Partyflock

Forumonderwerp · 1129313
2 volgers · 11560x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
In Assassin's Creed 3 zal je spelen als Connor, een jongen van een Britse vader en Amerikaanse indiaanse moeder. Naast zijn eerste naam staat Connor ook bekend als Ratohnhaketon. Conner is grootgebracht door de Mowhawk-stam aan de Amerikaanse frontlinies ten tijde van de onafhankelijkheidsoorlog. De speler zal dit meemaken in de game wanneer de kolonisten uiteindelijk het Mohawk dorp platbranden. Vanaf dat moment besluit Connor zijn te leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.

Daarnaast draait de game op een vernieuwde versie van de Anvil engine die eerder gebruikt werd door de voorgaande Assassin's Creed-games. Naast dat de engine de gezichten van personages gedetailleerd weergeeft is het mogelijk om duizenden troepen gelijkertijd op het scherm te toveren. Geen van de animaties uit de voorgaande Assassin's Creed-games zijn overgezet naar Asassin's Creed 3, dit keer zijn de animaties helemaal opnieuw aangemaakt.

Naast New York en Boston zal het ook mogelijk zijn om in bossen te spelen, bekend als de frontier. De frontier zal ongeveer anderhalf keer zo groot zijn als de gehele map van Assassin's Creed Brotherhood. In de frontier is het mogelijk om in bomen en bergen te klimmen. Hierbij is de frontier niet zo leeg als de kingdom uit Assassin's Creed 1, maar zal er genoeg missies en gameplay content te bevinden zijn. Zo is het mogelijk om te jagen op dieren, waarmee je beloningen krijgt. De wereld van Assassin's Creed 3 maakt een zomer- en winterseizoen mee. In de winter bewegen soldaten langzamer door de sneeuw en verandert het water in ijs.

Connor beschikt ook over een hidden blade, bekend uit de voorgaande Assassin's Creed-games. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om Connor's kleding en wapens te upgraden. Het free running systeem is dit keer ook aangepast waarbij het mogelijk is om over voertuigen te springen, door ramen te springen en onder obstakels te glijden. Het combat systeem is ook aangepast waarbij er geen target locking meer is, maar Connor automatisch zijn vijand selecteert. Ook zal er een nieuwe dynamische camera zijn waarbij je meer van de actie ziet en meer filmisch overkomt. Over de multiplayer is nog niks bekend.

Assassin's Creed 3 is al meer dan vier jaar in ontwikkeling en is over een paar weken al helemaal te spelen. Vanaf dat moment zal Ubisoft de tijd gebruiken om de game te verfijnen. Assassin's Creed 3 komt 30 oktober uit op PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

Bron: Fok.nl

[img width=834 height=960 cacheid=00123c4b002fd9789641469b1a02cf4174]http://www.rootbeat.nl/images/file/img_4f4faf4cb99d2.jpg[/img]

Zin in!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Misschien ook ff bekijken, 1 was _0_ maar heb 2 nog niet gespeeld o:)
Waarschuw beheerder
Gruwelijk.

ik dacht dat er een andere game aankwam.

In de special editie van brotherhood zit zo'n filmpje bij.

Een ouwe kerel met een stok. wat is dat dan? iemand?
Waarschuw beheerder
toffe setting :O
:honger: eerst revelation maar even aanschaffen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 3 maart 2012 om 14:53:
In de special editie van brotherhood zit zo'n filmpje bij.

je bedoelt de special edition van ac revalations denk ik ?
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pegi 18,voorlopig :lol: hmm kay

leuke trailer B)
Waarschuw beheerder
Kut stem van die pegi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 3 maart 2012 om 14:53:
Een ouwe kerel met een stok. wat is dat dan? iemand?

Dat is Ezio Auditore Da Firenze na het verhaal van Revelations
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 3 maart 2012 om 12:47:
In Assassin's Creed 3 zal je spelen als Connor, een jongen van een Britse vader en Amerikaanse indiaanse moeder. Naast zijn eerste naam staat Connor ook bekend als Ratohnhaketon. Conner is grootgebracht door de Mowhawk-stam aan de Amerikaanse frontlinies ten tijde van de onafhankelijkheidsoorlog. De speler zal dit meemaken in de game wanneer de kolonisten uiteindelijk het Mohawk dorp platbranden. Vanaf dat moment besluit Connor zijn te leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.

Daarnaast draait de game op een vernieuwde versie van de Anvil engine die eerder gebruikt werd door de voorgaande Assassin's Creed-games. Naast dat de engine de gezichten van personages gedetailleerd weergeeft is het mogelijk om duizenden troepen gelijkertijd op het scherm te toveren. Geen van de animaties uit de voorgaande Assassin's Creed-games zijn overgezet naar Asassin's Creed 3, dit keer zijn de animaties helemaal opnieuw aangemaakt.

Naast New York en Boston zal het ook mogelijk zijn om in bossen te spelen, bekend als de frontier. De frontier zal ongeveer anderhalf keer zo groot zijn als de gehele map van Assassin's Creed Brotherhood. In de frontier is het mogelijk om in bomen en bergen te klimmen. Hierbij is de frontier niet zo leeg als de kingdom uit Assassin's Creed 1, maar zal er genoeg missies en gameplay content te bevinden zijn. Zo is het mogelijk om te jagen op dieren, waarmee je beloningen krijgt. De wereld van Assassin's Creed 3 maakt een zomer- en winterseizoen mee. In de winter bewegen soldaten langzamer door de sneeuw en verandert het water in ijs.

Connor beschikt ook over een hidden blade, bekend uit de voorgaande Assassin's Creed-games. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om Connor's kleding en wapens te upgraden. Het free running systeem is dit keer ook aangepast waarbij het mogelijk is om over voertuigen te springen, door ramen te springen en onder obstakels te glijden. Het combat systeem is ook aangepast waarbij er geen target locking meer is, maar Connor automatisch zijn vijand selecteert. Ook zal er een nieuwe dynamische camera zijn waarbij je meer van de actie ziet en meer filmisch overkomt. Over de multiplayer is nog niks bekend.

Assassin's Creed 3 is al meer dan vier jaar in ontwikkeling en is over een paar weken al helemaal te spelen. Vanaf dat moment zal Ubisoft de tijd gebruiken om de game te verfijnen. Assassin's Creed 3 komt 30 oktober uit op PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

Bron: Fok.nl

Zin in!

gaaaaaaaafffffffffff:woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Japie :facepalm: op maandag 5 maart 2012 om 20:48:
Dat is Ezio Auditore Da Firenze na het verhaal van Revelations

hahaha thnx. heb een beetje gezocht klopt wel ja volgens mij :P

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
wel leuk een change of scenery maar ik vond de laatste (revelations) wel behoorlijk tegenvallen. Te makkelijk, te weinig afwisseling en maar 1 (2 als je die grot meetelt) stad. Hopen dat deze beter wordt.
Waarschuw beheerder
Ook vies kort was dat deel. En nee ik verzamel geen veren en rotzooi. Kut saai :rot:
Waarschuw beheerder
geen zwaarden meer denk ik maar bijlen zo te zien...jammer, wel me favo wapen altijd:P
Waarschuw beheerder
update

http://www.pu.nl/power/assassin-s-creed-iii-speelt-vooral-de-natuur-af
:D

Waarschuw beheerder
+1
Totaal nieuwe engine, totaal nieuwe setting. Ik heb er wel weer zin in. (Y)

Mooi stukje geschiedenis ook gekozen.
Waarschuw beheerder
gameplay details! :)
http://www.pu.nl/power/assassins-creed-3-gameplay-details
Waarschuw beheerder
deze wordt gruwelijk^^
Waarschuw beheerder
Bergen beklimmen :respect:
Waarschuw beheerder
Nieuwe engine :respect:

Assasins Creed :respect:
Waarschuw beheerder
meeer meer meer :honger:

http://www.pu.nl/features/assassin-s-creed-iii-en-de-amerikaanse-revolutie-hoe-zit-dat-nou
Waarschuw beheerder
Na deel 1 afgehaakt.. naja na deel 1.. tijdens deel 1 die nooit uitgespeeld :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben net begonnen met de AC reeks. Afgelopen week had ik AC2 uitgespeeld. Zijn brotherhood en relevations ongeveer hetzelfde als AC2? Ik vond de besturing nogal kut en die klim en klauter missies echt vreselijk.
Waarschuw beheerder
Ligt eraan op welk platform je de game speelt. Heb AC2 net op PC uitgespeeld en ben nu bezig met brotherhood, wat veel uitgebreider is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 maart 2012 om 14:43:
Zijn brotherhood en relevations ongeveer hetzelfde als AC2?

:jaja:

Uitspraak van Trancepim op zaterdag 17 maart 2012 om 16:42:
Ligt eraan op welk platform je de game speelt.

:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2012 om 16:54:
AC2?

is veeeeeeeeeeeeeeel groter.

Heb bij alle ac delen erna het id dat ik veel eerder het heb uitgespeeld
Waarschuw beheerder
Daarmee bedoelde ik de controls Iguana

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trancepim op zondag 18 maart 2012 om 01:49:
Daarmee bedoelde ik de controls Iguana

Dat snap ik Trancepim. Maar hij heeft het met name over het klimmen en dergelijk in de game en dat is toch hetzelfde, ongeachte op welk systeem je het speelt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 maart 2012 om 16:52:
Maar hij heeft het met name over het klimmen en dergelijk in de game en dat is toch hetzelfde, ongeachte op welk systeem je het speelt?

Mja weet niet. Op de PC heb ik vaak last dat hij bepaalde sprongen verkeerd maakt. En die klimstukken in grotten dat de camera opeens verandert. Weet dus niet of mensen hier ook last van hebben op consoles. :)
Waarschuw beheerder
meer screenshots :honger:

http://www.pu.nl/power/assassin-s-creed-iii-screenshots-uitgelekt

Waarschuw beheerder
donateur
Verzamelaars van Assassin's Creed-goodies kunnen zich in de handen wrijven, want Assassin's Creed III krijgt maar liefst drie verschillende speciale edities. Wij zetten alle gegevens even op een rijtje zodat je de editie op jouw maat kan uitkiezen.

[img width=495 height=247 cacheid=0012461b002fe4505c773f551a02d00d62]http://www.playstationpure.be/files/blog/thumb.jpg[/img]

De Freedom Editie

Deze editie is voor de ultieme Assassin's Creed-fans en bevat volgende zaken om de revolutie door te komen:

Een beeldje van Connor dat 24 centimeter hoog is.
Een steel case waarin alles kan opgeborgen worden.
Een notitieboek van George Washington dat ons wat meer vertelt over de Assassins en de Tempeliers ten tijde van de Amerikaanse Revolutie.
De extra missie naar de oude Mayaruïnes waar Connor op zoek gaat naar de legendarische sabel van kapitein Kidd.
De extra missie 'Spookbeeld van de oorlog' waarin Connor het krachtige indianenwapen van Pontiac kan bemachtigen als hij zijn vijanden weet te verslaan.
Het multiplayerpakket Scherpschutter waarmee je toegang krijgt tot het personage 'de Scherpschutter', een relikwie, een embleem, een speciale afbeelding en de titel 'De nar'.
Een exclusieve litho

Deze Freedom editie heeft een prijskaartje van 99,99 euro. Zij die zich willen wagen aan deze editie kunnen dus al beginnen met sparen.

[img width=500 height=281 cacheid=0012461c002fe451729958851a02d00d62]http://www.playstationpure.be/ftp/Yannick%20Van%20Hoorde/Assassin%27s%20Creed%20III/ACSpecial1.jpg[/img]

De Join or Die Editie

Wie het niet te uitgebreid wil, maar zich toch eens iets extra wil aanschaffen kan zich misschien terugvinden in deze editie:

Een exclusief medaillon van de Assassins
Een notitieboek van George Washington dat ons wat meer vertelt over de Assassins en de Tempeliers ten tijde van de Amerikaanse Revolutie.
De extra missie 'Spookbeeld van de oorlog' waarin Connor het krachtige indianenwapen van Pontiac kan bemachtigen als hij zijn vijanden weet te verslaan.
Het multiplayerpakket Scherpschutter waarmee je toegang krijgt tot het personage 'de Scherpschutter', een relikwie, een embleem, een speciale afbeelding en de titel 'De nar'.

Voor de Join or Die editie zal je 79,99 euro moeten neertellen.

[img width=500 height=281 cacheid=0012461d002fe452353922551a02d00d62]http://www.playstationpure.be/ftp/Yannick%20Van%20Hoorde/Assassin%27s%20Creed%20III/ACSpecial2.jpg[/img]

De Special Editie

De Speciale Editie zal een exclusieve verpakking krijgen en bevat volgende digitale content:

Een unieke missie voor de singleplayer. In deze missie bestrijd Connor een geheim dat de financiering van de revolutie kan ondermijnen. Bij het uitspelen van deze extra content krijg je toegang tot een piratenmusket.

Zitten wel toffe dingen bij hoor (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Klein introductie van Connor :)

Waarschuw beheerder
donateur
En tenslotte is hier nog een hele special te vinden over AC3, wat me iets teveel werk was om te knippen en plakken ;)
Waarschuw beheerder
dat poppetje van conor :honger:
Waarschuw beheerder
Waarom zit er in elke editie een speciaal item wat niet in de andere edities zit? Als je de duurste koopt wil je toch ook dat medaillon en die unieke missie?

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje suf ja, maar misschien wel in de hoop dat de echte verzamelaar beide edities koopt 8)
Hoewel dat wel een beetje sneu zou zijn..
Waarschuw beheerder
http://www.gamer.nl/nieuws/264636/ubisoft-raadt-controller-aan-voor-assassins-creed-3-op-pc

faalapen
Waarschuw beheerder
wapens tot nu toe gespot:

hidden blade, zwaard, dolk, klauw, tomahawk, injectienaald, pijl en boog, musket...en dr is nog veel meer in petto :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hakkuhbijler op zaterdag 7 april 2012 om 00:49:
hidden blade, zwaard, dolk, klauw, tomahawk, injectienaald, pijl en boog, musket...en dr is nog veel meer in petto

Waar?

Waarschuw beheerder
donateur
AC3 heeft hij het over, laten we het hier gewoon bij Revelations houden zou ik zeggen, voor AC3 is een apart topic :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben al dat Animus Data aan het verzamelen, zit nu op 75 en gaat nu wel snel, maar ik kwam er eentje tegen die ik niet kan pakken :/

Ergens op een dakje, maar hij hangt net iets te hoog. Ik kan er onder staan maar ik raak hem net niet aan, lijkt haast wel een bug :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2012 om 11:08:
AC3 heeft hij het over, laten we het hier gewoon bij Revelations houden zou ik zeggen, voor AC3 is een apart topic

:rot: waarom over revelation als dit het AC3 topic is?! :P
mogguh barry :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Hehe.. :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 7 april 2012 om 11:00:
Waar?

official website...plus youtube:P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2012 om 11:08:
AC3 heeft hij het over, laten we het hier gewoon bij Revelations houden zou ik zeggen, voor AC3 is een apart topic

eeeehm, dit is tpoch AC3?:$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zaterdag 7 april 2012 om 12:09:
waarom over revelation als dit het AC3 topic is?!
mogguh barry

aha! toch wel?:D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 april 2012 om 12:34:
Hehe..

hehehehe:P

;)
Waarschuw beheerder
+1
Er zijn wat nieuwe screens uitgekomen en ik hoop zeer dat dit een alphaversie is, want dit ziet er naar mijn mening absoluut niet uit!

[img width=1024 height=576 cacheid=00124b11002fe990c81fa8bb1a02d06bdb]http://gamebomb.ru/files/galleries/001/2/2e/57711.jpg[/img]

[img width=1024 height=576 cacheid=00124b12002fe991a5cefc3b1a02d06bdb]http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/assassins-creed-3-gameplay-image-5.jpg[/img]

[img width=1024 height=576 cacheid=00124b13002fe992e26e86eb1a02d06bdb]http://www.gamepur.com/files/imagepicker/6/assassins-creed-3-gameplay-image-6.jpg[/img]

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
De HUD (laatste plaatje links- en rechtsonder) is nog helemaal niet ''opgemaakt'' ofzo; is duidelijk een alphaversie. Wat verwacht je; de game komt pas over een half jaar uit :P
Waarschuw beheerder

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: ziet er veelbelovend uit. Heel erg dik!
Waarschuw beheerder
Kutgraphics man:S:s:S Zelfde engine en gameplay, ga hem echt niet kopen maar stiekem toch wel en dan maandenlang freaken
Waarschuw beheerder
Ofnoh Psycho?
Waarschuw beheerder
hahaha. dit spel ziet er degelijk beter uit.
voor zover ik kan zien. En veel meer nieuwe shirt toegevoegd. cod is altijd hetzelfde. alleen andere wapens en killstreaks. al sinds mw2 zelfde graphics
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 21 juni 2012 om 22:51:
al sinds mw2 zelfde graphics

Correctie: De engine stamt nog uit de tijd van COD 2 :D
Waarschuw beheerder
Had nog nooit Assassins Creed gespeeld..8)
Gisteren de hele serie geleend van maatje van mij..
Baal dat ik deze spellen niet eerder heb gespeeld:lol:

Nu nog bezig met deel 1 dus:facepalm:

Mede maar eens gekeken omdat dit er wel erg vet uit ziet allemaal:jaja:
Waarschuw beheerder
Zo van de week toch mijn Freedom Edition gePre-Ordered. Assassins Creed Roeleert! Heel de winter binnen zitten en Achievements/Trophy's halen hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op zaterdag 17 maart 2012 om 14:12:
Na deel 1 afgehaakt.. naja na deel 1.. tijdens deel 1 die nooit uitgespeeld :lol:

Die ook in de kast gepleurd na ik AC2 ff alvast ging bekijken..
Veel vetter, meer te doen, duidelijker en verhaal etc dan deel 1..

Na deeltje 2 denk ik ook maar Revelations en Brotherhood halen:jaja:
Waarschuw beheerder
deel 2 vind ik nog steeds het beste deel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 24 augustus 2012 om 20:53:

zowaar een keertje met je eens :)
Waarschuw beheerder
kom maar op met jullie mening over AC3,do or dont! B)
Waarschuw beheerder
Nog geen tijd gehad om te halen/spelen..
Morgen misschienmaar ff doen, maar dan wordt het waarschijnlijk toch na het weekend voordat ik er aan begin 8)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 24 augustus 2012 om 20:53:

Mee eens maar dit deel is ook zeer de moeite waard!
Net als bij deel 2 heb ik steeds de neiging om door te spelen, moet echt moeite doen om de controller weg te leggen.
Waarschuw beheerder
aha, een eigen topic! :)

wat een game idd! echt heerlijk! alles is gewoon goed! het freerunnen, bomen klimmen, jagen, de missies, de wapens, en de animatie's! prachtig! net sequentie 5 afgerond! kan niet wachten om er vanmiddag mee verder te gaan!
Waarschuw beheerder
Weet iemand ook hoe ik bij die ene snuisterij voor die knakker met z'n houten poot kan komen.
Ergens op het land rondom het dorp waar Achilles woont zie het icoontje van zo'n beker een beetje aan de rand van het gebied.
Maar als ik daar probeer te komen stuit ik op rotsen waar ik niet op kan klimmen.
Iemand advies?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op vrijdag 2 november 2012 om 17:14:
Iemand advies?

Denk dat je op google/youtube een stuk verder komt dan hier:D

Waarschuw beheerder
Vind het spel tot nu toe nog niet zo goed als ik had gehoopt. Niet slecht, maar kan mij niet meer zo pakken als deel 1 of 2. Brotherhood en Revalations heb ik niet gespeeld..

Gameplay doet mij ook nog vrij weinig. Het vertrouwde klauteren en (zwaard) vechten blijft leuk, zonder veel moeite of lastige toesten-combo's doe je de gaafste dingen. (easy gaming, wat op zijn tijd wel zo lekker is) Echter het schieten vind ik zo'n droge toevoeging, nee dat heeft echt niks in mijn ogen. Hopelijk word het snel beter, want dit is nog niet wat ik mij ervan had voorgesteld als het op gameplay aankomt dan.

Sfeer, verhaal en omgevingen vind ik wel goed gedaan voor zover ik gezien heb. Alleen grafisch dan wel weer een tegenvaller. Grauw (ok, hoort misschien bij de tijd/sfeer), alles zeer kartelig en ronduit lelijke schaduwen die een eigen leven lijken te leiden. Jammer! (speel op de 360)
Waarschuw beheerder
begin nu ook aan Ac3 8)
Waarschuw beheerder
Fijn spelletje (Y), Bergen op Zoom werd nog ff genoemd ingame redelijk in het begin. Vond ik wel ff fun.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op zaterdag 3 november 2012 om 18:39:
Bergen op Zoom

serieus? :lol: waar dan? 8) voor dat je als conor los gaat?!
Waarschuw beheerder
Multiplayer is goed te doen op een brakke zondqg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zaterdag 3 november 2012 om 18:44:
serieus? :lol: waar dan? 8) voor dat je als conor los gaat?!

Jup :yes: Ik geloof voordat je de missie start om als verkleed als engelsman een ford te inflitreren, ergens rond die missie ff een keer praten met die lui in die kroeg/hotel waar ze zitten. Heel gesprek over hoe evil en moordzuchtig die kerel wel niet is voordat je de missie start.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 3 november 2012 om 19:07:
Morgen?

Het is geen snelle gameplay. Dus goed te volgen als je brak bent
Waarschuw beheerder
Jij weet echt niet waar je het over hebt hè?
En dan probeer je er maar 'game-termen' in te gooien alsof je wel weet waar je het over hebt..
'Het is geen ''snelle gameplay'' dus het is goed voor een brakke zondag'
Dat slaat echt als een lul op een drumstel:lol:
Waarschuw beheerder
As je een shooter speelt als je brak bent dan gaat meestal.alles te snel en bak je er niks van. Dat bedoel ik
Waarschuw beheerder
weet iemand waar je een kano/kayak kunt vinden..,.. heb plaatjes gezien van Connor in een kano/kayak... maar kan nergens een kano/kayak vinden?
Waarschuw beheerder
Nog niet tegengekomen maar ben alleen nog maar in Boston, Frontier en die Davenport boerderij geweest.
Misschien komt ie later in het spel..
Waarschuw beheerder
nja ben er al aardig doorheen volgens mij... sequentie 9 nu. en er zijn er 12, dus vrees dat het er helemaal niet in zit. jammert.
Waarschuw beheerder
Is dat misschien niet gewoon in een cutscene?
Dat ie er inzit maar dat je er verder zelf niets mee kunt doen
Waarschuw beheerder
Iemand dat gesprek nog gehoord tussen Hayten en Benjamin Franklin tijdens of eind van sequance 3?

Hij stond als interactive conversation gemerkt op me map in Boston ( in een general store), dat was een echt 'Dafaq did i just heard' momentje.
Waarschuw beheerder
wacht maar tot je sequentie 3 klaar hebt! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 5 november 2012 om 13:07:
ben er al aardig doorheen volgens mij... sequentie 9 nu

zijn die "grote veldslagen" echt zo episch als van te voren werd gezegt? 8)
Waarschuw beheerder
heb geen grote veldslagen gezien nog... wel gevechten op zee, die zijn wel vermakelijk!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 5 november 2012 om 20:40:
wel gevechten op zee, die zijn wel vermakelijk!

heb ik net ook gehad:)
zag er wel leuk uit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 5 november 2012 om 20:45:
heb ik net ook gehad[img width=15 height=15 cacheid=000035ca0000eb25b7c867af1a02d6d4b3]https://static.partyflock.nl/smiley/standard.png[/img]
zag er wel leuk uit

ja, maar na 3 achter elkaar heb je het wel weer ff gehad.

zit nu nog steeds in sequentie 9. ben alleen maar zijmissies aan het doen nu! vermaakt me prima!
Waarschuw beheerder
Ben bij sequentie 8 volgens mij, sta op het punt om voor het eerst naar New York te gaan.
Heb tot nu toe zoveel mogelijk zijmissies gedaan; dorp een beetje opbouwen, veren zoeken, knokken op zee en die snuisterijen voor die manke Nelis zoeken.
Heb alleen steeds geld tekort op 1 of andere manier en ben te lui om steeds voor een grijpstuiver te gaan jagen.
Waarschuw beheerder
kisten roven. zit veel geld in!

kheb net het hoofdverhaal uitgespeeld! zit nog wel een vervolgje in.. 8)
Waarschuw beheerder
Hoeveel uur erin gestoken?
Waarschuw beheerder
2e vastloper net :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 6 november 2012 om 22:05:

Stuk of 20 tot nu toe gok ik

Uitspraak van Soon. op dinsdag 6 november 2012 om 21:57:
kisten roven. zit veel geld in!

Die hef ik allemaal al leeggeroofd O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
ok. haha, waar besteed je je poen aan dan?

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 6 november 2012 om 22:05:

zat op 22 uur geloof ik... maar heb nu nog heeeel veeeel te doen!
Waarschuw beheerder
Psychonaut gaat alleen de multiplayer uitspelen(H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 7 november 2012 om 10:19:
Psychonaut gaat alleen de multiplayer uitspelen

& dan haten op de graphics
Waarschuw beheerder
Hha nee, ik download singelplayer games. Alleen shooters koop ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 7 november 2012 om 07:38:
ok. haha, waar besteed je je poen aan dan?

NIeuwe wapens, aas, pijlen, vallen etc.
Verder m'n schip helemaal gepimpt; verbeterd roer, andere kogels, meer kannonen etc.
Gebruik nog steeds de bijl icm met het mes, kun je heerlijke combo's mee krijgen. Als secundair wapen die touwspeer, ideaal om door de verdediging van die sterke japies te breken.

Uitspraak van Soon. op woensdag 7 november 2012 om 07:38:
t op 22 uur geloof ik... maar heb nu nog heeeel veeeel te doen!

Qua tijd zitten we vrijwel gelijk maar tussen de missies door doe ik een heleboel zijmissies; naar die jachtvereniging, fronteergastjes, dorpsmissies, veren en schatkisten zoeken. Zo doe ik vrijwel alle missies in een bepaald gebied voordat ik doorga naar bijvoorbeeld New York. Anders moet ik straks na de verhaallijn nog teveel van dat soort dingen doen. Vind het tussendoor leuker om te doen, even een 'change of pace'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
deed ik in het begin ook... maar na sequentie 9 zijn de sequenties niet meer zo groot... en als je het einde ruikt, dan wil je ook door... althans ik dan.

wist niet eens dat je je schip kon upgraden 8)... er zit zoveel in, dat je ook veel mist of omdat het niet goed uitgelegd word...
Waarschuw beheerder
Ja als je naar die ankers gaat kun je met die gozer praten maar er ligt ook een boek naast hem op tafel.
Als je naar dat boek gaat kun je al die shit voor je schip halen.

Weet jij trouwens hoe je dingen kan laten maken vanuit die boekhouding?
Dit wordt m.i. ook niet goed uitgelegd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja dan moet je eerst die dorpsmissies doen. dan gaan mensen zich settelen in jou dorp en kun je ze shit laten maken als het goed is.

maar het lukt mij ook niet echt goed. kan alleen vaten maken ofzo... heb ook alleen een timmerman lopen. terwijl ik toch al best veel dorpsmissies gedaan heb.
Waarschuw beheerder
Ben al even aan het kloten geweest, wel vreemd dat ze het niet uitleggen.
Je kunt bij dorpsbewoners grondstoffen kopen en van die grondstoffen kun je ze van alles laten maken.
Deze producten kun je vervolgens weer met een konvooi naar de stad sturen en daar maak je dan weer winst op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 7 november 2012 om 12:01:
Als secundair wapen die touwspeer

hoe gebruik je die? heb die opgepakt van iemand maar ik weet niet hoe je dat moet gebruiken hehe
Waarschuw beheerder
gewoon vierkantje als je doelwit dichtbij genoeg is... maar denk dat je moet wachten tot je hem van achilles krijgt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 7 november 2012 om 14:53:
maar denk dat je moet wachten tot je hem van achilles krijgt

:jaja: moest zn chick naar die kerel brengen & van die jagers er mee op hangen :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op woensdag 7 november 2012 om 14:49:
hoe gebruik je die? heb die opgepakt van iemand maar ik weet niet hoe je dat moet gebruiken hehe

Op ps3 is het R2 indrukken en de touwspeer selecteren, die komt dan in je HUD in het kleine rondje boven je primaire wapen te staan.
Als een doelwit binnen bereik is locken met L1 en dan driehoekje. Vervolgens krijg je een beetje een Mortal Kombat Scorpion-achtige actie.
Als je dit vanuit een boom doet hang je degene op. Weet alleen niet meer zeker of het dan L1 driehoekje is of L1 vierkantje.
Waarschuw beheerder
het is driehoekje idd!
Waarschuw beheerder
Ghehe http://9gag.com/gag/5791611
Waarschuw beheerder
vind hem ook niet zo,hij komt traag op gang omdat je ook nog een verstopertje
moet spelen een beetje jagen hout halen voor het schip,ik had er meer van verwacht
deel 2 vind ik nog steeds de beste.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op vrijdag 9 november 2012 om 10:42:
vind hem ook niet zo,hij komt traag op gang omdat je ook nog een verstopertje
moet spelen een beetje jagen hout halen voor het schip,ik had er meer van verwacht
deel 2 vind ik nog steeds de beste.

Had precies dezelfde ervaring.. Maar nog even doorzetten, je bent nu bijna op het punt dat je 'vrij' gelaten word en alles naar wens kunt spelen. En dan word het snel een erg vermakelijke game, toch nog! :P
Waarschuw beheerder
ik stop er ook niet mee,ben al vrij gelaten,hij speelt iets anders dan de vorige delen,maar vind
hem niet echt slecht of zo,snap allen niet zoveel van die handel hoe je dat moet doen,kan al melk
eieren een groente kopen maar weet nog niet wat ik er mee moet doen,maar daar kom ik nog wel
achter hoop ik.
Waarschuw beheerder
Die handel kun je mooi geld mee verdienen.
Mijn tip: Koop beverhuiden en die per konvooi aan de hoogst biedende winkelier verkopen.
Daar heb ik tot nu toe het meeste geld mee verdiend!
Je moet eerst via dorpsmissies dat jagervrouwtje vrijspelen en dan kun je die huiden van haar kopen.
Zelf op bevers jagen om de huiden te verkopen heeft geen zin.
Je kunt na verloop van tijd je konvooi upgraden zodat je meer mee kunt nemen en je kunt ook 2 konvooien erbij kopen zodat je drie tegelijk onderweg hebt.
Let wel op dat ze aangevallen kunnen worden in de frontier dus ga geen missies aan waar je niet uit kunt stappen om je konvooi te verdedigen. Ik ga in die tijd meestal achter kistjes/veren/almanakpagina's aan.
Op deze manier haal ik nu om de 20 minuten zo'n 10.000 pond binnen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op zaterdag 10 november 2012 om 11:35:
Op deze manier haal ik nu om de 20 minuten zo'n 10.000 pond binnen :D

Bedankt voor de tip, al vanalles geprobeerd met die konvooien maar vond het tot dusverre nog erg weinig opleveren, en dus zonde om er mijn tijd aan te besteden...
Waarschuw beheerder
Beverhuiden leveren mij tot dusverre het meeste op.
Heb nu net wolvenhuiden vrijgespeeld, es kijken of dat misschien meer opleverd.
Je kunt ook wapens en dergelijke maken maar dan moet ik eerst meer dorpsmissies doen.
Volgens mij kun je op die wapens ook een goede winst pakken.

N.B. Bedenk me net dat het misschien slimmer is om de boel naar een winkelier in Boston te versturen dan in New York. In New York krijg je meer geld voor je product maar de reistijd is ook langer. Boston is 12 minuten en New York 22 minuten. Ik stuur mijn shit dus nu voortaan naar Boston.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oh oke,dat jagersvrouwtje ben ik denk ik al,ze is gewond of niet,daarna moet je de daders killen
met zo'n touwwerpmes,die konvooien zal je eerst moeten overvallen dat die dan van jou word,ben al
zoiets tegen gekomen maar niet gedaan omdat ik nog geen goeie wapens had,dacht komt later wel.
Waarschuw beheerder
Ja dat klopt dat vrouwtje inderdaad.
Je kunt vanuit je huis en winkels (geen marskramers) naar boekhouding.
Daar kun je die zaken regelen.
Volgens mij krijg je 1 konvooi en de rest moet je bijkopen.
Je kunt inderdaad ook konvooien van de Engelsen overvallen, je hebt niet veel meer nodig dan je bijl en mes en die touwspeer.
Waarschuw beheerder
ik ga me er dadelijk even in verdiepen,boekhouding kon ik al je moest hout
hebben voor het schip,heb er daarna nog in gekeken maar kon niks doen.
kom er wel achter...
Waarschuw beheerder
Paardrijden valt me trouwens erg tegen; vrij traag, smalle paden in de frontier en zodra je van het pad komt kom je snel vast te staan met die knol.
Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Red Dead Redemption dan kan Ubisoft nog wat leren..
Waarschuw beheerder
dit is de eerste assassins creed waar ik mee stop,kom gewoon dat klote slagveld niet over
je moet steeds schuilen maar kan de timing niet vinden waneer je naar de volgende schuilput
moet rennen,vind hem voor de rest ook niet zo boeiend eigenlijk,had er meer van verwacht.
ga maar beginen met halo 4.
Waarschuw beheerder
je moet beginnen met rennen nadat die gasten geschoten hebben, want dan moeten zij herladen... dus ff kijken als je vuur uit de wapens ziet komen, daarna kun je "veilig" rennen! als je het eenmaal weet is het een eitje! niet stoppen door één zo'n missie! zou zonde zijn man.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik snap niet dat zoveel mensen problemen hebben met bepaalde missies in AC3.. Dit is verreweg het makkelijkste deel dat ik gespeeld heb. Alles word letterlijk voorgekauwd in deze game, en zelfs met de optionele doelen blijft het nog veel te makkelijk. :P

Heb de storyline nu zo goed als uit, totaal heb ik 78% uitgespeeld nu.. Word helaas nog een hoop bijzaken en veren zoeken voor de 100% :frusty: Beetje uit balans achteraf gezien, veel te korte storyline!!
Waarschuw beheerder
Vind het een heel leuk spel maar ik mis tot nu toe een beetje missies zoals die met die hangglider in AC2, dat soort missies maken een goed spel tot een geweldig spel.
Waarschuw beheerder
nou dat doe ik dus de hele tijd je krijgt een paar salvo's dan ga ik rennen een
wordt nog steeds geraakt omdat er nog steeds een paar vooraan staan te schieten
gelijk daarna weer die salvo's,schiet echt niet op zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op dinsdag 13 november 2012 om 19:31:

Het is naar mijn idee toch echt een voorgeprogrammeerd stuk, en je hoeft alleen maar op het juiste moment te rennen. En op het juiste moment weer in dekking zitten natuurlijk, dus niet te ver willen rennen in één keer...
Zo gauw er een stuk of 4 kogels op een rij zijn ingeslagen boven jou schuilplek kun je beginnen met sprinten. Heel logisch eigenlijk, want die gasten moeten vrij lang herladen. :P

Uitspraak van d'Oldehove op dinsdag 13 november 2012 om 18:45:
Vind het een heel leuk spel maar ik mis tot nu toe een beetje missies zoals die met die hangglider in AC2, dat soort missies maken een goed spel tot een geweldig spel.

Ik mis eigenlijk wel veel dingen uit AC2 die ik graag weer had willen spelen... Waar zijn bijvoorbeeld die ontzettend hoge torens waar je nog een beetje moeite moest doen om ze te beklimmen. Of de free-run secties waar het echt op precisie en tijd aan komt?? (het free-runnen lijkt sowieso bijzaak te zijn geworden)

Hebben nu wel veel nieuwe dingen toegevoegd naar mijn idee, maar allemaal dingen die je na drie keer doen al zat bent. Of nog erger, totaal geen gameplay opleveren. :/

Nog 2 missies en ik het heb spel uitgespeeld, 100% Sync... Vanavond maar even doen. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb 'm nog altijd niet gehaald. :') Maar als het freerunnen naar de achtergrond gedrukt is... Dat maakte juist deel uit van waarin AC zich onderscheidde van andere games. :Yes:
Waarschuw beheerder
free runnen is niet naar de achtergrond gedrukt hoor... vind ik dan... alleen idd die free run secties ala prince of persia zitten er niet meer in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op dinsdag 13 november 2012 om 19:31:

kijk ff op youtube dan... ik had hem na 4 pogingen gehaald.

Waarschuw beheerder
De eerste 4 uur was even doorbijten... Verhaallijn vond ik ook flink vaag. Maar nu ik eenmaal vrij ben, vind ik het toch wel weer een hele fijne game. :respect:

Af en toe wel veel 'bugjes'. Maar daar kan ik wel doorheen kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 14 november 2012 om 10:52:
alleen idd die free run secties ala prince of persia zitten er niet meer in!

Die waren echt geniaal!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 7 november 2012 om 12:12:
wist niet eens dat je je schip kon upgraden

:O IK dus ook niet

Uitspraak van actief op woensdag 14 november 2012 om 10:25:
Ik mis eigenlijk wel veel dingen uit AC2 die ik graag weer had willen spelen... Waar zijn bijvoorbeeld die ontzettend hoge torens waar je nog een beetje moeite moest doen om ze te beklimmen.

Die klote bomen zijn anders af en toe best lastig :D

En geld verdienen? Zou niet weten wat ik met die poen moet doen. Roof kisten leeg, meest heavy zwaard gekocht en 1x in de zoveel tijd sla ik ff kogels en pijlen in :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 15 november 2012 om 11:17:
Die klote bomen zijn anders af en toe best lastig :D

RT inhouden en alles gaat toch vanzelf.. Ok, je moet soms een heel klein beetje bijsturen maar dat is ook echt alles :P

Met het geld dat ik had verdient heb ik nu alle kaarten gekocht en alle onderdelen voor de Aquila gekocht.
Naval-missies (erg leuk) nu nog even afmaken, collectables verzamelen die ik gemist heb, de resterende Homestead missies plus bijzaken, en de singleplayer is volledig uitgespeeld. :)

Wapens en ammo heb ik nooit echt gekocht, was naar mijn idee helemaal niet nodig, lag telkens meer dan genoeg voor het oprapen. :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op donderdag 15 november 2012 om 13:02:
RT inhouden en alles gaat toch vanzelf.. Ok, je moet soms een heel klein beetje bijsturen maar dat is ook echt alles :P

Was met AC2 grotendeels toch ook eigenlijk?
Op een paar gebouwen na die je alleen kon beklimmen nadat je die 'nieuwe greep' hebt geleerd van die thieves guild..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 15 november 2012 om 13:08:
Was met AC2 grotendeels toch ook eigenlijk?
Op een paar gebouwen na die je alleen kon beklimmen nadat je die 'nieuwe greep' hebt geleerd van die thieves guild..

Opzich wel, maar voelt nu allemaal nog makkelijker aan.. Wat wel zal komen omdat er geen super hoge gebouwen meer zijn waar je echt even moest kijken hoe te klimmen. Plus je kunt nu op veel meer objecten klimmen, zoals bijna alle bomen, waardoor je character eigenlijk continu blijft free-rennen als je maar RT in houd en doet sturen
Lijkt wel een racegame als je het zo bekijkt. :lol:
Waarschuw beheerder
Iemand overigens enig idee uit hoeveel sequences de game bestaat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 15 november 2012 om 21:46:
Iemand overigens enig idee uit hoeveel sequences de game bestaat?

De hoofdverhaallijn uit 12 sequences... Kunt op start drukken, en dan naar DNA-menu gaan, zie je precies wat je gehaald hebt en nog allemaal moet spelen. (Y)

Nu nog de missies aan het spelen die je vrij speelt met de collectables voor 'Houten Poot'.. Erg vet moet ik zeggen, zo hadden ze er meer in het spel mogen stoppen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb hem net uitgespeeld, einde bied wel ruimte voor een AC4
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Verwacht eigenlijk geen deel 4 per direct. Denk dat ze het eerder weer zo'n drielui laten worden ofzo
Waarschuw beheerder
Ik hoop toch echt in de toekomst op een Assassins Creed in het oude China of het feodale Japan.
Als ze daar een beetje aandacht aan besteden dan kunnen ze echt dé ultieme AC maken.
Waarschuw beheerder
Ubisoft had ooit een survey online gedonderd waarin de fans werden gevraagd welke locatie ze zouden willen zien:

[img width=993 height=424 cacheid=0014b2ab00306f9b725937561a02d73924]http://www.empirestategamer.com/wp-content/uploads/2011/11/Assassins-Creed-Possible-Storylines-Edit.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bijna 100% de singleplayer, maar wat een pokkewerk alweer, daar zijn de 400 vlaggen zoeken in AC1 niks bij :P
Waarschuw beheerder
Als je er maar plezier in hebt :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 17 november 2012 om 22:20:
Als je er maar plezier in hebt :P

Zeker niet allemaal even plezierig.. Iets teveel bijzaken die eigenlijk geen gameplay opleveren, maar wel zeer tijdrovend zijn. Het leven als 'completionist' is toch best zwaar! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 17 november 2012 om 21:22:
Bijna 100% de singleplayer, maar wat een pokkewerk alweer, daar zijn de 400 vlaggen zoeken in AC1 niks bij

Heb iets meer als 60%. Story line afgelopen, game voor mij afgelopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op zondag 18 november 2012 om 10:23:
Heb iets meer als 60%. Story line afgelopen, game voor mij afgelopen

Als ik zo mijn games zou spelen zou ik het best zonde van mijn geld vinden. Zeker bij AC3 is de verhouding tussen storyline en bijzaken echt te groot!

Wel al die missies op zee gedaan? En de missies rondom die collectables voor Peg Leg (Houten Poot) kan ik ook zeer aanraden, erg mooi gemaakt. :)
Waarschuw beheerder
Ik wacht nog ff tot hij op de pc is uitgekomen. Is het overigens belangrijk om Brotherhood en Revelations uit te hebben gespeeld voor het verhaal?
Waarschuw beheerder
Ik heb een klein stukje van Brotherhood gespeeld en geen Revelations en ik heb niet het gevoel dat ik hele essentiele delen van het verhaal mis. Het heeft mijns inziens dus een kleine meerwaarde maar is niet belangrijk om die eerst uit te spelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 18 november 2012 om 10:40:
Als ik zo mijn games zou spelen zou ik het best zonde van mijn geld vinden. Zeker bij AC3 is de verhouding tussen storyline en bijzaken echt te groot!

Weet je wat het is, ik wil zo snel mogelijk weten hoe een verhaal afloopt. Daar ben ik echt retenieuwsgierig naar.

En zonde van je geld....tja.....
Heb van ACIII 17 dagen plezier gehad, heb wel eens minder uren plezier gehad voor hetzelfde geld

Uitspraak van d'Oldehove op zondag 18 november 2012 om 12:28:
k heb een klein stukje van Brotherhood gespeeld en geen Revelations en ik heb niet het gevoel dat ik hele essentiele delen van het verhaal mis. Het heeft mijns inziens dus een kleine meerwaarde maar is niet belangrijk om die eerst uit te spelen.

Ik zou het wel doen. Je mist inderdaad geen essentiele stukken, maar als je ACIII gaat spelen dan ga je ws ook voorgaande delen nog wel een keertje doen. Waarom zou je dan niet chronologisch spelen, voor de verhaallijn is dat wel leuker

Waarschuw beheerder
Ben nooit zo van de verhalen in games, wel leuk als het goed in elkaar zit en te volgen is, maar geen must. Blijft toch een game, en geen film ;)
Waarschuw beheerder
Mja, ik vind het beter aan games dat je wel met een bepaald doel speelt. Speel denk ik Brotherhood en Revelations wel eerst uit voor ik aan deel 3 begin. Heb vooralsnog geen geld ha.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op zondag 18 november 2012 om 23:12:
Mja, ik vind het beter aan games dat je wel met een bepaald doel speelt. Speel denk ik Brotherhood en Revelations wel eerst uit voor ik aan deel 3 begin. Heb vooralsnog geen geld ha.

Voor PS3 kosten Brotherhood en Revalations echt niet veel meer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik doelde op deel 3. Ik speel de games allemaal op mijn PC, en daar zijn ze juist goedkoop. Ik hou me dus eerst bezig met Brotherhood en Revalations voordat ik deeltje 3 koop :)
Waarschuw beheerder
straks even kijken of de groote patch er al is,dan kan ik weer verder ben gewoon gestopt
omdat die vol met bugs zat,vandaag zou de patch uitkomen.
Waarschuw beheerder
Hoe kan je aan nieuwe wapens komen? Volgens mij is dat in het begin wel uitgelegd maar ik heb geen idee. Loop nu in sequentie 9 nog steeds met de tomahawk te kloten :lol:
Waarschuw beheerder
das de enige die ik gebruikt heb :lol: de Tomahawk 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 13 december 2012 om 18:56:
Hoe kan je aan nieuwe wapens komen? Volgens mij is dat in het begin wel uitgelegd maar ik heb geen idee. Loop nu in sequentie 9 nog steeds met de tomahawk te kloten :lol:

zelf maken of anders kopen bij de kruidenier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op donderdag 13 december 2012 om 22:17:
zelf maken of anders kopen bij de kruidenier

Zelf maken? Waar kan dat? Moet je zeker een bepaalde missie doen eerst... Ja maar waar zitten die kruidenieren, op de map staan die icoontjes niet haha:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 13 december 2012 om 22:28:
Zelf maken? Waar kan dat?

kan ook bij de kruidenierszaken, in het logboek waar je ook je karavaans kan organiseren :) google anders ff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op donderdag 13 december 2012 om 22:41:
kan ook bij de kruidenierszaken, in het logboek waar je ook je karavaans kan organiseren :) google anders ff

Als ik op google zoek krijg ik alleen resultaten van wapens kopen met echt geld voor in de game. Maar thanks iig, kijk nog wel ff.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op donderdag 13 december 2012 om 22:51:
Als ik op google zoek krijg ik alleen resultaten van wapens kopen met echt geld voor in de game. Maar thanks iig, kijk nog wel ff.

Spullen met ingame-geld kun je kopen bij de General Stores (kruidenierszaken zoals eerder werd gezegd hier). Deze verschijnen echter pas op jou map als je zo'n zaak ook daadwerkelijk hebt gevonden.
In elke stad zijn er 3, en in de Frontier vind je er 4.

Met dit teken '£' word de stores op je map weergeven.
Waarschuw beheerder
Deze n00b heeft weer een vraag :lol:
Heb nu aardig wat van die dorpsmissies gedaan. Maar hoe kan je ook echt spullen bij die dorpsbewoners kopen? Heb ook iets gelezen op internet dat ze beter worden ofzo? Want als ik naar ze toe ga zie ik wel die icoontjes op m'n map maar ik kan niet met ze praten ofzo? Vind ook dat boekhoudings gebeuren in Achilles huis maar onoverzichtelijk.

In het begin heb ik er niet zo veel aandacht aan besteed, maar wil nu toch wel wat meer ontdekken in het spel. En googlen schiet ook niet echt op, blijkbaar ben ik de enige die tegen dit probleem aan loopt :facepalm:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op zondag 16 december 2012 om 15:30:
Heb nu aardig wat van die dorpsmissies gedaan. Maar hoe kan je ook echt spullen bij die dorpsbewoners kopen? Heb ook iets gelezen op internet dat ze beter worden ofzo? Want als ik naar ze toe ga zie ik wel die icoontjes op m'n map maar ik kan niet met ze praten ofzo? Vind ook dat boekhoudings gebeuren in Achilles huis maar onoverzichtelijk.

Toch zul je alles via dat boek moeten doen in de villa van Achilles. Vanuit daar kun je spullen kopen van jou dorpsbewoners om deze vervolgens te gebruiken om zelf voorwerpen te maken, of stuur het simpelweg mee met een convooi om er geld aan te verdienen.:)

Hoe meer Homestead missies je voltooid heb, hoe meer verschillende grondstoffen er beschikbaar komen, en des te betere spullen jij kunt maken.

Die boeken liggen trouwens ook in alle General Stores, dus ook vanuit de plaatsen kun je alles regelen om geld te verdienen of dingen te maken. Vooral heel erg handig bij die missies waar personen je vragen om ze bepaalde voorwerpen te bezorgen.

Als je eenmaal schepen hebt en daarmee de juiste spullen verzend naar de juiste plaats stroomt het geld echt belachelijk snel binnen! :P (best is dan wel om de Naval-missies af te hebben, zodat de kans mimimaal is dat jou schepen nog aangevallen worden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lees nu wel dat jullie meer uit de game halen dan ik tot nu toe gedaan heb :D heb m al wel uit gespeelt. tergend 20minuten naar de aftiteling zitte kijken 8)
Waarschuw beheerder
@ harry

Thanks, het is me nu wel wat meer duidelijk. Alleen jammer dat ik in een aantal sequenties niet alle dorpsmissies heb gedaan dus zijn voor mij de mogelijkheden wat beperkt.
Maar ik weet nu in ieder geval hoe het te werk gaat. Komende tijd maar wat meer bezig zijn met side missies, hoofdverhaal wacht wel even.

Dat jagen is trouwens ook wel tof om te doen alleen te makkelijk. Meestal kan je een dier ook pakken door er domweg acherna te rennen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 17 december 2012 om 10:19:
Alleen jammer dat ik in een aantal sequenties niet alle dorpsmissies heb gedaan dus zijn voor mij de mogelijkheden wat beperkt.

je kunt alle dorpsmissies nog doen nadat de verhaallijn is afgelopen! ;)

tis alleen leuker om die dorpsmissies eerst te doen! heb je er meer aan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn:bier: op zondag 16 december 2012 om 23:42:
Lees nu wel dat jullie meer uit de game halen dan ik tot nu toe gedaan heb :D heb m al wel uit gespeelt. tergend 20minuten naar de aftiteling zitte kijken 8)

Dat is de meerwaarde die je krijgt als achievement-hunter.. Al boeit de totale gamerscore mij echt niks, wel hoeveel procent ik uitgespeeld heb van een game. Beetje een tik, maar haal wel het maximale uit elke gekochte game. ;)

Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 17 december 2012 om 10:19:
Maar ik weet nu in ieder geval hoe het te werk gaat. Komende tijd maar wat meer bezig zijn met side missies, hoofdverhaal wacht wel even.

Dat adviseer ik nu iedereen die nog moet beginnen aan AC3.. Want in verhouding is de hoofdverhaallijn maar een super klein deel van het spel. :/

Uitspraak van Soon. op maandag 17 december 2012 om 10:53:
tis alleen leuker om die dorpsmissies eerst te doen! heb je er meer aan!

Precies, al kwam ik hier zelf eigenlijk ook te laat achter... Maar de game pusht je eigenlijk ook veel te lang om het verhaal te halen vind ik.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 17 december 2012 om 15:21:
Precies, al kwam ik hier zelf eigenlijk ook te laat achter... Maar de game pusht je eigenlijk ook veel te lang om het verhaal te halen vind ik.

Ja inderdaad. Je gaat te makkelijk van missie naar missie. Zit nu op 65% van het hoofdverhaal en totaal pas op 32. Beetje zonde om er verder niks mee te doen. Die zeemissies zijn ook wel tof.

Wat vinden jullie trouwens van de moeilijkheidsgraad? Het gaat mij minder makkelijk af dan AC 2. Vijanden verslaan is ook wel wat lastiger naar mijn idee.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 17 december 2012 om 15:59:
Wat vinden jullie trouwens van de moeilijkheidsgraad? Het gaat mij minder makkelijk af dan AC 2. Vijanden verslaan is ook wel wat lastiger naar mijn idee.

Ik vond het juist allemaal makkelijker geworden. Wat wel een positief punt kan zijn t.o.v. de controls.

Freerunnen is helaas echt te makkelijk gemaakt, en de combat is eigenlijk niet meer als het herkennen van het type vijand, en daarbij dan de juiste manier van aanvallen/counteren gebruiken.
Zwakke vijanden deed ik altijd vast grijpen en wegduwen (vallen er meestal wel een paar mee om die je dan makkelijk kunt killen), bij sterkere vijanden met grote wapens is het meestal blokken en ze gelijk ontwapenen, daarna steek je ze meestal in één keer neer. Word er aangelegd door guards om jou te beschieten, gelijk naar iemand toe rennen en hem vastgrijpen.. Human shield, simple as that. :P

Alleen maar zwakke vijanden is het meestal een kwestie van op het juiste moment de aanval inzetten, en je legt alles in één combo neer. Soms wel gave beelden moet ik zeggen!

Alleen erg jammer dat de combat hierdoor niet echt random aanvoelt, zitten zelfs vijanden in de game die je alleen maar met bepaalde objecten kunt verwonden.. De rest van jou aanvallen/counters zijn eigenlijk onbruikbaar gemaakt. Beetje jammer als je zo de moeilijkheid van een game probeert op te schroeven.

Uitspraak van Elcoholik :bier: op maandag 17 december 2012 om 15:59:
Die zeemissies zijn ook wel tof.

Die zijn inderdaad tof, leuke extra met aparte gameplay! Zou ook kijken dat je zo snel mogelijk de kaarten koopt voor de collectables. En zoek dan alle 'snuisterijen' voor Houten Poot (Peg Leg) bij elkaar. Die gast vind je bij jou boot, de Aquila. Eenmaal alles gevonden ga je op zoek naar de schat, en dit zijn ook een paar erg gave missies vond ik. Bieden ook net iets meer uitdaging qua gameplay. (Y)
Waarschuw beheerder
Oke dan! Ja snuisterijen heb ik bijna allemaal! Vanavond maar weer eens goed voor zitten:)
Waarschuw beheerder
als achievement-hunter

dat ben ik dus totaal niet :D
als ik troffee krijg,kijk ik wel waar door & waarom :)
maar ga niet alle troffeeen scoren 8)
Waarschuw beheerder
achievement-hunter

Begrijp dat nooit echt:D
Ken er ook een paar die dat dan doen, gewoon met tegenzin een spel gaan spelen omdat ze alle achievements willen halen:lol:
Waarschuw beheerder
ja snap daar niets van.. heb het bij ac2 geprobeerd... ben op 98% blijven hangen... kut dingen waarvan je alleen maar gefrustreerd raakt. dan is de lol er voor mij af! maar je hebt ze erbij... ieder zijn ding!
Waarschuw beheerder
Heb bij AC2 inderdaad best veel achievements gehaald zonder echt onzinnige dingen erbij te doen, zoals overal die veren zoeken:lol:
Gewoon het verhaal gespeeld en heb 82%

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op dinsdag 18 december 2012 om 14:30:
Begrijp dat nooit echt:D
Ken er ook een paar die dat dan doen, gewoon met tegenzin een spel gaan spelen omdat ze alle achievements willen halen:lol:

Als ik ergens aan begin, wil ik het ook helemaal af maken, en alles eruit halen wat erin zit.
De achievements zijn hierbij meestal een hele goede leidraad. :)

Zitten soms wel irritante en tijdrovende dingen bij (online ranking-achievements zijn de ergste vind ik), maar hoofdzakelijk vind ik het echt leuk om te doen.
Speel sowieso alleen maar de games die mij echt aanspreken, en ben zeer kieskeurig!

Uiteindelijk is het gewoon een tik dat ik niet tevreden kan zijn met minder dan 100%, maar vind het niet erg! Je ziet, en doet daardoor ook vaak dingen in games die voor veel mensen altijd verborgen blijven, of niet eens weten dat het mogelijk is in die game. :P

Zijn ook mensen die al jaren lang vastzitten in de multiplayer van bv. Call of Duty, of nog erger, World of Warcraft... Daar snap ik ook echt niks van, maar ieder zijn ding hè. ;)
Waarschuw beheerder
Ken er ook een paar die dat dan doen, gewoon met tegenzin een spel gaan spelen omdat ze alle achievements willen halen

Ja dat zou ik ook echt nooit doen. Ik game omdat ik het leuk vind. Als ik iets zat ben kap ik er ook gewoon mee.
Bij AC 3 zijn die snuisterijen en schatkisten nog wel te doen. Maar die veren ga ik echt niet aan beginnen. Of ik moet toevallig in de buurt zijn en het staat op de map.
Waarschuw beheerder
Ben hem nu aan het spelen op de PC, maar ik heb het idee dat de Frontier toch niet extreem groot is eigenlijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op dinsdag 18 december 2012 om 14:42:
heb het bij ac2 geprobeerd... ben op 98% blijven hangen...

Bij die heb ik een Platinum gehaald :D En ik vond het nog best leuk om te doen, ook het veren zoeken :)
Maar bij de volgende delen kwamen er multipplayer trophies bij kijken, toen ben ik afgehaakt :(

Ken er ook een paar die dat dan doen, gewoon met tegenzin een spel gaan spelen omdat ze alle achievements willen halen

Heb ik een keer met Terminator gedaan :bloos: Een keer doorspelen op hard en je hebt een Platinum O:)
En ik vond de game niet eens zo slecht als dat ik vooraf had gelezen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Zijn er mensen hier die de DLC van Assassin's Creed 3 gespeeld hebben?
En zo ja, is die de moeite waard?
Wil nog wel verder gaan met de game, maar 30 euro voor alle DLC tezamen vind ik nog vrij prijzig eigenlijk.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
helaas... ik ben er eigenlijk ook benieuwd naar...

vind het nog steeds jammer dat je niet alle dlc kreeg bij de freedom edition :(
Waarschuw beheerder
DLC niet gespeeld..
Heb het spel een week of drie geleden ''uitgespeeld'' (verhaal + enkele side missions)
Maar vond het toch tegenvallen:(
AC2 + Brotherhood/Revelations vond ik persoonlijk stukken beter
Waarschuw beheerder
het einde vond ik ook wel wat lame aan doen... sowieso.. wat meer sequences met connor had wel leuk geweest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 juli 2013 om 09:50:
ijn er mensen hier die de DLC van Assassin's Creed 3 gespeeld hebben?
En zo ja, is die de moeite waard?

Alleen de eerste 2 gespeeld. Vind het beetje nep. Storyline is nog geloofwaardig. Maar in die DLC krijg je per Verhaal een nieuwe power. Dat je je opeens kan veranderen in een wolf zodat niemand je kan zien vind ik een beetje stom. 2e verhaal kan je je in een vogel veranderen dat je van tak naar tak kan vliegen. Jammer Ubisoft, jammer :no:

Nou wachten op AC4
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Japie :facepalm: op donderdag 25 juli 2013 om 10:32:
Dat je je opeens kan veranderen in een wolf zodat niemand je kan zien vind ik een beetje stom. 2e verhaal kan je je in een vogel veranderen dat je van tak naar tak kan vliegen

ubisoft on drugs? :lol: wtf :roflol:
Waarschuw beheerder
Dat je je opeens kan veranderen in een wolf zodat niemand je kan zien vind ik een beetje stom. 2e verhaal kan je je in een vogel veranderen dat je van tak naar tak kan vliegen.

Haha Ubisoft meets Game of Thrones :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Beetje late reactie.. O:)

Uitspraak van [D]aan.. op woensdag 17 juli 2013 om 21:31:
Maar vond het toch tegenvallen:(

Uitspraak van Meiosis op woensdag 24 juli 2013 om 15:46:
het einde vond ik ook wel wat lame aan doen... sowieso.. wat meer sequences met connor had wel leuk geweest.

Ik kwam er erg moeilijk in moet ik zeggen (heeft bovendien ook heel lang geduurd voor ik hem eindelijk gekocht heb), maar uiteindelijk heb ik me er toch wel mee vermaakt (Y) Al haalt hij het niet bij Brotherhood of Revelations, laat staan bij deel 2 :no:

Verhaal een nieuwe power. Dat je je opeens kan veranderen in een wolf zodat niemand je kan zien vind ik een beetje stom. 2e verhaal kan je je in een vogel veranderen dat je van tak naar tak kan vliegen.

Hmz, dat klinkt inderdaad een beetje suf 8)

Nu op naar deel 4, al betwijfel ik of ik die ga kopen (deze keer echt ;)).

Ik vond die naval opdrachten eerst helemaal niks, uiteindelijk wel vermakelijk, maar een game waar dit de hoofdmoot in is trek me echt een stuk minder. Is denk ik iets teveel van het goede voor mij. Wat ik overigens wel tof vond, en wat waarschijnlijk wel terug komt in AC4, waren die missies van Pegleg. Die waren erg tof en mooi gemaakt (Y)
Waarschuw beheerder
whehehe... aangezien ik voor gta een gold account heb genomen ook AC3 eens online geprobeerd. jezus wat lame :P