Partyflock

Forumonderwerp · 1125184
3 volgers · 8034x bekeken
Waarschuw beheerder
Vorige topic was al gesloten aangezien er al lang niks meer gepost was dus maar een nieuwe...

Laadje open...cd erin...laadje dicht... B)

Bye... :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
drakonlords conjuration heb ergens gevonde zo duivel met groot zwaard dragon priests conjuration is geest die vuur en ijs schiet die heb ik nog niet gevonden de rest van conjuration heb ik wel
conjuration boeken kan ook paar kopen in magie school alleen gast zie je niet vaak
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 67230, 81921}
Waarschuw beheerder
conjuration trainen is vrij makkelijk, gewoon wapens conjuren. Voor iedere hit krijg je flink wat experience mijn conjuration was al 100 toen mijn one hand net 75 was
laatste aanpassing
Uitspraak van [B&D]Joan op zondag 3 juni 2012 om 19:13:
conjuration trainen is vrij makkelijk, gewoon wapens conjuren. Voor iedere hit krijg je flink wat experience mijn conjuration was al 100 toen mijn one hand net 75 was

ooh oke ik ga morgen avond trainen nu leren en mrogen exame:D

Uitspraak van !RiC-CoRe! op zondag 3 juni 2012 om 14:09:
drakonlords conjuration heb ergens gevonde zo duivel met groot zwaard dragon priests conjuration is geest die vuur en ijs schiet die heb ik nog niet gevonden de rest van conjuration heb ik wel

is die drakonlord niet dreadric
Waarschuw beheerder
gewoon zo duivel met dreadric arme dreadric zwaar van vuur
Uitspraak van !RiC-CoRe! op zondag 3 juni 2012 om 20:14:
gewoon zo duivel met dreadric arme dreadric zwaar van vuur

die kan pas met 100 he:( ben nu 39:p moet je dat vinden of met perk vrijspelen:p en das de reden dat ik eht train vind deadric armour emt 2 deadric helpers wel vet haha:p
ps wie heeft noch meer shadowmare gekild omdat hij lastig is bij trainen tegen giants!
Waarschuw beheerder
Elder Scrolls Online draait om drie facties en maximaal 200 man online

Uit de korte trailer van Elder Scrolls Online na de klik valt wellicht wat weinig op te maken, maar laat hem aan mij zien, geef m’n monocle en tophat aan en ik vertel je precies wat elke pixel precies inhoudt. Zo zien we allereerst de rassen uit het noorden van Tamriel: een Nord warrior en op de achtergrond een aantal Dunmer en Argonians die aan de bosrand poses doen. Deze ken je wellicht nog wel uit de RPG’s Skyrim en Morrowind en hebben zich samengevoegd in de Ebonheart Pact. Daarna krijg je de magische elfjes van de Aldmer, de Bosmer en de katachtige (niet-elfjes) Khajiit, deze vormen samen de Aldmeri Dominion. En als derde en laatste factie zien we een zooi sneaky Bretons, Orcs en Redguards zich in de schaduwen verzamelen en slechte dingen plannen. Plaats je een hoop van deze figuren bij elkaar, dan krijg je de Daggerfall Covenant.

Buiten deze CGI trailer zijn er ook ingame beelden getoond. De gamedirector van TESO schoof aan bij SpikeTV en vertelde het één en ander over de game. Tijdens zijn verhaaltje ziet u de wereld van The Elder Scrolls en hoe de gebieden er uit zien. Tussen neus en lippen door vertelde de beste man dat de game met maximaal 200 mensen tegelijk gespeeld kan worden. Ik herhaal dat gewoon nog een keer voor u; met maximaal 200 mensen tegelijk online gespeeld kan worden. Mochten miljoenen mensen dit gaan spelen zijn dat enorm veel servers die Zenimax/Bethesda zal moeten neerzetten. Daarbij is de vraag hoe groot de wereld dan is. Want als die net zo groot is als bijvoorbeeld Skyrim is de kans dat je een andere speler tegenkomt wel heel erg klein.

0

inAandeel
The Elder Scrolls altijd leende zich naar een open massively multiplayer ruimte, aldus Nick Konkle, lead combat designer voor The Elder Scrolls Online , ZeniMax Online Studios ' aankomende MMO. "Ik zal je vertellen wat", zegt hij, "het zeker ging uit van het IP-zelf echt leent zich zo in een open ruimte. Het heeft deze open wereld voelen waar je de wereld te verkennen, wat je wilt en doen worden wie je wilt worden. En ik voel dat dat vertaalt heel goed om een MMO. "

Het nemen van een pagina uit de single-player games die ernaar streefde om spelers om te gaan waar ze wilden op een bepaald punt, dan zou ZeniMax Online Studios opnieuw werken het concept van de grote en verkenbare regio's en vullen ze met andere spelers. Het nieuwe spel zal beschikken over een eigen verhaal, dat zou zijn "100 procent" speelbare als solo-karakter in de loop van de hele wereld van Tamriel om, in tegenstelling bijvoorbeeld, de enige provincie Skyrim . Maar zou er ook willekeurige activiteiten van de groep zijn in de hele The Elder Scrolls Online spelers kunnen struikelen op als ze reizen door de wereld. "Je kunt het doen met vijf, kunt u dit doen met een groep van 100", zegt Konkle. "Dat is echt wat we wilden brengen aan het verhaal."

In antwoord op de vraag of hij vreesde hun massively multiplayer titel zou worden opgezadeld met de bijtende bijnaam, "single player massively multiplayer online game ', een spottende titel die werd gegeven aan BioWare's Star Wars: The Old Republic vanwege de focus op het vertellen van verhalen op multiplayer, Konkle toegelaten het team is nog steeds geïnteresseerd is in het leveren van een solide single-player ervaring, ongeacht.

"Het is een optie voor u in het spel," Konkle gezegd. "Maar het antwoord is dat je de activiteiten in daar te zetten voor de groepen, en het is niet alleen uitsluitend single-player, zodat [in] het volledige spel, net als het geheel van ons product, we zijn gericht op die hele ervaring, want 'spelen de manier waarop je wilt 'is zo'n belangrijk onderdeel, niet alleen van The Elder Scrolls wereld MMO's maar gewoon games in het algemeen. Dat is wat je wilt doen, speel het hoe u wilt. Dat is echt het antwoord, als je in alle verschillende soorten activiteiten voor mensen. "

Elke zone heeft een totale verhaal zoals in alle Elder Scrolls titels en een van de belangrijkste plot dat volledig kan solo gespeeld worden. De verhaallijn volgt het verhaal van de Imperials in Cyrodiil die geen lid zijn van een van de drie beschikbare facties en staan op het punt te worden veroverd. In reactie daarop hebben ze een pact met de Cyrodiil Prins, die Konkle zegt, gaat slecht. Na deze, Molag Bal, een reeds lang bestaande personage in The Elder Scrolls lore, roept een ondode leger om hen te helpen te bestrijden en zo de wereld van Tamriel te trekken in zijn rijk van de Coldharbour.

Echter, de speler zal worden afgeleid langs de weg door de verschillende activiteiten zijn onder andere overvallen, twee-persoons kerkers, vijf-persoons kerkers en een grootschalige PvP wereld.

"Filosofisch het gaat over schaal. Het gaat over, 'Holy crap, zijn er 500 mensen in deze strijd! Deze hele warfront is gewoon niet mijn ploeg ten opzichte van je team, dat is een soort van wat een veel PvP is in MMO's tot op dit punt , maar we zijn deel van een volledige oorlog die je kan breken, dat naar beneden in squads als je wilt, of raid en spelen op die manier. "

Het spel zal geen traditionele quests uit quest-hubs in verschillende steden opgepakt omdat ze de neiging om in de meeste moderne MMO's. Spelers zullen niet worden gegeven richtingen. In plaats daarvan zullen ze zwerven totdat ze iemand vinden om te helpen, een vijand te doden of een kerker te kruipen, al tijdens het werk hun weg tot aan hun level 50 level cap.

"Een van de belangrijkste dingen die we het gevoel dat is super belangrijk om een Elder Scrolls MMO is het gevoel dat als ik naar buiten gewoon, uit te lopen in de wereld, ik zal komen over dingen te doen. Ik zal niet moeten gaan zoeken de persoon die vertelt me wat ik doe, "Konkle gezegd.

Het spel wordt ontwikkeld door oud-Mythic studio-leden die werkte op de oude school MMO Dark Age of Camelot . Konkle stelt dat het team niet streeft naar een retro-invloed titel, een bijzonder modern spel of een die direct zou nabootsen Bethesda te creëren Skyrim .

"Het was over wat er zou het beste spel mogelijk te maken om te profiteren van waar de technologie is," Konkle gezegd. "Ik bedoel combat - we zouden kunnen hebben leuke open wereld quests en heb je spelen met honderden spelers, honderden mensen in deze grootschalige gevechten De hele generatie van MMO's is sterk gericht op de rotaties, koele downs, het raken van de mogelijkheden wanneer. het beschikbaar is, en dat maakte veel gevoel voor de technologie in die tijd. "

In het verleden kon latency problemen in een online game te maken te bestrijden bijna onmogelijk. "Als je aan het spelen waren op een bepaald hoog lag, zou het in principe niet worden afgespeeld, tenzij ons karakter van je personage soort van automatisch heeft dit soort dingen," zei hij.

"We zijn op het punt waar u kunt reageren controls 'actiony' en tactieken, en het is prima. Dus hebben we een systeem dat sterk is gericht op het hebben van een kleiner aantal tools die een responsieve, tactische waarde in plaats van rotatie waarde hebben . Je hoeft geen 20 knoppen en ga door ze allemaal. Ik heb een zeer kleine set, en misschien zal ik een zware aanval te beginnen en je weet dat zo ga je te blokkeren en een reactietijd die geschikt is . '

Konkle noemt dit een tactiek oorlog die beide spelers en de vijanden zijn een onderdeel van - een variatie op de standaard MMO die gebruikers simpelweg te klikken op vijanden die bloeden hit points heeft. Het team van de mantra is "we willen tactiek, geen rotaties," en het team van de filosofie in zijn post-launch tijd zal zijn om te luisteren naar wat de fans vragen.

Op dit moment zal het spel te starten zonder dat de gebruiker behuizing of relaties, twee functies die beschikbaar zijn in de release van Skyrim . "Er zijn verschillende functies die we weten dat we willen te allen doen, maar we zijn echt gericht op deze specifieke ervaring van het spel en de keuze van het ene tot het einde, en dan het eindspel daar, en ervoor zorgen dat we ons richten op deze kenmerken in de eerste plaats. Vanaf dat zullen we uitzoeken hoe we uit te breiden van daar. "

link http://www.duimschroef.nl/2012/06/elder-scrolls-online-draait-om-drie-bondgenootschappen/
laatste aanpassing
hoop niet alleen pc:S mijn pc trekt dat echt niet he!:P
plus game op een ps3/xbox is fijner...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [T.H.O.T] Landgraaf-Eikske:cheer: op donderdag 7 juni 2012 om 09:24:
hoop niet alleen pc mijn pc trekt dat echt niet he!

kan je nou al vertellen de online versie zal NOOIT op de
Consoles uitkomen

Mmo's op een console werkt niet!
Hebben ze te weinig kracht voor
En sony/MS zijn niet happig op mmo's
Waarschuw beheerder
blij dat ik super game pc heb :d
donateur
Uitspraak van [T.H.O.T] Landgraaf-Eikske:cheer: op donderdag 7 juni 2012 om 09:24:
hoop niet alleen pc:S mijn pc trekt dat echt niet he!:P

Mijn laptop kan dat ook niet aan vrees ik. :x Daarnaast vind ik gamen op de console ook veel fijner dan op de pc...

Uitspraak van Soul collector op donderdag 7 juni 2012 om 09:50:
kan je nou al vertellen de online versie zal NOOIT op de
Consoles uitkomen

Mmo's op een console werkt niet!
Hebben ze te weinig kracht voor
En sony/MS zijn niet happig op mmo's

Helaas wel de waarheid ja. Maar qua kracht kunnen de Xbox360 en PS3 in principe wel zulke spellen draaien, zolang de serverruimte maar beperkt blijft... Dan zou het aantal spelers waarschijnlijk wel nog lager moeten worden dan 200 man per server.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op donderdag 7 juni 2012 om 17:24:
blij dat ik super game pc heb :d

Maarja, tegen de tijd dat dit spel uitkomt kun je er alweer voor paar honderd euro's nieuwe zooi in stoppen:D
Waarschuw beheerder
ik kan nog wel 2jaartjes mee hoor kan nog videokaart bij stoppen als die niet trek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [D]aan.. op donderdag 7 juni 2012 om 21:32:
Maarja, tegen de tijd dat dit spel uitkomt kun je er alweer voor paar honderd euro's nieuwe zooi in stoppen

Hoe snel denk je dat het gaat?
Ik zithier met mijn systeem nog met een oude videokaart van zo'n 4 jaar oud(4870x2)
Deze draait alle recente games (hier en daar een uitzondering) nog gewoon alles op high en goeie framerate
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op vrijdag 8 juni 2012 om 11:28:
Deze draait alle recente games (hier en daar een uitzondering)

oftewel, dat worden alleen maar meer uitzonderingen totdat ie het niet meer trekt..
Nu kan een pc tegenwoordig al weer wat langer mee, maar feit blijft dat je een pc eens in de zoveel jaren, voor veel meer geld dan een console, moet upgraden.

Wil je het ene vervangen moet het andere meestal ook, omdat je anders weer een nieuwe bottleneck hebt etc etc
Waarschuw beheerder
Dat was 10 jaar geleden misschien zo
Maar tegenwoordig niet meer.. Ik wil ook me videokaart upgraden, maar waarom? Ding is 4/5 jaar oud en draait alles perfect

Tuurlijk vervang je je pc na X jaar (of onderdelen dr van)
En ja dat kost dan ook weer gelijk zo'n 500€
Mijn upgrade (zonder videokaart dus) heeft me 435€ gekost (nieuw mobo, nieuwe cpu, nieuw geheugen en een ssd)

Maar hoe duur waren de 360/ps3 met launcht?
Volgens mij was de ps3 600€ toch?

En wat kan je daarmee? Gamen en een beetje brak internetten en foto/filmpjes streamen omdat het allemaal maar half half werkt

Die pc mag dan wel meer kosten.. Maardaar doe je ook 4x zoveel mee (gebruik voor werk/school, lekker photoshoppen of je filmpjes bewerken, downloaden noem het maar op het kan op je pc)

Een eerlijk gezegd alleen het graphische verschil al is meer dan het geld waard!
Ik zou er niet aan moeten denken om skyrim op een console te moeten spelen... Slechte graphics (ja ze zijn slecht!) extreem lange laadtijden, geen mod opties

Enige wat fijn is is is disc er in en spelen maar
Alhoewel.. Bij de ps3 eerst nog lekker 20 minuten wachten tot je verplichte install klaar is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op vrijdag 8 juni 2012 om 13:53:
Tuurlijk vervang je je pc na X jaar (of onderdelen dr van)
En ja dat kost dan ook weer gelijk zo'n 500€
Mijn upgrade (zonder videokaart dus) heeft me 435€ gekost (nieuw mobo, nieuwe cpu, nieuw geheugen en een ssd)

Maar hoe duur waren de 360/ps3 met launcht?
Volgens mij was de ps3 600€ toch?

En wat kan je daarmee? Gamen en een beetje brak internetten en foto/filmpjes streamen omdat het allemaal maar half half werkt

Die pc mag dan wel meer kosten.. Maardaar doe je ook 4x zoveel mee (gebruik voor werk/school, lekker photoshoppen of je filmpjes bewerken, downloaden noem het maar op het kan op je pc)

Een eerlijk gezegd alleen het graphische verschil al is meer dan het geld waard!
Ik zou er niet aan moeten denken om skyrim op een console te moeten spelen... Slechte graphics (ja ze zijn slecht!) extreem lange laadtijden, geen mod opties

Enige wat fijn is is is disc er in en spelen maar
Alhoewel.. Bij de ps3 eerst nog lekker 20 minuten wachten tot je verplichte install klaar is

helemaal mee eens :) de prijs van een pc upgraden is misschien net wat meer maar je kan er ook veeel meer mee dan alleen maar spelletjes spelen en de laadtijden/graphics zijn in verhouding ook vaak echt stukken beter dan die op de console
donateur
Uitspraak van !RiC-CoRe! op dinsdag 19 juni 2012 om 17:06:
Nieuwe dlc

Nog een weekje wachten geloof ik?

Ziet er trouwens verdomde vet uit. :yes: Binnenkort misschien eens binnenhalen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben pas begonnen.

Ik moet nu naar die greybeards maar ik kan niet door de vrieskou...
Waar kun je iets daartegen halen?

Uitspraak van [B&D]Joan op maandag 11 juni 2012 om 09:09:
de prijs van een pc upgraden is misschien net wat meer

En aan de spellen die ik download haal ik dat er weer uit :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dan doet het aan mij schade en ga ik een paar stappen terug :lol:

Maar ik ben ook over de bergen gegaan. Misschien van de verkeerde kant ofzo.
Ik spring op elk rotsje, lekker aan het moeilijk doen om op die berg te komen.
laatste aanpassing
Uitspraak van Psychonaut op zondag 24 juni 2012 om 21:05:
Maar ik ben ook over de bergen gegaan. Misschien van de verkeerde kant ofzo.
Ik spring op elk rotsje, lekker aan het moeilijk doen om op die berg te komen.

uhmmmmm cheaten dat je op de berg bent want als je bij de greybeards naar buiten loopt in hun (tuin) en dan de berg op wilt gaan houd een sneeuwstorm je tegen die je weg kutn blazen met een shout die je later int spel leert;)
Waarschuw beheerder
haha. thnx. geen zin om helemaal om te lopen :p
Waarschuw beheerder
en bij saarthal. daar moet je met je tover klas heen. maar der komt niemand. pijltje blijft er wel staan :/
Uitspraak van Psychonaut op zondag 24 juni 2012 om 21:47:
en bij saarthal. daar moet je met je tover klas heen. maar der komt niemand. pijltje blijft er wel staan :/

mmmm dat weet ik niet sorry man heb die quest wel voltooid heel wintercollege quest best een mooie quest:)
donateur
Uitspraak van Psychonaut op zondag 24 juni 2012 om 21:47:

Kwestie van blijven wachten? Ze staan daar beneden voor de ingang als het goed is, toen ik daar destijds aankwam was er ook maar 1 andere leerling en die leraar.
Waarschuw beheerder
ik heb 24 uur gewacht :p nog steeds niks.
Waarschuw beheerder
Ja, dat ga ik maar doen. Wat is eigenlijk de mainquest dan? die greybeards of?
laatste aanpassing
Uitspraak van Psychonaut op maandag 25 juni 2012 om 15:15:
Ja, dat ga ik maar doen. Wat is eigenlijk de mainquest dan? die greybeards of?

jep:) je hebt neem ik aan al je eerste draak verslagen? want zo nee snap ik ook waarom je mishcien die berg niet opkomt :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [T.H.O.T] Landgraaf-Eikske:cheer: op maandag 25 juni 2012 om 19:19:
je hebt neem ik aan al je eerste draak verslagen?

ja daardoor heb je shout ofzo. en daarom moet je naar de greybeard omdat ze je gehoord hebben ofzo
Waarschuw beheerder
Wat belachelijk is dit spel ook. Moet je zelf telkens autosafen of wat?
Net donders ver in een missie ga dood weer helemaal opnieuw pfffffff.
Ook met kilometers lopen, val je een verkeerd persoon aan wordt je vermoord kun je weer dat eind lopen... wtf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 25 juni 2012 om 20:38:
Wat belachelijk is dit spel ook.

:lol: heb je weer wat om te zeiken knulletje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 25 juni 2012 om 20:41:
heb je weer wat om te zeiken knulletje

JWT(H)

Wordt er moe van telkens opnieuw. Zo kun je wel 100 uur in dat spel stoppen ja :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fasttravel is moeilijk voor sommigen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2012 om 20:47:
fasttravel is moeilijk voor sommigen

Als je dood gaat op een nieuwe plek kun je niet fast travelen dan kent ie de plek niet maar. Gaat ie na je laatste safe... en indoor ook niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gewoon een paard jatten
Uitspraak van Psychonaut op maandag 25 juni 2012 om 20:38:
val je een verkeerd persoon aan wordt je vermoord kun je weer dat eind lopen... wtf

dan val je die niet aan -_- krijg maar eens 23000 schulden in een stad waar je nooit geweest ebnt en niks hebt gekild in de ongeving:S kwam emt koets aan eerste keer in het noorden :p
Waarschuw beheerder
haha, had ik ook altijd bij fallout 3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb skyrim dus ook op de 360
en ik morgen komt dawnguard dus uit... zit echt te twijfelen of ik hem zal kopen of toch nog 30 dagen wachten?
of gewoon beide! :lol:
Waarschuw beheerder
nog geen dawnguard op ps3 :(