Partyflock

Forumonderwerp · 1129313
In Assassin's Creed 3 zal je spelen als Connor, een jongen van een Britse vader en Amerikaanse indiaanse moeder. Naast zijn eerste naam staat Connor ook bekend als Ratohnhaketon. Conner is grootgebracht door de Mowhawk-stam aan de Amerikaanse frontlinies ten tijde van de onafhankelijkheidsoorlog. De speler zal dit meemaken in de game wanneer de kolonisten uiteindelijk het Mohawk dorp platbranden. Vanaf dat moment besluit Connor zijn te leven te veranderen en te gaan vechten tegen onrechtvaardigheid en onderdrukking.

Daarnaast draait de game op een vernieuwde versie van de Anvil engine die eerder gebruikt werd door de voorgaande Assassin's Creed-games. Naast dat de engine de gezichten van personages gedetailleerd weergeeft is het mogelijk om duizenden troepen gelijkertijd op het scherm te toveren. Geen van de animaties uit de voorgaande Assassin's Creed-games zijn overgezet naar Asassin's Creed 3, dit keer zijn de animaties helemaal opnieuw aangemaakt.

Naast New York en Boston zal het ook mogelijk zijn om in bossen te spelen, bekend als de frontier. De frontier zal ongeveer anderhalf keer zo groot zijn als de gehele map van Assassin's Creed Brotherhood. In de frontier is het mogelijk om in bomen en bergen te klimmen. Hierbij is de frontier niet zo leeg als de kingdom uit Assassin's Creed 1, maar zal er genoeg missies en gameplay content te bevinden zijn. Zo is het mogelijk om te jagen op dieren, waarmee je beloningen krijgt. De wereld van Assassin's Creed 3 maakt een zomer- en winterseizoen mee. In de winter bewegen soldaten langzamer door de sneeuw en verandert het water in ijs.

Connor beschikt ook over een hidden blade, bekend uit de voorgaande Assassin's Creed-games. Daarnaast is het nog steeds mogelijk om Connor's kleding en wapens te upgraden. Het free running systeem is dit keer ook aangepast waarbij het mogelijk is om over voertuigen te springen, door ramen te springen en onder obstakels te glijden. Het combat systeem is ook aangepast waarbij er geen target locking meer is, maar Connor automatisch zijn vijand selecteert. Ook zal er een nieuwe dynamische camera zijn waarbij je meer van de actie ziet en meer filmisch overkomt. Over de multiplayer is nog niks bekend.

Assassin's Creed 3 is al meer dan vier jaar in ontwikkeling en is over een paar weken al helemaal te spelen. Vanaf dat moment zal Ubisoft de tijd gebruiken om de game te verfijnen. Assassin's Creed 3 komt 30 oktober uit op PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

Bron: Fok.nl

Zin in!
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
De HUD (laatste plaatje links- en rechtsonder) is nog helemaal niet ''opgemaakt'' ofzo; is duidelijk een alphaversie. Wat verwacht je; de game komt pas over een half jaar uit :P

laatste aanpassing
:respect: ziet er veelbelovend uit. Heel erg dik!
Kutgraphics man:S:s:S Zelfde engine en gameplay, ga hem echt niet kopen maar stiekem toch wel en dan maandenlang freaken
hahaha. dit spel ziet er degelijk beter uit.
voor zover ik kan zien. En veel meer nieuwe shirt toegevoegd. cod is altijd hetzelfde. alleen andere wapens en killstreaks. al sinds mw2 zelfde graphics
Uitspraak van Psychonaut op donderdag 21 juni 2012 om 22:51:
al sinds mw2 zelfde graphics

Correctie: De engine stamt nog uit de tijd van COD 2 :D
Had nog nooit Assassins Creed gespeeld..8)
Gisteren de hele serie geleend van maatje van mij..
Baal dat ik deze spellen niet eerder heb gespeeld:lol:

Nu nog bezig met deel 1 dus:facepalm:

Mede maar eens gekeken omdat dit er wel erg vet uit ziet allemaal:jaja:
Zo van de week toch mijn Freedom Edition gePre-Ordered. Assassins Creed Roeleert! Heel de winter binnen zitten en Achievements/Trophy's halen hehe
Uitspraak van Mitchell b) op zaterdag 17 maart 2012 om 14:12:
Na deel 1 afgehaakt.. naja na deel 1.. tijdens deel 1 die nooit uitgespeeld :lol:

Die ook in de kast gepleurd na ik AC2 ff alvast ging bekijken..
Veel vetter, meer te doen, duidelijker en verhaal etc dan deel 1..

Na deeltje 2 denk ik ook maar Revelations en Brotherhood halen:jaja:
deel 2 vind ik nog steeds het beste deel.

Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 24 augustus 2012 om 20:53:

zowaar een keertje met je eens :)
kom maar op met jullie mening over AC3,do or dont! B)
Nog geen tijd gehad om te halen/spelen..
Morgen misschienmaar ff doen, maar dan wordt het waarschijnlijk toch na het weekend voordat ik er aan begin 8)
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 24 augustus 2012 om 20:53:

Mee eens maar dit deel is ook zeer de moeite waard!
Net als bij deel 2 heb ik steeds de neiging om door te spelen, moet echt moeite doen om de controller weg te leggen.
aha, een eigen topic! :)

wat een game idd! echt heerlijk! alles is gewoon goed! het freerunnen, bomen klimmen, jagen, de missies, de wapens, en de animatie's! prachtig! net sequentie 5 afgerond! kan niet wachten om er vanmiddag mee verder te gaan!
Weet iemand ook hoe ik bij die ene snuisterij voor die knakker met z'n houten poot kan komen.
Ergens op het land rondom het dorp waar Achilles woont zie het icoontje van zo'n beker een beetje aan de rand van het gebied.
Maar als ik daar probeer te komen stuit ik op rotsen waar ik niet op kan klimmen.
Iemand advies?
Uitspraak van d'Oldehove op vrijdag 2 november 2012 om 17:14:
Iemand advies?

Denk dat je op google/youtube een stuk verder komt dan hier:D

Vind het spel tot nu toe nog niet zo goed als ik had gehoopt. Niet slecht, maar kan mij niet meer zo pakken als deel 1 of 2. Brotherhood en Revalations heb ik niet gespeeld..

Gameplay doet mij ook nog vrij weinig. Het vertrouwde klauteren en (zwaard) vechten blijft leuk, zonder veel moeite of lastige toesten-combo's doe je de gaafste dingen. (easy gaming, wat op zijn tijd wel zo lekker is) Echter het schieten vind ik zo'n droge toevoeging, nee dat heeft echt niks in mijn ogen. Hopelijk word het snel beter, want dit is nog niet wat ik mij ervan had voorgesteld als het op gameplay aankomt dan.

Sfeer, verhaal en omgevingen vind ik wel goed gedaan voor zover ik gezien heb. Alleen grafisch dan wel weer een tegenvaller. Grauw (ok, hoort misschien bij de tijd/sfeer), alles zeer kartelig en ronduit lelijke schaduwen die een eigen leven lijken te leiden. Jammer! (speel op de 360)
begin nu ook aan Ac3 8)
Fijn spelletje (Y), Bergen op Zoom werd nog ff genoemd ingame redelijk in het begin. Vond ik wel ff fun.
Uitspraak van Toef op zaterdag 3 november 2012 om 18:39:
Bergen op Zoom

serieus? :lol: waar dan? 8) voor dat je als conor los gaat?!
Multiplayer is goed te doen op een brakke zondqg
Uitspraak van Psychonaut op zaterdag 3 november 2012 om 18:59:
Multiplayer is goed te doen op een brakke zondqg

Morgen?
Uitspraak van marthijn:bier: op zaterdag 3 november 2012 om 18:44:
serieus? :lol: waar dan? 8) voor dat je als conor los gaat?!

Jup :yes: Ik geloof voordat je de missie start om als verkleed als engelsman een ford te inflitreren, ergens rond die missie ff een keer praten met die lui in die kroeg/hotel waar ze zitten. Heel gesprek over hoe evil en moordzuchtig die kerel wel niet is voordat je de missie start.
Uitspraak van Trancepim op zaterdag 3 november 2012 om 19:07:
Morgen?

Het is geen snelle gameplay. Dus goed te volgen als je brak bent
Jij weet echt niet waar je het over hebt hè?
En dan probeer je er maar 'game-termen' in te gooien alsof je wel weet waar je het over hebt..
'Het is geen ''snelle gameplay'' dus het is goed voor een brakke zondag'
Dat slaat echt als een lul op een drumstel:lol:
As je een shooter speelt als je brak bent dan gaat meestal.alles te snel en bak je er niks van. Dat bedoel ik
weet iemand waar je een kano/kayak kunt vinden..,.. heb plaatjes gezien van Connor in een kano/kayak... maar kan nergens een kano/kayak vinden?
Nog niet tegengekomen maar ben alleen nog maar in Boston, Frontier en die Davenport boerderij geweest.
Misschien komt ie later in het spel..
nja ben er al aardig doorheen volgens mij... sequentie 9 nu. en er zijn er 12, dus vrees dat het er helemaal niet in zit. jammert.
Is dat misschien niet gewoon in een cutscene?
Dat ie er inzit maar dat je er verder zelf niets mee kunt doen
Iemand dat gesprek nog gehoord tussen Hayten en Benjamin Franklin tijdens of eind van sequance 3?

Hij stond als interactive conversation gemerkt op me map in Boston ( in een general store), dat was een echt 'Dafaq did i just heard' momentje.
wacht maar tot je sequentie 3 klaar hebt! ;)
Uitspraak van Soon. op maandag 5 november 2012 om 13:07:
ben er al aardig doorheen volgens mij... sequentie 9 nu

zijn die "grote veldslagen" echt zo episch als van te voren werd gezegt? 8)
heb geen grote veldslagen gezien nog... wel gevechten op zee, die zijn wel vermakelijk!
Uitspraak van Soon. op maandag 5 november 2012 om 20:40:
wel gevechten op zee, die zijn wel vermakelijk!

heb ik net ook gehad:)
zag er wel leuk uit :)
Uitspraak van marthijn:bier: op maandag 5 november 2012 om 20:45:
heb ik net ook gehad
zag er wel leuk uit

ja, maar na 3 achter elkaar heb je het wel weer ff gehad.

zit nu nog steeds in sequentie 9. ben alleen maar zijmissies aan het doen nu! vermaakt me prima!
Ben bij sequentie 8 volgens mij, sta op het punt om voor het eerst naar New York te gaan.
Heb tot nu toe zoveel mogelijk zijmissies gedaan; dorp een beetje opbouwen, veren zoeken, knokken op zee en die snuisterijen voor die manke Nelis zoeken.
Heb alleen steeds geld tekort op 1 of andere manier en ben te lui om steeds voor een grijpstuiver te gaan jagen.
kisten roven. zit veel geld in!

kheb net het hoofdverhaal uitgespeeld! zit nog wel een vervolgje in.. 8)
Hoeveel uur erin gestoken?
2e vastloper net :gaap: