Partyflock

Forumonderwerp · 1135720
3 volgers · 2976x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-6
Nieuws waar we stil van worden. Na Mixtape 4 stopt Kempi met het maken van muziek. Hij wil een normaal leven. Een gezinnetje. Eindelijk een diploma halen. Gewoon van 9 tot 5 werken als ieder ander. Goddomme. We gunnen het Kempi van harte, maar dit valt dus wel even rauw op ons dak. GeenStijl en de Eindhovense raphosselaar gaan way back, vriend. We waren overal bij. Zijn CD-release. Zijn sollicitaties. Zijn filosofie. Zijn inkt (1, 2, 3). Zijn struggles. Zijn docu's (1, 2). Zijn stylo. Zijn zelfkennis. Zijn pijn. Zijn trubbels. Zijn vreugde. Zijn hobby's. Zijn haters. Zijn vakanties. De Koning van Woensel-West is een klassieke GeenStijl-held. We zullen nooit durven beweren dat de Zwarte Jezus groot is gemaakt door GeenStijl, want deze boy heeft vooral zichzelf opgehosseld van Woenselse straatdealer tot muzikale gigant. Maar we waren close vanaf het begin. Daar waar Kempi gebeurde, stonden wij vanaf de zijkant stil te genieten. Logisch dat hij het legendarische #chaosatkempi naar zich vernoemd kreeg van ons. En nu zet Kempi dus een stap terug. Die voelen we. Die voelen wel als classic Kempi-quotes zoals "ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend" uit deze heerschende docu (1, 2, 3). Lach maar. Het leven van een hosselaar gaat niet over rozen. Je mag vinden van Kempi wat je wil, maar hij is tenminste authentiek. En geloof ons, dit is niet het einde. De Zoon zal herrijzen.

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=kempi+stopt&cd=2&cad=rja&ved=0CCwQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.geenstijl.nl%2Fmt%2Farchieven%2F2012%2F09%2Fhet_waren_mooie_tijden_kempi_s.html&ei=CEFOUK6tL-as0QXk5oDIBA&usg=AFQjCNF417RR8R8PtYssUxCpH8-FDXxtqA
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van enzyme Freak op maandag 10 september 2012 om 21:42:
raphosselaar

struggles

Zijn stylo

Zijn trubbels

deze boy

"ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend"

hosselaar

:rot:

Rechtszaken
In februari 2007 werd Kempi schuldig bevonden aan mishandeling. Tijdens het hoger beroep werd hij veroordeeld tot een maand gevangenisstraf. Aangezien hij al zes maanden in voorarrest had gezeten, verliet hij als vrij man de rechtbank.
In maart 2007 ging Kempi echter weer in de fout; hij was betrokken bij een woordenwisseling in een discotheek in Wildervank, waar met een pistool werd gedreigd. Volgens het Dagblad van het Noorden had iemand van zijn rapformatie een pistool getrokken, volgens omstanders was het Kempi zelf. Toen Kempi wilde vluchten werd hij aangehouden in de buurt van Zwolle.[4] Uiteindelijk werd Kempi in juni 2008 veroordeeld tot een twaalf maanden onvoorwaardelijke gevangenisstraf voor een reeks van ernstige misdrijven, waaronder bedreiging met een vuurwapen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kempi

Stoer hoor, respect, petje af! Wat een held! :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
We waren overal bij. Zijn CD-release. Zijn sollicitaties. Zijn filosofie. Zijn inkt (1, 2, 3). Zijn struggles. Zijn docu's (1, 2). Zijn stylo. Zijn zelfkennis. Zijn pijn. Zijn trubbels. Zijn vreugde. Zijn hobby's. Zijn haters. Zijn vakanties. De Koning van Woensel-West is een klassieke GeenStijl-held. We zullen nooit durven beweren dat de Zwarte Jezus

ja jezus, vind je het gek dat ie er mee kapt. Laat die gast gewoon met rust

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
baas!
Waarschuw beheerder
+1
Was dat niet die gozer met die tattoo op zen kop :facepalm:
Waarschuw beheerder
donateur
Om een comeback te maken, moet je natuurlijk eerst stoppen.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 september 2012 om 21:47:
baas!

Waarschuw beheerder
+1
deze "boy":

[img width=500 height=350 cacheid=00127d34003021ae5ca88b531a02d4d8df]http://www.cjp.nl/content/img/redactioneel/afbeeldingen_in_items/muziek/r/rechts.jpg[/img]

[img width=1024 height=572 cacheid=00144d9e003021afc71a80ac1a02d4d8df]http://www.cccp.nl/uploaded_files/mediaitem/2Kempi_1.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+5-1
Ik hoopte dat ie stopte met leven :')

Waarschuw beheerder
+1-1
bist er mooi doodziek van !
Waarschuw beheerder
+2-1
Nu nog stoppen met de wiet :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
"ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend"

zeker allemaal in zn neus gestopt... cokejunkie
Waarschuw beheerder
-2
Hoop dat hij wel bloedserieus is. :cheer: (Y) +10

Het leven van een hosselaar gaat niet over rozen. Je mag vinden van Kempi wat je wil, maar hij is tenminste authentiek

:lol:

Waarschuw beheerder
+1
quote van GS reactie

Vandaag onderweg naar kantoor zag ik een poster hangen met daarop een bekende Amsterdamse crimineel. 'Don't Badr' stond erop. Het gevoel wat me bekroop komt in de buurt van hetgeen ik bij 'Kempi' ervaar. Een wrange bijsmaak.
Op de zaak mogen werknemers muziek aan hebben. Dat doen ze regelmatig met hun telefoon, op speaker. Dus ik hoor wel eens wat. Doorgaans gaan die teksten over 'het lijden', 'deze n**ger' en (dubieuze) straathandel. Bovenal valt me op dat de teneur van deze liedjes doorgaans een gecultiveerd slachtofferschap is. En dat stuit me nog het meest tegen de borst. In die rap-cultuur lijkt het wel alsof de ellende louter voortkomt uit de boze buitenwereld, zonder enige zelfreflectie of verantwoordelijkheidsgevoel. Dat lijkt me kwalijk voor de moraal van deze jongeren. Die zich doorgaans niet in de hoogste regionen van de samenleving bevinden.

Dekt de lading wel denk ik

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
bazen tracks in het verleden gemaakt,deze man is gewoon een held _O_

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
daarbij ik lees hier niks over op z'n twitter,gewoon een bull-shit verhaaltje dit :')
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Oh jammer komt er nog een greatest hits cd?
Waarschuw beheerder
+1
Rechtszaken
In februari 2007 werd Kempi schuldig bevonden aan mishandeling. Tijdens het hoger beroep werd hij veroordeeld tot een maand gevangenisstraf. Aangezien hij al zes maanden in voorarrest had gezeten, verliet hij als vrij man de rechtbank.
In maart 2007 ging Kempi echter weer in de fout; hij was betrokken bij een woordenwisseling in een discotheek in Wildervank, waar met een pistool werd gedreigd. Volgens het Dagblad van het Noorden had iemand van zijn rapformatie een pistool getrokken, volgens omstanders was het Kempi zelf. Toen Kempi wilde vluchten werd hij aangehouden in de buurt van Zwolle.[4] Uiteindelijk werd Kempi in juni 2008 veroordeeld tot een twaalf maanden onvoorwaardelijke gevangenisstraf voor een reeks van ernstige misdrijven, waaronder bedreiging met een vuurwapen.[5]

En hier hebben mensen respect voor?

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kempi

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van God is a gabber op maandag 10 september 2012 om 21:57:
En hier hebben mensen respect voor?

ja
het gaat om de artiest,niet om wat hij heeft gedaan heeft in z'n verleden

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 september 2012 om 21:59:
ja
het gaat om de artiest,niet om wat hij heeft gedaan heeft in z'n verleden

:roflol:
artiest :roflol:
Waarschuw beheerder
+1
Mc Alee heeft nog sterkere teksten :facepalm:

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pieter.. op maandag 10 september 2012 om 22:03:
Mc Alee heeft nog sterkere teksten

ja tuurlijk
Waarschuw beheerder
+2-1
Goede songteksten ook...

"Ben nog steeds het zelfde mannetje met een mes in me hand
Klaar voor acties spuug op je
Naar je moeder stuur ik je
Met kogels in je hoofd sowieso
Zonder piemeltje in de buurt"

"send kogels in je benz coupe
zet je af bij je oma voor de deur in een plas bloed
ik heb skit aan,de scotu
ik heb een strafblad die alleen blijft hotu.
Zo dik als een kookboek
En ik schiet op alles en iedereen ook jou als het moet."

"Fock Pim Fortuin praat, help ons hier in de straat
Politie kweekt haat, haat brengt moordzaak
Fuck erik tabak, lafbak in de bak
Soldier pak aan, een mes dwars door je mars
Breng je warme kogels in december
Boven de rivieren dragen ze ……..
Maar gaan ook dwars door je"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-3
(permanent verbannen)

_O_

Waarschuw beheerder
+2

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
+1-1
Wat een herrie :')

Waarschuw beheerder
+2-3
Vallende spetterende stront is mooier om te horen hoor

Waarschuw beheerder
+1-1
Tsss kempi !

du gramma boy :lol:

Waarschuw beheerder
+2-2
(permanent verbannen)
hatersssssssssssss :')

Waarschuw beheerder
+3-2
(permanent verbannen)

Mixtape 2 nog steeds ongeevenaard! _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Dat is toch die onverstaanbare neger die teveel 50 cent luisterde?

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)

_O_

Waarschuw beheerder
+1-2
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
donateur
:D

Waarschuw beheerder
+3-3
Zn moeder is een hoer maar hij praat stoer
Wil je van hem kopen, dan draait hij je een loer.

Werken is voor schapen, niet voor stoere apen
met mn vuisten vechten durft ie niet, dus trekt ie
maar een wapen.

Zo moeilijk is dat rappen niet hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)

het enige waar ik niet fan van ben is dat hij psv-er is,maar hij support wel z'n local,respect!

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

_O_

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
+1
donateur

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

beste sessie bij rotjoch

Waarschuw beheerder
Haha Ali saves the day. Dit is de reden waarom van God los bij de sci-fi staat.

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
haters kunnen me wat
deze man is voor mij een baas!

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 september 2012 om 22:43:
haters kunnen me wat
deze man is voor mij een baas!

Da's prima. Mooi dat je het mooi vind, ik kan er echt niet warm voor lopen. Vroeger vond ik rap veel beter
Public enemy vond ik des tijds wel erg mooi. Zat ook veel beter in elkaar. Dit vind ik echt niks sorry

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2012 om 22:47:
Da's prima. Mooi dat je het mooi vind, ik kan er echt niet warm voor lopen. Vroeger vond ik rap veel beter

prima weet je,maar ga niet janken zoals de meesten hier die alleen maar stoer meelullen wat er op wiki staat,ken je klassiekers,er is meer dan alleen zoveel stress
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger vond ik rap veel beter

zeker waar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 10 september 2012 om 22:50:
zeker waar.

:-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 september 2012 om 22:50:
prima weet je,maar ga niet janken zoals de meesten hier die alleen maar stoer meelullen wat er op wiki staat,ken je klassiekers,er is meer dan alleen zoveel stress

Nee joh. Maar beetje stangen mag wel toch. Wel respect voor jou trouwens

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Niet een afsluiting dmv track met endyyyyymmmmmmiiiioooooonnnnnn?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SJEEP op dinsdag 11 september 2012 om 00:02:
Niet een afsluiting dmv track met endyyyyymmmmmmiiiioooooonnnnnn?

noooooooooooooooooooooooooooooooooo mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooore
Waarschuw beheerder

Vroegah was alles beter, jammer dat ik Extince zijn Milkshake rap niet zo snel meer kon vinden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 11 september 2012 om 00:13:
Uitspraak van vieze hond op maandag 10 september 2012 om 22:47:

Hahaha

ik bedoel meer dit

of van nl bodem

Vooral de scratches die maakte er iets beters van dan wat je tegenwoordig hoort.

en hiphouse was vet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 11 september 2012 om 00:13:
Vroegah was alles beter

Dit dan? Best onnederlands goed Urban Dance Squad

Waarschuw beheerder
En 2livecrew niet te vergeten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 10 september 2012 om 22:19:
Mixtape 2 nog steeds ongeevenaard

wel een stelletje genialen bij mekaar.. :facepalm: janken boehoe ik zit in de achterstandswijk, 2 seconden later, 'ik ben een klootzak, ik ben een nietsnut, hang de hele dag rond in de shop' ..
oorzaak en gevolg dit dat

Uitspraak van Landlopert op maandag 10 september 2012 om 22:21:
Dat is toch die onverstaanbare neger die teveel 50 cent luisterde?

achterstandswijk, geen subsidie jwt :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nieuws waar we stil van worden. Na Mixtape 4 stopt Kempi met het maken van muziek. Hij wil een normaal leven. Een gezinnetje. Eindelijk een diploma halen. Gewoon van 9 tot 5 werken als ieder ander. Goddomme. We gunnen het Kempi van harte, maar dit valt dus wel even rauw op ons dak. GeenStijl en de Eindhovense raphosselaar gaan way back, vriend. We waren overal bij. Zijn CD-release. Zijn sollicitaties. Zijn filosofie. Zijn inkt (1, 2, 3). Zijn struggles. Zijn docu's (1, 2). Zijn stylo. Zijn zelfkennis. Zijn pijn. Zijn trubbels. Zijn vreugde. Zijn hobby's. Zijn haters. Zijn vakanties. De Koning van Woensel-West is een klassieke GeenStijl-held. We zullen nooit durven beweren dat de Zwarte Jezus groot is gemaakt door GeenStijl, want deze boy heeft vooral zichzelf opgehosseld van Woenselse straatdealer tot muzikale gigant. Maar we waren close vanaf het begin. Daar waar Kempi gebeurde, stonden wij vanaf de zijkant stil te genieten. Logisch dat hij het legendarische #chaosatkempi naar zich vernoemd kreeg van ons. En
nu zet Kempi dus een stap terug. Die voelen we. Die voelen wel als classic Kempi-quotes zoals "ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend" uit deze heerschende docu (1, 2, 3). Lach maar. Het leven van een hosselaar gaat niet over rozen. Je mag vinden van Kempi wat je wil, maar hij is tenminste authentiek. En geloof ons, dit is niet het einde. De Zoon zal herrijzen.

en welke kontenkusser heeft dit in godsnaam geschreven? hij zit tot voorbij zn blinde darm erin of wat? 'nieuws waar we stil van worden' 'de koning van woensel west' maar de mooiste vind ik nog wel 'muzikale gigant' :lol: :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 00:33:
Dit dan? Best onnederlands goed Urban Dance Squad

_o_ UDS _o_ het geluid wat Rage Against the Machine inspireerde.

Mental Flos for the Globe had ik op Vinyl en is zelfs nu vandaag de dag nog album dat nog steeds fris weg luisterd.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 01:11:
'de koning van woensel west'

Je weet mattie, je weet dat zijn die ekte ekte bois.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 01:11:
en welke kontenkusser heeft dit in godsnaam geschreven? hij zit tot voorbij zn blinde darm erin of wat? 'nieuws waar we stil van worden' 'de koning van woensel west' maar de mooiste vind ik nog wel 'muzikale gigant'

Ik kan het alleen met sarcasme verklaren, of iemand die totaal krankzinnig is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 11 september 2012 om 01:15:
Uitspraak van CC040 op dinsdag 11 september 2012 om 01:11:
'de koning van woensel west'

Waarschuw beheerder
kempri will arise

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tacone* o:) op dinsdag 11 september 2012 om 04:09:
kempri will arise

Waarschuw beheerder
Rip
Waarschuw beheerder
[img width=800 height=640 cacheid=00127d43003021c2845bdf011a02d4dab1]http://www.weldmet.co.uk/shop/images/6964/hwindex.htm[/img]
Deze kemppi is goed...

Maar rijmpappie nr 1 blijft de baas boven baas, next level shit... voorheen was extince de neerlanse trots!!!
Alleen ekte pappis weten!!
Waarschuw beheerder
+1
ik verstond kempi nooit

kwam omdat ie zelfs te lui was om te praten

toch een minnetje als rapper.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 10:03:
kwam omdat ie zelfs te lui was om te praten

Tsja, dan krijg je dit soort mongolen gebrabbel

Uitspraak van Frisko in den D=co op dinsdag 11 september 2012 om 09:01:
Maar rijmpappie nr 1 blijft de baas boven baas, next level shit... voorheen was extince de neerlanse trots!!!
Alleen ekte pappis weten!!

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 september 2012 om 21:51:
In die rap-cultuur lijkt het wel alsof de ellende louter voortkomt uit de boze buitenwereld, zonder enige zelfreflectie of verantwoordelijkheidsgevoel.

Alsof ik mezelf hoor praten...

Het is allemaal de schuld van die k*nkerblanken bla bla bla

Waarschuw beheerder
Maar goed...

Frescu :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 10:40:
Het is allemaal de schuld van die k*nkerblanken bla bla bla

Maar er word vaak vergeten erbij te vertellen dat het "medenegers" waren die de slaven aanleverden.

Daarnaast hoe je het ook wendt of keert, op de lange termijn het de slavernij toch ook een positieve uitwerking gehad voor de nabestaanden van de slaven. Dan doel ik met name op de sprong vooruit die er is gemaakt in ontwikkeling. Het continent Afrika was echt een totaal andere wereld in vergelijk met de "blanke wereld". Hoewel die "blanke wereld" verre van perfect was. Qua wetenschap en technologie was de "blanke wereld" toch vele vele malen verder ontwikkeld. Hoe je het ook wilt zien, dit is wel een feit. En ook al is de slavernij op zich niet goed te praten, men profiteert er op de lange termijn wel van. Maar dat willen velen niet toegeven en blijven liever in een slachtoffer rol. Vaak vergeet men ook dat vele blanken in die tijd (en ervoor) een leven hadden dat ook niet veel beter was dan dat van een slaaf. Als je geen hoge adelijke positie had of hoog zat binnen het kerkelijk instituut
was je leven ook niet veel waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:06:
Maar er word vaak vergeten erbij te vertellen dat het "medenegers" waren die de slaven aanleverden.

Daarnaast hoe je het ook wendt of keert, op de lange termijn het de slavernij toch ook een positieve uitwerking gehad voor de nabestaanden van de slaven. Dan doel ik met name op de sprong vooruit die er is gemaakt in ontwikkeling. Het continent Afrika was echt een totaal andere wereld in vergelijk met de "blanke wereld". Hoewel die "blanke wereld" verre van perfect was. Qua wetenschap en technologie was de "blanke wereld" toch vele vele malen verder ontwikkeld. Hoe je het ook wilt zien, dit is wel een feit. En ook al is de slavernij op zich niet goed te praten, men profiteert er op de lange termijn wel van. Maar dat willen velen niet toegeven en blijven liever in een slachtoffer rol. Vaak vergeet men ook dat vele blanken in die tijd (en ervoor) een leven hadden dat ook niet veel beter was dan dat van een slaaf. Als je geen hoge adelijke positie had of hoog zat binnen het kerkelijk instituut

wat een lul verhaal :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:16:
Uitspraak van Koen!!! op dinsdag 11 september 2012 om 11:14:
wat een lul verhaal

want?

Nu zal het wel stil blijven, he Koen? Inhoudelijk reageren is er nie bij he Koen poep in je schoen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:25:
Nu zal het wel stil blijven, he Koen? Inhoudelijk reageren is er nie bij he Koen poep in je schoen.

Waarschijnlijk is het zo'n 16-jarige ventje waarbij de hersenen nog niet zin volgroeid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:27:
Waarschijnlijk is het zo'n 16-jarige ventje waarbij de hersenen nog niet zin volgroeid.

:-). Denk het ook
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:06:

ik wend het even iets naar de andere kant: volgens mij zouden die negertjes beter af zijn als ze gewoon nog jagers en verzamelaars zouden zijn geweest

en wij ook

want ze winnen nu alle sporten

en we hebben last van negers die rijmen op veelal goedkope beats.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 11:41:
ik wend het even iets naar de andere kant: volgens mij zouden die negertjes beter af zijn als ze gewoon nog jagers en verzamelaars zouden zijn geweest

ik denk dat dat voor veel mensen zo was geweest. niet alleen voor de negertjes. wat denk jij zwart wit zeg :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 11:41:
k wend het even iets naar de andere kant: volgens mij zouden die negertjes beter af zijn als ze gewoon nog jagers en verzamelaars zouden zijn geweest

en wij ook

want ze winnen nu alle sporten

en we hebben last van negers die rijmen op veelal goedkope beats.

Ga jij het nu nog even dunnetjes over doen? (L)
Ik heb hier gisteren ook al een heel pleidooi gehouden over het feit dat eehmm.. nou.. dat negers hadden gewoon bosjesmannen hadden moeten blijven. Marokkanen gewoon kamelenrijders en blanken gewoon nette, elitaire, verheven heersers. En dat het leven toen nog natuurlijk was :$ maar dat hebben de admings weer weggehaald :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:42:
ik denk dat dat voor veel mensen zo was geweest. niet alleen voor de negertjes. wat denk jij zwart wit zeg

nee joh, blanken zijn heersers over de wereld geweest, en eigenlijk alsnog, omdat ze juist in staat zijn maatschappelijk te evolueren, datis niet voor iedereen een gegeven. Het is juist niet zwart/wit, maar heel grijs wat ik zeg. Je kan er als blanke niet vanuit gaan datde wereld dezelfde kant op wilt als jij. In dat opzicht hebben de afrikaantjes wel een punt :yes:

maar ja, afrikaantjes hebben wel veel goud en diamantjes, en olie en kobalt en etc. etc. en dat willen wij wittemannen hebben, en daarvoor wilde we ze hebben omdat ze veel sterker zijn dan wij, en wij te lui waren om zelf stenen te tillen en katoen te plukken.

zo zit het, en niet anders

kempi is een homofiel.

Waarschuw beheerder
de exploitatie van lowlifes, dat is het!
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland

En dan gaatie het is een nacht van guus meeuwis zingen :')

Alles voor de moneyz jwt :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 11:48:
kempi is een homofiel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leown op dinsdag 11 september 2012 om 12:03:
En dan gaatie het is een nacht van guus meeuwis zingen

Net als die Aldi B en Yes-R en zo met hun gedoe met volkse bekende Nederlanders. aaahh, daar kan me zooooooooo aan ergeren :d echt zo doorzichtig ook allemaal. Ik weet ook precies hoe hun op feestjes met elkaar onderling praten: 'je weet toch, die Nederlanders willen dat, dan geven we hun dat toch, je weet toggg die knaken komen wel binnen toch' en die domme, simpele, naïeve kut hollanders er maar in trappen. echt een hekel aan dat...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 12:11:
'je weet toch, die Nederlanders willen dat, dan geven we hun dat toch, je weet toggg die knaken komen wel binnen toch' en die domme, simpele, naïeve kut hollanders er maar in trappen. echt een hekel aan dat

Tsja, zo is het wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:25:

Inhoudelijk reageren op jou? 8)

Nee ik ben pas 16, jouw manier van denken en redeneren stijgt ver boven mij uit

Hoewel.. als ik later groot ben wil ik net zo slim en sympathiek worden als jij

Dan kan ik ook inhoudelijke discussies voeren op partyflock :lol:

Respekt!!!

Waarschuw beheerder
Gaan ze ineens met Willeke Alberti de studio in of zo.. WTF.. wat is de link tussen dat soort muziek en die straatshit van hun... denk je echt dat ze vroeger naar de cd's van willeke hebben zitten luisteren? :roflol: :lol: En zie ze dan ook slijmen hè... 'shiiittt man, als zij het nummer zo zingt, echt man, het tranen in muh ogen gewoon weet je, de gevoel dat zij erin legt, shiiitttt' ... echt, ga dooooddd! Tenenkrommende televisie. vind eigenlijk dat hun een tv-verbod moeten krijgen. Zo goedkoop en gruwelijk overduidelijk zwaar nep, niet normaal gewoon.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 12:15:
jouw manier van denken en redeneren stijgt ver boven mij uit

Dat denk ik ook ja
Waarschuw beheerder

hij kan de t niet uitspreken

laat staan drinken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 12:21:
hij kan de t niet uitspreken

Haagse versie?
Waarschuw beheerder
-1
Tis ju boi Kempi. Heeft vaker gezegd dat ie nokt, maar deze man moet sowieso terug komen. Hele hollandse rap is een beetje naar de tyfus door afwezigheid van ekte.

Waarschuw beheerder
-1

En die mongolen maar klappen en juichen daar, alsof ie echt iets toevoegt, Sjeezus De wereld draait echt door ja.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:40:
maar deze man moet sowieso terug komen

Liever niet eigenlijk. Had je gezegd teruggaan was ik het met je eens geweest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 12:45:
Liever niet eigenlijk. Had je gezegd teruggaan was ik het met je eens geweest

Niemand dwingt naar hem te luisteren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:47:
Niemand dwingt naar hem te luisteren.

Maar jij dwingt hem wel terug te komen, dan moet je dat ook niet doen
Waarschuw beheerder
Ja, tuulk. Voegt tenminste wat toe ipv al die clowns van tegenwoordig... Maar hij moet het zelf weten natuurlijk, zo ben ik ook wel weer.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:54:
Ja, tuulk. Voegt tenminste wat toe ipv al die clowns van tegenwoordig... Maar hij moet het zelf weten natuurlijk, zo ben ik ook wel weer.

Zeg nou eens eerlijk wat hij dan toevoegt? Vernieuwend is het niet, sterker nog hij doet op een slecvhte manier iets wat al duizenden keren gedaan is. Hij is moeilijk te verstaan, hij doet een beetje stoer en en is echt nr. 14 in het dozijn biet al te beste wannabee Gangsters. Kom op zeg. Kijk maar eens wat rap was van Extince, Phryme, Rude boy,etc. Dat was RAP/HIPHOP. Dit soort gasten kan nog niet in de schaduw van de stront staan van wat het ooit was in NL

Waarschuw beheerder
-1
1ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland /quote]

2[quote element=message id=47503557]{element is niet toegankelijk}ik heb geen kankermoney vriend

1Vaker neuken

2Omdat je niet kan rappen mongool
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:03:
Zeg nou eens eerlijk wat hij dan toevoegt? Vernieuwend is het niet, sterker nog hij doet op een slecvhte manier iets wat al duizenden keren gedaan is. Hij is moeilijk te verstaan, hij doet een beetje stoer en en is echt nr. 14 in het dozijn biet al te beste wannabee Gangsters. Kom op zeg. Kijk maar eens wat rap was van Extince, Phryme, Rude boy,etc. Dat was RAP/HIPHOP. Dit soort gasten kan nog niet in de schaduw van de stront staan van wat het ooit was in NL

Smaken verschillen sowieso, je haat hem of je vindt hem wel ok. Kempi onderscheidt zich wel degelijk met de rest, vergelijk het maar met andere gasten. Hoewel ik hem wel versta, heeft hij ook veel kut nummers gemaakt hoor, maar ook prima werk, paar klassiekers zelfs.
Oude generatie die je noemt was en is natuurlijk top, maar het niveau is er na hun echt niet op achteruit gegaan hoor. Zal dan ook maar ff namedroppen: Sticks, Rico, Jawat, Duvel, Typhoon, Winne... Qua tekst, rijm en beats waarop ze rappen is wellicht een niveautje hoger.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:03:
n Extince, Phryme, Rude boy,etc. Dat was RAP/HIPHOP.

en schoppenheer! iesh goeie nieuw talendt

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 13:20:
Sticks, Rico, Jawat, Duvel, Typhoon, Winne... Qua tekst, rijm en beats waarop ze rappen is wellicht een niveautje hoger.

Nou dan kan Kempi toch geen gemis zijn?

Waarschuw beheerder
-1
Rap/hiphop is leuk voor kinderen in de leeftijdscategorie 9 tot 17 jaar.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:32:

dan zal je wel een grote fan van Kempi zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:29:
Nou dan kan Kempi toch geen gemis zijn?

Niveau hoger dan die ouwe kings, bedoelde ik. Maar goed, lb allemaal, ieder z'n mening jeweetselluf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:40:
ekte

Wat is ekte hip-hop dan?\Beetje stoer rappen over hoe gevaarlijk je bent? :LOL:
Pfff, die gasten nemen zichzelf way te serieus

Geef mij maar de nep-hip-hop van Jeugd van Tegenwoordig, of de dub-hop van Dope DOD

Waarschuw beheerder
-1
Ben iek zekerz viezze hont een blanke ben iek met petje scheev op hoovd een avgetrapte bmw bontkraagje aan mijn glimmerjas en draai naast hardstylo ook tupac in mijn auto
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:41:
Wat is ekte hip-hop dan?\Beetje stoer rappen over hoe gevaarlijk je bent?

Nee hoor. Namen die ik o.a. net noemde. Geen trendhoppers als jebroer, polska, en dat hele zootje dat tegenwoordig bij 101 voorbij komt. Zodra iemand 'swag' in de mond neemt, weet je dat het niet lager kan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:43:
Ben iek zekerz viezze hont een blanke ben iek met petje scheev op hoovd een avgetrapte bmw bontkraagje aan mijn glimmerjas en draai naast hardstylo ook tupac in mijn auto

Wat jij belachelijk probeer te maken jij niet begrijp geen ene moer nerdje. Jij proberen stoer te zijn met breakbeat dnb funk ska en shitjes maar jij hardstyle feestje gegaan bent laatst, jij house voor 15 jarige luisteren jij bezem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 14:11:
jij house voor 15 jarige luisteren jij bezem.

whollah zemmel hij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 14:13:
whollah zemmel hij

hijs boeler die nerd jonge, zogenaamd stoer doen zukkel, valt ie door ze mand met ze kinderhouse, ga lekker jumpen met ze hardstyle tyf op
Waarschuw beheerder
-1
Kempii goeie jongen.
neefje van mij nog met hem samen gewerkt. ik weet kempi wilt zich op andere dingen gaan richten en leven beteren. alleen maar goed tog.. hij ook met geloof bezig.goeie gozer (Y)

Waarschuw beheerder
-2
voor een geestelijk gehandicapte aap doet ie het best goed, wees eerlijk

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 14:23:
voor een geestelijk gehandicapte aap doet ie het best goed, wees eerlijk

Haha, vond Bokito toch beter

Waarschuw beheerder
-1
Q-8 ik jouw gaan steken met je groze mond, jij net alz iek weten dat hardsyle en hiphop de shizzle zijn

Waarschuw beheerder
Eigenlijk moesten ze alle rappers ophangen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 15:01:
Eigenlijk moesten ze alle rappers ophangen

als slingers ja :cheer:
Waarschuw beheerder
-1
#chaosatkempi was wel een leuk feestje

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:41:
Wat is ekte hip-hop dan?\Beetje stoer rappen over hoe gevaarlijk je bent?
Pfff, die gasten nemen zichzelf way te serieus

dat niet alleen, zich veel te veel vergelijken met bekende filmpjes uit Amerika. Rappen over de straatcultuur, van de straat zijn...:roflol: Dergelijke bendes en straatcultuur bestaat hier niet. Dat zogenaamde excuus is alleen maar hip voor die lui, op je 16e al gaan rappen over hoe zwaar leven je hebt (gehad). Dat hebben ze niet, is alleen maar een gebrek aan opvoeding!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:32:

lol. tupac, dre, mos def, warren G & nate dogg, snoop dogg, pharaoh monch.. wat een bullshit.. die shit vond k vroeger vet, en nu nog steeds..

Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 13:46:
Zodra iemand 'swag' in de mond neemt, weet je dat het niet lager kan.

8)
Waarschuw beheerder
-1
:d

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

_O_
Waarschuw beheerder
wat een lul verhalen, vooral van die vieze hond :lol:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

_O_

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van God is a gabber op maandag 10 september 2012 om 21:44:
Rechtszaken
In maart 2007 ging Kempi echter weer in de fout; hij was betrokken bij een woordenwisseling in een discotheek in Wildervank, waar met een pistool werd gedreigd. Volgens het Dagblad van het Noorden had iemand van zijn rapformatie een pistool getrokken, volgens omstanders was het Kempi zelf. Toen Kempi wilde vluchten werd hij aangehouden in de buurt van Zwolle.[4] Uiteindelijk werd Kempi in juni 2008 veroordeeld tot een twaalf maanden onvoorwaardelijke gevangenisstraf voor een reeks van ernstige misdrijven, waaronder bedreiging met een vuurwapen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kempi

Stoer hoor, respect, petje af! Wat een held! :rot:

Je vergeet de vermelding dat dit pistool niet eens echt was, toch?

Uitspraak van God is a gabber op maandag 10 september 2012 om 22:04:
ik heb een strafblad die alleen blijft hotu.

Haha deze zin uit zn tekst lijkt op zinnetjes die ik in gedichten schreef toen ik 12 was, en waarbij ik dan dacht: Deze zin klopt écht niet, zelfs voor een versje.

Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 18:21:
wat een lul verhalen, vooral van die vieze hond :lol:

Ben eigenlijk ook best benieuwd waarom je die ene post onzin vind. Je kan wel alles kut vinden, maar die woorden zijn weinig waard zonder inhoud.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 19:04:
maar die woorden zijn weinig waard zonder inhoud.

dan zijn ze maar weinig waard (Y) :lol:

voor mij zijn ze veel waard :)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 19:08:
dan zijn ze maar weinig waard

voor mij zijn ze veel waard

Kijk jij maar goed uit jochie van 16.
Waarschuw beheerder
-1
ben bijna 17 hoor

en dan bijna 18 dus wat wou je doen dan? als ik 18 ben pak ik de auto van me pa en wacht maar als je wilt afspreken kom dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 19:11:
Kijk jij maar goed uit jochie van 16.

he neo zwazi,heb je al 5x achterover gekeken,lafbek

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
-1
Denk overigens dat ie toch wel weer terug komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 13:20:
Smaken verschillen sowieso, je haat hem of je vindt hem wel ok. Kempi onderscheidt zich wel degelijk met de rest, vergelijk het maar met andere gasten. Hoewel ik hem wel versta, heeft hij ook veel kut nummers gemaakt hoor, maar ook prima werk, paar klassiekers zelfs.
Oude generatie die je noemt was en is natuurlijk top, maar het niveau is er na hun echt niet op achteruit gegaan hoor. Zal dan ook maar ff namedroppen: Sticks, Rico, Jawat, Duvel, Typhoon, Winne... Qua tekst, rijm en beats waarop ze rappen is wellicht een niveautje hoger.

dit(y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 18:21:
wat een lul verhalen, vooral van die vieze hond

Sukkeltje ben je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 22:08:
Denk overigens dat ie toch wel weer terug komt.

Uiteraard, na 1 dag werken zal ie wel weer gaan, ahum, rappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 11 september 2012 om 23:53:
Dirty DawG is aardig op dreef hier

lol

Yo Bradda. What up. Where's my motherfucking chicquita milkshake
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 23:32:
Sukkeltje ben je

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 23:34:
Je moeder ook

:lol: wist je niks beters?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 00:10:
wist je niks beters?

Jij ook niet, jochie van 16!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 00:10:
wist je niks beters?

moet ik inhoudelijk ingaan op iemand die dat zelf niet doet? Dacht het niet he?
Sukkeltje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 00:19:
moet ik inhoudelijk ingaan op iemand die dat zelf niet doet? Dacht het niet he?
Sukkeltje

waarom niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 00:14:
Jij ook niet, jochie van 16!

ben bijna 17 hoor :)
Waarschuw beheerder
-1
ok, nu moet ik weer van de computer af

heb morgen eerste uur vrij want mevrouw Feenstra is ziek

dan tweede uur blokuur gym

dan kleine pauze.. dan geschiedenis en frans

dan grote pauze

in de middag het zesde uur tekenen en het zevende uur informatica

gelukkig ben ik het achtste uur weer vrij

moeten jullie morgen ook naar school?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 00:30:
in de middag het zesde uur tekenen en het zevende uur informatica

informatica is saaaaaaaai :gaap: zou ckrzzz spijbelen als k jouw was!!

Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 00:30:
moeten jullie morgen ook naar school?

nee hoef nie naar sgool morgen

doe jij maar spijbelen morgen. ga maar lekker blowen ipv naar sgool!
Waarschuw beheerder
blowen is niet goed voor je, en trouwens.. dat mag ook helemaal niet van mijn ouders

en sgool heb je verkeerd getypt, dat schrijf je namelijk met een ch

dus het is school en niet sgool

dan weet je dat (Y)
Waarschuw beheerder
nu moet ik echt gaan slapen, tot morgen (K) -xx-

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 00:37:
blowen is niet goed voor je, en trouwens.. dat mag ook helemaal niet van mijn ouders

en sgool heb je verkeerd getypt, dat schrijf je namelijk met een ch

dus het is school en niet sgool

dan weet je dat

verstandige jongen, zo horen horen we het graag!
Jij komt er wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 00:35:
nee hoef nie naar sgool morgen

doe jij maar spijbelen morgen. ga maar lekker blowen ipv naar sgool!

Had nooit verwacht dit te zeggen, maar luister maar naar dvm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 12 september 2012 om 00:37:
What the hell is da ?

Het is kempi draad jwt, zal wel over old school gaan jwz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 00:55:
old school

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 00:55:
et is kempi draad jwt, zal wel over old school gaan jwz

wat een lul verhaal
Waarschuw beheerder
-1
koen is echt een kutnaam

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van point blank op woensdag 12 september 2012 om 12:02:
koen is echt een kutnaam

Waarschuw beheerder
-1
Ga met je Lego spelen, Koentje poep in je schoentje
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 12:06:
Ga met je Lego spelen, Koentje poep in je schoentje

Waarschuw beheerder
-1
donateur
endymionnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Waarschuw beheerder
-1
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Waarschuw beheerder
-1
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Waarschuw beheerder
-1
ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Waarschuw beheerder
-1
wat een lul verhaal, vooral van die vieze hond (Y)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 16:20:
mos def

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 11 september 2012 om 22:47:
Winne

:respect:

Waarschuw beheerder
-1
Koenta Cunty

Waarschuw beheerder
-1
Koentermeasures
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 12 september 2012 om 12:09:

Waarschuw beheerder
-1

Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 12:11:
wat een lul verhaal, vooral van die vieze hond

Waarschuw beheerder
Ack goss, Koens gleufdeur to the rescue. Goeie onderbouwing ook weer tiepende clitoris dat je dr bent

Waarschuw beheerder
wat een lul verhaal, vooral van die vieze hond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 16:26:
Uitspraak van Koen!!! op woensdag 12 september 2012 om 12:11:
Ik ben een aandachtshoer

Waarschuw beheerder
Hey melissa gister had je nog een vol pijpbekje
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van point blank op woensdag 12 september 2012 om 12:14:
kal-koen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 12:15:
Koenta Cunty

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 12:23:
Koentermeasures

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 16:23:
Ack goss, Koens gleufdeur to the rescue. Goeie onderbouwing ook weer tiepende clitoris dat je dr bent

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 16:31:
Ik ben een aandachtshoer

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 16:50:
Hey melissa gister had je nog een vol pijpbekje

was dat alles? wisten jullie niks beters?? haha ik lach me rot hier :lol:

Waarschuw beheerder
haha die koen laatste keer dat je die meid uit alkmaar probeerde te versieren :roflol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 16:55:
haha die koen laatste keer dat je die meid uit alkmaar probeerde te versieren

vertel vertel!! deel het geweldige verhaal met iedereen hier! dan kan iedereen er van meegenieten!!

oh btw: wist je niks beters?

Waarschuw beheerder
hihi

Waarschuw beheerder
wat een lul verhaal, vooral van die vieze hond en Moshpit Madness

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:hi:
Waarschuw beheerder
-1
vertel dat verhaal dan? er was eens een Koen en die wilde een chick uit Alkmaar versieren..

en toen en toen????? en toen?? pass is een link ofzo (Y)

Waarschuw beheerder
I'm alive, fuck the world
When I get lit my vision's blurred
So fuck all their authority
The war in me knows the f***ing enemy
It's the system and all of its bullshit
Blow it up and everyone in it
Fuck their authority [2x]
Life sucks and then you're left dead
I ain't let them fuck my head
I say, they're never gonna break me
Hate me, what you've done for me lately?
Shut up! Why the fuck don't you make me?
System, system, thanks for creating me!

Peace, love and anarchy
I don't fuck with you so don't fuck with me
I believe, in a free state
Man-made shit will disintegrate
So fuck their authority
Fuck their authority

Fuck-fuck-fuck-fuck-fuck the system

:')
Waarschuw beheerder
-1
woow vet! en toen? wat gebeurde er toen? wist je niks beters?

Waarschuw beheerder
-1
hihi die koen
Waarschuw beheerder
-1
aardig uitgeluld he? wist je niks beters? :lol:
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 17:05:
aardig uitgeluld he? wist je niks beters?

:lol: je bent aardig uitgeluld he, je weet niets beters

Waarschuw beheerder
-1
Pesten jullie die middelbare scholier niet zo!

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van point blank op woensdag 12 september 2012 om 17:07:
uitgeluld

:o
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 17:08:
Pesten jullie die middelbare scholier niet zo!

ben bijna 17 he (Y) ik mag al sigaretten halen ;)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 17:16:
ben bijna 17 he ik mag al sigaretten halen

nice, graag een pakje marlboro (y) haal er meteen een tictaccie bij,

thanks!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van point blank op woensdag 12 september 2012 om 17:44:
graag een pakje marlboro haal er meteen een tictaccie bij,

dat was het? wist je niks beters?

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 16:58:
wat een lul verhaal, vooral van die vieze hond en Moshpit Madness

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ik begin honger te krijgen :honger:

Waarschuw beheerder
-1

:k Lekker!

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 12 september 2012 om 17:55:
Lekker!

Wat een gebonk, krijg je toch hoofdpijn van :no:

Doen mij dan maar zo'n upcoming talent:

Waarschuw beheerder
-1
If you're SxE and you became it because of CM Punk, please comment here and let me know.

:')

Waarschuw beheerder
-1
Koen poep in je schoen en Melissa canabissa maar gaan negeren. Ze zijn zo kinderachtig bezig.

-negeer aan-

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 18:12:
Melissa canabissa

Dat wordt mn nieuwe nick (l)
Waarschuw beheerder
-1

SbS :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
fuck a duck

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
gremmaboi

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Aso23 op woensdag 12 september 2012 om 14:24:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Kempi gestopt, Lil Wayne gestopt, je zou bijna denken dat er toch een God is.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 17:58:
upcoming talent:

:yes: (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 18:12:
Koen poep in je schoen en Melissa canabissa maar gaan negeren. Ze zijn zo kinderachtig bezig.

-negeer aan-

wist je niks beters? zwaar uitgeluld :lol:

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

eeeyyyzzzz beter jullie naar deze teksten luisteren i.p.v dat gelul
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2012 om 20:40:
eeeyyyzzzz beter jullie naar deze teksten luisteren i.p.v dat gelul

Ekte spitters deze!

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

bazenuitspraak _O_

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 12 september 2012 om 20:26:
Kempi gestopt, Lil Wayne gestopt, je zou bijna denken dat er toch een God is.

Nu endymion nog stoppeng

Waarschuw beheerder
-1
Gewoon topictitel veranderen in; Het zijn goede tijden,. Kempi stopt

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 20:58:
Gewoon topictitel veranderen in; Het zijn goede tijden,. Kempi stopt

dat vind jij ja

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2012 om 20:59:
dat vind jij ja

idd
Waarschuw beheerder
-1
hee je had me toch op negeren staan? :lol: vieze hond
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:19:
vieze hond zwaar uitgeluld

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:01:
idd

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 21:23:
vieze hond zwaar uitgeluld

Nee hoor stumperts, jullie kunnen niet inhoudelijk reageren maar enkel dom lullen. En wat dat betreft zijn jullie echt mn tijd niet waard. Probeer maar eens ergens inhoudelijk op in te gaan, dan wil ik best de discussie met jullie aangaan hoor. Maar het enige dat jullie stumperts kunnen roepen is

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 17:52:
wat een lul verhaal,

Tsja, volgens mij zijn jullie dan uitgelult
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:27:
Nee hoor stumperts, jullie kunnen niet inhoudelijk reageren maar enkel dom lullen. En wat dat betreft zijn jullie echt mn tijd niet waard. Probeer maar eens ergens inhoudelijk op in te gaan, dan wil ik best de discussie met jullie aangaan hoor. Maar het enige dat jullie stumperts kunnen roepen is

is dat alles? wist je niks beters? :aai:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 21:31:
is dat alles? wist je niks beters?

Stumper
Waarschuw beheerder
-1
je blijft er maar op in gaan he? zelfs nadat je ons op 'negeer' hebt staan :lol:

wie is hier nou de

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:35:
Stumper

Waarschuw beheerder
-1
Zo, je staat op negeer, trut
Waarschuw beheerder
-1
Tsja, volgens mij zijn jullie dan uitgelult

uitgeluld met een T? goeiste neterlands zeker :banana:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:40:
Uitspraak van Koen!!! FREE R.V. CBS op woensdag 12 september 2012 om 21:31:
is dat alles? wist je niks beters?

Stumpert

jij ook op negeer. Blijf ff lekker in je kleuterhoekje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:41:
negeer

Waarschuw beheerder

Vrolijk vrienden dat zijn wij :rot:

Waarschuw beheerder
He, da's Diederik, of nie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:53:
He, da's Diederik, of nie?

dat was het?
Waarschuw beheerder
donateur
groot gemis hoor.. kempi..

dit is voor iedereen die het net zo erg vind als ik..
stel deze vraag eens aan jezelf.. en check ff of dit t geval is...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op woensdag 12 september 2012 om 21:55:
dat was het?

Stelletje stumperts, enige wat ze kunnen zeggen is

Idee van Koen poep in je schoen

melis

- wist je niks beters?
- dat was het?
- zwaar uitgeluld?
- wat een lulverhaal
- is dat alles

dat werkt echt goeeeeeeeed :D:D :P:P (Y)(Y)

lekker met de andere kleuters spelen in
https://partyflock.nl/topic/1126567:Steef_en_Koen
grappig hoor
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Misschien tijd om deze toppa's eens tre gaan verkrachten.

https://partyflock.nl/topic/1126567:Steef_en_Koen

https://partyflock.nl/topic/1134892:Melissa_Poekie_Poes_en_La_Tigressa_toppa

Je mag er lekker vervelend doen dat vinden ze leuk.

Uitspraak van La Tigressa ™FREE R. V. CBS op woensdag 12 september 2012 om 21:59:
nobody said it was easy

(L)

Uitspraak van I-Love-MuSiC op woensdag 12 september 2012 om 21:58:
viel zwaar tegen eigenlijk...

:S

Uitspraak van [N.G.F.] ReNSz-EHV op woensdag 12 september 2012 om 22:01:
overigens heb ik t kempi-toppa ook ff vervuild..

:banana:

Aandachtshoereng?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben je nu uitgelulT?
Waarschuw beheerder
-1
hahahah denk je nou echt dat WIJ daar om geven?

gast :lol: jij bent de ZOVEELSTE die ons 'traceert' en ons probeert 'terug te pakken'

door 'onze' topics te promoten met het doel herrie te schoppen

be our guest (L) (L) (L)

dus...

wist je niks beters? :roflol: ik lach me rot hier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 22:10:
door 'onze' topics te promoten met het doel herrie te schoppen

dat is juist t doel van dat toppa.. :roflol:

Waarschuw beheerder
Kom maar op :[
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van [N.G.F.] R. op woensdag 12 september 2012 om 22:10:
dat is juist t doel van dat toppa..

en wederom ben je scherp bezig (H)

oh btw: heb je ons nu nou nog steeeeeeds niet op negeer staan?

RESPEKT!!
Waarschuw beheerder
-1
na 10 minuten nog niks? valt me zwaar van je tegen vieze hond?

wist je niks beters? is dat alles?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 22:17:
na 10 minuten nog niks? valt me zwaar van je tegen vieze hond?

wist je niks beters? is dat alles?

Losse flodders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] R. op woensdag 12 september 2012 om 22:10:

Haha wat zijn jullie zielig. Nou jij ook maar op negeer, en pieter friemel ook maar gelijk.

Alle kleuters in de hoek
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 22:04:
Je mag er lekker vervelend doen dat vinden ze leuk.

ben je ons nou blij aan het maken met een dooie mus? :'( :[

dat valt me zwaar van je tegen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ff serieus , ik had wel gelezen dat ie moeilijke jeugd heeft gehad enz , z'n teksten en muziek was een uitlaatklep , maar echt goed kan je het niet noemen toch :D zijn weinig mensen die het kunnen verstaan lijk me...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 22:23:
Haha wat zijn jullie zielig. Nou jij ook maar op negeer, en pieter friemel ook maar gelijk.

Alle kleuters in de hoek

zet die ander 20 volgers van het steef en koen topic dan ook maar meteen op negeer,

20 vliegen in 1 klap jwz (Y)

Waarschuw beheerder
Enne sterkte met je chemokuur Rens, lekker wijf trouwens, mwaahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [N.G.F.] ReNSz-EHV op woensdag 12 september 2012 om 22:10:

Alle kleuters in de hoek

Is dat alles?
Waarschuw beheerder
Nou jij ook maar op negeer, en pieter friemel ook maar gelijk.

[img width=603 height=464 cacheid=00127dbf00302248e50fea0d1a02d4f4a6]http://i44.tinypic.com/290uh6a.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 22:26:
Enne sterkte met je chemokuur Ren

ooooooooh wat een goede grap zeg! die zit!

woow ha ha ha ha ha

wist je niks beters?

lekker wijf trouwens, mwaahahahaha

jaloerss (L)(L)(L)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 22:02:
stumpert

:bye:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 12 september 2012 om 22:25:
ff serieus , ik had wel gelezen dat ie moeilijke jeugd heeft gehad enz , z'n teksten en muziek was een uitlaatklep , maar echt goed kan je het niet noemen toch zijn weinig mensen die het kunnen verstaan lijk me...

oke even serieus? over smaak valt niet te twisten.. maar het is mijn ding niet :nee:

Waarschuw beheerder
Enne sterkte met je chemokuur Rens, lekker wijf trouwens, mwaahahahaha

Wat een lulverhaal weer jan
Waarschuw beheerder
+1-1
geen afscheidskus? :[ wat een kuthond ben je ook
Waarschuw beheerder
He, het lijkt me hier best leuk en gezellig! Ik ga hier ook komengg! (H)

:cheer: :bye: :cheer:

Waarschuw beheerder
+1
Mopjeng (l)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 23:32:
Mopjeng (l)

Lieveng! :lief:

Waarschuw beheerder
Die koen en zijn ladyboy haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 13:12:
koen

:lief:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 13:12:
ladyboy

:lief:

Waarschuw beheerder
Whe :)
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
:bye: :bye:
Waarschuw beheerder
:bye: :bye: :bye:
Waarschuw beheerder
:bye: :bye: :bye: :bye:
Waarschuw beheerder
:bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
Waarschuw beheerder
+1
stumperts

dom lullen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:35:
Stumper

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 21:41:
Stumpert

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 september 2012 om 22:04:
Aandachtshoereng

zielig

..slik dat ben ik!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 22:25:
zet die ander 20 volgers van het steef en koen topic dan ook maar meteen op negeer,

20 vliegen in 1 klap jwz

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 13:57:

20 vliegen in 1 klap jwz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aso23 op donderdag 13 september 2012 om 14:00:
jwz

Waarschuw beheerder
taking over
Waarschuw beheerder
Vieze hong is maar rustig (L)
Waarschuw beheerder
woef!

Waarschuw beheerder
donateur
Zit, af!
Waarschuw beheerder
ja baas!

Waarschuw beheerder
donateur
Braaf.

Nu die vieze hond nog een beetje temmen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 14:37:
vieze hond

is behoorlijk stil..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 13 september 2012 om 14:12:
Vieze hong is maar rustig

Braaf.

Waarschuw beheerder
hoi

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Boef en de gelogeerde aap echte nederdubstep _0_
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-2
Braaf.

Nu die vieze hond nog een beetje temmen..

Zielige aanrandkleuter
Waarschuw beheerder
Rothond was meer op zijn plaats geweest :nocheer:

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 18:36:
aanrand

Stoeprand

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op donderdag 13 september 2012 om 18:41:
Rothond was meer op zijn plaats geweest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 16:06:
Boef en de gelogeerde aap echte nederdubstep _0_

Troep en dat accent van die boef en aap brrrr. maar ze zijn geen Drett en Krulle

Dan moet je dit maar eens checken:

Bazen clip ook met die Pitbull :)
Waarschuw beheerder
+1-1
:bye: vieze hond en moshpit :bye:

alles goed met jullie? (Y) hoe was jullie dag? :)

Waarschuw beheerder
donateur
hehe vanilla ijs:lol:
doe mij maar deze

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op donderdag 13 september 2012 om 22:18:
vieze hond en moshpit

alles goed met jullie? hoe was jullie dag?

Ik citeer het maar even, anders bestaat er de kans dat ze het niet lezen.
En dat zou toch zonde zijn, zit je hier moeite te doen voor niks..

Waarschuw beheerder
+1
vieze hond en moshpit

alles goed met jullie? hoe was jullie dag?

Waarschuw beheerder
Beter MC Martin
http://www.skoften.net/index/video/mc_martin_-_het_leven
Waarschuw beheerder
+1
vieze hond en moshpit :bye:

alles goed met jullie? (Y) hoe was jullie dag? :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
steen door je ramen heen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
duvel op de mic , duvel op het veld , dingen waren nog echt en het ging nog niet om geld

Waarschuw beheerder
+2
donateur
Toppa kan beter veranderd worden in:

Het waren mooie tijden, vieze hond is gestopt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op donderdag 13 september 2012 om 21:27:
Vind Ice-T Wel Lekker Klinken.

:respect: Motthhhheerrrrfookkkkkinnggg BODYCOUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-3
Haha, stoute kleutertjes hebben straf, hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 september 2012 om 04:01:
Haha, stoute kleutertjes hebben straf, hahahaha

Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 12 september 2012 om 22:27:
wist je niks beters?

Waarschuw beheerder
+2
Terug van weggeweest dun kwali :D

Ewa wie is die dirty hong nou weer???

In jorang toppah ook al hateng hij.

Tijd voor de ekte rel

Ceaser milan kan nog wa leren van mij als ik die vieze hong ga temmen hiero

Waarschuw beheerder
-1
bah, kwali

Waarschuw beheerder
+1
Kom op joh en zeg eens een keer iets liefs

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 september 2012 om 20:04:
iets liefs

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat niet die crimineel die jankte omdat hij klap van de politie kreeg omdat hij zich niet gedroeg ?

Waarschuw beheerder
donateur
du gramma boi
Waarschuw beheerder
rap n bori

Waarschuw beheerder
Zwarte jezus? Kom op zeg zijn eerste contract kreeg ie toen ie WEER vastzat, en liedjes over drank drugs geweld en ut welbekende hosselen (diefstal). Nee nou weet ik wat de normen en waarden hier in Nl ook alweer waren. Drugs hoe meer hoe beter. Drank kan je nu vroeg genoeg mee beginnen. Geweld had je ma niet alleen over straat moete lope. Hosselen wat? Waarom zou ik werken als ik met handtasjes jatte meer verdien.

Nou geweldig gewoon.

Waarschuw beheerder
Kankermoney? Nee voor zo iemand moet je respect hebbe zeker. En wat als je dat niet? Wordt je auto radio gejat ofzo?

En de zoon zal herrijzen? Ik vind dat we ut voor de zekerheid wel ff volgens ut grote boek moete doen. Bij de blanke jezus ging ut ook nog ma net goed, dus bij hem moge we helemaal geen foute make, anders blijft die grote steen voor de grot staan.

Waarschuw beheerder
mooi (y)
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2012 om 23:42:
Kankermoney? Nee voor zo iemand moet je respect hebbe zeker. En wat als je dat niet? Wordt je auto radio gejat ofzo?

En de zoon zal herrijzen? Ik vind dat we ut voor de zekerheid wel ff volgens ut grote boek moete doen. Bij de blanke jezus ging ut ook nog ma net goed, dus bij hem moge we helemaal geen foute make, anders blijft die grote steen voor de grot staan.

Ok
Ontoppa Kempi:respect:
Waarschuw beheerder
Bloedserieusssss
Waarschuw beheerder
Ewa, coke moet gepushed worden! (H)
Waarschuw beheerder
Tis ju boi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 september 2012 om 11:52:
Het waren mooie tijden, vieze hond is gestopt!

Waarschuw beheerder
Ach ja subculturen ik zet(te) me ook graag af tegen de gevestigde orde zeker met mijn muzieksmaak

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aso23 op vrijdag 28 september 2012 om 17:59:
Ewa, coke moet gepushed worden

Je bent geen twitter gangster kom niet met je kenker tweets:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 september 2012 om 18:40:
Je bent geen twitter gangster kom niet met je kenker tweets

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 september 2012 om 23:34:
Zwarte jezus?

Prima, ik wil er wel in mee gaan. Regel jij spijkers, ga ik ff paar balken halen.
Waarschuw beheerder
Lijkt wel of iedereen zijn persoonlijke groeps-rel-toppah heeft :lol:

Mss moete we hier het idee van het kampvuur en liedjes ook eens proberen ...

Liefde is ...
Vrede komt ...

:rot:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 30 september 2012 om 15:24:
Mss moete we hier het idee van het kampvuur en liedjes ook eens proberen ...

Maar gen rap AUB
Waarschuw beheerder

Neem hier maar eens voorbeeld aan _O_

Waarschuw beheerder
Jeeej! Nog meer kinderen voorplanten en er niet voor 1 zorgen woehoe, brave neger :')

Waarschuw beheerder
Wat lul je nou? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 30 september 2012 om 15:24:
Vrede komt .

ik ook ik ook
Waarschuw beheerder
Wat smurf je nou ? :D

Waarschuw beheerder
Hehe. Kom allemaal in mijn ik verveel me topic. Gaan we project x 'en. Lekker zingen met zn allen.
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Werd eens tijd, laat hem maar lekker achter de wagen lopen bij Van Gansewinkel, gezien zijn muzikale loopbaan is vuilnis wel iets waar hij affiniteit mee getoond heeft.

Uitspraak van Jaapieee op donderdag 27 september 2012 om 13:55:
Is dat niet die crimineel die jankte omdat hij klap van de politie kreeg omdat hij zich niet gedroeg ?

nee das Flexican.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 oktober 2012 om 23:30:
Hehe. Kom allemaal in mijn ik verveel me topic. Gaan we project x 'en. Lekker zingen met zn allen.

And it BURNZ BURNZ BURNZZZZZ ... the ring of fire, the ring of fire :[

Waarschuw beheerder
hehe. toch had ik eerder a girl named sue bij jou verwacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2012 om 00:59:
hehe. toch had ik eerder a girl named sue bij jou verwacht.

Het kan nog gekker :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 27 september 2012 om 13:56:
du gramma boi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2012 om 00:10:
nee das Flexican.

kempi ook maar die zal een keer een draai aan zijn oren hebben gekregen en nu ff de boel opblaast zoals die keer dat hij met de alarmpistool van zijn kleine broertje heeft staan te zwaaien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 oktober 2012 om 10:57:
empi ook maar die zal een keer een draai aan zijn oren hebben gekregen en nu ff de boel opblaast zoals die keer dat hij met de alarmpistool van zijn kleine broertje heeft staan te zwaaien

Niet haten jij!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
-1
Hip hop is toch ZOOO schijt pfff :kots:
Waarschuw beheerder

Ga lekker een end op Turken :rot:
Waarschuw beheerder
twee maanden krijgt die maar voor het mishandelen van zijn vriendin,zij werd aan
haar enkels van de trap gesleurd en met een riem werdt haar keel dichtgesnoerd.
veels te weinig dus 2 maanden wat een kutventje is dit zeg,hoop dat die het slecht
krijgt in de gevangenis,vieze vrouwenmishandelaar.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 september 2012 om 04:01:
Haha, stoute kleutertje heeft straf, hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Free Kempi