Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2012 om 20:57:Ik ben single omdat ik nu gewoon geen tijd heb voor een relatie..
Maar wel tijd hebben voor op PF te zitten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2012 om 20:57:Ik ben single omdat ik nu gewoon geen tijd heb voor een relatie..
Voor een relatie heb je altijd tijd
Ik ben single omdat ik een schijthekel heb aan familiedagen, verjaardagen, jubileums, begravenissen en jaloezie.. AMEN! 
ik ben single omdat ik gelukkiger ben als single ^^
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2012 om 00:40:Ligt dus vooral aan mij eigenlijk.
herkenbaar..
ballast heb....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2012 om 14:52:Omdat ik gedumpt ben.
moet je maar niet zeiken ...
Uitspraak van Saggyballz op woensdag 9 mei 2012 om 23:32:geeninteresse-
Je weet dat het alleen om de sex draait en meer niet
Single zijn is heerlijk , lekker geen last . kan ik alleen van de lusten genieten!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van PartyChemgirl op vrijdag 11 mei 2012 om 09:51:kan ik alleen van de lusten genieten!!!
Oh vertel?
Uitspraak van Rrrrrienus op vrijdag 11 mei 2012 om 10:21:Oh vertel? wanneer?
Psssssssssstttttttt niet intrappen hoor
Als 't goed is, is je partner ook je maatje...
Heb het beklemmend meegemaakt en bij gebrek aan ervaring er te lang in blijven hangen.
Ondertussen wel ervaren en moet zeggen dat ik alleen maar lusten heb, op een hypotheek na
Je baalt af en toe misschien van enkele verplichtingen, maar als single is je eigen familie ook niet verdwenen en valt er 9vd10x niks te neuken!
Heb het beklemmend meegemaakt en bij gebrek aan ervaring er te lang in blijven hangen.
Ondertussen wel ervaren en moet zeggen dat ik alleen maar lusten heb, op een hypotheek na
Je baalt af en toe misschien van enkele verplichtingen, maar als single is je eigen familie ook niet verdwenen en valt er 9vd10x niks te neuken!
omdat ik lelijk ben en ook nog eens geen geld
Uitspraak van lelijkzondergeld op donderdag 17 mei 2012 om 09:05:omdat ik lelijk ben en ook nog eens geen geld
Uitspraak van White raider op zaterdag 28 april 2012 om 20:37:ik ben single omdat ik gelukkiger ben als single ^^
omdat ik me leventje wel best zo vind
Nieuwe puppy gekocht, heb tijd nodig om op te voeden...trainen, vissen, feesten en uitgaan kost ook nodige vrije tijd. Tenzij ze mee wil doen, ga ik niks opgeven

Nieuwe puppy gekocht, heb tijd nodig om op te voeden...trainen, vissen, feesten en uitgaan kost ook nodige vrije tijd. Tenzij ze mee wil doen, ga ik niks opgeven
nahja, minderen wil ik wel als die persoon het ook waard is en nie gaat eisen dat het afgelopen is als je wat hebt
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op zondag 20 mei 2012 om 16:58:single omdat ik nog niet de juiste vrouw ben tegen gekomen.
Alleen zeurende!
dat ligt aan jou niet aan haar Jef
Uitspraak van Technomania op zondag 20 mei 2012 om 12:54:Wil gewoon me eigen dingetjes doen en totaal geen rekening houden me je liefje!
In een relatie moet je ook je eigen dingetjes kunnen doen, maar geen rekening met een ander willen houden, zo denk ik er ook over