Partyflock

Forumonderwerp · 590904

Waarschuw beheerder
donateur
Eens een keer wat anders dan je beste........

Wat was jou slechtste feest??

Mijne Sensation Black afgelopen jaar wat een bagger feest was dat zeg:S

Waarschuw beheerder
The Brige, in Germany. It was so crowded that it really Was Not Possible To Move.
At one point of the evening I was prepared to jump into a cab & go to the nearest station, or to sit & wait inside Harold (Beckhams) car till the party was over. I really had it!

Waarschuw beheerder
Geen idee eigenlijk... vermaak me eigenlijk altijd wel.

Maar als ik moet kiezen zeg ik ML 2000... toen was ik zo fucking ver heen, dat ik bij onbekenden liep te schooien om pillen en dat me portemonee werd gerold :S

... dat hoeft voor mij niet weer... en tsjah, veel pillen wordt je ook alleen maar lelijk van :P
Waarschuw beheerder
Dutch dimension in de HMH, maar dit kwam vooral door de muziek die daar gedraaid werd en dat is niet het soort muziek waar ik me bij vermaak!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Qlimax Thialf behoort toch wel tot 1 van de slechtste, Multi afgelopen keer in de Hemkade vonnik ook niet zoveel aan...
Waarschuw beheerder
donateur
Digital Overdose in AnTwerpen (ik geloof in 2000)
we stonden in de aankomsthal te praten en zagen in een half uur tijd de M-E!!! 3 keer uitrukken met flink geweld
na 1,5 uur waren we weer weg....

zwaaaar agressief feest!
Waarschuw beheerder
innershity 2001, in de rai, wat met dat feest beter de RIJ genoemd ken worden, echt een totaal ontspoord feest was dat,

Waarschuw beheerder
Ant > Jah vond ik ook een teringfeest, gelukkig was ik VIP.. en was het in de VIP-lounge wel te doen. Daar heb ik (maar) 1 ruzie tussen 2 gasten gezien... mij zie je daar ook niet weer op een feest...

Domme lui, feestverneukers.... :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind Innercity 2001 echt het slechtste feest ooit, was echt veels te groot voor een lokatie die niet zoveel mensen kan hebben.

Waarschuw beheerder
ehm toch wel Sensetion black en Frequence.... :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verjaardags feesie van mn Oma

Waarschuw beheerder
Bladerunner in groningen...
Waarschuw beheerder
donateur
qlimax thialf was echt grootste tegenvaller
Waarschuw beheerder
ha ik heb in mijn nog niet zo lang bestaande party verleden nog geen slecht feest meegemaakt! :P :D
Waarschuw beheerder
SENSATION BLACK wat een kut feest echt super slecht :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Shockers 2002.... Echt een kut feest..... Innercity in december 2001 vond ik ook niet zo geweldig. Zal wel aan de Rai liggen.. Vind dat echt een kut locatie.

Ik ga ook niet meer naar die K.U.T. feestjes.
Waarschuw beheerder
shockers 2001 wat n kut feest! (was ook gedeeltelijk mijn eigen schuld):vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vond TeQnology 2001 zwaar tegen me verwachting in. Was nie slegt ofsow, maar had er denk veels te veel van verwacht.

Waarschuw beheerder
I Love Techno 2002...
Waarschuw beheerder
Innercity 2000...Toen nam ik mn eerste pil een mercedes, ik was helemaal aan het trippen niet echt leuk dus
Waarschuw beheerder
Overload op 1 juni 2002 in het MECC maastricht.
waarom? Alles viel tegen.

Waarschuw beheerder
Zekers Bladerunner in Groningen. 2,5 uur buiten in de "rij" (vol plein) moeten wachten. In de grote zaal zeer slecht geluid, veel te druk, sommige zalen kon je niet eens meer binnen komen. :S
Waarschuw beheerder
Trance Energie 2001 in Thialf was echt een kut feest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
innercity de laatste keer...! en Trance energy in Thialf! das ook kut!...

Waarschuw beheerder
ghe ghe maar dat had je vantevoren kunnen weten :)
Waarschuw beheerder
donateur
innercity 2001 en shockers 2002
Waarschuw beheerder
donateur
thialf is idd een slechte lokatie, rai ook maar dat is een slechte lokatie als er meer dan een bepaald aantal bezoekers zijn. Met thunderdome was het top maarja dat was ook niet zo groot :D
Waarschuw beheerder
Trance energy in Thialf (2x terug)vond ik ook ontzettend kut!!! Qlimax in thialf was ook zaad. Gewoon omdat het geluid in thialf kut is.
Op shadowlands in thialf was het geluid wel prima.
Innercity 2000 vond ik ook erg vet, hoewel ik wel elke x weer verdwaal in de RAI.
Hardcore Overdrive in Antwerpen vond ik ook Retestrak, wel wat vechtpartijen gezien, maar de hal was groot genoeg om daar geen last van te hebben.
Waarschuw beheerder
3 slechste:

Sensation black, q-base trance, innercity 2000

Waarschuw beheerder
Oww innercity 2001 echt een kut feest echt totaal ontspoord nooit meer, en tja voor de verder rest heb ik me op alle feesten eigenlijk allemaal wel weer prima vermaakt :D.
Waarschuw beheerder
donateur
INDERDAAD INNERCITY 2001 NIET OM UIT TE HOUDEN!
En Massive maar het heeft er vast en zeker mee te maken dat er voornamelijk trance wordt gedraaid en dat is gewoon VRESELIJK!

Vind ik dan :)
Waarschuw beheerder
moest t-shirts verkopen op Sunstasia. wat een kut feest! kut muziek kut publiek alles. nooit meer naar z'on feest...zelfs als je d'r voor wordt betaald!

Waarschuw beheerder
donateur
Jep, innercity 2001 Yak!
Waarschuw beheerder
donateur
Mega Music Dance Experience.

Vraag me niet waarom ik der heen ging, maar we konden opeens kaartjes overkopen op het laatst. MAar was totaal vaag en heel erg slecht.

DJ die aan het draaien was in engeland werd bij ons ook weergegeven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thunderdome in thialf 99 (met die knallen en kooien die naar beneden gingen) muziek stond zo zacht dat je kon fluisteren op de tribune, het was ijskoud (3 vrienden waren een week ziek).

En ook de laatste hellraiser (of digital overdose) in fec 2000, vriend was er om 01:30 uitgezet zonder dat ie iets deed, aangezien we altijd met z'n 4en gaan was ze vriendin behoorlijk ongerust na 2 uur, wij gezocht tot 04:30 toen kwamen we erachter dat ie eruit was gezet, dus wij besloten om naar huis te gaan natuurlijk...3 uur rijden.
Waarschuw beheerder
Trance Energy ergens in Oktober vorige jaar

:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Innercity wel een domper eigenlijk vorig jaar. Veel TMF, 538 publiek wat maar een beetje stilstaat in de zaal. Verder vind ik de sfeer op een gemiddeld Hardcorefeest beter. Ook het geluid vond ik slecht, maar dat ligt natuurlijk ook aan de grote van de locatie.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb in het verleden wel een aantal behoorlijke baggerparties meegemaakt...

Met name 4 Elements en Impulz vond ik 3x niks...

Verder een feest genaamd "RAVE" in de Now & Wow begin vorig jaar...dat moest dus Sound Architecture meest KoZZmozz voorstellen, maar het werd dus een avondje LSD trip muziek met een vaag publiek (300 man maar ofzo) van heb ik jou daar... :-S

Echt zonde van mijn geld !!

Verder Laurent Garnier in Nighttown ergens in 2000. Niet dat Garnier nou zo slecht was, maar er waren teveel kaarten verkocht voor dat feest (flikt Nighttown wel meer bij grote namen), waardoor je bijna de mensenmassa niet meer doorkwam. Verder was het zo f*cking heet dat je het zweet letterlijk je onderbroek in voelde lopen...

Dat was echt niet leuk meer...:-(
Waarschuw beheerder
met stip op nummer 1 REBOUND met oud en nieuw afgelopen jaar:S:S

Waarschuw beheerder
Sensation Black, alleen de aankleding was goed verder was alles kut.
Waarschuw beheerder
donateur
Mysteryland 2000

Waarschuw beheerder
Het klompenfeest afgelopen weekend wauw wat een boeren daar zeg.

Waarschuw beheerder
hardcore overdrive 2000 wat een vechtpartijen niet normaal en sensation black

Waarschuw beheerder
Sensation Black
Shockers 2002
Innercity 2001

Ronduit kutfeesten!
Waarschuw beheerder
Trance enercy Herenveen 2000

Schockers 2001

Qlimax Silverdome 2002

Waren echt Pissssssssss feesten!!

Waarschuw beheerder
Whehe, de mijne is... Hardhouse protocol on Queensday, maar dat valt volgens mij niet echt onder de feesten

Waarschuw beheerder
terror machine

Waarschuw beheerder
inkoppertje Capital kut feest in een kut stad
Waarschuw beheerder
Sensation black met stip op 1 en daarna innercity 2000 en 2001
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore Overdrive in 2000 was inderdaad ook niet echt best. Maar ik heb gewoon een rustig plekkie in de zaal opgezocht en ben gewoon lekker uit m'n dak gegaan op de Hardcore, want ik had toen 3 uur in de bus gezeten om daar te komen, dus dan laat ik m'n feest niet verzieken.
Artiest {SHOWLIST artist 1438, 1374}
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mij Trance energy paar jaar geleden. Was tevens het laatste niet hardhouse feestwat ik bezocht.