Partyflock

Forumonderwerp · 1125184
3 volgers · 8030x bekeken
Waarschuw beheerder
Vorige topic was al gesloten aangezien er al lang niks meer gepost was dus maar een nieuwe...

Laadje open...cd erin...laadje dicht... B)

Bye... :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
welke crack heb je gebruikt om de releasedate check te omzeilen, beste Tyharo, of gebruik je zowiezo al een 'gratis' download?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op donderdag 10 november 2011 om 18:39:
Hij is toch al gereleased?

Nee morgen de 11de pas, officieel dan. Ik heb m al liggen hier, de PC-versie, maar Steam laat niet toe eerder te beginnen ermee. En heb ook niet zo'n zin om met proxy's/vpn's te gaan kloten, alhoewel...
Waarschuw beheerder
donateur
console versie is al sinds gisteren verkrijgbaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op donderdag 10 november 2011 om 18:57:
console versie is al sinds gisteren verkrijgbaar.

Tot zover de 'wereldwijde release date'. Ik neem aan dat de consoleversies wel gelijk speelbaar zijn?
Waarschuw beheerder
Heb m op Xbox en zit m nu te spelen...dus ja die versie doet het gewoon... :)

Eerste impressie...
Ik ben bang...goed teken... :lol:
De vijanden die ik tot nu toe ben tegengekomen jagen me enigszins de stuipen op het lijf...
Dat mistte ik vooral in Oblivion...was van niet veel onder de indruk...waar ik dat in Morrowind wel was...
In Morrowind week ik niet snel van de paden af en denk dat ik dat hier ook een stuk minder ga doen dan in Oblivion... 8)

Sfeer is ook tof...mooie omgeving...
Npc's zijn een stuk levendiger...
Heb nog niet gekookt, gelooid, wapen/armor gemaakt enzo...want had niet de juiste materialen daarvoor...
Nieuwe controls en het menu enzo zijn wel ff wennen...
Plus...waar is de minimap heen?? :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veel plezier dan alvast voor de mensen die hem wel kunnen spelen al :)

Ben toch wel wat jaloers, morgen eerst bah werken dus kan ik er pas rond een uur of 5 aan beginnen :(

Moet wat overhebben voor de wat betere graphics...
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
lang leve nieuwsgroepen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Meiosis op donderdag 10 november 2011 om 20:05:
lang leve nieuwsgroepen

Spellen waarvan ik zeker denk te weten dat ze de moeite waard zullen zijn, zoals deze, heb ik wel 40 euro voor over eigenlijk. Zowel de vorige twee delen als Fallout 3 stelden me niet teleur, en gezien de recenties over dit deel, denk ik dat ook hier geen miskoop gedaan is...

En om voor die ene halve dag ergens een share te gaan zoeken vind ik niet echt de moeite.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op donderdag 10 november 2011 om 19:45:
Eerste impressie...
Ik ben bang...goed teken...
De vijanden die ik tot nu toe ben tegengekomen jagen me enigszins de stuipen op het lijf...
Dat mistte ik vooral in Oblivion...was van niet veel onder de indruk...waar ik dat in Morrowind wel was...
In Morrowind week ik niet snel van de paden af en denk dat ik dat hier ook een stuk minder ga doen dan in Oblivion...

Morrowind was dan qua sfeer en diepgang ook een stuk beter dan Oblivion, ondanks dat die laatste ook niet slecht was. ENIGE nadeel in Morrowind... Cliff Racers.... ik ergerde me zelfs meer aan die klotedingen in de bergen dan in Oblivion aan veel te sterke struikrovers die in hun Daedric Armor jou even 50 goud wilden afnemen...
Maar de sfeer in Morrowind, die moerassen, of in die bergen de Ashlands, Red Mountain achter de muur, die misvormde Corpuslui daar... gelukkig was Morrowind makkelijk zelf te modden, en zo een stuk prettiger speelbaar nadat de Nerevarine de Cliff Racers van Vvardenfell heeft 'weggejaagd'

Plus...waar is de minimap heen?? laatste aanpassing 10 november 2011 20:06

Minimap is weg, in het boekje van de pc versie, wat ik normaal nooit lees maar nu wel omdat het toch nog 3 uur duurt voordat ik m kan spelen, heeft de wereldkaart wel een keyboard shortcut om rechtstreeks naar de kaart te gaan, in Oblivion moest je dat verplicht via het karakter-menu doen.
Dus wellicht ook een knopje op de Xbox-controller?
Waarschuw beheerder
Heb um hier al sinds dinsdag liggen voor de pc, mja tot nu toe nog geen klote aan gehad natuurlijk :P. Morgen dagje vrij dus lekker veel spelen :D

Moeten wij nou tot 1 uur wachten? geloof dat Bethesda had gezegt dat wanneer het 12 uur is in jouw regio dat je kan spelen, maar volgens de Steam counter moet ik nog steeds tot 1 uur wachten :/ :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op donderdag 10 november 2011 om 21:31:
Moeten wij nou tot 1 uur wachten? geloof dat Bethesda had gezegt dat wanneer het 12 uur is in jouw regio dat je kan spelen, maar volgens de Steam counter moet ik nog steeds tot 1 uur wachten

Raar eigenlijk. Beetje idioot dat we blijkbaar een uur langer moeten wachten totdat het in de UK 12 uur is... In Australië enzo kunnen ze m toch ook allang spelen...
Waarschuw beheerder
Ik had net ruzie met een giant...
Ik heb verloren...heb wel Skyrim vanuit vogelvlucht gezien... :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook voor de 360
Speelt weer erg lekker, vind hem alleen graphisch teleurstellend!! Die textures kunnen echt niet meer
Waarschuw beheerder
Heb um hier op de pc met settings op ultra, damn dat ziet er fucking goed uit :k

Zat vannacht om 1 uur toen de game unlockte te spelen, wat een wereld, wat een sfeer :respect:
Waarschuw beheerder
Moet zeggen dat 5000 wel veel geld is voor een starterswoning hoor... :(
Maar ik heb een veilige opslagplek nodig voor al mijn spullen...
Tot die tijd liggen mijn spullen op door mijzelf gecreëerde vuilnisbelten...
Spullen op de grond droppen op een plek waar geen mensen enzo lopen (zodat ze de spullen niet per ongeluk wegtrappen ofzo) is veiliger dan ze in een willekeurige kist plaatsen iig...
Of iemand moet een veilige non-spawning kist weten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toef op vrijdag 11 november 2011 om 11:42:
Heb um hier op de pc met settings op ultra, damn dat ziet er fucking goed uit

Zat vannacht om 1 uur toen de game unlockte te spelen, wat een wereld, wat een sfeer

Ik was zelf ook aangenaam verrast door de Ultra quality settings, had al wat screens gezien en vond het wat tegenvallen, maar ingame alles op MAX ziet er erg goed uit. Net geen Witcher 2 maar komt toch redelijk in de buurt :)

Nu nog wachten totdat AMD eens een Crossfire profile uitbrengt zodat ik m dan ook met dat detail kan spelen :p

Maar ja High ziet er ook nog wel goed uit, beter dan op dat filmpje hierboven :p

Dalijk ff verder spelen pas net ff karakter gemaakt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Morax op vrijdag 11 november 2011 om 19:10:
Net geen Witcher 2 maar komt toch redelijk in de buurt

dat vind ik een hele grove belediging voor de witcher 2

ja skyrim ziet er ok uit, (had hem zelf graphisch nog wel een stuk sterker verwacht, maar tis duidelijk de fallout engine die wat is opgepoetst) maar tegenover de witcher 2 legt skyrim het dubbel en dwars af!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zaterdag 12 november 2011 om 06:21:
maar tis duidelijk de fallout engine die wat is opgepoetst

Het is een nieuwe engine, niet meer Gamebryo (gelukkig). Al hebben ze wel veel elementen eruit gebruikt lijkt het.

Na wat meer gespeeld te hebben was het misschien wat voorbarig om te zeggen dat het in de buurt van Witcher 2 komt. Ondanks dat de lighting, mist effecten en dergelijke 100x beter zijn dan in Oblivion, hadden idd de textures wel wat hoger van resolutie mogen zijn. Ook de dynamische schaduwen, al is dat niet bepaald een sterk punt van DirectX9, zijn veel beter in Witcher 2, al zijn ze daar ook niet perfect, getuige de dithering.

Maar verder qua sfeer, lichting, volumetrische mist, draw distance, toch een enorme vooruitgang t.o.v. Oblivion, en ook Fallout 3 en New Vegas.
Waarschuw beheerder
ok... ik geloof je meteen morax... maar mijn eerste gevoel bij de graphs was idd ook fallout engine...
Waarschuw beheerder
Ze zullen wel een afweging hebben moeten maken tussen framerate en graphics...
Als je een dergelijke afweging moet maken dan kies je (indien je verstandig bent iig) voor framerate...
Eerste waar je dan ook op bezuinigd zijn de textures...resource vreters nummer 1...
Het eerste wat mij opviel is dat in Skyrim ik nog geen enkele framedrop heb gehad...
Heb liever dat...zodat het gewoon soepel speelt...dan goede graphics iig... :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op zaterdag 12 november 2011 om 19:24:
Heb liever dat...zodat het gewoon soepel speelt...dan goede graphics iig...

ik heb eerlijk gezegd liever beide ;)
Waarschuw beheerder
wel vet spel zeg vind ook mooi eruit zien alleen loop soms als tolle stier overal heen
Waarschuw beheerder
Nog wat opgemerkte pluspunten ten opzichte van Oblivion:
-Stemacteurs, dit keer wat meer dan iedere keer diezelfde drie
-Dungeons, nog niet zo gek veel gehad, maar ze hebben nou al meer afwisseling dan in de voorgaande spellen, en ze lijken ook groter te zijn.
-Levelen, niet de hele wereld levelt met je mee, dus dit keer wat minder kans op 'simpele' goblins in glass armor die jou ass kicken. Of Highwaymen in full Deadric die jou 50 goud armer willen maken. Ook zorgt elke skill increase ervoor dat je levelt, en niet alleen de tien zoals in Oblivion en Morrowind.
-wapen en rusting degradeert niet, repair skill lekker overboord gegooid en ik mis het niet eerlijk gezegd, crafting skills zijn verbeterd, enchanting is weer terug als skill.
-kan ook niet zeggen dat ik acrobatics en athletics mis eigenlijk...
-magie-systeem sterk verbeterd, dual-welding van destruction-spells is cool.
-zowiezo dual welding...
-uiteraard het feit dat niet de hele wereld om je heen pauzeert als je met iemand in gesprek bent...
-geen persuasion minigame!

Waarschuw beheerder
het ziet er echt geweldig uit allemaal, echt wow!

alleen geen tijd om er nu al vele uren in te gaan steken:(
Waarschuw beheerder

hij is binnen!!!! whoooooooooooooohhhhhooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!

tot volgend jaar maar weer mijn vrienden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RiC-CoRe! op zondag 13 november 2011 om 08:01:
wel vet spel zeg vind ook mooi eruit zien alleen loop soms als tolle stier overal heen

Sensitiviteit wat lager zetten bij settings...
Althans ik ga er vanuit dat je het hebt over de besturing van je karakter en de controle (of eigenlijk het gebrek daaraan) daarover... :)
Waarschuw beheerder
'epic' momentje..

In de school van die mages/arcadium shizzle ligt een boek 'Killing - Before your're killed'

Even een uitgebreide tutorial over blocken :lol:
Vond het nog best nuttig ook
Waarschuw beheerder
hoe verder in het spel hoe stoerte hij word alleen veel boeke yo lijk wel dat ik op school zit

Waarschuw beheerder
ik zat al sinds woensdag in de magische wereld van skyrim

Uitspraak van Morax op donderdag 10 november 2011 om 19:18:
Tot zover de 'wereldwijde release date

en de teller staat, doordat ik er vrijdag expres een vrije dag voor heb genomen, op 28 uur! :D

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van TYHARO op donderdag 10 november 2011 om 19:45:
Plus...waar is de minimap heen?? :|

wss ben je er al achter, maar je moet bij de map op vierkantje (ps3) drukken om m naar voren te krijgen

Uitspraak van Morax op zaterdag 12 november 2011 om 13:22:
Het is een nieuwe engine, niet meer Gamebryo (gelukkig). Al hebben ze wel veel elementen eruit gebruikt lijkt het.

Na wat meer gespeeld te hebben was het misschien wat voorbarig om te zeggen dat het in de buurt van Witcher 2 komt. Ondanks dat de lighting, mist effecten en dergelijke 100x beter zijn dan in Oblivion, hadden idd de textures wel wat hoger van resolutie mogen zijn. Ook de dynamische schaduwen, al is dat niet bepaald een sterk punt van DirectX9, zijn veel beter in Witcher 2, al zijn ze daar ook niet perfect, getuige de dithering.

Maar verder qua sfeer, lichting, volumetrische mist, draw distance, toch een enorme vooruitgang t.o.v. Oblivion, en ook Fallout 3 en New Vegas.

zown goede strakke game met zowat oneindige gameplay, en dan lekker mierenneuken over graphics :')

tering, nerds! :facepalm:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op vrijdag 11 november 2011 om 14:58:
Of iemand moet een veilige non-spawning kist weten?

lid worden van de companions, krijg je n kamer toegewezen
een kist uit die kamer heb ik de eerste uren gebruikt voor mn shizzle
Waarschuw beheerder
Thanx voor de tip maar mn spullen in lijken opslaan vind ik toch iets meer charme hebben... ;p
Bedacht me opeens dat dat ook werkte om spullen veilig op te slaan...en is beter dan spullen op de grond te laten liggen want dat kan er...op den duur...als het teveel spullen worden...voor zorgen dat je framerate daalt...
Had een groepje van 3 bandieten afgeslacht en heb ze netjes naast elkaar gezet tegen de muur aan...
1 bandiet voor mn wapens en armor enzo...
1 bandiet voor mn voedsel, ingredienten en potions...
1 bandiet voor mn boeken, scrolls en misc materiaal...

B)
Uitspraak van Soul collector op maandag 14 november 2011 om 02:28:
In de school van die mages/arcadium shizzle ligt een boek 'Killing - Before your're killed'

Ik weet 100% zeker dat die ook ligt in de keep van whiterun...dat gebouw waar de yarl zit...in 1 van die boekenkasten daar...
Nou ja...lag dan in mijn geval... O:)

Leukste boek wat ik tot nu toe heb gelezen is een boek geschreven door een Nord (gezien de spelfouten) met de titel "Alduin is Real, and he Ent Akatosh"... :lol:
Dat boek lag volgens mij in dezelfde boekenkast...iig ook in de keep in whiterun...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 14 november 2011 om 13:01:
en heb ze netjes naast elkaar gezet tegen de muur aan...

ja, hoe pak je spullen op, zonder het in je inventory te stoppen?

want ik wil mn huis decoreren met schedels en afgehakte heksen koppen :D

voorheen kon dat met n L of R 2/3 toets, maar nu lijkt t r op dat t ergens anders verstopt zit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
1 bandiet voor mn wapens en armor enzo...
1 bandiet voor mn voedsel, ingredienten en potions...
1 bandiet voor mn boeken, scrolls en misc materiaal...

dat heb ik t zelfde in mn huis, ik heb verschillende kasten voor verschillende dingen, want als je alles in 1 voorwerp stopt kan je het niet meer sorteren zoals je dat in oblivion kon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 november 2011 om 13:02:
ja, hoe pak je spullen op, zonder het in je inventory te stoppen?

Met dezelfde knop als waar je de spullen mee oppakt om in je inventory te plaatsen...alleen hou je hem in dit geval ingedrukt...
Om vervolgens los te laten/te plaatsen druk je nogmaals op die knop...
Tenminste zo werkt het op de xbox...

Waarschuw beheerder
super, dank je wel...

jij r al achter hoe die minimap werkt?
Waarschuw beheerder
Leukste boek wat ik tot nu toe heb gelezen is

Weet de titel niet meer
Was hoe toevallig een rpg boek
Je kent het wel stukje lezen onderaan de pagina 2 opties

Optie X ga naar bladzijde nr Y
Optie Y ga naar bladzijde nr X

Was een leuk verhaal :)

Weet iemand hoe ik van mijn dubbele magicka damage af kan komen? Healen werkt niet, blessing werkt niet
Wil toch echt nIet graag hele game rond lopen en dubble magicka damage ontvangen

Waarschuw beheerder

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 14 november 2011 om 15:22:
Weet iemand hoe ik van mijn dubbele magicka damage af kan komen? Healen werkt niet, blessing werkt niet
Wil toch echt nIet graag hele game rond lopen en dubble magicka damage ontvangen

ff al je spullen droppen/in n doos stoppen en naar n kerk gaan voor een blessing?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 november 2011 om 13:30:
jij r al achter hoe die minimap werkt?

Ja...toen ik in een huis was en mn map opende toonde hij me al de local map en zag onderin de optie "switch to worldmap" staan...
Met die knop kan ik iig switchen tussen local map en world map...
Maar is niet vergelijkbaar met minimap in de hoek van je scherm...ik mis hem...navigeert toch minder lekker zo... :/
Gelukkig is er een spell die je de route die je moet lopen kan tonen...

Lol @ filmpje met die reuzen...dat gebeurde mij dus ook...kreeg vliegles... 8)
Is een bug officieel (door de collision met de grond wordt je gelanceerd) maar wel een bug waarbij je kan zeggen "it's not a bug, it's a feature"...
Daarom hebben ze de bug ook erin gelaten...het heeft ook wel een komisch effect...
Als je die power aanval van die reus blokt dan gebeurd het ook niet...bij zijn gewone aanvallen ook niet...gewoon goed oppassen met die reuzen dus... :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 14 november 2011 om 15:27:
ff al je spullen droppen/in n doos stoppen en naar n kerk gaan voor een blessing?

waarom zou ik daarvoor al me spullen moeten droppen? :/

maar ik heb al 2 blessings gehad in 2 verschillende steden
heb al verschillende healing potions op
weet ik veel hoeveel uur geslapen
maar ik blijf dubbel magicka damage in het rood houden

en dat doet toch best wel veel pijn als er een caster bij loop

of is dat een racial van de Nords? wat me sterk lijkt trouwens
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 14 november 2011 om 15:22:

Heb je ziekte opgelopen ofzo?
Want in principe zou het moeten volstaan om dan naar een shrine (in whiterun zit er iig 1) te gaan om je te laten healen door de priester...
Ik ben bosmer dus ik heb daar gelukkig allemaal geen last van... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 14 november 2011 om 16:46:
Heb je ziekte opgelopen ofzo?

niet dat ik weet...

maar die shrine in whiterun heb ik zeker gebruikt
en nog 1tje in een ander dorpje
Waarschuw beheerder
Houd enkel in dat tot de patch uit is en je hem speelt vanaf de harde schijf de textures iets minder mooi zijn...a.k.a. lekker boeiend... 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op maandag 14 november 2011 om 16:53:
niet dat ik weet...

Je kan bij active effects (staat ergens in je magic tab) zien waar het effect vandaan komt... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TYHARO op maandag 14 november 2011 om 16:59:
Je kan bij active effects (staat ergens in je magic tab) zien waar het effect vandaan komt...

ik weet al weer hoe ik daar aan kom...
het is van de apprentice stone (zo'n steen krijg je wat extra powers van ditdat)

kan me herinneren dat dat effect blijft tot je dus een ander steentje activeert

dus, wie weet er nog een paar steentjes?? :p