| Betreft: | lid: Jewwy |
Ik wil graag mijn moeder bedanken. En ik wil graag mijn vader bedanken. En ik wil graag mijn broertje bedanken. En ik wil graag mijn andere broertje bedanken. En ik wil graag mijn zusje bedanken. En ik wil graag mijn baas bedanken. En ik wil graag mijn andere baas bedanken. En ik wil graag mijn collega's bedanken. En ik wil graag mijn vorige werkgever bedanken, omdat die zakkenwasser mij zomaar liet gaan en het bedrijf nu aan het instorten is. En ik wil graag mijn katten bedanken. En ik wil graag alle vaste "leden" van Namechange bedanken. En ik wil graag al mijn overige vrienden bedanken.
Morgenochtend en begin van de middag werken
de rest van de dag thuis een beetje aan het werk. Afstudeerexamen voorbereiden en zo.
En jij?
in de horeca of anders?
kijk goed bezig, straks moet ik je nog met meneer gaan aanspreken
Vrij rustig eigenlijk en dat is maar goed ook, heb 2 dagen plat gelegen met onwijze rugpijn, echt in tijden niet gehad joh maar nu gaat t wel weer alleen beetje stijf en soms nog pijn maar ach gaat wel weer over
Achter de bar in een sportschool. Stelt geen drol voor qua werkzaamheden, maar het is een leuk extra zakcentje.
Hoezo straks pas?
Da's niet best. Nog langs een arts geweest of zo?
okee niet gek toch ff wat centen bijverdienen en soms ook n mooi uitzicht denk ik zo
Sorry Meneer Jewwy
Nee nog niet, ik heb het nu aan de linkerkant en heb hetzelfde, tenminste het voelt hetzelfde al eens aan de rechter kant gehad, schijnt dat n zenuw dan klem zit tussen 2 werveltjes dus heb de werveltjes al vriendelijk gevraagd om de zenuw wat meer ruimte te geven,hoop dat t helpt
Het uitzicht is af en toe zeker niet gek, maar op een zondag valt dat nogal tegen.
Je leert snel.
Had ik laatst ook, maar ik heb een schat van een Fysio die die werveltjes meteen weer op hun plaats geduwd heeft. Had er vrijwel meteen geen last meer van.
O okee dan zijn zeker de kerkgangers bezig met hun cooling down
Dat heb ik vorige keer ook gedaan maar vrees dat ik dan weer eerst naar de dokter moet om me door te laten verwijzen of weet je wat.. geef me het nummer maar van jouw fysioschatje
En dan komt de gehele rimpelsauriër-afdeling van het bejaardenhuis ook nog eens kijken.
Is niet meer nodig, sinds 2007 kun je volgens mij al zonder verwijzing naar de fysio.
Zo ben ik ook elke keer gegaan. Ze sturen alleen achteraf een melding naar je huisarts wat de fysio heeft gedaan.
ach wie weet krijgt n mooie dame het zondag wel op haar heupen en zal ze je vriendelijk zwoel toelachen dan is jouw zondag weer goed
Hee dat is nuttige info, thanks!! Kijk het nog even aan maar als het zo blijft dan ga ik volgende week toch ff richting Fysio.
Op de één of andere manier lopen alle leuke jongedames zo het pand weer uit na het sporten, in plaats van dat ze even gezellig aan de bar wat komen drinken.
. Wij hebben er 1 in het sportcentrum zitten waar ik werk en sport, dus dat is voor mij weer even wat makkelijker om bij binnen te stappen.
Ik heb elke werkdag daar mijn string al aan, die ik dan stiekem boven mijn broek uit laat steken.
leuk geprobeerd Jewwy maarrrr helemaal FOUT, vrees dat je hier eerder leernichten mee naar de bar trekt
Oja Jewwy wat vind je hiervan : http://www.youtube.com/watch?v=yR_Ub0spBBo
Die hebben we niet, dus dat scheelt alweer.
Klinkt lekker, leuk nummertje. Heb 'm al een paar keer voorbij horen komen.
kijk dat is beter dan maar steek die string maar in de fik want daar maak je geen vrienden mee of juist meer dan je lief is
Ja echt n topplaat, kan alleen de versie niet vinden die ik wel eens hoor tijdens n afterparty in 010...
Beetje jammer, was er best wel aan gehecht.
Hebben ze toch een topic voor hier?
Of gewoon even alle mogelijke remixes downloaden om te luisteren welke het is.
Tsja jewwy aan alles komt n eind dus ook aan die wanstaltige string van jou dus hop de FIK erin!!
you talk like an admin!
Ik ben nooit zo'n fan geweest van Boris Becker.
Achter de bar in een sportschool. Stelt geen drol voor qua werkzaamheden, maar het is een leuk extra zakcentje.
tsja edberg dan?
En was het nog n beetje te doen?
Onder welke val ik
Hoest met het huisje afgelopen?
Enne wanneer kom je me poes bekijken
Vraag me af of het nog nut heeft om dit topic open te houden. Enige reden die ik kan bedenken is vanwege sentimentele waarde, maar verder ook niet.
Trouwens, bowlen ging weer belabberd vandaag in Schiedam.
Hmm wat n dilemma joh, als ik jou was zou ik er nog n nachtje goed over slapen
oei dat klinkt niet best, veel in de goot beland??
maar de ouderwetse gezelligheid is hier nu weg.
Neuh, lukte gewoon niet.
En ben jij dan fanatiek? Ga je dan met dingen gooien of valt dat ook wel weer mee?
En aangezien die ruim 200 euro kosten, gooi ik er niet meer mee dan nodig is.
Dus ik gooi uit frustratie wel eens met mijn hand- of schoonmaakdoekje.
zo prijzige ballen zeg!
Je gooit de handdoek toch niet in de ring??
jew wat een agressie!
wel een persoonlijke vraag hoor beer, hoeveel ballen heb je?
Sorry heb nog steeds geen enter toets op mijn telefoon haha