Partyflock

Forumonderwerp · 1125184
3 volgers · 8025x bekeken
Waarschuw beheerder
Vorige topic was al gesloten aangezien er al lang niks meer gepost was dus maar een nieuwe...

Laadje open...cd erin...laadje dicht... B)

Bye... :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kost veel pc vermogen heb pc uit de stoonage
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Zo. eerste paar uur skyrim zitten er op B)
al 2 keer in de gevangenis gezeten :lol:
Eerste keer had ik perongeluk een hond neergeschoten met m'n longbow (dacht dat het een wolf was op afstand)
kreeg meteen t hele dorp achter me aan :/ Vriendjes geworden met de bewaarders, kon zo de gevangenis uitlopen :lol:

Tweede keer in een ander dorp kwam een wachter me tegen, die zei dat ie me ergens van kende, ik zei dat kan niet, zegt ie: jij bent die honden doder.... i wuz liek: ffffuuuuuuuuuuuuuuuu
weer de gevangenis in :facepalm:
werd toen bewaakt door zo'n ijsmonster (in het noorden van skyrim) en ben ontsnapt.

wasted 4 hours of my life so far :/ :lol:

Waarschuw beheerder
just another day in skyrim
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 67230, 81921}
Waarschuw beheerder
gewoon af en toe quicksaven of autosave laden als je een fout maakt scheelt een hoop tijd :lol:
Waarschuw beheerder
Heb ingesteld dat hij om de 5 minuten saved. doe het zelf ook wel als ik het nodig vind.. en voor de zekerheid 8)

Ben nu bij die college, moet bij zo'n wijf een spell doen, maar heb te weinig magicka. Daar dus iets op verzinnen.

Waarschuw beheerder
hij autosaved iedere keer als je een deur open doet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leown op woensdag 17 oktober 2012 om 11:32:
Ben nu bij die college, moet bij zo'n wijf een spell doen, maar heb te weinig magicka. Daar dus iets op verzinnen.

als je je eerste shout hebt kun je daarmee binnenkomen, anders moet je persee die spell doen
Waarschuw beheerder
Ik MOET die spell doen :/

Heb ook bij 2 anderen waar ik moest wezen, alles tegen die vent gezegt.. kom maar niet verder :/ dus dan maar een ander dorp in :lol:
Waarschuw beheerder
zucht...level cap bereikt...nog ni uitgespeeld :rot:
Waarschuw beheerder
Ben nog maar lvl 3 :$ :lol:
Waarschuw beheerder
lvl 50, heb maar een mod geinstalleerd dat iederen met je mee levelt tot het level cap anders is het ook zo saai...
Waarschuw beheerder
The Elder Scrolls V Skyrim: Dragonborn

als goed is kom ook deze maand na de ps3 :woopwoop:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoop het anders weg gegooit geld blij dat de zomer de ps4 gaan tonen