Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2011 om 15:16:ken wel ff een opsteker gebruiken na vanacht pffff het was weer aardig bal
whaaaaaaaaaaaa neusjes weer huilie huilie !
Het was weer te vroeg zeker whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het was weer te vroeg zeker whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 2 november 2011 om 13:35:Het irritante is dat dit de enige match is waarbij utrecht 1000% geeft, is de enige match die ze willen/moeten winnen.
Hoppa, nu gewoon weer lekker verliezen as weken!
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 november 2011 om 13:00:Ze hadden weer verjaardag en in hun eigen stadion durfde ze niks....
En jij zat alleen maar op facebook wuuuuuuuu
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 november 2011 om 13:00:Ze hadden weer verjaardag en in hun eigen stadion durfde ze niks....
jullie waren gewoon welkom hoor
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 november 2011 om 14:34:Kroos is ook een aardige snuiterT
al een keer geslapen inmiddels?
had je naar die verjaardag moeten komen.....had ik u bakkus over de straat getrokken
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 november 2011 om 15:50:Ik was niet uitgenodigd Hyp dus niet mijn schuld
ik jou nog uitnodigen
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 november 2011 om 15:50:je klonk wel weer lief aan de tel,
ik wou jou lokken hehe...
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 7 november 2011 om 16:02:Hij wou me lokken, whahahan heb geen idee wat we gezegd hebben man
het is dat jij het nou zegt...