Hij is toch al gereleased?
lang leve nieuwsgroepen
Eerste impressie...
Ik ben bang...goed teken...
De vijanden die ik tot nu toe ben tegengekomen jagen me enigszins de stuipen op het lijf...
Dat mistte ik vooral in Oblivion...was van niet veel onder de indruk...waar ik dat in Morrowind wel was...
In Morrowind week ik niet snel van de paden af en denk dat ik dat hier ook een stuk minder ga doen dan in Oblivion...
Moeten wij nou tot 1 uur wachten? geloof dat Bethesda had gezegt dat wanneer het 12 uur is in jouw regio dat je kan spelen, maar volgens de Steam counter moet ik nog steeds tot 1 uur wachten
Heb um hier op de pc met settings op ultra, damn dat ziet er fucking goed uit
Zat vannacht om 1 uur toen de game unlockte te spelen, wat een wereld, wat een sfeer
Net geen Witcher 2 maar komt toch redelijk in de buurt
maar tis duidelijk de fallout engine die wat is opgepoetst
wel vet spel zeg vind ook mooi eruit zien alleen loop soms als tolle stier overal heen
Plus...waar is de minimap heen??
Het is een nieuwe engine, niet meer Gamebryo (gelukkig). Al hebben ze wel veel elementen eruit gebruikt lijkt het.
Na wat meer gespeeld te hebben was het misschien wat voorbarig om te zeggen dat het in de buurt van Witcher 2 komt. Ondanks dat de lighting, mist effecten en dergelijke 100x beter zijn dan in Oblivion, hadden idd de textures wel wat hoger van resolutie mogen zijn. Ook de dynamische schaduwen, al is dat niet bepaald een sterk punt van DirectX9, zijn veel beter in Witcher 2, al zijn ze daar ook niet perfect, getuige de dithering.
Maar verder qua sfeer, lichting, volumetrische mist, draw distance, toch een enorme vooruitgang t.o.v. Oblivion, en ook Fallout 3 en New Vegas.
In de school van die mages/arcadium shizzle ligt een boek 'Killing - Before your're killed'
en heb ze netjes naast elkaar gezet tegen de muur aan...
1 bandiet voor mn wapens en armor enzo...
1 bandiet voor mn voedsel, ingredienten en potions...
1 bandiet voor mn boeken, scrolls en misc materiaal...
ja, hoe pak je spullen op, zonder het in je inventory te stoppen?
Leukste boek wat ik tot nu toe heb gelezen is
Weet iemand hoe ik van mijn dubbele magicka damage af kan komen? Healen werkt niet, blessing werkt niet
Wil toch echt nIet graag hele game rond lopen en dubble magicka damage ontvangen
jij r al achter hoe die minimap werkt?
ff al je spullen droppen/in n doos stoppen en naar n kerk gaan voor een blessing?
Weet iemand hoe ik van mijn dubbele magicka damage af kan komen? Healen werkt niet, blessing werkt niet
Wil toch echt nIet graag hele game rond lopen en dubble magicka damage ontvangen
niet dat ik weet...
Je kan bij active effects (staat ergens in je magic tab) zien waar het effect vandaan komt...