daarnaast zou ik me kapot irriteren aan
Met dit filmpje doe je EA weinig eer aan.... daarnaast zou ik me kapot irriteren aan die lange breaks en dat irritante gezing.....
Nu naast het endymionnnnnnnnnnnnn toppa,nu ook het Evil Activities fan toppa
Nobody said it was easyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
sluiten dit soort gay-topics
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaccccccccccccccccccccccccttttttttttttttiiiiiiiiiiiiiivvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiitttttttttttttttiiiiiiiiiiiieeeeeeeesssssssssssssssssssssssssssssssssss
Evil Activities & E-Life - World Of Madness ( DefQon.1 2012 O.S.T.)
4.Evil Activities & Endymion feat. E-Life - Broken
Evil Activities & Panic feat. Mc Alee - Never Fall Asleep (Tha Playah Remix)
Free thems all
Rem, deze is speciaal voor jou ouwe dibbes:
Nobody said it was easyyyyyy!!!!
mooie herrineringen aan rem en ik allebei loessoe gegaan op de ze pokkoe op Black 2008
war is braaa
vragenlijst van ground zero van koen en rens jatten en met de eer strijken
koen wat is er loos? welke vragenlijst
blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ik word gek!!!
endymiong!
die sjappies wilde zeker veel positieve karma verzameleng
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
e
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
d
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
m
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
h
h
h
h
h
h
h
h
h
h
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
o
e
e
e
e
e
e
e
e
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
n
ben echt teleurgesteld.. heb er verder geen woorden meer voor, en hier wil ik het graag bij laten -xxxx- ntbPoekie Poes
Evil Activities & DV8 Rocks! - Guess What?
You say that I'm changing
But I'll always be the same
Complaining and hating
Guess it's your favourite game
I don't care anymore
What you think this music's for?
You ain't me and I ain't you
And guess what?
I'm sick of you too!
I'm sick of you too!
Complaining and hating
Guess it's your favourite game
I don't care anymore
You ain't me and I ain't you
And guess what?
I'm sick of you too!
[x2]
I don't care anymore
What you think this music's for? (music's for [x?])
But I'll always be the same (be the same [x?]
dat nummer gaat over ons denk ik
k kan er niet aan wennen dat kelly een mang is
about the pure talent and truly amazing musical skills
Don't you fall a sleep don't you fall a sleep now don't you ever sleep againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Don't you fall a sleep don't you fall a sleep now don't you ever sleep againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Kelly is degene die het maakt in de scene
eindelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
snap jij zelf wel wat je typt?
Ekt goeieng pokoe!
![[img width=33 height=35]http://www.sherv.net/cm/emo/funny/2/finger.gif[/img]](http://www.sherv.net/cm/emo/funny/2/finger.gif)
Echt kicke gast die Jorang
mien haal de koeien van stal huhuhuhuhu
Alles naar de klotuuuuuuuuuuuuuh!!!!!!!!
die blijft heerlijk idd. heerlijke scheursynth in die track !
MCs en DJs kunnen hier alleen maar van dromen
Alleen maar om in de buurt van dit hardcoreniveau te komen
Tranen stromen, en wijven blijven komen
Laat ze maar hangen, hoeren zijn te vervangen
Wij zijn niet meer dan zij, maar zeker ook niet minder
Gasten zoals wij, worden opgepakt voor meer dan alleen geluidshinder
hihhi gekkenhuis, stevig stukkie rijmwerk van jarneau
MCs en DJs kunnen hier alleen maar van dromen
Alleen maar om in de buurt van dit hardcoreniveau te komen
Tranen stromen, en wijven blijven komen
Laat ze maar hangen, hoeren zijn te vervangen
Wij zijn niet meer dan zij, maar zeker ook niet minder
Gasten zoals wij, worden opgepakt voor meer dan alleen geluidshinder
hihhi gekkenhuis, stevig stukkie rijmwerk van jarneau
haha en toch zonder die tekst is het een erg sterke track
dat dan weer niet
daar ga je natuurlijk weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaaal kapot op !
Als ekte diehard vooraan met enzyme vlag. Helemaal los!!!!
Hartjengs zijn voor de ekten braaaaaa
to the boooooong !
one for the treble and two for the bass
beetje ook niet EA was onderdeel he
a new today
Ik heb dat nummer nog nooit gehoord op een feest
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah jjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah jjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh
Uitspraak van actief op zondag 28 oktober 2012 om 20:37:jjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah jjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh
Uitspraak van actief op zondag 28 oktober 2012 om 20:37:jjjjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaah jjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh
Nouw teekk mie bek toe da starz
Hier heb ik ook nog aan mee gedaan
kelly heeft het ook zwaar