Partyflock

Forumonderwerp · 1118097
Waarschuw beheerder
je hele leven crazy ass stunts doen en dan tegen een boom aanrijden.. that's fucked up..

vond het altijd samen met Knoxville de tofste gast die erbij zat :respect:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
realjknoxville Johnny Knoxville
Today I lost my brother Ryan Dunn. My heart goes out to his family and his beloved Angie. RIP Ryan , I love you buddy.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
RIP baardmans.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Ja hilarisch idd :nosmile:

Waarschuw beheerder
-1
Als je leeft als een jackass, dan sterf je als een jackass :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van mijn kant nog geen RIP wil eerst weten wat er gebeurd is
zat hij achter het stuur met alcohol op zo ja dan is het een
grote klootzak die ook verdriet heeft bezorgd bij familie een
vrienden van die andere persoon...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nogal overdreven, zelfs als je met drank op achter het stuur zit is de kans op een ongeluk uiterst klein. En die andere persoon is vrijwillig bij hem in gestapt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-2
donateur
Moet je maar niet zoveel drinken,eigen schuld ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van master of puppets op maandag 20 juni 2011 om 19:50:
van mijn kant nog geen RIP wil eerst weten wat er gebeurd is
zat hij achter het stuur met alcohol op zo ja dan is het een
grote klootzak die ook verdriet heeft bezorgd bij familie een
vrienden van die andere persoon...

Die vriend stapt zelf bij hem in de auto toch? Of denk je dat hij gedwongen werd? :/
Gevalletje eigen verantwoordelijkheid lijkt mij ;)

Ryan Dunn; held.

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 19:55:
zelfs als je met drank op achter het stuur zit is de kans op een ongeluk uiterst klein

Ligt er wel aan hoeveel er gezopen is? En wát??
Waarschuw beheerder
wat kannen jullie een bullshit lullen. Dus stel dat ie 3 pilsjes op had, misschien 5. Dan verander je niet erg veel hoor en kan je imo gewoon rijden! Maar nee dan verdien je het om dood te gaan, en iedereen die dat doet moet dood, want dat zijn toch maar gore klootzakken

zielige pussys die elke zondag in de kerk zitten zeker:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal buis van de miswijn :mixje:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=728 height=622 cacheid=0011cac2002f584f922e511c1a02c4d085]http://cache.gawkerassets.com/assets/images/11/2011/06/dunnpolice.jpg[/img]

RIP
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Mouse:[ op maandag 20 juni 2011 om 17:38:
Zo die auto flinks kapot.

Was volgens mij Corvette....:x

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Porsche
Waarschuw beheerder
Ryan did have a passenger with him at the time of the crash but both bodies were burnt so badly that the second person has not been identified yet.

Ryan was identified by some of his tattoos that he has on his chest and a few patches of facial hair.

http://satanic-cumshot.blogspot.com/2011/06/ryan-dunn-jackass-star-dead-in-car.html?zx=4ab982189463572b

[img width=480 height=360 cacheid=0011cac7002f5851e189b0041a02c4d0b5]http://www.ramimassoud.com/wp-content/uploads/2010/04/Steak.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van Onitsuka op maandag 20 juni 2011 om 20:35:
http://satanic-cumshot.blogspot.com/2011/06/ryan-dunn-jackass-star-dead-in-car.html?zx=4ab982189463572b

GODVERDOMME!!!!
Kut site!

Telkens als ik wat aanklik moet ik aangeven dan ik akkoord ga en dan gebeurt er daarna niks :@
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Matt-_- op maandag 20 juni 2011 om 20:26:
Maar nee dan verdien je het om dood te gaan, en iedereen die dat doet moet dood, want dat zijn toch maar gore klootzakken

zielige pussys die elke zondag in de kerk zitten zeker

Idd,5 wijntjes of 3 wijntjes,gewoon niet rijden met alcohol op! Ja dan mag je van mij dood ga,stel je voor dat je een ander dood rijd?! Rij jezelf dan wel dood,maar geen ander,maar wees verstandig en drink gewoon niets als je meot rijden ;) voor jezelf niet en voor andere niet ;) gewoon fucking dom om te drinken als je nog terug moet rijden,maar goed waren toch allemaal mongolen bij jack ass

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van M.aaike op maandag 20 juni 2011 om 20:45:
Rij jezelf dan wel dood,maar geen ander

Dat is het meestal ook.. Dat ze zelf niks mankeren maar een ander dood rijden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja dan mag je van mij dood ga,stel je voor dat je een ander dood rijd?!

Die kans is microscopisch klein. De pakkans met drankrijden is erg klein, er vinden elke week tienduizenden ritten plaats door dronken automobilisten, en alleen de paar keer dat het fout gaat, of dat iemand wordt ingerekend met extreem veel drank op, krijg je het te lezen in het nieuws.

Stel je voor, de kans om iemand dood te rijden met drank op, is 1 op de 10.000. En zonder drank is die 1 op de 500.000.

Dat betekent dat drankrijden 50x zo gevaarlijk is dan zonder drank rijden, genoeg reden om het te verbieden. Maar kom op, het is een fakking verkeersovertreding, geen moord ofzo :S

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Idd,5 wijntjes of 3 wijntjes,gewoon niet rijden met alcohol op! Ja dan mag je van mij dood ga,stel je voor dat je een ander dood rijd?! Rij jezelf dan wel dood,maar geen ander,maar wees verstandig en drink gewoon niets als je meot rijden ;) voor jezelf niet en voor andere niet ;) gewoon fucking dom om te drinken als je nog terug moet rijden,maar goed waren toch allemaal mongolen bij jack ass

is cker zo! als ik dronky ben dan eerst puntje nemen anders kan ik cker niet op men brommer maar ja ryan hij is rijker punker hun zijn gek

Waarschuw beheerder
Echt super jammer !

Die gast was een fucking held, een echte pionier met dat auto'tje in zen reet

RIP voor de absolute jackass baas
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 21:09:
een echte pionier met dat auto'tje in zen reet

Dat was gewoon debiel!:D
Voor de rest was hij zeker wel de koning daar:jaja:
Waarschuw beheerder
is het nou fake of niet ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 20:57:
is cker zo! als ik dronky ben dan eerst puntje nemen

Ghehe (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 21:09:
RIP voor de absolute jackass baas

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op maandag 20 juni 2011 om 21:21:
Gaan geruchten dat z'n dood in scene is gezet ter promotie van z'n nieuwe film ofzo?

Anyway, als ie echt dood is... RIP

Denk het niet.. Johnny Knoxville had een errug serieus bericht op twitter geplaatst, ik denk dat het zelfs hún te ver zou gaan om over zoiets te gaan grappen..

ZO niet...? Dan maakt zn familie m alsnog wel af na zo'n kutgeintje :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 21:42:
Denk het niet.. Johnny Knoxville had een errug serieus bericht op twitter geplaatst, ik denk dat het zelfs hún te ver zou gaan om over zoiets te gaan grappen..

Zou idd geen leuk grapje zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 21:42:
ZO niet...? Dan maakt zn familie m alsnog wel af na zo'n kutgeintje :P

ja wand hun weten de waar heid niet :')

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 21:51:
ja wand hun weten de waar heid niet

Nee want het zou gaan om de reacties van vrienden en familie :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 19:55:
Nogal overdreven, zelfs als je met drank op achter het stuur zit is de kans op een ongeluk uiterst klein

Wat is dat nou weer voor dom gelul..
Met alcohol gaan rijden is gewoon crimineel. Maar goed, je zal dit vast wel zo vinden om voor jezelf een excuus te vinden om met drank op te gaan rijden.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 20:51:
het is een fakking verkeersovertreding, geen moord ofzo

Als je geluk hebt, is het geen doodslag nee..
Maar als je pech hebt, kan rijden onder invloed dat wel worden.

Ohh en.. RIP natuurlijk, Ryan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ryan was een held
R.I.P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 20 juni 2011 om 21:58:
Nogal overdreven, zelfs als je met drank op achter het stuur zit is de kans op een ongeluk uiterst klein

Wat is dat nou weer voor dom gelul..
Met alcohol gaan rijden is gewoon crimineel. Maar goed, je zal dit vast wel zo vinden om voor jezelf een excuus te vinden om met drank op te gaan rijden.

Ja hahaha zie je eht al voor je als ik met alcohol op rijd : ja het kan wel hoor,want het is toch maar zoveel % weinig kans dat er wat gebeurd :rot:
This gewoon een kneus,ik ken ook iemand die onder invloed iemand heeft aangereden en ervoor heft gezorgd dat diegen de rest van zijn leven
in een rolstoel zit!! Jaa nu zit die dan,ze hele leven emt een schuldgevoel en een boete van heeeeeeel veeeel geld,maargoed eigen schuld,met
drank op rijden is gewoon het stomste wat je kan doen

Waarschuw beheerder
-2
Iedereen rijdt wel eens helemaal strontlazerus mensen

Het had ons allemaal kunnen overkomen!
Waarschuw beheerder
de meeste ongelukken komen door mensen die nuchter zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 21:53:
Nee want het zou gaan om de reacties van vrienden en familie :)

o ja zijn hele noormale luitjes hun halen geen gekkig heid uit;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
weet niet..misschien dat zijn familie er niet in zou trappen.. Zou wel raar zijn als ze met eem camera in de hand de familie zouden vertellen dat ie dood was.. Sowieso voor de geloofwaardigheid zou dat al niet werken, plus het feit dat hat allemaal jackasses zijn :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hm, toch ironisch dat hij na al die achterlijke stunts van hem aan een auto ongeluk moet bezwijken. Jammer dat hij er niet meer is, was een gave gozer, zoals ook Jackass gaaf blijft.
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 22:17:
Iedereen rijdt wel eens helemaal strontlazerus mensen

Het had ons allemaal kunnen overkomen!

iedereen? Ik hoor daar niet tussen,als ik Bob drink ik geen druppel ;) wil het niet op me geweten hebben dat er een ongeluk gebeurd en dat ideereen dan dood is dankzij mij

Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van Tha Fristy op maandag 20 juni 2011 om 23:09:
Hm, toch ironisch dat hij na al die achterlijke stunts van hem aan een auto ongeluk moet bezwijken. Jammer dat hij er niet meer is, was een gave gozer, zoals ook Jackass gaaf blijft.

Was ook het eerste wat ik zei.. Helaasch niet gestorven in het harnas..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2011 om 22:54:
Zou wel raar zijn als ze met eem camera in de hand de familie zouden vertellen dat ie dood was.. Sowieso voor de geloofwaardigheid zou dat al niet werken, plus het feit dat hat allemaal jackasses zijn :P

op zen begravernis ieddereen daar huilie alles hij komd met zen baard en lachen uit de doods kist met paint bal gun en in andere hand een taser en neemd ieddereen te grazen die zit te snikkeng:cammy:

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 23:16:
op zen begravernis ieddereen daar huilie alles hij komd met zen baard en lachen uit de doods kist met paint bal gun en in andere hand een taser en neemd ieddereen te grazen die zit te snikkeng

Hoe grof ook, ik denk dat ik wel heel hard zou moeten lachen als dat daadwerkelijk zo zou zijn..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 juni 2011 om 23:16:
op zen begravernis ieddereen daar huilie alles hij komd met zen baard en lachen uit de doods kist met paint bal gun en in andere hand een taser en neemd ieddereen te grazen die zit te snikkeng

:lol: wat ben je ook een gast he:lol: