rook je maar lekker suf net zolang tot je zwartre longen krijgt. als je longkanker heb moet je die vraag van je nog maar eens herhalen of het slecht voor je is.
DúH
(als ik in me achterhoofd graaf, kom ik tog tot de conclussie dat die gozewr het wel gewoon weet, maar dat hij wat aandacht wilt)
kom op mensen geef hem ff wat aandacht. pak een stok of een schoen (liefst een kist) en blijf net zolang op zijn hoofd in rammen tot hij een gat in zijn kop heeft dat neit wilt stoppen met bloeden.
daar is dan je aandacht jong.
Zo, daar wil ik best een siggarretje bij roken.
DúH
(als ik in me achterhoofd graaf, kom ik tog tot de conclussie dat die gozewr het wel gewoon weet, maar dat hij wat aandacht wilt)
kom op mensen geef hem ff wat aandacht. pak een stok of een schoen (liefst een kist) en blijf net zolang op zijn hoofd in rammen tot hij een gat in zijn kop heeft dat neit wilt stoppen met bloeden.
daar is dan je aandacht jong.
Zo, daar wil ik best een siggarretje bij roken.
laatste aanpassing
ventje, Nt Nt nT. ik zou zelfs met de protese van mijn vader jouw een gat in je kop kunnen slaan. ( hij heeft een kunstbeen). maar ik gun je simpelweg de aandacht niet. mischien dat je eens een kijkje moet nemen en een profiel moet aan maken op www.cu2day.nl
Alleen ja, aangezien je hier geen profielpic wilt laten zien zou je wel neit tevreden over je zelf zijn. als je op die cu2day ook zo bent denk ik niet dat je scoort.
en om irritant te zijn hoef ik echt niet me te vervelen, ik ben het simpelweg altijd hierzo,
GNEGNE
wrederick> whehe, die smiley, lol
Alleen ja, aangezien je hier geen profielpic wilt laten zien zou je wel neit tevreden over je zelf zijn. als je op die cu2day ook zo bent denk ik niet dat je scoort.
en om irritant te zijn hoef ik echt niet me te vervelen, ik ben het simpelweg altijd hierzo,
wrederick> whehe, die smiley, lol
laatste aanpassing
2 krank...> Bla Bla Bla Bla.....
Ik hoef mn kop niet perse op internet te zetten. Er komt ff een nieuwe profielpic daarom is er ff nix. die ouwe was stom dus... Ik ben tevreden over mezelf en ik wil niet eens via internet scoren, doe ff normaal. Internet is 1 grote fake-bende.
>Wrederick> WREDE smiley... hahaha
>Wrederick> WREDE smiley... hahaha
laatste aanpassing
Ventje, ik lig dibbel om jouw serieus. het enige dat ik doe is jouw in de zeik nemen omdat je zo'n onnozele topic hebt ge-opent. ik neem je presies op de zelfde manier ind e zeik zoals ik bij andere doe die onnozel zijn.
als ik onnozel doe word ik ook in de zeik genonem. alleen nemen WIJ het nooit serieus. en jij wel whehehehehe.
en trouwens, je had wel eerst een foto met jezelf erop. zeker kommetaar op gehad?
rede genoeg voor mij aan te nemen dat je het allemaal serieus neemt.
Fake heh? dat internet. waarom heb je je foto er niet op gelaten dan?
als ik onnozel doe word ik ook in de zeik genonem. alleen nemen WIJ het nooit serieus. en jij wel whehehehehe.
en trouwens, je had wel eerst een foto met jezelf erop. zeker kommetaar op gehad?
rede genoeg voor mij aan te nemen dat je het allemaal serieus neemt.
Fake heh? dat internet. waarom heb je je foto er niet op gelaten dan?
Klant: "Oh, help!"
Helpdesk: "Meneer, is alles in orde?"
Klant: "Ik heb net mijn computer opgeblazen. Wat moet ik doen?"
We kwamen er na een tijdje achter dat de arme man per ongeluk op de stroomkabel was gaan staan, waardoor de stroom van de computer was uitgevallen. De man rookte op dat moment een sigaar, en dacht dat de rook die voor zijn monitor hing van zijn computer afkwam.
Maar toen we daar achter waren, had de man uit voorzorg al een brandblusser leeggespoten in zijn computer.
Helpdesk: "Meneer, is alles in orde?"
Klant: "Ik heb net mijn computer opgeblazen. Wat moet ik doen?"
We kwamen er na een tijdje achter dat de arme man per ongeluk op de stroomkabel was gaan staan, waardoor de stroom van de computer was uitgevallen. De man rookte op dat moment een sigaar, en dacht dat de rook die voor zijn monitor hing van zijn computer afkwam.
Maar toen we daar achter waren, had de man uit voorzorg al een brandblusser leeggespoten in zijn computer.
SNIK! WIE helpt Mij dan...
Ik rook Ook.. en zag op het pakje het volgende staan: snik... Rokers sterven een langzame, pijnlijke dood... en aan de andere kant stond: rokers sterven jonger!
Ik wist niet wat ik zag... nu zit ik hier te Hyperventileren WIE O WIE HELPT MIJ... is dit waar? BUHUHUHUHHUH... snot huil snik! HELP! Ga ik dood, kan ik met iemand Praten...........

Ik wist niet wat ik zag... nu zit ik hier te Hyperventileren WIE O WIE HELPT MIJ... is dit waar? BUHUHUHUHHUH... snot huil snik! HELP! Ga ik dood, kan ik met iemand Praten...........
laatste aanpassing
whahaha, ventje , jonge, tuurlijk hebbe we met je te doen dat je vroeger door je ouders bent misbruikt en dat je nogsteeds door de buurman wekelijks in je kont word geneukt!! En natuurlijk je obsessie voor poep en plassex.. jonge, wat je doet moet je zelf weten, maar ga niet op zo een trieste manier om aandacht vrage owkeej??/
Mwah, zou ik ook zeggen achteraf
en ja, ik ben een Conputer/internet kneus. ik heb geen leve en ook geen vrienden. Ik hou er van om lekker te gallen, maar dan wel op mensen zoals jij, die van die stomzinnige dingen opent. maar HEh, als hier zoveel kneuzen zitten,w at doe jij dan nog hier? kennelijk voel je je er wel thuis. zoniet, dan rot je tog lekker op naar een andere forum.

En als je mensen in de zeik wilt nemen mot je topg echt beter je best doen, want het lukt je simpelweg niet,
bye bye
Stakker
maar ik zal je ff gerust stellen, als er iemand anders deze topic had ge-opent had hij de volle laag gekregen.
en ja, ik ben een Conputer/internet kneus. ik heb geen leve en ook geen vrienden. Ik hou er van om lekker te gallen, maar dan wel op mensen zoals jij, die van die stomzinnige dingen opent. maar HEh, als hier zoveel kneuzen zitten,w at doe jij dan nog hier? kennelijk voel je je er wel thuis. zoniet, dan rot je tog lekker op naar een andere forum.
En als je mensen in de zeik wilt nemen mot je topg echt beter je best doen, want het lukt je simpelweg niet,
bye bye
Stakker
maar ik zal je ff gerust stellen, als er iemand anders deze topic had ge-opent had hij de volle laag gekregen.
laatste aanpassing
Vooraf had ik het niet kunnen zeggen want toen werd er niet naar gevraagd.
hahahaha nee ik ben geen computerkneus maar heb simpelweg nix te doen op school, en schijnbaar laat jij je wel in de zeik zetten anders reageer je er niet zo op. en mij boeit het niet dat ik de volle laag krijg, ik moet er wel om laguh, haha.
sukkel
hahahaha nee ik ben geen computerkneus maar heb simpelweg nix te doen op school, en schijnbaar laat jij je wel in de zeik zetten anders reageer je er niet zo op. en mij boeit het niet dat ik de volle laag krijg, ik moet er wel om laguh, haha.
sukkel

![bob d€ b€uk€r SNOEIHARD [M.O.T.P.C.]](/images/user/3988_2140196.gif)