Partyflock

Waarschuw beheerder
Eerst von ik m wel goed, hij zegt wat veel mensen denken maar niet durven te zeggen, omdat ze dan meteen als rascist bestemplet worden. Maar nu z'n gehele partijprogramma bekent is.......
dach ut niet!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D
Waarschuw beheerder
Ik vind gewoon het gewoon beter dat er eindelijk iemand is die zegt wat iedereen denkt maar eigenlijk niet durft te zeggen..

PIM FOR PRESIDENT!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pcies wat Partyganger zegt: "hij zegt wat veel mensen denken maar niet durven te zeggen, omdat ze dan meteen als rascist bestemplet worden. " Dusc ker PIMMETJUH!!!!
Waarschuw beheerder
Goede dingen van Pim:
Hij heeft een aantal taboes doorbroken
Hij heeft de hele politiek wakker geschud
Door hem denken weer veel mensen na over politiek

Slechte dingen van Pim:
Hij heeft geen echt programma, alleen een boek (of heeft hij inmiddels wel een programma in elkaar gedraait?).
Hij kaart wel problemen aan, maar bedenkt en weet zelf geen oplossingen. Makkelijk schreeuwen zo van de zijlijn. De beste stuurlui staan al wal.
Hij heeft geen regeer-ervaring
Er staan een paar nono's op zijn lijst

Conclusie: Misschien wel goed dat hij even wat rond heeft geschreeuwd, maar nu is het tijd dat hij weer opzout want regeren kan hij niet.

Ik moet trouwens zeggen dat ik het eerst alleen maar een irritante domme schreeuwlelijk vond, en nu vind ik dat er ook een paar dingen niet slecht aan hem zijn.

Maar ja, das maar mijn mening:)
Waarschuw beheerder
he koenie tot op zekere hoogte heb je gelijk !! maar als hij nu al weer moet opzouten wat gebeurt er dan in de politiek ? niks want dan is er niemand die tegengas geeft of die z'n bek opentrekt dus kunnen de heren weer gewoon hun gang gaan.

Ik denk dat het beste is een regering waarin Pim mag meewerken maar waarin hij het niet alleen voor het zeggen krijgt.
Waarschuw beheerder
dit is wat mij gebeurde op K-dag:
ik zat in de metro, terug naar huis.
Daar zat een of andere vent uit verweggistan te zingen.
Er komen mensen naast hem zitten, en hij begint een praatje met ze. In het engels. Wij zitten met een half oor mee te luisteren.
Deze man vertelde dat hij al 8 jaar in nederland woonde! Waarom hij geen nederlands sprak?? Daar had hij geen zin in. Waarom woonde hij hier dan?? hij hield van de nederlanders!!
Werkte hij??
NEE, NATUURLIJK NIET!! Hij kijkt wel uit, hij krijgt toch wel geld!!
en dat zei hij letterlijk!!!

En daarom stem ik op Pim!
Waarschuw beheerder
2 fons: Ik denk dat de politiek voorlopig wel weer wakker genoeg is. Als er bij de verkiezingen over 4 jaar weer iemand met een grote bek opstaat is dat denk ik wel weer op tijd genoeg. Er natuurlijk nog zat andere partijen die ook tegengas geven in de regering. Dat zijn namelijk alle partijen die niet samen de regeringscoalitie vormen.

Maar verder is het natuurlijk een utopie van mij dat hij gewoon weer van het toneel verdwijnt. Ik verwacht dat hij gewoon met zijn partij in de regering komt, maar alleen niet als minister president. De andere partijen moeten hier wel op aan sturen. Als ze hem nog langer langs de zijlijn laten schreeuwen lukt het hem waarschijnlijk om nog veel meer kiezers te trekken en wordt hij veel te machtig. Als hij in de regering komt moet hij bijwijzen dat hij zijn geschreeuw waar kan maken en zal hij (gedeeltelijk) op zijn bek gaan.

2 M@r;)ke: Andere partijen zijn ook wel bezig met deze problematiek, heel Nederland baalt ervan als mensen niet werken voor hun geld. Ik denk dat je niet alleen naar dit onderwerp moet kijken bij het stemmen, maar naar een heel partij-programma. Er zijn nog genoeg andere belangrijke dingen, waar ook veel aandacht aan moet worden besteed. Daarnaast heeft Pim een paar hele rare ideeen, zoals over de dienstplicht en de WAO.
Waarschuw beheerder
2 koenie: de andere partijen zijn er nu pas mee bezig, pas nu pim er wat van heeft gezegd!
En ik irriteer me gewoon dood aan die kutbuitenlanders die geen enkele moeite doen zich ook maar enigsins aan te passen aan onze cultuur en onze normen en waarden!
En van de WAO... Daar zitten toch ook veel te veel mensen in??
veel te veel mensen die er niet horen. En voor de kankerpatienten en zo, die horen daar ook nie, daar moet een ANDERE regeling voor worden getroffen, maar ze krijgen wel geld!!!

En die diensplicht, is een sociale dienstplicht, en dat kan absoluut geen kwaad als elke jongere leert was sociaal zijn is. Wat het is om voor iemand te zorgen.
Maar dit is inderdaad een punt wat ik betwijfel, omdat iemand zonder enige motivatie, geen goed werk levert!

Waarschuw beheerder
ben ut compleet met M@r;ke eens......
Waarschuw beheerder
het enige kutte aan die buitenlanders vind ik dat ze je altijd uiklden met hun ogen. als je alleen als meissie bent en je loop langs krijg je altijd van dat ranzige geile gedoe, niks mis met geil.....maar van hun ken ik dat gewoon niet hebben. het is altijd van: he schatje!!! lekker ding en het liefst zitten ze nog aan je ook...ik begrijp echt niet waar sommige het lef vandaan halen weet je! dat hun vrouwen ondergeschikt zijn oke !!

oh nog een tip voor degene die zin heeft:
op stemwijzer.nl kun je ee test doen en dan komt eruit op wie je het beste kunt stemmen
xzie
Waarschuw beheerder
die heb ik gedaan, en daar kwam ook Lijst fortuyn uit.
Waarschuw beheerder
2 koenie: dat is ook wel zo maar het probleem met onze regering, en waar ter wereld ook, is dat op het moment dat het tegen de verkiezingen aanloopt ze van alles beloven maar als ze er eenmaal zitten komt er niks van terrecht. Ik weet ook wel dat Pim op zijn bek zal gaan maar ik denk altijd dat als er 2 meningen zijn er uiteindelijk een gulden middenweg genomen gaat worden. De ideeen van Pim zijn me soms wat "te" erg, die van de regering "te" soft. Maar als ze er nu ergens tussen in gaat zitten ......

We zullen het dit jaar nog wel meemaken want dat Pim een groot aantal zetels zal krijgen daar kun je van op aan !!!

Waarschuw beheerder
zag gister op tv een engelsman die hem wilde interviewen. Heb je pim zijn engels al gehoord, niet om aan te horen. Zie je het al voor je, hij als president die met blair of bush moet praten, hahaha.
net zo lachwekkend als z'n verkiezingsprogramma.

Waarschuw beheerder
ALSSIEJ wil lagge om pim moet je naar deze site gaan -> http://www.heinekennightlive.com/dancing/fortuyn.html

ik heb gelachuh! hehehe :D :P
Waarschuw beheerder
Pim Zegt niet in de extreem rechtse hoek geplaatst te willen worden, maar daar maakt hij het zelf naar. Hij is mij echt TE rechts! Veel van zijn ideeen zijn absurd, de ideeen die enigszins redelijk en vooral HAALBAAR zijn vind je ook terug op verkiezingsprogramma's van bijv. de VVD of andere min of meer rechtste partijen. Als hij met een paar zetels in de tweede kamer komt is dat geen ramp, maar als hij de grootste partij van Nederland krijgt dan is het einde echt goed zoek... Ik weet nog niet precies waar ik op ga stemmen maar hij krijgt in geen geval mijn stem!!!!
Waarschuw beheerder
Pim is zeker heel erg rechts. Mij is hij veel te rechts, ik ga zelf namelijk denk ik PvdA stemmen.

Hij is alleen niet extreem rechts. Extreem rechts zijn volgens mij mensen die ideeën hebben die vergelijkbaar zijn met wat de nazi's dachten. En zo is ie ook weer niet.

Waarschuw beheerder
PIM RULZ Mijn stem heeft ie, pvda? Melkert? Die vent kan geen gesprek aan wordt over overal er uitgelult. Als pimmetje zn ideeen zo slecht waren had ie in debatten afgemaakt geworden maar volgens mij is wint ie toch altijd.....!
Mensen zeggen dat ie nazi ideeen hebben moeten zich eerst eens verdiepen in zn uitspraken, ze zeggen dat hij maar wat schreeuwt maar wat doen die linkse rakkers?Eerst over hem oordelen voordat ze zn inhoud bekijken....

Waarschuw beheerder
to tha master <quote> PIM RULZ Mijn stem heeft ie, pvda? Melkert? Die vent kan geen gesprek aan wordt over overal er uitgelult. Als pimmetje zn ideeen zo slecht waren had ie in debatten afgemaakt geworden maar volgens mij is wint ie toch altijd.....!
Mensen zeggen dat ie nazi ideeen hebben moeten zich eerst eens verdiepen in zn uitspraken, ze zeggen dat hij maar wat schreeuwt maar wat doen die linkse rakkers?Eerst over hem oordelen voordat ze zn inhoud bekijken....

---------------------------------

wat een goed doortimmert en geweldig onderbouwt verhaal..... jij lult mij eruit :D (dus) jij hebt de beste ideeën :D (misschien) wil jij geen president worden ?? :S:S:S:S:s
Waarschuw beheerder
2 Tha Master: Goede ideeen hebben is heel wat anders dan goed kunnen debateren. Ik vind dat Pim geen goede ideeen heeft, maar dat hij ze goed kan verkopen staat als een paal boven water.

Dat ie geen nazi is, daar heb je gelijk in.
Waarschuw beheerder
pim is een autoverkoper waarvan je niet wilt dat ie je helpt...Hij laat je de mooiste auto's zien...en je hoeft NIETS bij te betalen als je je oude inleverd...Maar ondertussen heb je geen idee wat je nu precies koopt...

hij moet gewoon op de markt gaan staan en zijn fantastische ideeen :S proberen te verkopen...ik zie t m ook nog doen ook, das dan WEL weer knap...
Waarschuw beheerder
Dat vind ik nou nog eens een mooie omschrijving. Zo zie ik hem ook:)
Waarschuw beheerder
ach ja, stemmen de meeste hier maar PIm, dan ga ik lekker de andere kant op :Groen Links :D

Volgens mij ben ik een van de weinige hier, maar lekker belangerijk :D
Waarschuw beheerder
Ik wil voorstellen om de naam van dit forum te veranderen in PIM FORTUYN RULED

May he rest in peace......

Waarschuw beheerder
nee hoor maar is gewoon te gek voor woorden dit
Waarschuw beheerder
ABSOLUUUT..........PIMMETJU RULEZZZZZz
voor altijd!

R.I.P