Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 25 april 2014 om 19:02:
Bizar. Ze zijn het goed voor zichzelf aan het verpesten. In het begin was het allemaal goed, maar ik hoor nu meer rare verhalen

heb jij die nieuwe vendor al geprobeerd...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eindgebruiker op dinsdag 22 april 2014 om 19:09:
Weet iemand een RC-shop voor 2-fa en 4-fa waar je nog kan afhalen doordeweeks?

Nijmegen zit er een.. mocht dat dichtbij zijn voor je.. stuur ff een pm dan stuur ik je het adres.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 29 april 2014 om 11:10:
SvenOcken --> SO :'(

Haha held, geloofde het bijna :). Het staat wel ergens anders voor, maar het feit dat hij zich voor deze reacties heeft aangemeld wekt wel argwaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
CM is voor mij ook klaar. Had een bestelling van 60 euro die nooit bezorgd is, nu beweren ze dood leuk dat ik niks krijg omdat de orderstatus op complete staat, wat ze dus snel ff hebben aangepast..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van 2Crew-Blue op dinsdag 29 april 2014 om 16:55:
CM is voor mij ook klaar. Had een bestelling van 60 euro die nooit bezorgd is, nu beweren ze dood leuk dat ik niks krijg omdat de orderstatus op complete staat, wat ze dus snel ff hebben aangepast..

Tickets blijven sturen.

Gisteren met de eigenaar van CM gesproken. Hij had schijnbaar veel taken aan anderen overgedragen maar aangezien dat niet zo goed bleek te werken trekt hij nu zelf de banden weer aan. In mijn geval betekent het compensatie en een extraatje(3gr ipv 2 mxe). Zou morgen/overmorgen aan moeten komen.
Waarschuw beheerder
Half jaar terug voor het laatst besteld bij SA, dit werd netjes bezorgd in een cd/dvd hoes, zodat je niet kon zien wat het was.

Doen ze dit nog steeds als je bij SA besteld of bij CM of een andere vendor? Dit omdat ik nog bij me ouders woon en het liever niet heb dat ze het zien (ze maken mijn post nooit open maar waag het er toch liever niet op)
Waarschuw beheerder
+1-1
CM had ik de bestellingen niet in een DVD, waardoor het echt op een lege envelop leek..
Nu is het uberhaupt nog de vraag of CM je iets opstuurt, maar goed:')

SA wel altijd in een DVD gehad ja, maar ook al een tijdje niet meer besteld daar, dus weet niet of ze dat nog steeds doen

Edit: Denk btw als je er bij de bestelling gewoon om vraagt of ze het in een dvd-hoesje willen doen dat dit geen probleem moet zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met de shop TD? Tijd geleden wat besteld maar nog niks ontvangen. Ook geen reactie per mail tot op heden.
Waarschuw beheerder
iemand een linkje via pm waar ik mephedrone online kan bestellen of waar dan ook te krijgen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D-railed op vrijdag 2 mei 2014 om 18:47:
iemand een linkje via pm waar ik mephedrone online kan bestellen of waar dan ook te krijgen?

mephedrone word steeds moeilijker, staat in NL op lijst 1 opiumwet. 3mmc is vergelijkbaar en valt niet onder de opiumwet
Waarschuw beheerder
-1
Thanks, dat bedoelde ik ook. Ben niet meer helemaal op de hoogte merk ik al wel weer haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:53:
3mmc is vergelijkbaar

Je hebt ervaring met beide stofjes?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van MasterAfwasser op vrijdag 2 mei 2014 om 11:02:
Inmiddels ontvangen?

Nope. Maar geef het nog een dag speling, anders mail ik er weer achteraan
Waarschuw beheerder
+1-1
Lijkt wel een sport te worden onder de vendors, niks opsturen en gewoon nergens op reageren:')
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:53:
3mmc is vergelijkbaar en valt niet onder de opiumwet

Uitspraak van Digitalism op vrijdag 2 mei 2014 om 19:21:
Je hebt ervaring met beide stofjes?

Ik vind 3mmc niet echt vergelijkbaar met 4mmc.. Maar mijn laatste 4mmc ervaring is nu een jaar of 1.5 a 2 terug. 3mmc komt daar niet in de buurt vind ik.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JSKI op vrijdag 2 mei 2014 om 21:29:
3mmc komt daar niet in de buurt vind ik.

3MMC vind ik niet veel aan. Je moet een grote dosis neem voor weinig effect. Ik bestel het niet meer. Wel ooit gecombineerd met pentedrone. Toen was het wel ok, maar dat kwam meer door de pentedrone wat dan wel weer een sterke, maar best dwingende stimulant is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SvenOcken op dinsdag 29 april 2014 om 00:48:
heb jij die nieuwe vendor al geprobeerd...?

Nog niet, ik ga deze week even een poging wagen. Ik heb nogal wat uurtjes met m'n werk gemaakt deze week, dus als ik thuis kom doe ik helemaal niks meer :)

Gaat het nu goed met die app?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 3 mei 2014 om 09:15:
3MMC vind ik niet veel aan. Je moet een grote dosis neem voor weinig effect. Ik bestel het niet meer. Wel ooit gecombineerd met pentedrone. Toen was het wel ok, maar dat kwam meer door de pentedrone wat dan wel weer een sterke, maar best dwingende stimulant is.

gecombineerd met 4mec is het ook wel tof op zich. Alleen zou de combi niet vaker doen omdat die nogal schadelijk is voor mn gevoel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 3 mei 2014 om 09:26:
gecombineerd met 4mec is het ook wel tof op zich. Alleen zou de combi niet vaker doen omdat die nogal schadelijk is voor mn gevoel.

Die combi heb ik nog niet getest, maar ik vind 4MEC eigenlijk nog slechter dan 3MMC. Daar heb ik echt 250mg van na binnen gewerkt (solo) en werkte maar kort en licht.

Anyway, goede tip. Ik ga binnenkort wel weer een keer in de tuin spacen op 5MAPB. (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van JSKI op vrijdag 2 mei 2014 om 21:29:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 mei 2014 om 18:53:3mmc is vergelijkbaar en valt niet onder de opiumwet
Uitspraak van Digitalism op vrijdag 2 mei 2014 om 19:21:Je hebt ervaring met beide stofjes?
Ik vind 3mmc niet echt vergelijkbaar met 4mmc.. Maar mijn laatste 4mmc ervaring is nu een jaar of 1.5 a 2 terug. 3mmc komt daar niet in de buurt vind ik.

Heb ik keer de echte mephedrone ,MMcat , 4MMC gehad. Beetje kristal achtig helder poeder. Nasaal ook maar een klein beetje nodig en je gaat al. Dit komt echt in de buurt van XTC. 4MEC en 3MMC moet je sowieso hele hoge dosis nemen om wat te voelen ,vindt het zelf ieder geval niet op lijken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
donateur
kan je dat 4mmc niet via tor krijgen ofzo?
benieuwd of dat echt nog eens tevoorschijn komt, ben wel benieuwd er naar.

jaaaaren terug had mn toemalige vriendin eens wat besteld, was in de tijd dat methylone nét bekend werd. (dus de xplosion waarmee ze stonden te leuren in een kraampje bij de Hemkade _O_ )
kwam uit egypte en moest op X lijken.
Deed t ook, werkte alleen vele malen korter vooral met alcohol begon t er op te lijken, je kon t goed snuiven en was een helder wit poeder. zou heel goed kunnen dat het dit is geweest. Zou anders niet kunnen bedenken wat t was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 3 mei 2014 om 09:34:
Die combi heb ik nog niet getest, maar ik vind 4MEC eigenlijk nog slechter dan 3MMC. Daar heb ik echt 250mg van na binnen gewerkt (solo) en werkte maar kort en licht.

Anyway, goede tip. Ik ga binnenkort wel weer een keer in de tuin spacen op 5MAPB. (Y)

Let wel, ik zeg wel tof op zich. Laat ik het waarderen met een 6.2 ofzo. Waar 4mec los een 5 krijgt. Kan niet tippen aan bijvoorbeeld een avondje 4fmp of een avondje 5apb. Die krijgen van mij allebei een 9. Helder verhaal? 8-)

5mapb staat bij mij nog steeds op mijn lijstje (y)

Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 3 mei 2014 om 11:01:
Heb ik keer de echte mephedrone ,MMcat , 4MMC gehad. Beetje kristal achtig helder poeder. Nasaal ook maar een klein beetje nodig en je gaat al. Dit komt echt in de buurt van XTC. 4MEC en 3MMC moet je sowieso hele hoge dosis nemen om wat te voelen ,vindt het zelf ieder geval niet op lijken

Eens.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Espoir op woensdag 30 april 2014 om 20:09:
Tickets blijven sturen.

Gisteren met de eigenaar van CM gesproken. Hij had schijnbaar veel taken aan anderen overgedragen maar aangezien dat niet zo goed bleek te werken trekt hij nu zelf de banden weer aan. In mijn geval betekent het compensatie en een extraatje(3gr ipv 2 mxe). Zou morgen/overmorgen aan moeten komen.

Yes, nog maar weer even een storm aan tickets gestuurd, haha. Ik verwacht in ieder geval een normale verklaring die langer is dan 1 zin haha. Ben benieuwd of ze er nog wat van gaan proberen te maken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 3 mei 2014 om 12:31:
kan je dat 4mmc niet via tor krijgen ofzo?

Heb er inmiddels een paar uit UK geprobeerd maar de real stuff nog niet gehad. Lijkt wel minder sterk spul zeg maar
Waarschuw beheerder
-1
Nou dankzij Technoasis dan maar het goedje proberen wat het dichtst bij 5MAPB in de buurt komt qua naam. 5APB it is 8-)
Waarschuw beheerder
-1
Is bv 3-mmc alleen verkrijgbaar bij vendors of misschien ook via via. Ervaringen mee? Want je zou bv nu maar zonder zitten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubbeldouble op zaterdag 3 mei 2014 om 20:46:
bv 3-mmc alleen verkrijgbaar bij vendors of misschien ook via via.

Net via via gekregen bij het halen van 5apb. Kristal blokjes. Maar die halen het wel weer bij een vendor weg.
Waarschuw beheerder
oke.
ja want het zou fijn zijn als je het meteen kon krijgen als je nodig hebt. Je hebt niet altijd zin om te wachten.
Maar ja.. In Hoorn zal dat wel nie hebben...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van 2Crew-Blue op zaterdag 3 mei 2014 om 17:18:
Yes, nog maar weer even een storm aan tickets gestuurd, haha. Ik verwacht in ieder geval een normale verklaring die langer is dan 1 zin haha. Ben benieuwd of ze er nog wat van gaan proberen te maken..

Het is ook oprecht kut. Ik weet dat áls je de oprichter/eigenaar aan de lijn krijgt hij zijn best doet om zsm besteld product te leveren maar, mocht je in het ongenoegen zijn om zijn partners te woord te staan, dan spreken ze niks meer dan twee regels. Zou me niks verbazen als communicatie onderling ook heel gebrekkig verloopt daar bij CM.

In mijn geval heeft CM vandaag alsnog het goede product geleverd, met een omweg hier en daar. Hopelijk krijgt CM de boel weer op de rails.
Met grote orders zou ik even wachten.
Waarschuw beheerder
-1
Dus samengevat: waar is het nog veilig om te bestellen? Als ik laatste posts over SA en CM overloop, ziet het er maar triest uit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 3 mei 2014 om 13:26:
Let wel, ik zeg wel tof op zich. Laat ik het waarderen met een 6.2 ofzo. Waar 4mec los een 5 krijgt. Kan niet tippen aan bijvoorbeeld een avondje 4fmp of een avondje 5apb. Die krijgen van mij allebei een 9. Helder verhaal? 8-)

5mapb staat bij mij nog steeds op mijn lijstje (y)

Yep. Helder verhaal en ook mee eens (Y)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van leGaulois op zondag 4 mei 2014 om 16:25:
Dus samengevat: waar is het nog veilig om te bestellen? Als ik laatste posts over SA en CM overloop, ziet het er maar triest uit..

Yep, same question. PM me even als je me op weg wilt helpen, via google kom ik te vage dingen tegen...
Waarschuw beheerder
Hey guys. Heeft er iemand al ooit besteld van de vendor "een ander idee"? Ze zouden in Nederland gebaseerd zijn en hebben best wel wat interessante stofjes in stock. Bovendien kan je ook voor 5 euro samples van de meeste dingen kopen, leek me wel handig om eens een beetje van alles te testen. Heb vorige week besteld en overgeschreven, maar er staats nog steeds on hold bij m'n bestelling. Het zijn toch geen scammers hé?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van St3v3 op maandag 5 mei 2014 om 17:36:
Hey guys. Heeft er iemand al ooit besteld van de vendor "een ander idee"? Ze zouden in Nederland gebaseerd zijn en hebben best wel wat interessante stofjes in stock. Bovendien kan je ook voor 5 euro samples van de meeste dingen kopen, leek me wel handig om eens een beetje van alles te testen. Heb vorige week besteld en overgeschreven, maar er staats nog steeds on hold bij m'n bestelling. Het zijn toch geen scammers hé?

We do not ship to: ... The netherlands, staat op de site, denk dat je je geld kwijt bent.
Waarschuw beheerder
Ik woon in België! Maar ja je hebt geliijk, ik neem dat de meesten mensen hier in NL wonen, dus waarschijnlijk heeft er nog niemand van hen besteld :/.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van St3v3 op maandag 5 mei 2014 om 17:36:
Hey guys. Heeft er iemand al ooit besteld van de vendor "een ander idee"? Ze zouden in Nederland gebaseerd zijn en hebben best wel wat interessante stofjes in stock.

check PM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie vraag over 'ander idee'. Zijn er hier ervaringen mee?
Waarschuw beheerder
+7
Al die nieuwe accountjes hier... Sowieso dat stegeman er tussen zit, vroeg of laat komt er een item over rc's bestellen via internet...
Waarschuw beheerder
+2
Net even wat Flubromazepam besteld. Ben benieuwd. Iemand ervarind daarmee?

Wel even een sidenote over Etizolam. Ik heb dat een maand of 2 geleden een week of 4 lang elke dag gebruikt (2mg). Ik sliep er heerlijk op, voelde me de volgende dag topfit, was een vriendelijker mens en presteerde top in m'n werk.

Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op maandag 5 mei 2014 om 22:12:
Daarna abrupt gestopt. Het heeft een week geduurd voordat ik weer kon slapen. Werd er gek van, van dat niet kunnen slapen. Gevaarlijk spul als je het mij vraagt. Ik was kapot na een week, maar volgehouden. Het was zo makkelijk om maar weer etizolam te pakken, maar ja, dan wordt het een neerwaartse spiraal.

echt wel een mini-verslaving dus! kon je het niet opvangen met melatonine oid die week dat je niet kon slapen?
Waarschuw beheerder
Gevaarlijk spul als je het mij vraagt.

Zo klinkt het wel, ja. Anderzijds is het in mijn ogen wel te begrijpen. Door het te gebruiken voelde je je immers een stuk beter, dan is er vaak ook een keerzijde.

Etizolam

Toch ben ik er nog steeds wel benieuwd naar. Heb het eenmaal geprobeerd, 1 milligram. Wel in combinatie met een paar biertjes en hier werd ik best wel wazig door. Binnenkort maar een keer 1,5 a 2 milligram proberen zonder alcohol. Ben benieuwd wat ik van het effect vind. Mijn intentie is trouwens niet om het dagelijks te gaan gebruiken.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van St3v3 op maandag 5 mei 2014 om 18:53:
Ik woon in België! Maar ja je hebt geliijk, ik neem dat de meesten mensen hier in NL wonen, dus waarschijnlijk heeft er nog niemand van hen besteld :/.

Waarom vraag je dit dan niet in een Belgisch drugsforum ipv een Nederlands drugsforum?
Waarschuw beheerder
-1
de app link werkte sowieso...super handig...
Waarschuw beheerder
-1
is idd erg toevallig, maar toch ben ik het niet.
Waarschuw beheerder
@Technoasis: Heb gelezen dat er vroeger problemen waren met de flubromazepam pilletjes. Blijkbaar was de coating niet echt verteerbaar en kregen mensen geen effect. Door ze even door te kauwen was dit probleem op te lossen. Heb geen idee of dit nog altijd het geval is...

Etizolam is inderdaad vervaarlijk spul! Heb je tijdens de afkick geen last gehad van angstige gevoelens en prikkelbaarheid? Ik kreeg soms bijna een woedeaanval omdat ik mijn vork liet vallen of iets anders even belachelijk :P. Flubromazepam zal waarschijnlijk niet veel beter zijn, pas er mee op!

@C11H15NO2: ik had er gewoon niet echt bij stil gestaan. Was al een tijdje hier lurker en zag dat in tegenstelling met bluelight en andere fora er hier wel min of meer over vendors gesproken mag worden. Er zijn naar mijn weten ook geen Belgische RC vendors en ik ging er van uit dat een nederlandse webwinkel wel naar nederland zou versturen niet!?

Voor mensen die over AI vroegen: ik heb nog steeds geen confirmed van mijn bestelling van 6 dagen geleden noch antwoord op mijn ticket. Zou er momenteel niet bij bestellen!
Waarschuw beheerder
Ik wil met defqon op zaterdag speed doen maar wel graag die nacht gewoon slapen zodat ik zondag ook fris en fruitig ben, is etilozam hier dan een goede oplossing voor? Ook m.b.t eventuele kater (van etilozam dan, kater van speed heb ik eigenlijk nooit last van dagen erna)? En hoeveel zou ik dan moeten nemen?