Partyflock
 
Forumonderwerp · 1141193
ook mensen die basketball kijken.

nederlandse competitie of europese of nba

wat zijn leuke wedstrijden die komen gaan?
of nog leuke acties gezien plaats het allemaal in dit forum



de mooiste dunks van afgelopen maand (februari) :woep: :D

en de lekkerste dunks van afgelopen week :cheer:
laatste aanpassing
Moeten ze geen ballen weg gaan gooien! :P

6 puntjes nu..
Hoppa, 3punter erbij voor de Flames, Leiden time-out, paar minuten nog. Spannond!

Yes! Uitstel van executie: 2-1 door 74-66 overwinning!
laatste aanpassing
74 - 66 :D


Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 6 mei 2014 om 21:18:
Uitstel van executie:


als ze de vorm van de competitie terug krijgen.....
zie ik nog wel leuke dingen gebeuren :P
Die eerste wedstrijd was ook abnormaal natuurlijk met dat totaal van 44 punten. Scoren ze er zo 30 meer vanavond (en dan ging er nog genoeg mis begreep ik, oa. Slagter die open 3punters mistte). Zo slim zal het toch niet meer worden mag je verwachten?
Maar ja, het is wel weer in die verrekte 5mei-hal!
http://nos.nl/artikel/644809-miami-wint-eindelijk-van-brooklyn.html

In de halve finales van de play-offs in de Eastern Conference heeft Miami Heat 'eindelijk' weer eens een overwinning geboekt op Brooklyn Nets. In de laatste vier ontmoetingen trokken de Nets steeds aan het langste eind, maar dit keer versloeg de ploeg van LeBron James en Ray Allen de tegenstander met 107-86.

De Heat maakte het verschil in het derde kwart met een tussensprintje van 24 punten tegen negen van de Nets. James kwam in het duel tot 22 punten, Allen scoorde negentien punten. Voor Brooklyn waren Deron Williams en Joe Johnson topscorer met zeventien punten.

Tijdens het reguliere seizoen was de spanning in de wedstrijden tussen de Heat en de Nets te snijden. Drie keer wisten de Nets met slechts één punt verschil te winnen, in de vierde confrontatie waren er twee verlengingen nodig om een winnaar te kunnen aanwijzen.

Spurs ruim langs Trail Blazers
San Antonio Spurs heeft in het eerste duel met Portland Trail Blazers in de halve finales van de Western Conference zijn visitekaartje afgegeven. De ploeg van superster Tony Parker (33 punten, negen assists en drie rebounds) won de wedstrijd met 116-92.

De thuisploeg maakte in de eerste twee kwarten direct korte metten met de aspiraties van de Trail Blazers. Bij de rust leidde de Spurs al met 65-39, een voorsprong die na de rust geen moment in gevaar kwam.
Was wel ff een tegenstelling met vorige ronde: beide wedstrijden waren verre van spannend. Miami is eigenlijk nooit in gevaar geweest en Ray Allen lijkt ook in play-off modus te zijn, dat scheelt een hoop. Toch hebben de Nets een gevaarlijk team met ervaring en meerdere spelers die een wedstrijd over kunnen nemen. Die Joe Johnson bijv. is niet hun normale "go-to-guy", maar die kan er op een avond ook zo 30 punten ingooien. Leuk team om te zien, hoop dat de series wat spannender worden dan deze afgelopen wedstrijd, maar dat komt ongetwijfeld goed als er in Brooklyn gespeeld gaat worden.

Oh en Kevin Durant is (eindelijk) uitgeroepen tot MVP van het seizoen. Dik terecht natuurlijk gezien zijn stats en waarde voor z'n team. Was een emotionele speech die hij erna hield, hij komt "van ver". Wel beetje cliché-verhaal over slechte buurt, moeilijke jeugd met weinig keuzes enz. enz. maar dat horen "ze" graag daar natuurlijk.
laatste aanpassing
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 7 mei 2014 om 14:11:
Oh en Kevin Durant is (eindelijk) uitgeroepen tot MVP van het seizoen. Dik terecht natuurlijk gezien zijn stats en waarde voor z'n team. Was een emotionele speech die hij erna hield, hij komt "van ver". Wel beetje cliché-verhaal over slechte buurt, moeilijke jeugd met weinig keuzes enz. enz. maar dat horen "ze" graag daar natuurlijk.


komen de helft van die gasten niet uit zulke buurten in hun jeugd?

kracht verschil wat je kon verwachten was nu idd wel zichtbaar...
dat was in de vorige ronde met sommige ploegen wel anders :lol:
Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 7 mei 2014 om 15:02:
komen de helft van die gasten niet uit zulke buurten in hun jeugd?


Nou zéker wel de helft. En sport, rappen, pimpen of hustlen, dat zijn zo ongeveer de opties. Met van die luitjes als p diddy enzo die zich business man noemen en wat blijvender zaken hebben. Zijn ook genoeg oud-basketballers die dat doen, de grootste wat dat betreft de grote Jordan met al z'n speeltjes als sportkledingmerk, superbike team, basketbalclub en wat al niet meer.

Vannacht game 2 van
01:01 Indiana Pacers vs Washington Wizards
03:30 Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers

Kijken of ze de zaken weer recht zetten, gewoon beide teams hun away-game weer winnen. B)
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 7 mei 2014 om 22:40:
Nou zéker wel de helft. En sport, rappen, pimpen of hustlen, dat zijn zo ongeveer de opties. Met van die luitjes als p diddy enzo die zich business man noemen en wat blijvender zaken hebben. Zijn ook genoeg oud-basketballers die dat doen, de grootste wat dat betreft de grote Jordan met al z'n speeltjes als sportkledingmerk, superbike team, basketbalclub en wat al niet meer.


je moet toch een hobby houden... en je moet wat me het geld he haha.


Uitspraak van SuB Bass op woensdag 7 mei 2014 om 22:40:
Vannacht game 2 van
01:01 Indiana Pacers vs Washington Wizards
03:30 Oklahoma City Thunder vs Los Angeles Clippers


jammer dat ze zo laat zijn :nocheer:
http://nos.nl/artikel/645264-oklahoma-city-trekt-stand-gelijk.html

Oklahoma City Thunder heeft de tweede wedstrijd tegen Los Angeles Clippers in de play-offs van de Western Conference van de NBA gewonnen. Door de 112-101 zege staat het 1-1 in de best-of-seven.

Kevin Durant, net verkozen tot MVP, liet tegen de Clippers nog eens zien waarom hij beschouwd wordt als de beste speler van het jaar. Hij scoorde 32 punten en had ook nog twaalf rebounds en negen assists.

Westbrook was eenmansleger
Russell Westbrook deed nauwelijks voor Durant onder met 31 punten, tien rebounds en tien assists. Het was zijn derde triple-double in vijf duels. "Overal waar je keek, was Westbrook", zei Chris Paul van de Clippers. Ik liep de hele wedstrijd achter hem aan. Westbrook was een eenmansleger."

Hibbert eindelijk weer op dreef
In de Eastern Conference kwam Indiana Pacers naast Washington Wizards dankzij een 86-82 zege in eigen huis. Roy Hibbert, die in zeven duels maar tot 29 punten kwam, was eindelijk weer eens op dreef. Met 28 punten leverde Hibbert een grote bijdrage aan de zwaarbevochten zege.

Bradley Beal verkleinde de achterstand van de Nets in de slotminuut tot twee punten, maar David West benutte kort daarna twee vrije worpen namens Indiana en met tien tellen tot de buzzer konden de Wizards niets meer uitrichten.
laatste aanpassing
http://www.gasterraflames.nl/wedstrijden-agenda

vanavond moet Groningen weer in Leiden spelen om 20uur
66-72 geworden

zondag beslissings wedstrijd
Nice ja!! (Y)(Y):cheer:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :P

Uitspraak van grunnhardcore op woensdag 7 mei 2014 om 23:26:
jammer dat ze zo laat zijn :nocheer:


Op een van die drie NBA TV-streams zijn regelmatig ook overdag herhalingen te zien van wedstrijden.
Sowieso zondag weer op tijd kijken, best kans dat er weer eentje om 19:00 begint.
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 10:20:
Nice ja!! (Y)(Y):cheer:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit! :P


ze stonden op gegeven moment 12 punten voor iets voor de rust.
rond einde 3e kwart stonden 2 punten achter zelfs.
en toe kwam er weer de voorsprong in de 4e kwart.

zondag spelen ze wel weer thuis!!!


Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 10:20:
Op een van die drie NBA TV-streams zijn regelmatig ook overdag herhalingen te zien van wedstrijden.
Sowieso zondag weer op tijd kijken, best kans dat er weer eentje om 19:00 begint.


ja op sport1 ook soms wel volgende dag herhaling.... ruime samenvatting

zondag half 10 clippers - thunder
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:02:
ze stonden op gegeven moment 12 punten voor iets voor de rust.
rond einde 3e kwart stonden 2 punten achter zelfs.
en toe kwam er weer de voorsprong in de 4e kwart.

zondag spelen ze wel weer thuis!!!


Heel tof! (Y)
Zou echt mooi zijn als ze hem alsnog pakken! We mogen er toch wel vanuit gaan dat ie nu live te zien is op de NOS zoals vorig weekend Den Bosch-Den Helder?


Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:02:
zondag half 10 clippers - thunder


Ah ok dan. (Y)
Miami vannacht weer redelijk makkelijk gewonnen. Goed verdedigd vooral, guard van de Nets, Deron Williams (oa. all star dit jaar) had gewoon geen punt gescoord.
San Antonio ook weer gewonnen (41 punten in het tweede kwart alleen al), ook 2-0 (en ik verwacht dat ze hooguit 1 game tegenkrijgen van Portland). De wedstrijd ervoor had Ginobili net als die Williams een "bagel" gescoord. Lekker voor hem! Irritante gast. Toch winnen ze weer, ondanks al die oudjes daar...
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 12:27:
Zou echt mooi zijn als ze hem alsnog pakken! We mogen er toch wel vanuit gaan dat ie nu live te zien is op de NOS zoals vorig weekend Den Bosch-Den Helder?


dat zou wel mooi zijn...
dan gaan vast wel genoeg mensen kijken denk ik....


Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 12:27:
Ah ok dan. (Y)
Miami vannacht weer redelijk makkelijk gewonnen. Goed verdedigd vooral, guard van de Nets, Deron Williams (oa. all star dit jaar) had gewoon geen punt gescoord.
San Antonio ook weer gewonnen (41 punten in het tweede kwart alleen al), ook 2-0 (en ik verwacht dat ze hooguit 1 game tegenkrijgen van Portland). De wedstrijd ervoor had Ginobili net als die Williams een "bagel" gescoord. Lekker voor hem! Irritante gast. Toch winnen ze weer, ondanks al die oudjes daar...


ik kijk vanaaf wel de samenvatting op sport1. :p
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:36:
dat zou wel mooi zijn...
dan gaan vast wel genoeg mensen kijken denk ik....


Als ze het idd. op zondagmiddag uitzenden dan zullen ze wel moeten ook! :devil:
Alleen maar leuk dan, hoor af en toe zelfs de grootste sporthaters zeggen dat ze dat nog wel leuk vinden om te zien. Het is alleen altijd zo jammer als ze eerst Nederlands basketball en vervolgens NBA (of andersom) laten zien. Dan is het verschil ineens wel erg groot, vooral qua spektakel. :P

Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 12:36:
ik kijk vanaaf wel de samenvatting op sport1. :p


Nice. Afgelopen zondag ook weer nba op studio sport meegekregen. Ik ben dan wel gewend aan m'n streampjes, maar da's volgens mij wel in HD wat ze uitzenden. Echt groot verschil (duh natuuurlijk, maar ik kan het niet zo vaak vergelijken). Is bij sport 1 ook HD toch? Nou ja, in ieder geval altijd goede kwaliteit lijkt me, je betaalt er genoeg voor immers! :P
Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 18:25:
Nice. Afgelopen zondag ook weer nba op studio sport meegekregen. Ik ben dan wel gewend aan m'n streampjes, maar da's volgens mij wel in HD wat ze uitzenden. Echt groot verschil (duh natuuurlijk, maar ik kan het niet zo vaak vergelijken). Is bij sport 1 ook HD toch? Nou ja, in ieder geval altijd goede kwaliteit lijkt me, je betaalt er genoeg voor immers! :P


ik weet niet...
ik weet niet of ik HD tv heb :p
me tv in zo vierkant blok nog :lol:


Uitspraak van SuB Bass op vrijdag 9 mei 2014 om 18:25:
Als ze het idd. op zondagmiddag uitzenden dan zullen ze wel moeten ook! :devil:
Alleen maar leuk dan, hoor af en toe zelfs de grootste sporthaters zeggen dat ze dat nog wel leuk vinden om te zien. Het is alleen altijd zo jammer als ze eerst Nederlands basketball en vervolgens NBA (of andersom) laten zien. Dan is het verschil ineens wel erg groot, vooral qua spektakel. :P


tuurlijk is NBA veel hoger niveau...
wat ze hier in NL scoren in een hele wedstrijd scoren ze daar in 1 of 2 kwarts :lol:

maar hier ze je ook soms wel leuk basketball...

ik hoop dat het ergens word uitgezonden....

als je meer weet laat het dan hier ff weten wil je...
sport1 zendt toch aardig wat wedstrijden uit dit weekend :)
OKC - LAC wat een heerlijke series
Uitspraak van Hugograve op zaterdag 10 mei 2014 om 14:53:
sport1 zendt toch aardig wat wedstrijden uit dit weekend :)
OKC - LAC wat een heerlijke series


die zend volgens mij alles uit... alleen soms diep in de nacht :/
Uitspraak van Hugograve op zaterdag 10 mei 2014 om 14:53:
sport1 zendt toch aardig wat wedstrijden uit dit weekend :)
OKC - LAC wat een heerlijke series


je hebt ook gewoon gratis online live streams die alles uitzenden
Uitspraak van grunnhardcore op zaterdag 10 mei 2014 om 15:26:
je hebt ook gewoon gratis online live streams die alles uitzenden


i know, maar via tv wedstrijden opnemen en dan de dag erna terug kijken vind ik toch wat fijner
Uitspraak van Hugograve op zaterdag 10 mei 2014 om 16:28:
i know, maar via tv wedstrijden opnemen en dan de dag erna terug kijken vind ik toch wat fijner


interactieve tv :lief:
Uitspraak van grunnhardcore op vrijdag 9 mei 2014 om 19:54:
als je meer weet laat het dan hier ff weten wil je...


Het is een beetje last-minute, maar: Flames nu live op Nederland 1!
Ruststand 34-36 voor de vlammetjes! B)
laatste aanpassing
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 15:13:
Het is een beetje last-minute, maar: Flames nu live op Nederland 1!
Ruststand 34-36 voor de vlammetjes! B)


ik moest verplicht schoonfamilie eten :facepalm:

ik zal ff kijken of ze in de finale zijn gekomen :O
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 11 mei 2014 om 19:59:
ik zal ff kijken of ze in de finale zijn gekomen


Ai jammer ja! Ik zal niets verklappen, of wil je alvast slecht nieuws horen?
Zou wel masterlijk zijn ja! B)
Misschien hadden ze die ontzettende zaadpot van vorige week wel even nodig om wakker te worden.
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 20:06:
Zou wel masterlijk zijn ja! B)
Misschien hadden ze die ontzettende zaadpot van vorige week wel even nodig om wakker te worden.


ze weten nu dat het niet aan komt waaien...
die info moeten ze meenemen naar de finale :D ;)
Oei mooi dat je het zegt, glad vergeten! (Y)
Let's Go Clips!
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 22:24:
Oei mooi dat je het zegt, glad vergeten! (Y)


ik eerste stukje ook :P

maar nu nog maar 2e kwart :P
dus het spannendste moet nog komen :D
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 11 mei 2014 om 22:32:
dus het spannendste moet nog komen


Inderdaad, geen nood aan de man. B)

Pacers tegen Wizards is wel "gewoon" laat: 2:00 pas... twijfel twijfel
Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 22:34:
Inderdaad, geen nood aan de man. B)


:p :D


Uitspraak van SuB Bass op zondag 11 mei 2014 om 22:34:
Pacers tegen Wizards is wel "gewoon" laat: 2:00 pas... twijfel twijfel


ik heb morgen wat verplichtingen anders zeker ook wel gekeken...
Uitspraak van grunnhardcore op zondag 11 mei 2014 om 22:43:
ik heb morgen wat verplichtingen anders zeker ook wel gekeken...


Ik ook wel, maar heb onderhand m'n ritme weer in playoffs-stand: altijd 's avonds vroeg ff pitten (als ik een wedstrijd wil kijken, da's niet elke avond zo) anders wordt de slaap wel erg kort. :p
ja snap ik :P

en ach... het is ook maar een paar weekjes :P
Vet spannende pot ja! Komen de Clippers met 1.23 in het vierde kwart voor het eerst op voorsprong. :lol:
okc stond op gegeven moment zelf met 22 punten voor
winnen de clippers nog met 2 punten verschil...

als okc die 3 punter nog scoorde was het een heel ander verhaal... op die tip-in op het einde :P

maar werd wel spannend op het einde :yes:
Uitspraak van grunnhardcore op maandag 12 mei 2014 om 00:19:
als okc die 3 punter nog scoorde was het een heel ander verhaal... op die tip-in op het einde :P


Yeah, had zomaar anders kunnen lopen! Alleen maar mooi wmb. Durant ook weer gedaan wat ie kon met dik 40 punten maar ook 8 turnovers. Daar verlies je ook een wedstrijd mee...
40 punten is wel veel :o :yes:

maar 8x balverlies ook idd :rot:

wanneer moeten de flames spelen?
Morgen weer thuis lees ik op DvhN.
Ja idd.! Gas erop! :devil:
gaan jullie wel eens naar de wedstrijden toe? Martini plaza lijkt me erg leuk om een keer naar toe te gaan, jammer dat het zo ver weg is.
Ben wel een paar x in Martiniplaza geweest. En tot en met dit seizoen speelden de Flames altijd een oefenwedstrijd aan het begin van het seizoen bij "ons" in de hal. Dit jaar tegen Rotterdam basketball, wat een droevige ploeg was dat. Voorgaande jaren vaak Duitse clubs geweest, maar dat heb ik daar nooit meegemaakt. In die wedstrijd was die Ross Bekkering trouwens beestachtig bezig, het leek af toe Blake Griffin wel qua spel. :respect:

Uitspraak van grunnhardcore op maandag 12 mei 2014 om 22:12:
komt het ergens op tv ofzo?


Geen idee, mag toch lijden van wel! Het is potdomme de finale!