Partyflock

Forumonderwerp · 1129967

Waarschuw beheerder
+13-9
donateur
*Mededeling, nadat het topic meermalen is aangeveegd*
Vragen en aanbieden van (designer)drugs is niet toegestaan.
Ook vragen of melden waar het te verkrijgen is is niet toegestaan!
Hou hier dus rekening mee a.u.b!!!

Omdat er nog geen topic was over RC's en Designers hier maar een groot topic over verschillende designers en RC's.

Een klein stukje van Wikipedia:

---

Designer drug

Designer drugs of research chemicals is een opkomende groep drugs, die vooral onder jongeren en twintigers populair zijn. Het zijn bij normale gebruikers veelal onbekende drugs, maar vaak wel bekend bij meer experimenterende gebruikers. Omdat er relatief weinig bekend is over toxiciteit en farmacologie van deze onderzoekschemicaliën is het risico van gebruik relatief hoog.

Designer drugs zijn verbindingen waarbij men telkens opnieuw poogt nieuwe moleculen met een lichte structurele variantie op de markt te brengen. Drie belangrijke groepen binnen de Designer drugs zijn gesubsitueerde fenylethylamines en tryptamines en cannabinoïden. De redenen voor de synthese van deze drugs zijn tweevoudig: men zoekt naar een nieuwe structurele variantie, en men poogt continu de wetgever voor te zijn en de wet te ontduiken.

Het handelen in en bezitten van designer drugs is - ook als ze niet voorkomen op lijsten bij de Opiumwet - in Nederland strafbaar op grond van de Geneesmiddelenwet, een economisch delict.

---
Brand hier los over je vragen, meningen en de rest.
Zelf heb ik al veel RC's geprobeerd en ben nu van plan binnenkort ook weer een nieuwe aan me lijst toe te voegen genaamd MDPV.
Wie wat en waar post hier je ervaringen.

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 20 november 2013 om 23:13:
'mijn drugs komt niet aan en nu reageert de dealer niet meer', zoiets? :P

denk eerder aan de site uit de lucht halen of wil je ook nog graag bezeikt worden in de toekomst?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 20 november 2013 om 23:29:
ik hoop toch niet dat je oprecht denkt dat de politie zal antwoorden met: 'oh wat een schande mevrouw, we zullen ons best doen dat uw drugs alsnog bij u terecht komt'...

dat dacht ik zeker niet

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van MNA op woensdag 20 november 2013 om 19:41:
ik wacht nog ff en anders wordt het gewoon een aangifte

:facepalm:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 november 2013 om 10:22:
:facepalm:

ah jong ik ben zelf ook nie dom hoor wilde daar echt geen verhaal op gaan hangen dat ik daar drugs wilde bestellen wehhh
Waarschuw beheerder
Straks aan de methoxetamine. Bewust dus, niet zoals die dude met de 6-apb of wij een tijd geleden toen we dachten dat we methylone hadden genomen (%))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij vertellen of SA alles weer netjes op orde heeft nu?!
Ik ga vd week namelijk me winter voorraadje inslaan evenals voor een paar maatjes gelijk mee bestellen.
Zou dus héél vervelend zijn als er poedertjes worden omgewisseld ofzo gezien de grote bestelling!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 22 november 2013 om 13:45:
Straks aan de methoxetamine

haha ok dan, hoeveel mg? nasaal of oraal?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 22 november 2013 om 13:45:
Straks aan de methox

ben benieuwd

wil k ook s gaan halen..
3-meo-pcp lijkt me ook wel kicke.
Waarschuw beheerder
Wat een verschrikkelijk naar spul is dat MXE zeg. Ik had 30mg in een capsule gedaan, begon binnen 20 minuten al te werken. Na een uurtje zat er ik nog niet echt lekker in dus nam ik een redose van 16mg. Voornaamste effecten: ik werd er moe en verdoofd van, muziek klonk heel erg kil en van een afstand, duizeligheid, koppijn, een druk gevoel in m'n kop (niet helder kunnen nadenken), ik wist eigenlijk compleet niet wat ik met mezelf aan moest.

Ik heb weinig ervaring met dissociatieven. Wel vaak lachgas gedaan, en één keer 150mg MXE in de veronderstelling dat het methylone was (was onze eigen fout toen), dat was geen pretje. 30mg is volgens mij een bescheiden dosis maar ik vond het verschrikkelijk. Ga het ook niet meer doen, geen flauw idee wat hier nu de lol van kan zijn. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je een soort van "zoned-out" wordt, alsof je in een holletje zit en alles wat er om je heen gebeurt er niet toe doet. Wat dat betreft misschien een goed escapsisme middel maar om het daar voor aan te raden... Niks voor mij dit!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ninja op vrijdag 22 november 2013 om 15:19:
Kan iemand mij vertellen of SA alles weer netjes op orde heeft nu?!
Ik ga vd week namelijk me winter voorraadje inslaan evenals voor een paar maatjes gelijk mee bestellen.
Zou dus héél vervelend zijn als er poedertjes worden omgewisseld ofzo gezien de grote bestelling!

Nou.... Misschien kan je er beter nog heeeel eventjes mee wachten. Vorig weekend was er een kortingsactie, had wat besteld en maandag bevestiging dat ze betaling hadden ontvangen. Daarna stil, gisteren ticket hoe of wat en antwoord dat het gisteren verstuurd zou worden. Had per aangetekende post besteld dus vroeg vanochtend naar track & trace nummer en heb nog steeds geen antwoord of trace nummer en de bestelling staat nog steeds op 'Processing' dus.... Hopelijk komt het volgende week gewoon goed want bij bevestiging staat ook 2 - 8 werkdagen maar persoonlijk vind ik dat als je maandag ontvangst van betaling bevestigd, donderdag antwoord dat je het verstuurd dat je dan ook vrijdag het echt moet versturen. Zal volgende week update even hier neerzetten :)
Waarschuw beheerder
donateur
mn bestelling van de kortingsactie woensdag binnen gekregen. had t de donderdag ervoor besteld.

Waarschuw beheerder
Had bij SA 6-apb besteld 5 stuks en kreeg er 10. Das mooi meegenomen besteld met de kortings actie.
Waarschuw beheerder
donateur
mn 2gr 6apb was 2175mg
en had 4 etizolams meer dan besteld [albumelement=15427549]
Waarschuw beheerder
Ik heb laatst wat research troep besteld bij de slimme dokter.
Nu blijkt dat ik moet tekenen voor mijn zending.
Is dat slim om te doen of beter van niet?
Ivm aansprakelijkheid oid.
Waarschuw beheerder
donateur
k zag je verhaal al ergens anders ;p
is denk k gewoon aangetekend verstuurd.

wat je kan doen, is die shop mailen of ze t aangetekend hebben gedaan. zo niet, niet tekenen, dan is t niet wat zij hebben verzonden.
Waarschuw beheerder
5apb + cola vieux. Heerlijke combi! De body high is zooo ontspannend

Edit
kijken hoe dit met stappen gaat. Over een uur ong verwacht ik de piek en dan is het ook de bedoeling de stad in te gaan. Aan mn hoofd zie je niet veel afgezien van drankoogjes. Ben blij :lol:

23:00
Wow valt me opeens op hoe euforisch ik hier van word. Is normaal helemaal niet zo erg met 5apb
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan mdpv kopen is dat een aanrader? en wat zijn de risico's?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Romsel op zaterdag 23 november 2013 om 13:54:
Ik heb laatst wat research troep besteld bij de slimme dokter.
Nu blijkt dat ik moet tekenen voor mijn zending.
Is dat slim om te doen of beter van niet?
Ivm aansprakelijkheid oid.

Kan volgens mij geen kwaad. Heb het al meerdere malen aangetekend laten bezorgen. Je tekent alleen voor de ontvangst - niet voor de inhoud van het pakket. Dat boeit PostNL net niks :P

OT: Iemand die onlangs iets bij 'de slimme dokter' besteld heeft en het nog niet heeft ontvangen? Ik heb de 18e een bestelling geplaatst - bestellingsbevestiging gehad, de 20ste betaald en inmiddels 2x via het contactformulier een bericht gestuurd, maar vooralsnog geen antwoord gehad. 'T was een goeie bestelling aan MXE. Bestel daar altijd en nog nooit problemen gehad, dus vraag me af of er een extern probleem is.

Edit: zijn er naast SA en de slimme dokter nog betrouwbare vendors die binnen redelijke termijn verzenden/MXE in het assortiment hebben staan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nachtdier op vrijdag 22 november 2013 om 21:12:
Wat een verschrikkelijk naar spul is dat MXE zeg.

Hmm ik heb er toch behoorlijk wat mooie avondjes op gehad. Niet combineren met alcohol trouwens dat is echt sick.
Nam altijd nasaal, klein sleutelpuntje was voldoende.

Op feestjes ging het ook prima.

Heerlijk verdoofd vaag maar wist toch wel prima wat ik deed.
Keta 2.0
Waarschuw beheerder
donateur
wat gebeurt er met alcohol?
Waarschuw beheerder
Alsof je hoofd los staat van je lichaam. Op MXE loop je sowieso al alsof je dronken bent, maar als je dan ook nog écht dronken bent weet je echt niet meer wat boven en onder is. 1/2 biertjes is nog wel relaxt, maar vol op de wodka is 't niet zo aan te raden :P
Waarschuw beheerder
Onlsngs heb ik mijn diclazepam binnengekregen van CW. Ze kosten daar een schijtprijs, maar volgens mij zijn ze ook van een schijtkwaliteit. Ik heb er eerst 2 van 1mg genomen en een uur daana nog 2. Geen effect. Ik heb geen benzo tolerantie. Geen enkele tolerantie, want het is weer 2 maanden geleden dat ik wat aan drugs gedaan heb.

CW staan bekend als goede leverancier, maar nadat ik ze besteld had kwam ik op http://www.ukchemicalresearch.org/Thread-Diclazepam-originally-marketed-as-chlorodiazepam waar ze wel praten over de baggerkwaliteit van de dicla's.

Ook nog een reactie gestuurd:

Hello,

I hope this isn't true (see image of http://www.ukchemicalresearch.org/Thread-Diclazepam-originally-marketed-as-chlorodiazepam?page=25), but let's wait until I tried them myself

Maar het is dus baggerkwaliteit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
van het weekend voor het eerst 4-FA proberen. Iemand enig idee hoeveel ik in een capsule moet doen? Of moet je het snuiven? Heb al aardig wat ervaring met drugs dus kan wel wat hebben ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van CYBERCAT. op donderdag 5 december 2013 om 14:04:
van het weekend voor het eerst 4-FA proberen. Iemand enig idee hoeveel ik in een capsule moet doen? Of moet je het snuiven? Heb al aardig wat ervaring met drugs dus kan wel wat hebben ;)

130 tot 150 mg ongeveer in een capsule, ik zou het iig niet snuiven want dat doet ram pijn.
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van CYBERCAT. op donderdag 5 december 2013 om 14:04:

Hele gram snuivenn of gebruik de zoek functie @ 4-FA topic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
De topic heet toch Het grote Designer drugs & Research chemicals Topic, dan mag ik hier toch ook wat vragen over 4-fa maar bedankt voor je tip zal daar ook even een kijkje nemen!
Waarschuw beheerder
oke thnxx voor de tip. Dan maar even een mooie capsule ervan maken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CYBERCAT. op donderdag 5 december 2013 om 14:21:
oke thnxx voor de tip. Dan maar even een mooie capsule ervan maken :D

Voor het geval dat je dacht dat TimmY serieus was met die gram.... Maak maar capsules van rond de 150mg :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahha nee dat nam ik niet serieus. ben wel blond maar gelukkig niet zo stom ;)
Waarschuw beheerder
+1-1
kan je bestellen buy-jwh.com

chemicalservices.net
Waarschuw beheerder
CW niet bestellen. Ze hebben een goede naam, maar ik heb mijn diclazepam aantal naar 4 tegelijk opgeschroefd. Geen effect. Mail gestuurd en ik krijg als schijt antwoord

----------------------------------------------------------------------

Well it is strange we have a lot of people saying the opposite.

As I said if you are unhappy you can send them back for an exchange I have no problem with that.

Regards,

Joe

Customer Service Manager

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hi Joe,

A common Joe, you know what happens with your products. I'm not going to send them back, because the price is really cheap. But did you read the forums? Everyone is complaining about your dicla's. I know you have a good name, so don't tell me I'm not telling the truth. If I take 4 pills and feel nothing and so do other forum members, something must be wrong.

I will bring some to one of our test services in Holland and let you exactly know what's in them.

I'm sorry to have to tell this, but I'm not the only one.

Verzonden: Donderdag 5 december 2013 18:23:51
Onderwerp: RE: Bad quality diclazepam
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Please also not everything we sell is not for human consumption.

Regards,

Joe
Waarschuw beheerder
donateur
Hi Dennis there isn’t anything wrong with our diclazepam. Some people are saying this but there is seriously nothing wrong with them. We do think that the coating we used may be effecting the speed at which they dissolve if these are split in half prior to experimentation then they are completely fine. Nothing wrong with them at all.

However if you are seriously not happy then you can send them back for an exchange.

Regards,

Joe

ps. Doe coating is een beetje dik, maar technoasis bijt ze kapot, dus dat is crap..

Ik bestel er niet meer..
Waarschuw beheerder
Een goeienavond ik heb rond 17:00 140 mg 4fa genuttigd en ben van plan rond 21:00 100 mg 6 apb bij te pakken voor het feest van vanavond. En mijn vraag is of iemand bekend is met deze combi en of deze afgeraden word en of mijn dosering van 6apb goed is. of dat ik beter methylone kan bij nemen.
6 apb en 4fa heb ik allebei een paar keer gehad met methylone heb ik geen ervaring.
alvast bedankt :d
Waarschuw beheerder
+5
Goed dat je nog even tijdig research doet. (y)
Waarschuw beheerder
Mensen hier die al eens de combi 4MEC/3MMC geprobeerd hebben?
Waarschuw beheerder
donateur
4mec+alcohol+ether was wel wazig. hele vreemde gedachte cirkels :P
alleen jammer van die nasmaak de volgende ochtend :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op zaterdag 7 december 2013 om 16:32:
Mensen hier die al eens de combi 4MEC/3MMC geprobeerd hebben?

Nou ik kan je zeggen dat die combi een feestje is. Komt heel geleidelijk op zonder dat je het eigenlijk merkt. Opeens heb je zoiets van huh, ik ben vaagjes. Heel helder voor de rest, kan goed gesprekken volgens en dergelijke. Veel energie. Lopen was een feest. Wel kaken als een eend en mijn ogen waren ook niet om een spreekbeurt over te houden.
Waarschuw beheerder
Waarom heb je er voor gekozen om juist die twee stofjes te combineren als ik vragen mag?

Toevallig omdat je van beide samples had liggen? Ik namelijk wel. ^^
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik snap niet helemaal hoe designer drugs in Nederland illegaal zouden zijn onder de geneesmiddelenwet. Iets dat nog niet bestaat, kan je toch niet verbieden? (En dan heb ik het dus over nieuw gemaakte moleculen, niet over dingen waar hier al uitgebreid over gesproken wordt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van andromeda120480 op maandag 9 december 2013 om 11:05:
Ik snap niet helemaal hoe designer drugs in Nederland illegaal zouden zijn onder de geneesmiddelenwet. Iets dat nog niet bestaat, kan je toch niet verbieden?

ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar met 'zulke middeltjes' kan ik me voorstellen dat het uitgangspunt is: iets wat nog niet is goedgekeurd/legaal is, is bij voorbaat afgekeurd/illegaal?
Waarschuw beheerder
Dezelfde combi nog liggen 4mec/3mmc. Zelf weet ik van beide stoffen de uitwerking niet. Ben erg nieuwsgierig het gaat hier om een cap die ik gekregen heb van een maatje. Is het verstandig deze stoffen eerst nog apart te gebruiken?
De cap is 200 mg van beide de helft.
Alvast bedankt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Saxoferrato op maandag 9 december 2013 om 13:36:
maar met 'zulke middeltjes' kan ik me voorstellen dat het uitgangspunt is: iets wat nog niet is goedgekeurd/legaal is, is bij voorbaat afgekeurd/illegaal?

We hebben geen 'Federal Analog Act' als in de USA.

Uitspraak van andromeda120480 op maandag 9 december 2013 om 11:05:
Iets dat nog niet bestaat, kan je toch niet verbieden?

Die zijn dan ook nog niet verboden. Handel in dergelijke stoffen wordt gezien als een economisch delict (gezien je geen belasting afdraagt) en kunnen niet vervolgd worden aan de hand van een lijst waar de stof op staat met verboden middelen; want dat is het hem idd juist; het staat daar niet op.
Waarschuw beheerder
van het weekend 4-fa op. 150 mg in een capsule gestopt. Na 2 uur bijna nog geen verschil. Een klein lijntje genomen in de hoop dat dat sneller zou werken. Ik had het al gelezen dat het niet aan te raden was maar dat het zo pijn zou doen had ik niet verwacht. Alsof er een explosie in je neus plaats vind. Ik was wel de hele avond heel gezellig lekker om me gemak en wakker, maar of dit nou lag aan de 4-fa of dat het gewoon kwam omdat ik met goeie vrienden was. Toen om 4 uur snachts nog maar een tikkie mxe genomen, o jezus wat is dat toch een vaaaag spul. Ik ben denk wel in 20 verschillende woonkamers geweest en met 100 verschillende mensen gepraat terwijl we maar we met 7e waren en waar ik het over heb gehad, geen idee?! Het is zo bizar spul echt ongelooflijk.
Waarschuw beheerder
Sleutel puntje
Waarschuw beheerder
donateur
ik las hier en daar dat mxe niet goed te mixen is met t een en ander..
-geen alcohol
-geen cafeïne
-geen andere uppers (bijvoorbeeld na pep/mdma/etc)
-geen downers (G/Alcohol/etizolam/etc)

weet iemand hier wat over?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op zondag 8 december 2013 om 18:43:
Waarom heb je er voor gekozen om juist die twee stofjes te combineren als ik vragen mag?

Toevallig omdat je van beide samples had liggen? Ik namelijk wel. ^^

Omdat ik het aangeboden kreeg als tester. Krijg nog wel eens een gratis tester voordat iets 'beschikbaar' wordt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op dinsdag 10 december 2013 om 18:29:
ik las hier en daar dat mxe niet goed te mixen is met t een en ander..
-geen alcohol
-geen cafeïne
-geen andere uppers (bijvoorbeeld na pep/mdma/etc)
-geen downers (G/Alcohol/etizolam/etc)

weet iemand hier wat over?

Heb met MXE eigenlijk meestal wel benzo's gebruikt, die keren dat ik het gedaan heb. Geen problemen mee gehad.

Andere vraag..

Ik heb Diclazepam besteld, maar ik vertrouw het niet. Ik wil het laten testen, maar bij het tstcentrum zeiden ze dat ze geen geneesmiddelen testen. Ik weet niet of ze helemaal doorhadden dat het een designer benzo betreft..

Als ik nu zo'n tabletje inlever als zijnde 2cb, zouden ze dan wel de stof diclazepam kunnen herkennen, of krijg ik dan gewoon terug dat er een voor hun onbekende stof in zit?

Iemand enig idee?