Wat is een Nederlander eigenlijk? Ben allochtoon, is voor genoeg mensen al reden om me geen echte Nederlander te vinden. Maar als ik een oranje hoed op zet is het zeker allemaal goed.
als jij niet bent opgegroeid zo dan weet je niet waarover je praatdreamteam
ik ben grotendeels opgegroeid in duitsland dus wat lul je ???ik weet nu wel dat je hekel hebt aan duitsland dus val aub niet weer in herhaling want daar maak jij jezelf echt niet populair mee
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2012 om 21:33:
Snap echt niet dat je als Nederlander sympathie voor de Duitsers kunt hebben. Beetje op de aartsrivaal lopen geilen.
Aartsrivaal? 1x een belangrijk potje verloren, 1x een belangrijke gewonnen....Dat is het. Politiek en economisch ook al bijna 70 jaar onze beste vriend. De mensen ook bijna hetzelfde. 100x grotere hekel aan die calimero`s uit Belgie
Maar wij ons wel zonder slag of stoot overgeven, half NL lid worden van de NSB, massaal witte voetjes halen bij de SS en ook massaal met de Duitsers mee vechten aan het front....Zo erg vond de gemiddelde Nederlander het destijds dus ook weer niet
(permanent verbannen)
donateur
daarom staan we elk jaar weer stil tijdens dodenherdenking
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 mei 2012 om 11:11:
Duitsers hebben echt wel goeie bedoelingen ...als ik jullie mag geloven moet iedereen linkse bedoelingen hebben anders kunnen ze dood vallen ..best triest
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 mei 2012 om 16:13:
Aartsrivaal? 1x een belangrijk potje verloren, 1x een belangrijke gewonnen....Dat is het. Politiek en economisch ook al bijna 70 jaar onze beste vriend. De mensen ook bijna hetzelfde. 100x grotere hekel aan die calimero`s uit Belgie
Aartsrivaal op internationaal voetbalgebied ja. Die moffen zeggen zelf dat potjes tegen Nederland voor hun zeer beladen zijn. Uitspraken van Mattheus dat Nederland nooit iets zal winnen e.d.
Ik weet ook wel dat onze economie voor een zeer groot deel afhankelijk is van Duitsland. Kan mij dat nou schelen, op voetbalgebied mag ik ze gewoon niet.
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 mei 2012 om 16:43:
Aartsrivaal op internationaal voetbalgebied ja. Die moffen zeggen zelf dat potjes tegen Nederland voor hun zeer beladen zijn. Uitspraken van Mattheus dat Nederland nooit iets zal winnen e.d.
Ik weet ook wel dat onze economie voor een zeer groot deel afhankelijk is van Duitsland. Kan mij dat nou schelen, op voetbalgebied mag ik ze gewoon niet.
Maar wij ons wel zonder slag of stoot overgeven, half NL lid worden van de NSB, massaal witte voetjes halen bij de SS en ook massaal met de Duitsers mee vechten aan het front....Zo erg vond de gemiddelde Nederlander het destijds dus ook weer niet
Ons leger had ook echt kans tegen het Duitse leger. Man, die oorlog heeft meer dan 5 jaar geduurd voor het superieure Duitse leger door de geallieerden verslagen werd. Kwamen wij aan met 2 tanks en 16 soldaten te paard. Er hebben relatief idd veel Nederlanders voor de Duitsers gevochten, dat valt niet te ontkennen, maar dat de gemiddelde Nederlander het niet erg vond is echt onzin. De gemiddelde Nederlander had waarschijnlijk juist een pleurishekel aan de Duitsers en de bezetting.
Maar laat dit topic aub geen Blaubeer-topic worden. Dat jij op het Duitse voetbal geilt is prima. Al met al zie ik die gasten het liefst roemloos ten onder gaan.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 19 mei 2012 om 16:43:
Nadat Hitler aan de macht gekomen was ging hij over tot de uitvoering van zijn plannen, waaronder de aanleg van een groot Duits wegennet, waarvoor werd teruggegrepen op het HaFraBa-plan uit de Weimarrepubliek. Dat hij er in één klap honderdduizenden Duitsers weer werk mee bezorgde, waardoor zijn populariteit bij de Duitse arbeiders zou zijn toegenomen, is een propagandamythe; meer dan enkele tienduizenden banen werden er niet mee geschapen. In 1935 opende Hitler de autobahn tussen Frankfurt en Darmstadt. Dit betrof onder meer de Linksrheinische en de Rechtsrheinische autobahn.[22] Een jaar eerder (in 1934) had hij Ferdinand Porsche de opdracht gegeven om een Kraft durch Freude-wagen te ontwerpen, een wagen voor het volk (de Volkswagen).
(permanent verbannen)
donateur
het zal allemaal wel,ik mot ze niet,toen niet,nu niet,nooit niet en ook dat gaat gewoon weer op generatie na generatie
Nadat Hitler aan de macht gekomen was ging hij over tot de uitvoering van zijn plannen, waaronder de aanleg van een groot Duits wegennet, waarvoor werd teruggegrepen op het HaFraBa-plan uit de Weimarrepubliek. Dat hij er in één klap honderdduizenden Duitsers weer werk mee bezorgde, waardoor zijn populariteit bij de Duitse arbeiders zou zijn toegenomen, is een propagandamythe; meer dan enkele tienduizenden banen werden er niet mee geschapen. In 1935 opende Hitler de autobahn tussen Frankfurt en Darmstadt. Dit betrof onder meer de Linksrheinische en de Rechtsrheinische autobahn.[22] Een jaar eerder (in 1934) had hij Ferdinand Porsche de opdracht gegeven om een Kraft durch Freude-wagen te ontwerpen, een wagen voor het volk (de Volkswagen).
Ja en waar staat er dat zonder Hitler er geen snelwegen waren dan? Die waren al bedacht voordat meneer aan de macht "kwam" zoals daar mooi stond.
duitsers waren ook niet echt denderend tegen portugal
meeste topploegen spelen matig in het eerste duel op een belangrijk toernooi...doorgaan dat is waar het om gaat in de knock out fase moet je pas je klasse laten zien
...doorgaan dat is waar het om gaat in de knock out fase moet je pas je klasse laten zien
wat is dat nou weer voor een onzin, je moet vanaf minuut 1 je klasse laten zien en doorstomen, over alle ploegen heen walsen dat is het prottocol, niet lafjes begionnen en halvergwege de halve finale souplesse laten zien, kom op man
Zelfs bij verlies tegen Duitsland liggen we niet per definitie uit de poul.
2 wedstrijden,0 punten duitsland 6,gelijkspel bij denemarken-portugal en je kan naar huis....
dat scenario zou ekt rampzalig zijn,dus maar 1 oplossing,winst morgen!
Om heel eerlijk te zijn ben ik wel weer klaar met Oranje. Waar Oranje in Afrika 2010 eensgezindheid uitstraalde zonder gezeik, wordt er nu weer ouderwets gek*nkerd door jan en alleman en voelt iedereen zich weer veels te goed.
Denk dat we na Polska - Rus niet meer zo hard moeten roepen dat NL - DL zo`n haatpartij is....Morgen nl publiek hooguit 'wat zijn die moffen stil' zingen en dan naar je Duitse buurman wijzen en hem vervolgens knuffelen
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van OBL op dinsdag 12 juni 2012 om 22:14:
Ik vind het juist geweldig dat we ondanks de extreme rivaliteit gewoon zien dat het allemaal een spel is wat niks meer is als winnen of verliezen, en dat we daarbij niet uit het hoog verliezen dat we allemaal gewoon mensen zijn. En ten tweede vind ik het best wel raar dat het ik het anno 2012 geweldig vind terwijl dit gewoon de normale gang van zaken hoort te zijn.
Ik vind het juist geweldig dat we ondanks de extreme rivaliteit gewoon zien dat het allemaal een spel is wat niks meer is als winnen of verliezen, en dat we daarbij niet uit het hoog verliezen dat we allemaal gewoon mensen zijn. En ten tweede vind ik het best wel raar dat het ik het anno 2012 geweldig vind terwijl dit gewoon de normale gang van zaken hoort te zijn.
Echt suf ben jij zeg
donateur
Als jij dan ook de zoon van de heilige maagd Maria bent wel ja.
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 22:32:
Dan maar suf jongen, ik ben gelukkig niet zo'n stoere anonieme provocerende voetbal-held als jou.
nou je vind je zelf heel wat he,frieslan bobbe
donateur
Nee dat valt gelukkig mee.
En mag ik je erop wijzen dat als je zo grappig denkt te zijn Fries te kunnen schrijven, je dan je huiswerk beter moet gaan doen aangezien je spelling voor geen kant klopt?
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2012 om 22:38:
En mag ik je erop wijzen dat als je zo grappig denkt te zijn Fries te kunnen schrijven, je dan je huiswerk beter moet gaan doen aangezien je spelling voor geen kant klopt?
Hoewel zij zo racistisch zijn/waren drijft hun hele elftal nu op mensen van niet Duitse komaf.
Whehe ja meer dan NED tegenwoordig! Terwijl daar veel minder auslander wonen, alleen veel Turk.
Gaan ze vanalles naturaliseren. Wel bizar eigenlijk, zoveel moffen maar weinig echt goede voetballers.
Volgens mij sla jij nog niet een deuk in een pakje boter en ben je stiekem een 10-jarig jochie met een veels te grote bek
tonny is baas geev
donateur
Had eigenlijk ook niets anders verwacht van een voetbal gerelateerd topic als deze dat er weer veel van die zwaar onderontwikkelde mensen met het iq van een amoebe zouden reageren.
Nee als Nederland voetbalt vind ik het best wel oke. Alleen jammer dat er dan weer van die paupers zijn die het al jaren nodig vinden om Partyflock te verkrachten met dat alfa-mannetjes gedrag.
en het wordt nooit wat... geef nou eens toe dat nederland geen voetballand is! Je kunt de nederlandse competitie niet vergelijken met de engelse of de duitse competitie!! dat zijn voetballanden!!! de nederlandse spitsen zijn ook poep!!!
frank rijkkaard erin!! hij weet hoe je die moffen aan moet pakken.... FORZA HOLLAND!!!!
WIJ HOUDEN VAN ORANJE OM ZIJN DADEN EN ZIJN DOEN HOLLAND!!! HOLLAND!!!
Hoe eigenwijs kan je zijn als er minstens 15miljoen mensen van Marwijk advies en raad geven over een opstelling van het Nederlands 11tal maar toch je eigen ding gaat doen.Resultaat 2 verdiende overwinningen voor de tegenpartij.
Hoe verwaand kun je zijn om met een riant salaris te gaan voetballen ver beneden je prestatievermogen.
van Marwijk geeft aan dat er enkele spelers niet in vorm zijn, dan vraag ik mij af waarom hij de spelers dan wel opstelt.
Dit huidige Ned.11tal is qua spel,inzet en mentaliteit niet EK-waardig.
Beter spelen ze niet tegen Portugal want dan wordt de blamage en vernedering voor Oranje alleen maar groter als ze ook deze wedstrijd verliezen en daar ben ik wel bang voor dat dit ook gaat gebeuren.Het is trouwens al 20 jr. geleden dat Nederland van Portugal kon winnen.
En laten we eerlijk zijn is het terecht en verdiend als Oranje doorgaat naar de volgende ronde als ze op deze wijze blijven spelen.Ik zeg nee.
Haat en nijd tegen de Duitsers neemt nu weer toe, maar dit heeft Oranje aan zichzelf te danken en niet aan Duitsland.Die weten tenminste hoe je een eerste de beste kans moet verzilveren in een goal.
Nee dit Nederlands 11tal heeft mij en vele duizenden supporters zwaar teleurgesteld.
De geluksvogeltjes zijn uit woede weggevlogen en niet meer verkrijgbaar,slim bezig C1000
Maar krijg ik nu mijn €15 ook terug als ik een geluksvogel terugbreng, goeie actie C1000
Hoe eigenwijs kan je zijn als er minstens 15miljoen mensen van Marwijk advies en raad geven over een opstelling van het Nederlands 11tal maar toch je eigen ding gaat doen.Resultaat 2 verdiende overwinningen voor de tegenpartij.
Hoe verwaand kun je zijn om met een riant salaris te gaan voetballen ver beneden je prestatievermogen.
van Marwijk geeft aan dat er enkele spelers niet in vorm zijn, dan vraag ik mij af waarom hij de spelers dan wel opstelt.
Dit huidige Ned.11tal is qua spel,inzet en mentaliteit niet EK-waardig.
Beter spelen ze niet tegen Portugal want dan wordt de blamage en vernedering voor Oranje alleen maar groter als ze ook deze wedstrijd verliezen en daar ben ik wel bang voor dat dit ook gaat gebeuren.Het is trouwens al 20 jr. geleden dat Nederland van Portugal kon winnen.
En laten we eerlijk zijn is het terecht en verdiend als Oranje doorgaat naar de volgende ronde als ze op deze wijze blijven spelen.Ik zeg nee.
Haat en nijd tegen de Duitsers neemt nu weer toe, maar dit heeft Oranje aan zichzelf te danken en niet aan Duitsland.Die weten tenminste hoe je een eerste de beste kans moet verzilveren in een goal.
Nee dit Nederlands 11tal heeft mij en vele duizenden supporters zwaar teleurgesteld.
De geluksvogeltjes zijn uit woede weggevlogen en niet meer verkrijgbaar,slim bezig C1000
Maar krijg ik nu mijn €15 ook terug als ik een geluksvogel terugbreng, goeie actie C1000
laatste aanpassing 14 juni 2012 08:32
we winnen gewoon met 3-0 van die portugezen, en dan in de finale nog een keer tegen die moffen in de finale en dan gaan ze eraan na dat doelpunt van van persie werd duitsland f heel bang dus dat kan dan ook 90 minuten
oewang ma PANG PANG conjo di mama chucky mai !!!
Ik ben een ras molluker! dus kom me niet zeggen dat bovenstaand geen molluks is... mio ma pang pang ! oewang!!