Partyflock
 
Forumonderwerp · 13791
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Sinds 31 maart sta ik aangemeld als PFster en heb in die korte tijd aardig wat mensjes ontmoet. Aangezien ik ook op S2D actief was, had ik al over deze site gehoord en dat waren niet echt positieve verhalen. Dat was voor mij ook de reden dat ik daar een tijdje niet zo actief ben geweest, ik laat mensen liever in hun waarde en wilde eerst zelf ontdekken wat er nu precies bedoeld werd met PF-publiek. Na een aantal feestjes, meetings, afterparties en een hele hoop PriveBerichtjes begint het allemaal een beetje op zn plaats te vallen. Het is onmogelijk heel PF over 1 kam te scheren, want deze communitie bestaat uit bijna 4000 leden. Het is alleen wel een feit dat er altijd een aantal mensen is dat veel prominenter aanwezig is dan de rest.

Ik heb gemerkt dat er een behoorlijk hecht groepje mensen is die PF niet alleen ziet als een leuke vrijetijdsbesteding maar meer als een levensstijl. Hier is al menig topic aan gewijd en ik keur dit verder ook niet af. Maar wat me steeds meer gaat opvallen is dat het altijd dezelfde mensen zijn met steeds een overschot aan verhalen over dope, drugs en nog meer gedonder. En dat er dus altijd wel iemand van die groep is die fout gaat. Dat er een hoop geroddeld word, daar word je akelig van. Het lijkt wel een fuckin' soap!

Er gebeuren ook een hoop dingen die ik moeilijk kan verkroppen. Het is niet zo dat ik daardoor mensen niet meer mag, maar zie gewoon een hoop mensen zichzelf behoorlijk naar de klote helpen. Het lijkt allemaal zo partyminded, maar heeft het nog iets met feesten te maken als je mensen weg moet brengen naar een ziekenhuis?

Ik doel natuurlijk op het afgelopen weekend N1. De wildste roddels doen alweer de ronde, maarhet zal iedereen duidelijk zijn dat een aantal PF'ers weer eens moest proberen zn eigen grenzen te verleggen. Leuk voor de aanwezigen om ermee geconfronteerd te worden hoe iemand na 3 dagen niet eten en slapen en zich vol met dope stoppen totaal paranoia wordt. Waarom klit iedereen zo aan elkaar? En waarom staat PF steeds meer in het teken van dope en onderlinge relaties? Tussen sommigen is het haat en nijd, iedereen bemoeit zich met elkaar en er worden verhalen verteld die kant nog wal slaan.

Voor mij is de lol er zo toch een beetje vanaf. Ik wil niet continu geconfronteerd worden met mensen die alleen maar lijken te leven voor het weekend. ik bedoel dit niet persoonlijk, het is geen aanval naar mensen want ik ben een heel loyaal iemand die een ander niet veroordeelt. Maar ik merk wel op dat het steeds meer uit de hand gaat lopen. Ik ga geen voorbeelden aanhalen, denk dat men wel begrijpt waar dit over gaat. Ik ben benieuwd wat de andere mensen, die ook veel met Pf'ers omgaan, hier van vinden!!!!
laatste aanpassing
 
Shebyte, heeft ook niks met jouw reply te maken, maar na het lezen van die van jou net, vroeg ik het me gewoon even af.
 
Waarom moet er altijd drugs ed gebruikt worden als je een paar dagen naar NO gaat?! Kan er tegenwoordig niet meer gefeest worden zonder drugsgebruik en teveel alcohol?! Ik bedoel alcohol op z'n tijd, ok no problem, maar waarom moet er misbruik van gemaakt worden? Volgens mij kennen weinig mensen hun eigen grenzen, maar waarom ga je dan ingodsnaam naar NO als je het alleen maar probeert om te verzieken ipv er leuke gezellige :bounce: dagen van te maken...
hmmmzzz maar dat is juist leuk, mensen aanvallen met hun eigen argumenten... mijn oprechte excuses ;)

En ik vind het lief van je dat je met mensen meevoelt, dat zouden er meer moeten doen.

Vind het alleen kut voor je dat je met de foute mensen ook meevoelt.

Zelf wil ik 1 of 2 keer fout gaan van mensen graag accepteren en er me echt niet aan storen, maar als het meer gebeurd dan trek ik me handen eraf. Zou het ook niet raar vinden als anderen dat ook bij mij zouden doen zou het zover komen.

Zo, heb je eindelijk een serieuze reactie van moi. Maarja ik heb een zwak voor mensen die psychologie studeren ;)
laatste aanpassing
To Biba: baalde er ook van wijffie, heb je zo vaak gebeld en rondgelopen op de camping, maar damn' het mocht gewoon niet Zo zijn!

Op een feest moet je altijd weggaan op het hoogtepunt, jammer dan als het nog vroeg is, als je begint te merken dat je drugs steeds verder uitwerkt en je irritaties krijgt, houd de eer aan jezelf en ga naar je nest. Ik heb misschien wat minder uurtjes feest meegemaakt dan de meeste N! bezoekers, maar heb alles wel bewust meegemaakt en voor mij was het wederom een toppertje!

To Claudje: ben het helemaal met je eens, maar niet beginnen over mensen die in gerppels liggen...ik ben nl. op de terugweg naar de parkeerplaats ook in een greppel gevallen...Hehehe moest echt gruwelijk plassen enzo, dus rende iets te enthousiast het bos in...oef...uitstekende tak...best pijn aan je been ook, en ik schrok er zo van dat ik spontaan achterover viel met mn reet in die greppel...Jackie de greppeldel!!! ;-)
 
als wj de titel anders had geformuleerd dan zou haar verhaal gelijk goed in elkaar steken, maar vind eigenlijkdat ze nu beetjuh het verhaal kantelt. je zegt in je eerte post dit :
----------------------------
Voor mij is de lol er een beetje vanaf. Ik vind het best om lekker te posten, maar op een feest trek ik lekker mn eigen plan. Want ik wil niet cintinu geconfronteerd worden met mensen die allen maar lijken te leven voor het weekend.
----------------------------

dit lijkt er wel degelijk op dat jij de mensen uit jouw kennisenkring van pf de rug toekeert vanwege hun gedrag, wat er voor mij op duid dat jij je wel degelijk irriteert aan deze mensen, wat je later vel ontkent, en omschrijft als menselijke bezorgdheid

je weet idd nooit hoe een mens in elkaar zit als je de omgang aangaat, maar daar ben je redelijk snel achter en jij als student psychologie moet dat ook snel doorhebben, om nog maar es trug te komen op je studie, waar je apetrots op bent(en terecht), dan zou je tog je rug kunnen keren als het gedrag van die mensen jou niet bevalt. das een normale gang van zaken.

je mag t me nog wel eens een keer uitleggen wj, vind t ook heel lief dat je t probeert, maar ik volg je heel even nie meer

en ben het 100% eens met MISS LL wat is er mis met feeste zonder drugs en/of alcohol??
als je op voorhand al weet dat je drie dagen absoluut niet gaat trekken blijf dan lekker thuis! wel zo gezellig tog?
Ik ben zeker op het hoogtepunt weggegaan :-)

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij....:-)
hehehehe idd Wilson had ik ook al gezien, maar wilde het vuur niet meer aan d'r schenen leggen nu ze een beetje met ons meegaf ;)

Tis altijd grappig om te zien hoe mensen zich aanpassen aan hun topicgenoten :D
volgens mij gaat dit een heel lang topic worden, niks mis mee hoor, ik zit me de laatste tijd ook steeds vaker te irriteren ah stoere gedoe van een aantal mensen hier op PF.

Ik vraag me alleen af wat er is gebeurd op N1 wat zo erg is, maar daar zal ik denk ik niet achter komen en dat begrijp ik ook wel natuurlijk, dan gaat hier denk ik een ware oorlog beginnen met allemaal verschillende verhalen etc... schieten we ook niks mee op...

(K)
laatste aanpassing
Ach ja Confuzer, op zich kan iedere kwiebus die een beetje goed is in wiskunde en zn diplomaatje heeft behaald door lappen tekst in zn kop te stampen Psychologie gaan studeren. Ik zie het dan ook niet als iets waar je trots op moet zijn, vermeld het er af en toe bij als mensen niet bergijpen waarom ik zo blijf doorhameren om bepaalde dingen uti te zoeken. Ik ben ook nog maar een snotneus die nog heel veel moet leren, al kom je elke dag weer verder en leer je elke dag weer bij. Ik val mensen niet af, simpelweg omdat iedereen elke dag wel ergens weer een keer de fout ingaat. Ik ga er altijd maar van uit dat iedereen als elkaars gelijke geboren wordt en je dus niet aangeboren goed of slecht bent. Bovendien komt wijsheid met de jaren. Maar tnx voor je reactie, ik heb een zwak voor mensen die psychologiestudentjes uit hun tentje lokken maar het toch wel weer goed bedoelen! ;-)

To MISSLL: drug- en middelengebruik is al zo oud als de mensheid. Er zijn ook mensen die drugs gebruiken vanwegen andere doeleinden, om zichzelf beter te leren kennen enzo. Ik ben in principe niet tegen het gebruik van middelen, al dien je wel rekening te houden met wat je aankan en respect te hebben voor je lijf. Maar ben het met je eens, er is een verschikl tussen gebruik en misbruik, en zodra je het ergens al niet meer naar je zin kunt hebben zonder het nuttigen van bepaalde dingen ben je niet goed bezig!

To Carlo: Je slaat de spijker op zn kop! Idd, ieder mens maakt fouten, zo leer je je grenzen kennen. Maar het feit dat je daar wel van leert, en vooral ook bezig bent met wat dat voor gevolgen voor anderen kan hebben, dat is iets wat je verder brengt!!!
Ben het ook met WJ eens, niks aan toe te voegen..

Gelukkig om te horen dat er niks verkeerds is gebeurd met je, want toen ik het hoorde stond ik wel ffe raar te kijken...

Btw.. je hebt (jaja) een privebericht van me, want ik heb hier nog spullen van je liggen bij mijn thuis.. :-)

To all the others:

Feest met een goed verstand, anders verkloot je het voor jezelf en voor anderen...
 
Artiest Jakuza
Jacqueline >>

Het zit je zo te zien tamelijk hoog, whatever er gebeurt is. Ik ben het met Carlo eens dat dit een van de meest intelligente topics is die ik ooit hier op Flock heb gezien. Mijn complimenten :D.

Voor de rest ben ik het 100% met je eens. Sommige mensen gaan gwoon te ver. Slikken te veel enzovoort. Ik ga over niemand oordelen, en vind alles best, maar ik kan er niet tegen als iemand out gaat. Dat gaat me te ver. Vraag me soms wel eens af waarom iedereen in vredesnaam (zo veel) slikt. Misschien ben ik wel gezegend met het feit dat ik uit mezelf al een Duracell-batterij (Ik ga zonder al gevaarlijk hard, en dan ook gevaarlijk lang ook nog... :) ) ben, aangezien ik werkelijk waar nooit (Toegegeven, soms wel wat herbals :/ ) slik/spuit/snuif/whatever. Damn, op Sensation Black ging ik aan het einde zo hard dat Xyp dacht dat ik zou flauwvallen....

Mja, eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik het vet jammer vind van sommige mensen. :/
laatste aanpassing
To Wilson: Denk dat wij het woord "irritaties" anders interpreteren. Ik kan dit niet vergelijken met een prikkende trui die je wegdondert, daarom reageerde ik een beetje tegenstrijdig, natuurlijk vind ik het vervelend om te zien wat er allemaal gebeurt en natuurlijk heb ik daar niet een heerlijk gevoel over. Het feit dat ik meer mn eigen plan trek houdt voor mij in dat ik niet met mn neus bovenop alle dingen sta die gebeuren. Dat was dit weekend ook zo, ik hoor uiteindelijk toch wel wat er is voorgevallen, maar ik betaal mijn zuurverdiende centjes niet om op een feest zo dicht op een hoop ellende te zitten terwijl de beste DJ's van de wereld een vette set wegzetten!

Snappie het al een beetje beter? Niets is zo veranderlijk als de mens, en als ik iets geleerd heb in mn leven is het wel dat je open moet staan voor anderen en mensen niet te snel moet beoordelen. Zelfs je beste vrienden doen je soms versteld staan met hun gedrag. Die afstand die ik wil nemen is eerder letterlijk, in mn hoofd blijf ik sowieso bezig met wat anderen doen. Zo zit ik gewoon in elkaar en dat is de reden dat ik psychologie ben gaan studeren. Wat ik daar leer maakt voor mij dat ik bezig kan zijn met anderen, maar wel leer daarin een bepaalde afstand aan te nemen en het niet mn eigen leven te laten beinvloeden.

Laten we hier geen topic van maken waarin we struikelen over elkaars woorden, denk dat we heel goed van elkaar weten wat we bedoelen! (k)
 
2 wacky: jouw vorige post:
-----------------------------------
Ik val mensen niet af, simpelweg omdat iedereen elke dag wel ergens weer een keer de fout ingaat. Ik ga er altijd maar van uit dat iedereen als elkaars gelijke geboren wordt en je dus niet aangeboren goed of slecht bent. Bovendien komt wijsheid met de jaren.
-----------------------------------

als jij zegt dat je mensen nie afvalt, vind ik het iig zwak om te zeggen dat die mensen er dan wel voor zorgen dat jij pf minder leuk gaat vinden, das best afvallen tog?
idd niemand wordt goed of slecht geboren, dat komt mettertijd. maar net zoals mensen van goed naar slecht kunnen vallen, kan het ook terugkeren! waarom dan jouw overbezorgde verhaal over de mensen die drugs gebruiken en out gaan? wie zegt dat dit vele gebruiken lang aan zal houden bij deze mensen. zoals je al zelf zei ben je sinds 31 maart hierzo lid, en ken je deze mensen waar je het nu over hebt zowieso niet langer, duzz das dan 4 maanden. hoe kan jij zo goed oordelen over deze mensen, zonder ze af te vallen, en naar eigen zeggen, alleen maar goed te zijn in wiskunde, je diplomaatje hebben, en domweg lappen tekst leren, wat volgens jou ook iedereen zou moeten kunnen?
 
2 wj: lees mijn post ff goed dan?
---------------------------------
je zegt in je eerste post dat je mensen niet minder mag, maar je titel geeft aan dat het je irriteert. dingen die mij irriteren heb/krijg ik een hekel aan en ontwijk ik! als je huid gaat irriteren bij een wollen trui, trek je em nie meer aan! beetjuh simpel voorbeeld, mensen met truien vergelijken, en beetjuh zwart wit, ik weet ook wel dat je mensen nie zomaar aan de kant zet, maar als iets je egt irriteert...
----------------------------------
:) (K)

en beetjuh tegen je nieuwe post:
als jij niet met je neus dichtbij deze gebeurtenissen hebt gestaan, en jouw feest niet beinvloed is door dit gedrag, en jij de verhalen achteraf hebt gehoord, vraagf ik me zowieso af: waarom dit topicje, en waarom jouw irritaties vanwege hun gedrag? je hebt nergens last van gehad! ik snap wel dat jij met je studie enzo eerder t gedrag van mesnen wil analyseren, en dan is deze site zeker ook een goede oefening voor juh, maar als jij zegt dat door alle roddel en achterklap pf een soap wordt, en je doet daar wel zelf vroluk in mee, wie heeft er dan een soap van gemaakt?
laatste aanpassing
 
Ik sluit mij aan bij Stefan [Wilson], je moet tegenwoordig ook niet té zwart-wit gaan denken, zo gaat het tegenwoordig echt niet hoor, er zit ook wel een filosofie achter...
laatste aanpassing
 
To Wilson >>

Jezus christus, is dit het Wereldkampioenschap Mierenneuken of wat ?!?!?! :Z

Ik wil je niet aanvallen of iets dergelijks (En dat heb ik nu toch gedaan, sorry :/ ), maar je zit nu naar mijn mening echt ontzettend te zeveren. Snap je niet wat WJ probeert te zeggen ?

Nogmaals mon excusez voor felle uitspraak. :bier:tje ?

To MISSLL >>

Hoe bedoel je ? (Jeez dat klinkt weer een beetje aangebrand, niet de bedoeling! ;) )
laatste aanpassing
 
hmmm jakuza bedankt voor je excuus, maar tog maar nie, als t je eg speet had je t gewoon weggehaald, en als je eg serieus hebt gelezen, had je zowieso nie zoveel onzin gepost, want dit is zoals je al eerder ziet gewoon een serieus onderwerp, waar twee personen duidelijk van mening verschillen en elkaar willen wijzen op de fouten in de redenering achter hun verhaal klaar. ennuh biertje mag overigens wel hoor
 
...dat er ook een filosofie achter zit... snapt U :9
 
To Wilson >>

Ik snap wat je bedoelt. Ik heb de uitspraak expres niet weggehaald om aan te geven dat ik me toch wel tamelijk zat te ergeren aan dat geruzie. Wat nu achteraf helemaal geen geruzie blijkt te zijn, maar gewoon een doodnormale gezonde discussie. Argh, ik moet me weer ergens mee bemoeien hoor. Mja, zo word in elk geval wel weer eens bewezen hoe makkelijk het is om (te snel) een bepaald beeld te krijgen van iemand of een situatie. Een fout beeld in dit geval. Scuzi, probeer ik normalerwijs ook nooit te doen, maar dat is een lekker loze uitspraak want het zal toch wel gebeuren.... :bier:tje! (Grolsch?)

To MISSLL >>

Uhm... Nee... Ben ik nou zo dom ? :P
Waar zit die filosofie dan achter ? :D
Ja. Wilson je kan best tegen een argument in gaan, maar doe dit tot op een bepaalde hoogte.

WJ made a point, don't make it a line...
 
idd.. wilson.. jacky heeft haar beweegredenen nu echt wel uitgelegd. Het heeft geen nut daar op te blijven hameren. Kunnen we nu weer even ontopic verder?
 
ok Jakuza voor jou dan even verdere uitleg :)

Ik zeg dus, je moet tegenwoordig niet té zwart-wit denken, want overal zit wel een filosofie achter!

En nee je bent niet dom, waarschijnlijk téveel Grolsch gehad :9
 
Argh! Ben weer eens gruwelijk langzaam.

Ik snap het al... (Nu pas... :P )

:mixje: dan maar MISSLL ? (Want nu moet ik jou ook langzaam zien te maken ;D )
laatste aanpassing
 
2 jakuza: lekkerrrrr

2 bambsel en confuzer: sorriej, maar wj heeft haar bewegredenen wel mogen plaatsen, maar mijne zijn te hamerend? wtf! ik mag dan tog minimaal mijn beweegredenen ook kwijt! ik ben eg nie moelijk! ik vind wj eg een hel slim meisje en wil graag haar beweegredenen te weten te komen! krijg alleen niet de reply wat mij overtuigd van een duidelijke beweegreden voor dit topicje. sorriej hoor, ik wil misskien ook wel psychologie studeren, maar mag ik dan nie weten wat er speelt bij iemand als wj, maar zij wel bij de mensen die overmatig drugs hebben gebruikt op n1, waar zij dit topicje voor opent??? :S kromme mensen hierzo
Tuurlijk wel, doe het dan prive he... dit topic is algemeen en we gaan het niet reflecteren op de topic starter in het topic zelf.
 
Ik zit hier al aan de Desperados, duz toch maar :bier::) En mij krijg je nie langzaam hoor ;P

Try me!
 
zit daar dan een limiet van reacties op??? ik heb jou namelijk ok zien reageren op replys van de topicstarter, duzz heb jij volgens mij ook niet recht van spreken. waar blijft je gezeur dan tegen verjaardagstopics, liefde-verklaartopics en zo veel andere topics die ook algemeen zijn. iemand feliciteren kan ook via prive, maar elke dag weer tien verjaardagstopics. dit is tenminste nuttig en serieus, duzz laat dit dan lekker gaan, en draai je scherm om ofzo, als het je zoo erg irriteert :S
 
ewn ga het hier nu wel bij laten, niet omdat ik het met confuzer en bambsel eens ben , maar gewoon omdak t zonde vind als dit weer es zon goed beginnend, verneukt aan t eind door zeurderige mensen-topic wordt! u zijt gegroet
 
ik ben het helemaal met je eens, alleen zie ik het net omgekeerd :)
Ik ben nu eigenlijks toch wel errug benieuwd wat er dit weekend gebeurt is na ald ie verwijzingen hier in deze topic.

en Wackiejacky snijd hier een onderwerp aan, waar ik het de afgelopen weken al over heb gehad met oa Tash-D en Sab!!

Telkens als we terug kwamen van een feessie (qbase, sensation en zo) verbaasde we ons er weer over, over het drugs gebruik van menig PartyFlocker.

en ook over hoe ze in zichzelf gekeerd waren. Hun hele eigen wereldje! als er maar drugs aan te pas komen is het wel goed! en hoe meer hoe beter.

Je zag mensen de volgende dag dan ook helemaal naar de tering zijn van het drugsgebruik.
Niets aan toe te voegen....

Ik zie dat in die 8 maanden dat ik hier op PF bivakeer dat drugs een steeds groter wordende factor in gaat nemen... En er wordt naar mijns inzien ook nietecht veel aan gedaan om dat te verminderen of te verbloemen volgens mij vind iedereen van de 'top' het wel goed zo...

Ik zat gisteravond noodgedwongen (niet dat dat erg is) :-D met de EHV-clan in de auto en hebben natuurlijk ook over dit onderwerp gehad. Mede omdat wij er weinig tot niets mee te maken hadden maar we wel de 'problemen' op mochten lossen. We hadden gisteravond op de terugweg in de auto al voorspeld dat dit verhaal wel een staartje (of flinke staart ) zou krijgen. En dus bij deze is de eerste serieuze discussie al op gang gebracht...

Ooohja 2 WJ: je mag nog van geluk spreken dat je tijgervelkussentje nog heel is... Ik had eigenlijk het vreslijke plan om onze 'tuinfakels er op uit te drukken toen we vertrokken omdat ik dacht dat het 'rommel' was. Gelukkig bracht Naqqie redding met een fles Spa Blauw :-D

BTW: liep jij zaterdag met Bellie over het terrein toen hij me aansprak over Plastikman? Of zit ik mis?
laatste aanpassing
Hey Wilson, geeft niet dat je een discussie wil voeren, maar je moet je grensen weten in hoeverre je ergens op in gaat denk ik.

Je dramde door... maar geeft voor de rest niet ;)
 
Ik zie dat in die 8 maanden dat ik hier op PF bivakeer dat drugs een steeds groter wordende factor in gaat nemen... En er wordt naar mijns inzien ook nietecht veel aan gedaan om dat te verminderen of te verbloemen volgens mij vind iedereen van de 'top' het wel goed zo

Mja.. het zijn bepaalde mensen die te ver gaan en dat moet natuurlijk afgekeurd moet worden. En het is inderdaad vaak onderwerp van discussie heb ik gemerkt, nu zelfs op het forum. Maar om dit op heel PF te betrekken gaat me te ver.

Wat bedoel je met 'top'? De top van PF?
laatste aanpassing
Nou dan maar weer even een reactie naar Wilson. Zou je voor je weer reageert deze post effe heeeel goed willen lezen, en dan nog een keer of 10, hopelijk kunnen we dan dit privegedoe over MIJN beweegredenen en MIJN mening laten zitten want daar draait het nl. helemaal niet om.

Kijk Wilson, ik heb het al een paar keer uitgelegd, maar jij bent zelf degene die blijft doorhameren en ziften. Raad je een ding aan: als je erover nadenkt oom pyshcologie te gaan studeren moet je in de eerste plaats leren luisteren!!!

Anyway, laatste poging: Ik hoef niet ergens bij te zijn om te weten wat er is gebeurd. Bovendien ben ik andere keren dat er bepaalde heftige dingen (die ik niet bij naam ga noemen, degene die het hier betreft weten zelf waar het over gaat) wel ter plaatse geweest. Het hoeft niet zo te zijn dat IK iets bewust meemaak om iets vervelend te vinden. Ik weet dat er mensen van PF geshockeerd zijn door bepaalde feiten. Ik ken aardig wat mensen hier en hoor steeds opnieuwe verhalen die niet kloppen, hoor dat bepaalde mensen smerige dingen over anderen zeggen en het lijkt of sommigen elkaar het licht in de ogen niet gunnen. Dat maakt het geheel voor mij tot een soort van soap.

Mijn beweegreden voor dit topic, is dat er de laatste tijd zoveel spanningen tussen PF'ers onderling hangen, en mensen vanaf de zijlijn zit ook weer aanvoelen. Dat mondt weer uit in nog meer verhalen en roddels, het leek me beter een algemeen topic te openen waarin iedereen kan zeggen wat hem of haar op dat gebied dwarszit, en andere dat weer kunnen lezen. Zo word er misschien eindelijk eens naar elkaar geluisterd. Ikzelf vind het moelijk om te zien hoe sommige mensen zo weinig respect voor zichzelf opbrengen en veel te veel drugs gebruiken. Ik maak me idd druk dat ik binnekort een telefoontje krijg en dat een van mn nieuwe kennissen is overleden. Het zou niet de eerste keer zijn. En aangezien ik nu een tijdje closer ben met de hechte groep PF'ers leek hjet me goed dit eens van me af te schrijven!

Zo, hopelijk is het nu duidelijk, want anders klaag ik je aan wegens het bezorgen van een acute hoofdpijn en RSI aan mn rechterpols!!!
Shit Nelis, was jij dat ja? Die link had ik nog niet gelegd! Maar goed dat jij het feit dat ik je EN niet herkende EN Hawtin heb laten schieten omdat ik de technotent te druk vond en wel relaxed stond te dansen compenseert door me te vertellen dat je mn geliefde tijgerkussentje hebt behandeld als een hoop ellende!

Kan nu alleen dus niet boos worden want heb zelf wat goed te maken!

Keertje samen een vredespijp roken, trek jij je Plastikman tshirtje aan en ik een tijgervelletje, komt dat helemaal goed!

BTW effe nog meer offtopic, hoe was meneer Hawtin???
Ik ben vanaf donderdag middag tot zondag middag op N1 gestaan. Heb eigenlijk geen behoefte hier mijn eigen ervaringen mbt enkele PF'ers neer te typen.
Ik vraag me alleen wel af wat er zondag in godsnaam is gebeurd??!!!
Ik weet wel dat er iemand flink heeft lopen ouwehoeren, ben benieuwd wie. Op een gegeven moment kwamen er zelfs hele wilde roddels over mezelf op me af %-).
Was dat gedoe waar het nu over gaat op het feest zelf, 's ochtends voor 12 uur op de camping, 's middags of 's avonds???
Want ik heb er weinig van meegekregen...
Denk wel dat er het nodige flink opgeblazen is.
2 Wackiejacky (f)

De belangrijkste zaken heb ik hier al gelezen.
Als je jezelf helemaal laat gaan, dan staat daartegenover altijd iemand die bezorgt is.
En aan ieddereen die zegt, waar maak je je druk om, wees blij dat er mensen zijn die zich er druk om maken.

GrtZ,
:Zie
laatste aanpassing
Vond het trouwens voor de aankomst van de bus een stuk gezelliger dan erna.
Veel mensen waren erg onbeschoft bezig en het was echt te druk en chaotisch.



Neem voortaan zelf een hamer mee of zeik niet als je een half uur moet wachten :-(
2 Bamsel: gewoon net zoals het er staat, hoeft niet hier openbaar PB komt vanavond.


off topic mode ON
2 WJ: het schijnt dat ik geen vredespijpen nodig heb om op een bedenkelijk laag/leuk niveau terecht te komen, pass ik ze wel gewoon door. Hiervan is gisternacht bij DaKeY thuis op zijn flatje een heel goed voorbeeld denk ik... :-D

En hoe MENEER Hawtin 'weer' was... KIPPENVEL want over meer dat het vel van één kip stonden de haartjes weer rechtop... %-)
ik weet ook (nog) niet wat er allemaal is gebeurt, maar ik ben het wel met jack eens.

Als je teveel gebruikt, verpest je niet alleen je eigen feestje, maar je zadelt anderen met je probleem op. En verpest daarmee ook hun feest.

beetje jammer.
dit is nog leuker dan ophra !

zoveel moraal en simpelheid in 1 topic

biertje ?
Ik heb ook van donderdag tot zondag bij de hele PF clan gestaan, maar niet echt veel van het geroddel meegekregen... bewust eingelijk, want ik hield me expres afzijdig op dat gevied... waarom? omdat ik de meeste niet goed ken dus eingelijk ook niet echt een mening kan geven over iemand... tjah er werd veel over drugs geluld... maar dat doe ik ook wel eens met vrienden... als je maar goed onthoudt dat er wel meer in het leven is dan alleen drugs.. en zelfs dan feesten ;)
Leuker als Oprah?

denk toch dat je er goed over moet nadenken wat je nou zegt in dit topic

eigenlijk moet iedereen dit topic heel geconcentreerd doorlezen en bij zichzelf nagaan of het over hem of haar gaat
Ik denk dat Frindo een goed punt aan knoopt; er mis meer in het leven als drugs en feesten!!

Sommige leven echt van weekend tot weekend!!!! zijn door de weeks helemaal gaar en chagerijnig van drugs en het weekend zijn weer vrolijk door de drugs (hoezo, jezelf voor de gek houden!)
Ik heb het allemaal van een afstandje bekeken, en heb me dr gelukkig niet al te druk om gemaakt, heb me overigens suupers vermaakt met de ehv-gang en de rest die bij ons tentenkampje stonden!

En over zondag avond betreft, ik denk dat de mensen ide dr niet bij waren niet kunnen oordelen over wat er gebeurt is, dus houd aub u mond erover want anders help je net zo hard mee aan de roddelmachnie.
Ik heb er niks van meegekregen dus ik vind het wel best
 
jacky mijn reply was in het algemeen bedoelt en niet tegen jouw hoor mop

kijk ik heb er ook wel veel van opgestoken maar ik probeer voor mezelf gewoon de leukste momenten te bewaren anders krijg ik een slecht beeld van mensen die op dat moment ook niet hunzelf waren maar onder invloed kijk je kan alle acties niet goedlullen maar die dingen gebeuren nou eenmaal

ik ben met een gerust hart naar huis gegaan van N1 omdat het feest zo gruwelijk was het enige minder gezellige moment was de zondag maar dat zal me nu geen ruk meer boeien omdat Donderdag Vrijdag en Zaterdag gewoon vet gezellig waren

en ik wou er even aan toevoegen dat ik me voor de verandering eens zwaar had ingehouden Qua Drugs gebruik ik heb van donderdag tot zondag op 1 Gram pep geleeft waar ik nog eens de laatste 1/3 van weggeven heb ook oke ik heb dan wel weer een paar :xtc: pillen genomen maar meer als 2 over de hele "vakantie" waren dat ook niet

kortom mij maakte het niet uit wat een ander deed ik keek mensen er ook niet raar op aan ofzo als je maar luisterd naar je lijfje vind ik
ik snap WJ heel goed en deel haar mening wel.

Ookal weet ik verder niks van de gebeurtenissen zondag middag of de roddels die ervoor ronde deden.

Jammer dat er zo toch nog een schaduw over N1 hangt :(
Wat heb ik gemist op zondag??!!
Ik was er wel, maar geloof dat ik echt te moe was om duidelijk er iets van mee te krijgen.
Er waren een paar mensen wat opgefokt, maar als dat alles is, snap ik de hele toestand niet...
 
ik begrijp er zelf ook weinig van hoor Snowwhite ik heb het juist zwaar naar mijn zin gehad daar dus als iemand mij ff wil toelichten wat er nou allemaal gaande is geweest want volgens iedereen was er iets aan de hand maar niemand weet wat das wel grappig eigenlijk