Partyflock
 
­ Nederland
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
het is een dagelijks voorkomend onderwerp, links en rechts. maar ik weet noig steeds nit wat het presies betekent. kan iemand mij dat vertellen?
Rechts is juist over het algemeen meer behoudend en wil de meeste dingen bij het oude laten.

Sommige dingen ook niet hoor:)
 
als je de straat oversteekt moet je links & rechts kijken...:)
Nou kijk:

Als je je linker hand recht omhoog steekt, wel normaal met je vingers dus ook rechts en de duim dus ook naar links. Wat zie je dan, de vorm L, dus zo weet je wat links is en wat rechts

Beetje flauw maar wel lekkah
Into *watching* 13 mei 2002 13:05
krankheimer.....

dit is gewoon een van de beste topics ooit hier op partyflock....(vooral na wat er gebeurd is)
my compliments.

en natuurlijk my compliments voor een paar duidelijke posts waarbij men links en rechts goed duidelijk heeft gemaakt
-------------------------------
nou, ik voel me werklich gevleid. :-D
 
leuk om al die uitleggen te lezen :)
ik voelde me altijd aangetrokken tot links, maar krijg bij alle stemwijzers als uitslag rechts :S
tja....en nu zweeeeeeeef ik :S
vind dat hier krankheimer gewoon word afgebluft door maar niet in te gaan over zijn topiconderwerp...en er over heen te lullen overhet weer...lekker respect vl mensen ...!
 
Wat ik ga stemmen wist ik al niet, en weet ik nog steeds niet, maar in elk geval GEEN GROEN LINKS. Mijn goede reden moeten jullie maar lezen in het "Op wie stem je nu?"-topic