Partyflock

Waarschuw beheerder
en dat heeft verder ook nog een inhoudelijke reden?

Waarschuw beheerder
...zijn we het toch nog ergens over eens Diablo.

Wist je dat Pimmetje een rasechte R'dammer is?
Hij woont vlak bij Blijdorp.

Waarschuw beheerder
donateur
ja.. racisten worden in onze maatschappij gediscrimineerd.. ik zou een rechtszaak aanspannen
Waarschuw beheerder
:Z
Waarschuw beheerder
hahaha

ik moest ff lachen maar omdat alleen zon lachje wel een heel kort antwoord is geef ik ff deze verder onnutte uitleg erbij...
Waarschuw beheerder
donateur
amsterduivel

Hoe wouden ze jou uitmaken voor racist

Ik ben wesley

Donker getint

En ik heb een hekel aan zwarte ???????

hahah, doe je goed

Waarschuw beheerder
Pim verdient het!
Hij is stoer, grappig en 100% eerlijk.

Hij zegt wat velen denken...
ik mag dan licht getint zijn maar ik hep dus een tyfushekel aan een bepaalde soort mense ik ben nederlands ik lul nederlands ik doe nederlands dan ken je van 60% van bevoling die hier woont niet zegge
Waarschuw beheerder
donateur
FOUT

JE BEN TONNIE

JE LULT TONNIE'S

JE DOET TONNIE

stem op tonnie

ToNNiE Power
Waarschuw beheerder
low quality topic :Z

Waarschuw beheerder
Hey het kan heus wel

Ik zag op de pics van Bass Domina ook zo'n kale tof doen met zijn vingers, net als Puff Daddy..

dus wat A'damDuivel zegt is in principe realiseerbaar en hedendaags helemaal niet zo vreemd meer

Waarschuw beheerder
donateur
Tja.. ik denk dan maar.. jullie weten godverd*mme niet hoe goed we het hier hebben. True.. er zijn wat problemen, maar om dan meteen op een rechtsextremist te gaan stemmen. Mocht de economie hier in Nederland nog eens echt instorten zoals in de jaren 30 dan ben ik bang voor wat er hier dan wel niet allemaal aan de macht zal komen. Denk dak dan maar liever naar een ander land verhuis..
Waarschuw beheerder
Ik vind Pim Fortuyn echt een vaag figuur...maar ik kan wel begrijpen waarom sommigen zijn gedachtes goed vinden...hij zegt idd wat heel veel mensen hier in Nederland denken, maar niet vrijuit durven te zeggen, maar toch bijf ik het een vage knakker vinden:)

Waarschuw beheerder
donateur
Met wie op deze aardkloot zou je graag ruilen dan?
Ik denk namelijk dat je met 80% van de wereldbevolking niet van situatie wilt wisselen.
Waarschuw beheerder
Die Pim kan zichzelf aardig verkopen en je ziet dat er veel mensen intrappen, maar als je het mij vraagt is hij gewoon een tweede Adolf... Ik stem dus zeker niet op hem!
Waarschuw beheerder
donateur
moej hier ff kijke....
http://www.grapes.nu/mailview.asp?id=32@@6@@ok
is egt grappig......

maar tog stem ik op m........
Waarschuw beheerder
donateur
Pim zegt idd heel veel wat de gemiddelde nederlander ook denkt maar niet op die manier durft te zeggen.
Pim zegt het alleen soms op een erg botte manier wat sommige mensen voor het hoofd stoot. Maar ik vind dat hij wel gelijk heeft, ook al kan hij heel lomp uit de hoek komen.

liefs, Nadja
Waarschuw beheerder
donateur
ja..dat is ook het enige wat ons Pimmeke goeddoet....'zeggen wat we denken'

meer kan hij echt niet doen hoor...

als ik allemaal praatjes/ideeën op zou hangen die jullie aanstaan, stemmen jullie dan ook op mij?
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ik denk het wel :) misschien gaat pim wel hele andere ideeen uitvoeren als ie eenmaal aan de 'macht' is.. wie weet ... :S
Waarschuw beheerder
weet je wat lache zou zijn...

een gabberliedje met bijv als titel
"Daar is Pimmetje"
of een beat dat zo gaat
"PIM!!PIM!!PIM!!PIM!!PIM!!PIM!!PIMP"

of son piratenzenderliedje
"ooh die pimmmm
traaa la la laaaaaaaaaaa
ik hou toch z:O:O:O:O van je lieve pimmmmm
laaaa la laaaaaaaa la laaaaaaaaaa"

da lijkt me eg lache :D
Waarschuw beheerder
ik vind pim maar een triest figuur en vind iedereen maar een beetje stoer doen dat ze op hem gaan stemmen.
ze weten volgens mij niet eens wat hij allemaal PRECIES wil en gaan alleen maar uit van dat probleem met die buitenlanders.
beetje kortzichtig niet?
Ik vind het maar een klootzak die pim, wie stemt er nou in godsnaam op een gast die een beetje voor de grap het Heil Hitler teken loopt te doen.
dan ben je gewoon ziek vind ik.
Tuurlijk is er een probleem hier met buitenlanders etc maar om alleen om die reden alleen maar op die eikel te stemmen dat vind ik echt dom.
kim heeft gesproken

Waarschuw beheerder
mjah ik vind dat pimmetje een paar goede dingen heeft en hij zegt dingen die een hoop mensen in NL denken daarom is hij zo populair maar ik ben het zeker niet met al zijn standpunten eens.

mahjah zo heb iedereen weer een andere mening over hoe het hier in nederland moet gaan
Waarschuw beheerder
donateur
hey into change.. geloof dat pimmetje zelfs al liedje met vader abrahammetje heeft *hehe*
Waarschuw beheerder
COOL!!
da willik eg hore hahahah :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
moet je s op kazaa ofzo zoeken, ik heb t s op tv gezien..

liefs!

Waarschuw beheerder
aangezien ik mijn mening hier al verschillende keren heb laten vallen denk ik niet dat het nodig zal zijn om mijn mening nogmaals te uiten maar ik heb maar 1 ding voor een aantal mensen hier:

waarom kies je niet voor cd (centraal democraten) met dezelfde instelling maar dan met de zekerheid dat het niet adolf achtig gaat worden... dan heb je meteen de zekerheid dat er nagedacht is over oplossingen... want die geven hun wel en pim niet...

leuk wat een weldenkent mens wel niet verandert...
Waarschuw beheerder
2 warezguy...

is dat niet waar de hele politiek om draait ? Om door middel van praatjes mensen voor je te winnen en op die manier aan de macht te komen ... welkom in de democratie.. voor zover we het nog zo mogen noemen .. Als Dhr. Fortuyn zoveel zetels weet te bemachtigen komt dat dan omdat ie zoveel geld heeft ? Als hij dingen kan doen en veel zeggenschap heeft komt dat dan omdat hij zelf zo ontzettend veel doet? NEE ! Dat komt omdat heel veel mensen het bevalt wat hij zegt.. Dus ze stemmen op die partij en daardoor krijgt hij meer macht..

Conclusie : Met praatjes kan je heel ver komen in nederland... maar als het praatjes zijn val je toch wel door de mand

dank u
Waarschuw beheerder
Oke Heidimeisje je heb me over gehaald. Ik ga CD stemmen. Alleen gaat dat denk ik lastig worden.

Ik kan namelijk niet vinden dat deze partij mee gaat doen?? Misschien heb ik het fout wat jij heb dat geleerd maar zelfs op www.politiek.nl staan ze niet tussen de partijen.

Wie helpt me anders kan ik niet stemmen!!

Artiest Jakuza
Waarschuw beheerder
Ik ga strax lekker op Unie 55+ stemmen. Nou goed ? Elke partij die een naam heeft die naar kaas klinkt moet wel vet zijn. Bovendien is 55+ kaas ook supervet, duzz dit bewijst zichzelf wel.

Nou goed ? :D
Waarschuw beheerder
*cd bestaat niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

Klopt als een bus

Waarschuw beheerder
Mooi zo.
Waarschuw beheerder
ik vind die pim echt een domme eikel..hij uit alleen maar kritiek , alsof het er hier in Nederland zo slecht aan toe gaat.
Rot toch op! als je in NL in de goot beland is er een grote kans dat je dat helemaal aan jezelf te danken hebt , er worden hier veel kansen en mogelijkheden aan mensen geboden...en als je dan met je lamme hoofd nog geen leven heb , heb je dat lekker aan jezelf te danken en is het natuurlijk veel makkelijker andere mensen de schuld te geven...zo is t al vaak genoeg fout gegaan in de geschiedenis
Waarschuw beheerder
donateur
2 GodFather:

ja dat snap ik ook wel. maar ik vind het een beetje beangstigend om te zien hoe snel mensen wel niet overschakelen naar iemand zoals Pim. ik bedoel...hij heeft zich toch nog helemaal niet bewezen in de politiek, ja toch?

Waarschuw beheerder
Uhm, ik ga nu niet partij voor Pim nemen, maar daar zit je fout. Hij heeft al bij de PvdA gezeten en volgensmij ook CDA en VVD. Hij heeft jaren lang columns en boeken over politiek geschreven. Most of all, hij is de man die verantwoordelijk is voor onze OV !!!! De staat waar dat ding (weekend/week scheiding) nu in verkeerd is echter gwoon Ritzen's idee. Ik stond ook te kijken toen ik er achter kwam. Mja kennelijk heeft t mannetje toch wel wat goede ideeën (en daarom is t zo jammer dat hij ook van die enorm slechte ideeën heeft).
pim fortuyn heeft inderdaad genoeg goeie ideen dat de media zijn verhalen zo opblaast das gewoon kolder ma goed hij had t inderdaad ook wat subtieler na moete denke voor je dat soort dinge zegt zeker zo iemand as hij weet dat de media smerige rioolrate zijn en wees eens eerlijk vol=vol tog? de mense hier zijn t gewoon zat al dat gezeik de hele tijdmensen die zig hier niet willen aanpasse moete ze der gewoon uitrotte as je in een land woont waar je wil blijfen moet je je gewoon aanpassen aan de normen en waarden van dat land punt
Waarschuw beheerder
Ik stem ook zeker op pim.
het blijft toch familie.
Waarschuw beheerder
2 warezguy

Das inderdaad jammer... En dat is ook het jammer aan het meerendeel van nederland.. Ze kijken niet verder dan hun neus lang is :S
Waarschuw beheerder
wel grappig btw dat ik sommige mensen zie roepen .. ik stem dit of dit.. terwijl ze nog niet eens mogen stemmen :D
Waarschuw beheerder
alsof ALLE buitenlanders zich niet willen aanpassen... er zijn gewoon mensen die niet in hun eigen land KUNNEN blijven , moet je hun de rug toe keren? Dat is voor mij te wreed voor woorden...
De mensen die asiel niet nodig hebben mogen van mij wel weg blijven , en de plaats over laten aan de mensen die het echt nodig hebben
ik zeg ook niet alle buitelanders ik zeg dat buitlanders die zig niet an wille passe moete ze deruit rotte
en mense die egt asiel nodig hebbe moete der ook aan werke om zig aan te passe en als het vol is is het vol gaan ze lekker naar deutsland ofzow

Waarschuw beheerder
Ik stem zeker op hem.
Waarschuw beheerder
haha..:D
ooit gehoord van Wederzijds aanpassen?
aanpassen aan elkaar kan niet vanuit 1 richting komen..

moeje je voorstellen dat er een buitenlander is die zich wil aanpassen aan een nederlander..
als de nederlander geen moeite neemt om die buitenlander te snappen (aanpassen dus)
kan de buitenlander weinig beginnen

net alsof je dan tegen hem zegt
je Moet klimmen op een boom die geen takken heeft om je mee omhoog te trekken..

Waarschuw beheerder
And once again Into Change strikes...

Waarschuw beheerder
Het is toch grote onzin dat als allochtonen niet willen aanpassen, dat Nederlanders zich dan maar aan hun moeten aanpassen ?? :D
wederzijds aanpasse man je ben nie goe wijs ofzow
hunnie komme tog naar nederland laat ze dan ook lekker de normen en waarden van nederland overneme pfffff waar moet dat heen as wij onz nog is aan hun aan moete passe dat vin ik dus helemaal nergens op slaan
nederland in? hup nederlands doen nederlands prate en nederlandse wette nakomen

Waarschuw beheerder
Misschien dat into_Change het heeft over wederzijds begip ?

Maar dat is niet meer als normaal lijkt me.
Waarschuw beheerder
hahaha duveltje..je naam past echt wel bij je
je heb mijn verhaaltje niet goed gelezen en kwakt er maar wat op los..
erg starre visie..
maar geen probleem joh..als je maar lol heb in het leven...
feest er maar op los in je amsterdam
en laat politics zitte..want logisch nadenken doe je niet..
Waarschuw beheerder
kijk mensen die denken dat het allemaal van een kant moet komen hebben het gewoon verkeerd..simple

dit geldt voor welke land dan ook in welke fucking uithoek dan ook hier op dit zwevende bolletje ergens in de ruimte
Waarschuw beheerder
ok je ontmoet iemand voort eerst..

het is niet iemand waar je goede vrienden mee kan worden..want bij jullie eerste gesprek merk je al dat jullie te verschillend zijn

moet je je dan voorstellen dat jullie bij elkaar in een hokje worden gegooid...
dus er is geen andere mogelijkheid dan met elkaar communiceren..want je moet met elkaar leven..

dat kan je alleen maar volhouden als jullie beiden open staan voor de ideeen en gewoontes die de andere heeft..
Waarschuw beheerder
ja maar jammer voor jou berust dit niet op de hedendaagse samenleving... Je kan kiezen met wie je omgaat . Je word nergens toe tot gedwongen .. Wederzijdse aanpassing ben ik het helemaal mee eens maar het kan nooit 50 | 50 zijn omdat hun cultuur te verschillend is . Als jij bij iemand thuiskomt en je geloofd niet in bv Allah ga je toch ook niet meebidden?

Natuurlijk zijn er dingen waar je je wel aan aan kunt passen, maar er zijn grenzen. Een groot probleem is ook nog de criminaliteit en het aanpassingsgedrag van een GEDEELTE van de asielzoekers/buitenlanders. Als je hier komt en na 2 week ben je al in aanraking geweest met justitie omdat je je niet kan gedragen of omdat je een diefstal hebt gepleegd sorry maar dan mag je wat mij betreft oprotten ..
Waarschuw beheerder
donateur
:S hierover al teveel discussies gehad die toch op nix uitlopen
Waarschuw beheerder
godfather|
ja maar jammer voor jou berust dit niet op de hedendaagse samenleving'

jammer voor mij?
jammer voor ons beiden moneer ;)

godfather|
'..maar het kan nooit 50 | 50 zijn omdat hun cultuur te verschillend is'

wat ik liet zien was een voorbeeld voor de mensen die zich niet kunnen inleven in bepaalde situaties..
dat wil niet zeggen dat ik vind dat het 50|50 moet zijn..want zoiets bestaat niet(duhh:D)..die opmerking hoefde je eigenlijk dus niet eens te maken..:)

godfather|
'Als jij bij iemand thuiskomt en je geloofd niet in bv Allah ga je toch ook niet meebidden?'

hier laat je een matige interpretatie zien van wat ik heb gezegd..
alleen het feit al dat je zon zin hier plaatst is.. tjah..ik wil je niet beledige ;);)

oja een goede zin van je

'Natuurlijk zijn er dingen waar je je wel aan aan kunt passen, maar er zijn grenzen'

als we ons concentrere op het eerste gedeelte van je zin..komen we al heeel ver ;):)
Waarschuw beheerder
:) jij haalt zinnen eruit en maakt er een compleet ander verhaal van .. Das niet de bedoeling :p

Dit heb ik expres zo geschreven .. Alles hoort bijelkaar..

En het is geen matige interpertatie omdat ik hier net zoals jij een voorbeeld liet zien voor mensen die zich niet in de situatie kunnen inleven. 50 | 50 kan inderdaad nooit. maar zeg nou zelf.. wat zou jij doen met die crimineeltjes die hier binnen komen ?
Waarschuw beheerder
ik heb niks veranderd aan wat jij hebt gezegd.. en als je goed kijkt ziet je dat :)
als alles bij elkaar hoort zoals jij zegt kan ik het ook niet veranderen..alleen maar deeltjes dr uit lichte

het kwam bij mij zo over alsof jij dacht dat ik vond dat het aanpasse 50|50 moest zijn..dats nou dus opgelost :)

en je vraag is te negatief geladen om te beantwoorden (zonder te veranderen)

ik heb bewust niet gereageerd op het laatste stukje van je verhaal omdat het een probleem is tussen veel meer problemen waar we mee te maken hebben in nederland..
ik zeg niet dat er geen probleem is..
ik zeg dat er meerdere problemen zijn..
en dat hoort bij het leven.. als de ene probleem verdwijnt komt er wel weer een andere..simple..maar waar..
Waarschuw beheerder
Leuke discussie .. alleen vind ik mensen begrijpen en aanpassen twee heeel verschillende dingen ...

Artiest {SHOWLIST artist 61166, 30606}
Waarschuw beheerder
Hey ik denk dat die buitenlanders het hier nog best goed doen met het zich aanpassen aan onze samenleving ik weet niet of er hier mensen wel eens op Curacau maar daar wonen Nederlanders die er al zo'n 10 a 20 jaar zitten en misschien 3 woorden papiamentu spreken hun eigen prive stranden hebben hun eigen buurten en resorts bouwen en zo min mogelijk contact zoeken met de bevolking van daar! wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat wij Nederlanders ons ook helemaal niet zo goed aanpassen in het buitenland en dat die buitenlanders het hier nog wel beter doen!

enne voor de mensen die hier een kans krijgen en die verspelen door bijvoorbeeld het criminele pad op te gaan daar moet streng tegen opgetreden worden ! en zulke mensen verdienen het dan ook niet om hier te blijven!

Waarschuw beheerder
Die moslim vrouwen moeten in plaats van al die doeken zich is wat moderner kleden want ik vind ze er echt niet uitzien.
Waarschuw beheerder
IK vind Pim een uit de hand gelopen weddenschap...

Waarschuw beheerder
donateur
ik stem ook ckerssss op pim
Waarschuw beheerder
technofreak ik zie begrijpen als de eerste stap in het proces van aanpassen
als je niet eens de moeite neemt om te begrijpen zal je je zowieso niet of veel moeilijker kunnen aanpassen
dit geldt niet alleen voor nederlanders..
dit geldt voor iedereen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik stem ook op pim

VOL=VOL

en alle buitnlanders die dan nog komen moeten zich an ons anpassen!
Waarschuw beheerder
ik weet het nie meer...
Waarschuw beheerder
kzie hier hele diepgaande opmerkingen tussenzitten .. Miss londsdale jou intelligentie maakt mij bang. Ik dacht dat ik het domste persoon al een keer tegengekomen was.. maar OMFG hier is weer een nieuwe.. Dat is niet wat hij zegt, verdiep je er eerst eens een keer in voordat je met de kudde meeloopt, schaap
Waarschuw beheerder
godfather :)

mis lonsdelletje :Z

Waarschuw beheerder
Into Change: I totally agree :D

Technofreak: Goh ben ik het ook mee eens :)

Godfather: Tja ;)

Lonsdel: Laat maar zitten weetjewel. Dat soort mensen.... *Gaap* *Ga ergens in een hoek zitten en verveel me niet, ik word zo moe van je dat ik bijna in een coma val*

Waarschuw beheerder
Amsterduivel: aanpassen aan 'onze' normen en waarden?! Welke dan? Die van jou en mij verschillen al als dag en nacht... :s
En als je de gemiddelde normen en waarden gaat standaard gaat nemen: volgens mij pas jij daar ook niet helemaal bij... sorry....
Waarschuw beheerder
waar kom jij vandaan?...weet je niet eens wat normen&waarden zijn.
jij loopt zeker op het platte-land rond elke dag.
dan heb je niet veel normen&waarden nodig!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jezus ik geef 1 keer mijn mening en als jullie
er nie mee eens zijn worden jullie kwaad he weetje

STIK MET DEZE KUT SITE!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kijk eerst eens naar jullie zelf jho!!
volgens mij zijn jullie zelf nie goed!!!

Waarschuw beheerder
Heeej Tictacticus: pak er eens een woordenboek bij man... Voor de rest: superreply! Echt waar, zeker erg lang over nagedacht, hmmmpfffff :S (dumbass)

Waarschuw beheerder
Woordenboeken moeten andere mensen maar kopen!
Waarschuw beheerder
Miss Londsdale...

laat maar

:D
Waarschuw beheerder
ow toch maar :D

[img]http://www.aslplz.com/sapics/dumb_people.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Godfather: :D
Amsterduivel: kijk ff bij het plaatje van Godfather, in de post hierboven! :D
Waarschuw beheerder
haha :D
Waarschuw beheerder
wel vet sayinkie van Amsterduivel - AMSTERDAM RULEZ
Waarschuw beheerder
wel vet sayinkie van Amsterduivel - AMSTERDAM RULEZ

%-)

Waarschuw beheerder
Into Change: :D HAHAHAHA :D

EastSideGait: Again i agree.

Lonsdel: *Snurk* *Plz remove yourself from the vicinity, you have an extremely annoying personality*
Waarschuw beheerder
Met stem heeft ie in ieder geval!!

Groetjes L.
Waarschuw beheerder
en die van mij ook !!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ik had eerst wel willen stemmen op hem... als een soort tegen stem tegen de rest,
maar nu komt hij wel met heel erg vage dingen.
zoals mensen die kanker of andere aandoeningen hebbe moeten de ww in en meer van dat soort shit!! hij is dus egt wel Krank im kopf!!!!!
Waarschuw beheerder
jah idd af en toe zegt hij wel heel erg vage dingen, sommige dingen geef ik hem wel gelijk maar andere zijn weer echt fout maar ja die verkiezingen boeien me toch niet dus..
Waarschuw beheerder
mensen die op pim stemmen zijn gewoon heel erg egoistich en denken niet na over de gevolgen van hun stem

weg met pim !

Waarschuw beheerder
We zullen zien idd, mensen als Eastsidegait en Into_change hebben mooie praatjes..

Dat is alles wat ze hebben, ik zou zeggen kijk eens naar de praktijk, daar houden die praatjes geen stand :D

We zullen met de verkiezingen zien ...

Waarschuw beheerder
En Impulzzie je weet niet waar je het over hebt, ga dan niet zomaar onzin lopen posten :S

Waarschuw beheerder
hoezo heb ik praatjes dan? leg uit.....

Waarschuw beheerder
Kweenie.
Vond hem eerst ook wel wat. Maar hij zegt nu echt enge dingen. Kweenie. Ik ga het nog aankijken, maar ik denk niet dat de man mijn stem nog krijgt.
Waarschuw beheerder
donateur
pim fortuyn ga ik zeker stemmuh....nnp of nvu zijn partij-en met de extremere gedachte maar worden door de alledaagse mensuh gezien als opvolgers van hitler.[dit niet zonder reduh]
pimfortuyn die het tot nu toe alleen hardop durft te zeggen wat veel mensen denken,,....heeft dus veel meer kans dan de nvu of nnp ook al willen zij ook de kraan van de buitenlanders even dichtgooien...alleen pakken ze het TE extreem aan..

Pim fortuyn daarintegen heeft een leuke babbel goeie uitstraling en kwam in de kijkers toen hij zei dat nederlannd te druk was [ en dus niet vol] en dat de asielzoekers er echt niet meer bijkonden want anders moesten er natuurgebieden van ONS nederlanders of je achtertuin[ al bekend als EGOisten] worden opgeofferd....

als je dus als zo in de spotlights komt kunnen gewoon veel mensen al veel van je hebbuh....

ik ga dus zeker op hem stemmuh...want nederland is inderdaad vol...bomvol met mensen die zich niet aan onze regels kunnen houden...de gevangenissen zieten hier bomvol...maar 99% is allochtoon.....
kijk en hier moeten regels voor komen.....
en zo nog 1000 dingen waarvan ik vind dat het niet klopt met de verhouding nederlander allochtoon...
Waarschuw beheerder
donateur
DUSSSSSSSS......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ik ben het helemaal met je eens!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img]http://www.smilies.nl/tales/alienred.gif[/img]

Pim aan de macht!!
Waarschuw beheerder
thextc

We zullen zien idd, mensen als Eastsidegait en Into_change hebben mooie praatjes..

Dat is alles wat ze hebben, ik zou zeggen kijk eens naar de praktijk, daar houden die praatjes geen stand
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dank je dat je ons 'praatjes' mooi vindt...
want 'praatjes' zijn de enige dat we hier kunnen hebben..
'praatjes' zijn ook de enige dat jij kan hebben..
ik hoop dat je ze mooi kan maken..
want wat je daar heb gezegd is naast niet mooi ook nog totale bullshit..
als jij je mededeling kan uitleggen, kan ik en iedereen samen met mij pas snappen wat je bedoelt..
zolang je dat niet doet..
bestaat je opmerking niet..
neem maar een voorbeeld van wat gait EN ik hebben gezegd en laat zien wat jij daarvan vind..
zodat we zien dat je ons 'praatjes' snapt..
misschien kan je ons zelfs overhalen..
Waarschuw beheerder
tha real gabbabitch bij een andere topic ("Op wie gaan jullie stemmuh?")

kijk mensuh gaan pimfortuyn stemmuh...de reduh....nvu of nnp hebbuh misschien kans op 1 of 2 zetels maar meer ook niet stem je allemaal op pimfortuyn nou kijk eeens.....die krijgt waarschijnlijk veel zetels..en kan dus ook echt wat gaan doen...toch denk ik laat np nvu maar een paar zetels krijgen....dit combineren met pimfortuyn en het gaat heerlijk met nederland!

ik heb 1 vraagje aan jou...
vind jij jezelf een rascist
ja of nee
Waarschuw beheerder
die knipoog hoort daar niet

Waarschuw beheerder
donateur
ok oz heeft ze bek nu wel lang genoeg gehouden over dit onderwerp, dus ik ga ff flink modderen :-)

ik lees de meest idiote argumenten die er maar mogelijk zijn, die mensen aanzetten om op pim te stemmen....ja pim zegt dit sus en zo....allemaal bullshit die mafkees heeft niet eens normale plannen gemaakt om het te kunnen waarborgen...en om eerlijk te zijn ik die alle domme kortzichtige figuren erin trappen...

voorbeeld

dit werd vlak voordat ik ging posten gezegd.
--------------
ik ga dus zeker op hem stemmuh...want nederland is inderdaad vol...bomvol met mensen die zich niet aan onze regels kunnen houden...de gevangenissen zieten hier bomvol...maar 99% is allochtoon.....
kijk en hier moeten regels voor komen.....
en zo nog 1000 dingen waarvan ik vind dat het niet klopt met de verhouding nederlander allochtoon...
----------------------------
Tuurlijk is nederland vol, maar jou achtertuin zal heus niet geofferd moeten worden hoor :-D....gevangenissen bomvol whahaha erg lache dit en 99% nog allochtoon ook....waar haal je het getal 99 vandaan? Dit klopt namelijk totaal niet :-) het zijn ronduit veel nederlanders die in de bajes zitte en er zitte ook wel allochtonen bij.

en er zijn nog 1000 dingen waarmee je het niet eens bent tot de verhouding NL en allchtoon ....
LICHT ZE DAN TOE ipv zo suf te brabbelen.

greetz oz
Waarschuw beheerder
ozz.. De gevangnissen zijn bomvol.. Dat is een feit. 99% is niet allochtoon... nee 78% is allochtoon ..Net gezien op tv :D

En inderdaad.. niet iedereen heeft al te snuggere replies maar leg je daar maar bij neer :D

Waarschuw beheerder
donateur
shut up youssef :-P

Waarschuw beheerder
99% van de criminaliteit wordt gepleegd door *#&#&@*@ alochtonen hier in Rotterdam

Ik denk dat succes van pimmetje hier een heel groot deel mee te maken heeft.

Oppakken bij herhaling het land uit !!

jullie zijn te gast gedraag je dan ook daarna

Waarschuw beheerder
donateur
mensen vergeten wel vaak dat 'allochtonen' vaak ook 'nederlander' bij wet zijn, dus daar kan je niets aan doen, maar degenen die hier WERKELIJK TE GAST zijn mogen van mij bij overtreding eruitgekickt worden, zonder pardon. vermeld dit duidelijk als iemand hier 'op bezoek' komt en wettelijk gezien, en sociaal heb je de regels goed vastgesteld, en er zijn geen misschiens of mogelijks meer die dit land al 8 jaar teisteren in justitiele kringen

(wow, toch puik stukkie van mij:D)

Waarschuw beheerder
donateur
2 SalmiaKie:

je bent egt zo een suffe meeloper..heb de klok wel horen luiden maar weet totaal niet waar de klepel hangt.. iemand zegt dat en jij doet vrolijk mee. JA IK BEN TURK.. IK BEN HIER GEBOREN EN GEINTEGREERD...maar nutteloze argumenten zoals het land uit..dat is pure onzin...niemand heeft in nederland het recht om onzin en criminaliteit uit te halen....maar als allochtonen het doen hoppa trug naar t vaderland? weet je dat is net zoiets dat als ik zou zeggen weet je de eerste x een waarschuwing voor de nederlanders en de 2e x een doodsstraf..opgeruimd staat netjes-->DAT SLAAT OOK OP POEP..dus beargumenteer je standpunt reëel of houdt gewoon je kop dicht sufkut !

greetz oz
Waarschuw beheerder
Pim Fortuyn is een pseudo-intellectueel die zichzelf heel wat vind. Hij schrijft boeken, draagt een maatpak, rookt sigaren en noemt zichzelf professor. Neemt niet weg dat zijn diepgang ver te zoeken is. Hij haalt continue 'foute' citaten aan om zijn diepgang mee te etaleren. De oplossingen die hij heeft voor de problemen in de Nderlandse samenleving slaan werkelijk nergens op.
Om een voorbeeld te noemen: Als Pim Fortuyn aan de macht komt zullen kankerpatienten buiten de WAO valllen.
Hij heeft geen kandidaten, geen partijprogramma en geen haar. Dat kun je toch niet serieus nemen! Ik ben het met jullie eens dat hij heel goed de problemen in de Nederlandse maatschappij weet aan te stippen. Maar oplossingen heeft hij niet! Problemen in de gezondsheidszorg en bij de NS (dit is NIET de Nier Stichting!) komen echt niet van 'etnische minderheden.'

Kijk, persoonlijk heb ik niet zoveel last van die buitenlanders. Zolang ze maar werken is het mij allang goed! Doen ze dit niet dan moet je ze net zo behandelen als andere Nederlanders. Ik geloof echt dat een multi-culturele samenleving een cultuur als geheel verrijkt. Ik snap alleen niet waarom iedereen wil dat buitenlanders gaan intigreren! Dan krijg je JUIST een 'mono-culturele' samenleving. Kijk van mij hoeven die Turken echt geen hutspot te gaan eten, net zoals ik niet zit te wachten op gebakken rat.
Blablablabla....

The Jumping Queen says: "At your service!"
Waarschuw beheerder
Ik vind dat het gros van de bevolking om de verkeerde reden op Pim stemt.
Denk je aan Pim dan is het eerste wat in je op komt "vreemdelingen beleid" en dat is toch wel vreemd.
Omdat het zo'n hot item is (en dat weet meneer Fortuyn) hapt iedereen net of het een warm broodje is.
Ik kan me nog goed herinneren toen mensen een ene Haider veroordeelde toen hij een grote schoonmaak in eigen land wou maken.
Maar iedereen stemt op Fortuyn om zijn punten tegen buitenlanders en dat is precies datgene wat hij niet helemaal waar kan maken. Zijn visie betekend een radicale verandering in het hedendaagse en dat is op dit moment gewoon niet haalbaar.
Waarschuw beheerder
HA ha pim is tof beter dat hij zo veel zetels heeft gehaald lang leven pim 8)
Waarschuw beheerder
donateur
laten we het erophouden dat ik me aan een heeeeel groot deel van de allochtonen die hier in nederland zo erg irriteer dat ik ze het het liefste allemaal zou willen opsluiten....

en dan ga je inderdaad snel iedereen over 1 kam scheren ook ik....en wat dat betreft ben ik dus wel racisctisch, tenminste tegen over hun...
aan de andere kant heb ik geen problemen met de mensen die hier gewoon hun werk doen,..niet te veel kinderen maken en zich aan onze regels houden...!
we hebben ze niet voor niks hierheen gehaald..en waren nodig om nederland welvarend te houden..[wegens banentekort]en dit vind ik weer niet racistisch klinken...

dus trek zelf maar je conclusie

Waarschuw beheerder
donateur
die conclusie heb ik al getrokken hoor meid.t was een banen overschot wat er toen was en niet een tekort..

beetje dom :-p

maar maakt nie uit even goede vriende ;-)

zolang ik maar weet wat ik wel ben :-)

Waarschuw beheerder
Ozzie

je voelt je aangesproken, en dat zou ik ook doen als ik turks ben.
Maar Ik woon in Rotterdam en de cijfers wijzen het toch uit dat de allochtonen zich als enigste groep schuldig maken aan criminaliteit aan het feit dat wij nederlandse rotterdammers niet meer veilig over straat kunnen.

Zo voelen wij, zo denken wij, wij hopen door pim dat er eindelijk wat aan gedaan aan die ontspoorde allochtonen.

Slaap lekker ozzie in ons niet meer zo tolerante land

Waarschuw beheerder
donateur
en waar slaat de opmerking op : niet te veel kinderen maken?

POEP

ik kom zelf uit een gezin van 2 kids..ik en me zussie en dat vind jij teveel?

wie ben jij om dingen te bepalen?

"we hebben jullie hierheen gehaald" zeg je...nou ik kan je zeggen jij hebt geen ene reet gedaan aan het naar nederland halen van allochtonen...toen lag jij waarschijnlijk nog in de kinderwieg of je bestond nog niet eens...

maar jah je hebt kanker buitenlanders, dat weet ik ook wel en die kunnen zelfs van mij de schurft krijgen...maar er zitten ook voldoende goede tussen. Wat mensen zoals jij eens moeten doen is zich openstellen, zodat je ook wat verder kan kijken dan dat je neus lang is(wat waarschijnlijk niet egt lang is omdat je een vette speed neus hebt ;-)).maar owk dan zie je dat er heel veel verschillende aardige medelanders zijn, en dan weet je ook gelijk dat je niet op die schurft vooroordelen af moet gaan

puke

greetz oz
Waarschuw beheerder
Ik ben het volledig met Ozzie eens. Die opmerking over niet te veel kinderen maken is schandalig. Als je minder buitenlanders naar Nederland wilt laten komen respecteer ik dat volledig, al denk ik er misschien anders over.

De allochtonen die hier al wonen zijn echter doodnormale Nederlanders (tenzij ze illegaal zijn), en hebben dus dezelfde rechten als iedere andere Nederlander. En dus zeker evenveel recht op zoiets basaals als het krijgen van kinderen.
Waarschuw beheerder
volledig met je eens Real GabbaHBitchie !!!!!!!!!!!!!!!!!:)

Waarschuw beheerder
donateur
Pim is gewoon de beste!!!!!! Mijn stem heeft ie!!!!! Jammer dat ik niet in rotterdam woon anders had ik gisteren ook op hem gestemt! Hij zegt tenminste waar het op staat en zegt niet de standaart dingen zoals al die andere partijen............en hij spreekt de waarheid!!!!
en nee der is geen probleem met marrokaanse jongeren in heel het land?????? pffff van turken hep ik vaak geen last mense denke al gauw aan turk omdat t lekker in mond ligt maar in feite zijn t marrokanen die veels teveel shit uithale hiero en daar ken je lang of kort over lulle maar die gaste kunne nergens normaal doen niet allemaal natuurlijk maar grotendeels wel je ken hier gvd iet eens meer uitgaan of je krijgt al ruzie met zon tyfusimbakciel en voor de rest ist mischien kortzichtig dak op pim stem maar hijs zowat de enige die der wat an wil doen en de rest heeft de afgelope jare al aardig verneukt en niet alleen over het asielzoekersbeleid ze hebbe der gewoon een potje van gemaakt (zwaar verneukt) maar goed we zulle eens zien as pim 18 zetels krijgt of meer :D wat er dan gebeure gaat

Waarschuw beheerder
Jumping queen, triest dat jij al je kennis van Pim Fortuyn uit "Barend en van Dorp" moet halen..

Probeer de volgende keer dat je zoiets doet het wel in je eigen woorden te vertellen anders valt het zo op he :D :D :D

JAMMER DAN !!

En iedereen die schreeuwt dat de Lijst Fortuyn geen programma heeft, moet zich maar eens wat meer verdiepen in de diverse uitspraken van Dhr. Fortuyn om erachter te komen wat zijn standpunten zijn.

Waarschuw beheerder
Ik ben er eigenlijk een beetje van geschrokken dat er zoveel Nederlanders zijn die er hetzelfde over denken als ik. En steeds word er maar gezegt Pim fortuyn weet precies wat Nederland wil horen. Dat vind ik dus echt belachelijk, want er is geen politieke partij die bepaalde ideen bedenkt met als doel dat elke Nederlander het daarmee oneens is, en elke politieke partij is er mee bezig om met zijn ideen op het gevoel van Nederlanders in te spelen. En als je op het gevoel van heel veel Nederlanders weet in te spelen, dan heb je volgens mij hele goeie ideen.

En ik ben het helemaal met je eens aMsTeRdUiVeL!!!

Waarschuw beheerder
En hij heeft wel kandidaten btw.. :)

En over de WAO, mensen die Fortuyn nu aanvallen omdat hij met een oplossing probeert te komen voor dit probleem zijn laf en goedkoop bezig..

Richt je commentaar liever op die duizenden die hier al jaren MISBRUIK van maken. Dat zijn zijn de mensen die dwingen tot dit soort standpunten !!
Waarschuw beheerder
donateur
ook ik maak wel eens foutjuhs...en misschien wel meerdere maar goed je weet wat ik bedoel toch....slimmerik....
Waarschuw beheerder
donateur
over te veel kinderen, hier in nederland zijn er erg vrije regels en als er dus grote gezinnen zijn hebben de ouders minder toezicht op de kinderen waardoor de kans groter is dat ze ontsporen......
maar das mijn mening en ik zeg dus ook niet te veel kinderen, wil niet zeggen dat ze dat allemaal doen!
Waarschuw beheerder
denk wat je wil denken..

weet een ding..
mensen die hun geest als nest gebruiken voor slechte gedachten zullen slechtheid over zich heen krijgen..

dit is een feit

dat jumping queen haar verhaal ergens vandaan heeft verandert niks aan de inhoud..
je aanval is slecht..

the xtc ik vind je profielpic wel bij je passen.
verstop je maar..
en niet alleen jij..maar iedereen zoals jij (bijv gabbahbitch)
zal ik jullie wat zeggen...
jullie zijn gewoon BANG.......bang voor confrontatie..

stelletje kinderen

steun je vaderfiguur...
steun hem die zegt dat hij wat aan je problemen kan doen....geef hem macht..
kind..
laat je misleiden....
volg de kinderlokker die doet alsof hij je pappa is...

een zin die jullie graag gebruiken:

we zullen zien
Waarschuw beheerder
donateur
vertel me eens dan waarom ik me moet verstoppen.......

Waarschuw beheerder
He I.C. ik heb me rot gelachen, want wat jij hebt gepost is echt complete onzin. En dat wij de zin: we zullen zien vaak gebruiken is niet zo want, ik zie het namelijk al en volgens mij heel Nederland. En je mag mij wel is uitleggen wat je nou bedoelt met de zin 'jullie zijn gewoon bang' want volgens mij ben jij juist bang voor de snelst groeiende party in Nederland.
Waarschuw beheerder
dat jij mijn verhaal onzin vind is jouw mening...en ik kan het ook niet anders verwachten van jouw soort (DOM VOLK)

jullie zijn bang voor verandering..
jullie zijn bang voor het voor jullie vreemde..
(wat net zo erg is..is dat er allochtonen zijn de dezelfde problemen hebben..ZWAK)

jullie zijn bang..voor allochtonen en wat ze met zich meebrengen
(culturen die jullie afschrikken terwijl het jullie cultuur kan verrijken en het ook doet..nederlanders EN allochtonen moeten inzien dat het ONS cultuur is|wordt..)

jullie zijn bang omdat er persee een persoon in de publiciteit moet komen om drvoor te zorgen dat jullie je opgekropte gevoelens kunnen uiten (dmv stemmen en bijv BLABLA posten bij dit soort sites..)
jullie verstoppen je achter fortuyn..

allochtonen EN nederlanders kunnen dus behoorlijk Kortzichtig zijn (ook een woord dat veel gebruikt wordt en hier zeker van toepassing is)

het feit dat mneertje pim veel aanhang heeft laat zien dat er mensen zijn die gewoon Verkeerd nadenken over de samen-leving..
en over wat voor soort beslissingen er genomen moeten worden

ik ben benieuwd hoe het zal gaan.. ik vind het wel grappig..

Waarschuw beheerder
donateur
hoewel ik het met je eens ben dat veel mensen om verkeerde redenen op hem stemmen, ben ik het niet met je eens dat de gedachtegoed van dhr fortuyn nou zou slecht is. een aantal zaken ben ik het niet mee eens, maar veel zaken wel. zoals ik elders al heb aangeduid vind ik dat je moet stemmen op de partij/persoon die HET MEEST bij je past qua ideeen.

overigens spreek ik mezelf tegen, want ik stem waarschijnlijk VVD.....

ps: mag ik aan mensen die NIET pim stemmen, vragen wat ze WEL stemmen, en waarom, in het bijzonder mensen die het felst tegen zijn (zoals I.C.)
Waarschuw beheerder
donateur
Groen links!
Waarschuw beheerder
ik stem ook op hem.... ook al heeft hij geen progamma..... al die andere hebben wel een progamma maar daar doen ze nooit iets mee, dus kan je netzogoed geen progamma hebben toch ??

Waarschuw beheerder
*GAAP*

*Wandelt weg van eindeloze compleet nutteloze discussie en valt halverwege omver omdat het zo ontzettend saai, slaapverwekkend en nutteloos was*

Waarschuw beheerder
*Droomt over een forum waar dit soort nutteloze discussie niet voorkomt en waar iedereen gwoon lekker het over feesten heeft enzovoort (waar deze site ook voor opgericht is, stelletje politiek junx)*

Waarschuw beheerder
naaah jakuza...

het kan niet alleen maar happy happy joy joy zijn..
maar een goede afweging tussen :( en :D en alles drtussen is wel een goed ideaal om na te streve jah
Waarschuw beheerder
AMSTERDUIVEL: 1 maart 2002 18:52

hoe we t hier hebbe? hebbe we t zow lekker hier dan? pffff
------------

Ik dacht dat jij een topic gestart was over hoe geweldig Amsterdan is, hoe goed multicultureel is en hoe trots je bent om er te mogen wonen???

Dus als Pim zegt: VOL=VOL, geen buitenlanders erbij (wat hij overigens noooooit in die context en met die betekenis gezegd heeft) dan ben je het met je eens???

Dan hou je niet alleen jezelf voor de gek, maar vooral ook ONS...en dat is een kwalijke zaak...

Een tegenpool in het cabinet, in de vorm van Pim is een goede zaak denk ik, maar er moeten andere partijen bij zijn om niet alles te laten uitlopen op een Fiasco...IK ben blij dat die andere partijen er zijn...dat zorgt voor een evenwicht waar Nederland aan toe is...Maar dat betekent dat IK niet ga stemmen op PIM, want 15 zetels lijkt me tegenpool voldoende...

Gegroet,

Waarschuw beheerder
fortuyn in het kabinet lijkt me al geen goed idee b&b... een beetje oppositie is altijd goed, maar ik moet er niet aan denken dat die man gaat meeregeren..maar dat geldt ook voor de partij waar ik op stem: de sp... (en om iedereen voor te zijn: ik stem dus op de sp omdat ik vind dat er ook een sterke linkse oppositie moet zijn in deze tijd van enorme groei aan de rechterkant)
Waarschuw beheerder
wat ik wel nog ff kwijtwil:

Door de komst van PIM, door het debat dat volgde op de gemeenteraadsverkiezingen en door de manier waarop de zittende regering daarop reageerde, ben ik ernstig gaan twijfelen aan de competenties en het vermogen tot regeren van de zittende coalitie...

Als zij niet eens het hoofd kunnen bieden aan een PROBLEEM als Fortuyn, en als kleine kinderen waarvan hun bal is afgepakt hun verlies accepteren, hoe kunnen zij dan in godsnaam zijn, waar hun party voor staat?

Deze twee FEITEN maakt het er niet makkelijker op om Uberhaupt nog te besluiten om te gaan kiezen...

Ik weet inmiddels op wie ik niet wil stemmen, maar een alternatief is er niet...niet een alternatief dat voldoende mankracht oplevert om mensen als Fortuyn, waar ik het overigens lang niet altijd mee oneens ben, een partijdig gevecht te bieden...

zo, dat is wat ik wilde zeggen, daar bij die molen, die mooie molen....(door H. Teeuwen)

Nu alles toch mogelijk is in de politiek (Andre Hazes heeft een zetel???) dan mag de zanger van dat nummer ook de politiek wel in...valt er nog wat te laggen...:D

Doe uw voordeel met de wijsheid van het platteland (Jakuza, ESG)...

Waarschuw beheerder
Doe uw voordeel met de wijsheid van het platteland (Jakuza, ESG)...

----------------------------------------

hoe bedoel je dat?

en er zijn natuurlijk nog meer partijen he, b&b? jou een beetje kennende is leefbaar nederland wel iets! en anders ga je toch zelf de politiek in? :D mijn stem heb je (hoewel ik het met je programma waarschijnlijk niet eens zou zijn, hehe ;))
Waarschuw beheerder
dat ESG en jakuza wijze woorden spreken en ikm doe hopeloos me best me daarbij aan te sluiten...

helaas is 1 stem nie genoeg GAIT, en ik denk dat je je vergist in hoe je over mijn programma zou denken....regeren is anders dan zeggen wat je vindt he

Waarschuw beheerder
B&B, u bent van harte welkom om gwoon weg te wandelen van deze enorme boel geziek op een plek waar het niet hoort. Politieke discussie, prima. Maar niet hier. Daar hoor ik al gnoeg over in de collegezaal :(.

N Thx trouwens :D.
Waarschuw beheerder
bij deze...ik ergerde me nogal aan die Amsterduivel die op de gekste plekken opduikt met geziek en uitlatingen die via zijn ruftbek onze aarde besmeur'n haha...

aju
Waarschuw beheerder
zal ik ook eens een mening geven. om te beginnen ga ik ook op pimmetje stemmen. zou ik niet op pim stemmen dan ga ik helemaal niet stemmen.

het gros van de nederlanders heeft het helemaal gehad met het huidige paarse kabinet wat niet veel meer inhoudt dan achterbaks debateren met een hoog "sorry" en "doofpot"mentaliteit.
het is goed dat meneer Kok uit zichzelf weggaat want het is wel nodig ook. en wie krijgen we dan als premier? voor zover het er nu uitziet wordt het dan die melkert of dijkstal. nou daar zijn we klaar mee. net zulke schijnheilige mooipraters.
nu pim in de schijnwerpers staat worden ze ineens ook wat harder. jarenlang hebben ze alles in dit land laten verloederen en niet veel durven zeggen omdat ze bang waren afgeslacht te worden in de media. pim heeft in principe niks te verliezen en zegt gewoon recht voor zijn raap wat ie ervan vindt. en dat spreekt de mensen aan. duidelijkheid en eerlijkheid.
er zijn veel problemen in dit land wat betreft de zorg, criminaliteit en veiligheid, asielzoekersbeleid, de files en de NS enz enz.
en nee, pim zal dat heus niet allemaal op kunnen lossen maar de afgelopen 8 jaar is het er ook niet beter op geworden. dus als we gewoon op de oude voet doorgaan en al gasten in den haag gewoon op hun plekkie laten zitten zal het dan nu de komende jaren ineens wel allemaal wat beter gaan? lijkt me niet.
praatjes vullen geen gaatjes. dit geldt zowel voor pim als voor het huidige kabinet. we hebben al genoeg praatjes te verduren gehad.
door pim zal er eindelijk eens een politieke windhoos door den haag waaien wat nu wel eens nodig is.
voor de rest ben ik geen racist met hitler gedachtes maar vindt wel dat nederland een beetje vol begint te raken. we zijn maar een klein land en ergens moet er een grens worden getrokken.
de politie heeft zijn handen vol aan de huidige criminaliteit en meer kan er gewoon niet bij.
Waarschuw beheerder
GUIDO?

Net als jij kijk ik graag actualiteiten rubrieken en citeer ik daar graag uit...

Ik ben ook wel eens met wat je zegt, maar:
1. Een premier regeert niet
2. Paars heeft ook veel goeds gedaan, al ben ik voor een wissel van de wacht
3. verder heb je gelijk...maar om Pim nu als premier te bombarderen>?...met een beetje geluk mag hij het niet eens...

we volgen de actualiteit maar en discussieren deze week weer verder!..

Tot ziens :D

Waarschuw beheerder
B: jawel hoor, een premier is de juist minister-president van de regering...

Guido: '..het gros van de nederlanders heeft het helemaal gehad met het huidige paarse kabinet ..'

mwoah.. definieer dat gros eens ajb. nog bijna 50% van de kiezers stemt paars... als je nou zou zeggen: '..het gros van de nederlanders stemt geen Fortuyn....' zat je dichter bij de waarheid :D
Waarschuw beheerder
een minister president regeert helemaal niks,...is slechts een functie...het volk regeert...als het goed is...in plaats van hen het parlement...daar is een directeur voor aangesteld, maar die regeert nie...
Waarschuw beheerder
en die 50% van de kiezers die paars stemmen vormen niet genoeg stemmen om een nieuw paars kabinet te krijgen...50% van alle stemmen verdeeld over drie partijen die allen verlies leiden is niet voldoende voor een nieuwe paarse coalitie...

Waarschuw beheerder
B: echt wel! je hebt de regering, die bestaat nog steeds uit koningin + kabinet.... en wie staat er aan het hoofd van het kabinet? de premier (of ook wel minister-president)

Waarschuw beheerder
en 50% halen ze idd niet... ik zei ook:'bijna'. en mochten ze de 50% halen dan is dat theoritisch genoeg....

Waarschuw beheerder
en om nog ff verder te mierenneuken: de premier is zéker niet de directeur van de tweede kamer, dat mocht 'ie willen.. hij heeft totaal nix te zeggen over de volksvertegenwoordiging.. er is een kamervoorzitter die de dagelijkse gang van zaken in de gaten houdt, maar daar blijft het dan ook bij
Waarschuw beheerder
niet...
Waarschuw beheerder
en ik zei geen kabinet, ik zei parlement...als kok iets wil...kan ie dat niet zonder toestemming van een meerderheid erdoor krijgen...dus hij regeert niks

Waarschuw beheerder
kijk, op zo'n antwoord hoop je gewoon, dan weet je dat je gelijk hebt! ;):p
Waarschuw beheerder
precies wat je zegt ;):D

Waarschuw beheerder
ja je kunt ook je eigen invulling aan het woord 'regeren' gaan geven inderdaad! kok is op dit moment de leider van de regering dus ik vind (en dat vind over het algemeen iedereen zo) dat hij regeert (samen met de rest van de REGERING)!
maar als je zegt dat het parlement het moet goedkeuren, en dat kok dus nix regeert dan heb je gelijk! dan zou je ook kunnen zeggen dat de ambtenaren regeren, want als die de nieuwe wetten en regels niet uitvoeren gebeurt er helemaal nix... tja, je hebt gewoon gelijk B, de regering regeert helemaal niet! probeer dit nieuwe inzicht aan iedereen duidelijk te maken, want heel veel mensen wisten dit nog niet.. open een nieuw topic ofzo, haha ;)
Waarschuw beheerder
he B&B. ik weet niet of je suggureerde alsof ik klakkeloos citaties uit een of andere tv show overneem maar dan enige uitleg. ik ben net weer terug van 6 weekjes sri lanka en heb daar nul komma nul tv gezien. ben sinds vrijdag thuis maar heb nog steeds geen tv gezien.
en aagezien ik dus vaak in het buitenland zit ken je me waarschijnlijk niet. vandaar het vraagteken of niet? nou ik zit hier ook al weer een tijdje maar niet zo heavy en dagelijks zoals vele anderen.
en pimmetje hoeft van mij geen premier te worden hoor. als die melkert het dan ook maar niet wordt.
wat ik vooral hoop is dat door de invloed van pim er eens wat meer daden komen ipv van alleen maar mooie woorden.

mzl
Waarschuw beheerder
Ojajoh?
Waarschuw beheerder
he B&B we gaan toch niet cynisch worden toch.
daar zit ik niet op te wachten.
mij maakt het niet uit op wie iedereen stemt.

groetjes

Waarschuw beheerder
donateur
kijk dit zijn tenminste normale discussies in plaats van dat gepoep van anderen over niet te veel allochtonen kinderen maken omdat er ander t zicht wordt verloren..dats volkomen koeienpoep.

Ik vind pim fortuin zelf een enorme zak hoor, met een aazien van schijnheil de jawelste, wat ik ook merk is dat mensen hier maar een beetje "go with the flow" bezig zijn de een zegt pimmetje bla bla poep....gevolgd door de ander die het maar klakkeloos aanneemt terwijl diegene geen hond verstand heeft van wat er staat te gebeuren. Een figuur zoals pim kan naar mijn mening dit land niet in rechte banen krijgen. Daar heeft hij naar mijn mening een gebrek aan kennis ervaring en andereaspecten voor. Wat ik zelfs nog sterker denk is dat als pim zelf enige macht zou krijgen, dat hij waarschijnlijk toch zijn standpunten niet kan nakomen, omdat hij in zijn zieke bolletje met te veel "haat gedachten zit t.o.v. allochtonen".

En ja het paarse kab. in nederland heeft weinig uitgehaald misschien, maar er zijn wel dingen verbeterd...

Ach wat is mijn mening?

Domme ezels zullen zich aan deze steen stoten, en de gevolgen moeten inzien

latah!

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.lijstfortuyn.nl

zegt genoeg.

Veel manieren om geld in te zamelen voor zn partij (heeft dus geen middelen)

Geen kandidaten
Geen partij (content nog onbekend)
Geen punten, plan
3 artikeltjes over de winst in Rotterdam

En dan heb je de officiele LPF gehad, oftewel..hij zegt nx, doet nx en weet nx..behalve dan geld inzamelen via reclames,spelletjes (win prijzen) en oproepen (stort nu uw geld op...)

Waarschuw beheerder
ozzie jij ben een turk, jij voelt dat alleen maar zo.
en je kan schrijven wat je wilt over pim, hij is duidelijk intelligenter dan alles wat dit land naar de klote heeft geholpen.

Maar gelukkig heb je een paar linkse rakkers die met je mening eens zijn.

maar wij zullen de grootste zijn lang leve pim.

watch your back
Waarschuw beheerder
ik stem zeker op fortuin...

ik denk namelijk dat hij toch geen kamermeerderheid krijgt om dat dat gewoon niet mogelijk is omdat de meeste mensen niet op hem zullen stemmen. Verder vind ik dat de manier waarop het nu gaat met dit kabinet nergens over gaan dus moet er maar eens een frisse wind waaien daar in den haag. Ik hoop dat hij veel stemmen krijgt en dat er een keer iets verranderd hier in nederland.
Waarschuw beheerder
salmiejakkes:

"maar wij zullen de grootste zijn lang leve pim.
watch your back"

hihi hooo hooo hahahahhaa
dames en heren!!
kom tot zien!!

alweer bewijz van de positieve invloeden van heer pim!!

go pimmie go pimmie!!

Waarschuw beheerder
idd ic... sterke afsluiter van slampie!

Waarschuw beheerder
donateur
puke stelletje kortzichtige mafkezen
Waarschuw beheerder
ja...
Waarschuw beheerder
kennen jullie het hele verkiezingsprogramma van Pim, of alleen de dingen die jullie willen horen.hij wil bijvoorbeeld dat patienten een eigen bijdrage moeten gaan leven, kan hij makkelijk zeggenmetzijn dikke jaguar. maar voor de vuilnisman of automonteur word dit aanzienlijk moeilijker. en alleenmensen met beroep ziekten worden toegelaten in de WAO. dus met kanker of aids zal je moeten werken tot je dood neervalt. zijn programma is dus vooral op de rijken onder ons gericht. hij krijgt aardig wat stemmen hier op partyflock, dus jullie zullen allemaal weleen goed salaris hebben. ik ben het ermee eens dat het tijd word dat er iets moet veranderen maar dat kan ook niet in een dag. en als ik sommige intervieuws hoor, schrik ik daar ook van. laatst zei hij nog dat hij bijna een jongetje van 17 had gepakt. ben je dan ziek of ziek. Pim zijn punten zijn kortzichtig. hij weet de publieke opini goed te bespelen. maar veel van wat hij zegt klopt van geen kant
Waarschuw beheerder
DAt is natuurlijk lulkoe ik bedoel er moet eigen bijdrage worden geleverd maar dat gaat denk ik via de hoogte van je salaris en ik bedoel die woa shit vinnik aan de ene kant niet goed maar aan de andere kant wel we hebben geloof ik 8 miljoen werkende mensen waarvan er 1 miljoen in de ziekte wet lopen wat klopt er niet.
Ik bedoel er lopen veel mensen in die ziekte wet die geen moer hebben dan moet je naar hen kijken want die verzieken het.
En dat gelul over je moet kijken hoe goed je het hebt.
Tuurlijk hebben we het goed maar het kan altijd beter.
En ik denk dat het best wel kan lukken.
Ik vindt dat Pim best goeie argumenten heeft.
En wat er al gezegd wordt hij komt gewoon af en toe bot uit de hoek mjah zo issie denk ik nou eenmaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Pimmie rulez, hij lult iedereen eruit!! Mijn stem heeft ie!!
Waarschuw beheerder
jah roxx das echt een reden om op hem te stemmen ... Het gaat toch om de welvaart en het welzijn van een land ? En omdat ie "ïedereen" eruit lult (wat ook niet waar is) zou je op hem stemmen ? Dan zou het halve jerry springer kijkende nederland de politiek in kunnen ..

Ik heb me even verdiept in deze man ... Hij wil beroepsmillitairen afschaffen want hij wil dat de jeugd massaal het leger in gaat voor discipline .. Die kale nicht heeft zelf nooit enige vorm van millitaire dienst vervult.. Hij spreekt zichzelf elke week weer tegen en zijn programma verschilt echt nix van dat van paars 4 jaar geleden..

Ik neem al mijn vorige woorden die voor fortuyn zijn terug.. Als je je echt een beetje in hem gaat verdiepen zie je pas wat voor een onwetend mannetje het eigenlijk is..
Waarschuw beheerder
Veel mensen stemmen op hem omdat hij tegen buitenlanders is. Hij komt er ook openlijk voor uit, op zich wel eerlijk. Vrijheid van meningsuiting, heel leuk allemaal. Hij is iemand die kan zeggen, jij mag niet stemmen omdat je een buitenlander bent. Met Pim aan de macht duurt het niet lang meer en mensen met een donkere huidskleur moeten een gele ster dragen en mogen niet naast "echte" nederlanders zitten etc....
Hij heeft vast ook wel een aantal goede ideeën, in ieder geval gehad. Door een aantal uitspraken die hij heeft gedaan, verliest hij respect en waardering bij veel mensen. En je krijgt uiteidelijk dat bepaalde mensen (politici) helemaal niet meer naar hem luisteren, zodat zijn goede ideeën ook niet uitgevoerd worden.
Waarschuw beheerder
Mensen jullie kunnen zeggen wat jullie willen maaarrreehh:

Pim Fortuyn is een waardeloos politicus...maar een zooi dingen die hij zegt is waar.

Waarschuw beheerder
http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/20.gif

Waarschuw beheerder
[img]http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/20.gif[/img]

Waarschuw beheerder
[img]http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/20.gif[/img]

Waarschuw beheerder
ownende sig :)
Waarschuw beheerder
Hmmmmm ik zou niet op hem stemmen... Tis een commerciele grap waar ik alleen maar om kan lachen. De tweede kamer kan absoluut niet met die man samen werken... Hij heeft plannen en gedachtes die niet eens realiseerbaar zijn en jullie stemmen op hem??? Jullie stemmen op een droom op iets wat niet (of niet meer) te verwezenlijken valt. Als ik jullie was zou ik is even verder denken, wat dit voor staartje krijgt... Ruzie in de 2e kamer mensen die opstappen... Een heel nieuwe kamer zonder ervaring die het land moeten gaan besturen en wetten moeten gaan maken.... Er zit geen afgevaardigde van Pim int parlement hoor, dus de wetten die hij bedenkt worden toch niet goedgekeurd.. Want iedereen die nou int parlement en de 2e kamer zitten kotsen zo'n commerciele stunt als Pim uit!!! Tuurlijk heeft die man zijn hele goeie punten en is het daarom heel erg verleidelijk om daarop te stemmen. Maar luister nou eens naar wat andere partijen over hem zeggen... mensen met jarenlange ervaring in de politiek (paars). Ja Nederland is te links, maar dan moet er gewoon een rechtse partij komen die wat stabieler is dan deze man met zijn grote praatjes. Ik weet dus wel dat de komende 4 jaar echt een puinhoop wordt. Ik kan alleen maar me hart vasthouden, dat paars sterk genoeg is om hem eruit te werken, maar wel zijn gedachte meenemen in hun manier van besturen en beslissen, want paars is idd. te mak en te links!
Waarschuw beheerder
Zo das eruit hehehe :p
Waarschuw beheerder
Zow da was wel een lang verhaal zeg, heb het ook nog gelezen, en ben het er helemaal mee eens.

Waarschuw beheerder
ik ben het een beetje met amsterduivel eens
ze moeten de parasieten eruit gooien(dus ook de nederlandse parasieten)
en de mensen die willen werken en hun best doen extra belonen voor hun inzet.
ik bedoel het zo te zeggen ik betaal me helemaal scheel aan die kutbelasting en waar gaat het heen?
naar een uitkering trekker die zegt last van zijn knie te hebben maar toch zie ik hem elke dag voetballen met zijn zoontje 3 uur lang, dan kan je mij niet vertellen dat ie nie kan werken hoor.

mijn stem is dus ook voor pimmetje
groetjes een hardwerkende belasting betaler
Waarschuw beheerder
Ben het met Marie en Bernd eens!! Vooral Marie belicht het van een kant waar niet veel mensen over na denken....
Waarschuw beheerder
Nou maar "hopen" dat al die partydrugs de hersentjes niet tot een erwtje reduceren op de lange termijn, want dat is volgens mij moeilijk uit te leggen als een werk related ziekte-tje...

Ja ik had op hem gestemd omdat hij iets an het buitenlanders probleem ging doen %-)

Dat is maar een deeltje van ze bizarre gedachtegang, maar daarom stemmen een hoop, "niet verder kijkend dan hun ponypackie diep is" wel op die zak hooi.

alvast voordat iedereen over me heen pleurt, ik ben ook niet vies van de gezelligheden ;-)

maar als ik zo alles goed bekijk, mag je hopen dat je een goed betaald baantje krijgt, en houdt want anders ben je de LUL
Nederland wordt Amerika, hebbie geld, top, hebbie minder, jammer johh..
En dat geldt voor scholing, zorg enzz..

"at HIS service"

:Zie
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
de meeste nederlanders stemmen op pim om alleen aan de overheid te laten zien waar ze voor staan. de meeste stemmen maar 1 keer op pim om het kabinet of weet ik veel, die spagettieballen ff te laten schrikken. niet omdat die zo uber geweldig is. hij heeft waanzinnig goede iedeeën, maar daarentegen ook eem paar hele slechte.

Waarschuw beheerder
Ey man jullie zullen wel denken die gozer het ook een kleurtje maar ben wel effe een ras echte nederlander en pimmetje heeft wel gelijk ja nederland is vol helemaal vol...
greetz cootje
Waarschuw beheerder
Jazeker, probleemloos, en zonder enige twijfel, Pim is de man die alles zegt, wat in de huiskamers en in de cafe's besproke wordt.
Mijn stem hebbie ook PIM. Voor het vaderland.
En vrienden: bedankt voor die geweldige weddeschap van 2 keer 100,- HAHAHAHAHA dat is snel verdient!! wanteee... de 5 zetels haaltie zeker wel!! hahaha
wat kunne sommige mensen tog dom zijn he?? ;D
Waarschuw beheerder
inderdaad .... wat kan je jezelf goed belichten in je laatste zin zeg... Zoals al 1000 keer gezegd is, hij bralt wel van alles .. maar hoe het het aanpakt weet ie nog niet... jah zo kan ik het ook ...
Waarschuw beheerder
donateur
pim krijgt ook mijn stem...wil wel eens zien wat deze praatjesmaker werkelijk gedaan krijgt...
eerst zien dan geloven...
en je hoeft niet bang te zijn dat het een tweede adolf wordt want die heeft alle andere partijen uitgeschakeld en toen was hij alleen nog aan de macht..en had je niks meer te kiezen.
en als deze man het niet waarmaakt wat hij zegt, is het zo weer gebeurt met hem....dus...
en wat hij zegt klinkt goed.....eerst zien dan geloven...
en een racist? nee dat is hij niet....ik ook niet en zal ik ook nooit worden..
maar wat hij gewoon wil zeggen als je iets zegt over buitenlanders en het is een FEIT mag je dat niet eens zeggen omdat je anders discrimineerd, nou das belachelijk natuurlijk en in dat opzicht mag die grondwet best iets worden aangepast.
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt zeggen wat je wilt, maar voor Pim bekend werd, konden de meesten onder ons het woord politiek nog niet eens spellen en nu houdt ineens iedereen zich er mee bezig...heeft ie toch vooruitgang geboekt.

Waarschuw beheerder
donateur
@ manke>> wil verder geen zeikert zijn, maar als je iemand voor dom uitmaakt, kan dat beter zonder een overduidelijke spelfout

"dat staad ein bietje domm" :P:P

overigens heb je verder wel gelijk, wat een sukkels dat ze die weddenschap doen:)
Waarschuw beheerder
donateur
lieve ozzi>>>whahaha erg lache dit en 99% nog allochtoon ook....waar haal je het getal 99 vandaan? Dit klopt namelijk totaal niet het zijn ronduit veel nederlanders die in de bajes zitte en er zitte ook wel allochtonen bij.

dat is niet waar...

80% van de nederlandse gevangenissen is buitenlands. en daarmee bedoelen ze alles en iedereen die geen volbloed nederlands is..
die info heb ik gekregen toen ik een excursie heb gemaakt naar een gevangenis.....;)
Waarschuw beheerder
OK, beetje laat met op posts te reageren die aan het begin van de discussie zijn aangevoerd (leeft deze discussie eigenlijk nog??? :P), maar toch; Wat me een beetje opvalt is dat buitenlanders vooral een naam hebben dat ze crimineler zijn dan de gemiddelde autochtoon. Vaak wordt er nog netjes bij gezet dat het niet om ALLE buitenlanders gaat, maar maar een gedeelte ervan. Het feit dat dit soort opmerkingen uberhaupt worden gemaakt maakt al duidelijk dat er al vanuit wordt gegaan dat buitenlanders op de een of andere manier "crimineler" zijn dan Nederlanders. Buitenlanders bevinden zich vaak in sociaal lagere klassen(beetje cru, maar eigenlijk al algemene kennis). Als je binnen de lagere sociale klassen gaat vergelijken, bewijst een heel mooi sociologisch onderzoekje (van het CBS) dat er onder buitenlanders zelfs MINDER criminaliteit is Nederlandse mensen in diezelfde sociale klasse. Trek je eigen conclusies.
Waarschuw beheerder
kijk Dat is information controlart :)

Waarschuw beheerder
hmmm, goeie opmerking, nog nooit zo bekeken... CTRL-art-DEL
Waarschuw beheerder
Nee sorry hij rules nog niet want dat is op dit moment Wim Kok, maar ehh mijn stem krijgt die wel die professor pim

Waarschuw beheerder
hijs geen proffesor toch.....

Waarschuw beheerder
nee klopt, dat zegt hij wel, maar hij is het niet...

Waarschuw beheerder
donateur
ff 200ste reply
Waarschuw beheerder
2 GodFather: Dom, volgens mij begrijp jij de werking van de politiek niej zo goed. Niet alles komt van 1 partij. In de kamer zelf stemmen ze ook over plannen, en worden ze aangepast naar ieder zijn tevredenheid. Hij is goed voor--> Z'n grote mond. Beter dan je mond dicht houden over de dagelijkse problemen toch? want tja dan verandert er al helemaal Nix

Waarschuw beheerder
Het lijkt wel alsof jullie allemaal maar 1 ding zien van Pim. Dat Nederland vol is, maar vergeet niet dat hij ook de ziektenkosten en al die shit wil afschaffen, dus voor mij geen Pim.

Geen WAO, WW en alle andere zorg meer, moet ik binnekort zelf me ziekttekosten gaan betalen :S
Waarschuw beheerder
Eerst von ik m wel goed, hij zegt wat veel mensen denken maar niet durven te zeggen, omdat ze dan meteen als rascist bestemplet worden. Maar nu z'n gehele partijprogramma bekent is.......
dach ut niet!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D
Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon het gewoon beter dat er eindelijk iemand is die zegt wat iedereen denkt maar eigenlijk niet durft te zeggen..

PIM FOR PRESIDENT!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pcies wat Partyganger zegt: "hij zegt wat veel mensen denken maar niet durven te zeggen, omdat ze dan meteen als rascist bestemplet worden. " Dusc ker PIMMETJUH!!!!
Waarschuw beheerder
Goede dingen van Pim:
Hij heeft een aantal taboes doorbroken
Hij heeft de hele politiek wakker geschud
Door hem denken weer veel mensen na over politiek

Slechte dingen van Pim:
Hij heeft geen echt programma, alleen een boek (of heeft hij inmiddels wel een programma in elkaar gedraait?).
Hij kaart wel problemen aan, maar bedenkt en weet zelf geen oplossingen. Makkelijk schreeuwen zo van de zijlijn. De beste stuurlui staan al wal.
Hij heeft geen regeer-ervaring
Er staan een paar nono's op zijn lijst

Conclusie: Misschien wel goed dat hij even wat rond heeft geschreeuwd, maar nu is het tijd dat hij weer opzout want regeren kan hij niet.

Ik moet trouwens zeggen dat ik het eerst alleen maar een irritante domme schreeuwlelijk vond, en nu vind ik dat er ook een paar dingen niet slecht aan hem zijn.

Maar ja, das maar mijn mening:)
Waarschuw beheerder
he koenie tot op zekere hoogte heb je gelijk !! maar als hij nu al weer moet opzouten wat gebeurt er dan in de politiek ? niks want dan is er niemand die tegengas geeft of die z'n bek opentrekt dus kunnen de heren weer gewoon hun gang gaan.

Ik denk dat het beste is een regering waarin Pim mag meewerken maar waarin hij het niet alleen voor het zeggen krijgt.
Waarschuw beheerder
dit is wat mij gebeurde op K-dag:
ik zat in de metro, terug naar huis.
Daar zat een of andere vent uit verweggistan te zingen.
Er komen mensen naast hem zitten, en hij begint een praatje met ze. In het engels. Wij zitten met een half oor mee te luisteren.
Deze man vertelde dat hij al 8 jaar in nederland woonde! Waarom hij geen nederlands sprak?? Daar had hij geen zin in. Waarom woonde hij hier dan?? hij hield van de nederlanders!!
Werkte hij??
NEE, NATUURLIJK NIET!! Hij kijkt wel uit, hij krijgt toch wel geld!!
en dat zei hij letterlijk!!!

En daarom stem ik op Pim!
Waarschuw beheerder
2 fons: Ik denk dat de politiek voorlopig wel weer wakker genoeg is. Als er bij de verkiezingen over 4 jaar weer iemand met een grote bek opstaat is dat denk ik wel weer op tijd genoeg. Er natuurlijk nog zat andere partijen die ook tegengas geven in de regering. Dat zijn namelijk alle partijen die niet samen de regeringscoalitie vormen.

Maar verder is het natuurlijk een utopie van mij dat hij gewoon weer van het toneel verdwijnt. Ik verwacht dat hij gewoon met zijn partij in de regering komt, maar alleen niet als minister president. De andere partijen moeten hier wel op aan sturen. Als ze hem nog langer langs de zijlijn laten schreeuwen lukt het hem waarschijnlijk om nog veel meer kiezers te trekken en wordt hij veel te machtig. Als hij in de regering komt moet hij bijwijzen dat hij zijn geschreeuw waar kan maken en zal hij (gedeeltelijk) op zijn bek gaan.

2 M@r;)ke: Andere partijen zijn ook wel bezig met deze problematiek, heel Nederland baalt ervan als mensen niet werken voor hun geld. Ik denk dat je niet alleen naar dit onderwerp moet kijken bij het stemmen, maar naar een heel partij-programma. Er zijn nog genoeg andere belangrijke dingen, waar ook veel aandacht aan moet worden besteed. Daarnaast heeft Pim een paar hele rare ideeen, zoals over de dienstplicht en de WAO.
Waarschuw beheerder
2 koenie: de andere partijen zijn er nu pas mee bezig, pas nu pim er wat van heeft gezegd!
En ik irriteer me gewoon dood aan die kutbuitenlanders die geen enkele moeite doen zich ook maar enigsins aan te passen aan onze cultuur en onze normen en waarden!
En van de WAO... Daar zitten toch ook veel te veel mensen in??
veel te veel mensen die er niet horen. En voor de kankerpatienten en zo, die horen daar ook nie, daar moet een ANDERE regeling voor worden getroffen, maar ze krijgen wel geld!!!

En die diensplicht, is een sociale dienstplicht, en dat kan absoluut geen kwaad als elke jongere leert was sociaal zijn is. Wat het is om voor iemand te zorgen.
Maar dit is inderdaad een punt wat ik betwijfel, omdat iemand zonder enige motivatie, geen goed werk levert!

Waarschuw beheerder
ben ut compleet met M@r;ke eens......
Waarschuw beheerder
het enige kutte aan die buitenlanders vind ik dat ze je altijd uiklden met hun ogen. als je alleen als meissie bent en je loop langs krijg je altijd van dat ranzige geile gedoe, niks mis met geil.....maar van hun ken ik dat gewoon niet hebben. het is altijd van: he schatje!!! lekker ding en het liefst zitten ze nog aan je ook...ik begrijp echt niet waar sommige het lef vandaan halen weet je! dat hun vrouwen ondergeschikt zijn oke !!

oh nog een tip voor degene die zin heeft:
op stemwijzer.nl kun je ee test doen en dan komt eruit op wie je het beste kunt stemmen
xzie
Waarschuw beheerder
die heb ik gedaan, en daar kwam ook Lijst fortuyn uit.
Waarschuw beheerder
2 koenie: dat is ook wel zo maar het probleem met onze regering, en waar ter wereld ook, is dat op het moment dat het tegen de verkiezingen aanloopt ze van alles beloven maar als ze er eenmaal zitten komt er niks van terrecht. Ik weet ook wel dat Pim op zijn bek zal gaan maar ik denk altijd dat als er 2 meningen zijn er uiteindelijk een gulden middenweg genomen gaat worden. De ideeen van Pim zijn me soms wat "te" erg, die van de regering "te" soft. Maar als ze er nu ergens tussen in gaat zitten ......

We zullen het dit jaar nog wel meemaken want dat Pim een groot aantal zetels zal krijgen daar kun je van op aan !!!

Waarschuw beheerder
zag gister op tv een engelsman die hem wilde interviewen. Heb je pim zijn engels al gehoord, niet om aan te horen. Zie je het al voor je, hij als president die met blair of bush moet praten, hahaha.
net zo lachwekkend als z'n verkiezingsprogramma.

Waarschuw beheerder
ALSSIEJ wil lagge om pim moet je naar deze site gaan -> http://www.heinekennightlive.com/dancing/fortuyn.html

ik heb gelachuh! hehehe :D :P
Waarschuw beheerder
Pim Zegt niet in de extreem rechtse hoek geplaatst te willen worden, maar daar maakt hij het zelf naar. Hij is mij echt TE rechts! Veel van zijn ideeen zijn absurd, de ideeen die enigszins redelijk en vooral HAALBAAR zijn vind je ook terug op verkiezingsprogramma's van bijv. de VVD of andere min of meer rechtste partijen. Als hij met een paar zetels in de tweede kamer komt is dat geen ramp, maar als hij de grootste partij van Nederland krijgt dan is het einde echt goed zoek... Ik weet nog niet precies waar ik op ga stemmen maar hij krijgt in geen geval mijn stem!!!!
Waarschuw beheerder
Pim is zeker heel erg rechts. Mij is hij veel te rechts, ik ga zelf namelijk denk ik PvdA stemmen.

Hij is alleen niet extreem rechts. Extreem rechts zijn volgens mij mensen die ideeën hebben die vergelijkbaar zijn met wat de nazi's dachten. En zo is ie ook weer niet.

Waarschuw beheerder
PIM RULZ Mijn stem heeft ie, pvda? Melkert? Die vent kan geen gesprek aan wordt over overal er uitgelult. Als pimmetje zn ideeen zo slecht waren had ie in debatten afgemaakt geworden maar volgens mij is wint ie toch altijd.....!
Mensen zeggen dat ie nazi ideeen hebben moeten zich eerst eens verdiepen in zn uitspraken, ze zeggen dat hij maar wat schreeuwt maar wat doen die linkse rakkers?Eerst over hem oordelen voordat ze zn inhoud bekijken....

Waarschuw beheerder
to tha master <quote> PIM RULZ Mijn stem heeft ie, pvda? Melkert? Die vent kan geen gesprek aan wordt over overal er uitgelult. Als pimmetje zn ideeen zo slecht waren had ie in debatten afgemaakt geworden maar volgens mij is wint ie toch altijd.....!
Mensen zeggen dat ie nazi ideeen hebben moeten zich eerst eens verdiepen in zn uitspraken, ze zeggen dat hij maar wat schreeuwt maar wat doen die linkse rakkers?Eerst over hem oordelen voordat ze zn inhoud bekijken....

---------------------------------

wat een goed doortimmert en geweldig onderbouwt verhaal..... jij lult mij eruit :D (dus) jij hebt de beste ideeën :D (misschien) wil jij geen president worden ?? :S:S:S:S:s
Waarschuw beheerder
2 Tha Master: Goede ideeen hebben is heel wat anders dan goed kunnen debateren. Ik vind dat Pim geen goede ideeen heeft, maar dat hij ze goed kan verkopen staat als een paal boven water.

Dat ie geen nazi is, daar heb je gelijk in.
Waarschuw beheerder
pim is een autoverkoper waarvan je niet wilt dat ie je helpt...Hij laat je de mooiste auto's zien...en je hoeft NIETS bij te betalen als je je oude inleverd...Maar ondertussen heb je geen idee wat je nu precies koopt...

hij moet gewoon op de markt gaan staan en zijn fantastische ideeen :S proberen te verkopen...ik zie t m ook nog doen ook, das dan WEL weer knap...
Waarschuw beheerder
Dat vind ik nou nog eens een mooie omschrijving. Zo zie ik hem ook:)
Waarschuw beheerder
ach ja, stemmen de meeste hier maar PIm, dan ga ik lekker de andere kant op :Groen Links :D

Volgens mij ben ik een van de weinige hier, maar lekker belangerijk :D
Waarschuw beheerder
Ik wil voorstellen om de naam van dit forum te veranderen in PIM FORTUYN RULED

May he rest in peace......

Waarschuw beheerder
nee hoor maar is gewoon te gek voor woorden dit
Waarschuw beheerder
ABSOLUUUT..........PIMMETJU RULEZZZZZz
voor altijd!

R.I.P