gelukkig niet zeg
ik ben blij dat ik er geen ervaring mee heb, ik zou het wel es veel te lekker kunnen vinden
Uitspraak van Dooon op vrijdag 23 december 2011 om 09:48:
Brand los over je vragen/meningen/enz!
Doe het alsjeblieft nooooit kijk maar is op google drugsafbeeldingen van mensen die dat gebruiken....ken je beter meteen van een flat springen
je jarenlange amphetamine verslaving een tolerantie voor dit spul hebt opgebouwd
Klopt, Sprak gister avond iemand die net terug is uit down under, Je betaalde daar ong. 25 Australische dollar voor 1 pil.
In Oost en Zuid-Oost Azië wordt deze drug trouwens al decennia lang gebruikt en daar krijg je weinig van die opgeklopte spookverhalen
Crystal Meth/Methamphetamine zou zo een grammetje kopen en nakken als ze het mij zouden voorleggen
Het wordt hier ook vaak genoeg verkocht als gewone speed hoor.
De meeste hier weten toch het verschil niet...
Maar zoals eerder is gezegd, allemaal propaganda, en veel ook straatjunks bij faces of meth.
Volgens mij is dat zo'n junkiedrugs waar je niet meer vanaf komt..
Het wordt hier ook vaak genoeg verkocht als gewone speed hoor. Methamfetamine die veel sterker is dan normale amfetamine (speed) versnijden met vee caffeine of whatever geeft 'goeie' speed.
De meeste hier weten toch het verschil niet... (Niet dat ik zeg dat ik het weet als je zo twee sample voor legt)
ik denk niet dat ik het verschil zou zien maar je zou het toch moeten merken , dagelijks gebruiker, als normaal savons je dosis uitgewerkt is zou die met meth toch nog 12 langer moeten doorgaan. en ik word nerveus en chaotish van caffeine en kan me nerges op concentreren terwijl ik van amphetamine gewoon veel meer gefocust word.
het zou wel kunnen natuurlijk de ncf in amsterdam produceerde 50jaar terug alle meth voor het ganse duitse leger.. dus tis niet iets wat hier niet gekend/ongewild was.
ps: mss domme vraag maar als je je pep laat testen zouden ze dat toch moeten zien of het meth is of reguliere.
Als gewone pep rond de 70% puur is
Ik snap niet dat mensen heftiger willen
meeste mensen verklaren je meteen voor gek als je over isomeren begint.
Een duidelijk voorbeeld is Ketamine, verkrijgbaar in R-isomeer, S-isomeer en Racemisch
zelfde als perfetine toch?
ik had een x 1.5 gram 73% op........ effect duurde 56 uur oid en ik sliep rond de 50 uur NIET incl koppijn kern reactor in maag etc.. dit spul in deze kwaliteit EXTREEM ziek ... meth zou nog zieker moeten zijn idd..
NOOIT meer die speed zoi .. tiefus wat verneukt dat je!
Wil speed niet goed praten, maar in dit geval is het gewoon jouw gedrag waar het probleem ligt.
Welke drugs is wel goed..?
Speed is het nuttigste wat er bestaat kwa drugs in de oorlog overal...
bovendien blijft mijn geweten een beetje dwars zitten, een stemmetje dat blijft herhalen 'niet doen' - omdat ik nu ook alweer 11 jaar pep gebruik en dus waarschijnlijk net zo makkelijk aan de CM kan blijven hangen als aan de pep.
200 vind ik btw wel echt een belachelijk hoge prijs
Klopt, zeker omdat meth volgens mij in de use ook thuis gemaakt word met wat spulletjes van de apotheek en dergelijke.
tja het zelf maken gaat al helemaal te ver vind ik..
73% op
is nog een verschil ook...
crystal meth komt overeen met crack cocain
er is ook nog meth de zout? vorm zoals er ook coke poeder is...
verklaar U nader..