Partyflock

Forumonderwerp · 1141193
2 volgers · 1474x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
ook mensen die basketball kijken.

nederlandse competitie of europese of nba

wat zijn leuke wedstrijden die komen gaan?
of nog leuke acties gezien plaats het allemaal in dit forum

de mooiste dunks van afgelopen maand (februari) :woep: :D

en de lekkerste dunks van afgelopen week :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op maandag 16 juni 2014 om 19:15:
.

woensdag 13 augustus interland Nederland - Israel in martiniplaza om 19.30 ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op dinsdag 5 augustus 2014 om 09:43:
woensdag 13 augustus interland Nederland - Israel in martiniplaza om 19.30

Sla ik over, anders ga ik de hele wedstrijd lopen joelen naar de tegenstander. (Y)
Waarschuw beheerder
http://nos.nl/artikel/691692-basketballers-na-25-jaar-naar-ek.html

De Nederlandse basketballers hebben zich voor het eerst in 25 jaar weten te plaatsen voor het EK. In Leiden won de ploeg van bondscoach Toon van Helfteren in het laatste kwalificatieduel met 68-55 van Montenegro. Dat was voldoende om als nummer twee van de groep naar het EK van 2015 te mogen.

Zes van de zeven nummers twee plaatsten zich met de zeven groepswinnaars voor het EK. Gezien de andere uitslagen van woensdag wist Oranje dat het zelf ten minste 55 punten moest maken en met een verschil van vijf punten moest winnen.

Bij rust zag het er niet naar uit dat dat zou lukken, want Oranje keek op dat moment tegen een 30-33 achterstand aan.

Oranje slaat toe in derde kwart
Net als in het uitduel met de Montenegrijnen wist Oranje in het derde kwart voor de ommekeer te zorgen. In Podgorica werd tien dagen geleden een 30-36 achterstand door een 20-5 score in het derde kwart omgebogen in een ruime voorsprong. Ook in Leiden werd het derde kwart met 20-5 gewonnen.

Bij 60-46 leek de wedstrijd beslist. De Montenegrijnen krabbelden nog terug tot 62-53, maar in de slotfase hield Oranje gedecideerd stand.

"Het was een moeilijke klus", luidde de reactie van coach Van Helfteren."Maar het is geweldig zoals de jongens hebben geknokt. Fantastisch." Topscorer Arvin Slagter (vijftien punten) straalde."We hebben het onwijs goed gedaan."
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: .. Hulde .. echt een topprestatie (Y)

Mooi moment voor mezelf om, na 10 jaar, ook weer eens te beginnen :yes: .. Dinsdag de eerste training B)
Waarschuw beheerder
sport1 heeft ook weer euoleague basketball
nu rode ster belgrado - galatasaray

wat een sfeer daar in de hal :lief: :D
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Het shirt van de hoofdsponsorloze basketbalclub Donar is per wedstrijd te koop. De eerste mogelijkheid voor bedrijven om voor één duel de meest prominente plek op het tricot in te nemen is gelijk aanstaande zondag. De Groningers spelen dan tegen Den Bosch.

Studio Sport heeft aangekondigd met camera's uit te rukken om live bij dit eredivisieduel aanwezig te zijn. De minimumprijs die de regerend landskampioen wil vangen voor het eenmalige hoofdsponsorschap is 3000 euro. Bieden gaat bij inschrijving. Contact leggen kan onder meer via de website van de club.

De deadline ligt vandaag rond het middaguur, zodat er genoeg tijd resteert om de shirts voor zondag te drukken.

Niets voor jouw kledinghandel? ;p

Dat Studio Sport erbij met de camera's uit gaat rukken, ipv. met de camera's aan hoefde wmb. niet in dit bericht te staan. :clown:
Waarschuw beheerder
ik moet eerst nog een bv opstarten.... zo ver was ik nog niet.... anders was het zeker een serieuze optie geweest (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 17 oktober 2014 om 06:19:
ik moet eerst nog een bv opstarten.... zo ver was ik nog niet.... anders was het zeker een serieuze optie geweest (y)

Het seizoen is nog lang! ;)

Nu is btw. shoeters-donar op studio sport. Donar heeft grote aderlatingen moeten doen, weinig amerikanen over en die overloper van een Slagter speelt nu ook bij Den Bosch. Voor hem wel logische keus (hij wil Europees spelen), maar ik word niet meer fan van hem ofzo (integendeel).
Zal een lastig seizoen voor ze worden zo, maar des te mooier als ze alsnog aan het eind van het seizoen het netje van de basket mogen knippen. :P
Waarschuw beheerder
vele spelers veranderingen is in het basketball redelijk normaal toch..... nu vast iets meer als anders vanwege het financiele.

Uitspraak van SuB Bass op zondag 19 oktober 2014 om 16:47:
Zal een lastig seizoen voor ze worden zo, maar des te mooier als ze alsnog aan het eind van het seizoen het netje van de basket mogen knippen.

zal mooi zijn als ze weer kampioen zijn aan het einde van het seizoen, maar word een lastige opgave.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 19 oktober 2014 om 22:31:
vele spelers veranderingen is in het basketball redelijk normaal toch..... nu vast iets meer als anders vanwege het financiele.

Ja is op zich ook wel zo, maar zij hebben er lang niet zoveel kwaliteit voor terug kunnen halen helaas vanwege die sponsorperikelen. Nou ja, mooie uitdaging iig.
Waarschuw beheerder
zometeen LA Lakers - SA Spurs :D