Partyflock

Forumonderwerp · 1138063

Waarschuw beheerder
+3
(permanent verbannen)
DEN HAAG - De 17-jarige jongen die zaterdagochtend door een agent werd neergeschoten op een perron op het station Hollands Spoor in Den Haag, is later op de dag overleden.

Dat meldde de politie.
De politie was in actie gekomen na een melding dat er een man met een vuurwapen op het perron liep. Later bleek dat het om een 17-jarige jongen uit Den Haag ging, die eerder op het station een man had bedreigd. Daarbij zou volgens het slachtoffer een vuurwapen zijn gebruikt.
De rijksrecherche doet onderzoek naar de schietpartij. De politie en het Openbaar Ministerie (OM) willen nog niet kwijt of er daadwerkelijk sprake was van een vuurwapen bij de jongen. Ook werd er niets bekendgemaakt over de aanleiding voor het schieten.
''Het enige wat ik er in het algemeen over kan zeggen is dat agenten hier niet lichtzinnig mee omgaan. Maar we moeten eerst de feiten op een rijtje krijgen'', aldus officier van justitie Richard Joesoef Djamil.

bron: http://www.nu.nl/binnenland/2966387/politie-neergeschoten-jongen-overleden.html

Als het waar is dat hij met een vuurwapen heeft lopen zwaaien dan kan je dit verwachten.

Waarschuw beheerder
Altijd leuk lood happen

Waarschuw beheerder
+2
Verschrikkelijk voor de nabestaanden hoor.
Maar als iedereen zich zou gedragen, zou je niet in zo'n situatie komen.
Waarschuw beheerder
het loodje leggen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 november 2012 om 20:51:
De politie en het Openbaar Ministerie (OM) willen nog niet kwijt of er daadwerkelijk sprake was van een vuurwapen bij de jongen

:rot: waarom dan niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 20:54:
nabestaa

?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Richard Joesoef Djamil.

Klinkt als een overgelopene

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 november 2012 om 21:02:
?

Whats wrong ? :lol:
Wat heb ik nou weer gedaan?

Uitspraak van THP op zaterdag 24 november 2012 om 20:58:
waarom dan niet

Doofpot jwz.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 21:51:
Whats wrong ?

bbes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van THP op zaterdag 24 november 2012 om 20:58:
:rot: waarom dan niet

Omdat je bewijsmateriaal niet kwijt mag raken
Waarschuw beheerder
donateur
Richard Joesoef Djamil.

Wat klopt hier niet aan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr. miyagi op zaterdag 24 november 2012 om 22:04:

Dat ie voor justitie werkt
Artiest DanM
Waarschuw beheerder

Een joesoef die Richard heet :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 november 2012 om 21:03:
Klinkt als een overgelopene

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 22:05:
Dat ie voor justitie werkt

Soort Mohammed Demmink?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 november 2012 om 22:49:
Soort Mohammed Demmink?

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 november 2012 om 21:59:
bbes

Hmm, bekenden.
Hoi :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bye:

Waarschuw beheerder
Geeft niks.. moet je maar zorgen dat je niet in zo'n situatie terecht komt.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 november 2012 om 14:37:
Goed nieuws uit Nederland

Waarschuw beheerder
Goedzo, weer een kneus minder in ons midden :D

Waarschuw beheerder
Krijg je zeker weer al die zwakzinnige aan het woordt die wraak wil nemen op de politie ofzo , maar als dit waar is het niet meer dan terecht dat die jongen is doodgeschoten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 02:22:
zwakzinnige

woordt

:lol:
Waarschuw beheerder
Vrienden en bekenden van de 17-jarige Rishi reageren op Twitter verbijsterd en vol verdriet op de dood van de jongen. Rishi werd zaterdagochtend op station Hollands Spoor door een agent neergeschoten en overleed kort daarna. ‘Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig’, vraagt iemand zich af.

Ongeloof overheerst in de reacties op Twitter. ‘Omg, ik kwam hem gister nog tegen’, schrijft iemand. ‘Gister stonden we nog doodleuk in de Intertoys’, schrijft een ander, ‘vandaag het bericht dat je er niet meer bent'.

Rishi werd op het perron neergeschoten, nadat agenten waren afgekomen op een melding dat er iemand met een vuurwapen liep. Het slachtoffer zou in zijn nek zijn geschoten toen hij zijn handen niet in de lucht deed, maar in plaats daarvan naar zijn middel greep.

'Wat is de noodzaak?'

‘Jullie konden toch gewoon in zijn been schieten’, is een van de reacties. Een ander: ‘Volgens mij heeft de politie wat uit te leggen'. De verbijstering over het incident is groot. ‘Wat is de noodzaak om een 17-jarige jongen neer te schieten?’

Of er op het perron daadwerkelijk sprake was van een vuurwapen, is niet bekend. Politie en justitie willen nog niets over het incident kwijt. Eerst wordt onderzoek gedaan door de Rijksrecherche.

Waarschuw beheerder
+1
Zijn ze een keer niet aan het flitsen is het weer niet goed.

Waarschuw beheerder
woordt

Ff serieus :')
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van THP op zondag 25 november 2012 om 11:49:
‘Jullie konden toch gewoon in zijn been schieten’, is een van de reacties.

Marrokanen schiet je niet in hun been...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 11:57:
Ff serieus :')

Was gehackt gister

Waarschuw beheerder
-1
Rip Rishi
[img width=668 height=385 cacheid=00150518003095c526799c461a02d7831c]http://www.omroepwest.nl/sites/default/files/imagecache/cp_main/erasmus/68/2019053.jpg[/img]
Pistool of geen pistool het is een kind van iemand, familie van iemand of een vriend van iemand.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 25 november 2012 om 11:49:
Het slachtoffer zou in zijn nek zijn geschoten toen hij zijn handen niet in de lucht deed, maar in plaats daarvan naar zijn middel greep.

Duidelijk gevalletje van een paar ontbrekende chromosoompjes :D

Uitspraak van Charles du Fap op zondag 25 november 2012 om 12:25:
Marrokanen schiet je niet in hun been...

Nee, die kunnen alleen gestopt worden met een gaatje ergens in hun voorhoofd :lol: [ of nek in dit geval ! ]

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 13:00:
Was gehackt gister

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 13:06:
of nek in dit geval

misschien een flocker.
hier word altijd 'nekschot' geroepen toch 8)
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 13:05:
Pistool of geen pistool het is een kind van iemand, familie van iemand of een vriend van iemand.

Dat is de persoon die hij bedreigd heeft ook, ik heb géén medelijden met dit soort personen, weer een kneus minder in de samenleving, nog een hóóp te gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 13:10:
Dat is de persoon die hij bedreigd heeft ook, ik heb géén medelijden met dit soort personen, weer een kneus minder in de samenleving, nog een hóóp te gaan!

als hij idd een wapen bij zich had :yes: dan heb ik er geen medelijden mee.

Waarschuw beheerder
Rip Rishi
[img width=668 height=385 cacheid=00150518003095c526799c461a02d7831c cacheid=00150518003095c526799c461a02d7833c]http://www.omroepwest.nl/sites/default/files/imagecache/cp_main/erasmus/68/2019053.jpg[/img]

Er zijn wel erger dingen in Nederland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 13:10:
ik heb géén medelijden met dit soort personen, weer een kneus minder in de samenleving, nog een hóóp te gaan!

Ik weet niet wat de reden is en hoe het gegaan is, dus kan wel roepen dat het een kneus is, maar misschien was de agent ook wel "triggerhappy".
Daarnaast is het natuurlijk gewoon een familielid van iemand, die waarschijnlijk wel gewoon onschuldig zijn.
Verkeerde "vrienden" doen namelijk ook veel, daar kan een "familie" vaak helaas weinig tot niks aan doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zondag 25 november 2012 om 13:11:
als hij idd een wapen bij zich had :yes: dan heb ik er geen medelijden mee.

Als ik uitga van de media is hem gevraagd zijn handen omhoog te doen en greep hij naar zijn middel....ik kan me best voorstellen dat Oom agent dan de trekker overhaalt.....:yes:
Hier in VerNederland schiet de politie niet zo snel, en al helemaal niet gericht, er moet dus wel degelijk iets voorgevallen zijn.....
Onderzoekje maar ff afwachten verder :flower:

Waarschuw beheerder

Tuurlijk is het hartverscheurend voor zo'n familie , maar ook zij moeten beseffen dat de politie niet anders kon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 13:19:
maar ook zij moeten beseffen dat de politie niet anders kon

Net wat ik zei, onderzoek is nog in volle gang en men weet nog niks, politie kan ook verkeerd zitten, kijk maar naar die Sander Vreeswijk.

Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 13:19:
Onderzoekje maar ff afwachten verder

Jip :bloem:
Waarschuw beheerder
Als iemand met een vuurwapen rond loopt en ermee gedreigd heeft, niet luistert naar de politie maar in plaats daarvan "naar zijn middel" grijpt. Dan kan ik me voorstellen dat iemand eerst schiet voordat die vragen stelt. Zo iemand vormt volgens het boekje een direct gevaar voor de samenleving.

Misschien richtte die agent ook wel op de schouders en miste hij. Weten wij veel. Ik zou het zelf ook niet riskeren voor de benen te gaan, met de kans dat het niet helpt of dat je mist.
Dus als er een vuurwapen was en/of als de jongen gewoon een hele domme actie deed naar de ernstige situatie. Dan vind ik dat de politie agent gelijk had in zijn keuze om preventief een schot te lossen.

Waarschuw beheerder
Ook wel sterkte aan de agent hoor, ze zitten tegenwoordig al in de schulden http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-11-2012/veel-agenten-de-schulden en dan ook nog een trauma er bij, want je moet wel een hele koele kikker zijn als dit je niks doet als agent zijnde.
Plus de hoop kritiek die je over je heen krijgt.

Alleen maar verliezers in deze situatie.
Waarschuw beheerder
Hij verdiende blijkbaar een nekschot

Waarschuw beheerder
Die onderzoek is idd nog in volle gang , maar de politie schiet ook pas als er echt geen andere uitweg is.
Hun besefte waarschijnlijk ook dat het gewoon een jong jochie was , maar iedereen hier zou schieten als je eigen leven op het spel staat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 13:44:
maar iedereen hier zou schieten als je eigen leven op het spel staat

absoluut
Waarschuw beheerder
als ik familie heb die met een vuurwapen loopt en mensen bedreigt
dan mag de wout hem ook kapot schieten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 november 2012 om 20:54:
Verschrikkelijk voor de nabestaanden hoor.
Maar als iedereen zich zou gedragen, zou je niet in zo'n situatie komen.

Is het wapen waar die gozer mee gedreigd zou hebben, al gevonden?

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 13:40:
Ook wel sterkte aan de agent hoor, ze zitten tegenwoordig al in de schulden http://www.omroepwest.nl/nieuws/25-11-2012/veel-agenten-de-schulden en dan ook nog een trauma er bij, want je moet wel een hele koele kikker zijn als dit je niks doet als agent zijnde.
Plus de hoop kritiek die je over je heen krijgt.

Alleen maar verliezers in deze situatie.

Eens. Vraag me trouwens af of dat niet ontzettend veel corruptie in de hand werkt.... waarom nog iemand een boete van 200 euro uitschrijven als je ook 50e cash persoonlijk kan innen?

Waarschuw beheerder
-1
Ik kijk uit naar het staartje van dit verhaal.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 18:00:
Wtf.....wat als nou blijkt dat bontje wel een wapen had?
Dat hele stilletochtengelul slaat echt nergens op.....dat is iets uit de jaren 90, iets met onzinnig geweld.....nu pakken ze alle gelegendheden aan om zo'n tocht te doen :s

:lol: Beetje raar idd.
Stille tocht voor iemand die er (waarschijnlijk) zelf om gevraagd heeft :')
Waarschuw beheerder
Zoiezo een stille tocht slaat nergens op in elk geval waarin een slachtoffer van Politiegeweld herdacht wordt :s
Politie in VerNederland is erg soft, beter vraag je je af waarom dit gebeurt is....en vraag je dan af of het terrecht is dat ze hem op deze manier [ op dit mement ] 'herdenken'......
In mijn ogen is dit provocatie, helemaal gezien het feit dat er nog een onderzoek loopt.....
Waarschuw beheerder
+3
Echt, walgelijk dit!! een stille tocht is ooit in het leven geroepen om slachtoffers van zinloos geweld te herdenken, dit schiet z'n doel gewoon voorbij :s
Wat er ook gebeurt is, dit is géén geval van zinloos geweld...:s
Alsof de betrokken agent dacht, hmmmmm laten we hem eens doodschieten zon der reden/aanleiding ofzo.....
Manmanman, nivo weer......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 18:00:
Wtf.....wat als nou blijkt dat bontje wel een wapen had?
Dat hele stilletochtengelul slaat echt nergens op.....dat is iets uit de jaren 90, iets met onzinnig geweld.....nu pakken ze alle gelegendheden aan om zo'n tocht te doen :s

Mee eens.

Waarschuw beheerder
-1
Damn for president (Y)

Waarschuw beheerder
Pistool of geen pistool het is een kind van iemand

Klopt, maar ik durf er mijn hand voor in 't vuur te houden dat diegene niet wist dat zijn/haar zoon met een wapen liep.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 20:03:
Politie in VerNederland is erg soft

En daardoor niet zo gevreesd en gehaat als de popo in het buitenland. Dat is in de meeste gevallen prima, en stelt ze juist beter in staat om hun werk te doen, alleen als het echt hommeles is niet.

Waarschuw beheerder
Denk dat Nederland er goed aan zou doen als we hier een echte sherrif zouden krijgen 8)

Waarschuw beheerder
+1
Of dat we een keer al die soldaten met kalashnikovs over straat laten lopen in kansenwijken, die hebben als voordeel boven de wouten dat ze je niet zullen bekeuren om een kapot achterlicht, maar wedden dat al die schorriemorriejeugd die die wijken teistert zich dan zou gedragen?
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
+1
Even serieus? Een stille tocht voor die gozer..... nou, stille tochten hebben sinds vandaag nog 0,0 betekenis. ze hadden die hele groep uit elkaar moeten knuppelen. Hoe haal je het in je botte viskop?!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 20:57:
Of dat we een keer al die soldaten met kalashnikovs over straat laten lopen in kansenwijken, die hebben als voordeel boven de wouten dat ze je niet zullen bekeuren om een kapot achterlicht, maar wedden dat al die schorriemorriejeugd die die wijken teistert zich dan zou gedragen?

:facepalm:
Jij heb op iedere groep die dit doet/deed commetaar omdat ze toch zo slecht zijn (o.a. Moslims Nazi's en al) en nu wil jij het zelfde gaan doen. Je geloofwaardigheid groeit met de dag (y)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:02:
Je geloofwaardigheid groeit met de dag (y)

De jouwe ook kutwazi, wanneer kan je in Godsnaam eens ontopic blijven?!
Kan je dat niet, blijf dan aub bij je speeltopics 'date met je voorganger' enzo......dit soort topics zijn voor volwassen mensen, niet voor kleine kutkinderen die geen inhoudelijke dingen te melden hebben en alleen maar online komen om te provoceren of irritant te zijn :[

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 21:12:
De jouwe ook kutwazi, wanneer kan je in Godsnaam eens ontopic blijven?!
Kan je dat niet, blijf dan aub bij je speeltopics 'date met je voorganger' enzo......dit soort topics zijn voor volwassen mensen, niet voor kleine kutkinderen die geen inhoudelijke dingen te melden hebben en alleen maar online komen om te provoceren of irritant te zijn :[

Dat is OT kut :loser:
Maar nu we het toch over Off topic hebben jij moet je nog aanmelden voor 8dec of ben je te laf om te komen?
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:14:
Dat is OT kut :loser:

Nee kutwazi, ontopic is inhoudelijk praten over het bericht waar dit topic over gaat, niet iemand bashen omdat ie iets zegt wat jou niet bevalt.

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:14:
ben je te laf om te komen?

Ik kom zoiezo, maak jij je maar niet druk.....of ik me aanmeld is niet jouw probleem, wat wel jouw probleem is strakjes zijn al die blauwe plekken op je kinderlichaampje :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Nee dat zijn ze eigen woorden tegen hem gebruiken ;)

Is niet mijn probleem idd, maar aangezien je dat nog niet hebt gedaan moet je wel een beetje tempo er achter zetten. Anders gaat het feestje voor jou zoiezo niet door
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:22:
Anders gaat het feestje voor jou zoiezo niet door

Helaas voor jou gaat het zoiezo door, het is namelijk een openbare gelegenheid die je niet in zijn totaliteit afhuurt, dus waarom zou ik niet gezellig mogen komen kijken ? :o
Kunnen we eens meeten, wordt wel eens tijd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:02:
:facepalm:
Jij heb op iedere groep die dit doet/deed commetaar omdat ze toch zo slecht zijn (o.a. Moslims Nazi's en al) en nu wil jij het zelfde gaan doen. Je geloofwaardigheid groeit met de dag

Say whut? Ik heb een schijthekel aan religie, islam, christendom, hindoeisme, allemaal sprookjes die slecht voor de mens zijn, dat sowieso, en als ik op mijn eigen ervaringen moet afgaan zijn de meeste Marokkanen no good...

Kun je nagaan, ik woon in een stad waar er niet zoveel wonen, misschien een procent of 4-5, en waar er geen grote problemen mee zijn. Maar de keren dat ik ermee te maken had was het altijd rottigheid uithalen, grote bek hebben als ze met een groepje waren en doen alsof de straat van hun is. Dan kregen ze een paar klappen en renden ze meteen om hun moeder roepend weg, die mentaliteit kots ik echt op, als ze normaal zouden doen zou ik me er niet aan hebben geërgerd maar ze VRAGEN gewoon om ellende. Daarnaast ken ik in m'n omgeving een chick die het elke keer weer flikt om zo'n mocro aan de haak te slaan, iedere van die gasten had een baan of volgde een HBO-opleiding, de 'goeien' eruit zou je denken, maar uiteindelijk zijn ze NOOIT te vertrouwen. Zij zien zichzelf niet als Nederlanders en vinden dat WIJ ons aan hun moesten aanpassen. Fuck off, wij zijn de baas hier en zij hebben zich maar naar ONZE regels te gedragen.

Vandaar ook, mocht ik ooit een dochter krijgen dan houd ik een doorgeladen pistool achter de hand voor het geval ze ooit met zo'n gast thuis komt. :yes:
Waarschuw beheerder
+1-1
Maar doe ff ontopic blijven, of ga naar je speeltopicjes toe, dit zijn serieuze topics waarbij een beetje niveau gewenst is, helaas heb jij geen niveau dus ben je hier verkeerd.....:bye:

Waarschuw beheerder
Is er al iets meer bekend ipv stille tocht en bloemenkransjes

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 21:25:
Maar doe ff ontopic blijven, of ga naar je speeltopicjes toe, dit zijn serieuze topics waarbij een beetje niveau gewenst is, helaas heb jij geen niveau dus ben je hier verkeerd.....:bye:

Wat jammer dat biertje het wel snapt
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:28:
Wat jammer dat biertje het wel snapt

Ja jammer man :aai:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:27:
Is er al iets meer bekend ipv stille tocht en bloemenkransjes

Zondag werkt justitie niet aan onderzoeken like this :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 21:29:
Ja jammer man :aai:

Ik zal het WEER ff uitleggen.
Jij bent weer de enige die gaat lopen roepen omdat je een zinnetje niet snapt (wat eigenlijk best vaak gebeurt hier)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Vanaf nu weer ontopic :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 20:57:

Het gaat bij dit volk om wat ze zelf willen, hun eigen rechten. Ze denken dat ze de baas zijn, en eigenlijk zijn ze dat ook. We hebben een slappe politie en daarbij is het recht systeem niet ontwikkeld voor dit soort mensen. Daarbij wil geen enkele nederlander deze jongeren op hun zwakbegaafde gedrag aanspreken vanwege het gevaar voor jezelf. Dus ze mogen en kunnen alles doen wat ze willen. Straffen, keihard zal helpen voor de grotere groep. Er zal altijd een kleine groep veelplegers zijn die zich niks aantrekken van straffen. nederland staat bekend bij de allochtonen dat je hier geen respect hoef te hebben. Om respect terug te winnen zullen we keihard moeten zijn, alleen dan komen weer de mensen rechten erbij kijken.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:48:
Daarbij wil geen enkele nederlander deze jongeren op hun zwakbegaafde gedrag aanspreken vanwege het gevaar voor jezelf.

Dat ligt eraan, hier in de buurt zie ik dat nog wel gebeuren, vaak zat meegemaakt dat zo'n gastjes gewoon klappen kregen van 1 of andere volksbuurtfiguur. Met enige regelmaat ook door leden van onze vriendengroep, stonden we ergens rustig te blowen kwam zo'n bende van die teringlijertjes bijdehand lopen doen, nou dan vertelden we ze wel wat anders :lol:

In de Randstad of bijv. in Eindhoven oid. denk ik dat je wel gelijk hebt maar daar zijn ze dan ook veel erger.

Waarschuw beheerder
Ja klopt, grotere steden wonen meer allochtonen natuurlijk. Allemaal gezellig bij elkaar, want niet bij Nederlanders die zijn altijd toch maar racistisch :P
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 21:57:
Met enige regelmaat ook door leden van onze vriendengroep, stonden we ergens rustig te blowen kwam zo'n bende van die teringlijertjes bijdehand lopen doen, nou dan vertelden we ze wel wat anders :lol:

Hier ook van die hangmarokaantjes....
Hangt netjes een bord dat er vanwege overlast tot een bepaalde tijd gehangen mag worden, en gewoon schijt hebben en lekker gassen met brommertjes en schreeuwen enzo [ tegen middernacht, in een volksbuurtje :x ]
Mensen hebben gewaarschuwd, opzouten enzo, Politie komt niet hiervoor, dus lossen we het zelf op....:)
Heel simpel het poortje van het omheinde pleintje afgesloten, kónden ze niet weg :roflol:

Waarschuw beheerder
zaten ze daar met hun (gestolen) scooters. Hier is dat volk nogal bang voor grote honden, gewoon eropaf rennen met een groep + honden dan rennen ze weg alsof je de politie bent
Waarschuw beheerder
+1
Tja, hier is een grote hond een statussymbool voor dat volk ofzo....:s
Maar in de hand houden ho maar :lol: laatst 1 gebeten door zijn eigen hond nadat ie m had lopen opfokken tegen een maatje van 'm.....:D
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 november 2012 om 22:03:
Allemaal gezellig bij elkaar, want niet bij Nederlanders die zijn altijd toch maar racistisch :P

Ik woon in zo'n buurt en over het algemeen is het goed wonen :respect:
Het ruikt altijd lekker [ knoflook enzo :p ] en ik mag vaak een hapje mee-eten met wat buurtjes :)
Veel buitenlandse toko's hier, wat ook heel handig is.....
Overlast is nu in dit jaargetijde nihil want die bontjes hebben het blijkbaar snel koud...:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zondag 25 november 2012 om 21:30:
Zondag werkt justitie niet aan onderzoeken like this :)

oh ja das waar werk zelf iedere dag dus had dat niet in de gaten
Waarschuw beheerder
AMSTERDAM - In de Haagse wijk Spoorwijk hebben zondagavond 150 tot 200 mensen meegedaan aan een stille tocht voor de 17-jarige jongen die zaterdag door de politie is doodgeschoten.
De deelnemers, voor het merendeel jongeren, reageerden op een oproep via Twitter. De politie hield zich op de achtergrond.
De tocht ging naar station Hollands Spoor, waar de jongen zaterdag op perron 4 werd neergeschoten. Hij overleed later aan zijn verwondingen.
Kaarsen
De jongeren legden op het perron bloemen neer en ook staken ze kaarsen aan. Uit piëteit met het slachtoffer en zijn nabestaanden en uit veiligheidsoverwegingen lieten de Nederlandse Spoorwegen tijdens de herdenking geen treinen stoppen bij perron 4, meldde een woordvoerder.
De politie kwam zaterdag in actie na een melding dat iemand met een vuurwapen op het perron liep. Later bleek dat hij een man had bedreigd.

Jajajaja....:'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hij had niet eens een wapen bij zich :o
wat erg !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 25 november 2012 om 22:57:
hij had niet eens een wapen bij zich :o

Volgens de uitgelekte versie van het verhaal werd hij doodgeschoten toen de popo hem vroeg om z'n handen omhoog te doen en hij naar z'n middel reikte. Da's niet erg slim, maar tel er maar op dat die wout zich er ontzettend kut over zal voelen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 26 november 2012 om 01:25:
+1

U woont in Belgie , dus u heeft hier geen last , althans ik snap uw opmerking niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 01:50:
U woont in Belgie , dus u heeft hier geen last , althans ik snap uw opmerking niet.

Er wonen net zo goed hordes van dat volk over de grens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 01:50:

Opbokke Gekke Boi :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 01:53:

Onlangs stond op Clint.be dat in Brussel de "meeste" bonkragen verblijven in Europa.

Normaal staat er met Kerst een reuze kerstboom op de Grote Markt, dit jaar niet. (voor de eerste keer)

Dhr. Kraag B. heeft het al zo ver gekregen dat zij geen "Christelijke" symbolen wil in zijn stad.

Ik zie de naam van Brussel ooit nog veranderen naar "Europees Arabië". (ofzoiets)

Een klein overzichtje:
1) Brussel (België): 1.006.749 inwoners, 256.220 moslims (25.5%, cijfers van 2008, nu +-300.000)
2) Marseille (Frankrijk): 851.420 inwoners, 210.000 moslims (25%, 2009)
3) Malmö (Zweden): 303.873 inwoners, 75.000 moslims (25%, 2011)
4) Amsterdam (Nederland): 790.654 inwoners, 110.000 moslims (14%, 2000)
5) Parijs (Frankrijk): 10.413.386, 1.900.000 (18.3%, 2009)
6) Londen (gb): 7.172.091 inwoners, 607.083 moslims (8.3%, 2001)

Bron: http://www.clint.be/actua/brussel-meest-islamitische-stad-van-europa

Edit *** :dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 01:53:

Er is voor hun gewoon geen plek in Europa, een Marokkaan en een blanke staat gewoon niet , net zo makkelijk dat een zwarte alleen jagend in Afrika hoort te zijn.

Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 26 november 2012 om 01:54:
Opbokke Gekke Boi :lol:

Wie is dat ? Ik ben Eva Jinek , die ken je toch wel ? Ik lees voornamelijk het nieuws op de Nederlandse tv , ik heb veel geld en ben lekker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 26 november 2012 om 02:01:
Ik zie de naam van Brussel ooit nog veranderen naar "Europees Arabië". (ofzoiets)

Borgerhout in Antwerpen is toch al omgedoopt in 'Borgerokko' ofzoiets? :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 02:10:
Borgerhout in Antwerpen is toch al omgedoopt in 'Borgerokko' ofzoiets?

Ja, daar wonen alleen maar bontkraagjes die voor het minst Antwerpen op zijn kop zette, Turnhoutsebaan, Carnotstraat ...
En dat is dan totaal niets in vergelijking met Brussel, dat is Borgerokko in het heel groot :s

Waarschuw beheerder
Elke grotere stad in Europa heeft er toch wel enigzins "last" van

Waarschuw beheerder
Rare hobby's hebben die Belgen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 02:29:
Rare hobby's hebben die Belgen :s

Pcies (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 02:22:
Elke grotere stad in Europa heeft er toch wel enigzins "last" van

Dat betwijfel ik, in Duitsland bijvoorbeeld heb je vrij weinig Noord-Afrikanen, vrijwel alle moslims daar zijn Turken en die zijn toch wel aanzienlijk beschaafder.
Waarschuw beheerder
OT die gast had dus geen wapen bij zich hehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 02:10:
Er is voor hun gewoon geen plek in Europa, een Marokkaan en een blanke staat gewoon niet , net zo makkelijk dat een zwarte alleen jagend in Afrika hoort te zijn.

Niet helemaal mee eens, het zit hem in de cultuur, adopteer een negertje als blank gezin in Europa zijnde en op de kleur na is het kind volledig Europees. Een ouwe klasgenote van mij was afkomstig van Sri Lanka, die sprak gewoon Limburgs dialect, en was in elk opzicht net zo Nederlands als wij omdat ze vanaf een paar maanden oud bij haar adoptieouders had gewoond.

Waarschuw beheerder
Rishi Chandrikasing, de 17-jarige jongen die gisteren werd doodgeschoten door een agent, had in tegenstelling tot eerdere berichten geen wapen. Dat melden diverse bronnen buiten én binnen de politie aan Omroep West.

Het Openbaar Ministerie wil dat nieuws ontkennen noch bevestigen tegenover de regio-omroep.

De politie rukte gisteren uit naar treinstation Hollands Spoor omdat Rishi er rond zou lopen met een vuurwapen. Ook zou hij een man hebben bedreigd. Toen agenten hem vroegen zijn handen op te steken, zou hij naar zijn middel hebben gegrepen. Daarop loste een agent kogels, die Rishi vermoedelijk raakten in de nek. Hij overleed aan zijn verwondingen.

Zo'n 150 tot 200 jongeren liepen vanavond een stille tocht.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als hij dus gewoon zijn handjes omhoog had gedaan was er niets aan de hand geweest
Waarschuw beheerder
+3
Moordenaars zijn het

Waarschuw beheerder
Er is nog niks bevestigd door de politie dus dit is allemaal weer roepen zonder de feiten te weten
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 10:08:
Er is nog niks bevestigd door de politie dus dit is allemaal weer roepen zonder de feiten te weten

Dat die jongen dood is is anders een behoorlijk feitje.

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 26 november 2012 om 10:16:
Dat die jongen dood is is anders een behoorlijk feitje.

Er zijn wel erger dingen in Nl dan een dooie marokkaan

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 26 november 2012 om 08:45:
Moordenaars zijn het

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op maandag 26 november 2012 om 10:29:
Moordenaars zijn het

Uitspraak van Nero.apa op maandag 26 november 2012 om 10:10:
Inderdaad kut marokanen :X

Waarschuw beheerder
-1
Rishi had een straatverbod

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21108889/__Rishi_had_straatverbod__.html
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Rishi had straatverbod door Gerda Frankenhuis
DEN HAAG - De 17-jarige Rishi Chandrikasing die zaterdagochtend vroeg op een perron op station Hollands Spoor in Den Haag door de politie werd doodgeschoten, had helemaal niet op straat mogen zijn.

Op last van de rechter moest de jongen in de weekeinden om 1:30 terug zijn bij de woongroep, waar hij verplicht verbleef.Volgens bronnen hoorde hij dan ook zeker niet op straat te zijn op het tijdstip van de schietpartij.

Deze voorwaarde kreeg hij opgelegd toen hij in september werd geschorst uit detentie. Hij zat in de cel voor een reeks inbraken. Ook moest hij na zijn vrijlating verplicht verblijven in een opvanghuis in Scheveningen en moest hij zich voor zijn problematisch alcoholgebruik laten behandelen.

Wat de jongen wel op straat deed, is een groot raadsel. Volgens getuigen was hij alleen op het perron. „Hij sprak iemand van de NS aan en vroeg de weg. Hij zag er keurig en verzorgd uit, een leuke jongen. Daarnaast was hij heel beleefd tegen de medewerkster. Ik heb niets raars gezien. Hij stak een sigaret op en toen de medewerkster tegen hem zei dat hij elders moest roken ging hij naar het rookgedeelte. Hij vertelde wel dat hij dat niet wist, omdat hij net had vastgezeten”, vertelt een reiziger.

Minuten later rennen drie politiemannen, waarvan een in burger, met getrokken pistolen het perron op. Even daarvoor had de politie een melding binnengekregen dat een getuige had gezien hoe de jongen een andere man met een vuurwapen had bedreigd. Op de bevelen van de agenten luisterde de jonge Hagenaar niet. In plaats van zijn handen in de lucht te steken greep hij naar zijn broeksband. Een van de agenten lost een schot en raakt de jongen dodelijk in zijn nek. Pogingen om hem te reanimeren mislukken en kort daarna overlijdt hij.

Steekpartij

In 2011 was Rishi nog verdacht van een poging doodslag dan wel moord. Hij zou betrokken zijn geweest bij een steekpartij bij Zalencentrum Alians aan de Fruitweg in Den Haag, waar op dat moment twee hindoestaanse huwelijken plaatsvonden.

Bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/21108889/__Rishi_had_straatverbod__.html

Weer een kandidaat voor het tv-programma Opsporing Verzocht minder (y)

Waarschuw beheerder
-1
Een draaideur crimineel zo te lezen. Inbraken poging tot moord. Geschort uit detentie en je niet aan de regels houden. Na je broekriem grijpen als de politie zegt handjes de lucht in.

Zo te zien heeft de politie na het boekje gehandeld dus eigen schuld dikke bult (gat in dit geval)
Waarschuw beheerder
+3-1
Schoften van de iba, denk dat ze ook nog hebben gelogenover dat hij naar zijn middel greep.
Het was nog een kind joh!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Insigne op maandag 26 november 2012 om 11:17:
Schoften van de iba, denk dat ze ook nog hebben gelogenover dat hij naar zijn middel greep.

En ik denk dat die marokkaan met een machine geweer stond rond te zwaaien. Ach we zullen het nooit weten denk ik
Waarschuw beheerder
-1

dat had ie gewoon in de zandbak moeten blijven spelen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van juzmee op maandag 26 november 2012 om 11:20:
dat had ie gewoon in de zandbak moeten blijven spelen.

Hij had gewoon in zijn bedje moeten blijven
Waarschuw beheerder
+2
denk dat ze ook nog hebben gelogenover dat hij naar zijn middel greep.

idd om er mee weg te komen. Hij had dus ook geen wapen bij zich.

Waarschuw beheerder
+1-1
Bespaart weer een uitkering en geld voor een opvanghuis
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 11:19:
marokkaan

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 02:32:
moslims

Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 26 november 2012 om 02:01:
moslims

Blabla

Deze jongen was naar mijn weten geen Moslim maar een Hindoestaanse Surinamer, met jullie vooroordelen
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 11:28:
Bespaart weer een uitkering en geld voor een opvanghuis

idd weer een zorg minder

Waarschuw beheerder
-2
denk dat ze ook nog hebben gelogenover dat hij naar zijn middel greep.

Ik haat mensen met vooroordelen ook :yes:
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Haters, het ware gezicht toont zich. Moving on. :bye:

[img width=520 height=520 cacheid=00150f01003097d74cd17cab1a02d78af0]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/12909_3285932525650_5654181_n.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Tony Fontana op maandag 26 november 2012 om 11:13:
Weer een kandidaat voor het tv-programma Opsporing Verzocht minder

Inderdaad :/
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
-3
Hij zat in de cel voor een reeks inbraken. Ook moest hij na zijn vrijlating verplicht verblijven in een opvanghuis in Scheveningen en moest hij zich voor zijn problematisch alcoholgebruik laten behandelen.

In 2011 was Rishi nog verdacht van een poging doodslag dan wel moord. Hij zou betrokken zijn geweest bij een steekpartij bij Zalencentrum Alians aan de Fruitweg in Den Haag, waar op dat moment twee hindoestaanse huwelijken plaatsvonden.

een leuke jongen

:')

Brong: http://www.telegraaf.nl/binnenland/21108889/__Rishi_had_straatverbod__.html
Waarschuw beheerder
-3
donateur
Rishi zal niet meer rennen voor de pliesie

Waarschuw beheerder
+3-2
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 26 november 2012 om 11:34:
Haters, het ware gezicht toont zich. Moving on. :bye:

Eens, het zal me een worst wezen dat een draaideurcrimineel, die alles behalve een aanwinst is voor onze samenleving het loodje legt.

Wat ik doodeng vind, is dat dat gebeurde door een politiekogel, gericht op een vitaal lichaamsdeel, terwijl er geen vuurwapen in het zicht was.
Waarschuw beheerder
-2
Misschien dat die agent nekab verstond in plaats van kneecap..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 13:21:
Wat ik doodeng vind, is dat dat gebeurde door een politiekogel, gericht op een vitaal lichaamsdeel, terwijl er geen vuurwapen in het zicht was.

Wat is daar mis mee?

Als je gewoon normaal doet (dus niet met politie in aanraking komt) dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze op je schieten toch?
Hooguit een keertje aangehouden worden om te blazen of een bekeuring voor hard rijden, nou nou, ik zie 't probleem niet echt.

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 11:19:
die marokkaan

Uitspraak van Insigne op maandag 26 november 2012 om 11:28:
Deze jongen was naar mijn weten geen Moslim maar een Hindoestaanse Surinamer, met jullie vooroordelen

Waarschuw beheerder
-2
Moeilijk he, eigen teksten verzinnen :facepalm:
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 13:21:
Wat ik doodeng vind, is dat dat gebeurde door een politiekogel, gericht op een vitaal lichaamsdeel, terwijl er geen vuurwapen in het zicht was

Precies, en dat wordt dus door heel veel mensen als minder relavant beschouwd omdat het slachtoffer in deze misschien niet zo'n heiligboontje (en nog erger een ander afkomst heeft) was als dat veel mensen hier zichzelf voor doen.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 26 november 2012 om 15:40:
omdat het slachtoffer in deze misschien niet zo'n heiligboontje

inbrekers zijn doorgaans ook moordenaars

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van juzmee op maandag 26 november 2012 om 15:51:
inbrekers zijn doorgaans ook moordenaars

Ik las toch echt wel iets van poging tot doodslag.
Waarschuw beheerder
-2
volgens mij heeft er hierdoor een andere zaak meer aandacht gekregen, een zaak waarin hij ernstige verdachte van een steekpartij is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 15:55:
Ik las toch echt wel iets van poging tot doodslag.

Verdacht van betrokkenheid bij....

Maarja, ik snap dat jij graag leest (en interpreteert) zoals het jou (en jou bekrompen denkwijze) het beste uitkomt.
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 26 november 2012 om 16:03:
Maarja, ik snap dat jij graag leest (en interpreteert) zoals het jou (en jou bekrompen denkwijze) het beste uitkomt.

:gaap:
dat zal eerder betrekking hebben op jezelf
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van juzmee op maandag 26 november 2012 om 16:05:
dat zal eerder betrekking hebben op jezelf

Sterke repley deze.

Waarschuw beheerder
-1
Geen goede jongen in zijn gedrag, maar je wenst zoiets geen een ouder toe.

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 15:09:
Als je gewoon normaal doet (dus niet met politie in aanraking komt) dan hoef je ook niet bang te zijn dat ze op je schieten toch?
Hooguit een keertje aangehouden worden om te blazen of een bekeuring voor hard rijden, nou nou, ik zie 't probleem niet echt.

Als de politie een keer guns'blazing ergens komt binnen rennen, omwille van een melding en toevallig ben ik daar ook, en uit schrik/verwarring doe ik niet direct mijn handen omhoog of whatever, wil ik niet graag met een kogel in mijn nek eindigen.

Een vuurwapen is een last resort, altijd, pas schieten als je een wapen ziet, gericht op jou en dan nog in de benen of armen. Je bent politie-agent, geen rechter en zeker geen beul.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:29:
Als de politie een keer guns'blazing ergens komt binnen rennen, omwille van een melding, en toevallig ben ik daar ook, en uit schrik/verwarring doe ik niet direct mijn handen omhoog of whatever, wil ik niet graag met een kogel in mijn nek eindigen.

Een vuurwapen is een last resort, altijd, pas schieten als je een wapen ziet, gericht op jou en dan nog in de benen of armen. Je bent politie-agent, geen rechter en zeker geen beul.

+9

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:29:
Als de politie een keer guns'blazing ergens komt binnen rennen

Mwa, meestal als je in zo'n situatie terecht komt is er van tevoren al wat gaande, en ik kan me niet voorstellen dat je dit ontgaan is op dat moment.
'T punt is, deze jongen is gewoon niet goed bezig geweest en heeft zich misdragen, dan vind ik dat ze 't recht hebben om in te grijpen.
Misschien is vol blaffen met lood iets te veel ja, maar wat ebeurt er anders? Meneer komt een week in ondervraging, niet toerekeningsvatbaar, beetje TBS en andere shit en mag daarna zijn weg weer vervolgen met het 'criminele' gedrag?

Wil er verder ook niet te veel op ingaan eerlijk gezegd, vind het moeilijk om hierover te moeten oordelen als ik er niet bij ben geweest. Maar als ik dit allemaal lees klopt er gewoon iets niet helemaal.

Waarschuw beheerder
+1-1
Respect ook voor die jongens van die stille, tocht, die hebben het toch allemaal rustig en netjes gehouden, ipv te gaan rellen, wat bijv volksbuurt en kampervolk vaak doet bij dit soort situaties.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:35:
Mwa, meestal als je in zo'n situatie terecht komt is er van tevoren al wat gaande, en ik kan me niet voorstellen dat je dit ontgaan is op dat moment.
'T punt is, deze jongen is gewoon niet goed bezig geweest en heeft zich misdragen, dan vind ik dat ze 't recht hebben om in te grijpen.

Die jongen is misschien een toonbeeld van alles wat er mis is met Nederland anno 2012. Wellicht was hij wel een reïncarnatie van Hitler/Pol Pot/Justin Bieber en Satan tegelijk.

Maar als de agent de tijd had om zijn verleden, strafblad en toekomstige misdaden na te gaan, kon hij ook die 3 seconden wachten om te zien of hij wel/niet een wapen bij zich had.

Misschien is vol blaffen met lood iets te veel ja, maar wat ebeurt er anders? Meneer komt een week in ondervraging, niet toerekeningsvatbaar, beetje TBS en andere shit en mag daarna zijn weg weer vervolgen met het 'criminele' gedrag?

Oftwel, jij wilt draaideur criminelen standrechtelijk executeren zodat zij geen kleine vergrijpen kunnen plegen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
Hij had gewoon netjes zijn handen omhoog moeten doen ipv naar zijn middel te gaan, dan had ie nou alleen maar vast gezeten omdat ie zich niet aan zijn huisarrest had gehouden.
Waarschuw beheerder
+1-1
Er worden allemaal dingen bijgehaald die los staan van dit voorval. Voor de kortzichtige lui is dat allemaal voer om deze daad te rechtvaardigen, maar het enige wat ik uit de verhalen kan opmaken mbt dit voorval is dat deze jongen nooit dood geschoten had mogen worden.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:40:
kon hij ook die 3 seconden wachten om te zien of hij wel/niet een wapen bij zich had

Die 3 seconden, kunnen je laatste 3 geweest zijn.

Zoals ik het zie/lees:
- Melding van een persoon met een vuurwapen die iemand bedreigd heeft -> hij vormt een acute bedreiging.
- De jongen wordt herkend/aangesproken als die persoon en grijpt naar zijn middel? -> poging tot het trekken van dit eerder genoemde vuurwapen.
- Agent lost 1? (gericht?) schot en treft de jongen in de nek. Ik denk dat in het richten ook wel een zeker automatisme zit gepaard met een overlevingsdrang (hij liever dan ik).
- Of de jongen wel of niet de persoon was met een vuurwapen is nog niet bekend. Mogelijkheid bestaat dat dit vuurwapen gedumpt is tussen de melding en de confrontatie in.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:39:
Respect ook voor die jongens van die stille, tocht, die hebben het toch allemaal rustig en netjes gehouden, ipv te gaan rellen, wat bijv volksbuurt en kampervolk vaak doet bij dit soort situaties.

Juist (y)

17 jaar, dan ben je een fucking kind.
Ook al had die dingen gedaan die niet door de beugel konden, een ieder heeft zijn puberstreken gehad bij de een wat erger dan bij de ander.

Wtf komt er een melding binnen dat die een vuurwapen zou hebben dan?!
Hoop dat die agent keihard aangepakt wordt en vertrouw ze ook gewoon niet, zal blijken dat die ook helemaal niet naar zijn middel hebben gegrepen
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:45:
ipv naar zijn middel te gaan

misschien was het niet de bedoeling in het openbaar

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van juzmee op maandag 26 november 2012 om 16:56:
misschien was het niet de bedoeling in het openbaar

Waarschuw beheerder
-1
meestal als je in zo'n situatie terecht komt is er van tevoren al wat gaande

Meestal :facepalm:
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van q8-] op maandag 26 november 2012 om 16:47:
maar het enige wat ik uit de verhalen kan opmaken mbt dit voorval is dat deze jongen nooit dood geschoten had mogen worden.

(Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:39:

(Y)
Waarschuw beheerder
+1-1
R.I.P.

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 15:30:
Moeilijk he, eigen teksten verzinnen :facepalm:

oke hong

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op maandag 26 november 2012 om 17:22:
oke hong

Bijna
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Boß¿ op maandag 26 november 2012 om 16:47:
De jongen wordt herkend/aangesproken als die persoon en grijpt naar zijn middel? -> poging tot het trekken van dit eerder genoemde vuurwapen.

Uitspraak van Boß¿ op maandag 26 november 2012 om 16:47:
Of de jongen wel of niet de persoon was met een vuurwapen is nog niet bekend. Mogelijkheid bestaat dat dit vuurwapen gedumpt is tussen de melding en de confrontatie in

-------

Meneer komt een week in ondervraging, niet toerekeningsvatbaar, beetje TBS en andere shit

Denk dat een vroege vorm van altzheimer ook wel aan het rijtje toegevoegd kan worden, aangezien hij alweer vergeten was dat hij het vuurwapen weggemieterd had

Waarschuw beheerder
-1
Eerlijk is eerlijk , waarschijnlijk had iedereen geschoten.
Stel je bent die agent jij krijgt een melding dat iemand een wapen heeft , dus je bent al extra op je hoede, eenmaal daar geef de verdachte niet over , en aangezien hij naar zn middel schijnt te grijpen vreest die agent dus ook voor zijn leven.

Ook terecht/ begrijpelijk dat ie in zn nek is geschoten , omdat de politie geen risico wil nemen met zn eigen leven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
Iemand in zijn nek schieten is moeilijk dus ze zullen wel op zijn schouder hebben gemikt. Want als ze hem echt dood woude hebben hadden ze wel op zijn borst gemikt.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:58:
Want als ze hem echt dood woude hebben hadden ze wel op zijn borst gemikt.

3 Kogels in de borst en 1 in het hoofd, dat zijn "assassin killers" :D

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Van H tot Z op maandag 26 november 2012 om 17:04:
Meestal :facepalm:

Nooit gehoord hebben van sarcasme :facepalm:

*Edit*
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 16:40:
Oftwel, jij wilt draaideur criminelen standrechtelijk executeren zodat zij geen kleine vergrijpen kunnen plegen?

Straffen moeten hoger in Nederland vind ik ja, en in sommige gevallen ben ik zelfs helemaal niet tegen de doodstraf.
Hoewel dat opzich wel een beetje ver gaat.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maaruhhh...Die persoon die bedreigd werd, kan toch wel identificeren of het die jongen geweest was of dat hij toch onschuldig was?? Vreemd dat ik daar niks over kan vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOTSSIEE op maandag 26 november 2012 om 19:19:
Die persoon die bedreigd werd, kan toch wel identificeren of het die jongen geweest was of dat hij toch onschuldig was?? Vreemd dat ik daar niks over kan vinden.

ja hij zei dat hij getint was
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 18:51:
Ook terecht/ begrijpelijk dat ie in zn nek is geschoten , omdat de politie geen risico wil nemen met zn eigen leven

Beetje kort door de bocht, maar een ieder die wel eens een patroon heeft afgevuurd wéét dat een beetje bewegen van het wapen al een heel andere plek van impact heeft...;)
Dus op het been gericht kan in de commotie al snel hoger/lager of zelfs misgeschoten zijn.....
Het lijkt me trouwens dat een wapendragende agent met regelmaat praktiseerd, alleen ik kan daar vrij weinig over vinden.
Iemand maakte eerder dat de eerste kogel in het magazijn een losse flodder is, volgens een bevriende agent is dat onzin want stel de nood is wél aan de man en je moet jezelf beschermen zou dat dus niet kunnen.
Maargoed, ook daar kan ik verder niet over oordelen, alleen afgaan op hetgeen mij vertelt is :)

Overigens is er in mijn ogen perfect gereageerd door de agenten ter plekke, wat als er wél een wapen was en die dweep het trok? :x
Beter het zekere voor het onzekere nemen en de persoon dus neerschieten, alleen in dit geval helaas iets te hoog geschoten, maar niet onterecht.

Jammer dat als er iets gebeurt je 9 van de 10 keer hoort dat agenten maar mietjes zijn, maar zodra er wel 1 zijn werk goed doet is het ontoelaatbaar :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van BOTSSIEE op maandag 26 november 2012 om 19:19:
Maaruhhh...Die persoon die bedreigd werd, kan toch wel identificeren of het die jongen geweest was of dat hij toch onschuldig was?? Vreemd dat ik daar niks over kan vinden.

Ik denk dat dat vrij weinig van toepassing is op het moment :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanM op maandag 26 november 2012 om 19:30:
Beetje kort door de bocht, maar een ieder die wel eens een patroon heeft afgevuurd wéét dat een beetje bewegen van het wapen al een heel andere plek van impact heeft..

heb ik continue bij battlefield
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+3-1
17-jarige jongen die zaterdagochtend door een agent werd neergeschoten

RIP

Waarschuw beheerder
Gezien zijn achtergrond en de aard van de melding begrijp ik dat de politie dacht dat hij een wapen trok toen hij naar zijn middel greep.
Risico van het vak...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 19:36:
heb ik continue bij battlefield

:lol: true, true.....Ik had het misschien iets anders moeten verwoorden, maar het is pure logica....;) ik denk dat een leergierig en sadistisch knulletje van 5 er spelenderwijs achter kan komen op een mooie zomerdag, spelende met zijn loep bij een paar hardwerkende mieren....;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 november 2012 om 19:04:
Straffen moeten hoger in Nederland vind ik ja

+1.....helemaal voor veelplegers ofwel recidivisten.....(Y)

Waarschuw beheerder
Beetje kort door de bocht, maar een ieder die wel eens een patroon heeft afgevuurd wéét dat een beetje bewegen van het wapen al een heel andere plek van impact heeft...;)
Dus op het been gericht kan in de commotie al snel hoger/lager of zelfs misgeschoten zijn.....
Het lijkt me trouwens dat een wapendragende agent met regelmaat praktiseerd, alleen ik kan daar vrij weinig over vinden.
Iemand maakte eerder dat de eerste kogel in het magazijn een losse flodder is, volgens een bevriende agent is dat onzin want stel de nood is wél aan de man en je moet jezelf beschermen zou dat dus niet kunnen.
Maargoed, ook daar kan ik verder niet over oordelen, alleen afgaan op hetgeen mij vertelt is :)

Overigens is er in mijn ogen perfect gereageerd door de agenten ter plekke, wat als er wél een wapen was en die dweep het trok? :x
Beter het zekere voor het onzekere nemen en de persoon dus neerschieten, alleen in dit geval helaas iets te hoog geschoten, maar niet onterecht.

Jammer dat als er iets gebeurt je 9 van de 10 keer hoort dat agenten maar mietjes zijn, maar zodra er wel 1 zijn werk goed doet is het ontoelaatbaar

Precies. Het is altijd fout bij agenten want ze bewaken de regels en veiligheid en iedereen wilt volgens zijn/haar eigen regels leven. Erg vervelend maar goed, het is niet de schuld van de politie dat zij de wet overtreden.
Wat betreft dat ventje op het station, weten we hoe lang het duurde voor er werd geschoten? Was hij een halve minuut aan zijn middel aan het sjorren of bewoog hij alleen zijn hand. Van getuigenverklaringen wordt je ws ook niets wijs, want wie om 3 uur snachts op HS rond loopt zal het of niet helder kunnen zien, of dezelfde instelling hebben als de meesten in dit topic: fok da polies.

HEt enige wat ik me kan voorstellen, is dat de agenten ook vrouw en kinderen thuis hebben, en dat het voor hun daar om draait. Niet om het welzijn van een veelplegertje dat wellicht een pistool bij zich heeft en vervolgens orders negeert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1

Gemiddeld krijgen ze daar 4 uur per jaar voor, ze hebben 32 bijschooluren op jaarbasis waarvan er vier overblijft voor wapentraining..
Waarschuw beheerder
-1

Jammer dat als er iets gebeurt je 9 van de 10 keer hoort dat agenten maar mietjes zijn, maar zodra er wel 1 zijn werk goed doet is het ontoelaatbaar :lol:

afgezien van het feit dat ik agenten het licht in hun ogen niet gun begrijp ik zijn reactie wel. er is wat mij betreft dan ook geen reden om boos te zijn op deze agent maar op de wout die deze arme stakker een vuurwapen heb gegeven. het lijkt me duidelijk dat hij erg bang is aangelegd en bovendien ook nog eens niet kan schieten.
Waarschuw beheerder
-1
wat updates :p

http://www.omroepwest.nl/nieuws/28-11-2012/agent-die-op-rishi-schoot-met-dood-bedreigd

http://www.omroepwest.nl/nieuws/28-11-2012/ooggetuige-rishi-had-zijn-handen-de-lucht

http://www.omroepwest.nl/nieuws/28-11-2012/tekst-op-rishi-tegel-doorgekrast

Waarschuw beheerder
-2
Hij was in shock omdat de politie achter hem aan, best knap dat ze zoiets ziet in een paar seconden en van die afstand :facepalm: en hij is al zo vaak met politie in aanraking geweest het zou bijna dagelijkse kost voor hem zijn geweest.
Waarschuw beheerder
-1
De arm maar afhakken dan, van degene die het heeft opgeschreven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Insigne op maandag 26 november 2012 om 16:51:
Hoop dat die agent keihard aangepakt wordt en vertrouw ze ook gewoon niet, zal blijken dat die ook helemaal niet naar zijn middel hebben gegrepen

DEN HAAG - De 17-jarige Rishi, die zaterdag door een politiekogel werd gedood, heeft zijn handen in de lucht gedaan kort voordat hij door een agent in burger werd neergeschoten. Dit stelt ooggetuige Anna (20) die op het tegenover gelegen perron het dodelijke schietincident zag gebeuren. Omroep West sprak met haar.
Volgens Anna werd er door agenten geroepen dat Rishi zijn handen omhoog moest doen. Rishi stond volgens haar stil en vervolgens draaide de jonge Hagenaar zich om, deed hij zijn handen omhoog en werd hij direct neergeschoten. Anna verklaarde dit tegenover verslaggevers van Omroep West voor radio en tv. Anna stelt dat zij inmiddels door de politie is verhoord. Volgens de ooggetuige stond Rishi op perron 4 van station Hollands Spoor en kwam de politie het perron op gestormd. Daarna voltrok zich de dodelijke schietpartij.

:dood: aan de iba

Waarschuw beheerder
Jaja anna zegt wel meer, maar betrouwbaar is ze zeker niet :no:
Waarschuw beheerder
Is Anna de enige ooggetuige?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanM op woensdag 28 november 2012 om 20:59:
Is Anna de enige ooggetuige?

Zover nu bekend is wel :yes: (buiten die 3 agenten om)
Waarschuw beheerder
-1
Dus 4 ooggetuigen, met laat me raden, allemaal hetzelfde verhaal, behalve 1...:p
Wéér een reden om wantrouwig te zijn voor velen, let maar op in de diverse media strakjes...:lol:
Waarschuw beheerder
-1
Hier zijn camerabeelden van :yes: dat moet wel :lol: een fokking station, in Nederland.....:lol:

Waarschuw beheerder
-1
Maar waar is die ene die zegt dat hij bedreigt is????
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van DanM op woensdag 28 november 2012 om 21:06:
Dus 4 ooggetuigen, met laat me raden, allemaal hetzelfde verhaal, behalve 1...

Waarvan er 3 een belang bij hebben en elkaar kennen.
En 1 die er niks mee te maken heeft.....

Uitspraak van DanM op woensdag 28 november 2012 om 21:08:
Hier zijn camerabeelden van :yes: dat moet wel :lol: een fokking station, in Nederland.....

Absoluut, ben benieuwd
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Insigne op woensdag 28 november 2012 om 21:46:
Waarvan er 3 een belang bij hebben en elkaar kennen.

De 3 hebben ook een eed afgelegd...;) hoe zwaar weegt dat [ zowel op professioneel als persoonlijk vlak :O ]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Insigne op woensdag 28 november 2012 om 21:46:
Hier zijn camerabeelden van dat moet wel een fokking station, in Nederland.....

Pics or it didn't happen (A)

Waarschuw beheerder
Rishi was een ouwe schandknaap van Demmink... Hij wist teveel ik zeg het je!

COMPLOT!
Waarschuw beheerder
-1
ooh, het was een koelie, dan maakt het toch niet uit?

wat een onnieuws

Waarschuw beheerder
-1
Idd, wat boeien koelies nou? :s
Waarschuw beheerder
+1-1
we hebben dr nog bijna 1,5 miljard over

kom op hey

als het nou een hopi - indiaan was,zou ik zeggen: oooh, wat erg!

maar nu...
Waarschuw beheerder
-1
Waarschuw beheerder
-1
ff OFF topic ... maar het is REL tussen Belgie en den Duits :rot:

(wou dit ff kwijt)

Waarschuw beheerder
-1
bedankt

Waarschuw beheerder
Opgeruimd staat netjes, dit soort tuig kan je beter kwijt dan rijk zijn. Pff, hij had z'n leven gebeterd? :lol:
Was ie net op tijd mee dan, kan ie misschien nog net de hemel in.
Waarschuw beheerder
Een groep jongeren heeft een oproep gedaan om zondagmiddag naar station Den Haag Hollands Spoor te komen. De jongeren noemen zich vrienden van de 17-jarige Rishi die vorige maand op het station werd doodgeschoten.

Eerder deze week werd de gedenkplek voor Rishi op perron 4 weggehaald door de NS. De jongeren zijn het daar niet mee eens en roepen iedereen op om kaarsen, bloemen en stiften mee te nemen en de confrontatie met de politie aan te gaan.

De familie en goede vrienden van Rishi zijn niet betrokken bij de actie en keuren iedere vorm van geweld tegen de politie af. 'Dit is niet de manier,' zegt Ryan, een goede vriend van Rishi. Hij was mede betrokken bij de manifestatie tegen politiegeweld in wijkpark Transvaal.

Op station Hollands Spoor wordt een ingangscontrole gehouden door de spoorwegpolitie. De zij-ingangen van het station zijn afgesloten. Het is niet duidelijk of er mensen op de oproep af zijn gekomen.
Waarschuw beheerder
-1
was zeker te koud voor de journalist om even een kijkje te nemen of er jongeren op af gekomen waren

Waarschuw beheerder
-1
Niet meer dan normaal dat ze vuilnis van een station afhalen