Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op dinsdag 10 december 2013 om 22:19:
Als ik nu zo'n tabletje inlever als zijnde 2cb, zouden ze dan wel de stof diclazepam kunnen herkennen, of krijg ik dan gewoon terug dat er een voor hun onbekende stof in zit?

dat kun je doen, en dan krijg je gewoon te horen wat er (wel) in zit ;) beetje liegen, maar ach...
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, better safe than sorry he. Dan maar een leugentje om bestwil ;)

Wel jammer dat ze uiteindelijk niet de hoeveelheid werkzame stof kunnen aangeven.. Dan maar elke keer eentje erbij tot het gewenste effect, haha.. Volgens mij had Technoasis er al 4 genomen en weinig tot niets van gevoeld als ik het me goed herinner..

Mijn (en Technoasis's) eeste ervaringen met CW zijn dus niet goed. Vreemd, want ze staan hoog aangeschreven op safeorscam..

Update volgt, donderdag lever ik er een in.

Thx!
Waarschuw beheerder
Ik heb inmiddels wel wat gemaild met hem en kreeg dit schijtantwoord:

--------------------------------------------------------------------

Hi well It's not ourselves personally that is the problem here, maybe there is an issue with the Diclazepam but we sell thousands per day and thus far only a few people have complained about them to us so our feedback is based on sales volumes and if hundreds of customers are repeat purchasing them then to me it wouldn’t suggest any problems.

Anyway how is the result of that testing going?

Regards,

Joe
---------------------------------------------------------------------

Dat er maar een paar klagen is bullshit want op een ander for had iemand een verzamelmail verstuurd:

http://www.ukchemicalresearch.org/Thread-Diclazepam-originally-marketed-as-chlorodiazepam?page=25

[img width=997 height=699 cacheid=0015f102003206673f7afb601a02dedc6c]http://i44.tinypic.com/1530fwy.png[/img]
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Klets.. Jij hebt ze kapot gebeten. Ik heb ze zelfs compleet tot pulp gekauwd, lol..

Bestel daar noooooit meer wat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 10 december 2013 om 03:18:
We hebben geen 'Federal Analog Act' als in de USA.

Helder. Maar ook niet, zoals Saxoferrato misschien suggereert, een wet die werkt zoals nu in Nieuw Zeeland het geval is. Misschien maar eens een advocaat bellen voor een echt antwoord. Er staat online helemaal niks (behalve Wikipedia) en speculeren is ook maar zoiets. Het lijkt in Nederland nog niet echt een issue te zijn in ieder geval.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 10 december 2013 om 03:18:
Handel in dergelijke stoffen wordt gezien als een economisch delict (gezien je geen belasting afdraagt) en kunnen niet vervolgd worden aan de hand van een lijst waar de stof op staat met verboden middelen; want dat is het hem idd juist; het staat daar niet op.

Dus zolang je het zelf maakt en niet verkoopt, is er dus niks aan de hand? Vroeger gingen zulk soort middelen nog wel eens via smartshops. Die zijn sinds het paddoverbod een stuk voorzichtiger geworden volgens mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op woensdag 11 december 2013 om 19:49:
lets.. Jij hebt ze kapot gebeten. Ik heb ze zelfs compleet tot pulp gekauwd, lol..

Bestel daar noooooit meer wat.

Inderdaad. Ik heb nog wat mailwisseling gehad met hem Hij bood nog gratis pyrazolam aan en etizolam maar ik heb bedankt. Ik heb weer etizest besteld bij PFP. Superkwaliteit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op dinsdag 10 december 2013 om 22:22:
en dan krijg je gewoon te horen wat er (wel) in zit

Het is de vraag of deze stof herkend wordt als dat wat het is..

Ik weet niet of ze helemaal doorhadden dat het een designer benzo betreft..

Principe blijft een geneesmiddel, middel in groep van de benzo's, dat kunnen ze mogelijk nog wel uit differentiëren.

f krijg ik dan gewoon terug dat er een voor hun onbekende stof in zit?

Dat laatste denk ik eerlijk gezegd.. maar goed je kunt het sws proberen..
Waarschuw beheerder
+1
Mooi. CW heeft voorgesteld om mij als wiedergutmachung bk-2c-b te sturen. Lijkt me een leuk gebaar (Y)

Wordt ik dan de eerste bk-2c-b testdummie van PF?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 14 december 2013 om 12:12:

Durf je na alles nog wel ? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 14 december 2013 om 15:06:
Durf je na alles nog wel ?

Haha ik wel hoor. Ik hoor dat een veelbelovend middeltje is.
Waarschuw beheerder
Die hard ben je ook
Zie ook graag je opmerkingen in 2014 voorbij komen (y) van daar.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op zaterdag 14 december 2013 om 20:23:
Die hard ben je ook
Zie ook graag je opmerkingen in 2014 voorbij komen (y) van daar.....

True words of wisdom. Ik doe rustig aan :)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Mooi. CW heeft voorgesteld om mij als wiedergutmachung bk-2c-b te sturen. Lijkt me een leuk gebaar (Y)

hebben beta ketons geen ergere vasoconstrictieve eigenschappen dan hun grote broers? volgens mij in het geval van de cathinones en amfetamines wel het geval, kzou iig je hartslag en bloeddruk ff goed in de gaten houden
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van joelles op zondag 15 december 2013 om 02:44:
hebben beta ketons geen ergere vasoconstrictieve eigenschappen dan hun grote broers? volgens mij in het geval van de cathinones en amfetamines wel het geval, kzou iig je hartslag en bloeddruk ff goed in de gaten houden

Bedankt voor je zorgen, maar ik heb al 22 jaar recreatief druggebruik achter m'n naam. Komt nu ook vast goed. (Y)
Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier ervaring met N-Ethyl-Norketamine? Na de flop van 2-MeO-Ketamine het nieuwste paradepaardje onder de research dissociatieven.
Waarschuw beheerder
donateur
dus 2 meo keta is niks?

mxe vond k maar wazig spul. niet echt relaxend ofzo.
Lopen werd wat lastiger en dingen waar je je op moest concentreren, lukte niet echt :P
aangezien je er geen alcohol bij kan/mag drinken, nam k n doekje ether vele uren later in de nacht. (en na zo'n 35mg ofzo)

Dat werd foute boel, ging bijna bad :') vage gedachtes, herinneringen, gedachte loops, enz enz..
toen t n beetje weg trok, naar bed gegaan...

wordt k opgeschrikt door n schietpartij voor de deur :')
kon er nog wel bij hahaha :roflol:

leuk, bijna bad, en hoor je onderstaand na n paar knallen :P
http://www11.zippyshare.com/v/97739464/file.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 16 december 2013 om 17:13:
wordt k opgeschrikt door n schietpartij voor de deur :')
kon er nog wel bij hahaha :roflol:

Niet fijn als je in zo'n situatie zit nee..
Waarschuw beheerder

CW heeft me goddomme 6 gratis bk2cb tabs gestuurd en dus zich aan hun woord gehouden. Vind ik top (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
en wanneer gaan ze getest worden? :P
Waarschuw beheerder
+1-2
Wil iemand mij de url van SA PM en aub?

bvd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op woensdag 18 december 2013 om 20:20:
en wanneer gaan ze getest worden?

Waarschijnlijk eerste week van januari pas ofzo
Waarschuw beheerder
ik wil bij deze waarschuwen NIET bij drsmart te bestellen!!!!!!!!!!!! Of je iets krijgt is maar de vraag ik ben veel geld kwijtgeraakt door die site... BESTEL DAAR DUS GEWOON HELEMAAL NIKS het zijn vieze bedriegers
en op mails reageren ze niet al stuur je met 100 verschillende namen en 100 verschillende email adressen .
en je krijgt na betaling ook je beloofde track and trace code niet. Mijn tip laat het bestellen bij die site want je wordt keihard in de kou gezet;) en je krijgt waarschijnlijk noppes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van House + Pirkies op vrijdag 22 november 2013 om 22:56:
Hopelijk komt het volgende week gewoon goed want bij bevestiging staat ook 2 - 8 werkdagen maar persoonlijk vind ik dat als je maandag ontvangst van betaling bevestigd, donderdag antwoord dat je het verstuurd dat je dan ook vrijdag het echt moet versturen. Zal volgende week update even hier neerzetten :)

Was uiteindelijk de zaterdag in huis, heb het idee dat ze meelezen hier (of klink ik nu paranoia?). Wel beetje apart verpakt en verdeeld over verschillende sealtjes (etizolam gewoon in sealtjes ipv doosje) en heb nu 2 kleuren 5-APB (ook 6-APB besteld en die had wel de 'normale' kleur). De hoeveelheden klopten bij mij overigens prima!
Ik had niet eerder gereageerd want door het kleurverschil wilde ik het ook eerst laten testen echter vanwege de verschillende sealtjes heb ik maar 1 sample 6-APB getest en 1 sample 5-APB, beide werden bevestigd bij August de Loor. Volgend jaar zal ik de afwijkende kleur 5-APB testen maar in principe so far so good bij SA, als ze een leuke actie hebben zal ik nog wel een keer daar bestellen (evengoed testen natuurlijk).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNA op vrijdag 20 december 2013 om 21:34:
en op mails reageren ze niet al stuur je met 100 verschillende namen en 100 verschillende email adressen .

Als ze zien dat die allemaal vanaf dezelfde computer/IP adres verstuurd worden heeft dat weinig nut helaas.

Waarschuw beheerder
ik wil bij deze waarschuwen NIET bij drsmart te bestellen!!!!!!!!!!!!

ik heb donderdag besteld en vrijdag binnen gekregen bij drsmart dus ieder zn eigen ervaringen :p
Waarschuw beheerder
ik wil bij deze waarschuwen NIET bij drsmart te bestellen!!!!!!!!!!!! Of je iets krijgt is maar de vraag ik ben veel geld kwijtgeraakt door die site... BESTEL DAAR DUS GEWOON HELEMAAL NIKS het zijn vieze bedriegers
en je krijgt na betaling ook je beloofde track and trace code niet. Mijn tip laat het bestellen bij die site want je wordt keihard in de kou gezet;) en je krijgt waarschijnlijk noppes.

Je kunt ook naar de winkel van Drsmart in Zutphen gaan om verhaal te halen:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luminal op zaterdag 21 december 2013 om 11:49:
Je kunt ook naar de winkel van Drsmart in Zutphen gaan om verhaal te halen

Maak je er een leuk dagje uit van de heerlijke gezellige hanzestad Zutphen
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van House + Pirkies op zaterdag 21 december 2013 om 08:59:
Als ze zien dat die allemaal vanaf dezelfde computer/IP adres verstuurd worden heeft dat weinig nut helaas.

dat heb ik niet gedaan, en ja dan bestel daar maar lekker als je eerstdaags je shit niet meer krijgt niet janken dan he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luminal op zaterdag 21 december 2013 om 11:49:
Je kunt ook naar de winkel van Drsmart in Zutphen gaan om verhaal te halen:)

geloof je het zelf :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 december 2013 om 11:22:
ik heb donderdag besteld en vrijdag binnen gekregen bij drsmart dus ieder zn eigen ervaringen :p

bij mijn eerste bestelling kwam het ook. good luck dan daar in the future ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNA op zaterdag 21 december 2013 om 13:42:

Hij heeft echt een winkel...en is met een beetje goed zoekwerk niet moeilijk te vinden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNA op zaterdag 21 december 2013 om 13:42:

Ja, daar zit echt zijn smartshop. Paar keer wat gehaald, ook 4fa. De eigenaar is een beetje een vage kerel met nog vagere praatjes, maar opzich wel aardig.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MNA op zaterdag 21 december 2013 om 13:41:
dat heb ik niet gedaan, en ja dan bestel daar maar lekker als je eerstdaags je shit niet meer krijgt niet janken dan he

Ik probeer alleen een eventuele oorzaak waarom jij geen antwoord hebt gekregen te verklaren, hoef je niet gelijk als een klein kind zo te reageren want ik verdedig die toko verder helemaal niet. Als de toon in jouw e-mails soortgelijk was snap ik wel dat je geen reactie hebt gekregen, ik zou ook niet reageren op dat soort gejank :lol:

Waarschuw beheerder
ik heb er al 3x bestelt, en het is altijd nog aangekomen binnen 2 dagen :p
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van House + Pirkies op zaterdag 21 december 2013 om 16:45:
Ik probeer alleen een eventuele oorzaak waarom jij geen antwoord hebt gekregen te verklaren, hoef je niet gelijk als een klein kind zo te reageren want ik verdedig die toko verder helemaal niet. Als de toon in jouw e-mails soortgelijk was snap ik wel dat je geen reactie hebt gekregen, ik zou ook niet reageren op dat soort gejank :lol:

wat jij wilt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 december 2013 om 18:02:
ik heb er al 3x bestelt, en het is altijd nog aangekomen binnen 2 dagen

Ik heb er ontelbaar keer besteld. Altijd aangekomen

Waarschuw beheerder
Na alle verleidelijke coupons toch weer eens op de site van SA gekeken en daar viel mij op dat de bankrekening gewijzigd is. Verder is het ondertussen onder Chem Aromatics B.V. geregistreerd bij de kvk. Moet niet gekker worden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 25 december 2013 om 20:49:
Na alle verleidelijke coupons toch weer eens op de site van SA gekeken en daar viel mij op dat de bankrekening gewijzigd is. Verder is het ondertussen onder Chem Aromatics B.V. geregistreerd bij de kvk. Moet niet gekker worden...

ING rekening nummer nu, is voor mij handig omdat ik ook bij ING zit. Wordt de bestelling nog zelfde dag bijna verzonden
Waarschuw beheerder
+1
Meerdere vrienden hebben 6-APB bij drsmart besteld, uit testen (bij VNN) blijkt echter dat het om 5-APDB gaat.

Na e-mailen weet hij te vertellen dat het gewoon 6-APB is. Vrienden hebben aangetekende brieven verzonden, veel rompslomp, hij lijkt het wel te willen oplossen, maar alleen na veel aandringen.

Pas op met drsmart, test je materialen voor dat je ze gebruikt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een goed aantal keer bij de gekko/drsmart besteld, vaak top geleverd - maar de laatste tijd bakt 'ie er niks van. Te laat/niet reageren. Te weinig + verkeerde factuur erbij van vorige bestelling. De laatste batch MXE was ook ruk, ik ben er klaar mee. Op mijn order van SA wacht ik nu ook al 17 werkdagen(zaterdagen/feestdagen niet meegerekend), mailtje gestuurd en nu nog afwachten. 'T zal wel aan de drukte rondom de feestdagen liggen maar zo langzamerhand mag 'ie wel komen. Ik heb een order uit Spanje, 6 dagen later besteld, al een week binnen terwijl SA vanuit NL verzend. Dat kan sneller!
Waarschuw beheerder
Nog iemand opzoek naar een preciesie weegschaal 0.001gram nieuw?
Bp me even.
Waarschuw beheerder
Heeft iemand toevallig de 6apb van SA laten testen? Vind het raar dat ik meer neem dan anderen hier op het forum en minder effecten krijg. Heb niet meer genoeg over om zelf te testen en vraag me af of ik gewoon niet zo hard ga op 6apb of dat ik misschien veel meer nodig heb. Heb wel andere gebruikers gezien die 200mg tot 250mg nodig hebben, dus het kan zijn dat ik er gewoon een natuurlijke tolerantie voor heb.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 10 december 2013 om 18:29:
ik las hier en daar dat mxe niet goed te mixen is met t een en ander..
-geen alcohol

naja beetje alcohol kan wel maar zeker niet teveel.

Keertje aardig veel gedronken en toen een beetje mxe genomen.
nou dat werd een groot kots feest en verschrikkelijk vaag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DNM surfer op zondag 5 januari 2014 om 18:53:
Heeft iemand toevallig de 6apb van SA laten testen? Vind het raar dat ik meer neem dan anderen hier op het forum en minder effecten krijg. Heb niet meer genoeg over om zelf te testen en vraag me af of ik gewoon niet zo hard ga op 6apb of dat ik misschien veel meer nodig heb. Heb wel andere gebruikers gezien die 200mg tot 250mg nodig hebben, dus het kan zijn dat ik er gewoon een natuurlijke tolerantie voor heb.

of gewoon tolerantie door frequent gebruik van soortgelijke substanties?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *NG* op maandag 6 januari 2014 om 07:43:
of gewoon tolerantie door frequent gebruik van soortgelijke substanties?

Ik gebruik pas 3 jaar en heb altijd 3 maanden pauze gehouden met af en toe een zomer waar ik 2 a 3 x gebruikte in 3 maanden(hierna meestal een break van 6 maanden)
Alleen mdma en nooit meer dan een start dosis met 1 redose.
Toch heb ik een hogere tolerantie opgebouwd dan mijn vrienden die wel vaker gebruiken, dus daar snap ik dan weer niets van. Ik kan een stuk meer nemen en krijg minder effect.

Moet wel zeggen dat ik nog nooit een comedown heb gehad en nog steeds maar 1x redose. Maar waar ik vroeger op 1 halfje de hele avond zoet was start ik nu met een hele en een uur later een halfje (soms een 2e hele)

Misschien proberen mijn hersenen zichzelf zo te beschermen. Ik ga nu in ieder geval een pauze inlassen en over op 1x in de 3 maanden 4FA.
Hopelijk na een jaartje geen X weer lekker hard gaan. 4FA zou minder invloed moeten hebben op tolerantie lijkt me.
Waarschuw beheerder
+1
oh wow dat is inderdaad niet om je voor te schamen qua frequentie! 8-) maar goed dan neem je toch wat meer? ;) zo duur is t allemaal niet. en met zulke lange tussenpauzes genoeg hersteltijd ook.