrijkaarten toesturen voor hun volgende feest.
Organisatie is opgedoekt, nooit meer wat van vernomen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bzrk hemkade :kots:
Hardcore4life <<o>> arnhem :kots:

to beatBoyNBK: die nieuwjaarsbrand was een jaar eerder dus in 1999-2001!

Waarschuw beheerder
massive :bah:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn slechtse feest was op 18 oktober in de Escape waar Marco V draaide. Marco V was top, draaide bijzonder goed, goeie prestatie een nacht lang. Maar de sfeer was k*t, een grote groep (man of 12) zg. medelanders (sorry) verkankerde voor velen de avond. Vanwege mijn verjaardag om 12 uur, hadden wij veel vrienden en vriendinnen meegenomen en mee afgesproken, maar wij allen en vele anderen hebben zich continu door de zaal moeten verplaatsen omdat je continu werd lastig gevallen door groepjes van 2 a 3 man. Omdat ze bekend waren met de beveiliging was er weinig aan te doen. Daarom heeft dit zeker voor mij een gigantische kater opgeleverd. De Escape mogen ze van mij sluiten of **branden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[offtopic] [quote][b]Posted by MissOnRust:[/b] to beatBoyNBK: die nieuwjaarsbrand was een jaar eerder dus in 1999-2001![/quote] Eh... 1999-2001? 1999-2000 bedoel je, toch? :D Nee serieus, de brand was op nieuwjaarsnacht 2001. Net even opgezocht. [/offtopic]
Waarschuw beheerder
donateur
SEN BLACK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
MINDCONTROLER afgelopen zaterdag! En ik weet dat iedereen het met me oneens is!

Leek wel een hardhouse feest! BAH!

Ieder zijn eigen style daar niet van maar ik vond het walgelijk!

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
Waarschuw beheerder
Sensation BLACK:S:S:S

Waarschuw beheerder
bladerunner!
Artiest Kokka
Waarschuw beheerder
bladerunner in de martini hallen wat een gaos!!!!!
als daar ooit weer een feest wordt gehouden ga ik niet!!!
Waarschuw beheerder
impulz indoor 2002(februari). (alle impulzjes trouwens!)

tis dat ik gratis kaarten had.....
heb nog nooit zo lang op de grond gezeten zeg. wat heb ik me daar lopen vervelen. kutmuziek, het was vet koud en ik vond het gewoon helemaal gaar. daar zit je dan 2 uur in de auto voor!

never again.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Impulz Indoor 07-12-02 :kots::kots::kots:

FETT ZUIGFEEST

die datum schrappen we zo snel mogelijk uit ons geheugen

flierp flierp flierp
-------------------

Zo ben em kwijt, er gebeurde zo weinig boeiends dat dat ook niet egt moelijk is
Waarschuw beheerder
Ehmzz.. CAPITAL..

Waarschuw beheerder
UDC
Waarschuw beheerder
Trance energy in Heerenveen in oktober 2001 :(
Waarschuw beheerder
Hardcore overdreven kut feest innuh.. Antwerpen, 2000 volgus mij. Dat was eg n kutfeest

Waarschuw beheerder
slechtste feest?

Trance energie 2002 Utrecht
Shockers 2002
Sensation 2001

Waarschuw beheerder
qontact eindhoven 2002 met koniginnen8 wat draaide ze daat kut zeg niet normaal en vooral die dave zeeman mogen ze voortaan weg laten!!
Waarschuw beheerder
oxygen in bobs saloon en innercity
Waarschuw beheerder
Dat was zeker Impulz Outdoor wat een baggermuziek werd daar gedraaid zeg. Was verder wel gezellig maar de muziek was zwaar kut!

Waarschuw beheerder
1. Bladerunner in 96 geloof ik in de Martinihallen, veels te vol...

2. Mystery Land outdoor in Bussloo ergens in 96/97 ofzo, Blubber Land.... :(

3. Impulz Brabanthallen vorig jaar, lange rijen, slechte parkeerplaatsen, superdruk, slecht geluid...

Waarschuw beheerder
sensation black ja!:kots: zat eerst n berlijn voor dat kut feest weer na N.L gekome s het zo,n klote feest!! was k maar n berlijn dach k toen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Innercity 2ooo en de laatste house Qlassics
Artiest Tuned
Waarschuw beheerder
Impulz Indoor 07-12-02 Echt HET kutste feest ooit. En ik snap niet dat iedereen loopt te mukken over Sens. Black dit jaar. Iedereen vond alleen Dana goed. Dan zat je blijkbaar op t verkeerde feestje, je ziet toch zowieso al 3 techno dj's staan!