Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 4 november 2011 om 16:55:vorige week fittie in zadelbar
ik wel daar ruzie gehad met 1 van feyenoord toevallig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 17:20:ik wel daar ruzie gehad met 1 van feyenoord toevalligwaren daar met vrijgezellen feest
Whe, was geen vrijgezellenfeest... was 30 jarige verjaardag
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 17:20:ik wel daar ruzie gehad met 1 van feyenoord toevallig waren daar met vrijgezellen feest
Ik vroeger ook vaak daar, maar serieus altijd maar 4 wijven ofzo daar en dan 30 gasten
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op vrijdag 4 november 2011 om 17:26:Whe, was geen vrijgezellenfeest... was 30 jarige verjaardag
ken ook.... eerst kwam ik oud collega tegen die was met dat groepie en normaal mee staamn praten,hij vroeg waar ie t beste kon stappen enzo... kwam er ineens een 1 of anderre dwaas bij en beetje bij de hand doen
was jij ook daar dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 17:27:Typisch ekte ekte Utrechtse
zij zoijust verkracht door 3 negers... dat zal der leren
Hij was degene die bijdehand deed!
Las het net ook, was een pesthoer he hehehe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 17:27:Typisch ekte ekte Utrechtse
Las het net ook, was een pesthoer he hehehe
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 17:40:ken ook.... eerst kwam ik oud collega tegen die was met dat groepie en normaal mee staamn praten,hij vroeg waar ie t beste kon stappen enzo... kwam er ineens een 1 of anderre dwaas bij en beetje bij de hand doen
was jij ook daar dan?
Whe, ja was ik ook bij. En die gozer doet altijd tegen iedereen bijdehand... is al paar keer fout gegaan en hadden we nu geen zin in, dus maar snel weg gegaan daar
laatste aanpassing
dan maar als profielplaatje 
Amsterdamsestraatweg 
Sneijder: 'Tegen Ajax zorgen voor een ommekeer'
06/11/2011 09:01
Rodney Sneijder (20) speelt zondag met FC Utrecht de thuiswedstrijd tegen Ajax, de club die hem momenteel verhuurt. De middenvelder weet hoe beladen het treffen is.
Beide clubs staan zondagmiddag om 12.30 uur tegenover elkaar in De Galgenwaard. Voetbal International sprak met de broer van Oranje-international Wesley Sneijder.
Hoe leeft het thuisduel met Ajax bij de club?
Sneijder: 'Ik merk in Utrecht dat die wedstrijd enorm leeft, dat moet een gekkenhuis worden. Ik heb het zelf meegemaakt als jeugdspeler van Ajax. Schoppen, kort erop, schelden, die rivaliteit vanuit Utrecht is nog erger dan die bij Ajax-Feyenoord.’
Voor jou persoonlijk is het duel ook bijzonder.
'Uiteraard. Ik heb elf jaar bij Ajax gespeeld en dit seizoen heb ik zelfs nog de voorbereiding meegemaakt met het eerste elftal. Daar wil ik het verder niet meer over hebben. Ik speel nu bij Utrecht en focus me daar volledig op. Na dit seizoen zal wel duidelijk worden waar ik ga spelen. Ik heb het bij Utrecht heel goed naar mijn zin.'
Waarom staat FC Utrecht zo laag op de ranglijst?
'Het zit allemaal net even niet mee. Tot aan het zestienmetergebied doen we het redelijk tot goed, daarna moeten we soms wat scherper zijn in de aanval. Het kan allemaal beter. Iedereen heeft het gezien tegen Heerenveen en NEC, twee keer verliezen we door knullige goals, zeg maar blunders. Die persoonlijke fouten moeten eruit, dat mag niet gebeuren. Bovendien hebben we door blessures nog zelden met het sterkste team gespeeld.'
Hoe heb jij de trainerswissel Erwin Koeman/Jan Wouters beleefd?
'Met Erwin Koeman heb ik prima samengewerkt en met Jan Wouters werk ik nu ook prima samen. Hij is een man van de stad, kent de club; het is goed dat hij voor de groep staat. Hij praat veel met spelers en de sfeer in de groep is erg goed. Ik merk niets van onrust, ik word daar niet warm of koud van. Ik laat me niet afleiden.' (Anton Lippold)
06/11/2011 09:01
Rodney Sneijder (20) speelt zondag met FC Utrecht de thuiswedstrijd tegen Ajax, de club die hem momenteel verhuurt. De middenvelder weet hoe beladen het treffen is.
Beide clubs staan zondagmiddag om 12.30 uur tegenover elkaar in De Galgenwaard. Voetbal International sprak met de broer van Oranje-international Wesley Sneijder.
Hoe leeft het thuisduel met Ajax bij de club?
Sneijder: 'Ik merk in Utrecht dat die wedstrijd enorm leeft, dat moet een gekkenhuis worden. Ik heb het zelf meegemaakt als jeugdspeler van Ajax. Schoppen, kort erop, schelden, die rivaliteit vanuit Utrecht is nog erger dan die bij Ajax-Feyenoord.’
Voor jou persoonlijk is het duel ook bijzonder.
'Uiteraard. Ik heb elf jaar bij Ajax gespeeld en dit seizoen heb ik zelfs nog de voorbereiding meegemaakt met het eerste elftal. Daar wil ik het verder niet meer over hebben. Ik speel nu bij Utrecht en focus me daar volledig op. Na dit seizoen zal wel duidelijk worden waar ik ga spelen. Ik heb het bij Utrecht heel goed naar mijn zin.'
Waarom staat FC Utrecht zo laag op de ranglijst?
'Het zit allemaal net even niet mee. Tot aan het zestienmetergebied doen we het redelijk tot goed, daarna moeten we soms wat scherper zijn in de aanval. Het kan allemaal beter. Iedereen heeft het gezien tegen Heerenveen en NEC, twee keer verliezen we door knullige goals, zeg maar blunders. Die persoonlijke fouten moeten eruit, dat mag niet gebeuren. Bovendien hebben we door blessures nog zelden met het sterkste team gespeeld.'
Hoe heb jij de trainerswissel Erwin Koeman/Jan Wouters beleefd?
'Met Erwin Koeman heb ik prima samengewerkt en met Jan Wouters werk ik nu ook prima samen. Hij is een man van de stad, kent de club; het is goed dat hij voor de groep staat. Hij praat veel met spelers en de sfeer in de groep is erg goed. Ik merk niets van onrust, ik word daar niet warm of koud van. Ik laat me niet afleiden.' (Anton Lippold)
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2011 om 10:03:Kleine kut Sneijder, geen ene malle moer gepresteerd en dan al zo´n grote bek
valt toch wel mee
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2011 om 13:04:Je ken beter jezelf ophangen kansloze jodenhoer
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2011 om 14:12:was dat nou hivy in die uitvak
volgens mij wel wat is dat wijf lelijk
Uitspraak van master of puppets op zondag 6 november 2011 om 14:32:scheidsrechter dacht ik laat wat langer dan 3 minuten
extradoorspelen mischien maakt ajax nog gelijk,helaas niet gelukt
6-4 voor utrecht...
wij delen dezelfde gedachte