hoe kijken jullie basketball?
maandag dipje?
vooral de laatste 2
ben meer een kijker...
ik zet net op sport 1 de wedstrijd erop.
nu is het gelijk minder spannend om te kijken![]()
Ik ga nu bij Virtus spelen mu20. Hoogstwaarschijnlijk Hoofdklasse of Eredivisie
Hahaha echt? Waarschuw hem. Meisje van 1.92, mu20, noordbrabant. Ik heb altijd onenigheid met de scheids
Jup! Wordt mijn eerste jaar, dus ben benieuwd of ik het fysiek volhoud. Dat ik door de selectie ben heengekomen is al een wonder! Aangezien ik pas 4 jaar basketbal en tot nu toe alleen 1e klasse en Rayon (zowel dames als jeugd) gewend ben.
Voordeel is wel dat ik al 2 jaar dames speelde (vanaf mijn 16e) dus hard en fysiek speel.
wedstrijd #3 heeft san antonio spurs ook maar nipt gewonnen![]()
vanacht wedstrijd #5
Ik had je een beter advies gegeven.
Heat defense is over het algemeen wel sterk
Ik ben in de gelukkige omstandigheid om hem live te kunnen kijken
ff een beetje vergeetachtig na avondje in de kroeg
ach ja... soms heb je geluk soms pech... shit happens...
ik ook wel... alleen ik heb interactieve tv dus ken ik het ook met alle gemak opnemen
Dat kan ik hier niet, maar weet wel dat via de nba tv-livestream ook overdag wedstrijden herhaald worden. Daar laten ze de laatste weken trouwens een paar hele toffe docu's zien over het Dreamteam van '92, eentje over Dr. J. en eentje over de rivilateit tussen Bird en Magic. Alle 3 erg de moeite waard!
Jij kijkt via sport1 toch? Daar zenden ze alleen de wedstrijden uit (en NBA action?) meen ik?
in wedstrijd #5 hebben de san antonio wel weer gewonnen... konden ze dat niet ff in wedstrijd #4 doen?
wat was deze wedstrijd#6 spannend zeg...
wat was tim duncan in de eerste 3 kwart sterk zeg... in de 4e kwart weinig gezien...
als hij zou spelen net als de eerste 3 kwart zou san antonio kampioen zijn geworden denk ik...
gisteren ook deze hele intervieuw uitgezonden op sport1
alleen kan het niet compleet op youtube terug vinden...
zijn carriere van begin tot eind...
kun je ook een gewoon linkje van youtube plaatsen zonder Ongeldige bron voor film: zeg maar...
zie nu alleen een zwarte vlak...
http://nos.nl/op3/artikel/520148-fans-miami-heat-te-vroeg-het-stadion-uit.html
Miami Heat kampioen van de NBA
Poeh poeh, ik ben zowaar verbaast!
een goed begin van Nederland....
nu ook gewonnen in Portugal
Best netjes ja!
Maar wel lage scores in die laatste pot
Nu Estland uit, altijd lastig.
in nba is dat wel anders haha... maar ja, winst is winst
ik ben benieuwd... estland uit is lastig, maar ja was estland thuis en portugal uit ook
of de nederlandse bond
hoop dat er dan ook weer NBA action op tv komt... want dat mis ik nu wel op sport1

19 April
yeaaahhhhh
![[img width=350 height=174]http://i.imgur.com/EixAcTO.gif[/img]](http://i.imgur.com/EixAcTO.gif)
![[img width=980 height=634]http://i.imgur.com/4I2R8va.png[/img]](http://i.imgur.com/4I2R8va.png)
Cool voor de sport1 leden!
Playoff time in de nba.
Allemaal nog steeds prima te bekijken via http://gofirstrow.eu/sport/basketball.html
Miami vannacht de sweep compleet gemaakt, zijn als eerste door.
Atlanta wint van Indiana en hebben nog een overwinning nodig om Indiana er in de eerste ronde uit te wippen. Best een verrassing!
Verder veel spannende potten te gaan: San Antonio moet er hard voor werken tegen Dallas net zoals de Clippers (die hopelijk niet al teveel hinder hebben van dat gelul van hun eigenaar.
De kogel is door de kerk, de straf is uitgesproken (en niet mals):
was te verwachten dat er iets moest/ging gebeuren
Leiden won donderdagavond overtuigend met 73-44 van Gasterra Flames
toch wel een belangrijke speler voor donar...
ze moeten vanaaf winnen van leiden!!!
hier moet het wel te luisteren zijn zegt die site
Oh en Kevin Durant is (eindelijk) uitgeroepen tot MVP van het seizoen. Dik terecht natuurlijk gezien zijn stats en waarde voor z'n team. Was een emotionele speech die hij erna hield, hij komt "van ver". Wel beetje cliché-verhaal over slechte buurt, moeilijke jeugd met weinig keuzes enz. enz. maar dat horen "ze" graag daar natuurlijk.
komen de helft van die gasten niet uit zulke buurten in hun jeugd?
Nou zéker wel de helft. En sport, rappen, pimpen of hustlen, dat zijn zo ongeveer de opties. Met van die luitjes als p diddy enzo die zich business man noemen en wat blijvender zaken hebben. Zijn ook genoeg oud-basketballers die dat doen, de grootste wat dat betreft de grote Jordan met al z'n speeltjes als sportkledingmerk, superbike team, basketbalclub en wat al niet meer.
Vannacht game 2 van
01:01 Indiana Pacers vs Washington Wizards
03:30 Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers
jammer dat ze zo laat zijn
Nice ja!!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Op een van die drie NBA TV-streams zijn regelmatig ook overdag herhalingen te zien van wedstrijden.
Sowieso zondag weer op tijd kijken, best kans dat er weer eentje om 19:00 begint.
ze stonden op gegeven moment 12 punten voor iets voor de rust.
rond einde 3e kwart stonden 2 punten achter zelfs.
en toe kwam er weer de voorsprong in de 4e kwart.
zondag spelen ze wel weer thuis!!!
zondag half 10 clippers - thunder
Zou echt mooi zijn als ze hem alsnog pakken! We mogen er toch wel vanuit gaan dat ie nu live te zien is op de NOS zoals vorig weekend Den Bosch-Den Helder?
Ah ok dan.
Miami vannacht weer redelijk makkelijk gewonnen. Goed verdedigd vooral, guard van de Nets, Deron Williams (oa. all star dit jaar) had gewoon geen punt gescoord.
San Antonio ook weer gewonnen (41 punten in het tweede kwart alleen al), ook 2-0 (en ik verwacht dat ze hooguit 1 game tegenkrijgen van Portland). De wedstrijd ervoor had Ginobili net als die Williams een "bagel" gescoord. Lekker voor hem! Irritante gast. Toch winnen ze weer, ondanks al die oudjes daar...
dat zou wel mooi zijn...
dan gaan vast wel genoeg mensen kijken denk ik....
ik kijk vanaaf wel de samenvatting op sport1.
Nice. Afgelopen zondag ook weer nba op studio sport meegekregen. Ik ben dan wel gewend aan m'n streampjes, maar da's volgens mij wel in HD wat ze uitzenden. Echt groot verschil (duh natuuurlijk, maar ik kan het niet zo vaak vergelijken). Is bij sport 1 ook HD toch? Nou ja, in ieder geval altijd goede kwaliteit lijkt me, je betaalt er genoeg voor immers!
Als ze het idd. op zondagmiddag uitzenden dan zullen ze wel moeten ook!
Alleen maar leuk dan, hoor af en toe zelfs de grootste sporthaters zeggen dat ze dat nog wel leuk vinden om te zien. Het is alleen altijd zo jammer als ze eerst Nederlands basketball en vervolgens NBA (of andersom) laten zien. Dan is het verschil ineens wel erg groot, vooral qua spektakel.
je hebt ook gewoon gratis online live streams die alles uitzenden
als je meer weet laat het dan hier ff weten wil je...
ik zal ff kijken of ze in de finale zijn gekomen
dus het spannendste moet nog komen
ik heb morgen wat verplichtingen anders zeker ook wel gekeken...
als okc die 3 punter nog scoorde was het een heel ander verhaal... op die tip-in op het einde
komt het ergens op tv ofzo?
Ben wel een paar x in Martiniplaza geweest. En tot en met dit seizoen speelden de Flames altijd een oefenwedstrijd aan het begin van het seizoen bij "ons" in de hal. Dit jaar tegen Rotterdam basketball, wat een droevige ploeg was dat. Voorgaande jaren vaak Duitse clubs geweest, maar dat heb ik daar nooit meegemaakt. In die wedstrijd was die Ross Bekkering trouwens beestachtig bezig, het leek af toe Blake Griffin wel qua spel.
Geen idee, mag toch lijden van wel! Het is potdomme de finale!
zo goed als griffin is ook beetje te veel van het goede
Nou, of ze hebben het goed verstopt op hun site, of het komt gewoon niet eens op tv/radio noord!
Komen we er weer vanaf met zo'n gaar live-"blog".
Ja, zo bedoel ik het ook weer niet. Griffin is wel "een paar" maatjes groter qua spel,
daar moeten we geen genoegen mee nemen toch
![[img width=400 height=225]http://www.rtvnoord.nl/content/foto/140512-donar.jpg[/img]](http://www.rtvnoord.nl/content/foto/140512-donar.jpg)
Idd.! In opstand!
Wat doet canal+ dan? Die zenden het ook niet toevallig uit?
Ja gaat lekkerrrrrr, 106 stuks al!
Ik zeg minstens de helft van de tijd dat ik het erover heb nog steeds Donar trouwens. Zit zo ingebakken zeg maar.
En met het team jonkjes dat ik coach spelen we tegen celeritas donar, da's de amateurtak ervan die nog steeds zo heet.
beter als niks... maar dit is ook niet veel...
dit is de finale van Nederland om een landskampioenschap...
schandalig als er niks van op tv komt....
Tja, denk ik hetzelfde over..
Voor zover ik kan zien/vinden is er vanavond ook niets over in Nieuwsuur/sportjournaal en ook geen late studio sport uitzending.
We zullen het er maar mee moeten doen dus....
normaal wordt de finale wel bij de NOS uitgezonden, dus nog maar even goed in de gaten houden.
en live stream ken ik ook niet vinden
thunder vs clippers
gaan jullie wel eens naar de wedstrijden toe? Martini plaza lijkt me erg leuk om een keer naar toe te gaan, jammer dat het zo ver weg is.
( FEESTJE FEESTJE OP DE GROTE MARKT)
je kan wel eens kijken als je wilt... grave brabant en den bosch ook
ga je met den bosch mee
Nijmegen is dichter in de buurt voor mij. Ging altijd naar Eiffel Towers toe (toen die nog in Nijmegen speelde) Daarna ook seizoenskaart Matrixx Magixx. Nu af en toe nog een wedstrijdje mee pakken. Dus om nu met DenBosch mee te gaan is een beetje hetzelfde als een NEC supporter die naar Arnhem gaat
cska moskou - tel aviv
erna komt meteen er achter aan
dus finale word tel aviv - real madrid
Ik heb eerlijk gezegd helemaal niets met "eurobasket" afgezien van de wedstrijden van donar op europees niveau (wat nooit zo heel succesvol verloopt helaas).
Maar wel tof voor het basketbal dat sport 1 het ook uitzendt.
Nou Donar dus op 2-1, had zelf een toernooi met m'n team en kon op de terugweg gelukkig op radio noord meeluisteren. Nou eens ff in de maaspoort winnen!
zal wel heel gunstig zijn als ze donderdag daar winnen...
dan staat het 3-1 dan is er nog maar 1 nodig toch voor de titel?
Zeker! Heel; gunstig zou dat zijn en dan idd. thuis 4-1 maken.
Ff geduld hebben tot donderdagavond, dan is game 4. Nog niets kunnen vinden over evt. live-streams oid. maar komt tegen die tijd vast wel.
Ik lees op Noord iig. dat de huldiging van de FC ook live op tv te bewonderen is. Da's iets voor mij, daar hoef ik nou net niet bij te zijn denk ik. Successupporter ditdat.
bij uitwinst zijn ze dicht bij de titel
zal wel weer gewoon te horen zijn op radio noord...
jij woont ook niet in de stad toch?
Yeah
Lijkt me toch wel ja. Anders lokale omroep Den Bosch opsnorren ofzo.
Neh, daarover lieg ik niet in mijn profiel. Is voor mij nog altijd 30 km.
Kans bestaat dat we vanuit de basketbalvereniging die kant op gaan als de donar-editie van het dubbelfeest plaatsvindt.
volgens mij kwam het wel op radio noord...
echte basketball liefhebber he
Ah zou mooi zijn.
Vind die commentatoren prima aan te horen!
Yeah en trainer van een heel aantal fanatieke fans die regelmatig bij wedstrijden van ze zitten.
Tot voor kort was een van m'n pupillen daar zelfs nog "dweiler", stond ie de hele wedstrijd onder de basket te wachten tot er weer iemand gepleurd was zodat hij weer aan het werk mocht.
Heat vannacht trouwens gewonnen in Indiana, was spannende pot. Indiana had thuisvoordeel door betere competitieresultaten maar nu is de score weer "even".
live
ik kon vanmiddag niet luisteren...
dinsdag kunnen ze het in den bosch afmaken
het komt dinsdag live op tv noord
Laatste kwart wel ff op de livestream ingeschakeld, want werd toch wel spannend.
Ja beter! Zou mooi zijn als ze daar ook eens winnen, maar ondertussen verloren ze tot nog toe dikker uit dan dat ze thuis wonnen. Zal echt wel beter moeten daar!
Ik gok (en hoop een beetje) op een game 7 die ze thuis naar zich toe trekken.
waar werd het uitgezonden dan?
maar als ze het thuis kunnen afmaken... wil ik wel kijken of ik er heen kan
Toch weer op Radio Noord (maar weer pas vlak voor de wedstrijd info erover, dus niets te vinden in de programmering).
Zit ik ook aan te denken. Voor deze wedstrijd stond er vrijdag zelfs op DvhN dat er nog 20 kaarten beschikbaar waren. Kwam een beetje over alsof ze er vanaf moesten (alsof 20 kaarten zo'n groot verschil maken.)...
Het zal voor game 7 echter niet zo makkelijk zijn vermoed ik, maar ik ga het wel even in de gaten houden.
ow zo... ik dacht op een live stream ofzo.
laat het hier maar ff weten als je meer weet...
waar zijn zulke kaarten eventueel te verkrijgen?
primera ofzo of martiniplaza zelf?
Ja "radio" livestream dus.Goddomme halve middag handbal op de NOS en de basketbalplayoffs moeten weer via de regionale zender.
Nou ja, dat weten we onderhand, maar blijft toch jammer.
Losse verkoop
vanavond op tv noord live te zien wedstrijd#6
mooi om 7u voor de tv zitten...
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=134464
ik heb het er op staan
1e kwart en 11 punten achterstans13-2
ze staan gewoon beter als team... maar maken het nu ook beter af
cheerleaders![]()
![]()
Ze hebben daar net zo'n rammel-ring als wij in de sporthal hier hebben. Als je daarop een bal mist krijg je als bonus zo'n luid "klengeleng" als hier in den bosch.
Ik hoor dat geluid nu liever niet na schotpogingen van donar natuurlijk....
den bosch scoort ze laatste tijd niet echt meer
3e kwart en weer 10 punten achter
op deze manier lijkt de wedstrijd in de 3e kwart al bijna beslist.... 47- 31
31 punten in de 3 kwart...
in de NBA heb je dat soms als aan het einde 1e kwart
Die triemstra heeft er nog wel vertrouwen in.Die vind met tien punten achterstand het laatste kwart in gaan "uitstekend".
Hopen dat ie gelijk krijgt maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in na wat ik nu gezien heb.
denk jij dat ze die 11 punten nog pakken?
tenminste ze zijn daar te koop toch?
ik ben morgen om 11u vrij... ga dan gelijk naar de martiniplaza
KAMPIOENEN!!!!
ik dacht ik de 3e kwart van dit is al gespeelt...
in de belangrijkste wedstrijd walsen ze over den bosch heen...
was eerst ook zo... maar de laatste kwart dachten ze vast van we zijn al de kampioen en daar door onbewust minder gefocust nog...
ze zijn niet alleen kampioen van Nederland... ook de beker laatst gewonnen...
je zou het haast vergeten door al die spannende playoffs games..
het word morgen gewoon geviert op de grote markt en niet in de martiniplaza
op de grote markt waar het ook gewoon hoort
Ja, gat van 20 punten is toch wel groot en de defense stond best redelijk (wel veel domme fouten, maar goed, liever 2 vrije worpen dan een makkelijke score).
Maar toch ook veel dom balverlies, ze leken wel wat nerveus te worden/zijn (oa. "backcourt violation", da's echt een domme overtreding, helemaal op dat niveau).
Gelukkig gooide den bosch er maar weinig in en zij verneukten nog meer in balbezit met domme turnovers. En gelukkig werd het die akerboom best lastig gemaakt en viel z'n schot niet. Die schiet normaal gesproken bijna met z'n ogen dicht raak (vind het een godsirritante speler, oa. daardoor).
Da's ook nog eens zo inderdaad.
Nou maar hopen dat het goed komt met de nieuwe sponsor en dat ze het team intact kunnen houden. Toffe groep spelers dit.
Ja? Zo hoort het!
Vanaf donderdag finals miami-san antonio.
Heb beide cruciale wedstrijden gemist, maar het is dus weer een herhaling van vorig jaar.
Wat mij betreft met hetzelfde resultaat en dat die Spurs maar uit elkaar mogen vallen met al die oudjes in de selectie.
hoop dat het de NL tijd is en niet de Engelse....
dan zijn dit ongeveer de richttijden... laten we het daar maar op houden![]()
Yep, zo maar doen. Ik let er iig. scherp op want ik zou het klote vinden als ik er iets van zou missen!
net als vorig jaar neem ik het 's nachts op en kijk ik overdag terug
net als vorig jaar
Nou we hebben iig. uitsluitsel: vannacht om 3 uur San Antonio-Miami.
Ik zie op tv gids.nl dat het live is op Sport 1 Select. Heb je die ook grunn?
Wel tof dat ze blijkbaar alles live uitzenden!
dus het klopt wel die tijden?
ja dat heb ik zeker
ik zit er ook klaar voor. Wel jammer dat het dezelfde finale is als vorig seizoen.
Wie denken jullie dat er gaat winnen en in hoeveel wedstrijden?
Ik denk Miami in game 6 of 7
stream is makkelijk en goedkoop... een goede reden om geen sport1 te nemen.
maar interactieve tv is het handig met basketball om het op te nemen op harddisc van de interactieve tv
Ik hoop Miami maar zal nog een lastige klus worden aangezien san antonio thuisvoordeel heeft. Zou natuurlijk wel masterlijk zijn als die gare texanen in eigen huis verslaan. Maar het is zo'n geroutineerde ploeg en zij zijn afgelopen seizoen zeker niet slechter geworden. Als de defense maar staat zoals miami zo goed kan, dan geef ik ze wel de grootste kans maar het zal geen "sweep" worden, liefst gewoon "all the way to game 7".
Ja dat opnemen is een groot voordeel natuurlijk.
En kwaliteit is natuurlijk ook beter (hoewel ik niet zo gevoelig ben voor HD ditdat, ik hoef de stoppels niet op hun benen te kunnen zien zeg maar).
zekers
zo luxe tv heb ik dan weer niet
Dat mis ik dan weer wel. Ik ben momenteel gelukkig in de omstandigheid dat ik ze 's nachts ook kan kijken, maar dat blijft ook niet altijd zo.
Dan toch maar aan een league pass denken oid., kan ik ook wedstrijden on demand terugkijken. Sport 1 is weer wat teveel van het goede voor me (kijk sowieso nauwelijks tv, behalve journaal dan).
Ik ook niet hoor, gewoon prima flatscreen zonder toeters en bellen. 3D in de huiskamer vind ik bullshit (een meerderen met mij blijkbaar want dat is nog steeds niet "standaard") maar dat 4K-geneuzel waar de fabrikanten ons nu warm voor proberen te maken vind ik helemaal achterlijk.
ik heb nog een 4 kante bak joh
Wat spelen de Spurs toch geweldig TEAM basketbal.
http://nos.nl/artikel/659068-sterling-verkoopt-clippers-toch-niet.html
gaat om veel geld he
zal lebron james weer knallen vanaaf?
maar wat deden de heat in de eerste kwart?
wat een dunk van Lennard zeg einde 2e kwart... goede morgen FAP FAP
woensdag 13 augustus interland Nederland - Israel in martiniplaza om 19.30
ik moet eerst nog een bv opstarten.... zo ver was ik nog niet.... anders was het zeker een serieuze optie geweest
Zal een lastig seizoen voor ze worden zo, maar des te mooier als ze alsnog aan het eind van het seizoen het netje van de basket mogen knippen.
vele spelers veranderingen is in het basketball redelijk normaal toch..... nu vast iets meer als anders vanwege het financiele.