Partyflock
 
Forumonderwerp · 12783
­ Nederland
Betreft: lid: Jewwy
Kep ff mijn naam veranderd. :-D
Is het nog per se nodig dat ik erbij vermeld dat ik dus J-man was??? ;-)
nee dat had ik al wel door
Thnx Chlo. Toch noch iemand die deze topic wat kleur (en antwoord geeft). ;-) :-P

(K)
ja weet t niemand reageerd, op de mijne pas ook niet nl
Ikkuh wel. Op die topic met jouw name-change toch? Of een andere? Dan ga ik meteen ff reageren. Toch wel ut minste dat ik kan doen. :-D
Wat was jouw oude naam dan Chlo-tje?
Kan ik ook de naam van dit/deze topic nog aanpassen?
2 Jewwy: Nee

2 Chlo-tje: Das een suffe naam
laatste aanpassing
ja daarom heb ik m ook veranderd, maarja als je je aanmeld moet je ff snel wat verzinnen toch..
Pciessss. :-D
En nu maar gewoon gekozen voor mijn eigen naam. Vond ik wel ietsje makkelijker. 8)
Zo is dat...

Niks mis met eigen namen:)
Nix mis met eigen namen. Alleen wel met eigen foto's, want ut is echt geen goeie foto van mezelf. :-P 8)

Maar tis 1 van de beste. :-P
idd ziet er niet uit;)
Ach ja, ik zet er tenminste nog een foto neer, in tegenstelling tot mensen die er een dansende schaduw of iets dergelijks neer zetten. :-P
Het is wel een mooie dansende schaduw:)
laatste aanpassing
Dat ontken ik ook helemaal niet. 8)
 
Ik vind dat dit nergens over gaat!
Ach ja, je moet toch wat, als er verder niemand reageert op dit/deze topic en je je een klein beetje verveelt? 8)
 
Precies: dan ga je een beetje slap lopen lullen hierow.

Geeft niks, daar is het vakantie voor, om je eigen te vervelen
Gelukkig maar. Doe je gezellie mee? Wordt dit misschien mijn allereerste grote topic. :-P
 
nou, dat keur ik goed
 
vindt je het erg als ik het zo doe?
 
gaat het lekker hard
 
zullen de mensen denken:
Ohw, dat vind ik helemaal best. 8)
 
wauww!!!!

Dat is een interessant topic!!!
 
ha
 
ha
 
Ach...ik meng me er ook maar in...
Nog meer mensennnn. Ik ga me nog bijna populair voelen. :-P
En wat zijn de plannen voor het weekend, geachte aanwezigen? Nog mensen die, in tegenstelling tot mij, naar Dance Valley gaan?
Oeps, ben in de war. Dance Valley is pas weekend na dit weekend. Maar goed, wat gaan jullie doen, DIT weekend?
he ben der weer :p was ff katten eten geven stukkie verderop
Stukkie verderop??? Hoe groot is je huis dan??? 8)
haha nee, ik ben op de katten aan t passen van een vriend en vriendin van me en ik zit in hun huisje, maar een andere vriendin die een stukkie werverop woont is ook weg en nu doe ik ook haar katten.
Oooohhhhwwwwww, zoooooo. Ik dacht al...

Hehehehe. Nou, de rest is ook weer stil. Dus gaan we weer een prive-gesprekkie voeren. :-)

Wat ga jij dit weekend doen?
Waar werk je?
in een gezinsvervangend tehuis voor gehandicapten
Ohw, maar da's enorm dankbaar werk. En je vind het wel leuk, neem ik aan.
jawel, niet altijd maar vaak wel, t is nu alleen erg druk met 8 bewoners en maar 2 mensen leiding per dienst, je kan niks leuks meer met ze doen.
Da's wel jammer ja. Kep 2 keer vrijwilligerswerk met ze mogen doen, maar dat was echt heel erg leuk. Kep me geweldig vermaakt toen.
ja, maar das toch wel anders denk ik, jij hebt alleen t plezier ermee, wij ook de lasten. ze bijv vastbinden in bed dat is echt geen pretje want t is en blijft een mens of wanneer ze door t lint gaan en zichzelf wat aandoen of een epiliptieaanval krijgen en ga zo maar door
Ja, dat lijkt me idd zwaar. Heel erg zwaar.

Ik mocht dan scheidsrechter spelen bij een toernooi voor gehandicapten. (ben normaal ook al scheidsrechter, maar werd nu speciaal gevraagd).

Eerste keer was echt heel leuk, 2e keer liep de finale helaas uit in wat knokken, duwen, trekken, schelden en gooien. En da's toch behoorlijk moeilijk. Vond ik toen al. En jij merkt dat natuurlijk veel vaker.
ja daarom, t is op zich leuk werk en ik lach me vaak rot maar soms trek je t je ook wel aan hoor als een bewoner van 9 jr oud die er eingelijk heel normaal uitziet een berg medicijnen moet wergkrijgen op een dag waar je eng van wordt
Da's idd een van de grootste nadelen, lijkt me. Petje af hoor, dat je dat kunt, want ik zou dat echt niet kunnen.
maar aan de andere kant heb je ook de leuke dingen datzelfde mannetje is zwaar autistisch en praat heel moeilijk en als hij dan je naam zegt dan smelt je toch helemaal en helemaal omdat de gemiddelde nederlander me naam geneens kan uitspreken.