Partyflock

Forumonderwerp · 13791

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Sinds 31 maart sta ik aangemeld als PFster en heb in die korte tijd aardig wat mensjes ontmoet. Aangezien ik ook op S2D actief was, had ik al over deze site gehoord en dat waren niet echt positieve verhalen. Dat was voor mij ook de reden dat ik daar een tijdje niet zo actief ben geweest, ik laat mensen liever in hun waarde en wilde eerst zelf ontdekken wat er nu precies bedoeld werd met PF-publiek. Na een aantal feestjes, meetings, afterparties en een hele hoop PriveBerichtjes begint het allemaal een beetje op zn plaats te vallen. Het is onmogelijk heel PF over 1 kam te scheren, want deze communitie bestaat uit bijna 4000 leden. Het is alleen wel een feit dat er altijd een aantal mensen is dat veel prominenter aanwezig is dan de rest.

Ik heb gemerkt dat er een behoorlijk hecht groepje mensen is die PF niet alleen ziet als een leuke vrijetijdsbesteding maar meer als een levensstijl. Hier is al menig topic aan gewijd en ik keur dit verder ook niet af. Maar wat me steeds meer gaat opvallen is dat het altijd dezelfde mensen zijn met steeds een overschot aan verhalen over dope, drugs en nog meer gedonder. En dat er dus altijd wel iemand van die groep is die fout gaat. Dat er een hoop geroddeld word, daar word je akelig van. Het lijkt wel een fuckin' soap!

Er gebeuren ook een hoop dingen die ik moeilijk kan verkroppen. Het is niet zo dat ik daardoor mensen niet meer mag, maar zie gewoon een hoop mensen zichzelf behoorlijk naar de klote helpen. Het lijkt allemaal zo partyminded, maar heeft het nog iets met feesten te maken als je mensen weg moet brengen naar een ziekenhuis?

Ik doel natuurlijk op het afgelopen weekend N1. De wildste roddels doen alweer de ronde, maarhet zal iedereen duidelijk zijn dat een aantal PF'ers weer eens moest proberen zn eigen grenzen te verleggen. Leuk voor de aanwezigen om ermee geconfronteerd te worden hoe iemand na 3 dagen niet eten en slapen en zich vol met dope stoppen totaal paranoia wordt. Waarom klit iedereen zo aan elkaar? En waarom staat PF steeds meer in het teken van dope en onderlinge relaties? Tussen sommigen is het haat en nijd, iedereen bemoeit zich met elkaar en er worden verhalen verteld die kant nog wal slaan.

Voor mij is de lol er zo toch een beetje vanaf. Ik wil niet continu geconfronteerd worden met mensen die alleen maar lijken te leven voor het weekend. ik bedoel dit niet persoonlijk, het is geen aanval naar mensen want ik ben een heel loyaal iemand die een ander niet veroordeelt. Maar ik merk wel op dat het steeds meer uit de hand gaat lopen. Ik ga geen voorbeelden aanhalen, denk dat men wel begrijpt waar dit over gaat. Ik ben benieuwd wat de andere mensen, die ook veel met Pf'ers omgaan, hier van vinden!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga zelf niet zoveel met PF'ers om (met eentje vrij veel, maar alleen omdat die ook uit V-Town komt), maar kan me wel voorstellen wat jij bedoelt. Ik probeer sinds kort ook niet (meer) alleen voor het weekend te leven, en dat gaat me vrij goed af. En dat 'eigen plan trekken' doe ik altijd al, ik sta sowieso nooit lang op dezelfde plaats. Afgelopen zaterdag DV was een uitzondering, maar toen was het errug gezellig met de Beverwijkers (dat kan dus ook)!
En dope kan leuk zijn idd als je je eigen grenzen kent (en slap zeveren zie ik niet als het gevaarlijk verleggen van je grenzen).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Namens *DiGle en mij:

We zijn het voor een groot deel met Wackie Jackie eens. We hebben dit weekend de mensen eens echt leren kennen. We hebben verbaasd toe gekeken hoe de meeste inderdaad hun grenzen verleggen. Tot het extreme toe! Ze laten zich heel erg door elkaar beinvloeden maar ze leren niks van elkaar. De ene dag gaat er iemand out, de andere dag gaat er iemand nog veel erger fout! Gelukkig zitten er ook nog een paar (leuke) mensen tussen de partyflockers die nog WEL normaal kunnen nadenken. Maar ons vertrouwen in veel mensen is weg! Misschien hebben sommigen wel iets van dit weekend geleerd en gaan ze eens nadenken...

Het is misschien beter om van zo'n groep afstand te nemen voordat je er zelf in meegsleept wordt...

Jammer maar misschien ook wel goed dat wij er door dit weekend achter zijn gekomen hoe sommige mensen zijn!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
over mij kan niet geoordeeld worden
mij kent bijna niemand hier

Waarschuw beheerder
ik heb mezelf wel redelijk ingehouden wat drugs betreft en heb het gewoon flink naar mijn zin gehad en ja ik heb dingen gezien die anders konden maar iedereen maakt fouten en ik hoop dat de personen er iets van geleerd hebben

greetz to you all
Waarschuw beheerder
To Franka en DiGle: Ja dat bedoel ik dus. Kijk ik zie jullie altijd gewoon lekker plzier maken met zn tweetjes, lol trappen en gezellig, en damn vind ik het dus ook zuur dat jullie al dat gezeik moeten meekrijgen daar. Idd, het lijkt een soort opjutterij, steeds meer en meer, en verder en verder, er wordt niet meer geluisterd naar wat je eigen lichaam aangeeft en bovendien is op zulke avondjes iedereen alleen met zichzelf bezig.

Ik was er al veel langer achter dat mensen onder invloed van dope denken dat ze heel empatisch zijn, maar vaak is juist het tegenovergestelde het geval. Ze zijn juist alleen maar met zichzelf bezig en met de mensen met wie ze op een lijn zitten, en dat zijn juist de anderen die net zo fuckin' hard gaan. En het feit dat mensen wel eens gesshockeerd kunnen raken door hun gedrag doen ze af als; ja dan moet je maar niet meegaan. Totaal geen rekening houden met elkaar. Echt heel jammer!
Waarschuw beheerder
donateur
blablababla sorry hoor!!! Je kiest er toch zelf voor!?

En als je van die roddels hoort dan moet je ze niet aanluisteren, maar gewoon tegen die persoon zeggen van "he heb liever niet dat je roddelt!!!"

Je weet toch ook wel dat elke keer dat het aan iemand anders wordt verteld dat het nog spannerder moet worden gemaakt!?
Ja toch!?!?!

(k) voor WJ

Waarschuw beheerder
donateur
Dat dit ging gebeuren kon ik vorige week al voorspellen. Ook veel mensen uit het hechte groepje waar je het over hebt kenden elkaar hiervoor nog maar oppervlakkig. Als die dan meerdere dagen met elkaar op een camping gaan zitten met de nodige dope erbij gaat dat gewoon niet goed. Punt.

Tja.. ik ben er niet geweest, maar ik hoor ook weer verhalen over mensen die veel te ver zijn gegaan. %)

Wees blij dat je nu doorhebt wie de bad appels zijn. En je hebt grotendeels gelijk, maar onthou dat het uiteindelijk toch slechts gaat om een klein gedeelte van de mensen op PF. Ze zijn helaas soms echter wel zeer aanwezig / krijgen veel aandacht en daardoor lijkt het ook erger dan het is geloof ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben niet op N1 geweest, maar dat maakt denk ik niet zo heel veel uit. Het gaat om de gehele strekking van het PF-gebeuren. Mijn zicht op het verhaal:
Sommige mensen denken altijd dat ze meer/beter/mooier/stoerder moeten zijn dan anderen. Dat vind ik een beetje jammer. Als iemand bij wijze van 1 pilletje slikt en dat verteld, denkt iemand anders weer "Damn, hij/zij heb er 1 op, dus moet ik meer nemen". Tenminste, dat idee heb ik hoor. deze mensen denken dat ze niet geaccepteerd worden als ze;
- Geen of weinig drugs/alcohol gebruiken,
- Niet met iedereen kussen,
- Etc.

Zijn maar hele kleine dingen, maar er zijn naar mijn mening mensen die gewoon heel erg opkijken tegen anderen die hier veel komen en/of actief aanwezig zijn. Omdat ze misschien willen proberen hetzelfde te bereiken zijn ze in staat om boven hun grenzen te gaan "rommelen". Spelen met je eigen leven om erbij te horen. Ouch, heel veel dommer kun je niet zijn. Ieder heeft zijn of haar eigen grenzen, en daar moet je het mee doen. Expirimenteren (tot op bepaalde hoogte!!) is leuk, maar houd je kop erbij. Probeer niet erbij te horen door iets wel/niet te doen. Doe wat je wil, en vooral niet omdat iemand anders dat wilt, of omdat iemand anders dat ook doet.

Mensen, speel niet met je leven. Een herkansing is er immers niet !!

[ Dit klinkt best serieus, maar het is niet als beterweter bedoelt, hoop dat jullie dat wel snappen ! ]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb het hier al zo vaak met WJ over gehad. Het is net een grote soapserie. Er is een select groepje die ik echt heel graag mag en dus ook graag om me heen heb. De door WJ genoemde punten zijn ook duidelijk de reden waarom ik niet naar N1 ben gegaan. 3 a 4 dagen dopegebruikende mensen <==> niet slapen <==> mensen die onderling irritaties hebben <==> paranoide gedrag <==> de bom is los!!! Had ik echt geen zin in. Iedereen moet zelf weten hoeveel die wil gebruiken. Ik vind het niks niet stoerder als je 10 pillen op heb. Vind het stoerder als je niks of 1 ofzo op heb. Maar een ieder is zoals die is. Ik laat ieder in z'n waarde, bepaalde meningen over bepaalde mensen hou ik gewoon voor mezelf.

2UK: Je hebt het goed verwoord (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Waar wackiejacky op doelt is precies waar ik vooraf bang voor was en het was voor mij 1 van de belangrijkste redenen om niet te gaan.

Aan de ene kant is de gezelligheid van zo'n grote groep heel veel waard, aan de andere kant brengt zo'n grote groep risico's met zich mee. Een paar rotte peren kunnen de zaak voor een heel grote groep mensen verpesten. Maar ik zag het in elk geval niet zitten om 3 dagen in m'n eentje rond te gaan darren.

Jammer dat het zo afgelopen is. :( Volgende keer beter. :)
Waarschuw beheerder
Het is ook niet zo dat dit volsalgen vreemd voor me is ofzo, ik weet allang dat mensen op het moment dat ze dope hebben denken dat ze heel empathisch zijn, maar ondertussen zijn ze gewoon steeds met zichzelf bezig. En zodra alles uitwerkt, slaan de vermoeidheid en chagerijnigheid toe. Het lijkt allemaal zo normaal en vanzelfsprekend om 3 dagen door te gaan met dope, een weekendje geen drugs zitten er niet in en GHB wordt al niet eens maar elas durgs beschouwd, da's volslagen normaal en een keertje outgaan is niet erg. Voelde ook al aankomen dat 3 dagen bij elkaar op een camping, vies en weinig slaap, veel drugs en elkaar denken te kennen maar ondertussen nix over elkaar weten, mis zou lopen. Natuurlijk zijn er mensen bij die het hier weer niet mee eens zijn, maar als ik door een of andere ondoordachte actie ook maar 1 iemand de stuipen op t lijf zou jagen zou ik me doodschamen en het zou niet in me opkomen te doen alsof dat gewoon normaal is.

To Kamaya: waar ik voor kies, is leuke mensen leren kennen. Samen plezier maken, beetje ouwehoeren, maar daarnaast ook plaats voor wat meer interesse in elkaar als alleen maar "he, hoe is het, ga je hard, heb je pillen?". Bovendien zijn er echt een hoop luitjes die ik graag mag en over wie ik me zorgen maak, of waarin ik me vergist heb omdat het dus allemaal van 1 kant komt. Het voelt een beetje "toxic", alsof je als het ware wordt opgezogen en bepaalde normen en waarden lijken helemaal te vervagen. Roddels hoor je gewoon, ik vindt het echt niet cool ineens te horen dat ik afgelopen zondag ben outgegaan samen met lindatje. Kan wel Zeggen: donder op, maar ondertussen krijg je zelf een slechte naam. Steeds meer mensen gaan PF zien als een forum voor kansloze drugsverslaafde neanderthalers en dat kan nooit de bedoeling zijn. Misschien dat het jou niet zoveel kan schelen wat anderen zeggen en denken, maar dat is nou juist het punt: het doet veel mensen wel wat. Luitjes die vanaf het begin betrokken zijn bij PF hebben er steeds minder zin in door al die miskleunen van sommige leden, discussies lopen vaak nergens op uit omdat er te weinig naar elkaar wordt geluisterd, respect is ver te zoeken. Er wordt zoveel gehandeld en zo weinig nagedacht. En nee, zoiets weet je nooit van te voren. Daar kom je gaandeweg pas achter!

(k) terug voor jou!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook voor mij is het na N1 duidelijk geworden dat niet iedereen met dezelfde gedachten feest. Er is een groep die probleemgebruikers zijn en die steeds meer mensen mee slepen in hun wereldje. Compleet geflipte mensen die denken dat ze nog normaal reageren terwijl ze zwaar voor lul staan.Drugs zou een aanvulling moeten zijn op je feest en niet een middel om je problemen te vergeten. Ik heb een heerlijk weekend gehad, maar met een klote einde.

Er zijn een paar mensen die even niet meer in mijn buurt moeten komen....(de personen in kwestie weten als ze weer een b-tje nuchter zijn wel over wie ik het hier heb).
Waarschuw beheerder
To Peter: dan kom je gewoon volgens jaar mee in ons pensionnetje bij Frau Antje, beetje schnitzels eten en buiten picknicken, en dan hoef je niet alleen rond te rennen want dan spring ik gewoon op je rug, wed dat ik volgend jaar nl. weer mn poot verzwik met al dat geloop en geklim in het donker! ;-)

Waarschuw beheerder
WJ, hoe ben je aan je overnachtingsadres gekomen?

Waarschuw beheerder
2WJ: Empatisch???

2SAM: "Compleet geflipte mensen die denken dat ze nog normaal reageren terwijl ze zwaar voor lul staan" (Y)precies(Y) en ze zien hetzelf niet eens vaak. Vraag me af of "die personen in kwestie" het echt wel weten nu ze nuchter zijn.
Waarschuw beheerder
Ik heb zelf niet veel meer te voegen aan dit topic. Veel mensen slepen elkaar mee en gaan dingen normaal vinden die eigenlijk helemaal niet normaal zijn :S

Ik was dan ook blij dat wij met een groep aan de andere kant van de camping stonden na wat er zondag gebeurd is. Niet dat ik niet gemerkt heb wat er zich allemaal afgespeeld heeft, maar ik hoefde er iig niet midden in te zitten.
N1 was voor mij echt het beste feest waar ik ooit geweest ben, maar de laatste paar uur waren een stuk minder leuk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het lijkt wel of sommige mensen helemaal in een PF wereldje zitten ofzo... op feesten alleen maar met PF mensen omgaan...

Ik vind het zaelf wel grappig tijdverdrijf om een beetje op dit forum rond te hangen , en fotootjes te kijken enzo.Maar dat hele gebeuren met meetings enzo hoeft voor mij echt niet.Al dat amikale gedoe enzo...

Ik zie vaak genoeg mensen lopen die ik herken van foto's enzo , die ga ik echt niet allemaal aanspreken.Ik heb ze niks te melden.
Ik heb genoeg vrienden die ik al jaren ken ,en waarvan ik weet wat ik aan ze heb.
Waarschuw beheerder
donateur
2 MDMAarten:Ze hebben zo veel gebruikt dat ze het verschil niet meer merken tussen echt en nep. Liegen en bedriegen kunnen ze trouwens wel erg goed.

Waarschuw beheerder
er hing zondag een iets wat rare sfeer ja maar wat er precies aan de hand was weet ik zelf ook niet eigenlijk

maar wat verwacht je anders van een groep mensen die al 3 dagen wakker is sorry hoor luitjes alleen de negatieve kant komt weer eens aan bod en niemand wil de leuke kanten meer zien

probeer nou eens net zoals ik alleen de toffe momenten te herinneren en laat de negatieve punten nou eens verwateren

ik heb het over het hele weekend zwaar naar mijn zin gehad en ja de zondag was rommelig maar dat is nou eenmaal zo

Waarschuw beheerder
Als je er bij was dan KUN je je de leuke momenten bijna niet meer herrinneren

Waarschuw beheerder
donateur
3 Dagen wakker zijn IS NIET GEZOND ! Of je het nu met veel of weinig drugs doet, het komt er een keer uit. Helaas, maar waar.

Overigens jammer dat de goede onder de slechte moeten lijden. Maar ja, dat is altijd kut.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik was er ook 3 dagen bij franka of heb je het nu over zondagavond ????

Waarschuw beheerder
Liegen en bedriegen zijn er een heleboel goed in. Ik laat ze lekker lullen en doen. Ik weet voor mezelf wel beter.

Vind het juist goed dat de negatieve punten naar boven gehaald worden. Word altijd zo rooskleuring over PF gedaan.

Feesten met me echte vrienden bevalt me nog altijd het beste. Je weet idd wat je aan ze hebt. Nooit gezeur, hebben alles voor elkaar over en er is nog nooit iemand out gegaan..

De goed lijden altijd onder deslechte...

Waarschuw beheerder
Hmmmmm, op Lowlands en Pinkpop kom je deze dingen ook tegen, heb je nou eenmaal als mensen 4 a 5 dagen aan het feesten zijn....

Waarschuw beheerder
dit gaat idd over zondag
Waarschuw beheerder
Ik dacht jij ook zo iemand was WackieJacky ;)
Zo kwam je iig wel over... :D

Maar ach, ik stoor me er niet aan, mensen mogen doen en laten wat ze willen, als ze anderen er maar niet mee lastigvallen, en als iemand ze erop gaat beoordelen dan is die iemand fouter bezig in mijn ogen...

Iedereen in z'n waarde laten is mijn motto.

Voor de rest valt me wel op dat er vaak mensen met problemen rondlopen. Ik ga bv sinds me vriendin me na 6 jaar keihard gedumpt heeft en half Nederland neukt elke week naar feesten. De basis van mijn leven is gewoon flink verstoord en ergens vlucht ik er natuurlijk een beetje in, maar wat is hier mis mee?

Waarschuw beheerder
donateur
Met het feesten is niets mis. Maar als je drugs gaat gebuiken om je problemen aan de kant te zetten, dan moet je na gaan denken.
Waarschuw beheerder
donateur
en meer drugs gebruiken dan je aankan om indruk te maken is ook triest

Waarschuw beheerder
wat ik een beetjuh vreemd vind, en dat bedoel ik nie verkeerd, is dat er soms zo moelijk kan worden gedaan om de problemen van een ander. er zijn altijd en overal mensen die hun grenzen niet kennen, mensen die niet weten wanneer het genoeg is, en mensen die zichzelf niet in de hand hebben.

Die vind je overal, dus ook hierzo op deze site. Ik vind dat wacky jacky helemaal gelijk heeft met alles wat ze zegt, maar vraag me af of het moet worden gezegd. Ik ga er namelijk niet vanuit dat de mensen waar wacky jacky het nu over heeft, mensen zijn waar zij op feesten of in het dagelijks leven mee omgaat. De enige manier waarop zij de mensen kent is via een profielfoto, en postings van zo iemand op deze site.

ik persoonlijk ken ook niemand hierzo die op feesten out gaat, en die zijn grenzen probeert te verleggen, of zijn grenzen niet kent. Zo iemand wil ik ook eigenlijk helemaal niet kennen! ik vind dat die mensen zich laag bij de gronds gedragen en zeer ondoordacht bezig zijn. En met dat soort mensen wil ik niet op een feest zijn, en al helemaal niet in het dagelijks leven mee omgaan.

nou komt mijn punt: als er mensen zijn op feesten waar ik ook ben, en ik zie ze zitten bij de ehbo, nadat ze flink out zijn gegaan van de drugs, lach ik ze hard uit en loop ik door. het kan me helemaal niets schelen namelijk als iemand die gewaarschuwd wordt en is, zichzelf niet kan beheersen. helemaal zijn eigen fout, en totaal loos zon persoon. nou vraag ik me af waarom zon persoon anders is als ik zijn profiel foto gezien heb op pf? helemaal nixx duzz want het blijft een persoon die ik nie ken, en die zo stom is dat hij zich nie kan beheersen!

waarom gaat pf achteruit als dat soort mensen op de ehbo terechtkomen na hun overmatige drugsgebruik? laat ze lekker! je kan ze net zo hard negeren, hun topics niet lezen, en dan heb je volgens mij helemaal nergens last van als je dat al niet had.

laat hun hunniej zelf tegen komen en ga zelf gewoon door met feesten en gezellige mensjes ontmoeten op pf, en dan is er helemaal nixx aan t handje!!

Waarschuw beheerder
donateur
ff in het algemeen:

tja gezeik hou je toch....
niet iedereen kan het met elkaar vinden.
ik hecht over het algemeen niet echt zo veel waarde aan deze site. tis leuk om wat berichtjes te sturen en te krijgen. maar wat de rest hierop doet/zegt is voor mij niet echt boeiend.
ooit staan er interessante onderwerpen op, maar vaak lees ik van die topics dat mensen willen laten zien hoe populair ze wel niet zijn op pf.
ik vind dat iedereen dat voor zich moet weten.
je bent wie je bent denk ik maar...
Waarschuw beheerder
Ik ben juist geminderd met drugs door die problemen... leek me ook niet verstandig (al deed ik normaal al max 3 p'tjes)...
Nee het is puur de afleiding...

En dat mensen veel drugs gebruiken... ala, maar als ze beginnen te lullen tegen je over wat ze al niet gebruiken, tja, dan vind ik het ook wel irri.

Maar dat is geen PF specifiek iets.
Waarschuw beheerder
To Confuzer: wat bedoel je met "zo iemand"? "iedereen in zn waarde laten is mijn motto" zeg je erachter aan, maar je plaatst mij wel gelijk in een hokje etrwijl ik je slechts 1x gezien heb. Als je al de minimale research had gedaan naar mijn persoontje zou je moeten weten dat ik me nooit te buiten ga aan drugs, als ik iets gebruik is het een half pilletje ofzo, en toevallig heb ik deze zomer wat meer feestjes gehad als anders. Verder ben ik met totaal andere dingen bezig en die feesten zijn maar bijzaak. Ik ben in de eerste plaats Jacqueline, met mijn eigen vrienden, mn studie, mn huisje, en daarnaast ga ik wel eens naar een feestje, dus waar je zo'n rare indruk vandaan hebt, wellicht omdat ik van mezelf al een gek spontaan wijf bent die doet waar ze zin in heeft zonder daarvoor van de wereld te hoeven zijn!

To MDMAarten: empathie was eigenlijk de benaming die men aan xtc wilde geven, omdat het dus het vermogen je in een anders gevoelens in te leven betekent. Ben het met je eens, ga heel snel weer enes lekker met jullie ops tap, ik hoef me nooit druk te maken om iemand, mensen hebben ook door de week nog interesse voor je en kan van hen zeker zeggen dat het naast stapmaatjes ook vrienden zijn geworden!

To Jossa: over N! heb ik alleen maar positieve dingen te vertellen, lees mn verslag maar. Ik houdt er gewoon van de dingen bij zn naam te noemen en heb dit topic geopend omdat ik wete dat er een hoop mensen balen van wat re de laatste tijd voor dingen zijn voorgevallen. Niet iedereen heeft zo'n kijk op de dingen als jij. Sommige mensen zijn veel gevoeliger en eerder geschockeerd, en het is toch te gek om dan maar te doen alsof zij op moeten rotten? Rekening met elkaar houden is niet zo moeilijk! Daarnaast ben ik van mening (en denk dat elke arts/psychiater/deskundige in het land het met me eens is) dat 3 dagen niet slapen en slecht eten, en daarnaast allerlei soorten drugs door elkaar gebruiken, onwijs dom is. Iedere mongool kan bij Novadic of van internet het allersimpelste foldertje ophalen waarin de basisregels mbt tot druggebruik vermeld staan. Iedereen weet dat je naar je lichaam moet luisteren en als je een bijv. halve liter GHB achterover slaat ben je cht niet lekker bezig. Het is op deze manier afwachten op de eerste PF'er die voorgoed in een psychiatrische kliniek beland, of nog erger.....

Waarschuw beheerder
Ik vind het sowieso een beetje sneu als een forum met doorgaans zichzelf volproppende dope-addicts zo'n prominente rol in je leven speelt. Had je hiervoor geen vrienden dan ofzo?

Dan , mag je best zeggen dat GHBas , onder andere zichzelf weer naar de tyfus heeft geholpen en zelfs in het ziekenhuis is beland.
Knap hoor dat je daarna nog vrolijk op N1 staat.

Om je dood te schamen

Maar goed; dat men hier niet eens fatsoenlijk kan schrijven is tot daaraan toe, maar dat meer dan eens blijkt dat drugs hier een nogal belangrijke rol speelt...

ach, go figure
Waarschuw beheerder
Hehehe nee Jacq...

Ik gaf je een voorbeeld en je hapte wel lekker ;)

There is more then meets the eye. Je kan best zo overkomen maar ik heb geleerd dat de meeste mensen toch best veel in hun mars hebben als je ze de kans geeft.
Ik lees ook wel dat je niet zo ben, maar dat zijn de anderen vaak ook niet als je eens met ze praat.

Drm zeg ik "Laat iedereen in z'n waarde, denk idd niet in hokjes en laat Jacqueline de drankjes halen want die is het nuchterst van allemaal :D"

Tuurlijk zitten er echt rotte appels tussen, maar die laat je gewoon lekker hangen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To Wilson: dat is dus juist NIET het geval. Er zijn een aantal mensen met wie ik alleen berichies stuur en met wie het oppervlakkig blijft, maar met een aantal van hen heb ik wel degelijk goed contact en ik maak me daar ook juist druk om. Ik ga niet op een formu zitten om mensen een beetje berichten te sturen terwijl ik eigenlijk niet in ze geinteresseerd ben. Vergeet daarnaast effe niet dat ik Psychologie studeer en daardoor de dingen vanuit meerder invalshoeken probeer te zien. Ik heb er juist wel wat aan te proberen erachter te komen wat sommige mensen aanzet een bepaald gedrag te vertonen. Ik denk nl. niet dat mensen echt niet deugen en voor alles is een reden.

Het feit dat ik dit topic open is omdat ik weet dat er een behoorlijk aantal PF'ers is die baalt van de gan van zaken maar dat misschien niet zo duidelijk durft uit te spreken.

Ben maar niet bagn dat ik nu kniezend in een hoekje zit, maar ik wil wel effe mijn teleurstelling uitspreken over hoe sommige mensen met elkaar omgaan. Zie het als een soort reflectie, na een tijdje PF'en zie je de positieve en negatieve kanten!
Waarschuw beheerder
"reflectie" is een populair woord bij jullie psychologen niet? (k)

Het feit alleen al dat het je opvalt en dat het je teleursteld geeft alleen weer dat je meer had gehoopt van de mensen dan wat je nu krijgt. Je hebt ze dus bij voorbaat al in hokjes geplaatst en dat vind ik echt de foute benadering. Vooral op deze site ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Shebyte, ben jij dan altijd dopevrij...???
Waarschuw beheerder
To Shebyte: Hopelijk bedoel je die opmerking over geen leven hebben voo PF niet naar mij toe, want dat zou beteken dat jij net zo slecht leest als sommige PF'ers schrijven! Ik ben iemand die graag steeds nieuwe mensen om zich heen heeft, en vind het gewelidg uit te vogelen hoe ze in elkaar steken en waarom ze dingen doen. Daarnaast ben ik gewoon erg gevoelig en vind ik het vervelend om te zien hoe sommige mensen die ik wel hoog heb zitten worden meegesleurd in het dopegebruik, door naiviteit en onzekerheid.

Daarnaast heb ik het absoluut niet alleen over GHBFreak, Bas dus, want ondanks de dingen die er gebeurd zijn mag ik hem nog steeds, net zoals alle anderen. Vind het alleen zo onwijs jammer om te zien hoe hij weinig rekening lijkt te houden met wat mensen voelen en denken, maar juist door het continu noemen van zijn naam en hem hierop aan te vallen krijgt hij daar steeds meer schijt aan.
Er zijn veel meer mensen waaraan ik merk dat ze erg veel met drugs bezig zijn. En ik ga niet gelijk zo'n conclusie trekken, wil die mensen eerst van dichtbij meemaken en dan trek ik pas mn conclusies.

Je snapt ook wel dat de meeste mensen na het lezen van een paar replies van jou denken dat je de grootste teef van PartyFlock bent, en altijd denkt alles beter te weten. Net zo goed als mensen denken dat ik altijd probeer het wijssnuitje uit te hangen en Rando een irritant mannetje is. Maar dat is toch ook niet zo zwartwit? Ik weet nl. dat rando irl gewoon een toffe gozer is, jij volgens mensen die je al kennen (wnat ik heb je dus nog steeds niet gezien!) een lieve meid bent en ik gewoon iemand ben die dingen van meerdere kanten belicht!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ben ik eens zwaar benieuwd of de perso(o)n(en) in kwestie hier eens een keer op gaan reageren.

Ik heb verder weinig aan WJ haar reply toe te voegen. Ben het er helemaal mee eens.

Bepaalde mensen van PF moet ik zowieso al niet (was vast wel duidelijk hehe) Maar als ze dan ook nog anderen meeslepen in hun onverantwoordelijke gedrag dan is het helemaal afgelopen.

Vraag me dan ook stellig af hoe dik dat bord voor hun kop is... Na meerdere malen out te zijn gegaan (of wat dan ook) nog steeds er niks van leren?! Dan ben je wat mij betreft een sukkel eerste klas. Een normaal mens zou hier lering uit trekken en wel ff goed nadenken voordat ze weer over de schreef gaan de volgende keer. Blijkbaar is de capaciteit hersenen nog kleiner bij die personen dan ik al dacht...

En dan ook altijd met dat gedrag andere mensen lastig vallen, de mensen die er bij zijn, hebben altijd werk met dat soort mensen...

Ik heb er weinig goeie woorden voor over eigenlijk. Punt is alleen wel, als ik zulke mensen zie liggen (die meerdere malen over de schreef gaan en er niks van leren) dat ik ze een greppel intrap en wens dat ze daar lekker wegrotten, no mercy voor dat soort mensen. Verrek maar lekker en het ga je goed. Tijd in zulke mensen steken is verspilde energie.

Maar goed, men is nu een aantal dagen/weken van de drugs af en het zal op den duur wel gewoon op de oude weg verder gaan.
Dat men elkaar de tyfus wipt is al helemaal mijn probleem niet. Lekker doen waar je zelf zin in hebt %-)

Wordt tijd dat bepaalde mensen hun verantwoordelijkheidsgevoel eens krijgen en eens volwassen en nuchter de wereld inkijken. Zal het voor hunzelf en voor anderen allemaal een stuk makkelijker maken...

Verder kots ik op zulke praktijken

Waarschuw beheerder
maar als jij het interessant vind om erachter te komen waarom mensen dat doen, vooral ook vanwege je studie, waarom heb je er dan bezwaar tegen ALS ze het doen? en waarom moet jij dan zoo heel goed omgaan met mensen die zich op die manier gedragen, en die voor jou pf niet leuk maken? als jij kan zeggen dat je je eraan ergert dat mensen dit doen, en dat het voor jou pf een stuk minder leuk maakt, waarom ga je dan met juist die mensen om? je zegt in je eerste post dat je mensen niet minder ma, maar je titel geeft aan dat het je irriteert. dingen die mij irriteren heb/krijg ik een hekel aan en ontwijk ik! als je huid gaat irriteren bij een wollen trui, trek je em nie meer aan! beetjuh simpel voorbeel, mensen met truien vergelijken, en beetjuh zwart wit, ik weet ook wel dat je mensen nie zomaar aan de kant zet, maar als iets je egt irriteert...
Waarschuw beheerder
To Confuzer: ik ben de laatste die mensen in hokjes gaat plaatsen of die verwachtingen heeft over mensen. Door schade en schande wordt mnen wijs en naast mn stduie heb ik ook een behoorlijk heftig leventje achter de rug, dus ik stel me open op en laat alles op zn beloop. Dat heb ik in dit geval ook gedaan en sta nog steeds open voor mensen, keer niemand de rug toe. Is het niet logisch dat een mens het jammer vind dat een jong iemand in de bloei van zn leven zn hersencellen naar de klote helpt, zn gevoel voor eigenwaarde en zn respect voor anderen aan de kant schuift en continu in een roes wil verkeren?

Echt lieverd, je mag best proberen me nog eens te laten happen, maar zeg geen dingen die niet kloppen! Als je me beter kende zou je weten dat ik een zeer gevoelig persoon ben, die zich idd nogal eens druk maakt om de gesteldheid van een ander. Het is niet zo dat het mijn leven nadelig beinvloed, aangezien ik geleerd heb hiermee om te gaan, maar anderen kunnen dat wat minder gemakkelijk en dat vind ik dus zo jammer, dat zij daar de dupe van worden!

Nogmaals, ik maak dit topicje ook omdat ik weet dat veel mensen geshockeerd zijn door de dingen die er de laatste tijd zijn gebeurd.
Waarschuw beheerder
Nouja, je kan dingen ook gaan romantiseren hoor jacq... SHEBYTE is ergens heus wel zo. En jij bent ook ergens wel een wijsneusje (althans dat probeer je te zijn)...

Het is niet zwart-wit omdat er MEER kanten zijn aan een persoon. Misschien is SHEBYTE ook wel heel lief ergens, of tegen bepaalde mensen.

Of misschien ben jij op school wel heel slim en hier alleen niet *ducks*... (k)

Ik denk dat de irritaties er nu komen omdat je al een tijd PF'ed... Nahja ik ook, maar ik stoor me er niet echt aan. Wat zegt dat toch over jou?
Voel jij zoveel met mensen mee? of wil je idd het wijsneusje zijn? hhmmmzzzz je noemt wel vol lof dat je psychologie studeerd, zo ken ik er nog een paar maar die hoeven zich niet zo te bewijzen omdat het ze niet echt kan schelen.

En tja, ik vind het heerlijk om discussie te voeren, tegen de draad in, maar zo ben ik nu eenmaal ;)

(ow maar als je ff tussen de regels gelezen had dan had je geweten dat ik je zat te narren en het niet meende (k))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 WJ..ik hoop dat je pschychologische inzichten van dien aard zijn dat je al doorhad dat ik die opmerking niet naar jou specifiek plaatste, maar in zijn algemeenheid;-)

Het valt me op dat veel mensen in hun leven alleen maar PF hebben..dat lijkt me zachtsgezegd vervelend.

2 Underterter: Zeker niet; maar ik zie niet in wat die wetenschap met mijn reply te maken heeft?

Waarschuw beheerder
en natuurlijk ben ik best lief! Ik vind alleen dat je complimenten en dergelijke moet bewaren voor de gepaste momenten. Zodra je ten overloede met je kusjes en knufs gaat strooien is voor mij de waarde er al af.
Waarschuw beheerder
JUIST SHEBYTE..dat valt me ook op...

De foto's staan vol met (k) en :lief: en de waarde is er echt af...

Als ik het doe, dan doe ik het tenminste met gevoel... *likkerde lik*

Maarja ben gewoon een geile flikker ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eerst wil ik beginnen met te zeggen dat dit by far het intelligenste topic is die IK ooit op PF heb gezien (y)
Als vrijwillige admin van deze site zou ik het zo graag zien dat het eens een keer evolueert tot een serieuze site waar een flink potje lol ook niet geheel onbekend is. Maar ja met 4000 leden is dat misschien wel een utopie :/

On topic:
Ik ben er helaas zelf niet bij geweest daarom kan ik ook niet oordelen over de ernst van de staat waarin een aantal mede PF-ers rond hebben gelopen. Maar als ik het zo lees is dat niet fraai geweest. Ik denk dat zo'n topic als deze alleen maar kan helpen voor degene die zich zover heeft laten gaan. Als ik zelf out was gegaan en ik zou dit nu lezen zou ik me mijn ogen uit mijn kop schamen. Voor de duidelijkheid ik val niemand aan!!!
Natuurlijk is niemand erop uit om zichzelf te vernielen, maar het komt helaas te vaak voor dat nadat wat gebruikt is men soms de rem eraf haalt en denkt dat meer beter is. We weten uiteindelijk allemaal wel dat het niet zo is
Ik gebruik zelf ook op de meeste feesten en theoretisch zou het mij ook kunnen gebeuren dat ik ooit eens fout ga. Zij het niet dat ik echt mijn grenzen ken en enig vorm van verantwoordelijkheid ken jegens mijn mede partygangers en vooral richting degenen die ik de volgende dag veilig thuis af moet zetten.
Verder heb ik niks aan deze topic toe te voegen wat waarde kan hebben.

Respecteer elkaar en vooral jezelf :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap heel goed wat WJ bedoelt.....zelf heb ik ook op de camping gestaan tussen alle PFers in :-)

Werd idd veel drugs gebruikt......niet alleen op de camping maar ook op het festivalterrein.
Als je drugs gebruikt oke maar houdt wel rekenschap met de mensen om je heen.

Wat er zondag gebeurt heb ik alleen maar gehoord ben er niet bij geweest, onze bus vertrok om 10 uur richting Nederland, waar ik goed van baalde want wilde nog niet weg :-(
Nu ik dit heb gehoord moet ik denk ik blij zijn dat het feest voor mij op een goed moment gestopt is........:-)

Ik hoop alleen dat iedereen nu een beetje gaat nadenken en hier toch wat uit leert.....speel niet met drugs......anders gaat het echt nog een keer goed fout.

Zelf ben ik ook geen heilig boontje.....maar weet toch wel maat te houden

WJ vind het wel heeeeeeel erg jammer jou niet gezien te hebben.....:hug: voor jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En bij de weg: ik weet niet wat er zondag allemaal gebeurt is, want ik was zondagmorgen om 10 uur al van de camping af. Maar links en rechts hoor ik nog wel dingen denk ik...
Waarschuw beheerder
To Wilson: nog maar een poging dus. Als je contact aangaat met mensen weet je nooit hoe ze in elkaar zitten. Je leert elkaar pas gaandeweg kennen. Ik ben absoluut niet TEGEN druggebruik, anders zou ik natuurlijk zelf ook niet van tijd tot tijd een half pilletje slikken of een jointje roken ofzo. Ik heb alleen wel moeite met ONVERANTWOORD druggebruik, en om zoiets te kunnen beoordelen moet je toch echt een tijdje langer zien wat mensen zichzelf aandoen.

Het si geen kwestie van irritatie, meer van menselijke bezorgdheid, zowel met degenen die zih hieraan te buiten gaan als degenen die er dus wel door geraakt worden. Het lijkt zo'n hechte groep, maar in andere groepen zie je juist dat mensen elkaar zo goed kennen, dat er ook nooit wat gebeurt. Zodra iemand niet lekker bezig is praat je daar toch over? Zolang er sprake is van een beetje respect houd je dan toch rekening met elkaar?

To Confuzer: allereerst, ik probeer juist duidelijk te maken dat het allemaal niet zo zwart-wit is, en dat je dingen van meerdere kanten dient te belichten. Jij gaat tegen me in met precies hetzelfde argument!

Natuurlijk ga je na een tijdje PF de dingen anders zien, dat zeg ik toch ook juist? Dat is toch ook logisch? Daarom kom ik er juist eens op terug. Net zoals je na een tijde bezig te zijn met een bepaalde sport, die je heel leuk vond, na 4 maanden kan denken: fuck zeg, eigenlijk is het heel iets anders dan ik me ervan had voorgesteld.

Ik hoef me absoluut niet te bewijzen, het feit dat ik 3 jaar geleden uit de zware stront ben gekropen terwijl ik meer dood dan levend was heeft voor mezelf het bewijs geleverd dat ik weet wie ik ben en wat ik aan mezelf heb. Als mensen me wijsneuzerig vinden of denken dat ik probeer slim over te komen terwijl ik eigenlijk een dommerd ben, moeten ze dat maar denken, ik weet zelf hoe het zit en daar gaat het om. Ik voel idd erg met anderen mee en weet dat meer mensen dat doen. Dat sommioge van die mensen PF'ers zijn. Ebn zich druk maken om amneder PF'
ers. Dat dat se sfeer niet ten goede komt.

Al ga je nog 100 discussies met me aan, al hap ik 100x, al "win" jij voor je geoel omdat je me uit mn tent trekt, dan nog weet ik zeker dat er altijd mensen zijn die wel iets aan dit topic hebben. En daar draait het mij om!!!

Waarschuw beheerder
Shebyte, heeft ook niks met jouw reply te maken, maar na het lezen van die van jou net, vroeg ik het me gewoon even af.

Waarschuw beheerder
Waarom moet er altijd drugs ed gebruikt worden als je een paar dagen naar NO gaat?! Kan er tegenwoordig niet meer gefeest worden zonder drugsgebruik en teveel alcohol?! Ik bedoel alcohol op z'n tijd, ok no problem, maar waarom moet er misbruik van gemaakt worden? Volgens mij kennen weinig mensen hun eigen grenzen, maar waarom ga je dan ingodsnaam naar NO als je het alleen maar probeert om te verzieken ipv er leuke gezellige :bounce: dagen van te maken...
Waarschuw beheerder
hmmmzzz maar dat is juist leuk, mensen aanvallen met hun eigen argumenten... mijn oprechte excuses ;)

En ik vind het lief van je dat je met mensen meevoelt, dat zouden er meer moeten doen.

Vind het alleen kut voor je dat je met de foute mensen ook meevoelt.

Zelf wil ik 1 of 2 keer fout gaan van mensen graag accepteren en er me echt niet aan storen, maar als het meer gebeurd dan trek ik me handen eraf. Zou het ook niet raar vinden als anderen dat ook bij mij zouden doen zou het zover komen.

Zo, heb je eindelijk een serieuze reactie van moi. Maarja ik heb een zwak voor mensen die psychologie studeren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To Biba: baalde er ook van wijffie, heb je zo vaak gebeld en rondgelopen op de camping, maar damn' het mocht gewoon niet Zo zijn!

Op een feest moet je altijd weggaan op het hoogtepunt, jammer dan als het nog vroeg is, als je begint te merken dat je drugs steeds verder uitwerkt en je irritaties krijgt, houd de eer aan jezelf en ga naar je nest. Ik heb misschien wat minder uurtjes feest meegemaakt dan de meeste N! bezoekers, maar heb alles wel bewust meegemaakt en voor mij was het wederom een toppertje!

To Claudje: ben het helemaal met je eens, maar niet beginnen over mensen die in gerppels liggen...ik ben nl. op de terugweg naar de parkeerplaats ook in een greppel gevallen...Hehehe moest echt gruwelijk plassen enzo, dus rende iets te enthousiast het bos in...oef...uitstekende tak...best pijn aan je been ook, en ik schrok er zo van dat ik spontaan achterover viel met mn reet in die greppel...Jackie de greppeldel!!! ;-)

Waarschuw beheerder
als wj de titel anders had geformuleerd dan zou haar verhaal gelijk goed in elkaar steken, maar vind eigenlijkdat ze nu beetjuh het verhaal kantelt. je zegt in je eerte post dit :
----------------------------
Voor mij is de lol er een beetje vanaf. Ik vind het best om lekker te posten, maar op een feest trek ik lekker mn eigen plan. Want ik wil niet cintinu geconfronteerd worden met mensen die allen maar lijken te leven voor het weekend.
----------------------------

dit lijkt er wel degelijk op dat jij de mensen uit jouw kennisenkring van pf de rug toekeert vanwege hun gedrag, wat er voor mij op duid dat jij je wel degelijk irriteert aan deze mensen, wat je later vel ontkent, en omschrijft als menselijke bezorgdheid

je weet idd nooit hoe een mens in elkaar zit als je de omgang aangaat, maar daar ben je redelijk snel achter en jij als student psychologie moet dat ook snel doorhebben, om nog maar es trug te komen op je studie, waar je apetrots op bent(en terecht), dan zou je tog je rug kunnen keren als het gedrag van die mensen jou niet bevalt. das een normale gang van zaken.

je mag t me nog wel eens een keer uitleggen wj, vind t ook heel lief dat je t probeert, maar ik volg je heel even nie meer

en ben het 100% eens met MISS LL wat is er mis met feeste zonder drugs en/of alcohol??
als je op voorhand al weet dat je drie dagen absoluut niet gaat trekken blijf dan lekker thuis! wel zo gezellig tog?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben zeker op het hoogtepunt weggegaan :-)

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij....:-)
Waarschuw beheerder
hehehehe idd Wilson had ik ook al gezien, maar wilde het vuur niet meer aan d'r schenen leggen nu ze een beetje met ons meegaf ;)

Tis altijd grappig om te zien hoe mensen zich aanpassen aan hun topicgenoten :D
Waarschuw beheerder
volgens mij gaat dit een heel lang topic worden, niks mis mee hoor, ik zit me de laatste tijd ook steeds vaker te irriteren ah stoere gedoe van een aantal mensen hier op PF.

Ik vraag me alleen af wat er is gebeurd op N1 wat zo erg is, maar daar zal ik denk ik niet achter komen en dat begrijp ik ook wel natuurlijk, dan gaat hier denk ik een ware oorlog beginnen met allemaal verschillende verhalen etc... schieten we ook niks mee op...

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja Confuzer, op zich kan iedere kwiebus die een beetje goed is in wiskunde en zn diplomaatje heeft behaald door lappen tekst in zn kop te stampen Psychologie gaan studeren. Ik zie het dan ook niet als iets waar je trots op moet zijn, vermeld het er af en toe bij als mensen niet bergijpen waarom ik zo blijf doorhameren om bepaalde dingen uti te zoeken. Ik ben ook nog maar een snotneus die nog heel veel moet leren, al kom je elke dag weer verder en leer je elke dag weer bij. Ik val mensen niet af, simpelweg omdat iedereen elke dag wel ergens weer een keer de fout ingaat. Ik ga er altijd maar van uit dat iedereen als elkaars gelijke geboren wordt en je dus niet aangeboren goed of slecht bent. Bovendien komt wijsheid met de jaren. Maar tnx voor je reactie, ik heb een zwak voor mensen die psychologiestudentjes uit hun tentje lokken maar het toch wel weer goed bedoelen! ;-)

To MISSLL: drug- en middelengebruik is al zo oud als de mensheid. Er zijn ook mensen die drugs gebruiken vanwegen andere doeleinden, om zichzelf beter te leren kennen enzo. Ik ben in principe niet tegen het gebruik van middelen, al dien je wel rekening te houden met wat je aankan en respect te hebben voor je lijf. Maar ben het met je eens, er is een verschikl tussen gebruik en misbruik, en zodra je het ergens al niet meer naar je zin kunt hebben zonder het nuttigen van bepaalde dingen ben je niet goed bezig!

To Carlo: Je slaat de spijker op zn kop! Idd, ieder mens maakt fouten, zo leer je je grenzen kennen. Maar het feit dat je daar wel van leert, en vooral ook bezig bent met wat dat voor gevolgen voor anderen kan hebben, dat is iets wat je verder brengt!!!
Waarschuw beheerder
Ben het ook met WJ eens, niks aan toe te voegen..

Gelukkig om te horen dat er niks verkeerds is gebeurd met je, want toen ik het hoorde stond ik wel ffe raar te kijken...

Btw.. je hebt (jaja) een privebericht van me, want ik heb hier nog spullen van je liggen bij mijn thuis.. :-)

To all the others:

Feest met een goed verstand, anders verkloot je het voor jezelf en voor anderen...

Artiest Jakuza
Waarschuw beheerder
Jacqueline >>

Het zit je zo te zien tamelijk hoog, whatever er gebeurt is. Ik ben het met Carlo eens dat dit een van de meest intelligente topics is die ik ooit hier op Flock heb gezien. Mijn complimenten :D.

Voor de rest ben ik het 100% met je eens. Sommige mensen gaan gwoon te ver. Slikken te veel enzovoort. Ik ga over niemand oordelen, en vind alles best, maar ik kan er niet tegen als iemand out gaat. Dat gaat me te ver. Vraag me soms wel eens af waarom iedereen in vredesnaam (zo veel) slikt. Misschien ben ik wel gezegend met het feit dat ik uit mezelf al een Duracell-batterij (Ik ga zonder al gevaarlijk hard, en dan ook gevaarlijk lang ook nog... :) ) ben, aangezien ik werkelijk waar nooit (Toegegeven, soms wel wat herbals :/ ) slik/spuit/snuif/whatever. Damn, op Sensation Black ging ik aan het einde zo hard dat Xyp dacht dat ik zou flauwvallen....

Mja, eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik het vet jammer vind van sommige mensen. :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
To Wilson: Denk dat wij het woord "irritaties" anders interpreteren. Ik kan dit niet vergelijken met een prikkende trui die je wegdondert, daarom reageerde ik een beetje tegenstrijdig, natuurlijk vind ik het vervelend om te zien wat er allemaal gebeurt en natuurlijk heb ik daar niet een heerlijk gevoel over. Het feit dat ik meer mn eigen plan trek houdt voor mij in dat ik niet met mn neus bovenop alle dingen sta die gebeuren. Dat was dit weekend ook zo, ik hoor uiteindelijk toch wel wat er is voorgevallen, maar ik betaal mijn zuurverdiende centjes niet om op een feest zo dicht op een hoop ellende te zitten terwijl de beste DJ's van de wereld een vette set wegzetten!

Snappie het al een beetje beter? Niets is zo veranderlijk als de mens, en als ik iets geleerd heb in mn leven is het wel dat je open moet staan voor anderen en mensen niet te snel moet beoordelen. Zelfs je beste vrienden doen je soms versteld staan met hun gedrag. Die afstand die ik wil nemen is eerder letterlijk, in mn hoofd blijf ik sowieso bezig met wat anderen doen. Zo zit ik gewoon in elkaar en dat is de reden dat ik psychologie ben gaan studeren. Wat ik daar leer maakt voor mij dat ik bezig kan zijn met anderen, maar wel leer daarin een bepaalde afstand aan te nemen en het niet mn eigen leven te laten beinvloeden.

Laten we hier geen topic van maken waarin we struikelen over elkaars woorden, denk dat we heel goed van elkaar weten wat we bedoelen! (k)

Waarschuw beheerder
2 wacky: jouw vorige post:
-----------------------------------
Ik val mensen niet af, simpelweg omdat iedereen elke dag wel ergens weer een keer de fout ingaat. Ik ga er altijd maar van uit dat iedereen als elkaars gelijke geboren wordt en je dus niet aangeboren goed of slecht bent. Bovendien komt wijsheid met de jaren.
-----------------------------------

als jij zegt dat je mensen nie afvalt, vind ik het iig zwak om te zeggen dat die mensen er dan wel voor zorgen dat jij pf minder leuk gaat vinden, das best afvallen tog?
idd niemand wordt goed of slecht geboren, dat komt mettertijd. maar net zoals mensen van goed naar slecht kunnen vallen, kan het ook terugkeren! waarom dan jouw overbezorgde verhaal over de mensen die drugs gebruiken en out gaan? wie zegt dat dit vele gebruiken lang aan zal houden bij deze mensen. zoals je al zelf zei ben je sinds 31 maart hierzo lid, en ken je deze mensen waar je het nu over hebt zowieso niet langer, duzz das dan 4 maanden. hoe kan jij zo goed oordelen over deze mensen, zonder ze af te vallen, en naar eigen zeggen, alleen maar goed te zijn in wiskunde, je diplomaatje hebben, en domweg lappen tekst leren, wat volgens jou ook iedereen zou moeten kunnen?

Waarschuw beheerder
2 wj: lees mijn post ff goed dan?
---------------------------------
je zegt in je eerste post dat je mensen niet minder mag, maar je titel geeft aan dat het je irriteert. dingen die mij irriteren heb/krijg ik een hekel aan en ontwijk ik! als je huid gaat irriteren bij een wollen trui, trek je em nie meer aan! beetjuh simpel voorbeeld, mensen met truien vergelijken, en beetjuh zwart wit, ik weet ook wel dat je mensen nie zomaar aan de kant zet, maar als iets je egt irriteert...
----------------------------------
:) (K)

en beetjuh tegen je nieuwe post:
als jij niet met je neus dichtbij deze gebeurtenissen hebt gestaan, en jouw feest niet beinvloed is door dit gedrag, en jij de verhalen achteraf hebt gehoord, vraagf ik me zowieso af: waarom dit topicje, en waarom jouw irritaties vanwege hun gedrag? je hebt nergens last van gehad! ik snap wel dat jij met je studie enzo eerder t gedrag van mesnen wil analyseren, en dan is deze site zeker ook een goede oefening voor juh, maar als jij zegt dat door alle roddel en achterklap pf een soap wordt, en je doet daar wel zelf vroluk in mee, wie heeft er dan een soap van gemaakt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik sluit mij aan bij Stefan [Wilson], je moet tegenwoordig ook niet té zwart-wit gaan denken, zo gaat het tegenwoordig echt niet hoor, er zit ook wel een filosofie achter...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
To Wilson >>

Jezus christus, is dit het Wereldkampioenschap Mierenneuken of wat ?!?!?! :Z

Ik wil je niet aanvallen of iets dergelijks (En dat heb ik nu toch gedaan, sorry :/ ), maar je zit nu naar mijn mening echt ontzettend te zeveren. Snap je niet wat WJ probeert te zeggen ?

Nogmaals mon excusez voor felle uitspraak. :bier:tje ?

To MISSLL >>

Hoe bedoel je ? (Jeez dat klinkt weer een beetje aangebrand, niet de bedoeling! ;) )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmm jakuza bedankt voor je excuus, maar tog maar nie, als t je eg speet had je t gewoon weggehaald, en als je eg serieus hebt gelezen, had je zowieso nie zoveel onzin gepost, want dit is zoals je al eerder ziet gewoon een serieus onderwerp, waar twee personen duidelijk van mening verschillen en elkaar willen wijzen op de fouten in de redenering achter hun verhaal klaar. ennuh biertje mag overigens wel hoor

Waarschuw beheerder
...dat er ook een filosofie achter zit... snapt U :9

Waarschuw beheerder
To Wilson >>

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb de uitspraak expres niet weggehaald om aan te geven dat ik me toch wel tamelijk zat te ergeren aan dat geruzie. Wat nu achteraf helemaal geen geruzie blijkt te zijn, maar gewoon een doodnormale gezonde discussie. Argh, ik moet me weer ergens mee bemoeien hoor. Mja, zo word in elk geval wel weer eens bewezen hoe makkelijk het is om (te snel) een bepaald beeld te krijgen van iemand of een situatie. Een fout beeld in dit geval. Scuzi, probeer ik normalerwijs ook nooit te doen, maar dat is een lekker loze uitspraak want het zal toch wel gebeuren.... :bier:tje! (Grolsch?)

To MISSLL >>

Uhm... Nee... Ben ik nou zo dom ? :P
Waar zit die filosofie dan achter ? :D
Waarschuw beheerder
Ja. Wilson je kan best tegen een argument in gaan, maar doe dit tot op een bepaalde hoogte.

WJ made a point, don't make it a line...

Waarschuw beheerder
donateur
idd.. wilson.. jacky heeft haar beweegredenen nu echt wel uitgelegd. Het heeft geen nut daar op te blijven hameren. Kunnen we nu weer even ontopic verder?

Waarschuw beheerder
ok Jakuza voor jou dan even verdere uitleg :)

Ik zeg dus, je moet tegenwoordig niet té zwart-wit denken, want overal zit wel een filosofie achter!

En nee je bent niet dom, waarschijnlijk téveel Grolsch gehad :9

Waarschuw beheerder
Argh! Ben weer eens gruwelijk langzaam.

Ik snap het al... (Nu pas... :P )

:mixje: dan maar MISSLL ? (Want nu moet ik jou ook langzaam zien te maken ;D )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 jakuza: lekkerrrrr

2 bambsel en confuzer: sorriej, maar wj heeft haar bewegredenen wel mogen plaatsen, maar mijne zijn te hamerend? wtf! ik mag dan tog minimaal mijn beweegredenen ook kwijt! ik ben eg nie moelijk! ik vind wj eg een hel slim meisje en wil graag haar beweegredenen te weten te komen! krijg alleen niet de reply wat mij overtuigd van een duidelijke beweegreden voor dit topicje. sorriej hoor, ik wil misskien ook wel psychologie studeren, maar mag ik dan nie weten wat er speelt bij iemand als wj, maar zij wel bij de mensen die overmatig drugs hebben gebruikt op n1, waar zij dit topicje voor opent??? :S kromme mensen hierzo
Waarschuw beheerder
Tuurlijk wel, doe het dan prive he... dit topic is algemeen en we gaan het niet reflecteren op de topic starter in het topic zelf.

Waarschuw beheerder
Ik zit hier al aan de Desperados, duz toch maar :bier::) En mij krijg je nie langzaam hoor ;P

Try me!

Waarschuw beheerder
zit daar dan een limiet van reacties op??? ik heb jou namelijk ok zien reageren op replys van de topicstarter, duzz heb jij volgens mij ook niet recht van spreken. waar blijft je gezeur dan tegen verjaardagstopics, liefde-verklaartopics en zo veel andere topics die ook algemeen zijn. iemand feliciteren kan ook via prive, maar elke dag weer tien verjaardagstopics. dit is tenminste nuttig en serieus, duzz laat dit dan lekker gaan, en draai je scherm om ofzo, als het je zoo erg irriteert :S

Waarschuw beheerder
ewn ga het hier nu wel bij laten, niet omdat ik het met confuzer en bambsel eens ben , maar gewoon omdak t zonde vind als dit weer es zon goed beginnend, verneukt aan t eind door zeurderige mensen-topic wordt! u zijt gegroet

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het helemaal met je eens, alleen zie ik het net omgekeerd :)
Waarschuw beheerder
Ik ben nu eigenlijks toch wel errug benieuwd wat er dit weekend gebeurt is na ald ie verwijzingen hier in deze topic.

en Wackiejacky snijd hier een onderwerp aan, waar ik het de afgelopen weken al over heb gehad met oa Tash-D en Sab!!

Telkens als we terug kwamen van een feessie (qbase, sensation en zo) verbaasde we ons er weer over, over het drugs gebruik van menig PartyFlocker.

en ook over hoe ze in zichzelf gekeerd waren. Hun hele eigen wereldje! als er maar drugs aan te pas komen is het wel goed! en hoe meer hoe beter.

Je zag mensen de volgende dag dan ook helemaal naar de tering zijn van het drugsgebruik.
Waarschuw beheerder
donateur
Niets aan toe te voegen....

Ik zie dat in die 8 maanden dat ik hier op PF bivakeer dat drugs een steeds groter wordende factor in gaat nemen... En er wordt naar mijns inzien ook nietecht veel aan gedaan om dat te verminderen of te verbloemen volgens mij vind iedereen van de 'top' het wel goed zo...

Ik zat gisteravond noodgedwongen (niet dat dat erg is) :-D met de EHV-clan in de auto en hebben natuurlijk ook over dit onderwerp gehad. Mede omdat wij er weinig tot niets mee te maken hadden maar we wel de 'problemen' op mochten lossen. We hadden gisteravond op de terugweg in de auto al voorspeld dat dit verhaal wel een staartje (of flinke staart ) zou krijgen. En dus bij deze is de eerste serieuze discussie al op gang gebracht...

Ooohja 2 WJ: je mag nog van geluk spreken dat je tijgervelkussentje nog heel is... Ik had eigenlijk het vreslijke plan om onze 'tuinfakels er op uit te drukken toen we vertrokken omdat ik dacht dat het 'rommel' was. Gelukkig bracht Naqqie redding met een fles Spa Blauw :-D

BTW: liep jij zaterdag met Bellie over het terrein toen hij me aansprak over Plastikman? Of zit ik mis?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey Wilson, geeft niet dat je een discussie wil voeren, maar je moet je grensen weten in hoeverre je ergens op in gaat denk ik.

Je dramde door... maar geeft voor de rest niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie dat in die 8 maanden dat ik hier op PF bivakeer dat drugs een steeds groter wordende factor in gaat nemen... En er wordt naar mijns inzien ook nietecht veel aan gedaan om dat te verminderen of te verbloemen volgens mij vind iedereen van de 'top' het wel goed zo

Mja.. het zijn bepaalde mensen die te ver gaan en dat moet natuurlijk afgekeurd moet worden. En het is inderdaad vaak onderwerp van discussie heb ik gemerkt, nu zelfs op het forum. Maar om dit op heel PF te betrekken gaat me te ver.

Wat bedoel je met 'top'? De top van PF?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou dan maar weer even een reactie naar Wilson. Zou je voor je weer reageert deze post effe heeeel goed willen lezen, en dan nog een keer of 10, hopelijk kunnen we dan dit privegedoe over MIJN beweegredenen en MIJN mening laten zitten want daar draait het nl. helemaal niet om.

Kijk Wilson, ik heb het al een paar keer uitgelegd, maar jij bent zelf degene die blijft doorhameren en ziften. Raad je een ding aan: als je erover nadenkt oom pyshcologie te gaan studeren moet je in de eerste plaats leren luisteren!!!

Anyway, laatste poging: Ik hoef niet ergens bij te zijn om te weten wat er is gebeurd. Bovendien ben ik andere keren dat er bepaalde heftige dingen (die ik niet bij naam ga noemen, degene die het hier betreft weten zelf waar het over gaat) wel ter plaatse geweest. Het hoeft niet zo te zijn dat IK iets bewust meemaak om iets vervelend te vinden. Ik weet dat er mensen van PF geshockeerd zijn door bepaalde feiten. Ik ken aardig wat mensen hier en hoor steeds opnieuwe verhalen die niet kloppen, hoor dat bepaalde mensen smerige dingen over anderen zeggen en het lijkt of sommigen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Dat maakt het geheel voor mij tot een soort van soap.

Mijn beweegreden voor dit topic, is dat er de laatste tijd zoveel spanningen tussen PF'ers onderling hangen, en mensen vanaf de zijlijn zit ook weer aanvoelen. Dat mondt weer uit in nog meer verhalen en roddels, het leek me beter een algemeen topic te openen waarin iedereen kan zeggen wat hem of haar op dat gebied dwarszit, en andere dat weer kunnen lezen. Zo word er misschien eindelijk eens naar elkaar geluisterd. Ikzelf vind het moelijk om te zien hoe sommige mensen zo weinig respect voor zichzelf opbrengen en veel te veel drugs gebruiken. Ik maak me idd druk dat ik binnekort een telefoontje krijg en dat een van mn nieuwe kennissen is overleden. Het zou niet de eerste keer zijn. En aangezien ik nu een tijdje closer ben met de hechte groep PF'ers leek hjet me goed dit eens van me af te schrijven!

Zo, hopelijk is het nu duidelijk, want anders klaag ik je aan wegens het bezorgen van een acute hoofdpijn en RSI aan mn rechterpols!!!
Waarschuw beheerder
Shit Nelis, was jij dat ja? Die link had ik nog niet gelegd! Maar goed dat jij het feit dat ik je EN niet herkende EN Hawtin heb laten schieten omdat ik de technotent te druk vond en wel relaxed stond te dansen compenseert door me te vertellen dat je mn geliefde tijgerkussentje hebt behandeld als een hoop ellende!

Kan nu alleen dus niet boos worden want heb zelf wat goed te maken!

Keertje samen een vredespijp roken, trek jij je Plastikman tshirtje aan en ik een tijgervelletje, komt dat helemaal goed!

BTW effe nog meer offtopic, hoe was meneer Hawtin???
Waarschuw beheerder
Ik ben vanaf donderdag middag tot zondag middag op N1 gestaan. Heb eigenlijk geen behoefte hier mijn eigen ervaringen mbt enkele PF'ers neer te typen.
Ik vraag me alleen wel af wat er zondag in godsnaam is gebeurd??!!!
Ik weet wel dat er iemand flink heeft lopen ouwehoeren, ben benieuwd wie. Op een gegeven moment kwamen er zelfs hele wilde roddels over mezelf op me af %-).
Was dat gedoe waar het nu over gaat op het feest zelf, 's ochtends voor 12 uur op de camping, 's middags of 's avonds???
Want ik heb er weinig van meegekregen...
Denk wel dat er het nodige flink opgeblazen is.
Waarschuw beheerder
2 Wackiejacky (f)

De belangrijkste zaken heb ik hier al gelezen.
Als je jezelf helemaal laat gaan, dan staat daartegenover altijd iemand die bezorgt is.
En aan ieddereen die zegt, waar maak je je druk om, wees blij dat er mensen zijn die zich er druk om maken.

GrtZ,
:Zie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vond het trouwens voor de aankomst van de bus een stuk gezelliger dan erna.
Veel mensen waren erg onbeschoft bezig en het was echt te druk en chaotisch.

Neem voortaan zelf een hamer mee of zeik niet als je een half uur moet wachten :-(
Waarschuw beheerder
donateur
2 Bamsel: gewoon net zoals het er staat, hoeft niet hier openbaar PB komt vanavond.

off topic mode ON
2 WJ: het schijnt dat ik geen vredespijpen nodig heb om op een bedenkelijk laag/leuk niveau terecht te komen, pass ik ze wel gewoon door. Hiervan is gisternacht bij DaKeY thuis op zijn flatje een heel goed voorbeeld denk ik... :-D

En hoe MENEER Hawtin 'weer' was... KIPPENVEL want over meer dat het vel van één kip stonden de haartjes weer rechtop... %-)
Waarschuw beheerder
ik weet ook (nog) niet wat er allemaal is gebeurt, maar ik ben het wel met jack eens.

Als je teveel gebruikt, verpest je niet alleen je eigen feestje, maar je zadelt anderen met je probleem op. En verpest daarmee ook hun feest.

beetje jammer.
Waarschuw beheerder
dit is nog leuker dan ophra !

zoveel moraal en simpelheid in 1 topic

biertje ?
Waarschuw beheerder
Ik heb ook van donderdag tot zondag bij de hele PF clan gestaan, maar niet echt veel van het geroddel meegekregen... bewust eingelijk, want ik hield me expres afzijdig op dat gevied... waarom? omdat ik de meeste niet goed ken dus eingelijk ook niet echt een mening kan geven over iemand... tjah er werd veel over drugs geluld... maar dat doe ik ook wel eens met vrienden... als je maar goed onthoudt dat er wel meer in het leven is dan alleen drugs.. en zelfs dan feesten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuker als Oprah?

denk toch dat je er goed over moet nadenken wat je nou zegt in dit topic

eigenlijk moet iedereen dit topic heel geconcentreerd doorlezen en bij zichzelf nagaan of het over hem of haar gaat
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Frindo een goed punt aan knoopt; er mis meer in het leven als drugs en feesten!!

Sommige leven echt van weekend tot weekend!!!! zijn door de weeks helemaal gaar en chagerijnig van drugs en het weekend zijn weer vrolijk door de drugs (hoezo, jezelf voor de gek houden!)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het allemaal van een afstandje bekeken, en heb me dr gelukkig niet al te druk om gemaakt, heb me overigens suupers vermaakt met de ehv-gang en de rest die bij ons tentenkampje stonden!

En over zondag avond betreft, ik denk dat de mensen ide dr niet bij waren niet kunnen oordelen over wat er gebeurt is, dus houd aub u mond erover want anders help je net zo hard mee aan de roddelmachnie.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er niks van meegekregen dus ik vind het wel best

Waarschuw beheerder
jacky mijn reply was in het algemeen bedoelt en niet tegen jouw hoor mop

kijk ik heb er ook wel veel van opgestoken maar ik probeer voor mezelf gewoon de leukste momenten te bewaren anders krijg ik een slecht beeld van mensen die op dat moment ook niet hunzelf waren maar onder invloed kijk je kan alle acties niet goedlullen maar die dingen gebeuren nou eenmaal

ik ben met een gerust hart naar huis gegaan van N1 omdat het feest zo gruwelijk was het enige minder gezellige moment was de zondag maar dat zal me nu geen ruk meer boeien omdat Donderdag Vrijdag en Zaterdag gewoon vet gezellig waren

en ik wou er even aan toevoegen dat ik me voor de verandering eens zwaar had ingehouden Qua Drugs gebruik ik heb van donderdag tot zondag op 1 Gram pep geleeft waar ik nog eens de laatste 1/3 van weggeven heb ook oke ik heb dan wel weer een paar :xtc: pillen genomen maar meer als 2 over de hele "vakantie" waren dat ook niet

kortom mij maakte het niet uit wat een ander deed ik keek mensen er ook niet raar op aan ofzo als je maar luisterd naar je lijfje vind ik
Waarschuw beheerder
ik snap WJ heel goed en deel haar mening wel.

Ookal weet ik verder niks van de gebeurtenissen zondag middag of de roddels die ervoor ronde deden.

Jammer dat er zo toch nog een schaduw over N1 hangt :(
Waarschuw beheerder
Wat heb ik gemist op zondag??!!
Ik was er wel, maar geloof dat ik echt te moe was om duidelijk er iets van mee te krijgen.
Er waren een paar mensen wat opgefokt, maar als dat alles is, snap ik de hele toestand niet...

Waarschuw beheerder
ik begrijp er zelf ook weinig van hoor Snowwhite ik heb het juist zwaar naar mijn zin gehad daar dus als iemand mij ff wil toelichten wat er nou allemaal gaande is geweest want volgens iedereen was er iets aan de hand maar niemand weet wat das wel grappig eigenlijk
Waarschuw beheerder
Vet lachuh dit ....
Het enige wat ik ervan kan zeggen is dat je je eigen vriendengroep maar moet opzoeken als je die nog hebt en ik vraag me ook af hoe vaak GHBFreak nog naar het ziekenhuis zal gaan voordat ie in een kist licht. Jezus man ......

Leef je eigen leven, sta sterk in je schoenen en zoek de vrienden met wie je om gaat goed uit. Ga niet bij een o zo stoer zijnde groepje rond huppelen en doen wat hun doen. Lijkt allemaal weer errug puber gedrag met mensen die ergens bij willen horen enzo. Fuck dat maar , het is leuk om nieuwe mensen te leren kennen maar om zo ver te gaan dat je geaccepteerd gaat voelen in dat groepje:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tjas Snowwhite, ik was er niet bij, maar weet dat de sfeer erg opgefokt was, er mensen naar het ziekenhuis zijn gebracht, mensen erg geschrokken zijn van de toestand van anderen, en er een hele hoop geluld is wat nergens op sloeg. Een hoop paranoia en irritaties naar anderen toe. Op een gegeven moment hoorde ik zelfs dat IK dus was outgegaan enzo, haha, terwijl ik heerlijk in mn bedje lag!

Zoals al gezegd, het fijne weet ik er niet van, de helft van de verhalen klopt toch niet, da's dus dat geroddel waar ik op doel, maar weet wel dat sommige PF'ers echt veel te ver zijn gegaan qua dope, en dat dat anderen flink heeft doen schrikken!!!

Waarschuw beheerder
Ik was dus ook met de hele clan van PF aangekomen.

Ik stond op zich prima met mijn bussie en mijn tentje ernaast. Van alle gemakken voorzien had ik in principe geen speld te weinig meegenomen (op een beter aggregraat na dan)

Toch heb ik het zwaar naar me zin gehad. En de dagdelen waarop de problemen geweest waren, of dat er een kutsfeer heb ik niet meegemaakt. Omdat ik lekker in mijn tentje lag te slapen. Ik was namelijk gewoon 1 dag beetej vaag en de andere dag zou ik nuchter gaan omdat ik zondag naar huis moest. Ik lag dus vanaf zondagmorgen 6 uur tot 13.00 uur lekker te slapen. En weer fit dus voordat ik naar huis ga. Volgens mij waren er ook mensen die niet echt fit waren voor hun terugreis. Dan vraag ik me toch wel af of die mensen geen verantwoordelijkheids gevoel voor de andere personen in de auto hebben.

Dus ik heb een Topweekend gehad en genoten van het feest! Heb ook errug veel lol gehad met de meeste en ook nog met de Brabant-gang om ze maar zo te noemen (oa, Naqqie en partyondude dus)

Wat ik er wel bij wil vermelden is dat het een bende begon te worden toen die mensen met dus bus aankwamen. Het was lekker rustig, en toen was het een bende, schreeuwen om spullen en ongevraagd dingen lenen, beetje jammer toch weer.

Maar al met al. Goed weekend voor mij. :D

Waarschuw beheerder
2 ThaVipe

Als je er niet bij was, houd dan graag wel je wijze woorden voor je!

Waarschuw beheerder
och och och, 1: naqqie's right :)
2: soap wordt juist alleen maar groter en roddels komen alleen maar mer met dit soort topics
3 wj: als ik enig vermogen zou hebben psychologie te gaan studeren, had ik waarschijnlijk hard gelachen en je lekker slap laten ouwehoere, maar helaas. je doelt op roddelmachines waar je vanaf wil, maar die je tegelijkertijd zelf aan t draaien zet :s blijf t vreemd vinden maja morgen in .... :Z:Z:Z:Z:Z
Waarschuw beheerder
donateur
Blij dat ik niet tot het einde ben gebleven dan en niks van al dat kutte heb meegekregen

Ikke lekker in de bus gezeten en veel lol gehad

En het is gewoon wat je kan verwachten als iedereen vanaf donderdag tot zondag drugs gaat gebruiken en niet gaat slapen. Beetje dom allemaal. Ikke lekker wel geslapen en 2 super avonden gehad.

Waarschuw beheerder
2 trippy: hahahah lol man tha vipe mag nixx zeggen maar wj wel? die weas er net zo goed nie bij zegt ze al duizend keer :D:D:D ga slaapie doen??? :Z:Z:Z

enne damien is slimme jonge :D(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 trippy

gelukkig was ik er niet bij maar zal er ook nooit bij zijn , mijn leven draait niet om PF groepjes

Waarschuw beheerder
WJ was nog wel op het feest en heeft meer meegekregen dan ThaVipe, denk ook dat WJ de personen toch wat beter kent over het algemeen en iedereen ook al wel gezien heeft.

Dus denk dat ze van de meeste wel een indruk heeft hier op PF

Waarschuw beheerder
Dus mijn leven draait om PF groepjes, omdat ik 1x met een hele groep meega ?

Waarschuw beheerder
donateur
hmm wat ik alleen ff niet snap is dat een paar mensen zeiden dat de ''rust'' over was toen de bus kwam :S:!??!?
VAAAG

toen wij aankwamen met de bus waren er echt niet normaal hoeveel mensen al vaag, slapend, outgegaan, etc waren..
wij waren allemaal nuchter

en de mensen waar het in dit topic zowiezo over ging..die hun grenzen dus niet kenden etc was er geen eens die mee was uit de bus zover ik weet
dus das wel beetje vaag..
Ik vond de mensen uit de bus allemaal 'normale' mensen en het is niet zo gek dat het dan drukker werd..want tja logisch toch er zijn opeens meer mensen,,.,
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben het met trippy eens het werd een zootje toen de bus aankwam (niet beledigend bedoelt) maar er waren ineens iets van 10 a 15 mensen bij het oorspronkelijke clubje gekomen waar een hoop niet vanaf wisten dus vandaar de drukte ineens

en idd mijn leven draait dus om de pf groep omdat jullie dat zo stellen nou ik dacht het niet ik kan juist een hoop lol hebben met de mensen van pf

wat de mensen van de bus betreft ik vond het tof dat ze er waren want hoe meer zielen hoe meer vreugt ;)

dus ik word ook in een hokje geramt omdat ik een weekend N1 heb meegemaakt met "het groepje"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja Jos.

Dat blijkt dus maar weer. Mijn hele leven draait ook om PF :vaag:

Maar goed in ieder geval dat wij gewoon terug gegaan zijn optijd.

Had je nog een shop kunnen vinden :D
Waarschuw beheerder
Ja Trippy, een ander weet beter waar jou leven over gaat dan jij zelf. Altijd handig :-S

Heb me zelf ook behoorlijk geirriteerd aan een groot aantal mensen die met de bus kwamen. Wij waren net ff naar het dorp geweest om boodschapjes (voor de barbecue) te doen en dat was allemaal heel rustig en relaxed. Kom je vervolgens aan in een complete heksenketel en groeten mensen niet meer, maar eisen meteen al je spullen op die je hebt meegenomen.
Vervolgens ook verontwaardigd zijn dat we niet ff voor hun barbeknoei regelen en geen boodschappen voor hun gaan halen.
Heel sneu.

2Jossa: Irritant he als je niet weet wat er gebeurt is terwijl je er zelf bij was?

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm..
echt zeker eens tuk of 9 mensen die in de bus zaten hadden al contact gehad met mensen die op Nature One zaten en ook op PF zaten ..
bovendien heeft het ook op partyflock gestaan dat er mensen met de bus gingen..
en echt zat mensen wisten het :S

dus alsnog vind ik het vaag..en bovendien er was nog zat plek daaro en anders waren er misschien alleen maar andere duitsers ofzo komen te zitten..

Waarschuw beheerder
Barbecue was trouwens wel zwaar goed te eten :D
Waarschuw beheerder
Diggle: *edit* oeps foutje niet goed gelezen :-S

Zat plek: die hadden WIJ dus vrijgehouden. Maar dat was kennelijk ook heel vanzelfsprekend....

Ik zeg niet dat ik iedereen irritant vond, het waren alleen iets TE veel mensen en er werd in mijn ogen nogal onbeschoft gedaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hmm snowwhite dat was idd wel vaag
maar ik was het iig niet die zo deed...
en ik heb er ook nix gemerkt..
maar wist niet dat jullie dit als zo'n drama opvatten ofzo..dat was dan toch maar paar uurtjes? en bij ons waren er ook zat mensen die ook ongevraagd drinken pakten..tja naja jammer dan..dat is camping :S had ik wel verw8..
Waarschuw beheerder
Smaakte die barbecue dan niet erg naar kolen + folie?
Waarschuw beheerder
maar voor de rest was Nature One dus wel leuk ;)
Waarschuw beheerder
Drinken enzo pakken oke
Maar de manier waarop het ging
Op zich geen drama, wel een b'tje jammer

Volgens mij gaan we erg off topic :-D

Waarschuw beheerder
donateur
haha sorry ff duidelijkheid over mijn reactie:
ik bedoelde dat er heel veel mensen die in de bus zaten al contact hadden gehad (door te bellen dus) met mensen die al op de camping stonden bij iedereen van PF en die mensen zouden ook plekje vrijhouden..
snappie :)

Waarschuw beheerder
trippy ik heb een shop kunnen vinden hoor in Haarlem want mijn laatste Trein reed ineens niet meer:S:S:S:S dus had ik een taxi bon gekregen van de NS:D en mocht ik gratis met de taxi

*digle*(met je onwijs mooie rooie pakje) het is geen aanval op de mensen die met de bus kwamen hoor maar het was gewoon vet druk ineens en dat is waar mensen op doelen eigenlijk en voor een hoop was het vanzelf sprekend om b.v. trippy zijn appels op te eten enzo zonder te vragen

het waren gewoon kleine dingen die ook gevraagd hadden kunnen worden maar voor de rest wel een topsfeer onder de mensen hoor alleen de zondag begreep ik geen hout van zoals ik al vermeld heb

en snowwhite ik vind het juist wel goed dat er ff over gelult word nu want dan kunnen we in het vervolgd rekening houden met de kleine "verbeteringen" ja toch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sjezus Wilson, heeft jouw moeder je soms uitgepoept met als doel te gaan lopen mierenneuken en alles wat een ander zegt verkeerd op te vatten?

Sorry hoor, ik doe mn uitersrte best om aardig tegen je te blijven maar het lijkt wel alsof je een beetje masochistisch bent ingesteld en zit te wachten op een vuile rotreply van mij!

Anyway, ik ga me niet nog een keertje naar jou toe verantwoorden, ik heb genoeg meegekregen van wat er gebeurt is en ben er vorige keren wel bijgeweest, dus ik weet waar ik het over heb!

Sjezus, ga een cursus punnike volgens ofzo want van die sneue replies waarin je steeds probeert mij de grond in te trappen moet ik bijna poepen!

Zo, werkt dit beter? Je snapte er duidleijk geen fuck van, lezen gaat je schijnbaar niet zo goed af. En geloof me, dit topic heeft wel degelijk nut, heb al van 2 betrokkenen een mailtje met uitleg gekregen en denk dat er een aantal andere behoorlijk aan het denken is gezet! Boevndien kunnen anderen hun ei kwijt en dat werkt allemaal prima, dus ga jij idd maar lekker slapen enzo!!!

Zullen we nu weer effe lief gaan doen enzo, zijn al irritaties genoeg lijkt me zo!

Waarschuw beheerder
jacky has spoken (y)
Waarschuw beheerder
zijn er ook filmpjes gemaakt???

Waarschuw beheerder
donateur
toch jammer dat zoiets tofs als nature one, dat naar mijn mening zou moeten draaien om 3 dagen lang toffe muziek en gezelligheid met vrienden, toch weer een nare bijsmaak krijgt door de drugs.
Ik ben er niet geweest, dus goed kan ik niet oordelen. Wel was het misschien van te voren te verwachten, dat sommigen zichzelf niet in de hand houden. Op feesten verbaas ik me soms al over de toestand waarin sommigen verkeren, en het gemak waarmee ze een weekend lang doorgaan. Mijn lichaam zou het niet trekken, na een uurtje of 12 ben ik gewoon op! En meer drugs betekent voor mij niet méér lol. En ik denk dat dat voor de meeste mensen wel zo is. En toch lijkt het soms wel alsof iedereen maar zoveel mogelijk gebruikt. Alsof een feest geen feest meer is zonder drugs. Ik zou me hier wel heel druk om kunnen gaan maken.. maar ik denk niet dat dat veel nut heeft. Ik ken ze immers niet! Als ik iemand op een feest fout zie gaan of iets in die richting, zal ik ze altijd helpen. Maar verder ga ik me niet bezig houden met de problemen van mensen die ik toch maar oppervlakkig ken.

Waarschuw beheerder
Ik ga het zo nog allemaal lezen, en een wat betere aanvulling geven, maar je moest eens weten wat er voor vuiligheid is uitgehaald tijdens een afterchill gedoetje[naja op museumplein]na sensation/black van het id-t forum, gelukkig was ik er niet bij, althans.. als ik erbij was had ik een paar van hun een ongeloofelijke rotschop gegeven..jullie moeten het eigenlijk maar zelf lezenhttp://forum.id-t.com/topic.php?topicid=2429&perpage=50&pagenumber=35, het verband met zoiets als hier, is dat met al die meetings die heel gezellig kunnen worden ook wat verantwoordelijkheid komt kijken naar elkaar toe[natuurlijk ook van die drama's naar zichzelf], op een camping zitten voor 3 dagen helemaal!! door al dat leuke gechat en gedoe wordt iedereen wat hechter en krijg je dus relaties zoals je die ook buiten het forum hebt[naja het forum openbaart zich als het ware ook zo in real live]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kan niet meepraten over wat er is gebeurd op N1, en met welke mensen. Aan de reacties te lezen blijf ik er denk ik ook liever buitenstaan. Het enige dat ik WEL kan zeggen, is dat ik op deze site ben gekomen door een groepje mensen dat ik aantrof op het strand in Bloemendaal, en om de 2 minuten hoorde ik wel een keer 't woord sex (of iets dat ermee te maken had) drugs, overdosis en party. Dat waren de ENIGE topics die over en weer gingen. Needless to say dat ik het er wel geteld 15 minuten uithield. PF is een leuke site, maar ik denk dat het ook een beetje met leeftijd te maken heeft of zo, dat het bij sommigen op dit moment een beetje de enige interesse lijkt te zijn (en die onderwerpen die hierboven genoemd zijn dus)
En ga nu alsjeblieft niet op me schelden als je dit leest. Degenen die het er niet mee eens zijn, zijn juist de mensen met wie ik WEL een babbeltje wil maken.
Waarschuw beheerder
Goeg gezegd Bashil.

Waarschuw beheerder
Sjonge zeg, echt elke topic draaid op dit uit. LAATSTE WOORD HEBBEN!!! Zo fuckin' irritant...
Waarschuw beheerder
Bijna net zo irritant als mensen die "laat maar" zeggen of niet maarten? ;-) ;-) ;-)

Waarschuw beheerder
Wat ken je me weer goed:P
Waarschuw beheerder
'k Ben hier nou twee weken enne 'k distansieer me helemaal van dit pafatic gelul:)
Maarre vind et wel cool dat iedereen zich tenkoste van alleszzz wil profileren:):p:bounce:
enne da'k van alles hier xo erreg moet glimlachen:) dat ik et zellefde gevoel krijg alsof ik naar 'Cow and Chicken'(CN) xijk:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben het echt volkomen met WJ eens. Ze haalt de woorden uit m'n mond. Ik ben zelf nooit zo goed in alles precies zo verwoorden als ik iets vind. Maar dat is met dit onderwerp niet meer nodig :)

Ik was ook op nature one, en stond ook met onze tent vlak bij 'PF'.. Ik weet niet wat er zondag is gebeurt want toen waren wij dus al weg, gelukkig. Misschien is het idd wel allemaal opgeblazen, maar ik hoef het gewoon helemaal niet te weten. En als ik verhalen hoor, geloof ik et gewoon niet. Ik geloof pas iets als ik iets ECHT heb gezien ofzo.

Maar goed dit gaat natuurlijk niet alleen om wat er (dan ook) zondag is gebeurt..
Dat sommige mensen elke week weer het hele weekend door en door en door gaan ben ik nu wel achter. Ik snap dat niet. Want ik doe et niet en heb er TOTAAL GEEN behoefte aan. Bepaalde mensen hou ik ook 'expres' op een afstand.(Niet dat ik die gene negeer, maar dat ik daar dus geen 'verdere vriendschap' ofzo mee wil) en NIET omdat ik bang ben dat ik ook zo wordt (want dat WIL en DOE ik dus niet.)Maar omdat het me gewoon VERSCHRIKKELIJK lijkt om iemand die dichtbij je staat half dood ofzo te zien gaan. Ik heb het nog nooit meegemaakt en ik hoef het ook echt NIET.
Misschien klinkt dit heel egoistisch en komt dit heel anders over dan ik et bedoel. (maar goed ik ben daar dus niet zo goed in ofzo...)

Wat ik nog wel ff wil zeggen..
We hebben het steeds over het 'stoer doen' en 'er bij willen horen' enzo. En daar ben ik et ook wel mee eens.
Maar volgens mij zit et ook zo: ok, je gebruikt bijv. drugs.. Je kent je grenzen. Maar als je dus écht VEEL met mensen om gaat die gewoon ASOCIAAL VEEL gebruiken, zoals sommigen van PF dus. Dan lijkt dat 'misbruiken van drugs' steeds' normaler.. Je komt het zo vaak tegen. Dus jah, wat is nou veel gebruiken? Je kan altijd wel volhouden dat je niet verslaafd bent en mate weet te houden. Want er is altijd wel iemand in je omgeving die MEER gebruikt.... :S
Ik praat dat hier mee natuurlijk niet goed! JUIST NIET! want het is juist echt KUT. Maar zo sneaky gaan die dingen dus :S Ik ben dus van mening dat mensen niet 'bewust'denken van: 'heej ik wil bij dat stoere populaire groepje horen, nu ga ik ff 3 keer zo veel pillen slikken en buisjes drinken, dan hoor ik er vast wel bij! ' ...

(shit ik hoop echt dat ik dit goed uitleg haha, Als iemand et niet snapt of het er niet mee eens moet ie et zeggen hoor! :))
Maar goed, misschien bedoelen jullie dat ook wel :)

Zo dat was et eigenlijk wel , wat ik wou toevoegen..

ps: Ik ben het met Digle eens dat het logisch is dat et drukker werd toen de bus aan kwam. Zowiezo werd et natuurlijk vanaf vrijdag steeds drukker. en jah, die lege plekken komen vol. Of et nou duitsers zijn of nederlanders of pf'ers of weet ik veel.
Wat snowwhite vertelde dat mensen er van uit gingen dat ze eten en drinken en spullen mochten pakken en gebruiken vind ik echt ASOCIAAL! Dat doe je toch niet! Echt suf van die mensen, en ik snap echt HELEMAAL dat zij zich daar aan irriteert!
Ik hoop alleen niet dat wij perongeluk iets van hun hebben gepakt ofzo (xou niet weten wat eigenlijk) want dat was dan iig zeker NIET de bedoeling! dus ALS wij iets aso's hebben gedaan sorry!!! :)

ow en wilson. Sorry dat ik er OOK nog eens over begin, (ja en dan denk je nu waarschijnlijk: 'waarom doe je et dan'.. )maar, je reply's komen idd een beetje doordrammerig over. Alsof et zowiezo niet goed is wat WJ ook zegt ofzo.. :S Ja ik weet niet, misshcien bedoel je et allemaal heel anders en snappen wij et verkeerd.
En ik weet hoe dat is, want dat heb ik dus ook heel vaak.. Dan schrijf (of zeg) ik iets en ik heb echt het gevoel dat ik et super goed uitleg, (logisch omdat IK weet wat IK bedoel natuurlijk haha) en dan denken mensen dat ik iets TOTAAL anders bedoel :S !!! %-)
Erg frustrerend. dus sorry als wij jou allemaal niet begrijpen zeg maar,...

Oh en trouwens, Nature One was wel echt gewoon VET! whoehaaaaaaaaaaaa :P op naar volgend jaar :)

xx myrte
Waarschuw beheerder
2 NuTeRo : ik word al oud, maar dit verklaart wel waarom ik vaak een einselganger instelling heb, laten we het daar ophouden ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb gewoon een perfect weekend gehad ... kleine groep mensen ... iedereen gezellig ..
Waarschuw beheerder
Damn, ik ben gewoon een half uur kwijt geweest aan alle replys lezen hier.
Maar was de moeite waard (y)
Ik heb er eigenlijk niet zo heel veel aan toe te voegen.
Ik sluit me aan bij de algehele opinie.
Op DV heb ik ook nog met een aantal mensen kort gesproken over hoe drugs personen kunnen veranderen en dat sommigen er wel erg onverantwoordelijk mee omgaan.
Laten we hopen dat de betreffende personen iets geleerd hebben van dit weekend.
Berouw komt altijd nog na de zonde.

Waarschuw beheerder
Ik wil niet reageren want:

1. Dan ga ik dingen zeggen over mensen die ik niet ken die kwetsend kunnen zijn

2. Dan ga ik me bemoeien met zaken waar ik me niet mee mag bemoeien, omdat het niet mijn leven is waarover ik oordeel

3. Dan ga ik me kwaad maken op mensen die zelf wel weten dat het niet goed met ze gaat, maar het niet willen zien, omdat niemand zijn eigen domheid kan bevatten.

4. Dan ga ik mijn eigen beslissing die ik heb gemaakt teveel waarderen en mezelf boven anderen verheffen omdat ik wel gestopt ben met drugs. Al ben ik niet anti, toch vind ik drugsmisbruik niet kunnen

5. Dan krijg ik teveel gezeik over me heen, waar ik geen behoefte aan heb, omdat ik daarmee vijanden ga creeeren, wat ik niet wil. Want ik wil ook een keer een PF-meeting meemaken.

Dus wat jullie me willen vertellen, doe ik zelf wel ff:

Jordees, hou dan je bek !!!

*oke*
Waarschuw beheerder
Ben het wel je nutero eens
iedereen moet kijken of dit ver hem of haar persoonlijk geld
is een goeie zaak dat er een keer een topic over verschijnt

:hug: voor me tante

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wackie ik was hiervoor dansbaar en nu ouweschool en zit met hetzelfde. ff tijdje weggeweest en nu weer terug om te checken hoe t gaat.....................

groetjes aan alle normalen
Waarschuw beheerder
ben blij dat deze topic er is...
wat me echt opvalt hier op pf, is dat sommige mensen hier hun leven van maken...
ik houd ook van feestjes, en gebruik ook wel eens wat...
maar de forums die hier geopend worden...
sorry!
drugsgebruik moet leuk en 'met mate' gebeuren..
ben ook wel eens flink fout gegaan, en schaamde me kapot..
niet alleen omdat ik niet maar voor mezelf kon zorgen, maar ook omdat ik daarmee het feest van mij beste maatje verziek...
eigenlijk is het dus best egoistisch om je helemaal vol te proppen met troep, omdat je weet dat je beste vrienden je toch niet alleen laten..
heb er flink over nagedacht en gebruik nu minimaal..

ook vind ik dat de houding van sommige pf'ers niet deugt...
laat iedereen lekker in zijn waarde, en maak lol zonder een ander het leven zuur te maken...

behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wilt worden...
wordt de sfeer vast een stuk beter op..
en nee, ik ben geen engeltje, en zeg ook wel eens dingen die niet zo heel erg lief zijn.
maar merk best wel dat de sfeer achteruit gaat de laatste 2 maanden...

-x-ies
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga niet AL die lange verhalen lezen
die sla ik zowiezo meestal over

maar ik heb mijn eigen leven....en PF is voor mij tijdverdrijf
en zo`n meeting ga ik heen als ik zin heb om een PAAR mensen te ontmoeten en dan ben ik weer weg....

maar heb soms idd wel het id dat sommige mensen alleen maar met PF leven

maar dat moeten ze lekker allemaal zelf weten.....hun leven....ik heb de mijne
Waarschuw beheerder
Nou Myrthe, dat is zo klaar als een klontje hoor, geen enkel probleem te begrijpen wat je vertelt! Blij om te zien dat dit topic wat dat betreft wel enig nut heeft en iedereen effe kan spuien. Bovendien heb ik met Bas alweer een paar zeer relaxte gesprekken gehad, en wat dat betreft kan ik dus ook wel zeggen dat het goed is geweest dit effe van me af te schrijven, het is op deze manier in ieder geval bij een hoop luitjes doorgedraongen wat er aan de hand is, hoe anderen daar tegenover staan en dat er voor sommigen echt iets dient te veranderen!
Waarschuw beheerder
donateur
jupz soms moet je op je bek gaan om wat te leren, en soms moeten mensen wel meerdere keren op hun bakkes gaan om er wat van te leren, maar er lopen dr bij waarbij ik me afvraag hoevaak ze nog op hun smoel moeten gaan voordat ze het geleerd hebben.

ach volgende feesie zullen we wel weer zien wie dr weer op ze smoel gaat.
Waarschuw beheerder
Nou Nakje, als jij op je smoel dreigt te vallen werp ik me eronder hoor, mag je bovenop moi vallen! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe had ook nie anders verw8 van je :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Nou Wackiejacky, deze conclusie maakte ik ook, zonder een hoop mensen te hebben ontmoet van PF. Ik las vele verhalen en forums om tot de conclusie te komen dat niet iedereen op deze site een bewust leven leidt, maar zich meer of minder laat leven door de feesten en meetings.

Moedig van je om het te beschrijven.

Toch vind ik deze site toch leuk om te bezoeken. Hij is er informatief. Het laatste nieuws staat vaak als eerste hier.

Ook zijn sommige topics erg lachen.

Ik blijf dus lezen, maar zal niet veel kennis maken met andere leden op meetings.

Een aantal leden ken ik via andere sites en feesten en daar wil ik het bij houden. Ik heb ook een levensstijl, maar die bepaal ik toch echt zelf!

Party-On!

Daniel
Waarschuw beheerder
Wat ik eigelijk wil zeggen dat gewoon iedeereen nog veel meer drugs moet gaan gebruiken dan blijft hetgezellig ;)

en tja je hoeft hier dus ech nie op te reageren

want Party Smile zegt het maar :P:P:P

(K)

Waarschuw beheerder
nah nah, tis weer lekker makkelijk oplossen zo, jezelf eerst vol in een standpunt gooien, jezelf dan keer op keer tegenpraten, en dan vragen waarom iemand zo over tegenstrijdigheden in 1 iemands verhaal kan vallen. tja als je t zo noemt kan ik ook beginnen met een mop die gaat over henkie, en eindigen met een thriller over japie. kom op zeg, als je tegen mij zegt dat mijn moeder mij heeft uitgepoept om te mierenneuken, dan moettik ten eerste verschrikkelijk lachen om je zwaar originele opmerking die nog nie te lezen was, en ten tweede omdat jij jouw posts zoo verschrikkelijk tegenstrijdig maakt, dat een ander erover kan gaan mierenneuken. maja t kan me eigelijk geen zak sgele dat jij me een uitgepoepte mierenneuker ben, want IK kan me heel moeluk druk maken om de andere mensen op pf(op een paar mensen na dan die ik heel goed ken,en waar ik van weet wat ik eraan heb). En jij hebt daar nog al veel last van zo te lezen, duzz hoop nie dat je nou in een hoekje gaat zitten als ik zeg dattik jou ook nixx bijzonders vind? mooi ben ik dat ook weer kwijt. :)
Waarschuw beheerder
Sjonge Wilson, zullen we er alsjeblieft over ophouden? Reageer gewoon niet als dit topic je niet aanstaat, en als je mij nix bijzonders vind, fine with me, ik ken je niet eens dus ik lig er niet wakker van. Je mag nog een keer gaan lopen mutsen tegen me, je krijgt nu het laatste woord van me want heb helemala geen zin meer in dit kinderachtige gedoe. Misschien spreek ik je nog wel eens als jij 5 jaartjes verder bent, op dit moment denk ik niet dat het mogelijk is een rnomaal gesprek aan te knopen met iemand die koste wat kost een ander voor lul wilt zetten en zn gelijk moet halen!
Waarschuw beheerder
Ehh. Wilson.. volgens mij loop je je nu inderdaad druk te maken, iets dat je zegt juist niet te willen doen.

Guyz. het zijn maar meningen, everybody's entitled to one. Bovendien.. boos worden op een verzameling woordjes op een beeldscherm? Come on...
Waarschuw beheerder
ja wilson nu word je echt vervelend ;)
Waarschuw beheerder
Hehehee wat een verhalen zeg...

Minder voor de mensen die zulke dinge mee moeste maken...

Maarja ik zou zelf al nooit met een groep van internet ergens gaan staan die ik nie eens ken...

Wij stonden met een mannetje of 20 die ik elke week op hardcore feesten zie in nederland..en das helemaal perfect gelopen gewoon....
Waarschuw beheerder
donateur
2 *Digle* > 'k heb het toch elke keer gevraagt voor dat ik een slokje nam ;)

ps . ik heb men middelvinger gekneusd bij het in elkaar zetten van jullie tent
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
om te beginnen: ik lees erg weinig forum berichten maar deze viel me wel heel erg op. na een lang stuk 'leesplezier' wilde ik toch een opmerking plaatsen.
Wij stonden met een redelijke groep naast de 'bekende groep' maar moet eerlijk bekennen dat wat er allemaal gebeurd zou zijn er zelf erg weinig van gemerkt heb. Alleen het 'dondernacht verhaal' is het enige wat mij bekend is. Niet dat ik er zelf bij was maar heb er toch heel wat over gehoord.
ten tweede laat je hierdoor niet afschrikken. Het was verder een erg leuk weekend, geloof mij maar. Wat mij wel opviel is dat de groep waar ik mee op N1 was geen drugs gebruikt (op mijn 2 joints van dat weekend na) en dat wij vaak kijhard stonden te springen en de meesten voor pampus lagen de gehele dag. Dus voor mij geen zooi, ik hou het wel op de alcohol, niet dat ik het niet leuk vindt zonder drank maar het maakt alles wel een stuk vrolijker.
Verder: laat je niet gek maken. je hebt een eigen leven en als mensen hun leven zo snel mogelijk willen verkloten door overmatig gebruik moeten ze het maar zelf weten.

party on!

Waarschuw beheerder
2 Wacky Jacky: ik moet zeggen ik heb nu al meerdere topics van je gelezen, en ben het weer vollegig met je eens..

Wat ik het grote nadeel van deze groep mensen waar jij het zojuist over had, is dat deze personen alleen na het weekend toe leven helemaal uit hun dak gaan, en vervolgens een zooi drugs naar binnen proppen.

Mijn vraag is alleen hoe gaan deze mensen maandag weer naar hun werk toe of nemen ze altijd de maandag vrij?

Ik zou het in ieder geval niet kunnen, want naast het feesten heb ik ook nog een ander leven en mijn werken zou het echt niet kunnen verkondigen aan mijn baas..

Groetjes William
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
.................................
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niet alles gelezen want ik ben op mijn werk.....
Ik was er niet bij op N1... Op Awakenings ook niet... Ik heb ook absoluut geen idee over welke mensen we het hier hebben en ik moet zeggen dat ik als ik t zo lees dat ook helemaal niet erg vind...

Ik leef voor t weekend daar kom ik eerlijk voor uit... Door de weeks werk ik hard om mijn centjes te verdienen voor de huur, boodschappen, kleren en uitgaan.... Ik doe mijn taken en voor de rest w8 ik tot het weekend is... ben ik dan ook kansloos en een kneus? In het weekend is mijn vriendje er weer, zie ik mijn vrienden omdat we ver uitelkaar wonen en we gaan stappen.... Ik gebruikte ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeel drugs... 6 pillen op een avond waren geen uitzondering... maar toen was ik 15-17... Nu ben ik 21 en ga niet eens meer elk weekend stappen... Deze zaterdag hadden we housewarmingparty met vrienden en we hebben vreselijke lol gehad...

Maar met Mysteryland ga ik zeker wel los... En er zal ook vast wel drugs bij te pas komen... Alleen ik pas wel op dat ik niet outga... Als we daarna nog naar Qbase gaan komt er vast nog iets meer drugs aan te pas... Maar we doen er met onze grope niet stoer over... 'hoeveel pillen heb jij gehad?, ikke wel VIJF'.... We letten op elkaar, zorgen voor mekaar en samen uit samen thuis...

Ik heb zeker een leven... Maar een belangerijk deel van dat leven is wel stappen.... Dat is het al vanaf mijn 15e en zal het zeker nog wel een jaartje blijven... Dan zijn er andere plannen die eraan komen, trouwen, kinderen krijgen en dergelijke, dat kan niet met een lijf waar drugs, al is het nog zo weinig, ingestopt word...
Mijn baas merkt niks van mijn weekenden... maandagmorgen sta ik er... dinsdag iets minder maar ik ben er en doe mijn werk goed....

Ik heb op Mysteryland ook weer met veel PFers afgesproken en ik hoop dat ik dit niet mee zal maken... Want dan is de lol er snel af... vooralsnog heb ik het erg naar mijn zin hier en op de feestjes... omdat ik niet zulke dingen zelf doe en de mensen om mij heen ook niet... Ik hoop dat dat zo blijft....!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb niet gelijk een vooroordeel over mensen die helemaal los gaan in het weekend!!!!!

Ga ook helemaal los op mijn manier, dat heb ik gewoon nodig!!!!!

Neem NOOIT vrij op maandag... werk gewoon lekker 5 dagen in de week en ga dan weer lekker los in het weekend!!!

Stappen is gewoon opckers HEEL belangrijk voor mij

Gebruik ook meer als gemiddeld ZOWAT!!! Weet mijn limiet enzo.... Let eerst op je zelf voor dat je iets op een ander heb te k*nkeren!!! Doe ik ook!!

GreetZ
Waarschuw beheerder
donateur
2 Kamaya: Ik denk niet dat ze aan het kankeren was... ze heeft gewoon een mening en ik denk dat ze het heeeeeeeeeel goed verwoord en dat jij het te kort door de bocht neemt.... Zo bedoelt Jacq het helemaal niet... Ik denk dat ze volledig in haar recht staat om het zo te brengen als ze gedaan heeft omdat ze zelf heeft gezien wat drugs doet met mensen en mensen met drugs... dit gaat over mensen die hun limiet NIET weten en daar andere mensen mee lastig vallen... Als jij dat niet doet dan hoef je je niet aangesproken te voelen!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Fairytale: heb het ook niet tegen WJ, maar over het algemeen!!

Het woord k*nkeren moet je ook niet te serieus nemen:)

Voel me echt niet aangesproken door dit gebeuren hier!! Ben het er grootten deels mee eens zelfs!

Word gewoon moe van mensen die denken dat mensen die in het weekend helemaal los gaan. ook zo zijn doordeweeks... Ze moesten eens weten,werk me het leplazerus doordeweeks:D

Mijn reply doelt eigenlijk op de mening van Partytime....

2 Partytime Wat de een NIET kan, kan de ander misschien WEL!!!

i'm outta here GreetZ...
Waarschuw beheerder
De vis is een dier dat enorm groeit tussen het ogenblik waarop het gevangen wordt en het ogenblik waarop de visser het aan zijn vrienden beschrijft.....

Waarschuw beheerder
2 Kamaya: iedereen heeft zijn eigen mening. en dit is die van mij, je kunt niet iedereen over 1 kam scheren maar ik ken mensen die vrij nemen op maandag omdat ze in het weekend helemaal los gaan.

Maar daarentegen doe ik dat ook maar ben op maandag wel weer op 6 uur uit mijn bed. en dat is wat ik ermee wilde zeggen!!

Mzzl

Waarschuw beheerder
http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=13906
Waarschuw beheerder
donateur
hier ook........ jalousy is a MF!!!

respect daar draait het om

dat iedereen lekker naar zichzelf kijkt en zich daarmee bemoeit....ivp de hele tijd op anderen letten.......

IK heb het tenminste al druk zat aan me eigen.....sommigen hier hebben schijnbaar teveel tijd zodat die opgemaakt gaat worden aan het bemoeien van de ander...........

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

EN IK BEN EEN HELIKOPTER !!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou het nooit kunnen opbrengen om weg te gaan met mensen die ik ken van Partyflock ipv m'n eigen vrienden...

Ik zie PF als een soort extraatje. Dit extraatje is leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, maar iemand die ik alleen op feesten ontmoet kan ik niet zo snel tot mijn vriendenkring beschouwen.
Als ik naar N1 was gegaan dan zat ik op m'n eigen plekkie met m'n eigen vrienden. Op een andere manier wil ik feesten niet meemaken. zeker een heel weekend niet...

Als er teveel gelul is kan ik me daar zeker niet druk om maken. PF is niet een deel van mij. Als er hier slecht geluld wordt over Mano dan ben ik dat niet. Dan is het dat fotootje die zo nu en dan iets zet op een forum...Daarom haal ik mijn achterwerk daar altijd voor omhoog.
Ik kan het met een groot aantal hier op Partyflock goed vinden, das wel gezellig. Alleen nogmaals; niet m'n leven.

Je moet er eens overna denken dat sommigen hier op deze site bijna helemaal geen social life meer hebben als ze de mensen van deze site niet meer konden spreken of zien. beetje zielig en heel erg jammer. Ik kan niet zonder m'n eigen vrienden en ik ben daar steeds gelukkiger mee des te langer ik op Partyflock online ben...

Over het drugs-gebruik heb ik niets toe te voegen. Er zijn mensen hier met problemen maar dat is niet mijn pakkie an. Ik zeg niet dat het me koud laat als iemand out gaat. Dit hebben mensen kunnen zien op het Almere festival. Een jongen van PF ging helemaal verkeerd en ik was samen met Maxer de enige van PF die die gast ff een vlaagje helderheid toehielp.. Je zag velen van PF van ver allemaal raar toekijken. Ikzelf en de mensen die mijn leven mooi maken komen nooit in zulke situaties, waarschijnlijk is dat de reden waarom ik zo gelukkig ben met m'n vrienden en vriendinnen.

Ik vind het hier top op Partyflock, maar als je met mensen weggaat die je kent via internet en er komen een hoop onbekenden bij? Dan kan je bestwel verwachten dat er stress om bepaalde dingen naar voren schiet... Een kleine cursus psychologie kon je dat al vertellen.

greetz 2

maxer
Awakenings
Mike
Miss Tropics
missfemmie
BeLLiE
MissI
chiel
cLiTzMan the FLo
Mizz Prinzezz
Crazy-C
MizzHardBazz
Mizzy Mylène
Dance @ G
MoKuJin500
dancekiki
Darkzone
mystery-girl
Duracel
NaQQ!e
El Niño
Nikita
EL-G
NuTeRo
expornstar
Fairytale
PartyEve
Pedro
pi
Fluffie
Foxy
Franka
Red Devilone
fungirl
rooy
Hagenees
Roxy
Harderwijk AZo
HardFloor
Sam
Sammy
SHIBBER
HOUSEPAUS da bin
Shrek
ikke
Intrix
SuperSjinees
JANE
Tash-D
JosSa Mr. Techno
Kamikaze>>>>>>>>
ThaVipe
VER@
Wodan
lisette
Zuivelaar -=MELK
M@rS-L aka Ouwe
Maus
Waarschuw beheerder
To Mano: hopelijk doel je hiermee niet op mij, ik stond niet voor niets niet op de camping want voelde al aan mn water dat het een keertje mis zou gaan. Ik denk er hetzelfde over als jij! Alleen doe ik niet alleen de groetjes aan mn PF-vriendjes, maar aan iedereen die respect opbrengt voor een ander en aan iedereen met een ware partyspirit! Dus ook aan jou lijkt me!!! (k)
Waarschuw beheerder
Nee, ik doelde niet op jou. die cursus was puur toeval;)

Maar ik doe niet de groeten aan al die mensen die jij de groeten zou doen. Het blijft voor mij: respect krijgen is respect geven. Dus niet aan mensen die ik niet ken. Ook al verdienen mensen het wel.

Als je goed kijkt zijn het niet m'n pf-vriendjes maar de mensen van PF die ik respecteer.

kussie terug
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tsk.. waarom sta ik niet in dat lijstje :P
Waarschuw beheerder
tja, een beetje mijn opmerkingen wissen?!?!!;P;D

Waarschuw beheerder
Greetz back Mano (y)
Waarschuw beheerder
Hahah Jossa ik sta niet in zn Greetz-lijssie, ik krijg lekker een kusje van Mano!!! Maarre, ook een (k) voor jou mop, dacht dat je effe niet zou PF'en maar is alweer duidelijk dat je echt een grote interslet bent!!!!
Waarschuw beheerder
Dus als ik het nu goed begrijp dan mag jij wel op anderen reageren maar.....anderen niet op jou??
AaHHHAa!
Waarschuw beheerder
Uh Marloes, tegen wie heb je het? Neem aan niet tegen mij, wnat tegen mij mag je gewoon zeggen wat je wilt. Maar snap dus effe niet helemaal hoe je dit bedoelt...
Waarschuw beheerder
Joeppppieeeee mano respecteert me :p

maar het gaat er natuurlijk vooral om dat je jezelf respecteerd :D

:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*Maar het gaat er natuurlijk vooral om dat je jezelf respecteert*

bladiebladiebla ;D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*duh*

;)

hahaha

ik moet toch ook af en toe even de wijsneus uithangen hier ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tis wel zo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Groetjes terug Mano ;)

(k)

Waarschuw beheerder
groetjes terug mano :D

dikke (K)

Waarschuw beheerder
ik heb nog niet de kans gehad om alles door te lezen, maar kan alleen maar zeggen dat ik 't met WJ eens ben..

waarom ging ik niet naar de meetings op N1?
waarom vond ik 't zo k*t dat er zooooveel mensen vanuit PF/NL naar N1 gingen? Juist.. omdat ik vorig jaar anoniem kon feesten daar.. en echt niet om helemaal van 't "padje" af te gaan..

't geroddel werd me echt helemaal genoeg..
en sorry dat ik 't zeg, maar ik heb 't al vaak genoeg gezegd, alleen nog niet op PF (en ja, ik heb er zelf ook ff aan meegedaan, maar ben behoorlijk tot inkeer gekomen..)

Hier gaat 't alleen om DRUGS, kijken wie er out kan gaan en wie er NOG fouter kan gaan.. want dat lijkt wel "cool"

Sorry mensen, maar waar zijn we mee bezig????

Dit is waarom ik me terug heb getrokken, zal iedereen gewoon gedag zeggen, zal gewoon een praatje met iedereen maken, maar vrienden.. vrienden zijn op 1 hand te tellen.. die ken ik ook niet van PF, maar al van te voren..

Bekenden zijn er heel erg veel.. en goede bekenden, daar ga ik nu vooral mee om (en m'n vrienden natuurlijk). Eerst was 't leuk om mensen te leren kennen, je hebt dezelfde levensstijl, interesseert je voor hetzelfde.. maar drugs/party's enz is niet 't enige waar 't leven om draait..
't is niet alleen oppervlakkig, diepgang in je leven is veel leuker!
Waarschuw beheerder
donateur
Bij gaat het echt niet om de drugs ofzo als ik naar een feessie ga!!!

Muziek komt op de eerste plaats....

en de dope toch opckers wel op de laatste plaats

GreetZ

Waarschuw beheerder
de mensen die zich hier aangesproken voelen, die weten van zichzelf trouwens al dat ze fout zitten, anders voel je je namelijk niet aangesproken..
Waarschuw beheerder
donateur
Niet alle mensen over 1 kam scheren zeg ik dan maar;)
Waarschuw beheerder
Het mooie is als niemand iets probeert te scheren, Let the good times roll! And the bad people will pay their toll.....

teveel gezeik om iets onbelangrijks brengt nog meer gezeik:)
Waarschuw beheerder
donateur
DarkHelmet 5 augustus 2002 22:42
Jammer dat er zo toch nog een schaduw over N1 hangt

hahaha een schaduw over nature one....nah denk dat er dan iets niet klopt omdat er een paar pférs out gaan of weet ik wat er gaande is, hangt er een schaduw over nature one???tsss grappig ik heb die schaduw gelukkig niet gezien.....

snap zo en zo niet wat er aan de hand is, bedoel ga je te hard of je gaat niet goed heb je toch altijd wel een vriend ofsow die je kan verzorgen, maar neej hoor een groep van 30 partyflock sensatie zoekers moet er meteen boven op springen....
en dat het dan zo vaak gebeurd is ook slecht ja, maar ja die zelfde vriend die je moet verzorgen op zo'n moment moet je ook weerhouden van elke keer TE veel drugs....en ja als je die vriend niet heb, tsjaaa das kut dan voor je !!!
en als je die vriend niet bent!!bemoei je er dan niet meeej!!!want dat is pas echt heel erg triest!!!!
Waarschuw beheerder
Psies

Waarschuw beheerder
donateur
van een mug een olifant maken daar houden de meeste mensen van Pf nogal erg van.

Ik ben ook de laaste 3 weken niet meer naar meeting's gegaan vanwegen het geroddel. Maar ik sta alteid nog wel bij de Pf'ers maar niet zo als in het begin. Maar goed, dat sommige mensen hier hun leven van maken moeten ze zelf weten.En ik ben blij dat ik ooit hier op deze site ben gekomen, want je kan het geloven of niet maar ik heb er echt een aantal super mensen aan over gehouden, en ja ik heb ook naast pf veel vrienden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
the soap continues maar ik snap er nog weinig van wellicht meot ik maar s meeten maar ik hou mijn hart vast na al die verhalen