2 volgers · 90495x bekeken
| Betreft: | lid: Jewwy |
ben alleen aan het uitzoeken hoe lang een open fles Southern Comfort houdbaar is
Alcohol bederft niet, Suiker bederft niet conclusie : Zeer lang houdbaar
Wat een conversatie hier
Lekker levendig.
voelde me na de FFWD toch behoorlijk dood
donateur
donateur
ga ik je dan eindelijk weer eens zien Syl
Dat zijn jouw woorden.
En nu richting me werk
ik kom niet echt op gang
gister geen piep gedaan... en zit nu nog te gapen.. moet maar vakantie nemen denk om uit te rusten
Heb af en toe wel even een dipje, maar dat komt gewoon omdat ik vroeger naar bed moet.
Maar voor de rest al weer volop aan de slag. Alweer 3 websites afgerond die binnenkort opgeleverd kunnen worden en dan heb ik het nog niet eens over alle extra werkzaamheden die ik thuis inmiddels al uitgevoerd heb.
En Mysteryland was vet![]()
![]()
een van de betere feesten dit jaar
Alleen jammer dat ik je niet gezien heb Syl maar ach het terrein is ook zo groot
En de muziek in de classic tent
Was zeker niet gek maar de HEY tent was ook helemaaaal top
donateur
Alleen jammer dat ik je niet gezien heb Syl maar ach het terrein is ook zo groot
Was zeker niet gek maar de HEY tent was ook helemaaaal top
Daar ben ik niet geweest. Ben even op main geweest en daarna Classics, Eclipse en R'aw (peaky pounder), even naar de Tunnel of Terror
heb nog niet eens alles gezien
ik echt bijna wel alles maar dat was ook mn missie en voor mij n makkie natuurlijk met die rondegekte van me
even naar de Tunnel of Terror
donateur
ik echt bijna wel alles maar dat was ook mn missie en voor mij n makkie natuurlijk met die rondegekte van me Ben in ongeveer 14 van al de area's geweest
ben ik ook half uurtje geweest, echt gaaf zeg
daar ben ik niet meer wezen kijken. En aangezien ik hoogtevrees heb kom ik nooit op de heuvel
Alhoewel omhoog zou nog wel gaan maar kom nooit meer naar beneden![]()
Werd echt top gedraaid bij darkraver, vette goeie early rave
donateur
ik heb ook best hoogtevrees maar 2 keer de heuvel op geweest en nergens last van gehad hmm misschien komt dat ook wel omdat ik door n bepaalde toestand geen diepte meer zag
Op Nature One hadden ze de schranz ook boven op een bunker en dan met een trap waar je van de treden af moest springen om de volgende te halen, dus die ook maar overgeslagen
Werd echt top gedraaid bij darkraver, vette goeie early rave
Ja, Darkie kan het wel
Speech:
Voor deze feestelijke gelegenheid wil ik graag wat mensen bedanken die me continu hebben gesteund.
Ik wil graag mijn moeder bedanken. En ik wil graag mijn vader bedanken. En ik wil graag mijn broertje bedanken. En ik wil graag mijn andere broertje bedanken. En ik wil graag mijn zusje bedanken. En ik wil graag mijn baas bedanken. En ik wil graag mijn andere baas bedanken. En ik wil graag mijn collega's bedanken. En ik wil graag mijn vorige werkgever bedanken, omdat die zakkenwasser mij zomaar liet gaan en het bedrijf nu aan het instorten is. En ik wil graag mijn katten bedanken. En ik wil graag alle vaste "leden" van Namechange bedanken. En ik wil graag al mijn overige vrienden bedanken.
Bedankt allemaal.