2 volgers · 12714x bekeken
(permanent verbannen)
donateur
Ik wil allereerst iedereen bedanken die mij tijdens m’n ban heeft gesteund,ik weet dat het voor jullie ook een enorme opoffering is geweest.
Ten 2de wil ik mededelen dat jullie in mijn gedachten zijn,al deze moeite is niet voor niets geweest!
Ten 3de plaats ik dit nummer voor onze vrijlating en meningsuiting voor de beste dj’s in de scene. E.A,Endymionnnnnnnnnnnnnnnn,Neophyte,RTC & DJ Headhunterz,hun maken de scene! Ekte Ekte grondleggers!
Ten 4de Yvon jij bent het langst gestraft dus voor jou,hou vol jwt
Ten 5de PF
Wat een belachelijke zet om binnen no-time zoveel bans uit te delen,jullie admings kunnen beter fietsen gaan stelen!
Muchos Respectos
Remco
No moreeeeeeeeeeeeeeee
Ten 2de wil ik mededelen dat jullie in mijn gedachten zijn,al deze moeite is niet voor niets geweest!
Ten 3de plaats ik dit nummer voor onze vrijlating en meningsuiting voor de beste dj’s in de scene. E.A,Endymionnnnnnnnnnnnnnnn,Neophyte,RTC & DJ Headhunterz,hun maken de scene! Ekte Ekte grondleggers!
Ten 5de PF
Muchos Respectos
Remco
No moreeeeeeeeeeeeeeee
Mijn dagen van mn ban waren lang, donker, duister en deprimerend. Noem het maar gewoon pikzwart.. Maar dankzij de muziek van een aantal dj's kon ik de kracht vinden om door te gaan en vol te houden. Dus ik wil graag endymion, neophyte, rtc, HHZ en ea bedanken dat zij zulke inspirerende muziek maken..
En vandaag begint voor mij a new today....
(permanent verbannen)
donateur
Mijn dagen van mn ban waren lang, donker, duister en deprimerend. Noem het maar gewoon pikzwart.. Maar dankzij de muziek van een aantal dj's kon ik de kracht vinden om door te gaan en vol te houden. Dus ik wil graag endymion, neophyte, rtc, HHZ en ea bedanken dat zij zulke inspirerende muziek maken..
(permanent verbannen)
(verbannen)donateurIk wil allereerst iedereen bedanken die mij tijdens m’n ban heeft gesteund,ik weet dat het voor jullie ook een enorme opoffering is geweest.
Ten 5de PF Wat een belachelijke zet om binnen no-time zoveel bans uit te delen,jullie admings kunnen beter fietsen gaan stelen!
Muchos Respectos
Remco
No moreeeeeeeeeeeeeeee
Kom weer goed ouwe
wij zullen jou eer hoog houden
(permanent verbannen)
handjengs in de lucht voor eeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnndddddyyyyyyyyyyyymmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!1!
deze muziek raakt me in mijn ziel
(permanent verbannen)