Partyflock
 
Forumonderwerp · 1135720
Nieuws waar we stil van worden. Na Mixtape 4 stopt Kempi met het maken van muziek. Hij wil een normaal leven. Een gezinnetje. Eindelijk een diploma halen. Gewoon van 9 tot 5 werken als ieder ander. Goddomme. We gunnen het Kempi van harte, maar dit valt dus wel even rauw op ons dak. GeenStijl en de Eindhovense raphosselaar gaan way back, vriend. We waren overal bij. Zijn CD-release. Zijn sollicitaties. Zijn filosofie. Zijn inkt (1, 2, 3). Zijn struggles. Zijn docu's (1, 2). Zijn stylo. Zijn zelfkennis. Zijn pijn. Zijn trubbels. Zijn vreugde. Zijn hobby's. Zijn haters. Zijn vakanties. De Koning van Woensel-West is een klassieke GeenStijl-held. We zullen nooit durven beweren dat de Zwarte Jezus groot is gemaakt door GeenStijl, want deze boy heeft vooral zichzelf opgehosseld van Woenselse straatdealer tot muzikale gigant. Maar we waren close vanaf het begin. Daar waar Kempi gebeurde, stonden wij vanaf de zijkant stil te genieten. Logisch dat hij het legendarische #chaosatkempi naar zich vernoemd kreeg van ons. En nu zet Kempi dus een stap terug. Die voelen we. Die voelen wel als classic Kempi-quotes zoals "ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland en ik heb geen kankermoney vriend" uit deze heerschende docu (1, 2, 3). Lach maar. Het leven van een hosselaar gaat niet over rozen. Je mag vinden van Kempi wat je wil, maar hij is tenminste authentiek. En geloof ons, dit is niet het einde. De Zoon zal herrijzen.

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=kempi+stopt&&cd=2&cad=rja&ved=0CCwQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.geenstijl.nl%2Fmt%2Farchieven%2F2012%2F09%2Fhet_waren_mooie_tijden_kempi_s.html&ei=CEFOUK6tL-as0QXk5oDIBA&usg=AFQjCNF417RR8R8PtYssUxCpH8-FDXxtqA
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:06:
Daarnaast hoe je het ook wendt of keert, op de lange termijn het de slavernij toch ook een positieve uitwerking gehad voor de nabestaanden van de slaven. Dan doel ik met name op de sprong vooruit die er is gemaakt in ontwikkeling. Het continent Afrika was echt een totaal andere wereld in vergelijk met de "blanke wereld". Hoewel die "blanke wereld" verre van perfect was. Qua wetenschap en technologie was de "blanke wereld" toch vele vele malen verder ontwikkeld. Hoe je het ook wilt zien, dit is wel een feit. En ook al is de slavernij op zich niet goed te praten, men profiteert er op de lange termijn wel van. Maar dat willen velen niet toegeven en blijven liever in een slachtoffer rol. Vaak vergeet men ook dat vele blanken in die tijd (en ervoor) een leven hadden dat ook niet veel beter was dan dat van een slaaf. Als je geen hoge adelijke positie had of hoog zat binnen het kerkelijk instituut
was je leven ook niet veel waard.


ik wend het even iets naar de andere kant: volgens mij zouden die negertjes beter af zijn als ze gewoon nog jagers en verzamelaars zouden zijn geweest

en wij ook

want ze winnen nu alle sporten

en we hebben last van negers die rijmen op veelal goedkope beats.
 
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 11:41:
ik wend het even iets naar de andere kant: volgens mij zouden die negertjes beter af zijn als ze gewoon nog jagers en verzamelaars zouden zijn geweest


ik denk dat dat voor veel mensen zo was geweest. niet alleen voor de negertjes. wat denk jij zwart wit zeg :P
 
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 11:41:
k wend het even iets naar de andere kant: volgens mij zouden die negertjes beter af zijn als ze gewoon nog jagers en verzamelaars zouden zijn geweest

en wij ook

want ze winnen nu alle sporten

en we hebben last van negers die rijmen op veelal goedkope beats.


Ga jij het nu nog even dunnetjes over doen? (L)
Ik heb hier gisteren ook al een heel pleidooi gehouden over het feit dat eehmm.. nou.. dat negers hadden gewoon bosjesmannen hadden moeten blijven. Marokkanen gewoon kamelenrijders en blanken gewoon nette, elitaire, verheven heersers. En dat het leven toen nog natuurlijk was :$ maar dat hebben de admings weer weggehaald :[
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:42:
ik denk dat dat voor veel mensen zo was geweest. niet alleen voor de negertjes. wat denk jij zwart wit zeg


nee joh, blanken zijn heersers over de wereld geweest, en eigenlijk alsnog, omdat ze juist in staat zijn maatschappelijk te evolueren, datis niet voor iedereen een gegeven. Het is juist niet zwart/wit, maar heel grijs wat ik zeg. Je kan er als blanke niet vanuit gaan datde wereld dezelfde kant op wilt als jij. In dat opzicht hebben de afrikaantjes wel een punt :yes:

maar ja, afrikaantjes hebben wel veel goud en diamantjes, en olie en kobalt en etc. etc. en dat willen wij wittemannen hebben, en daarvoor wilde we ze hebben omdat ze veel sterker zijn dan wij, en wij te lui waren om zelf stenen te tillen en katoen te plukken.

zo zit het, en niet anders

kempi is een homofiel.
 
de exploitatie van lowlifes, dat is het!
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van enzyme Freak op maandag 10 september 2012 om 21:42:
ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland


En dan gaatie het is een nacht van guus meeuwis zingen :')


Alles voor de moneyz jwt :lol:
 
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 11:48:
kempi is een homofiel.
 
Uitspraak van Leown op dinsdag 11 september 2012 om 12:03:
En dan gaatie het is een nacht van guus meeuwis zingen


Net als die Aldi B en Yes-R en zo met hun gedoe met volkse bekende Nederlanders. aaahh, daar kan me zooooooooo aan ergeren :d echt zo doorzichtig ook allemaal. Ik weet ook precies hoe hun op feestjes met elkaar onderling praten: 'je weet toch, die Nederlanders willen dat, dan geven we hun dat toch, je weet toggg die knaken komen wel binnen toch' en die domme, simpele, naïeve kut hollanders er maar in trappen. echt een hekel aan dat...
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 12:11:
'je weet toch, die Nederlanders willen dat, dan geven we hun dat toch, je weet toggg die knaken komen wel binnen toch' en die domme, simpele, naïeve kut hollanders er maar in trappen. echt een hekel aan dat


Tsja, zo is het wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 11:25:


Inhoudelijk reageren op jou? 8)

Nee ik ben pas 16, jouw manier van denken en redeneren stijgt ver boven mij uit

Hoewel.. als ik later groot ben wil ik net zo slim en sympathiek worden als jij

Dan kan ik ook inhoudelijke discussies voeren op partyflock :lol:

Respekt!!!
 
Gaan ze ineens met Willeke Alberti de studio in of zo.. WTF.. wat is de link tussen dat soort muziek en die straatshit van hun... denk je echt dat ze vroeger naar de cd's van willeke hebben zitten luisteren? :roflol: :lol: En zie ze dan ook slijmen hè... 'shiiittt man, als zij het nummer zo zingt, echt man, het tranen in muh ogen gewoon weet je, de gevoel dat zij erin legt, shiiitttt' ... echt, ga dooooddd! Tenenkrommende televisie. vind eigenlijk dat hun een tv-verbod moeten krijgen. Zo goedkoop en gruwelijk overduidelijk zwaar nep, niet normaal gewoon.
 
Uitspraak van groetjes van Koen op dinsdag 11 september 2012 om 12:15:
jouw manier van denken en redeneren stijgt ver boven mij uit


Dat denk ik ook ja
Uitspraak van Leown op dinsdag 11 september 2012 om 12:03:
En dan gaatie het is een nacht van guus meeuwis zingen


hij kan de t niet uitspreken

laat staan drinken.
 
Uitspraak van point blank op dinsdag 11 september 2012 om 12:21:
hij kan de t niet uitspreken


Haagse versie?
Tis ju boi Kempi. Heeft vaker gezegd dat ie nokt, maar deze man moet sowieso terug komen. Hele hollandse rap is een beetje naar de tyfus door afwezigheid van ekte.
 
Uitspraak van Leown op dinsdag 11 september 2012 om 12:03:
En dan gaatie het is een nacht van guus meeuwis zingen


En die mongolen maar klappen en juichen daar, alsof ie echt iets toevoegt, Sjeezus De wereld draait echt door ja.
 
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:40:
maar deze man moet sowieso terug komen


Liever niet eigenlijk. Had je gezegd teruggaan was ik het met je eens geweest
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 12:45:
Liever niet eigenlijk. Had je gezegd teruggaan was ik het met je eens geweest

Niemand dwingt naar hem te luisteren.
 
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:47:
Niemand dwingt naar hem te luisteren.


Maar jij dwingt hem wel terug te komen, dan moet je dat ook niet doen
Ja, tuulk. Voegt tenminste wat toe ipv al die clowns van tegenwoordig... Maar hij moet het zelf weten natuurlijk, zo ben ik ook wel weer.
 
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:54:
Ja, tuulk. Voegt tenminste wat toe ipv al die clowns van tegenwoordig... Maar hij moet het zelf weten natuurlijk, zo ben ik ook wel weer.


Zeg nou eens eerlijk wat hij dan toevoegt? Vernieuwend is het niet, sterker nog hij doet op een slecvhte manier iets wat al duizenden keren gedaan is. Hij is moeilijk te verstaan, hij doet een beetje stoer en en is echt nr. 14 in het dozijn biet al te beste wannabee Gangsters. Kom op zeg. Kijk maar eens wat rap was van Extince, Phryme, Rude boy,etc. Dat was RAP/HIPHOP. Dit soort gasten kan nog niet in de schaduw van de stront staan van wat het ooit was in NL
 
Uitspraak van enzyme Freak op maandag 10 september 2012 om 21:42:
1ik ben de heetste rapper van heel fokking Nederland /quote]



2[quote element=message id=47503557]{element is niet toegankelijk}ik heb geen kankermoney vriend


1Vaker neuken

2Omdat je niet kan rappen mongool
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:03:
Zeg nou eens eerlijk wat hij dan toevoegt? Vernieuwend is het niet, sterker nog hij doet op een slecvhte manier iets wat al duizenden keren gedaan is. Hij is moeilijk te verstaan, hij doet een beetje stoer en en is echt nr. 14 in het dozijn biet al te beste wannabee Gangsters. Kom op zeg. Kijk maar eens wat rap was van Extince, Phryme, Rude boy,etc. Dat was RAP/HIPHOP. Dit soort gasten kan nog niet in de schaduw van de stront staan van wat het ooit was in NL

Smaken verschillen sowieso, je haat hem of je vindt hem wel ok. Kempi onderscheidt zich wel degelijk met de rest, vergelijk het maar met andere gasten. Hoewel ik hem wel versta, heeft hij ook veel kut nummers gemaakt hoor, maar ook prima werk, paar klassiekers zelfs.
Oude generatie die je noemt was en is natuurlijk top, maar het niveau is er na hun echt niet op achteruit gegaan hoor. Zal dan ook maar ff namedroppen: Sticks, Rico, Jawat, Duvel, Typhoon, Winne... Qua tekst, rijm en beats waarop ze rappen is wellicht een niveautje hoger.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:03:
n Extince, Phryme, Rude boy,etc. Dat was RAP/HIPHOP.


en schoppenheer! iesh goeie nieuw talendt
 
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 13:20:
Sticks, Rico, Jawat, Duvel, Typhoon, Winne... Qua tekst, rijm en beats waarop ze rappen is wellicht een niveautje hoger.


Nou dan kan Kempi toch geen gemis zijn?
 
Rap/hiphop is leuk voor kinderen in de leeftijdscategorie 9 tot 17 jaar.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:32:
Rap/hiphop is leuk voor kinderen in de leeftijdscategorie 9 tot 17 jaar.


dan zal je wel een grote fan van Kempi zijn
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:29:
Nou dan kan Kempi toch geen gemis zijn?

Niveau hoger dan die ouwe kings, bedoelde ik. Maar goed, lb allemaal, ieder z'n mening jeweetselluf.
 
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 12:40:
ekte


Wat is ekte hip-hop dan?\Beetje stoer rappen over hoe gevaarlijk je bent? :LOL:
Pfff, die gasten nemen zichzelf way te serieus

Geef mij maar de nep-hip-hop van Jeugd van Tegenwoordig, of de dub-hop van Dope DOD
 
Ben iek zekerz viezze hont een blanke ben iek met petje scheev op hoovd een avgetrapte bmw bontkraagje aan mijn glimmerjas en draai naast hardstylo ook tupac in mijn auto
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:41:
Wat is ekte hip-hop dan?\Beetje stoer rappen over hoe gevaarlijk je bent?

Nee hoor. Namen die ik o.a. net noemde. Geen trendhoppers als jebroer, polska, en dat hele zootje dat tegenwoordig bij 101 voorbij komt. Zodra iemand 'swag' in de mond neemt, weet je dat het niet lager kan.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:43:
Ben iek zekerz viezze hont een blanke ben iek met petje scheev op hoovd een avgetrapte bmw bontkraagje aan mijn glimmerjas en draai naast hardstylo ook tupac in mijn auto

Wat jij belachelijk probeer te maken jij niet begrijp geen ene moer nerdje. Jij proberen stoer te zijn met breakbeat dnb funk ska en shitjes maar jij hardstyle feestje gegaan bent laatst, jij house voor 15 jarige luisteren jij bezem.
 
Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 14:11:
jij house voor 15 jarige luisteren jij bezem.


whollah zemmel hij
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 14:13:
whollah zemmel hij

hijs boeler die nerd jonge, zogenaamd stoer doen zukkel, valt ie door ze mand met ze kinderhouse, ga lekker jumpen met ze hardstyle tyf op
Kempii goeie jongen.
neefje van mij nog met hem samen gewerkt. ik weet kempi wilt zich op andere dingen gaan richten en leven beteren. alleen maar goed tog.. hij ook met geloof bezig.goeie gozer (Y)
 
voor een geestelijk gehandicapte aap doet ie het best goed, wees eerlijk
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 14:23:
voor een geestelijk gehandicapte aap doet ie het best goed, wees eerlijk


Haha, vond Bokito toch beter
 
Q-8 ik jouw gaan steken met je groze mond, jij net alz iek weten dat hardsyle en hiphop de shizzle zijn
 
Eigenlijk moesten ze alle rappers ophangen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 15:01:
Eigenlijk moesten ze alle rappers ophangen


als slingers ja :cheer:
#chaosatkempi was wel een leuk feestje
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:41:
Wat is ekte hip-hop dan?\Beetje stoer rappen over hoe gevaarlijk je bent?
Pfff, die gasten nemen zichzelf way te serieus


dat niet alleen, zich veel te veel vergelijken met bekende filmpjes uit Amerika. Rappen over de straatcultuur, van de straat zijn...:roflol: Dergelijke bendes en straatcultuur bestaat hier niet. Dat zogenaamde excuus is alleen maar hip voor die lui, op je 16e al gaan rappen over hoe zwaar leven je hebt (gehad). Dat hebben ze niet, is alleen maar een gebrek aan opvoeding!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 september 2012 om 13:32:
Rap/hiphop is leuk voor kinderen in de leeftijdscategorie 9 tot 17 jaar.


lol. tupac, dre, mos def, warren G & nate dogg, snoop dogg, pharaoh monch.. wat een bullshit.. die shit vond k vroeger vet, en nu nog steeds..

Uitspraak van q8-] op dinsdag 11 september 2012 om 13:46:
Zodra iemand 'swag' in de mond neemt, weet je dat het niet lager kan.


8)
:d
 



_O_
wat een lul verhalen, vooral van die vieze hond :lol: