2934x bekeken
Myn slechtste feest was PROJECT : HARDCORE 13 April in het Sportpaleis in Antwerpen......
De punten Die F*cking strenge belgische controlle
, een bus chauffeur die de weg nie wist normaal 2 uur ryden nu + - 8 uur , kut sfeer , vet naar de kl*te.
Dit was dan ook m'n laatste x dat k naar belgie gaat om te stappen...........
De punten Die F*cking strenge belgische controlle
Dit was dan ook m'n laatste x dat k naar belgie gaat om te stappen...........
laatste aanpassing
2 Scul: Bladerunner was echt veel te druk (en dan bedoel ik ook echt te druk; zeker 6000 man teveel). Om binnen te komen hebben we 2,5 uur buiten in de rij staan wachten. Eenmaal in de grote zaal beland, waren andere zalen niet/nauwelijks te bereiken door de drukte. En het geluid in de grote zaal stond wel heel erg zacht (geluid in Thialf is goed vergeleken met dit feest).
uhmz....ik vond innercity 2000 echt te saai voor woorden(behalve met die gloeistaafjes gooien...dat was wel leuk)...Qlimax thialf, wat een rukfeest was dat zeg!, matsers of hardcore in eindhoven...(maar dat kweam meer omdat ik last had van achtervolgingswaanzin
) en Qlubtempo in de HMH was echt zwaar bagger......(der zijn nog veel meer baggerfeesten...maar dit zijn de feesten die ut eerste in me opkomen)
hemm vreemd.....vond shockers 2002 echt een topfeessie 
maar innercity 2001 vond ik idd ook errug bagger, veel te druk, ik verdwaalde de hele tijd, de muziek was kut, maar dan ook echt kut
verder ronduit kut
en verder minpunten over:
dance valley 2001>>>jezus hoe hadden ze dat echt geregeld, moeste we 5 uur heen lopen (want de bussen waren vol) en 5 uur teruglopen (want de bussen waren vol arghh!)
helemaal naar den klooten en dan die kou wieeh ! verder was t feest zelf geslaagd
en multigroove koninginnenacht dit jaar>>hoe kregen ze het voor elkaar dat de garderobe vol was! je weet toch ongeveer wel hoeveel mensen er komen, dan kanje daar toch rekening mee houden, of denken ze dat de helft van de mensen zonder jas komt??
maar innercity 2001 vond ik idd ook errug bagger, veel te druk, ik verdwaalde de hele tijd, de muziek was kut, maar dan ook echt kut
en verder minpunten over:
dance valley 2001>>>jezus hoe hadden ze dat echt geregeld, moeste we 5 uur heen lopen (want de bussen waren vol) en 5 uur teruglopen (want de bussen waren vol arghh!)
helemaal naar den klooten en dan die kou wieeh ! verder was t feest zelf geslaagd
en multigroove koninginnenacht dit jaar>>hoe kregen ze het voor elkaar dat de garderobe vol was! je weet toch ongeveer wel hoeveel mensen er komen, dan kanje daar toch rekening mee houden, of denken ze dat de helft van de mensen zonder jas komt??
QLIMAX heerenveen !
geluid en de hele organisatie ! Jassen ophangen buiten en minutjes kopen buiten in de winter !
Innercity vanwege de lange gangen oftewel de locatie en de hele tering organisatie.
Voorbeeld: Ik liep met HOUSEPAUS richting uitgang en vroeg tot 6 keer vriendelijk of we de lift mochten gebruiken. NOT ! Weet iemand misschien hoe zwaar housepaus in rolstoel is
en dan staan ze met 5 man van de beveiliging (tenminste dat noemen ze dan beveiliging (security) voor de lift deur met hun armen over elkaar. Geen 1 die aanbied om te helpen of wat dan ook. Plus dat ik de Rai sowiso een tering locatie vindt ! Vanwege die lange gangen ! Heel irri !
geluid en de hele organisatie ! Jassen ophangen buiten en minutjes kopen buiten in de winter !
Innercity vanwege de lange gangen oftewel de locatie en de hele tering organisatie.
Voorbeeld: Ik liep met HOUSEPAUS richting uitgang en vroeg tot 6 keer vriendelijk of we de lift mochten gebruiken. NOT ! Weet iemand misschien hoe zwaar housepaus in rolstoel is
Oud en nieuw feest 2000-2001 Borchland Amsterdam.
Niet binnenkomen omdat er te veel kaarten waren verkocht.
Wel binnenkomen via de nooduitgang.
Geen garderobe meer, druk, druk en druk.
Bier al op om 04.00 uur.
Te veel vechtpartijen, te weinig security.
Taxi naar huis à €100,-.
Horen dat er een heleboel doden zijn gevallen bij een cafébrand in Volendam.
En bij navraag bij de organisatie krijg je te horen dat ze je vrijkaarten toesturen voor hun volgende feest.
Organisatie is opgedoekt, nooit meer wat van vernomen...
Niet binnenkomen omdat er te veel kaarten waren verkocht.
Wel binnenkomen via de nooduitgang.
Geen garderobe meer, druk, druk en druk.
Bier al op om 04.00 uur.
Te veel vechtpartijen, te weinig security.
Taxi naar huis à €100,-.
Horen dat er een heleboel doden zijn gevallen bij een cafébrand in Volendam.
En bij navraag bij de organisatie krijg je te horen dat ze je vrijkaarten toesturen voor hun volgende feest.
Organisatie is opgedoekt, nooit meer wat van vernomen...
laatste aanpassing
Mijn slechtse feest was op 18 oktober in de Escape waar Marco V draaide. Marco V was top, draaide bijzonder goed, goeie prestatie een nacht lang. Maar de sfeer was k*t, een grote groep (man of 12) zg. medelanders (sorry) verkankerde voor velen de avond. Vanwege mijn verjaardag om 12 uur, hadden wij veel vrienden en vriendinnen meegenomen en mee afgesproken, maar wij allen en vele anderen hebben zich continu door de zaal moeten verplaatsen omdat je continu werd lastig gevallen door groepjes van 2 a 3 man. Omdat ze bekend waren met de beveiliging was er weinig aan te doen. Daarom heeft dit zeker voor mij een gigantische kater opgeleverd. De Escape mogen ze van mij sluiten of **branden.
laatste aanpassing
impulz indoor 2002(februari). (alle impulzjes trouwens!)
tis dat ik gratis kaarten had.....
heb nog nooit zo lang op de grond gezeten zeg. wat heb ik me daar lopen vervelen. kutmuziek, het was vet koud en ik vond het gewoon helemaal gaar. daar zit je dan 2 uur in de auto voor!
never again.
tis dat ik gratis kaarten had.....
heb nog nooit zo lang op de grond gezeten zeg. wat heb ik me daar lopen vervelen. kutmuziek, het was vet koud en ik vond het gewoon helemaal gaar. daar zit je dan 2 uur in de auto voor!
never again.
laatste aanpassing
Dat was zeker Impulz Outdoor wat een baggermuziek werd daar gedraaid zeg. Was verder wel gezellig maar de muziek was zwaar kut!
donateur
Innercity 2ooo en de laatste house Qlassics