Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 14:23:Ik ben single omdat ik
...alleen maar golddiggers aantrek en ik liever die miljoenen euro's zelf opmaak
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2012 om 11:48:Als je intresse hebt mag je me pingen
ik eerst!
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 16:44:Dus als je geen relatie hebt, ben je eenzaam?
Ja of lelijk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 maart 2012 om 11:48:Als je intresse hebt mag je me pingen
Stuur me je ping zodra je van je nokia 3310 af bent dan
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 28 maart 2012 om 20:48:Ja of lelijk
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2012 om 00:03:Niet zo demoniseren he
Cordon sanitaire alles
Uitspraak van Hakkuhbijler op donderdag 29 maart 2012 om 00:03:mag het mag het mag het?
Jij wilde Rossi z'n ping toch
Uitspraak van actief op maandag 26 maart 2012 om 18:57:Wat ik vaak hoor 'je bent en leuke jongen, maar wil je geen pijn doen' of 'je bent hele goeie vriend van me en dat wil ik verpesten'
Nog geen geschikte tegen gekomen, daar ik m'n leven voor aan wil passen
Aanpassen?????
Ik pas me niet aan, hij vind me leuk zoals ik ben, en anders toch lekker niet
Ik ben zoals ik ben
* miss is dat ook wel de reden dak vrijgezel ben
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 april 2012 om 23:12:Ik pas me niet aan, hij vind me leuk zoals ik ben, en anders toch lekker niet
Ik ben zoals ik ben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2012 om 13:18:Ik heb een relatie, omdat hij er in is geluisd
Uitspraak van actief op maandag 26 maart 2012 om 18:57:Wat ik vaak hoor 'je bent en leuke jongen, maar wil je geen pijn doen' of 'je bent hele goeie vriend van me en dat wil ik verpesten'
Je kent het mss wel: je wordt gezien als steun en toeverlaat, praten over persoonlijke kwestie zoals relaties, gevoelen en dat soort dingen. Het lelijke ervan is het feit dat je daardoor, naar jaren, de 'ware' persoon ziet en leert kennen waardoor je/ik toch wel snel gevoelen voor die persoon krijgt. Je ziet op een gegeven moment de motieven en de constant terugkomende patronen waar de persoon door gedreven wordt.. en daar die je dan weer als en 'stabiele' factor. Ze laten je heel dichtbij komen, als het nodig is - en houden je geheel op afstand onder gezelschap van derden.
Anyhoe, dat soort vriendschappen naar jaren en jaren verbroken..
Mijn hele leven al single.Hoe het komt? vooralsnog niet echt een idee..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2012 om 13:18:Ik heb een relatie, omdat hij er in is geluisd
Goed bezig haha !
zegt toch wel iets over jullie relatie vind ik
Meer over hem, hij is heel erg onzeker en heeft verlatingsangst. Als ik alleen al met een andere man in gesprek was dan dacht ie al dat ik er iets mee had. En toen is er iemand gaan stoken en hij geloofde dat
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2012 om 20:20:Dus datNiks waard zo'n man.
Is aan de ene kant wel weer zo, moest hem constant ervan overtuigen dat ik van hem hield en hem echt nooit zou belazeren, hij had elke dag angst dat ik hem zou verlaten voor een ander. Maar los daarvan hebben we ook weer hele mooie dingen samen meegemaakt en waren we toch wel heel gelukkig. En dan doet het wel pijn als het opeens voorbij is.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2012 om 20:20:Niks waard zo'n man
water naar de zee brengen, ellende komt telkens weer terug
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 april 2012 om 20:20:we waren meer vrienden dan geliefden.
dan is het beter
moest hem constant ervan overtuigen dat ik van hem hield
houd je niet vol
hij had elke dag angst dat ik hem zou verlaten voor een ander
zijn probleem, mag niet het jouwe worden
e dingen samen meegemaakt en waren we toch wel heel gelukkig
ja dat had ik ook met mijn ex maar ben toch blij dat ik van hem af ben
En dan doet het wel pijn als het opeens voorbij is
dat slijt meiske