ik had een x 1.5 gram 73% op........ effect duurde 56 uur oid en ik sliep rond de 50 uur NIET incl koppijn kern reactor in maag etc.. dit spul in deze kwaliteit EXTREEM ziek ... meth zou nog zieker moeten zijn idd..
NOOIT meer die speed zoi .. tiefus wat verneukt dat je!
Omdat jij veel teveel van iets neemt is het gelijk tyfus zooi? Wil speed niet goed praten, maar in dit geval is het gewoon jouw gedrag waar het probleem ligt.
Welke drugs is wel goed..?
Speed is het nuttigste wat er bestaat kwa drugs in de oorlog overal...
Of er drugs echt goed zijn weet ik niet, wel ben ik van mening dat ze je soms kunnen helpen. Maar eigenlijk gaat het daar nu niet om. Het ging mij er om dat die dude speed tyfus zooi noemt terwijl hij zelf gewoon achterlijk gedoseerd heeft.
Ik word stront chagrijnig van die kut-dealertjes, die maar blijven komen met versneden en alles behalve oppeppende teringtroep (dat dan door moet gaan voor pep). Het is werkelijk huilen met de pep op...ik gebruik nu al bijna 11 jaar, maar dat is verder ook de enige drugs die ik wel eens doe en leuk vind, maar de laatste tijd kan ik maar met geen goed fatsoen ergens een goed pakkie vinden ... - overal waar ik kom is het dezelfde versneden teringbagger (maar met hier en daar wel een ander kleurtje).Laatst zelfs heel licht blauwe...ironisch genoeg werkte die wél maar die was dan ook in twee dagen op.
Enfin, omdat ik pep al leuk vind had ik ooit besloten uit de buurt te blijven van Crystal meth, maar nu dat ik na maanden zoeken nog steeds niets fatsoenlijks ben tegengekomen wordt de verleiding om CM te proberen groter.
Via een maatje van me kan ik het regelen. In sommige steden zie je een kleine maar wel vaste groep feestgangers die het doen en vooral ook in de homoscéne (dat maatje van me gaat daar altijd in uit, ik zelf ben hier ook, maar minder mee bekend). In Nederland begint CM hier en daar dus wel al op te duiken. De werking duurt bij die vriend van me 2 dagen - en houdt ook zolang in alle hevigheid aan - en dat met een minimale dosering. Dat mag ook wel voor de prijs die je betaalt: één gr kost 200 euro.
Maar ja, 200 euro VS één tientje (in guldens) ..... bovendien blijft mijn geweten een beetje dwars zitten, een stemmetje dat blijft herhalen 'niet doen' - omdat ik nu ook alweer 11 jaar pep gebruik en dus waarschijnlijk net zo makkelijk aan de CM kan blijven hangen als aan de pep.
Zoek ik niet goed genoeg of is pep echt op zijn retour? En zijn er hier al gebruikers die zijn overgestapt van pep naar CM?
bovendien blijft mijn geweten een beetje dwars zitten, een stemmetje dat blijft herhalen 'niet doen' - omdat ik nu ook alweer 11 jaar pep gebruik en dus waarschijnlijk net zo makkelijk aan de CM kan blijven hangen als aan de pep.
Gast, lees dit nog eens 100 keer over en besluit dan ajb om het gewoon niet te doen als je dit al van jezelf weet...
-1
donateur
Uitspraak van Pollo op maandag 16 januari 2012 om 09:36:
is nog een verschil ook...
crystal meth komt overeen met crack cocain
er is ook nog meth de zout? vorm zoals er ook coke poeder is...
verklaar U nader..
meth is geen zout, meth word als referentie naar methamfetamine gebruikt, deze komt vaak in het HCl zout voor, gewone amfetamine is niet mogelijk om HCl te krijgen aangezien deze hygroscopisch is.
Ice is overigens wat anders genaamd 4-methylaminorex (4-MAR)
Crack is trouwens gewoon de freebase coke.. de snuifbare vorm is hydrochloride (HCl)
In Kaapstad , Zuid-Afrika noemen ze het overigens 'Tik' komt natuurlijk ook daar veel meer voor aangezien het dichter bij de Grote Oceaan bij Japan ligt waar het oorspronkelijk vandaan komt en dus via de haven van Kaapstad wordt binnengesmokkeld.
was kort door de bocht ice word gerookt zoals crack
de hcl vorm gesnoven zoals coke...
longoppervlak vs neusslijmvlies...
hopeloos verslavend vs mss van af te kicken...
die meth not even once foto's komt bijna allemaal van ice rokers en niet van meth slikkers/snuivers dat was men punt zowat
als je newyork crack addicts gebruikt om hier in de suburbs coke af te raden is ook 2 maten en 2 gewichten en weinig effectief
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 januari 2012 om 17:50:
Natuurlijk is wat je op internet ziet typisch the american war on drugs maar alsnog ga ik geen shit doen als meth of base coke. het is misschien niet veel erger dan speed maar het verslavingsgevaar is gewoon veel groter, dus nee bedankt:")