Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Technoasis op maandag 5 mei 2014 om 22:12:
Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt.

Kerel ik wil je niet afzeiken maar etizolam is een designer benzo en volgens mij is het best wel common sense om benzo's nooit langer dan 2 weken te gebruiken (en 2 weken enkel als daar echt een situatie voor is). Dat je ze overal kan kopen maakt het niet veiliger om ze onbeperkt te nemen, elke -pam (dia/oxa/temaze) wordt niet langer dan 2 weken voorgeschreven vanwege verslavingspotentieel en als je verslaafd bent (bij de meeste benzo's na 4 weken al) is het idd een hel om vanaf te kicken.

Om een lang verhaal kort te houden: alle pammetjes en ook de designer pammetjes zeer terughoudend mee omgaan en innemen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 6 mei 2014 om 12:56:
Ik wil met defqon op zaterdag speed doen maar wel graag die nacht gewoon slapen zodat ik zondag ook fris en fruitig ben, is etilozam hier dan een goede oplossing voor? Ook m.b.t eventuele kater (van etilozam dan, kater van speed heb ik eigenlijk nooit last van dagen erna)? En hoeveel zou ik dan moeten nemen?

Jeeeeep, afhankelijk van hoeveel speed je hebt genomen zou 2mg etizolam wel genoeg moeten zijn om een uurtje later zonder problemen in slaap te vallen. Het komt krachtiger op als je op de nacht ook hebt gedronken. Van etizolam krijg je van lage dosissen geen kater, in tegendeel meestal voel je je zelf beter als gewoon! Het kan zijn dat je de effecten nog een beetje kan voelen de eerste twee uurtjes van de dag maar deze zijn erg mild hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van owyes op zondag 4 mei 2014 om 19:49:
Yep, same question. PM me even als je me op weg wilt helpen, via google kom ik te vage dingen tegen...

Zelfde vraag hier :P
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 6 mei 2014 om 13:44:
Om een lang verhaal kort te houden: alle pammetjes en ook de designer pammetjes zeer terughoudend mee omgaan en innemen

Ik zie het alleen maar als goede bedoeling, kerel. Dus bedankt voor je reactie. Ik slaap inmiddels weer prima, maar het verslavingspotentieel is zeer groot. Ik was er een beetje van geschrokken, omdat ik niet zo verslavingsgevoelig ben. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat wanneer je niet kunt slapen snel weer grijpt naar benzo's, want je moet nu eenmaal fit zijn om te kunnen functioneren in de maatschappij. Ik heb verhalen gelezen van mensen die echt op achterlijke dosissen zaten en waarbij het jaren geduurd heeft voor ze er van af waren. Zelfs mensen die spraken over een ergere afkick dan hero. Maarja, ik kan daar niet over oordelen. Hero ga ik nooit aan beginnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op maandag 5 mei 2014 om 22:47:
Zo klinkt het wel, ja. Anderzijds is het in mijn ogen wel te begrijpen. Door het te gebruiken voelde je je immers een stuk beter, dan is er vaak ook een keerzijde.

Dat is het he. Etizolam is een niet lang werkend middel. 6 tot 8 uur, dus de volgende dag ben je fit, uitgeslapen en ik presteerde beter dan normaal. Maar ja, je hersenen moeten daarna weer "leren" dat het tijd is om te slapen en rusten, maar je komt niet in slaap. Nacht na nacht. Een ander ding is dat je er niet echt koek van wordt. Je kunt op Etizolam gewoon functioneren en er "normaal" bij lopen (sommige mensen gaan neer van 2mg, maar je snapt het). Daarom is het zo verslavend. Je voelt je niet "schuldig", omdat het niet voelt als een drug. Begrijp je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 5 mei 2014 om 22:30:
echt wel een mini-verslaving dus! kon je het niet opvangen met melatonine oid die week dat je niet kon slapen?

Ja zeker een mini-verslaving. Zoals gezegd: Ik schrok daar best van. Melatonine had ik kunnen proberen. Ik heb Puritans uit de VS liggen van 10mg (niet te krijgen in Nederland). Niet aan gedacht. Cold turkey betekende dus een dag of 7/8 niet slapen, wat echt inhakte op mijn functioneren overdag. Het grappige was dat ik steeds later in die week echt "voelde" dat ik weer leerde om te moeten slapen. Ik weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden. Het voeld ook als een soort verlossing toen ik weer een hele nacht geslapen had.
Waarschuw beheerder
Oproep aan de mods:

Wellicht verstandig om alle vragen naar vendors te verbieden? Het lijkt mij dat deze openbaarheid de hele boel nooit ten goede kan komen... Laat ze maar pb's sturen als ze er echt niet uit komen (wat op zichzelf al een prestatie van formaat is).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 6 mei 2014 om 18:42:
Begrijp je?

Ik begrijp je verhaal absoluut. Maar heb zelf - zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt - het chille gevoel nog niet ervaren, dus over het effect kan ik nog niet echt oordelen.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van St3v3 op dinsdag 6 mei 2014 om 12:43:
@Technoasis: Heb gelezen dat er vroeger problemen waren met de flubromazepam pilletjes. Blijkbaar was de coating niet echt verteerbaar en kregen mensen geen effect. Door ze even door te kauwen was dit probleem op te lossen. Heb geen idee of dit nog altijd het geval is...

Dat waren die tabs van CW. De kwaliteit was vroeger bagger. De coating had er niets meer te maken. Je maag met maagzuur is zo'n "ruige" omgeving. Daarin lost alles snel op. Ik heb destijds conact gehad met CW over de kwaliteit en verwezen naar een forum waar mensen steen en been klaagden over hun pyrazolam (ook gecoat). Ik heb toen als wiedergutmachung die BK-2C-B gehad (die overigens wel werkte, maar man man, wat ben ik er weer achter gekomen dat tripmiddelen niet mijn ding zijn :lol:).

Uitspraak van St3v3 op dinsdag 6 mei 2014 om 12:43:
Etizolam is inderdaad vervaarlijk spul! Heb je tijdens de afkick geen last gehad van angstige gevoelens en prikkelbaarheid? Ik kreeg soms bijna een woedeaanval omdat ik mijn vork liet vallen of iets anders even belachelijk :P. Flubromazepam zal waarschijnlijk niet veel beter zijn, pas er mee op!

Nee geen woede aanvallen. Wel een beetje prikkelbaarheid, maar vooral vermoeid en uitgeput. Aangezien ik een vak uitvoer waarbij berekeningen en "bij voorkeur" 0 foutmarge van belang zijn, was ik toch echt geschrokken. Ik doe nu alleen nog maar af en toe Etizolam of andere benzo-derivaten in een weekend of na het gebruik van uppers. Dus komt goed.

Uitspraak van MaikelvB op dinsdag 6 mei 2014 om 12:56:
Ik wil met defqon op zaterdag speed doen maar wel graag die nacht gewoon slapen zodat ik zondag ook fris en fruitig ben, is etilozam hier dan een goede oplossing voor? Ook m.b.t eventuele kater (van etilozam dan, kater van speed heb ik eigenlijk nooit last van dagen erna)? En hoeveel zou ik dan moeten nemen?

Na mijn antwoorden en gedeelde ervaring is het raar dat ik dit antwoord ga geven, maar Etizolam zal je zeker helpen om in slaap te komen. Nou weet ik niet of je zondag dan ook echt fit bent. Ik vind speed echt een heerlijk middel, maar het is natuurlijk wel vrij agressief en plafonddienst is normaal vrij zeker gegarandeerd. Etizolam maakt je ontspannen en lekker slaperig. 2mg is dan denk ik perfect.

Bij recreatief gebruik (even zonder speed bedoel ik dan) maakt vanaf 2mg je lekker lomp: Naar de keuken lopen en vergeten dat ik eigenlijk drinken wilde halen, tegen de hoek van de deur lopen, T-shirt uit de kast pakken en dan tot 2x toe de rest van je shirts uit de kast laten flikkeren. Dat soort dingen. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Digitalism op dinsdag 6 mei 2014 om 18:50:
Ik begrijp je verhaal absoluut. Maar heb zelf - zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt - het chille gevoel nog niet ervaren, dus over het effect kan ik nog niet echt oordelen.

Dan kan ik jou deze tip geven:

1. Etizest kopen of etilaam. Beter dan de generics. Ik heb nu wel generics (van CM) en dat zijn by far de beste, maar niks gaat boven etizest
2. Dosis verhogen naar 2mg of zelf uiteindelijk 4.

Maar met etizest is 2mg echt meer dan genoeg. Ik stuur je wel even een PM waar ik die etizests vandaan heb.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 6 mei 2014 om 18:53:
Dat waren die tabs van CW. De kwaliteit was vroeger bagger.

Nogal. Heb toen 500 stuk besteld voor 80 pond geloof ik. Had je echt niks aan..

Zijn ze nu beter?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van - Den= op dinsdag 6 mei 2014 om 19:51:
Nogal. Heb toen 500 stuk besteld voor 80 pond geloof ik. Had je echt niks aan..

Zijn ze nu beter?

Ik bedoeld trouwens diclazepam ipv pyrazolam

Je kennelijk. Op http://www.ukchemicalresearch.org staat nu dat ze beter zijn. Kostte ook geen drol toen, maar dat is natuurlijk met een reden. Bij Vendor discussion zie je op de laatste pagina's dat ze eerste slecht waren en nu weer goed. Ze zijn ook wit. Volgens mij had ik groene.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
De nieuwe batch mxe van CM is ook maar meh. Zware bodyload, snel dronken gevoel/wazig zicht, terwijl het mentaal wazige/euforische een stuk minder is. Fijn lijntje ook tussen fijne bodyload en misselijk/druk op borstkas. Krijg eind deze week ook wat van RS, dan vergelijk ik ze wel. Jammer weer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 6 mei 2014 om 20:09:
diclazepam

klopt :yes:

Uitspraak van Technoasis op dinsdag 6 mei 2014 om 20:09:
Je kennelijk. Op http://www.ukchemicalresearch.org staat nu dat ze beter zijn. Kostte ook geen drol toen, maar dat is natuurlijk met een reden. Bij Vendor discussion zie je op de laatste pagina's dat ze eerste slecht waren en nu weer goed. Ze zijn ook wit. Volgens mij had ik groene.

ok dan. heb net 100 eti besteld, dus ik zit sowieso nog wel ff goed :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
2 of zelfs 4 gram deden erg weinig.. ofwel had ik een povere batch van eti's, ofwel werkt het gewoonweg niet goed op mij
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Technoasis op dinsdag 6 mei 2014 om 18:37:
Ik slaap inmiddels weer prima, maar het verslavingspotentieel is zeer groot.

Benzo/slaapmiddelen verslaving is ook een enorm groot verborgen probleem in de maatschappij! Al dat commentaar op drugsgebruikers terwijl de meeste verslaafden allemaal ouwelui zijn die aan de benzo's e.d. zitten.

"Meer dan een miljoen Nederlanders tussen de 15 en 64 jaar gebruiken slaap- en kalmeringsmiddelen. Een kwart van alle benzodiazepinegebruikers blijkt ouder dan 65 jaar. „Daarmee is deze leeftijdsgroep oververtegenwoordigd. Ongeveer een derde is chronisch gebruiker, waarbij de kans op verslaving toeneemt. Circa 22.000 mensen van 18 jaar en ouder zijn afhankelijk van slaap- of kalmeringsmiddelen. Ruim 35.000 mensen vallen in de categorie die de middelen misbruikt. Ze gebruiken vaak te veel slaap- of kalmeringsmiddelen. We zien dat als het voorstadium van afhankelijkheid”, licht een woordvoerster toe."
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21031116/__Verslaafd_aan_slaapmiddelen__.html

Maar goed, van geleerd, volgende keer niet zo ver laten komen enz enz ;)

Waarschuw beheerder
+1-1
zondag bij SA besteld, vandaag binnen! toppie dus!
Alleen bestelling klopt niet helemaal, krijg het dubbele aan 5APB (2gr ipv 1) en maar de helft van etizolam (5st ipv 10)
maar omdat 5APB duurder is dan die etizolam maakt het me niet zoveel uit :P
Hoeveel is normale hoeveelheid 5APB en kun je dit laten testen ergens? (nijmegen)
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 mei 2014 om 17:33:

Bedankt voor deze melding en goed nieuws. Ik maakte me wel een beetje zorgen over de RC vendors.
Waarschuw beheerder
+1-1

Hier kan ik inkomen, anderzijds wordt er wederom iets anders geleverd dan dat er besteld is.
Waarschuw beheerder
+1-1
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1879878/2014/05/08/Recordaantal-nieuwe-drugs-ontdekt-in-2013.dhtml
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op donderdag 8 mei 2014 om 07:15:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1879878/2014/05/08/Recordaantal-nieuwe-drugs-ontdekt-in-2013.dhtml

Ik las even verder en schrok hier van :)
Wereld record coke snuiven

http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs/article/detail/1864390/2014/04/25/Wereldrecord-coke-snuiven-in-Leuven.dhtml
Waarschuw beheerder
wat een ruk site... uit een ander artikel van hun: 'VTMNIEUWS had vorige week zelf enkele van die levensgevaarlijke dominopillen besteld via het internet, om aan te tonen hoe makkelijk het is om eraan te geraken. Maar ze zijn intussen al niet meer te krijgen.' :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op donderdag 8 mei 2014 om 11:51:
wat een ruk site... uit een ander artikel van hun: 'VTMNIEUWS had vorige week zelf enkele van die levensgevaarlijke dominopillen besteld via het internet, om aan te tonen hoe makkelijk het is om eraan te geraken. Maar ze zijn intussen al niet meer te krijgen.' :'(

De media overdrijft altijd met die dodelijk XTC pillen... Als je op pillreports gaat kijken hebben meerdere mensen die dominos laten testen.Zit blijkbaar rond de 200mg MDMA in. Dit is inderdaad nogal aan de hoge kant, maar normaal gezien niet "levensgevaarlijk".
Waarschuw beheerder
Alleen bestelling klopt niet helemaal, krijg het dubbele aan 5APB (2gr ipv 1) en maar de helft van etizolam (5st ipv 10)
Hoeveel is normale hoeveelheid 5APB en kun je dit laten testen ergens? (nijmegen)

Nice! Ga ik volgende keer maar terug bij hen bestellen... Ander idee heeft mijn bestelling nog steeds niet opgestuurd (8 dagen geleden nu, overschrijven 5 dagen geleden voltooid). Had vandaag even de livechat operator te pakken en toen ik vroeg hoe het zat met mijn bestelling zei hij dat ie even ging kijken. Hij heeft me niet geantwoord en reageerde ook niet op mijn andere berichten. >_>.

Heb dan maar gisteren via PFP een 250mg sample 5-EAPB besteld (moet echt iets hebben voor volgend na mijn examens even lekker hard te gaan!), heeft er iemand daar al ervaring mee? Word blijkbaar binnenkort in de UK verboden en ze doen er een 25% korting op ;).
Waarschuw beheerder
Update: Ander idee heeft verder niet geantwoord maar mijn bestelling staat wel op "approved"! Hopelijk heb ik tegen maandag/dinsdag alles binnen. Zou dus 0,25g 6-APB, 0,5g 4-fa, 0,5g 5-MeO-DALT en 0,25g 5-EAPB moeten zijn. Wat zouden jullie aanraden uit deze om volgende vrijdag op technofuif te nemen? Heb uit deze stofjes enkel ervaring met 6-APB (dat was toen ik in UK woonde mijn lievelings MDMA alternatief).

6-APB is voor mij vooral 4-5 uur heel mooi volhoudende energie met een beetje euforie (maar net niet genoeg), is 4-FA/5-EAPB meer/minder euforisch of ook eerder stimulerend? 5-MeO-DALT heb ik gehoord kan ook vrij stimulerend opkomen maar lijkt me nogal kort van duur om op een feestje te doen (eerder om thuis mee te prutsen).
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van St3v3 op donderdag 8 mei 2014 om 13:32:
Wat zouden jullie aanraden uit deze om volgende vrijdag op technofuif te nemen?

4FA!! :D
Als je dat nog niet geprobeerd hebt... is die zeker aan te raden!
5-MeO-DALT lijkt mij niet echt een partydrug.
(5-EAPB weet ik niks van... de structuur van t molecuul lijkt een beetje op MDEA... netzoals 5-APB op MDA en 5-MAPB op MDMA lijkt. MDEA is schijnbaar minder potent dan MDMA... dus ik denk dat dat t zelfde is als bij 5-EAPB en 5-MAPB. Misschien is t het waard, maar ik zou t als ik jouw was lekker bij 4FA houden ;))

EDIT: Op t volgende forum is wel wat te vinden http://www.bluelight.org/vb/threads/680098-5-eapb
Waarschuw beheerder
donateur
Etizolam kan je afwisselenm met sterke melatonine (zo', 2.5-5mg)
ga je wel raar van dromen :P :')
Waarschuw beheerder
-1
Iemand ervaring met 4-MTA? Het lijkt erop dat deze RC stilzwijgend is verdwenen. Echter heeft de werkingsduur (15 uur) en verwantschap met MDMA mijn interesse gewekt..
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van Frank_!(h) op vrijdag 9 mei 2014 om 15:18:
Wat ik net las op erowid werd ik niet vrolijk van :lol:

God I felt lost. God was telling me I was.

*Visualiseert hoe het zou zijn als God himself naar beneden komt, om mij te vertellen dat ik compleet de weg kwijt ben :|
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MasterAfwasser op vrijdag 9 mei 2014 om 15:39:
God I felt lost. God was telling me I was.

Al die christengekkiez zitten dus gewoon aan de 4mta! Nee maar wow, 15 uur lekker gaan :lol: na een tijdje ben je er wel klaar mee toch :p
Waarschuw beheerder
-7
ik wil eigenlijk wel wat nemen vanavond in Hoorn.
Maar heb niks meer :-(
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Dubbeldouble op vrijdag 9 mei 2014 om 18:34:
ik wil eigenlijk wel wat nemen vanavond in Hoorn.
Maar heb niks meer :-(

ga op t dak staan en steek je vinger in de lucht... (Y)
Waarschuw beheerder
-2
goed idee!
ga ik meteen doen ;-)
Waarschuw beheerder
+1
Nog steeds geen PM's gehad knul?:')
Waarschuw beheerder
-2
Nee nog steeds niet :-(
geen research chemical (3-mmc) geen g :-(
Waarschuw beheerder
+1-1
Je zou de drugstaxi kunnen proberen. Weet alleen niet of ze in Hoorn bezorgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 9 mei 2014 om 20:10:
Je zou de drugstaxi kunnen proberen. Weet alleen niet of ze in Hoorn bezorgen.

Wat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 10 mei 2014 om 11:53:
Haha klinkt niet best. Zou dit ook optreden bij een kwartje? :P

Ik heb geen idee.. Dit is (tot nu toe) het enigste nuttige report wat ik heb kunnen vinden :lol: Ook, vooral bij stofjes die erg potent zijn, vind ik het erg vreemd dat er geen dosering bij staat. 1 tablet wordt alleen vermeld 8)

Vond net tijdens het typen dit:

Een ED50 is berekend van 0,2 mg per kilogram lichaamsgewicht. Deze dosering
komt overeen met die van PCA en is driemaal lager dan die voor MDMA.

Zie: http://www.drugsinformatie.nl/TEKSTEN/MTA.pdf
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op zaterdag 10 mei 2014 om 15:51:
Met daar achter: 160 mg

Nee, dat is zijn lichaamsgewicht. 160 mg en 160 lb (72,5 kg) is een heel verschil :lol:

/edit: ohnee, sorry, zat zelf niet op te letten, lees nu pas wat er tussen die brackets staat :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frank_!(h) op zaterdag 10 mei 2014 om 12:39:
Een ED50 is berekend van 0,2 mg per kilogram lichaamsgewicht. Deze dosering
komt overeen met die van PCA en is driemaal lager dan die voor MDMA.

Verklaart misschien wel waarom de shops het ineens niet meer verkochten, misbruik van dit middel (of uberhaupt handelen zonder voorkennis) kan makkelijk lethaal zijn.
Waarschuw beheerder
Als ik het hier goed lees is dus 3MMC tniet echt te vergelijken met 4MMC?

Het leek mij wel een leuk goedje om een rustig feestje mee te beleven. 1 capsule waar je vervolgens 2 a 3 uurtjes mee zoet bent. Iemand ervaring of kan een vergelijking maken met 4mmc?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-6
Kan iemand mij misschien blij maken met een linkje waar ik in 4fmp kan kopen? Alleen heb ik het dit weekend wel nodig dus hoop dat iemand me uit de brand kan helpen! De link kan in een persoonlijk bericht worden gestuurd natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simo0ne op maandag 12 mei 2014 om 20:45:
Kan iemand mij misschien blij maken met een linkje waar ik in 4fmp kan kopen? Alleen heb ik het dit weekend wel nodig dus hoop dat iemand me uit de brand kan helpen! De link kan in een persoonlijk bericht worden gestuurd natuurlijk ;)

Nee dat doen we niet.