Partyflock

Forumonderwerp · 1141193
2 volgers · 1422x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
ook mensen die basketball kijken.

nederlandse competitie of europese of nba

wat zijn leuke wedstrijden die komen gaan?
of nog leuke acties gezien plaats het allemaal in dit forum

de mooiste dunks van afgelopen maand (februari) :woep: :D

en de lekkerste dunks van afgelopen week :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe kijken jullie basketball?

ik kijk het regelmatig op sport1

ben nu herhaling LA clippers - NY knicks aan het kijken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 18 maart 2013 om 18:42:
hoe kijken jullie basketball?

met m'n ogen , bril met jampotglazen en een ouderwetse tv uit de jaren 80
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 maart 2013 om 18:45:
met m'n ogen , bril met jampotglazen en een ouderwetse tv uit de jaren 80

maandag dipje? :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 18 maart 2013 om 18:46:
maandag dipje?

yes en niet té zuinig ook :rot:
Waarschuw beheerder
Sjeez, helemaal niet gezien deze toppa! Groot bball fan (en speler) hier! B)
Speel je zelf ook grunnhardcore of ben je een kijker?

Ik volg veel wedstrijden, ben een Heat fan (niet pas na hun kampioenschap geworden trouwens).
Kijk ze altijd via streams, meestal via www.thefirstrow.eu. Kwaliteit houdt niet altijd over maar ik hoef het niet in HD ofzo, dus bevalt me prima. Vooral de NBA TV stream heb ik vaak aanstaan, daarop zenden ze vaak "marquee matchups" of andere interessante wedstrijden mbt. score uit.
Via nba.com kun je een zgn. "league pass" kopen waarbij je (online) toegang tot alle wedstrijden krijgt, dan kun je ze ook later via stream kijken (wedstrijden zijn normaal altijd 's nachts van 00:00 voor East Coast tot 04:30 voor West Coast teams, behalve op zondag want dan kun je nog wel eens mazzel hebben dat er wedstrijden om 19:00 u. beginnen, zoals gisteren). Zo'n league pass kost bij aanvang seizoen alleen een whoppin' 180 dollar en da's me echt veel te gek. Gedurende het seizoen wordt het wel goedkoper en er zijn dan ook regelmatig acties. Straks tijdens de playoffs komt er vast ook weer eentje als vorig jaar 29,95 en dan kun je alle wedstrijden terugkijken in HD kwaliteit. Komend weekend van 20-22 april trouwens free trial.
http://www.firstrow1.eu/watch/128385/1/watch-nba-tv.html

Vanaf komend weekend playoff-tijd. :cheer:

De bracket is bijna compleet, de teams die playoffs spelen zijn zo goed als bekend. Dallas Mavericks doet niet mee, in 2011 nog kampioen en dit jaar de playoffs niet eens halen. :O
http://www.nba.com/standings/team_record_comparison/conferenceNew_Std_Div.html

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 18 maart 2013 om 19:15:
vooral de laatste 2 :kwijl:

:respect:

Deze komt van de links die aan het eind bij jouw filmpje staat: backboard breakers! B)

Vooral die op 1.19, de mascotte die de boel ff sloopt. :rotflol:
Daar helpt geen hpx2 hars noch een karel van carglass meer bij. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 15 april 2013 om 18:06:
Speel je zelf ook grunnhardcore of ben je een kijker?

ben meer een kijker...

in nederland ook bijna leiden kampioen...

leiden - leeuwarden in de best of 7
staat leiden nu 3-0 voor
Waarschuw beheerder
vanavond om 20u leeuwarden - leiden

bij winst van leiden vandaag... is leiden kampioen van nederland
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 23 mei 2013 om 16:45:
ben meer een kijker...

Ah ok dan! Nederlandse competitie volg ik eigenlijk nauwelijks. Had wel meegekregen dat Leeuwarden in de finale stond, maar dat die er tegen Leiden af zouden vliegen zat er al dik in. Taaie ploeg is dat Leiden, Donar kan erover meepraten. :P
Ik volg de play-offs in de US wel, vannacht eerste wedstrijd in de eastern conference finals tussen Miami en Indiana. Over taaie ploegen gesproken, de Heat had erg veel moeite met ze en kon pas in de laatste seconden via The King James de overwinning naar zich toe trekken. Spanning van begin tot eind! :lief:
Waarschuw beheerder
Kijker en speler! Als vrouw dan.

NBA volg ik niet echt, maar Nederland wel! Als ik zelf niet hoef te spelen kijk ik wel bij Eiffentowers of Rotterdam!
Waarschuw beheerder
NBA volg je niet, dus WNBA ook niet? Tsk! :P
Finals zijn aan de gang daar, Miami vannacht thuis 1-1 gemaakt door de wedstrijd in het laatste kwart op indrukwekkende wijze naar zich toe te trekken. Nu gaan ze naar San Antonio, dat is dan wel een small-market team maar het zal er een gekkenboel zijn.
Kunnen ze bij de Eiffeltowers, Rotterdam, Donar en de anderen een puntje aan zuigen. :P
Is ook wel ff heel wat anders: bijna 30.000 man opeengepakt om een veldje van 28x15 m. (eigenlijk 94 bij 50 feet). :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 10 juni 2013 om 20:51:
Miami vannacht thuis 1-1 gemaakt door de wedstrijd in het laatste kwart op indrukwekkende wijze naar zich toe te trekken

ik zet net op sport 1 de wedstrijd erop.
nu is het gelijk minder spannend om te kijken :lol: :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHERYLL' op zondag 9 juni 2013 om 15:07:
Kijker en speler! Als vrouw dan.

NBA volg ik niet echt, maar Nederland wel! Als ik zelf niet hoef te spelen kijk ik wel bij Eiffentowers of Rotterdam!

waar speel je zelf dan?
Waarschuw beheerder
Ik ga nu bij Virtus spelen mu20. Hoogstwaarschijnlijk Hoofdklasse of Eredivisie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 10 juni 2013 om 22:18:
ik zet net op sport 1 de wedstrijd erop.
nu is het gelijk minder spannend om te kijken :lol: :p

Ai, sorry zal volgende keer spoiler-tags gebruiken. (y)

Was gisteren trouwens best toffe docu over de Bird-Magic rivalry op nba-tv. Cool om terug te zien hoe die legendes hun carrière beleefd hebben. Komen ook veel klassieke beelden langs. :respect:

Uitspraak van CHERYLL' op dinsdag 11 juni 2013 om 00:26:
Ik ga nu bij Virtus spelen mu20. Hoogstwaarschijnlijk Hoofdklasse of Eredivisie ;)

Mwehehe, dikke kans dat een goede vriend van me wedstrijden van je gaat fluiten, die doet sowieso hoofdklasse wedstrijden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha echt? Waarschuw hem. Meisje van 1.92, mu20, noordbrabant. Ik heb altijd onenigheid met de scheids
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHERYLL' op dinsdag 11 juni 2013 om 20:17:
Hahaha echt? Waarschuw hem. Meisje van 1.92, mu20, noordbrabant. Ik heb altijd onenigheid met de scheids

:lol: Vind ie alleen maar leuk! De bond heeft (meen ik) het liefst dat scheidsrechters hun mond houden en alles met gebaren doen, maar hij heeft wel een handje van bijdehante opmerkingen maken tijdens wedstrijden. :P
Hij is zelf overigens net geen 2 meter groot, dus op hem neerkijken wordt al moeilijk voor je! ;)
Waarschuw beheerder
Ooooh! Zulke scheidsrechters houd ik van! Bond heeft inderdaad alleen van zulke scheidsrechters. Heb ook wel eens dat mijn broer me moet fluiten.. Nou, wat een hell is dat.

Is hij een beetje een goede scheids?
Waarschuw beheerder
Hij heeft ervoor gekozen om ipv. zelf te spelen gediplomeerd "zebra" te willen worden. :lol:
Wordt daardoor ook steeds beoordeeld, je komt er ook echt niet zomaar met een F-scheidsrechtersdiploma ofzo, daarvoor moet je echt wel een beetje studeren. Hij kan het zeker wel aardig ja, ik ga wel eens met hem mee en waar ik al lang geleden afgezworen heb om vrouwenwedstrijden te fluiten doet hij die er op z'n boerefluitjes bij. Hij is in ieder geval een scheids die wedstrijden niet dood-fluit. Regels zijn regels natuurlijk, maar soms moet je als scheids ook wat door kunnen laten gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHERYLL' op dinsdag 11 juni 2013 om 00:26:

wel hoog niveau dus...

zometeen de wedstrijd van afgelopen nacht terug kijken.
NBA play offs final wedstrijd #3
Waarschuw beheerder
Jup! Wordt mijn eerste jaar, dus ben benieuwd of ik het fysiek volhoud. Dat ik door de selectie ben heengekomen is al een wonder! Aangezien ik pas 4 jaar basketbal en tot nu toe alleen 1e klasse en Rayon (zowel dames als jeugd) gewend ben.

Voordeel is wel dat ik al 2 jaar dames speelde (vanaf mijn 16e) dus hard en fysiek speel.
Waarschuw beheerder
Zal hard werken worden tegen de andere reuzenvrouwen onder de basket! :P
Ga er tenminste niet vanuit dat je point guard bent, zou er vast wel leuk uitzien, daar niet van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHERYLL' op woensdag 12 juni 2013 om 17:28:
Jup! Wordt mijn eerste jaar, dus ben benieuwd of ik het fysiek volhoud. Dat ik door de selectie ben heengekomen is al een wonder! Aangezien ik pas 4 jaar basketbal en tot nu toe alleen 1e klasse en Rayon (zowel dames als jeugd) gewend ben.

Voordeel is wel dat ik al 2 jaar dames speelde (vanaf mijn 16e) dus hard en fysiek speel.

gewoon doorzettings vermogen kom je ook ver...
Waarschuw beheerder
wedstrijd #3 heeft san antonio spurs ook maar nipt gewonnen :x :lol:
Waarschuw beheerder
Daarom! Ben er net een jaar tussenuit geweest, dus conditie opbouwen is noodzaak atm! Haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 12 juni 2013 om 21:00:
wedstrijd #3 heeft san antonio spurs ook maar nipt gewonnen :x :lol:

:lol::|
Dat San Antonio het beter zou doen dan in game 2 was te verwachten, maar de Heat gooiden er werkelijk geen pepernoot in. Lebron ook slecht qua score, mistte echt veel ballen die hij normaal gesproken wel raakt, of hij nou strak verdedigd wordt of niet... Drama, snel weer vergeten. Moet eigenlijk m'n bek houden, maar heb al sinds de tweede ronde wat twijfel bij de kansen van de Heat. Het moet nu weer voor het grootste deel van James komen. Wade is echt niet de oude, die bijv. in het vierde kwart de wedstrijd kan laten kantelen. Dat missen ze echt wel en daar maken de sluwe Spurs gebruik van vrees ik. Hij lijkt toch last te hebben van z'n blessure maar daar (natuurlijk) niet voor uit wil komen want anders dan ruiken de Spurs bloed.
Blijf wel hoop houden verder, James vond dat ie veel beter had kunnen/moeten spelen. Zou me niets verbazen als hij volgende wedstrijd 40+ punten in het mandje dropt.

LET'S GO HEAT!
Waarschuw beheerder
dit was wel een hele grote verschil...

op naar wedstrijd #4
Waarschuw beheerder
ik dacht na wedstrijd #3 dat ik wel 50eu kon zetten op san antonio bij wedstrijd #4 haha
goffer dat was een verkeerde gok :lol:
nou ja pech gehad...

vanacht wedstrijd #5
ff opnemen dus en morgen terug kijken....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lol: Oeps!
Ik had je een beter advies gegeven. ;) Mijn voorspelling dat James er 40+ in zou gooien kwam dan wel niet uit omdat die gekke Wade er ineens weer was. Da's nog veel beter voor de kansen van de Heat natuurlijk. En Tony Parker uitgeschakeld hebben in de tweede helft was ook erg sterk. Heat defense is over het algemeen wel sterk en qua aanval zou het ook niet alleen van hen af hoeven te hangen, maar bijv. Battier gooit er werkelijk geen pepernoot in en die rare Bosh moet eens ophouden met driepunters schieten. Hij kan het best, dat is het punt niet, maar als hij schiet dan kan hij nooit op tijd zijn voor de rebound (wat eigenlijk zijn werk is). Dat is al een zwak punt van ze, vooral als ze "klein" spelen. Al met al wel verwacht omdat ze simpel weg wel een uit-overwinning moesten pakken en er konden heel veel dingen beter als in game 2 waar ze collectief slecht gespeeld hadden. Die jongens zijn getergd en het zou best wel eens kunnen zijn dat ze nu thuis momentum houden, weer thuis verliezen zal in ieder geval geen optie zijn.

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 17 juni 2013 om 00:01:
vanacht wedstrijd #5

:cheer:
Ik ben in de gelukkige omstandigheid om hem live te kunnen kijken en heb vanmiddag mooi ff een tukkie gedaan om niet weer tijdens het vierde kwart in slaap te vallen. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 17 juni 2013 om 00:35:
Ik had je een beter advies gegeven.

ff een beetje vergeetachtig na avondje in de kroeg :lol:
ach ja... soms heb je geluk soms pech... shit happens...

Heat defense is over het algemeen wel sterk

vond andersen ook maar weinig blocks hebben in wedstrijd#3.

in wedstrijd#2 had die aardig aantal blocks en in #3 ook bar weinig...

maar ja vanmiddag wedstrijd #5 terug kijken...

Ik ben in de gelukkige omstandigheid om hem live te kunnen kijken

ik ook wel... alleen ik heb interactieve tv dus ken ik het ook met alle gemak opnemen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 17 juni 2013 om 14:47:
ff een beetje vergeetachtig na avondje in de kroeg :lol:
ach ja... soms heb je geluk soms pech... shit happens...

True, you win some, you lose some.
Andersen viel inderdaad wel wat tegen ja. In plaats daarvan gaat die gekke James ff het block van het jaar maken op die dunk van Splitter. :respect:

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 17 juni 2013 om 14:47:
ik ook wel... alleen ik heb interactieve tv dus ken ik het ook met alle gemak opnemen :P

Da's dan weer ideaal natuurlijk! (Y) Dat kan ik hier niet, maar weet wel dat via de nba tv-livestream ook overdag wedstrijden herhaald worden. Daar laten ze de laatste weken trouwens een paar hele toffe docu's zien over het Dreamteam van '92, eentje over Dr. J. en eentje over de rivilateit tussen Bird en Magic. Alle 3 erg de moeite waard!
Jij kijkt via sport1 toch? Daar zenden ze alleen de wedstrijden uit (en NBA action?) meen ik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 17 juni 2013 om 16:31:
Dat kan ik hier niet, maar weet wel dat via de nba tv-livestream ook overdag wedstrijden herhaald worden. Daar laten ze de laatste weken trouwens een paar hele toffe docu's zien over het Dreamteam van '92, eentje over Dr. J. en eentje over de rivilateit tussen Bird en Magic. Alle 3 erg de moeite waard!

dat is idd wel tof ja :yes:

Uitspraak van SuB Bass op maandag 17 juni 2013 om 16:31:
Jij kijkt via sport1 toch? Daar zenden ze alleen de wedstrijden uit (en NBA action?) meen ik?

ja ik kijk via sport1...
de ochtend na de wedstrijd van de finale zenden ze altijd een ruime samenvatting van 2uur uit.

normaal in het seizoen zonden ze ook NBA action uit... maar in de finale zie ik ik ze geen NBA action op sport1

in wedstrijd #5 hebben de san antonio wel weer gewonnen... konden ze dat niet ff in wedstrijd #4 doen? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 18 juni 2013 om 09:26:
in wedstrijd #5 hebben de san antonio wel weer gewonnen... konden ze dat niet ff in wedstrijd #4 doen? :lol:

:lol: Wel klote voor je ja! Best wel ongelooflijke wedstrijd weer ja. Die gekke Green die gewoon doorgaat met onwaarschijnlijke driepunters raak gooien. Die gast heeft tot 2x toe een stap terug moeten doen naar de D-League (eerste divisie zeg maar) omdat z'n prestaties tegenvielen. Gooit die gast er nu bijna 60% van al z'n 3 punters in, mooie gek!
Nou vannacht zal het erom spannen, 2 wedstrijden in Miami voor de boeg en vannacht verliezen is eruit vliegen. Dat zal toch voor het nodige vuurwerk zorgen. Het enige wat ik vrees is dat coach Popovitch z'n team (net als wat Chicago in de tweede ronde deed) zo vuil/hard laat spelen dat Lebron niet in z'n spel komt.
We zullen het wel zien. :cheer:
Waarschuw beheerder
ben benieuwd hoe wedstrijd#6 gaat verlopen... ben nog in twijfel.. live kijken of opnemen ghehe.
kan wel de beslissings wedstrijd worden...
Waarschuw beheerder
toch maar niet gekeken vanacht... samenvatting is net begonnen op sport1
Waarschuw beheerder
wat was deze wedstrijd#6 spannend zeg...

wat was tim duncan in de eerste 3 kwart sterk zeg... in de 4e kwart weinig gezien...
als hij zou spelen net als de eerste 3 kwart zou san antonio kampioen zijn geworden denk ik...

maar nu komt het op wedstrijd#7 aan :D
een lekker toetje van de playoffs :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 19 juni 2013 om 11:48:
wat was deze wedstrijd#6 spannend zeg...

wat was tim duncan in de eerste 3 kwart sterk zeg... in de 4e kwart weinig gezien...
als hij zou spelen net als de eerste 3 kwart zou san antonio kampioen zijn geworden denk ik...

Ja beste kraker hè? Duncan was inderdaad sterk. Hij doet niet veel spannends maar was deze wedstrijd toch heel belangrijk.
In het derde kwart dacht ik echt dat Miami de moed al opgegeven had, zo ongeïnspireerd liepen ze te spelen. 2 minuten voor tijd in het laatste kwart dacht ik:"Fuck it, het is voorbij voor de heat" en ben in mijn bed gaan liggen. Gelukkig had ik de tegenwoordigheid van geest om daar nog ff mijn laptop aan te slingeren: overtime! Hoe kan zo'n spelletje in 2 minuten tijd veranderen....
Wedstrijd alsnog afgekeken, ze hebben het voor de poorten van de hel weg moeten slepen. Donderdagnacht beslissing. B)
Waarschuw beheerder
gisteren ook deze hele intervieuw uitgezonden op sport1
alleen kan het niet compleet op youtube terug vinden...

zijn carriere van begin tot eind...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 19 juni 2013 om 21:54:
gisteren ook deze hele intervieuw uitgezonden op sport1
alleen kan het niet compleet op youtube terug vinden...

zijn carriere van begin tot eind...

Ja is zeker tof! Mijn jeugdheld MJ. Die gast was altijd pas strijdvaardig en veeleisend. :respect:
Tijd geleden op ESPN was er een andere docu over MJ en een van z'n andere bezigheden: een AMA-superbike team waar ie al 7 jaren vet geld tegenaan aan het smijten was en maar geen overwinning wist te scoren. Dat werd bijna een obsessie voor hem. :D

Oh gevonden, ook wel een kijktip:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kun je ook een gewoon linkje van youtube plaatsen zonder {ongeldige bron voor embed: } zeg maar...
zie nu alleen een zwarte vlak...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 20 juni 2013 om 15:34:
kun je ook een gewoon linkje van youtube plaatsen zonder Ongeldige bron voor film: zeg maar...
zie nu alleen een zwarte vlak...

Zeker: http://youtu.be/CkoKPFUcCiM
Het is trouwens niet de volledige versie, die kan ik zo snel niet vinden. :(

Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 20 juni 2013 om 15:35:
http://nos.nl/op3/artikel/520148-fans-miami-heat-te-vroeg-het-stadion-uit.html

Ja daar zat oa. Chris Bosh flink op te vitten in een interview. Dat diegenen die eerder weggingen game 7 ook maar lekker thuis zouden kijken. :P
Die domme fans wilden ook weer terug naar binnen maar dat was niet toegestaan. Terecht ook! B)
Waarschuw beheerder
wedstrijd#7 was een spannende wedstrijd...
lebron james heeft in sommige finales niet laten zien wat hij kon.
maar in de aller belangrijkste game stond hij er... al moet ik toegeven dat SAS hem ook wel beetje te vrijheid gaven.

Miami Heat kampioen van de NBA :respect:

Waarschuw beheerder
Basketbal liefhebber sinds 1987 (y)
Waarschuw beheerder
+1
kwam ff een mooi filmpje tegen..

NBA 2012-2013 GAME-WINNERS & CLUTCH PLAYS! (1 hour FULL collection)
Waarschuw beheerder
nu op sport1 kwalificatie eurobasket 2015 nederland - estland
Waarschuw beheerder
kwalificatie reeks goed begonnen 74 - 71 tegen estland gewonnen

woensdag tegen portugal...
Waarschuw beheerder
Poeh poeh, ik ben zowaar verbaast! Het is al zoveel jaren intens treurig gesteld met ons land op dit gebied. En dan zijn wij een land met een van de hoogste gemiddelde lengtes ter wereld....
Ik ben een jaar of 2 geleden naar een interland tegen denemarken (da's al helemaal een basketballgrootmacht...) geweest en daar viel maar weinig te juichen kan ik je vertellen. Nou ben ik sowieso niet zo'n fan van het statische europese basketball, maar op dat nederlands team moet wel een vloek rusten, want met toch echt wel aardige spelers bakken ze alsnog maar weinig van.
Dit lijkt me wel een aardige overwinning op zo'n voormalig oostblokland, daar zijn ze over het algemeen veel gekker van basketball en als er europeanen in de nba spelen dan zijn dat vooral lieden uit die contreien.
Waarschuw beheerder
in de rust stonden ver voor... estland nog wel aardig dichtbij terug gekomen...

maar zoals je zegt een knappe overwinning tegen een oostblok land :yes:

ben benieuwt of het wat word tegen portugal....
Waarschuw beheerder
een leuk filmpje voor de liefhebber :P

titel zegt genoeg haha
Waarschuw beheerder
Die's wel erg smullen ja! (Y)
Waarschuw beheerder

Funny NBA Bloopers - 2012/2013
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 7 augustus 2013 om 23:46:
een goed begin van Nederland....

nu ook gewonnen in Portugal

Best netjes ja! Maar wel lage scores in die laatste pot. Af en toe rommelig lees ik. Nu Estland uit, altijd lastig. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 8 augustus 2013 om 22:06:
Best netjes ja!

zeker netjes!

Maar wel lage scores in die laatste pot

ik zag het idd... in nba is dat wel anders haha... maar ja, winst is winst

Nu Estland uit, altijd lastig. :P

ik ben benieuwd... estland uit is lastig, maar ja was estland thuis en portugal uit ook :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 8 augustus 2013 om 22:09:
in nba is dat wel anders haha... maar ja, winst is winst

Tja, daar wil ik het niet eens mee vergelijken. Dit komt in de buurt van scores van dameswedstrijden. :$
Beide teams die nog geen 60 punten scoren is ook voor hun beschamend weinig. :lol:
Laatste heb je natuurlijk gelijk in. Was vast ook een leuke pot om live te zien qua spanning.

Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 8 augustus 2013 om 22:09:
ik ben benieuwd... estland uit is lastig, maar ja was estland thuis en portugal uit ook :p

Me too. Die supporters daar kunnen het verschil nog wel eens maken. Daar heb je zelfs hooligans bij basketbal. Daar zijn die Nederlanse supporters superbraaf bij. :P
Waarschuw beheerder
binnenkort 3 week lang
eurobasket 2013
van 4 t/m 22 september

live te volgen op sport 1
Waarschuw beheerder
Nu Estland uit

vanavond...

neem het op van sport1...
kijk ik het vanavond of morgen terug
Waarschuw beheerder
estland met 64-63 gewonnen van nederland

duinker miste veel vrije worpen...
zo ook duinker met nog 6 sec voor het einde met de stand 64-63 2 vrije worpen mocht schieten...
mist die ze allebei.

1 raak was een verlenging en 2 raak was waarschijnlijk de winst...

wel zuur als je ze allebei mist :/
Waarschuw beheerder
trouwens eerst maandag afwachten wat de bond zegt van nederland die in de eerste 2 wedstrijden 2 genaturaliseerde
spelers liet mee spelen... terwijl in de regelement staat dat je maar 1 speler mag hebben...

hoe dom!!!
Waarschuw beheerder
Da's wel een beetje jammer ja, weinig excuses voor het missen van vrije-worpen (is gewoon een "gratis" schot zonder verdediging).

En idd. dom van die genaturaliseerde spelers! Dat zou nog wel eens een vervelend staartje kunnen krijgen... Zijn ze straks door, worden ze alsnog teruggefloten door zoiets... :|
Waarschuw beheerder
Nou dat staartje heeft het gekregen:

FIBA schrapt zeges basketballers, bond wil in beroep

De Nederlandse basketballers hebben woensdag de twee overwinningen in de EK-kwalificatie moeten inleveren. De Europese tak van de overkoepelende federatie FIBA besloot de zeges op Estland en Portugal om te zetten in reglementaire nederlagen van 0-20, omdat Oranje met een niet speelgerechtigde speler aantrad.

Daardoor is het team van bondscoach Toon van Helfteren direct kansloos voor plaatsing voor de halve finales van de EK-kwalificatie.

De Nederlandse basketbalbond NBB overweegt sterk om in beroep te gaan. 'We voelen ons onrecht aangedaan', zegt directeur Frank Berteling. 'De FIBA heeft geblunderd in deze zaak.'

Volgens de FIBA heeft Van Helfteren tegen Estland en Portugal met Mohamed Kherrazi en Sean Cunningham twee genaturaliseerde spelers opgesteld, terwijl er slechts één is toegestaan. Opvallend genoeg ging de federatie zich pas over deze zaak buigen nadat Oranje al twee keer had gespeeld en Estland aan de bel trok.

'De commissaris van de FIBA had al voor de eerste wedstrijd, bij het doornemen van de spelerslijst, moeten aangeven dat er iets fout zat', aldus Berteling. De directeur geeft toe dat ook de Nederlandse bond steken heeft laten vallen. 'Wij hadden het aan de hand van de reglementen misschien ook beter moeten controleren.'

De NBB heeft de FIBA erop gewezen dat Cunningham als zoon van een Surinaamse moeder al vanaf zijn geboorte Nederlander is en geen genaturaliseerde speler.

Nou lijkt dat beroep wel kansrijk te zijn als je dit bericht moet geloven, maar coach Van Helfteren heeft (dom) al semi-schuld bekend door Kherrazi tegen Estland niet mee te laten spelen. Hoop dat dit niet zo meegewogen wordt.
Feit is wel dat het raar is dat er pas na 2 wedstrijden iemand over viel, de FIBA heeft zeker zitten slapen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 16 augustus 2013 om 18:34:
of de nederlandse bond ;)

Tja, die ook ja (als ze dit echt niet zagen aankomen.. dat vraag ik me af met Van Helfteren aan het roer...).
Ben wel benieuwd, het gaat nu dus om de definitie van genaturaliseerde speler. Dat is een zoon van een Surinaamse vrouw en buitenlandse kerel natuurlijk niet, maar als hij al eerder voor het andere land is uitgekomen wordt het een ingewikkelder discussie.
Waarschuw beheerder
eurobasket toernooi is ook bezig

http://www.eurobasket2013.org/en/default.asp

live te volgen op sport 1
Waarschuw beheerder
Titelhouder Miami Heat is het nieuwe NBA-seizoen begonnen met een 107-95 zege op Chicago Bulls.

Daarmee bedierf de thuisploeg de rentree van Derrick Rose bij de Bulls. De guard, in 2011 verkozen tot de meest waardevolle speler in de NBA, speelde zijn eerste wedstrijd sinds hij in april 2012 zijn kruisbanden scheurde.

Tweet van Obama

De eerste acties van de 25-jarige Rose, die voor de wedstrijd een 'welcome back'-tweet van president Barack Obama had ontvangen, waren veel belovend. Mede dankzij twee prachtige scores van zijn hand in de beginfase nam Chicago een 10-15 voorsprong. Toen Rose even de bank opzocht, wist Miami het initiatief over te nemen.

Halverwege het duel keek Chicago tegen een achterstand van 21 punten aan. Een groot deel daarvan kon in het tweede deel van de wedstrijd nog worden weggewerkt, maar in de buurt van de zege kwam de ploeg nooit.

LeBron James was bij Miami met zeventien punten het productiefst, terwijl Carlos Boozer met 31 punten en zeven rebounds een sterke wedstrijd afleverde aan de kant van Chicago.

Burenruzie

Los Angeles Lakers won voor eigen publiek de 'burenruzie' tegen Los Angeles Clippers: 116-103. De Lakers, uiteraard zonder de naar de Houston Rockets verhuisde Dwight Howard maar ook zonder de aan zijn achillespees geblesseerde Kobe Bryant, dankten de zege vooral aan de sterke bank. Liefst 76 punten werden gemaakt door spelers die niet vanaf het begin meededen. Debutant Xavier Henry werd met 22 punten de topscorer.

http://nos.nl/artikel/568708-miami-heat-begint-met-zege.html
Waarschuw beheerder
Yeah, daar gaan we weer! B)

Zal bij de Bulls weer vooral van Rose afhangen. Zie Brooklyn eerlijk gezegd als grotere bedreiging, hoewel veel af zal hangen van Pierce en Garnett (en dan vooral: hun gezondheid). Laat je ze 82+ games veel minuten per wedstrijd spelen of zal coach Kidd het gaan doen zoals Popovich met de Spurs (oudere spelers relatief veel aan de kant houden om ze te sparen). Sowieso benieuwd hoe Kidd het gaat doen als coach. Een goede speler is niet meteen een goede coach (hebben we wel bij Jordan gezien :P).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 30 oktober 2013 om 15:39:
Yeah, daar gaan we weer!

miami heat kampioen geworden ofzo vorig jaar :P

sport1 zend veel van miami heat uit ja....

morgen maar samenvatting kijken op sport1 miami heat - washington wizards...

klote dat het altijd 's nachts is.
Waarschuw beheerder
de NY knicks - san antonio spurs 89 - 120
wat een uitslag...

de NY knicks is echt niet nba waardig als ik samenvatting zo zag
Waarschuw beheerder
Kijk de reguliere competitie niet zo snel, veel van die wedstrijden gaan nergens over. In 2011 naar de Heat geweest. Prachtige ervaring! Was dit jaar tijdens de play offs in Miami toevallig, vond de kaartjes toen echter overpriced.
Waarschuw beheerder
+1

Top 10 NBA Dunks of the Week: 11/10-11/17
Waarschuw beheerder
nu de wedstrijd van afgelopen nacht aan het kijken lakers VS pistons

tot nu toe t/m de 3e kwart een gelijk opgaande wedstrijd met veel mooie acties in de game
Waarschuw beheerder
einde van de 3e kwart de lakers aardig gas gegeven en een grote voorsprong gecreëerd... en gewonnen.

dit is trouwens ook een lekker filmpje:

Top 10 NBA Plays: November 16th
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Top 10 NBA Plays: November 17th

:kwijl:
Waarschuw beheerder
nog meer basketball liefhebbers hier?
Waarschuw beheerder
nu wedstrijd uit de euroleague basketball op sport1
Waarschuw beheerder
Ik nog altijd wel maar zit er dit seizoen wat nba betreft nog niet helemaal lekker in. Heb dit seizoen het trainen/coachen weer opgepakt dus zelf wel weer lekker bezig. B)
Waarschuw beheerder
Miami Heat is na tien overwinningen op rij tegen een nederlaag aangelopen. De NBA-kampioen ging in eigen huis met 97-107 onderuit tegen Detroit Pistons. Bij Detroit scoorden zeven spelers meer dan tien punten.

De Pistons namen in Florida een voorsprong van maar liefst achttien punten. Miami kwam in het slotkwart nog tot op drie punten (88-91), maar met een driepunter maakte Brandon Jennings een einde aan Heats inhaalrace.

Bij Philadelphia 76ers tekende Michael Carter-Williams voor een triple double (27 punten, twaalf rebounds en tien assists). De rookie had in de tweede verlenging de hand in zeven van de acht punten en werd Orlando Magic verslagen: 126-125.

http://nos.nl/artikel/582337-heat-verliest-thuis-van-pistons.html
Waarschuw beheerder
De Amerikaanse oud-basketballer Dennis Rodman is opgenomen in een afkickkliniek. Dat heeft zijn agent bekendgemaakt. Hij wordt komende maand behandeld voor alcoholverslaving.

Rodman is net terug van een controversieel bezoek aan Noord-Korea. De sporter is bevriend met de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un. Hij is er volgens zijn agent emotioneel slecht aan toe.

De atleet heeft het volgens zijn agent moeilijk met de druk om als een "bovenmenselijk politieke figuur" op te moeten treden.

Golf van kritiek
Tijdens zijn bezoek kreeg hij een golf van kritiek over zich heen na een opmerking over de in Noord-Korea opgesloten Amerikaan Kenneth Bae. Bae had zijn straf van vijftien jaar dwangarbeid misschien wel verdiend, zei Rodman.

Na een klacht van de familie van Bae, bood de basketballer zijn excuses aan. Hij had last van stress, zei hij, en had gedronken toen hij de uitspraak deed.

Toezingen
Verder deed het veel stof opwaaien dat hij Kim toezong toen de Noord-Koreaanse leider jarig was.

De VS heeft herhaaldelijk benadrukt dat Rodman de Amerikaanse regering niet vertegenwoordigt.

http://nos.nl/artikel/599646-dennis-rodman-in-afkickkliniek.html
Waarschuw beheerder
:lol: Gast is het ook.. The Worm's lost it.
Waarschuw beheerder

winnaar nationale beker 2014 is voor gasterra flames
Waarschuw beheerder

Goud bezig die grunnigers! :P

Voor het begin van het seizoen nog een oefenwedstrijd van ze bij ons in de sporthal (doen ze elk jaar) tegen Rotterdam: dat was nauwelijks om aan te zien (met uitzondering van Ross Bekkering die er een beste show van maakte).
Nu weer eerste in de competitie en ook nog de beker pakken: dat is hoe het hoort bij de club met de grootste begroting. :devil:
Hopen dat ze in Europa ook eindelijk eens wat potten weten te breken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 31 maart 2014 om 12:09:
Hopen dat ze in Europa ook eindelijk eens wat potten weten te breken!

europa wel van hoog niveau...

de dubbel zou wel mooi zijn voor de grunniger basketballers :p
Waarschuw beheerder
Nu live clippers vs lakers aan het kijken op sport1

Vanaf wanneer beginnen de play offs?
Waarschuw beheerder
Stand 06-04-2014

1 Groningen 33-58
2 Den Bosch 33-52
3 Den Helder 33-46
4 Zwolle 32-42
5 Leiden 33-40
6 Wijchen 32-36
7 Leeuwarden 33-20
8 Rotterdam 32-14
9 Amsterdam 34-14
10 Maxxcom BSW 33-6
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op maandag 7 april 2014 om 21:10:
19 April :)

:D

hoop dat er dan ook weer NBA action op tv komt... want dat mis ik nu wel op sport1
Waarschuw beheerder
Afgelopen zondag voor het eerst van m'n leven de Harlem Globetrotters live mogen meemaken. Op en top Amerikaanse show natuurlijk, voor een groot deel op kinderen gericht, maar er zaten een paar fenomenaal goede spelers tussen! Ook bij de tegenstanders trouwens, die duidelijk bij de show hoorden. Daar zaten wel blanke spelers bij, waaronder eentje die het licht zowat uit schoot. Die heeft zeker ergens tussen de 10 en 15 driepuntspogingen raak gegooid op een belachelijk hoog percentage.

Heb niet veel toffe foto's kunnen maken, maar dit is wel een aardig sfeerbeeldje:

Harlem Globetrotters @ Rotterdam Ahoy 06-04-2014

Uitspraak van Hugograve op maandag 7 april 2014 om 21:10:
19 April :)

Vette actie in je profielpic! Zie je niet veel zo'n 720.
Bij de Globetrotters zat een gast die een 360 between the legs deed, blijft toch ook wel een vette move die maar weinigen kunnen.
Waarschuw beheerder
Harlem Globetrotters zelf ook 2 keer gezien, leuke show :)
Waar was dit, Ahoy???
Zijn er ook nog mensen die college basketball gevolgd hebben? persoonlijk vond ik dit leukere wedstrijden dat een reguliere NBA game..

@SuB Bass die 720 dunk is idd ziek, The air up there van And1
Waarschuw beheerder
Ja was in Ahoy. Tof dat je ze meerdere keren hebt gezien! Zal niet precies hetzelfde team geweest zijn neem ik aan? Zag op hun site dat ze op 3 verschillende plekken verspreid over de hele wereld op 1 dag spelen en ze hebben dan ook een hele flinke selectie.

Ahja, die ken ik wel van die mixtapes ja! Ben na ze na deel 5 uit het oog verloren maar die was al veel minder "rauw" en meer show en randzaken.
Waarschuw beheerder
basketball showtjes altijd leuk om te zien :D
Waarschuw beheerder
+1
http://www.rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=28362&size=groot
Waarschuw beheerder
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=132717

De basketballers van GasTerra Flames hebben in MartiniPlaza eenvoudig gewonnen van Den Helder Kings. Voor 3.750 toeschouwers werd het 78-67.

Flames, dat voorafgaand aan de wedstrijd de onlangs gewonnen beker toonde aan het publiek, begon sterk. Na het eerste kwart stond het al 27-15, halverwege was de stand 42-32. In de laatste twee kwarten hielden de Groningers de voorsprong goed vast.

Topscorers aan de kant van Flames waren Jason Dourisseau en Dan Coleman met 17 punten.

Het is alweer de achttiende competitiezege op rij voor de onbetwiste koploper van de Dutch Basketball League.

Flames speelt volgende week zaterdag de laatste wedstrijd in de reguliere competitie, thuis tegen Matrixx Magixx. Daarna beginnen de play-offs.
Waarschuw beheerder
NBA action is weer terug op sport1 sinds de play off beginnen :D

yeaaahhhhh :D
Waarschuw beheerder
Cool voor de sport1 leden! (Y)

Vanmiddag toevallig even radio noord aan gehad en nog toevalliger: interview met de directeur van de flames. Hij klonk niet echt positief, er is een gat van 2 ton en op alle vragen over een nieuwe hoofdsponsor kon hij maar weinig positiefs melden. Goed, als ze straks kampioen worden zullen de kansen op sponsors allicht groter zijn. Zal ook wel moeten, want anders zullen ze bepalende spelers niet kunnen houden. Zou wel erg zonde zijn!
Het is trouwens wel erg vaak gezeik daar binnen het bestuur als je het mij vraagt! Nu weer met oa. een penningmeester die er met penningen vandoor gegaan is, paar jaar terug hele rel in voltallig bestuur....

Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 19 april 2014 om 10:39:
yeaaahhhhh :D

Playoff time in de nba. B)
Indiana thuis eerste wedstrijd verliezen van Atlanta. Beste upset, hoewel Indiana het de laatste weken van het seizoen baggerslecht gedaan heeft (en toch nog boven de heat geëindigd zijn.
Weer dat drommelse San Antonio, die zullen het vast ook weer ver schoppen in de playoff bracket.

Oh Miami vs. de Bobcats game 1 is net afgelopen, die was vroeg begonnen.

Vet trouwens:

[img width=350 height=174]http://i.imgur.com/EixAcTO.gif[/img]

En natuurlijk:

[img width=980 height=634]http://i.imgur.com/4I2R8va.png[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 20 april 2014 om 23:28:
Cool voor de sport1 leden! (Y)

ja ik hoorde het gisteren over het einde van sponsor gasterra.
maar zoals je zegt als ze kampioen worden lijkt het me makkelijker een sponsor te vinden...

aangezien ze dan ook europa in gaan...

Uitspraak van SuB Bass op zondag 20 april 2014 om 23:28:
Playoff time in de nba. B)

yeeaaaahhhh :cheer:

[img cacheid=001603f300321c89118867cb width=980 height=634]http://i.imgur.com/4I2R8va.png[/img]

nice :D
Waarschuw beheerder
-1
Hier is dat schema te vinden met de actuele uitslagen erin geplakt:

http://www.nbaplayoffsbracket.com/2014/

Ah geinig, zie nu dat die site datzelfde trucje voor veel meer sporten doet en zo bijv. ook eentje heeft voor het WK straks in Brazilië. B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Vanavond 20:00 Atlanta-Indiana
Indiana staat 2-1 achter, terwijl ze de beste record van de Eastern Conference hadden. Best een verrassing.

22:30 San Antonio-Dallas
Stand is 1-1. San Antonio weer sterk seizoen gehad, komen toch ook weer tot goede prestaties, ondanks toch wel wat oudjes in de selectie. Heb er helemaal niets mee (eerder iets tegen) dus van mij mag Dallas deze serie winnen. B)

01:00 Charlotte-Miami
Eerste thuiswedstrijd voor Charlotte, stand is 2-0 voor Miami. Misschien een verrassing voor Charlotte voor eigen publiek. Hoeft van mij niet zo, maar houdt het wel leuk natuurlijk.

03:30 Memphis-Oklahomo
Memphis staat (verrassend) 2-1 voor en speelt thuis. De grote Durant lijkt in een dip te zitten en dan missen ze meteen veel punten. Mogen van mij ook wel verliezen, Durant is echt een irritant goede speler die op elke plek kan spelen (ondanks z'n "center-size").

Allemaal nog steeds prima te bekijken via http://gofirstrow.eu/sport/basketball.html (tenzij je per se HD-shizzle wilt, dan moet je daar niet wezen). Kun je beter een League Pass voor aanschaffen via nba.com. $180 per seizoen.......
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SuB Bass op zaterdag 26 april 2014 om 20:18:
Allemaal nog steeds prima te bekijken via http://gofirstrow.eu/sport/basketball.html

ik dacht dat firstrow die site er helemaal uit lag....
maar het is dus gofirstrow geworden...

weet ik dat ook weer :D

je hebt ook nog wel een andere site waar je kunt kijken

www.vipbox.tv ;)
Waarschuw beheerder
+1-1
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133301

De basketballers van GasTerra Flames zijn door naar de halve finale van de play-offs. In Amsterdam werd ook de tweede wedstrijd van de best-of-three gewonnen, met 58-71, van Apollo, de nummer acht van de competitie.

De kwartstanden waren: 7-16, 16-37, 36-58 en 58-71.

Topscorer aan de kant van Flames was Arvin Slagter met 14 punten. Aron Royé maakte er 22 namens de thuisploeg.

De eerste wedstrijd van de kwartfinale werd in MartiniPlaza 81-62 voor de Groningers.

In de halve finale van de play-offs spelen de Groningers tegen de winnaar van de strijd tussen Landstede Basketbal en ZZ Leiden.
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/artikel/641162-protest-basketballers-la-clippers.html
De basketballers van LA Clippers hebben zondag vlak voor het duel met Golden State Warriors in de play-offs van de NBA geprotesteerd tegen Donald Sterling, de steenrijke eigenaar van de club.

Tijdens de warming-up droegen ze hun shirt binnenstebuiten. Zo was de clubnaam niet zichtbaar. Sterling verbood afgelopen week zijn vriendin met zwarte mensen op de foto te gaan. Ze zou ook geen Afro-Amerikanen mogen meenemen naar wedstrijden van de club van haar man.

De basketballers van LA Clippers gingen hard onderuit tegen Golden State Warriors: 118-97. Daardoor is de stand in de play-offs weer gelijk (2-2). Warriors-guard Stephen Curry was met 33 punten topscorer van het duel.
Waarschuw beheerder
-1
Ja wat een verhaal is dat, niet? Je kunt je toch bijna niet voorstellen dat zo iemand dat zegt, terwijl hij baas is van een franchise in een competitie waar 80% "zwart" is. En dan op zo'n moment....
Er gaan dan ook geruchten dat deze man "geframed" wordt, want dit alles is op basis van opgenomen telefoongesprekken waarvan ze nu de authenticiteit aan het checken zijn.

Clippers President Andy Roeser said in a statement that the team did not know if the tape is legitimate or has been altered. He said the woman on the tape, identified by TMZ as V. Stiviano, "is the defendant in a lawsuit brought by the Sterling family alleging that she embezzled more than $1.8 million, who told Mr. Sterling that she would `get even."'

Zo lijkt het gewoon ordinair om geld te gaan, maar schijnbaar heeft die Sterling een geschiedenis:

Anger, frustration and calls for action echoed around the NBA on Saturday after an audio recording surfaced of a man identified as Los Angeles Clippers owner Donald Sterling telling his girlfriend not to bring black people to games.

Everybody except for the embattled Clippers owner, who has a decades-long history of alleged discrimination and offensive behavior, seemed to have a response.

Het is iig. een flinke rel en de tegenreacties zijn dan ook niet van de lucht, tot Obama zelf aan toe.

Meer over de soap hier: http://www.nba.com/2014/news/04/26/clippers-sterling.ap/index.html?ls=iref:nbahpts
Waarschuw beheerder
SAS 93
DAL 89
Game 4: Mon Final
Series Tied 2-2

MEM
OKC
Tue 9 PM ET - NBA TV
Series Tied 2-2

GSW
LAC
Tue 10:30 PM ET - TNT
Series Tied 2-2

HOU 120
POR 123
Game 4: Sun Final
POR Leads Series 3-1

ATL 107
IND 97
Game 5: Mon Final
ATL Leads Series 3-2

MIA 109
CHA 98
Game 4: Mon Final
MIA Wins Series 4-0

TOR 87
BKN 79
Game 4: Sun Final
Series Tied 2-2

WAS
CHI
Tue 8 PM ET - TNT
WAS Leads Series 3-1

Miami vannacht de sweep compleet gemaakt, zijn als eerste door.
Atlanta wint van Indiana en hebben nog een overwinning nodig om Indiana er in de eerste ronde uit te wippen. Best een verrassing!
Verder veel spannende potten te gaan: San Antonio moet er hard voor werken tegen Dallas net zoals de Clippers (die hopelijk niet al teveel hinder hebben van dat gelul van hun eigenaar.

Daarover: gisteren een interview gezien met Magic Johnson. Hij was "onderwerp" van het beruchte gesprek.
Logisch dat hij ertegen ageert, hij vind dat die Sterling op moet rotten (net als veel meer lieden in de NBA). Hij zei er meteen maar even bij dat hij de Clippers wel over zou willen nemen. Dat is een heel opvallende uitspraak want hij is nu al eigenaar van de Lakers. Dan heeft hij dus beide teams in LA in handen.
We weten allemaal dat de Clippers al meerdere seizoenen aan de Lakers-legacy knabbelen. Dat zet dit bericht in een apart licht als je het mij vraagt. Dan is het gewoon een "vijandige overname".
http://www.lakersnation.com/nba-news-magic-johnson-guggenheim-partners-want-to-buy-the-clippers/2014/04/28/
Waarschuw beheerder
-1
De kogel is door de kerk, de straf is uitgesproken (en niet mals):

Dat is nog eens opstaan tegen racisme. Een permanente verbanning uit de Amerikaanse basketbalcompetitie NBA, de maximale fooi boete van $2,5 miljoen plus een gedwongen verkoop van zijn Los Angeles Clippers is de zwaarste straf mogelijk voor eigenaar Donald Sterling. Ongeacht afkomst en statuur doen sommige sporten er dus wél alles aan om racisme tegen te gaan. Ook al is het volgens velen de juiste straf, de vraag blijft of de leiding van de NBA zomaar iemand kan onteigenen? Niemand die het zeker weet. Eerst moet maar eens aan alle voorwaarden worden voldaan, inclusief toestemming van de andere 29 teameigenaren, speciale verhoren en ingewikkelde procedures. Sterling zal er als voormalig advocaat waarschijnlijk alles aan doen om de gedwongen verkoop te verhinderen, tot in de rechtszaal aan toe. Maar stel dat de verkoop kan plaatsvinden, dan nog hoeven we geen medelijden te hebben met de hypocriete vastgoedmiljardair. Forbes schat zijn vermogen op $1,9 miljard, waaronder een waardering van de LA Clippers à $430 miljoen, maar dat kan flink oplopen. Inmiddels wordt het beste basketbalteam uit LA al op $575 miljoen dollar gewaardeerd en dat is nog conservatief ingeschat. Sommige kranten en sportwebsites verwachten zelfs een verkoopprijs die richting de $800 miljoen gaat. Miljardairs en groepen investeerders, waaronder voormalig basketballer Magic Johnson en oud-bokser Floyd Mayweather, staan in de rij om een winstgevend sportteam als de Clippers te kopen. Het is immers geen voetbal, voorlopig. Voor Sterling zelf blijkt de investering uit 1981, toen hij het team voor $12,5 miljoen kocht en naar Los Angeles verhuisde, uiteindelijk dus ook niet heel verkeerd uit te pakken. Al zijn er altijd betere plekken om je geld te laten renderen. De aandelenmarkt bijvoorbeeld.
http://daskapital.nl/2014/04/la_clippers_melkkoe_voor_rasci.html

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 29 april 2014 om 14:13:
Miami vannacht de sweep compleet gemaakt, zijn als eerste door.
Atlanta wint van Indiana en hebben nog een overwinning nodig om Indiana er in de eerste ronde uit te wippen. Best een verrassing!
Verder veel spannende potten te gaan: San Antonio moet er hard voor werken tegen Dallas net zoals de Clippers (die hopelijk niet al teveel hinder hebben van dat gelul van hun eigenaar.

wedstrijdjes in de playoffs zijn altijd veel mooier/spannender dan de gewone competitie :D

Uitspraak van SuB Bass op woensdag 30 april 2014 om 14:27:
De kogel is door de kerk, de straf is uitgesproken (en niet mals):

was te verwachten dat er iets moest/ging gebeuren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 30 april 2014 om 16:15:
was te verwachten dat er iets moest/ging gebeuren

en terecht!

hoop trouwens wel dat de clippers door gaan naar de volgende ronde.
Veel verrassende uitslagen tot nu toe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op woensdag 30 april 2014 om 18:26:
hoop trouwens wel dat de clippers door gaan naar de volgende ronde.

zou ook wel terecht zijn... sterke ploeg!!
Waarschuw beheerder
ZZ Leiden en SPM Shoeters (Den Bosch) hebben hun eerste wedstrijd in de halve finales (best-of-five) om het landskampioenschap gewonnen. Leiden won donderdagavond overtuigend met 73-44 van Gasterra Flames (Groningen). Den Bosch was met 89-78 te sterk voor Den Helder Kings.

Den Bosch begon in de eigen hal furieus aan de wedstrijd tegen Den Helder en bouwde een voorsprong uit van negentien punten. Den Helder kwam nog goed terug, maar zette de eindsprint te laat in. Leiden liet geen spaan heel van titelfavoriet Groningen, dat in het eigen MartinaPlaza op een vernedering werd getrakteerd.

De tweede confrontatie is komend weekend.

http://nos.nl/artikel/642941-leiden-vernedert-groningen.html
Waarschuw beheerder
Oklahoma City Thunder en Indiana Pacers hebben in de play-offs in de NBA de stand gelijkgetrokken. Tegen respectievelijk Memphis Grizzlies en Atlanta Hawks staat het in de best-of-seven serie 3-3.

Oklahoma City Thunder won overtuigend van Memphis en voorkwam daarmee uitschakeling. De vorige vier duels eindigden nog in een verlenging, maar in Memphis kwam de zege van Oklahoma City Thunder geen moment in gevaar. Het werd 104-84.

Kevin Durant was de topscorer met 36 punten. Russell Westbrook was goed voor 25 punten. Komend weekend staat de beslissende wedstrijd op het programma. In de nacht van zaterdag op zondag wordt in Oklahoma City duidelijk welke club doorstroomt naar de halve finale.

Indiana Pacers ontsnapt
In tegenstelling tot de gemakkelijke overwinning van Oklahoma City Thunder, moest Indiana Pacers alles uit de kast trekken om een nederlaag te voorkomen. De Pacers wonnen met 95-88 van Atlanta Hawks, maar zo'n drie minuten voor het einde keken de Pacers nog tegen een achterstand aan (79-84).

Het was David West die uiteindelijk de ban brak voor Indiana Pacers. Met 24 punten had hij een belangrijk aandeel in de zege. Ook bij dit duel valt de beslissing in de nacht van zaterdag op zondag, in Indiana.

Ook Golden State langszij
Ook Golden State Warriors en Los Angeles Clippers moeten een zevende duel spelen. De Warriors kwamen naast de Clippers door in eigen huis een nipte 100-99 overwinning te boeken.

Golden State sloeg in de derde periode zijn slag. De thuisploeg nam een ruime voorsprong, zag de bezoekers daarna nog akelig dicht bij komen, maar hield wel stand. Stephen Curry was bij de Warriors de grote man met 24 punten.

http://nos.nl/artikel/642943-thunder-en-pacers-maken-gelijk.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 2 mei 2014 om 11:53:
Leiden won donderdagavond overtuigend met 73-44 van Gasterra Flames

Djiezus, da's een ass-whoopin'! Maar 44 punten! :O Lijkt wel een dameswedstrijd!
Weer dat hellige Leiden hè. Ondanks het overlopen van een van hun beste spelers (die dweil van een Slagter).
Dat zal niet gezellig zijn geweest in de kleedkamer! :P

Vannacht heeft Indiana (wmb. jammergenoeg) in Atlanta de stand op 3-3 gezet. Atlanta kon de serie naar zich toetrekken, maar nu game 7 in Indiana en dat wordt niet makkelijk voor de Hawks.
Had het graag gezien dat ze eruit vlogen (de nummer 1 verliezen van de nummer 8 seed is nog niet eerder gebeurd hoorde ik een van die commentatoren zeggen).

Trouwens wel heel vette "posterize" van Scott op Mahinmi:

Clippers verloren, dus ook daar 3-3. Bulls eruit tegen Washington (75-69, ook geen beste uitslag). OKC mag er van mij ook wel uit, die staan op 3-3 maar hebben nog kans en zullen ongetwijfeld weer zwijnen met 50+ punten van Durant oid.
Vannacht kunnen San Antonio, Portland en Toronto hun series afmaken (allemaal 3-2), wordt spannend!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze leken lange tijd onoverwinnelijk...
dit lijkt me geen gewone verlies partij maar pijnlijk ingemaakt partij...

Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 2 mei 2014 om 11:56:
Slagter

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133057

toch wel een belangrijke speler voor donar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 2 mei 2014 om 12:03:
toch wel een belangrijke speler voor donar...

Eerlijk is eerlijk, is ook wel een goeie speler. Vind het alleen een irritant figuur (en heb op pleintjesbasketbaltoernooien wel eens tegen hem mogen spelen, dan is ie ook irritant!). :P

Had net mijn post aangevuld met NBA uitslagen maar jij had ondertussen ook alweer gepost, dus beetje dubbel, srry!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 2 mei 2014 om 12:09:
Had net mijn post aangevuld met NBA uitslagen maar jij had ondertussen ook alweer gepost, dus beetje dubbel, srry!

van zulke filmpjes kun je nooit genoeg van krijgen :D
Waarschuw beheerder
http://www.rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=28761&size=groot

Flames huilt in kleedkamer na nederlaag
Voor de basketballers van GasTerra Flames is de finale van de play-offs heel ver weg. In Leiden ging ook de tweede wedstrijd van de halve finale verloren tegen ZZ Leiden. Hierdoor is de stand 0-2 in de best-of-five serie. Pas na verlenging won Leiden, met 62-59.
Waarschuw beheerder
nu rust bij dallas mavericks - SA spurs... spurs 22 punten voor en was geloof ik eerder al 30+ geweest...

die wint deze 7e play off game vast wel en door naar de volgende ronde
Waarschuw beheerder
Daar is Dallas inderdaad niet meer in de buurt geweest (jammergenoeg wmb.)

Raptors met maar 1 puntje verschil verloren en uitgeschakeld. 2 punten meer en het was andersom geweest en zij waren doorgegaan. Zuur, maar Brooklyn mag door en komt tegen Miami te spelen die onderhand lekker uitgerust zijn na een hoop dagen vrij.

Indiana Pacers vs Washington Wizards
Miami Heat vs Brooklyn Nets
San Antonio Spurs vs Portland Trail Blazers
Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 5 mei 2014 om 09:35:
Indiana Pacers vs Washington Wizards
Miami Heat vs Brooklyn Nets
San Antonio Spurs vs Portland Trail Blazers
Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers

Waarschuw beheerder
http://www.gasterraflames.nl/wedstrijden-agenda

ze moeten vanaaf winnen van leiden!!!
anders is het gebeurt voor groningen.
dan word het 0-3 in de best of 5 serie.....

word een moeilijke come back maken... maar als ze de vorm van de gewone competitie weer terug vinden dan heb ik de geloof er wel in...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 6 mei 2014 om 16:47:
ze moeten vanaaf winnen van leiden!!!

Laten we het hopen!! Anders gaat het seizoen toch nog als een nachtkaars uit. :(
Zal toch wel weer live via RTVnoord te volgen zijn (of zouden die dat niet meer aandurven..)

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 6 mei 2014 om 16:44:

Zowel Indiana als Oklahoma verliest hun eerste thuiswedstrijd!
Indiana-Washington 0-1
Oklahoma- LA Clippers 0-1

Vannacht mag de Heat ook weer na een week vakantie tegen de Nets aantreden.
San Antonio en Portland spelen ook hun eerste wedstrijd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 6 mei 2014 om 19:15:
Laten we het hopen!! Anders gaat het seizoen toch nog als een nachtkaars uit. :(
Zal toch wel weer live via RTVnoord te volgen zijn (of zouden die dat niet meer aandurven..)

komt het live op tv?
kon het al nergens op een stream vinden...
Waarschuw beheerder
Ben RTVNoord in de gaten aan het houden, maar ik kan alleen aankondiging van een "Liveblog" op de homepage vinden.
Waarschuw beheerder
ik heb tv op tv noord aan staan maar zie niks...
zal ff kijken op hun site
Waarschuw beheerder
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133622

idd meer dan deze liveblog nog niet te vinden...
Waarschuw beheerder
Apart ja, kan me herinneren dat thuiswedstrijden nog wel een live op RTVnoord waren. Zouden ze er zelf ook niet zoveel vertrouwen in hebben ofzo? :P
Nou ja, dit is in ieder geval nog iets, kan ook niets vinden bij TVwest verder..
Waarschuw beheerder
http://ibasketball.nl/video/

ik ben nog steeds druk opzoek... maar lastig te vinden :O
Waarschuw beheerder
In ieder geval maar hopen voor de internetverslaggever dat
Craig Osaikhwuwuomwan

niet zoveel acties maakt vandaag. Beste kutnaam om te spellen. :P Heeft ie vast ergens op een kladblokje staan om te kunnen copy-pasten. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 6 mei 2014 om 20:24:
hier moet het wel te luisteren zijn zegt die site

Aight, da's in ieder geval nog wat! (Y)
Hebbes: http://icecast.sleutelstad.nl/sleutelstad.mp3.m3u
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bij mij kan die link niet geopend worden ;/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Huh, da's matig! Anders meteen maar ff VLC media player downloaden (daarin opent ie hem hier ook).
Ga je sowieso geen spijt van krijgen want die speelt zo;n beetje alles af wat er bestaat aan media-formaten.
https://www.videolan.org/vlc/

Stream speelt hier prima af nl. Wel mooi met zo'n gast met zo'n Zuid-Hollandse tongval, is weer eens wat anders. :P
Waarschuw beheerder
ik kijk wel via liveblog

wel slechte zaak hoor van oog tv of tv noord...
of nos ofzo... helemaal nergens op tv te vinden... maar de meeste zenders zenden wel de dikste bullshit uit... dat dan weer wel :/ pfff
Waarschuw beheerder
Wel fokking spannend, Leiden nu 1 puntje voor op 51-52 met nog 1 kwart te gaan.
Waarschuw beheerder
ja gaat wel de hele tijd gelijk op...
zie liever dat de flames nu ff een gat gaan slaan ghehe

kijk af en toe wel liveblog... en me streampje maar voetbal kijken ofzo...

kutzooi... maar is niet anders nu manchester united - hull city opgezet
Waarschuw beheerder
K dan, 8 punten voor kleine 5 minuten te gaan. CRUNCHTIME! B)
Waarschuw beheerder
moet lukken die voorsprong te behouden :D
Waarschuw beheerder
Moeten ze geen ballen weg gaan gooien! :P

6 puntjes nu..
Waarschuw beheerder
Hoppa, 3punter erbij voor de Flames, Leiden time-out, paar minuten nog. Spannond!

Yes! Uitstel van executie: 2-1 door 74-66 overwinning!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
74 - 66 :D

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 6 mei 2014 om 21:18:
Uitstel van executie:

als ze de vorm van de competitie terug krijgen.....
zie ik nog wel leuke dingen gebeuren :P
Waarschuw beheerder
Die eerste wedstrijd was ook abnormaal natuurlijk met dat totaal van 44 punten. Scoren ze er zo 30 meer vanavond (en dan ging er nog genoeg mis begreep ik, oa. Slagter die open 3punters mistte). Zo slim zal het toch niet meer worden mag je verwachten?
Maar ja, het is wel weer in die verrekte 5mei-hal!
Waarschuw beheerder
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133651
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/artikel/644809-miami-wint-eindelijk-van-brooklyn.html

In de halve finales van de play-offs in de Eastern Conference heeft Miami Heat 'eindelijk' weer eens een overwinning geboekt op Brooklyn Nets. In de laatste vier ontmoetingen trokken de Nets steeds aan het langste eind, maar dit keer versloeg de ploeg van LeBron James en Ray Allen de tegenstander met 107-86.

De Heat maakte het verschil in het derde kwart met een tussensprintje van 24 punten tegen negen van de Nets. James kwam in het duel tot 22 punten, Allen scoorde negentien punten. Voor Brooklyn waren Deron Williams en Joe Johnson topscorer met zeventien punten.

Tijdens het reguliere seizoen was de spanning in de wedstrijden tussen de Heat en de Nets te snijden. Drie keer wisten de Nets met slechts één punt verschil te winnen, in de vierde confrontatie waren er twee verlengingen nodig om een winnaar te kunnen aanwijzen.

Spurs ruim langs Trail Blazers
San Antonio Spurs heeft in het eerste duel met Portland Trail Blazers in de halve finales van de Western Conference zijn visitekaartje afgegeven. De ploeg van superster Tony Parker (33 punten, negen assists en drie rebounds) won de wedstrijd met 116-92.

De thuisploeg maakte in de eerste twee kwarten direct korte metten met de aspiraties van de Trail Blazers. Bij de rust leidde de Spurs al met 65-39, een voorsprong die na de rust geen moment in gevaar kwam.
Waarschuw beheerder
Was wel ff een tegenstelling met vorige ronde: beide wedstrijden waren verre van spannend. Miami is eigenlijk nooit in gevaar geweest en Ray Allen lijkt ook in play-off modus te zijn, dat scheelt een hoop. Toch hebben de Nets een gevaarlijk team met ervaring en meerdere spelers die een wedstrijd over kunnen nemen. Die Joe Johnson bijv. is niet hun normale "go-to-guy", maar die kan er op een avond ook zo 30 punten ingooien. Leuk team om te zien, hoop dat de series wat spannender worden dan deze afgelopen wedstrijd, maar dat komt ongetwijfeld goed als er in Brooklyn gespeeld gaat worden.

Oh en Kevin Durant is (eindelijk) uitgeroepen tot MVP van het seizoen. Dik terecht natuurlijk gezien zijn stats en waarde voor z'n team. Was een emotionele speech die hij erna hield, hij komt "van ver". Wel beetje cliché-verhaal over slechte buurt, moeilijke jeugd met weinig keuzes enz. enz. maar dat horen "ze" graag daar natuurlijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 7 mei 2014 om 14:11:
Oh en Kevin Durant is (eindelijk) uitgeroepen tot MVP van het seizoen. Dik terecht natuurlijk gezien zijn stats en waarde voor z'n team. Was een emotionele speech die hij erna hield, hij komt "van ver". Wel beetje cliché-verhaal over slechte buurt, moeilijke jeugd met weinig keuzes enz. enz. maar dat horen "ze" graag daar natuurlijk.

komen de helft van die gasten niet uit zulke buurten in hun jeugd?

kracht verschil wat je kon verwachten was nu idd wel zichtbaar...
dat was in de vorige ronde met sommige ploegen wel anders :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 7 mei 2014 om 15:02:
komen de helft van die gasten niet uit zulke buurten in hun jeugd?

Nou zéker wel de helft. En sport, rappen, pimpen of hustlen, dat zijn zo ongeveer de opties. Met van die luitjes als p diddy enzo die zich business man noemen en wat blijvender zaken hebben. Zijn ook genoeg oud-basketballers die dat doen, de grootste wat dat betreft de grote Jordan met al z'n speeltjes als sportkledingmerk, superbike team, basketbalclub en wat al niet meer.

Vannacht game 2 van
01:01 Indiana Pacers vs Washington Wizards
03:30 Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers

Kijken of ze de zaken weer recht zetten, gewoon beide teams hun away-game weer winnen. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 7 mei 2014 om 22:40:
Nou zéker wel de helft. En sport, rappen, pimpen of hustlen, dat zijn zo ongeveer de opties. Met van die luitjes als p diddy enzo die zich business man noemen en wat blijvender zaken hebben. Zijn ook genoeg oud-basketballers die dat doen, de grootste wat dat betreft de grote Jordan met al z'n speeltjes als sportkledingmerk, superbike team, basketbalclub en wat al niet meer.

je moet toch een hobby houden... en je moet wat me het geld he haha.

Uitspraak van SuB Bass op woensdag 7 mei 2014 om 22:40:
Vannacht game 2 van
01:01 Indiana Pacers vs Washington Wizards
03:30 Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers

jammer dat ze zo laat zijn :nocheer:
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/artikel/645264-oklahoma-city-trekt-stand-gelijk.html

Oklahoma City Thunder heeft de tweede wedstrijd tegen Los Angeles Clippers in de play-offs van de Western Conference van de NBA gewonnen. Door de 112-101 zege staat het 1-1 in de best-of-seven.

Kevin Durant, net verkozen tot MVP, liet tegen de Clippers nog eens zien waarom hij beschouwd wordt als de beste speler van het jaar. Hij scoorde 32 punten en had ook nog twaalf rebounds en negen assists.

Westbrook was eenmansleger
Russell Westbrook deed nauwelijks voor Durant onder met 31 punten, tien rebounds en tien assists. Het was zijn derde triple-double in vijf duels. "Overal waar je keek, was Westbrook", zei Chris Paul van de Clippers. Ik liep de hele wedstrijd achter hem aan. Westbrook was een eenmansleger."

Hibbert eindelijk weer op dreef
In de Eastern Conference kwam Indiana Pacers naast Washington Wizards dankzij een 86-82 zege in eigen huis. Roy Hibbert, die in zeven duels maar tot 29 punten kwam, was eindelijk weer eens op dreef. Met 28 punten leverde Hibbert een grote bijdrage aan de zwaarbevochten zege.

Bradley Beal verkleinde de achterstand van de Nets in de slotminuut tot twee punten, maar David West benutte kort daarna twee vrije worpen namens Indiana en met tien tellen tot de buzzer konden de Wizards niets meer uitrichten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.gasterraflames.nl/wedstrijden-agenda

vanavond moet Groningen weer in Leiden spelen om 20uur
Waarschuw beheerder
66-72 geworden

zondag beslissings wedstrijd
Waarschuw beheerder
Nice ja!! (Y)(Y):cheer:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :P

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 7 mei 2014 om 23:26:
jammer dat ze zo laat zijn :nocheer:

Op een van die drie NBA TV-streams zijn regelmatig ook overdag herhalingen te zien van wedstrijden.
Sowieso zondag weer op tijd kijken, best kans dat er weer eentje om 19:00 begint.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 10:20:
Nice ja!! (Y)(Y):cheer:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :P

ze stonden op gegeven moment 12 punten voor iets voor de rust.
rond einde 3e kwart stonden 2 punten achter zelfs.
en toe kwam er weer de voorsprong in de 4e kwart.

zondag spelen ze wel weer thuis!!!

Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 10:20:
Op een van die drie NBA TV-streams zijn regelmatig ook overdag herhalingen te zien van wedstrijden.
Sowieso zondag weer op tijd kijken, best kans dat er weer eentje om 19:00 begint.

ja op sport1 ook soms wel volgende dag herhaling.... ruime samenvatting

zondag half 10 clippers - thunder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:02:
ze stonden op gegeven moment 12 punten voor iets voor de rust.
rond einde 3e kwart stonden 2 punten achter zelfs.
en toe kwam er weer de voorsprong in de 4e kwart.

zondag spelen ze wel weer thuis!!!

Heel tof! (Y)
Zou echt mooi zijn als ze hem alsnog pakken! We mogen er toch wel vanuit gaan dat ie nu live te zien is op de NOS zoals vorig weekend Den Bosch-Den Helder?

Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:02:
zondag half 10 clippers - thunder

Ah ok dan. (Y)
Miami vannacht weer redelijk makkelijk gewonnen. Goed verdedigd vooral, guard van de Nets, Deron Williams (oa. all star dit jaar) had gewoon geen punt gescoord.
San Antonio ook weer gewonnen (41 punten in het tweede kwart alleen al), ook 2-0 (en ik verwacht dat ze hooguit 1 game tegenkrijgen van Portland). De wedstrijd ervoor had Ginobili net als die Williams een "bagel" gescoord. Lekker voor hem! Irritante gast. Toch winnen ze weer, ondanks al die oudjes daar...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 12:27:
Zou echt mooi zijn als ze hem alsnog pakken! We mogen er toch wel vanuit gaan dat ie nu live te zien is op de NOS zoals vorig weekend Den Bosch-Den Helder?

dat zou wel mooi zijn...
dan gaan vast wel genoeg mensen kijken denk ik....

Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 12:27:
Ah ok dan. (Y)
Miami vannacht weer redelijk makkelijk gewonnen. Goed verdedigd vooral, guard van de Nets, Deron Williams (oa. all star dit jaar) had gewoon geen punt gescoord.
San Antonio ook weer gewonnen (41 punten in het tweede kwart alleen al), ook 2-0 (en ik verwacht dat ze hooguit 1 game tegenkrijgen van Portland). De wedstrijd ervoor had Ginobili net als die Williams een "bagel" gescoord. Lekker voor hem! Irritante gast. Toch winnen ze weer, ondanks al die oudjes daar...

ik kijk vanaaf wel de samenvatting op sport1. :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:36:
dat zou wel mooi zijn...
dan gaan vast wel genoeg mensen kijken denk ik....

Als ze het idd. op zondagmiddag uitzenden dan zullen ze wel moeten ook! :devil:
Alleen maar leuk dan, hoor af en toe zelfs de grootste sporthaters zeggen dat ze dat nog wel leuk vinden om te zien. Het is alleen altijd zo jammer als ze eerst Nederlands basketball en vervolgens NBA (of andersom) laten zien. Dan is het verschil ineens wel erg groot, vooral qua spektakel. :P

Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:36:
ik kijk vanaaf wel de samenvatting op sport1. :p

Nice. Afgelopen zondag ook weer nba op studio sport meegekregen. Ik ben dan wel gewend aan m'n streampjes, maar da's volgens mij wel in HD wat ze uitzenden. Echt groot verschil (duh natuuurlijk, maar ik kan het niet zo vaak vergelijken). Is bij sport 1 ook HD toch? Nou ja, in ieder geval altijd goede kwaliteit lijkt me, je betaalt er genoeg voor immers! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 18:25:
Nice. Afgelopen zondag ook weer nba op studio sport meegekregen. Ik ben dan wel gewend aan m'n streampjes, maar da's volgens mij wel in HD wat ze uitzenden. Echt groot verschil (duh natuuurlijk, maar ik kan het niet zo vaak vergelijken). Is bij sport 1 ook HD toch? Nou ja, in ieder geval altijd goede kwaliteit lijkt me, je betaalt er genoeg voor immers! :P

ik weet niet...
ik weet niet of ik HD tv heb :p
me tv in zo vierkant blok nog :lol:

Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 18:25:
Als ze het idd. op zondagmiddag uitzenden dan zullen ze wel moeten ook! :devil:
Alleen maar leuk dan, hoor af en toe zelfs de grootste sporthaters zeggen dat ze dat nog wel leuk vinden om te zien. Het is alleen altijd zo jammer als ze eerst Nederlands basketball en vervolgens NBA (of andersom) laten zien. Dan is het verschil ineens wel erg groot, vooral qua spektakel. :P

tuurlijk is NBA veel hoger niveau...
wat ze hier in NL scoren in een hele wedstrijd scoren ze daar in 1 of 2 kwarts :lol:

maar hier ze je ook soms wel leuk basketball...

ik hoop dat het ergens word uitgezonden....

als je meer weet laat het dan hier ff weten wil je...
Waarschuw beheerder
sport1 zendt toch aardig wat wedstrijden uit dit weekend :)
OKC - LAC wat een heerlijke series
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op zaterdag 10 mei 2014 om 14:53:

die zend volgens mij alles uit... alleen soms diep in de nacht :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op zaterdag 10 mei 2014 om 14:53:

je hebt ook gewoon gratis online live streams die alles uitzenden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 10 mei 2014 om 15:26:
je hebt ook gewoon gratis online live streams die alles uitzenden

i know, maar via tv wedstrijden opnemen en dan de dag erna terug kijken vind ik toch wat fijner
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op zaterdag 10 mei 2014 om 16:28:
i know, maar via tv wedstrijden opnemen en dan de dag erna terug kijken vind ik toch wat fijner

interactieve tv :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 19:54:
als je meer weet laat het dan hier ff weten wil je...

Het is een beetje last-minute, maar: Flames nu live op Nederland 1!
Ruststand 34-36 voor de vlammetjes! B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 15:13:
Het is een beetje last-minute, maar: Flames nu live op Nederland 1!
Ruststand 34-36 voor de vlammetjes! B)

ik moest verplicht schoonfamilie eten :facepalm:

ik zal ff kijken of ze in de finale zijn gekomen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 11 mei 2014 om 19:59:
ik zal ff kijken of ze in de finale zijn gekomen

Ai jammer ja! Ik zal niets verklappen, of wil je alvast slecht nieuws horen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 20:02:
Ai jammer ja! Ik zal niets verklappen, of wil je alvast slecht nieuws horen?

:lol:

heb het net al gelezen :D

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133831

netjes van een 2-0 achterstand terug komen naar een 3-2 winst :respect:

nu kampioen worden :D
Waarschuw beheerder
Zou wel masterlijk zijn ja! B)
Misschien hadden ze die ontzettende zaadpot van vorige week wel even nodig om wakker te worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 20:06:
Zou wel masterlijk zijn ja! B)
Misschien hadden ze die ontzettende zaadpot van vorige week wel even nodig om wakker te worden.

ze weten nu dat het niet aan komt waaien...
die info moeten ze meenemen naar de finale :D ;)
Waarschuw beheerder
Oei mooi dat je het zegt, glad vergeten! (Y)
Let's Go Clips!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 22:24:
Oei mooi dat je het zegt, glad vergeten! (Y)

ik eerste stukje ook :P

maar nu nog maar 2e kwart :P
dus het spannendste moet nog komen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 11 mei 2014 om 22:32:
dus het spannendste moet nog komen

Inderdaad, geen nood aan de man. B)

Pacers tegen Wizards is wel "gewoon" laat: 2:00 pas... twijfel twijfel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 22:34:
Inderdaad, geen nood aan de man. B)

:p :D

Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 22:34:
Pacers tegen Wizards is wel "gewoon" laat: 2:00 pas... twijfel twijfel

ik heb morgen wat verplichtingen anders zeker ook wel gekeken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 11 mei 2014 om 22:43:
ik heb morgen wat verplichtingen anders zeker ook wel gekeken...

Ik ook wel, maar heb onderhand m'n ritme weer in playoffs-stand: altijd 's avonds vroeg ff pitten (als ik een wedstrijd wil kijken, da's niet elke avond zo) anders wordt de slaap wel erg kort. :p
Waarschuw beheerder
ja snap ik :P

en ach... het is ook maar een paar weekjes :P
Waarschuw beheerder
Vet spannende pot ja! Komen de Clippers met 1.23 in het vierde kwart voor het eerst op voorsprong. :lol:
Waarschuw beheerder
okc stond op gegeven moment zelf met 22 punten voor
winnen de clippers nog met 2 punten verschil...

als okc die 3 punter nog scoorde was het een heel ander verhaal... op die tip-in op het einde :P

maar werd wel spannend op het einde :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 12 mei 2014 om 00:19:
als okc die 3 punter nog scoorde was het een heel ander verhaal... op die tip-in op het einde :P

Yeah, had zomaar anders kunnen lopen! Alleen maar mooi wmb. Durant ook weer gedaan wat ie kon met dik 40 punten maar ook 8 turnovers. Daar verlies je ook een wedstrijd mee...
Waarschuw beheerder
40 punten is wel veel :o :yes:

maar 8x balverlies ook idd :rot:

wanneer moeten de flames spelen?
Waarschuw beheerder
Morgen weer thuis lees ik op DvhN.
Waarschuw beheerder
Ja idd.! Gas erop! :devil:
Waarschuw beheerder
gaan jullie wel eens naar de wedstrijden toe? Martini plaza lijkt me erg leuk om een keer naar toe te gaan, jammer dat het zo ver weg is.
Waarschuw beheerder
Ben wel een paar x in Martiniplaza geweest. En tot en met dit seizoen speelden de Flames altijd een oefenwedstrijd aan het begin van het seizoen bij "ons" in de hal. Dit jaar tegen Rotterdam basketball, wat een droevige ploeg was dat. Voorgaande jaren vaak Duitse clubs geweest, maar dat heb ik daar nooit meegemaakt. In die wedstrijd was die Ross Bekkering trouwens beestachtig bezig, het leek af toe Blake Griffin wel qua spel. :respect:

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 12 mei 2014 om 22:12:
komt het ergens op tv ofzo?

Geen idee, mag toch lijden van wel! Het is potdomme de finale!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 12 mei 2014 om 23:01:
Ben wel een paar x in Martiniplaza geweest. En tot en met dit seizoen speelden de Flames altijd een oefenwedstrijd aan het begin van het seizoen bij "ons" in de hal. Dit jaar tegen Rotterdam basketball, wat een droevige ploeg was dat. Voorgaande jaren vaak Duitse clubs geweest, maar dat heb ik daar nooit meegemaakt. In die wedstrijd was die Ross Bekkering trouwens beestachtig bezig, het leek af toe Blake Griffin wel qua spel. :respect:

die bekkering laatste wedstrijden ook goed...
zo goed als griffin is ook beetje te veel van het goede :p

Uitspraak van SuB Bass op maandag 12 mei 2014 om 23:01:
Geen idee, mag toch lijden van wel! Het is potdomme de finale!

zou idd schandalig zijn als er niks van op tv komt...
idd zoals je zegt de finale!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Nou, of ze hebben het goed verstopt op hun site, of het komt gewoon niet eens op tv/radio noord! :@
Komen we er weer vanaf met zo'n gaar live-"blog". :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 12 mei 2014 om 23:07:
zo goed als griffin is ook beetje te veel van het goede :p

Ja, zo bedoel ik het ook weer niet. Griffin is wel "een paar" maatjes groter qua spel, maar in die wedstrijd bij ons in de hal dunkte die gast de alley-oops ook van alle kanten raak. Vet explosieve speler, maar dat wordt in de Nederlandse competitie helaas ingezet als stormram onder de basket met het statische spel. (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 12 mei 2014 om 23:11:
Nou, of ze hebben het goed verstopt op hun site, of het komt gewoon niet eens op tv/radio noord! :@
Komen we er weer vanaf met zo'n gaar live-"blog". :kots:

daar moeten we geen genoegen mee nemen toch :p

Uitspraak van SuB Bass op maandag 12 mei 2014 om 23:14:
Ja, zo bedoel ik het ook weer niet. Griffin is wel "een paar" maatjes groter qua spel,

ja ik snapte je wel :p haha (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 12 mei 2014 om 23:15:
daar moeten we geen genoegen mee nemen toch :p

Idd.! In opstand! :devil:
Wat doet canal+ dan? Die zenden het ook niet toevallig uit?

Over opstand gesproken:

'Donar' moet terug in clubnaam
[img width=400 height=225]http://www.rtvnoord.nl/content/foto/140512-donar.jpg[/img]
Het Donar Museum wil in samenwerking met de Supportersvereniging Donar dat 'Donar' terugkomt in de clubnaam van de basketbalcub.

In 2003 werd de naamgeving en het clublogo aan de kant geschoven vanwege sponsorbelangen. Omdat zowel supporters als de media steeds vaker de naam Donar gebruiken, vinden de fans het tijd om dit weer officieel te maken.

Petitie
Om de wens kracht bij te zetten kan er een petitie getekend worden. Het verzoek is gericht aan het bestuur en de toekomstige hoofdsponsor. Via de link petities24.com/donar kunnen voorstanders hun 'ja' geven. Er zijn inmiddels 106 handtekeningen gezet.

Ja gaat lekkerrrrrr, 106 stuks al! :P
Ik zeg minstens de helft van de tijd dat ik het erover heb nog steeds Donar trouwens. Zit zo ingebakken zeg maar.
En met het team jonkjes dat ik coach spelen we tegen celeritas donar, da's de amateurtak ervan die nog steeds zo heet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 12 mei 2014 om 23:20:
Idd.! In opstand! :devil:
Wat doet canal+ dan? Die zenden het ook niet toevallig uit?

ik zal morgen kijken op sport1... maar volgens mij hebben die alleen NBA.
als sport het heeft komt het zoiezo op een live stream via internet...

Ja gaat lekkerrrrrr, 106 stuks al! :P
Ik zeg minstens de helft van de tijd dat ik het erover heb nog steeds Donar trouwens. Zit zo ingebakken zeg maar.
En met het team jonkjes dat ik coach spelen we tegen celeritas donar, da's de amateurtak ervan die nog steeds zo heet.

106 is nog niet veel!!!

ja tuurlijk moet de naam donar terug...
maar ja geld he en sponsornaam....
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/artikel/647119-james-helpt-miami-heat-op-weg.html

LeBron James heeft Miami Heat in de halve finale van de play-offs in de Eastern Conference op weg geholpen naar een derde overwinning op Brooklyn Nets.

Mede dankzij 49 punten van de sterspeler won Miami Heat de vierde wedstrijd in the best-of-seven-serie (102-96), waardoor de ploeg nog één zege nodig heeft om de finale te bereiken. De stand is nu 3-1.

Driepunter Bosh
De overwinning kwam niet gemakkelijk tot stand. Met bijna een minuut op de klok was de stand nog 94-94 en door een aantal missers leek de wedstrijd af te stevenen op een gelijkspel.

Chris Bosh brak echter de ban. Met een driepunter vanaf de rechterhoek zette hij Miami Heat op 97-94. Vier vrije worpen van Ray Allen zorgden er vervolgens voor dat de zege veilig was.

Evenaring van record
James evenaarde met zijn 49 punten een play-off-record in zijn carrière. Hij had een record kunnen pakken door nog een keer te scoren, maar met een paar seconden te gaan miste hij nog een vrije worp. "Dit is de eerste keer dat ik teleurgesteld ben na een overwinning", zei James gekscherend. "Het zou wat zijn geweest als ik vijftig punten had gemaakt. Nu maakte mijn misser niet uit voor de zege, maar ik vind missen van vrije worpen nooit leuk."

Coach Erik Spoelstra was helemaal tevreden over James. "Hij was wat we nodig hadden. Dit is wat hem de beste speler maakt."
Waarschuw beheerder
lebron james met 49 punten ontreveden :lol:
Waarschuw beheerder
Donar

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=133891

:cry:

beter als niks... maar dit is ook niet veel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 13 mei 2014 om 15:22:
beter als niks... maar dit is ook niet veel...

Ik las het net toevallig ook. Is idd. beter dan niks, ik schakel sowieso wel ff in vanavond.
In hun radio-/televisieprogrammering was er niets over te vinden en ik was er eigenlijk al vanuit gegaan dat het hooguit dat liveblog zou worden. Dit is mij betreft dan ook alleen maar beter. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 13 mei 2014 om 16:56:
Dit is mij betreft dan ook alleen maar beter. B)

beter iets dan niets... maar ja...

dit is de finale van Nederland om een landskampioenschap...
schandalig als er niks van op tv komt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 13 mei 2014 om 17:00:
dit is de finale van Nederland om een landskampioenschap...
schandalig als er niks van op tv komt....

Tja, denk ik hetzelfde over..
Voor zover ik kan zien/vinden is er vanavond ook niets over in Nieuwsuur/sportjournaal en ook geen late studio sport uitzending.
We zullen het er maar mee moeten doen dus....
Waarschuw beheerder
normaal wordt de finale wel bij de NOS uitgezonden, dus nog maar even goed in de gaten houden.
Waarschuw beheerder
http://www.rtvnoord.nl/includes/liveradio.asp
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 13 mei 2014 om 18:01:
Tja, denk ik hetzelfde over..
Voor zover ik kan zien/vinden is er vanavond ook niets over in Nieuwsuur/sportjournaal en ook geen late studio sport uitzending.
We zullen het er maar mee moeten doen dus....

schandalig eigenlijks.... beter iets dan niets maar ja...

Uitspraak van Hugograve op dinsdag 13 mei 2014 om 18:12:
normaal wordt de finale wel bij de NOS uitgezonden, dus nog maar even goed in de gaten houden.

thx... denk eerder als nos hele zondag sport op tv uitzend... zo was afgelopen zondag groningen ook op tv in de halve finale...
maar ik ga het in de gaten houden...

op sport1 komt het ook niet... en live stream ken ik ook niet vinden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 13 mei 2014 om 19:07:
en live stream ken ik ook niet vinden :/

Video livestream bedoel je?
De radiostream postte ik boven je al. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 13 mei 2014 om 19:13:
Video livestream bedoel je?

ja maar kan ik nergens vinden....
al wel druk gezocht :O

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 13 mei 2014 om 19:13:
De radiostream postte ik boven je al. ;)

die heb ik al een poos opstaan :cheer:

DONAR!!!
Waarschuw beheerder
na zo slecht begin nu toch een 25-16 voorsprong :lol:
Waarschuw beheerder
Ja dat was wat stroef! :lol:

Lekker doorgaan zo. (Y)
Waarschuw beheerder
met zo slecht begin en nu zo voorsprong... zou je denken van MAKKIE :lol:
Waarschuw beheerder
Als ze zo goed blijven verdedigen (als ze zeggen) dan zouden ze het gaatje op z'n minst vast moeten kunnen houden. Maar ja, je weet dat het snel kan veranderen in dit spelletje. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op maandag 12 mei 2014 om 22:37:
gaan jullie wel eens naar de wedstrijden toe? Martini plaza lijkt me erg leuk om een keer naar toe te gaan, jammer dat het zo ver weg is.

ik ben vroeger wel vaker geweest... maar is al wel weer poosje geleden... wil wel nog wel eens vaker kijken natuurlijk...
vraag me af of ik voor deze play offs nog wel kaarten kan krijgen!!!

je kan wel eens kijken als je wilt... grave brabant en den bosch ook :P
ga je met den bosch mee :P
Waarschuw beheerder
59-52 gewonnen...

lekker begin zo :D

( FEESTJE FEESTJE OP DE GROTE MARKT :P )
( hopen op 2 feesten :lol: )
Waarschuw beheerder
Yeah, in de pocket! B)

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 13 mei 2014 om 21:22:
( FEESTJE FEESTJE OP DE GROTE MARKT :P )

Yeah net als in 2010 en 2004. B)
Waarschuw beheerder
Wordt 't ook dik feest alleen al vanwege europees voetbal? Dan helemaal vet ja, dubbeldik feest idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 13 mei 2014 om 22:55:
Wordt 't ook dik feest alleen al vanwege europees voetbal?

:yes:

JWT in Groningen zijn we niet te beroert om te feesten :lol:

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 13 mei 2014 om 22:55:
Dan helemaal vet ja, dubbeldik feest idd.

:yes: :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 13 mei 2014 om 20:44:
je kan wel eens kijken als je wilt... grave brabant en den bosch ook :P
ga je met den bosch mee :P

Nijmegen is dichter in de buurt voor mij. Ging altijd naar Eiffel Towers toe (toen die nog in Nijmegen speelde) Daarna ook seizoenskaart Matrixx Magixx. Nu af en toe nog een wedstrijdje mee pakken. Dus om nu met DenBosch mee te gaan is een beetje hetzelfde als een NEC supporter die naar Arnhem gaat ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hugograve op donderdag 15 mei 2014 om 14:52:
Nijmegen is dichter in de buurt voor mij. Ging altijd naar Eiffel Towers toe (toen die nog in Nijmegen speelde) Daarna ook seizoenskaart Matrixx Magixx. Nu af en toe nog een wedstrijdje mee pakken. Dus om nu met DenBosch mee te gaan is een beetje hetzelfde als een NEC supporter die naar Arnhem gaat ;)

maar zo ken je wel eens een wedstrijdje in Grunn kijken :lol:
Waarschuw beheerder
http://www.rtvnoord.nl/gemist/videogemist.asp?v=28968&size=groot
Waarschuw beheerder
Indiana Pacers is door naar de finale van de eastern conference. Tegen Washington Wizards werd het 4-2 in de series na een 93-80 zege in de zesde wedstrijd.

Indiana treft in de finale Miami Heat, dat een dag eerder de finale haalde door de stand in de series met Brooklyn Nets op 4-1 te brengen.

Na een achterstand van zestien punten kwamen de Wizards in het vierde kwart nog wel op voorsprong maar daarna kwam Indiana op stoom. Washington scoorde lange tijd niet en zag Indiana onder aanvoering van topscorer David West (29 punten) uitlopen naar een beslissende voorsprong van dertien punten.

Oklahoma schakelt Clippers uit
Oklahoma City Thunder haalde de finale van de western conference door in de zesde wedstrijd Los Angeles Clippers te verslaan (104-98). Daarmee werd de stand in de series op 4-2 gebracht in het voordeel van OKC.

Oklahoma vocht zich in het derde kwart terug van een achterstand van elf punten waarna de ploegen het vierde kwart in ging met een stand van 72-72. Daarin bleek Thunder de koelste. Kevin Durant was zeer belangrijk voor zijn ploeg door elf punten van zijn totale productie (37) binnen te gooien in de laatste twaalf minuten.

Oklahoma speelt nu tegen San Antonio Spurs voor een plekje in de algehele NBA-finale. De Spurs beslisten gisteren de best-of-seven-serie met Portland Trail Blazers door de vijfde wedstrijd te winnen.

http://nos.nl/artikel/648565-pacers-en-thunder-ronde-verder.html
Waarschuw beheerder
nu op sport1 halve finale europa league basketball

cska moskou - tel aviv

erna komt meteen er achter aan

de andere halve finale

barcalona - real madrid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 17 mei 2014 om 08:11:
cska moskou - tel aviv

erna komt meteen er achter aan

na de hele tijd achter gestaan te hebben heeft tel aviv 5 seconden voor de tijd de winnende gemaakt op spannende manier....

nu herhaling barca madrid aan het kijken... madrid nu 36 punten voorsprong op barca... in de 4e kwart

dus finale word tel aviv - real madrid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 17 mei 2014 om 09:45:
dus finale word tel aviv - real madrid

Ik heb eerlijk gezegd helemaal niets met "eurobasket" afgezien van de wedstrijden van donar op europees niveau (wat nooit zo heel succesvol verloopt helaas).
Maar wel tof voor het basketbal dat sport 1 het ook uitzendt.

Nou Donar dus op 2-1, had zelf een toernooi met m'n team en kon op de terugweg gelukkig op radio noord meeluisteren. Nou eens ff in de maaspoort winnen! :@
Gefelliciteerd in ieder geval met deel 1 van het mogelijke dubbelfeestje! (Y)

Miami en Indiana spelen op dit moment overigens game 1 van de conference finals in indiana. Heat de hele wedstrijd achter, nu 4e kwart, met heat die terug lijken te komen van een 19 punten achterstand in/uit het derde kwart. Spannond!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 18 mei 2014 om 23:37:
Ik heb eerlijk gezegd helemaal niets met "eurobasket" afgezien van de wedstrijden van donar op europees niveau (wat nooit zo heel succesvol verloopt helaas).
Maar wel tof voor het basketbal dat sport 1 het ook uitzendt.

ik kan ook niet alles kijken hoor haha

maar zag het voorbij komen en dacht ik ff kijken ja.

Uitspraak van SuB Bass op zondag 18 mei 2014 om 23:37:
Nou Donar dus op 2-1, had zelf een toernooi met m'n team en kon op de terugweg gelukkig op radio noord meeluisteren. Nou eens ff in de maaspoort winnen! :@

zal wel heel gunstig zijn als ze donderdag daar winnen...
dan staat het 3-1 dan is er nog maar 1 nodig toch voor de titel?

en nog een feest op de grote markt hahaha

FEESTJE, FEESTJE OP DE GROTE MARKT :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 20 mei 2014 om 15:17:
zal wel heel gunstig zijn als ze donderdag daar winnen...
dan staat het 3-1 dan is er nog maar 1 nodig toch voor de titel?

Zeker! Heel; gunstig zou dat zijn en dan idd. thuis 4-1 maken.
Ff geduld hebben tot donderdagavond, dan is game 4. Nog niets kunnen vinden over evt. live-streams oid. maar komt tegen die tijd vast wel.

Ik lees op Noord iig. dat de huldiging van de FC ook live op tv te bewonderen is. Da's iets voor mij, daar hoef ik nou net niet bij te zijn denk ik. Successupporter ditdat. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 20 mei 2014 om 16:43:
Zeker! Heel; gunstig zou dat zijn en dan idd. thuis 4-1 maken.
Ff geduld hebben tot donderdagavond, dan is game 4. Nog niets kunnen vinden over evt. live-streams oid. maar komt tegen die tijd vast wel.

bij uitwinst zijn ze dicht bij de titel :P
zal wel weer gewoon te horen zijn op radio noord...

Ik lees op Noord iig. dat de huldiging van de FC ook live op tv te bewonderen is. Da's iets voor mij, daar hoef ik nou net niet bij te zijn denk ik. Successupporter ditdat. :P

ja idd... het komt op tv noord.
jij woont ook niet in de stad toch?

ik woon 10 a 15 minuten lopen van de grote markt af...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 20 mei 2014 om 21:00:
bij uitwinst zijn ze dicht bij de titel :P
zal wel weer gewoon te horen zijn op radio noord...

Yeah B)
Lijkt me toch wel ja. Anders lokale omroep Den Bosch opsnorren ofzo. :P

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 20 mei 2014 om 21:00:
jij woont ook niet in de stad toch?

Neh, daarover lieg ik niet in mijn profiel. Is voor mij nog altijd 30 km. Kans bestaat dat we vanuit de basketbalvereniging die kant op gaan als de donar-editie van het dubbelfeest plaatsvindt. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 20 mei 2014 om 21:16:
Yeah B)
Lijkt me toch wel ja. Anders lokale omroep Den Bosch opsnorren ofzo. :P

volgens mij kwam het wel op radio noord...

Neh, daarover lieg ik niet in mijn profiel. Is voor mij nog altijd 30 km.

oja ik zie het nu ook... dacht zowiezo al van eerder te onthouden dat zoiets toen zei...
dan is het ook niet om de hoek...

Kans bestaat dat we vanuit de basketbalvereniging die kant op gaan als de donar-editie van het dubbelfeest plaatsvindt. :P

echte basketball liefhebber he :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 21 mei 2014 om 08:02:
volgens mij kwam het wel op radio noord...

Ah zou mooi zijn. (Y)
Vind die commentatoren prima aan te horen!

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 21 mei 2014 om 08:02:
echte basketball liefhebber he :P

Yeah en trainer van een heel aantal fanatieke fans die regelmatig bij wedstrijden van ze zitten. :P
Tot voor kort was een van m'n pupillen daar zelfs nog "dweiler", stond ie de hele wedstrijd onder de basket te wachten tot er weer iemand gepleurd was zodat hij weer aan het werk mocht. :P

Heat vannacht trouwens gewonnen in Indiana, was spannende pot. Indiana had thuisvoordeel door betere competitieresultaten maar nu is de score weer "even". B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 21 mei 2014 om 09:14:
Ah zou mooi zijn. (Y)
Vind die commentatoren prima aan te horen!

die gasten doen idd wel goede radio verslag :yes:
al had ik liever een tv uitzending gezien :P

Yeah en trainer van een heel aantal fanatieke fans die regelmatig bij wedstrijden van ze zitten. :P
Tot voor kort was een van m'n pupillen daar zelfs nog "dweiler", stond ie de hele wedstrijd onder de basket te wachten tot er weer iemand gepleurd was zodat hij weer aan het werk mocht. :P

dat zijn voor die kleintjes leuke herinneringen :yes:

Heat vannacht trouwens gewonnen in Indiana, was spannende pot. Indiana had thuisvoordeel door betere competitieresultaten maar nu is de score weer "even". B)

zal straks ff kijken op internet bij het nieuws of ik kijk of er nog iets van komt op sport1
Waarschuw beheerder
ik kon vanmiddag niet luisteren...

maar heb begrepen dat ze hebben gewonnen :D
nu 3-2... maar wedstrijd#5 schijnt wel spannend geweest te zijn...

dinsdag kunnen ze het in den bosch afmaken

live

het komt dinsdag live op tv noord ;)

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=134389

De zesde wedstrijd in de play-offs tussen GasTerra Flames en Shoeters Den Bosch wordt dinsdag rechtstreeks uitgezonden op TV Noord. Het duel begint om 19.00 uur in de Maaspoort in Den Bosch. Door de overwinning van zondag staat Flames op een 3-2 voorsprong in de best off seven serie. Als Flames wint is het landskampioen.

Het duel is ook te volgen via Radio Noord en onze Liveblog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 25 mei 2014 om 18:53:
ik kon vanmiddag niet luisteren...

Jammer ja!

Gastje uit m'n team was er en die gaf live scores door. Daarnaast ook dat liveblog beetje gekeken (waardeloos slechte eerste helft met een 24-24 score :rot:).
Laatste kwart wel ff op de livestream ingeschakeld, want werd toch wel spannend.

dinsdag kunnen ze het in den bosch afmaken

het komt dinsdag live op tv noord ;)

Ja beter! Zou mooi zijn als ze daar ook eens winnen, maar ondertussen verloren ze tot nog toe dikker uit dan dat ze thuis wonnen. Zal echt wel beter moeten daar!
Ik gok (en hoop een beetje) op een game 7 die ze thuis naar zich toe trekken. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 25 mei 2014 om 21:25:
Laatste kwart wel ff op de livestream ingeschakeld, want werd toch wel spannend.

waar werd het uitgezonden dan?

Ja beter! Zou mooi zijn als ze daar ook eens winnen, maar ondertussen verloren ze tot nog toe dikker uit dan dat ze thuis wonnen. Zal echt wel beter moeten daar!

hopen dat ze een goede dag daar hebben...

Ik gok (en hoop een beetje) op een game 7 die ze thuis naar zich toe trekken. B)

zou helemaal mooi zijn... thuis kampioen worden :yes:

al is het save als ze het gelijk daar pakken...

maar als ze het thuis kunnen afmaken... wil ik wel kijken of ik er heen kan :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 25 mei 2014 om 21:47:
waar werd het uitgezonden dan?

Toch weer op Radio Noord (maar weer pas vlak voor de wedstrijd info erover, dus niets te vinden in de programmering).

Uitspraak van grunnhardcore op zondag 25 mei 2014 om 21:47:
maar als ze het thuis kunnen afmaken... wil ik wel kijken of ik er heen kan :yes:

Zit ik ook aan te denken. Voor deze wedstrijd stond er vrijdag zelfs op DvhN dat er nog 20 kaarten beschikbaar waren. Kwam een beetje over alsof ze er vanaf moesten (alsof 20 kaarten zo'n groot verschil maken.)...
Het zal voor game 7 echter niet zo makkelijk zijn vermoed ik, maar ik ga het wel even in de gaten houden. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 25 mei 2014 om 21:52:
Toch weer op Radio Noord (maar weer pas vlak voor de wedstrijd info erover, dus niets te vinden in de programmering).

ow zo... ik dacht op een live stream ofzo.

Zit ik ook aan te denken. Voor deze wedstrijd stond er vrijdag zelfs op DvhN dat er nog 20 kaarten beschikbaar waren. Kwam een beetje over alsof ze er vanaf moesten (alsof 20 kaarten zo'n groot verschil maken.)...

had ik ook gezien... ik dacht ook die raken ze echt wel kwijt... daar hoeven ze geen reclame voor te maken...

Het zal voor game 7 echter niet zo makkelijk zijn vermoed ik, maar ik ga het wel even in de gaten houden. (Y)

laat het hier maar ff weten als je meer weet...
waar zijn zulke kaarten eventueel te verkrijgen?

primera ofzo of martiniplaza zelf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 25 mei 2014 om 21:55:
ow zo... ik dacht op een live stream ofzo.

Ja "radio" livestream dus. :P Goddomme halve middag handbal op de NOS en de basketbalplayoffs moeten weer via de regionale zender. :@
Nou ja, dat weten we onderhand, maar blijft toch jammer.

Uitspraak van grunnhardcore op zondag 25 mei 2014 om 21:55:
laat het hier maar ff weten als je meer weet...
waar zijn zulke kaarten eventueel te verkrijgen?

primera ofzo of martiniplaza zelf?

Prima! (Y)

Losse verkoop
MartiniPlaza

Voor de kaartverkoop maakt GasTerra Flames gebruik van hetzelfde kaartverkoopsysteem als MartiniPlaza. Daarmee is het mogelijk om in de voorverkoop basketbalkaartjes te kopen bij de kassa van MartiniPlaza. Dit kan op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur.

http://www.gasterraflames.nl/tickets-bestellen/losse-verkoop

En:
Internetverkoop

Reserveren is eenvoudig. In slechts tien stappen heeft u uw kaartjes via deze site gekocht:

1-Klik op één van de wedstrijden op de pagina 'Tickets'. U gaat naar de kaartverkoop-module.
2-Kies vervolgens voor “plattegrond weergeven”.
3-Kies een tribune (lange zijde of achter één van beide baskets) waar u wilt gaan zitten.
4-U ziet vervolgens een plattegrond van de tribune met alle stoeltjes, zowel vrij (in lichtblauw) als niet beschikbaar (in rood).
5-Kies uw gewenste stoelen en druk op “volgende”. Let op, er mogen door uw reservering geen “enkele” plaatsen naast uw plaatsen overblijven.
6-Kies per stoel de prijssoort (volwassen of jeugd) en druk op volgende.
7-U vraagt een nieuwe account aan of meldt zich aan met een bestaand account.
8-Vervolgens vinkt u bij de Betaalwijze zowel iDEAL als E-ticket aan en drukt u op “volgende”. Daarna kiest u uw eigen bank en drukt u op “volgende”.
9-U gaat naar het scherm van het internetbankieren van uw eigen bank. Wanneer u daar uw betaling verricht, komt u terug op de website van GasTerra Flames.
10- Op het scherm ziet u uw bestelgegevens én uw E-ticket.
11-DEZE DIENT U ZELF UIT TE PRINTEN EN MEE TE NEMEN NAAR MARTINIPLAZA.
U ontvangt overigens per e-mail nogmaals een bevestiging. In deze e-mail zit nog een link om eventueel het ticket nogmaals te kunnen printen.

http://www.gasterraflames.nl/tickets-bestellen/internetverkoop

Jaja, 10 stappen en er dan 11 neerzetten, slogisch! :P
Helaas (itt. wat hierboven wordt uitgelegd) is er onder "tickets" nog geen wedstrijd te kiezen en dus niets te reserveren maar neem aan dat dat de komende dagen wel mogelijk zal zijn/worden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op zondag 25 mei 2014 om 22:05:
Ja "radio" livestream dus. :P Goddomme halve middag handbal op de NOS en de basketbalplayoffs moeten weer via de regionale zender. :@
Nou ja, dat weten we onderhand, maar blijft toch jammer.

ja je kan gerust noemen... gewoon kut van NOS :/

Uitspraak van SuB Bass op zondag 25 mei 2014 om 22:05:
Losse verkoop

ik denk na dinsdag gaat het vast in de verkoop...
ik moet woensdag halve dag werken... om 11u vrij... gelijk maar naar de martiniplaza denk ik...

maar eerst verdere info afwachten...
Waarschuw beheerder
vanavond op tv noord live te zien wedstrijd#6
Waarschuw beheerder
mooi om 7u voor de tv zitten...

als ze verliezen morgen ff kijken bij martiniplaza voor een kaartje

http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=134464

eventuele huldiging bij winst in martiniplaza :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 13:52:
mooi om 7u voor de tv zitten...

Mooi op tijd al ja. Ik ben er ook bij. B)

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 13:52:
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=134464

Da's wel een beetje jammer ja! Maar ja, het alternatief is nog altijd beter dan dat ze zouden bedenken om het bij de Euroborg te gaan doen ofzo. Ik dacht dat er wel zulke plannen waren om dat als evenemententerrein te gebruiken?

Nou ja, eerst maar even kampioen worden natuurlijk, hopelijk zien ze vanavond het licht in den bosch....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 19:00:
ik heb het er op staan :D

Dacht het ook wel even via m'n tv te kunnen kijken, maar volgens kpn (digitenne) zit ik hier in Drenthe en daardoor stelt ie zelf steeds tv drenthe ipv. rtv noord in. :@
Nou ja, streampie via de site doet het ook redelijk gelukkig.

:cheer: GO FLAMES!! :cheer:

Nou lekker begin! :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daar ben je nou mooi klaar mee als je tv drenthe hebt :P

anders maar een stream van rtv noord...

1e kwart en 11 punten achterstans :rot: 13-2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 19:13:
1e kwart en 11 punten achterstans :rot: 13-2

Laten we maar van het positieve uitgaan en zeggen dat het "strategie" is. :P
Eerst Shoeters laten denken dat het een makkelijke strijd zal worden en dan *BAM* er volop! :devil:
Waarschuw beheerder
Defense staat nu wel goed, da's iig. goede basis. (Y)
Ook goed druk op de spelverdeler. Kost wel kracht maar daar worden ze voor betaald. :devil:

Maar dan de bal weggeven met een domme turnover slagter. :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze komen een stuk beter in de wedstrijd en lopen ook weer in....

ze staan gewoon beter als team... maar maken het nu ook beter af
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 19:29:
ze staan gewoon beter als team... maar maken het nu ook beter af

Ja inderdaad, dat zie je meteen! (Y)
Maar 10 turnovers al, da's gewoon doodzonde en niet nodig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 27 mei 2014 om 19:30:
Maar 10 turnovers al, da's gewoon doodzonde en niet nodig.

dat merkte je al door die 17 punten achterstand toen...

nu ook van beide kanten beetje slordig...

maar de achterstand nu te overzien
Waarschuw beheerder
:lol: Ze hebben daar net zo'n rammel-ring als wij in de sporthal hier hebben. Als je daarop een bal mist krijg je als bonus zo'n luid "klengeleng" als hier in den bosch. :roflol:
Ik hoor dat geluid nu liever niet na schotpogingen van donar natuurlijk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 19:33:
cheerleaders B) :cheer: :lol:

:woep:

shoeters nu 6 minuten niet gescoord. :roflol:
We beginnen weer (bijna) overnieuw. B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 27 mei 2014 om 19:33:
Ze hebben daar net zo'n rammel-ring als wij in de sporthal hier hebben. Als je daarop een bal mist krijg je als bonus zo'n luid "klengeleng" als hier in den bosch. :roflol:

viel mij ook al op... :roflol:
zoiets zul je in de NBA niet horen zeg maar :lol:

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 27 mei 2014 om 19:33:
Ik hoor dat geluid nu liever niet na schotpogingen van donar natuurlijk....

23-21 B)

nu al de come back gemaakt...
den bosch scoort ze laatste tijd niet echt meer :D

DONAR DONAR
Waarschuw beheerder
was alweer beetje voorbarig.... ghehe
Waarschuw beheerder
Die stream loopt hier ff kut. :nocheer:
En op die radiostream gaan ze rustig ff een heel nummer van acné en de monnik draaien :nocheer::nocheer:

Ah halftime, that explains. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
3e kwart en weer 10 punten achter :nocheer:
Waarschuw beheerder
op deze manier lijkt de wedstrijd in de 3e kwart al bijna beslist.... 47- 31

31 punten in de 3 kwart...

in de NBA heb je dat soms als aan het einde 1e kwart :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 20:15:
op deze manier lijkt de wedstrijd in de 3e kwart al bijna beslist.... 47- 31

31 punten in de 3 kwart...

in de NBA heb je dat soms als aan het einde 1e kwart :/

Ja man, dieptriest is het, een dames-score. (N)
Soms komt het door goed verdedigen, maar ze schieten ook kut gewoon. Veel domme geforceerde schoten....

Die triemstra heeft er nog wel vertrouwen in. :lol: Die vind met tien punten achterstand het laatste kwart in gaan "uitstekend". :roflol:
Hopen dat ie gelijk krijgt maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in na wat ik nu gezien heb.
Maar goed, 10 punten hebben ze in theorie zo weer ingehaald natuurlijk, bij wijze van spreken in de laatste 2 minuten nog. Kan raar lopen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 27 mei 2014 om 20:18:
Die triemstra heeft er nog wel vertrouwen in. :lol: Die vind met tien punten achterstand het laatste kwart in gaan "uitstekend". :roflol:

ja hoorde het ook ja... optimist...

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 27 mei 2014 om 20:18:
Hopen dat ie gelijk krijgt maar ik heb er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in na wat ik nu gezien heb.

in de 3e kwart zag ik het ook al niet meer zitten.... lijkt me een zware klus nog vandaag...
ik hoop dat ik ongelijk heb B)
Waarschuw beheerder
denk jij dat ze die 11 punten nog pakken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 20:36:
denk jij dat ze die 11 punten nog pakken?

Als ze stoppen met domme turnovers moet het best kunnen op zich. Maar moet wel een klein wondertje gaan gebeuren dan, want wie zou dat moeten gaan doen? Niemand speelt echt goed vanavond.... Of zou die dekselse slagter het gaan doen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Neh dat wordt game-over.
Jammerrrrrrrrrrr... Nu maar thuis pakken die prijs! :devil:
Waarschuw beheerder
3-3 in de best of 7

wanneer in die wedstrijd?
Waarschuw beheerder
zondag hoor ik ze zeggen op tv B)

morgen maar ff bij martiniplaza langs :D
kaartje fixen ;)

tenminste ze zijn daar te koop toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 20:51:
tenminste ze zijn daar te koop toch?

Ja dat staat op de site van de flames, dus neem aan dat dat kan (tenzij al uitverkocht).
Waarschuw beheerder
ik ben morgen om 11u vrij... ga dan gelijk naar de martiniplaza
Waarschuw beheerder
Aight suc6!

Zoals het nu op de site staat wordt het een gratis potje! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 27 mei 2014 om 20:56:
ik ben morgen om 11u vrij... ga dan gelijk naar de martiniplaza

Heb je ze nog weten te scoren? Mede trainer bij m'n vereniging had erbovenop gezeten, maar kon net na 12en al niet eens 4 stoeltjes meer naast elkaar krijgen. :o
Waarschuw beheerder
misschien via mp ofzo van de week :/
Waarschuw beheerder
-1
Balen man! :nocheer:
Waarschuw beheerder
-1
ja echt wel... ik heb gisteren nog martini plaza erna nog gebeld ( dacht je weet maar nooit )
maar lukte helaas ook niet :(
Waarschuw beheerder
net op sport1 samenvatting Pacers - Heat gekeken... alleen laatste kwart gezien.
Pacers wel een 6e wedstrijd uit het vuur weten te slepen ( Paul George 37 punten voor de pacers )
Heat 3 Pacers 2
Waarschuw beheerder
-1
morgen de finale van de playoffs...
Waarschuw beheerder
-1
de spurs gewonnen van okc via een OT...
maar wat een heerlijke pot deze keer :D
Waarschuw beheerder
Ik zat op de camping en heb het moeten missen.
Maar nu finaletijd, gelukkig is de NOS ook wakker geworden.
:cheer: LET'S GO FLAMES :cheer:
Waarschuw beheerder
ik kijk het op tv noord :P

staan nu zo ver voor dat het niet mis meer kan gaan... lijkt me.....

KAMPIOENEN!!!!
Waarschuw beheerder
-1
ze moeten niet verslappen nu in de 4e kwart...

was 20 punten voorsprong in de 3e kwart... nu nog 11 :O

pfff
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 1 juni 2014 om 14:34:
KAMPIOENEN!!!!

:cheer::banana:

Was spannend ja aan het eind maar des te mooier feest! :cheer:
Dik verdiend gewonnen. :cheer:
Waarschuw beheerder
-1
ik dacht ik de 3e kwart van dit is al gespeelt...
in de belangrijkste wedstrijd walsen ze over den bosch heen...
was eerst ook zo... maar de laatste kwart dachten ze vast van we zijn al de kampioen en daar door onbewust minder gefocust nog...

omdat het best makkelijk ging... en met 20 punten voorsprong snap ik het opzich wel... maar het mag niet...
ze kwamen nog erg dichtbij op het einde....

maar nu mogen ze zichzelf ook wel echt de beste noemen...

ze zijn niet alleen kampioen van Nederland... ook de beker laatst gewonnen...
je zou het haast vergeten door al die spannende playoffs games..

ZE HEBBEN DE DUBBEL GEWONNEN :cheer:

het word morgen gewoon geviert op de grote markt en niet in de martiniplaza

op de grote markt waar het ook gewoon hoort B)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 1 juni 2014 om 19:26:
ik dacht ik de 3e kwart van dit is al gespeelt...
in de belangrijkste wedstrijd walsen ze over den bosch heen...
was eerst ook zo... maar de laatste kwart dachten ze vast van we zijn al de kampioen en daar door onbewust minder gefocust nog...

Ja, gat van 20 punten is toch wel groot en de defense stond best redelijk (wel veel domme fouten, maar goed, liever 2 vrije worpen dan een makkelijke score).
Maar toch ook veel dom balverlies, ze leken wel wat nerveus te worden/zijn (oa. "backcourt violation", da's echt een domme overtreding, helemaal op dat niveau).
Gelukkig gooide den bosch er maar weinig in en zij verneukten nog meer in balbezit met domme turnovers. En gelukkig werd het die akerboom best lastig gemaakt en viel z'n schot niet. Die schiet normaal gesproken bijna met z'n ogen dicht raak (vind het een godsirritante speler, oa. daardoor). :P

ze zijn niet alleen kampioen van Nederland... ook de beker laatst gewonnen...
je zou het haast vergeten door al die spannende playoffs games..

Da's ook nog eens zo inderdaad.
Nou maar hopen dat het goed komt met de nieuwe sponsor en dat ze het team intact kunnen houden. Toffe groep spelers dit. (Y)

het word morgen gewoon geviert op de grote markt en niet in de martiniplaza

op de grote markt waar het ook gewoon hoort B)

Ja? Zo hoort het! :P

Vanaf donderdag finals miami-san antonio. :cheer:
Heb beide cruciale wedstrijden gemist, maar het is dus weer een herhaling van vorig jaar.
Wat mij betreft met hetzelfde resultaat en dat die Spurs maar uit elkaar mogen vallen met al die oudjes in de selectie. :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op zondag 1 juni 2014 om 20:05:
Ja, gat van 20 punten is toch wel groot en de defense stond best redelijk (wel veel domme fouten, maar goed, liever 2 vrije worpen dan een makkelijke score).
Maar toch ook veel dom balverlies, ze leken wel wat nerveus te worden/zijn (oa. "backcourt violation", da's echt een domme overtreding, helemaal op dat niveau).
Gelukkig gooide den bosch er maar weinig in en zij verneukten nog meer in balbezit met domme turnovers. En gelukkig werd het die akerboom best lastig gemaakt en viel z'n schot niet. Die schiet normaal gesproken bijna met z'n ogen dicht raak (vind het een godsirritante speler, oa. daardoor). :P

ze hebben gewonnen, en zijn nu kampioen dus dit keer is het geoorloofd :P

akerboom met zijn 3 punters wel een gevaarlijke speler normaal...
vroeger juist een goede speler in grunn, maar tegen grunn kan die zeker irritant zijn :lol:

Da's ook nog eens zo inderdaad.
Nou maar hopen dat het goed komt met de nieuwe sponsor en dat ze het team intact kunnen houden. Toffe groep spelers dit. (Y)

zou mooi zijn als de groep in tact bleef... maar ja....

lijkt me wel dat het intressant zal zijn voor sponsors... kampioen en beker winnaar...
dus als het volgend seizoen net zo gaat is het wel goede reclame... en ze spelen europees.

Ja? Zo hoort het! :P

hoorde het op tv noord...
heb de wedstrijd op tv noord gekeken.

Vanaf donderdag finals miami-san antonio. :cheer:
Heb beide cruciale wedstrijden gemist, maar het is dus weer een herhaling van vorig jaar.
Wat mij betreft met hetzelfde resultaat en dat die Spurs maar uit elkaar mogen vallen met al die oudjes in de selectie. :devil:

ik denk dat lebron james het verschil voor miami heat kan maken deze finale...

lebron james is momenteel wel een baas.
Waarschuw beheerder
Basketball Matches, Weekdays
Competition Time Home-team Away-team Broadcast

Friday, June 6th
03:00 - 05:30 (in 3 days) usMiami Heat vs. San Antonio Spursus Live

Monday, June 9th
02:00 - 04:30 (in 6 days) usMiami Heat vs. San Antonio Spursus Live

Wednesday, June 11th
03:00 - 05:30 (in 2 weeks) usSan Antonio Spurs vs. Miami Heatus Live

Friday, June 13th
03:00 - 05:30 (in 2 weeks) usSan Antonio Spurs vs. Miami Heatus Live

Monday, June 16th
02:00 - 04:30 (in 2 weeks) usMiami Heat vs. San Antonio Spursus Live

de eerste paar wedstrijden van de finale playoffs NBA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
(Y) Aigggggght, let's get it on! B)
Ik raak telkens in de war met dat tijdsverschil. :$ Maar vrijdagochtend 3:00 h. dus, dat wordt weer ff pitten in de vooravond voor mij. :P
Waarschuw beheerder
-1
hoop dat het de NL tijd is en niet de Engelse.... ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 3 juni 2014 om 23:12:
hoop dat het de NL tijd is en niet de Engelse.... ;)

Dat ook nog ja. Het was jouw bron, dus alleen jij kan dat in dit geval weten. ;p
Er klopt in ieder geval wel meer niet, want san antonio speelt eerste wedstrijd om 9 pm ET thuis volgens nba.com, anders dan wat in jouw info staat. 9 pm eastern time is volgens m'n timezone converter 4 uur 's nachts hier. Om het nog maar even duidelijker te maken... :/
Nou ja, donderdag maar ff op het programma van first row kijken, die klopt meestal wel qua tijden is mijn ervaring.
Waarschuw beheerder
-1
dat lijkt me het beste (y)

dan zijn dit ongeveer de richttijden... laten we het daar maar op houden :lol: :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 4 juni 2014 om 00:29:
dan zijn dit ongeveer de richttijden... laten we het daar maar op houden :lol: :P

Yep, zo maar doen. Ik let er iig. scherp op want ik zou het klote vinden als ik er iets van zou missen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 4 juni 2014 om 12:50:
Yep, zo maar doen. Ik let er iig. scherp op want ik zou het klote vinden als ik er iets van zou missen!

net als vorig jaar neem ik het 's nachts op en kijk ik overdag terug

vorig jaar heb ik niet alles live maar wel alle wedstrijden in the finals gezien :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 4 juni 2014 om 19:46:
net als vorig jaar neem ik het 's nachts op en kijk ik overdag terug

Ik zal er dan ff rekening mee houden in dit topic, voor ik alles verklap dan. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 4 juni 2014 om 20:34:
net als vorig jaar :P

:lol: Staat me al niets meer van bij, maar zal ongetwijfeld zo zijn. Ik zou het ook kut vinden de scores al gelezen te hebben voor ik het zelf gezien heb. (Y)
Waarschuw beheerder
Nou we hebben iig. uitsluitsel: vannacht om 3 uur San Antonio-Miami.
Ik zie op tv gids.nl dat het live is op Sport 1 Select. Heb je die ook grunn?
Wel tof dat ze blijkbaar alles live uitzenden! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 5 juni 2014 om 12:46:
Nou we hebben iig. uitsluitsel: vannacht om 3 uur San Antonio-Miami.

dus het klopt wel die tijden?

Ik zie op tv gids.nl dat het live is op Sport 1 Select. Heb je die ook grunn?

ja dat heb ik zeker :D

Wel tof dat ze blijkbaar alles live uitzenden! (Y)

was vorig jaar ook zo... overdag nog een ruime samenvatting van 1,5uur meestal...
Waarschuw beheerder
-1
ik zit er ook klaar voor. Wel jammer dat het dezelfde finale is als vorig seizoen.
Wie denken jullie dat er gaat winnen en in hoeveel wedstrijden?
Ik denk Miami in game 6 of 7
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Hugograve op donderdag 5 juni 2014 om 15:37:
Wie denken jullie dat er gaat winnen

miami heat ( lebron james!! )

uitslag lastig te voorspellen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 5 juni 2014 om 17:09:
Cool ja! B)

stream is makkelijk en goedkoop... een goede reden om geen sport1 te nemen.

maar interactieve tv is het handig met basketball om het op te nemen op harddisc van de interactieve tv
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Hugograve op donderdag 5 juni 2014 om 15:37:
ik zit er ook klaar voor. Wel jammer dat het dezelfde finale is als vorig seizoen.
Wie denken jullie dat er gaat winnen en in hoeveel wedstrijden?
Ik denk Miami in game 6 of 7

B)
Ik hoop Miami maar zal nog een lastige klus worden aangezien san antonio thuisvoordeel heeft. Zou natuurlijk wel masterlijk zijn als die gare texanen in eigen huis verslaan. Maar het is zo'n geroutineerde ploeg en zij zijn afgelopen seizoen zeker niet slechter geworden. Als de defense maar staat zoals miami zo goed kan, dan geef ik ze wel de grootste kans maar het zal geen "sweep" worden, liefst gewoon "all the way to game 7". B)

Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 5 juni 2014 om 17:19:
stream is makkelijk en goedkoop... een goede reden om geen sport1 te nemen.

maar interactieve tv is het handig met basketball om het op te nemen op harddisc van de interactieve tv

Ja dat opnemen is een groot voordeel natuurlijk. (Y)
En kwaliteit is natuurlijk ook beter (hoewel ik niet zo gevoelig ben voor HD ditdat, ik hoef de stoppels niet op hun benen te kunnen zien zeg maar). :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 5 juni 2014 om 21:10:
B)
Ik hoop Miami maar zal nog een lastige klus worden aangezien san antonio thuisvoordeel heeft. Zou natuurlijk wel masterlijk zijn als die gare texanen in eigen huis verslaan. Maar het is zo'n geroutineerde ploeg en zij zijn afgelopen seizoen zeker niet slechter geworden. Als de defense maar staat zoals miami zo goed kan, dan geef ik ze wel de grootste kans maar het zal geen "sweep" worden, liefst gewoon "all the way to game 7". B)

wel lekker spannend...

Ja dat opnemen is een groot voordeel natuurlijk. (Y)

zekers

En kwaliteit is natuurlijk ook beter (hoewel ik niet zo gevoelig ben voor HD ditdat, ik hoef de stoppels niet op hun benen te kunnen zien zeg maar). :|

zo luxe tv heb ik dan weer niet :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 5 juni 2014 om 21:13:
zekers

Dat mis ik dan weer wel. Ik ben momenteel gelukkig in de omstandigheid dat ik ze 's nachts ook kan kijken, maar dat blijft ook niet altijd zo.
Dan toch maar aan een league pass denken oid., kan ik ook wedstrijden on demand terugkijken. Sport 1 is weer wat teveel van het goede voor me (kijk sowieso nauwelijks tv, behalve journaal dan).

Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 5 juni 2014 om 21:13:
zo luxe tv heb ik dan weer niet :lol:

Ik ook niet hoor, gewoon prima flatscreen zonder toeters en bellen. 3D in de huiskamer vind ik bullshit (een meerderen met mij blijkbaar want dat is nog steeds niet "standaard") maar dat 4K-geneuzel waar de fabrikanten ons nu warm voor proberen te maken vind ik helemaal achterlijk. :rot:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op donderdag 5 juni 2014 om 21:24:
Dat mis ik dan weer wel. Ik ben momenteel gelukkig in de omstandigheid dat ik ze 's nachts ook kan kijken, maar dat blijft ook niet altijd zo.
Dan toch maar aan een league pass denken oid., kan ik ook wedstrijden on demand terugkijken. Sport 1 is weer wat teveel van het goede voor me (kijk sowieso nauwelijks tv, behalve journaal dan).

tsja er zijn overal voor en nadelen aan :lol:

Uitspraak van SuB Bass op donderdag 5 juni 2014 om 21:24:
Ik ook niet hoor, gewoon prima flatscreen zonder toeters en bellen. 3D in de huiskamer vind ik bullshit (een meerderen met mij blijkbaar want dat is nog steeds niet "standaard") maar dat 4K-geneuzel waar de fabrikanten ons nu warm voor proberen te maken vind ik helemaal achterlijk. :rot:

ik heb nog een 4 kante bak joh :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op donderdag 5 juni 2014 om 21:31:
ik heb nog een 4 kante bak joh :lol:

Oldskool! B)

Mijn ouwe bak staat hierboven werkloos te zijn, maar dat was een rukding dus ik ben er sowieso al dik op vooruitgegaan. B)
Waarschuw beheerder
ik zal me tv alvast op record zetten voor de wedstrijd van vanacht
Waarschuw beheerder
-1
ik heb net game 1 terug gekeken, wat een wedstrijd en wat gebeurde er een hoop bizarre dingen.
Fransico Elson zat erbij voor het commentaar, in het begin dacht ik wat is dit nou weer.. maar het was een leuke toevoeging. Wat spelen de Spurs toch geweldig TEAM basketbal.
Waarschuw beheerder
-1
Wade: "They're smoking us out of here".
Natuurlijk moesten beide teams onder dezelfde omstandigheden spelen, maar het was wmb. toch wel toevallig dat bijv. Tony Parker achteraf zei er geen centje pijn van te hebben gehad.
Coach Pop gooit nog ouderwets olie op het vuur met:"All I know is I saw the arconditioning people last night and I sent 'em home". :roflol:
Gast is het ook! :/

Nou ja, voordeel van de twijfel dan maar.

Uitspraak van Hugograve op vrijdag 6 juni 2014 om 20:48:
Wat spelen de Spurs toch geweldig TEAM basketbal.

Yep, daar kan Miami dan maar weinig tegen inbrengen, tenzij ze zelf een topavond hebben. Dat had Lebron gisteren al niet, of het nou een pussy was of niet.
Eerlijk is eerlijk; vorig jaar hebben ze vooral gewonnen omdat bijv. Ginobili het op belangrijke momenten liet afweten. Hopen dat dat deze series weer gebeurd. :devil:
Waarschuw beheerder
-1
Is de herhaling al geweest op Sport 1? O:)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op maandag 9 juni 2014 om 18:26:
Is de herhaling al geweest op Sport 1? O:)

ja ik heb het al gezien :P

heat met 2 punten verschil gewonnen...

lebron james B)

hij heeft de heat wel op sleeptouw genomen zeg maar ;)
Waarschuw beheerder
Dat kun je wel (weer) zeggen ja! (Y)
Nou ja, laat hij dan het verschil maar zijn volledig terecht. En dat bijv. ginobili in de laatste minuut een bal over de achterlijn smijt zonder dat er iemand staat. Dat zijn dure fouten en gelukkig maakt hij ze weer (vorig jaar had ie ook nogal wat domme turnovers op "key moments") en wat mij betreft: serves him well! :devil:
Waarschuw beheerder
-1
Sterling: Deal? Ik dacht het niet

Hij stemde vorige week eindelijk in met de verkoop van de LA Clippers: Donald Sterling. Eind goed, al goed, toch? Nee dus, want Sterling heeft er wat nachtjes over geslapen en: "De LA Clippers zijn niet te koop".

ANP
Sterling vindt dat hij oneerlijk behandeld is en dat hij zijn recht op privacy moet verdedigen. "Ik wilde de ploeg vanaf het begin al niet verkopen", zegt hij in een brief. "Ik heb 33 jaar gewerkt aan het team, en ik blijf ervoor vechten."

Schadeclaim
Geen deal dus, en ook de schadeclaim - waar Sterling vorige week vanaf zag - blijft staan. Hij wil een miljard dollar schadevergoeding van de Amerikaanse basketbalbond NBA, omdat hij de club gedwongen moet verkopen na zijn racistische uitspraken. Voor een te lage prijs. "Achterbaks" noemde hij het.

"De actie van de NBA is in strijd met mijn rechten en een klap in het gezicht van de vrijheid die alle Amerikanen hebben", zegt hij.

ANP
Steve Ballmer
Sterling kocht de club in 1981 voor 9,1 miljoen euro, en zou hem verkopen aan Steve Ballmer, ex-directeur van Microsoft, voor 1,4 miljard. De op-een-na-hoogste prijs die ooit voor een sportclub werd betaald. Hij gaat er dus niet op achteruit. Eerder was zijn vrouw, mede-eigenaar, al akkoord gegaan. Ook zijn advocaat bevestigde de verkoop.

ANP
Telefoongesprek
Sterling kwam in opspraak toen een telefoongesprek tussen hem en zijn vriendin uitlekte. Daarin verbood hij zijn vriendin om met zwarte mensen zoals Magic Johnson op de foto te gaan. Ze zou ook geen Afro-Amerikanen mogen meenemen naar wedstrijden van de Clippers.

Hij werd door de NBA voor het leven geschorst en kreeg 2,5 miljoen dollar boete, ruim 1,8 miljoen euro.

http://nos.nl/op3/artikel/659045-sterling-deal-ik-dacht-het-niet.html
Waarschuw beheerder
Donald Sterling verkoopt zijn basketbalclub Los Angeles Clippers toch niet aan voormalig Microsoft-topman Steve Ballmer. De verkoop van de Clippers à 1,4 miljard euro was vrijwel helemaal rond, maar Sterling heeft zich nu toch bedacht.

De 80-jarige miljardair raakte in opspraak nadat geluidsopnamen waren opgedoken waarin hij zich racistisch uitlaat. Sterling werd daarop hard gestraft door de NBA: hij werd levenslang geschorst, kreeg 1,8 miljoen euro boete en werd min of meer gedwongen om de Clippers te verkopen.

De deal met Ballmer werd ruim een week geleden door zijn echtgenote Shelly geregeld, maar Donald Sterling heeft daar nu spijt van: "Ik wilde de ploeg vanaf het begin al niet verkopen. Ik heb 33 jaar gewerkt aan het team en ik blijf ervoor vechten." Sterling had erop gerekend dat de NBA na de verkoop zijn levenslange schorsing en de boete zou intrekken, maar dat zit er niet in.

Toch claim tegen NBA
Bovendien heeft Sterling besloten toch een schadeclaim in te dienen bij de NBA, omdat de basketbalbond een overhaast besluit zou hebben genomen op grond van opmerkingen in de privésfeer. Vorige week had hij nog laten weten de claim van ruim 700 miljoen euro te laten vallen.

"De actie van de NBA is een schending van mijn rechten en druist in tegen de vrijheden waar elke Amerikaan recht op heeft", stelt Sterling nu. "Ik heb besloten dat ik mijn rechten zal verdedigen. Mijn recht op privacy mag niet in het gedrang komen."

http://nos.nl/artikel/659068-sterling-verkoopt-clippers-toch-niet.html
Waarschuw beheerder
-1
http://nos.nl/dossier/435360-nba-basketbal/
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 10 juni 2014 om 17:50:
Wat een soap is dat geworden zeg.
Alsof die kerel ook maar enige credit heeft. Van god los gewoon...

gaat om veel geld he ;)

Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 10 juni 2014 om 17:50:
Vannacht game 3 in Miami. :banana:

zal lebron james weer knallen vanaaf?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 10 juni 2014 om 18:03:
gaat om veel geld he ;)

Ja en dat wijf van hem erbij, de oorzaak van alle ellende. :devil:
Zij is voor de helft eigenaar en heeft haar aandeel (natuurlijk) al lang in de verkoop gedaan; cashen met die handel!
Maar wat wil die ouwe nou dan? Hij krijgt alsnog zoveel keer meer als waar hij het voor gekocht heeft toendertijd en bovendien: die vent die kan toch niet nog lang te leven hebben als je die lijkenbek van hem ziet? :P

Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 10 juni 2014 om 18:03:
zal lebron james weer knallen vanaaf?

Mag van mij. :cheer:
Maar mooier is nog als het uit onverwachte hoek komt, zoals bijv. van di Rashard Lewis die er sinds dit seizoen bij is.
Ze hebben nu Mike Miller niet meer, en Shane Battier lijkt z'n 3puntssap op te hebben, die is wat dat betreft niet te vergelijken met vorig seizoen dus het moet (ook) wel van anderen komen. Hoewel James de 3punters er ook mooi inkeilde afgelopen wedstrijd. :respect:
Die gast speelt gewoon elke positie van point guard tot center en dat zijn dan echt geen zwakteboden. Hij's gewoon de master! B)
Waarschuw beheerder
vandaag ff de samenvatting kijken van wedstrijd#3
Waarschuw beheerder
Ik ben vannacht afgehaakt. :nocheer:
Waarschuw beheerder
ik kijk nu de samenvatting van wedstrijd#4

maar wat deden de heat in de eerste kwart?
de rest moet ik zo nog kijken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 13 juni 2014 om 11:06:
maar wat deden de heat in de eerste kwart?

Ja je zou denken dat ze er na zo'n thuisnederlaag vol op zouden gaan, maar dat valt nog vies tegen. :nocheer:
San Antonio gaat gewoon door waar ze gebleven waren....
Waarschuw beheerder
ik moet de rest nog kijken he :P :lol:

maar in de eerste kwart wat een verschrikking van de heat zeg
Waarschuw beheerder
nu bijna 2 kwart afgelopen... tenminste ik ben nu zo ver....

de heat lukt echt niks.... lekt net een deksel op de basket te zitten.... james ook ontzichtbaar...

wat een dunk van Lennard zeg einde 2e kwart... goede morgen FAP FAP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 13 juni 2014 om 12:26:
wat een dunk van Lennard zeg einde 2e kwart... goede morgen FAP FAP

Ja man! Hij en greene zijn echt belangrijk voor ze geworden. Daar staat gewoon echt een team en om eerlijk te zijn is Miami een schim van wat het was.
En dan het publiek...... :nocheer:
Waarschuw beheerder
Het had er al alle schijn van (waar zouden ze het vandaan moeten halen?), maar de Heat hebben het totaal niet waar kunnen maken tegen de Spurs. Die hebben sowieso op basis van de laatste 5 wedstrijden gewonnen, Miami wist er weinig tot niets tegenin te brengen. Zelfs King James kon er weinig aan veranderen, tegen het teamspel van de spurs ben je solo in een teamsport als deze niets. Uiteindelijk is "de bank" het grote verschil geweest, daar waar Miami vorig jaar nog veel aan haar bank te danken had (Miller-weg, Battier-niets dit seizoen enz.)

Nee Spurs hebben terecht gewonnen. Zou ik voor de series niet uit m'n strot kunnen krijgen maar ze hebben gewoon gedomineerd.
En Leonard finals mvp, ook zeer terecht wmb.
Waarschuw beheerder
de basketballers van groningen hebben zich niet ingeschreven om europa in te gaan :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 16 juni 2014 om 19:15:
.

woensdag 13 augustus interland Nederland - Israel in martiniplaza om 19.30 ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 5 augustus 2014 om 09:43:
woensdag 13 augustus interland Nederland - Israel in martiniplaza om 19.30

Sla ik over, anders ga ik de hele wedstrijd lopen joelen naar de tegenstander. (Y)
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/artikel/691692-basketballers-na-25-jaar-naar-ek.html

De Nederlandse basketballers hebben zich voor het eerst in 25 jaar weten te plaatsen voor het EK. In Leiden won de ploeg van bondscoach Toon van Helfteren in het laatste kwalificatieduel met 68-55 van Montenegro. Dat was voldoende om als nummer twee van de groep naar het EK van 2015 te mogen.

Zes van de zeven nummers twee plaatsten zich met de zeven groepswinnaars voor het EK. Gezien de andere uitslagen van woensdag wist Oranje dat het zelf ten minste 55 punten moest maken en met een verschil van vijf punten moest winnen.

Bij rust zag het er niet naar uit dat dat zou lukken, want Oranje keek op dat moment tegen een 30-33 achterstand aan.

Oranje slaat toe in derde kwart
Net als in het uitduel met de Montenegrijnen wist Oranje in het derde kwart voor de ommekeer te zorgen. In Podgorica werd tien dagen geleden een 30-36 achterstand door een 20-5 score in het derde kwart omgebogen in een ruime voorsprong. Ook in Leiden werd het derde kwart met 20-5 gewonnen.

Bij 60-46 leek de wedstrijd beslist. De Montenegrijnen krabbelden nog terug tot 62-53, maar in de slotfase hield Oranje gedecideerd stand.

"Het was een moeilijke klus", luidde de reactie van coach Van Helfteren."Maar het is geweldig zoals de jongens hebben geknokt. Fantastisch." Topscorer Arvin Slagter (vijftien punten) straalde."We hebben het onwijs goed gedaan."
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: .. Hulde .. echt een topprestatie (Y)

Mooi moment voor mezelf om, na 10 jaar, ook weer eens te beginnen :yes: .. Dinsdag de eerste training B)
Waarschuw beheerder
sport1 heeft ook weer euoleague basketball
nu rode ster belgrado - galatasaray

wat een sfeer daar in de hal :lief: :D
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Het shirt van de hoofdsponsorloze basketbalclub Donar is per wedstrijd te koop. De eerste mogelijkheid voor bedrijven om voor één duel de meest prominente plek op het tricot in te nemen is gelijk aanstaande zondag. De Groningers spelen dan tegen Den Bosch.

Studio Sport heeft aangekondigd met camera's uit te rukken om live bij dit eredivisieduel aanwezig te zijn. De minimumprijs die de regerend landskampioen wil vangen voor het eenmalige hoofdsponsorschap is 3000 euro. Bieden gaat bij inschrijving. Contact leggen kan onder meer via de website van de club.

De deadline ligt vandaag rond het middaguur, zodat er genoeg tijd resteert om de shirts voor zondag te drukken.

Niets voor jouw kledinghandel? ;p

Dat Studio Sport erbij met de camera's uit gaat rukken, ipv. met de camera's aan hoefde wmb. niet in dit bericht te staan. :clown:
Waarschuw beheerder
ik moet eerst nog een bv opstarten.... zo ver was ik nog niet.... anders was het zeker een serieuze optie geweest (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 17 oktober 2014 om 06:19:
ik moet eerst nog een bv opstarten.... zo ver was ik nog niet.... anders was het zeker een serieuze optie geweest (y)

Het seizoen is nog lang! ;)

Nu is btw. shoeters-donar op studio sport. Donar heeft grote aderlatingen moeten doen, weinig amerikanen over en die overloper van een Slagter speelt nu ook bij Den Bosch. Voor hem wel logische keus (hij wil Europees spelen), maar ik word niet meer fan van hem ofzo (integendeel).
Zal een lastig seizoen voor ze worden zo, maar des te mooier als ze alsnog aan het eind van het seizoen het netje van de basket mogen knippen. :P
Waarschuw beheerder
vele spelers veranderingen is in het basketball redelijk normaal toch..... nu vast iets meer als anders vanwege het financiele.

Uitspraak van SuB Bass op zondag 19 oktober 2014 om 16:47:
Zal een lastig seizoen voor ze worden zo, maar des te mooier als ze alsnog aan het eind van het seizoen het netje van de basket mogen knippen.

zal mooi zijn als ze weer kampioen zijn aan het einde van het seizoen, maar word een lastige opgave.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 19 oktober 2014 om 22:31:
vele spelers veranderingen is in het basketball redelijk normaal toch..... nu vast iets meer als anders vanwege het financiele.

Ja is op zich ook wel zo, maar zij hebben er lang niet zoveel kwaliteit voor terug kunnen halen helaas vanwege die sponsorperikelen. Nou ja, mooie uitdaging iig.
Waarschuw beheerder
zometeen LA Lakers - SA Spurs :D