Hele hoge verwachtingen gehad van Electronic Family!
Had de lat wat minder hoog moeten leggen, maar dat krijg je als je al verwend bent met Luminosity Beach Festival
Hebben ons rot gelachen om de pendelbus van parkeerplaats naar t bos (lopend hadden we sneller geweest, idee erachter was goed bedoelt dat zeker wel)
controle ging heel vlot, stonden binnen 5 minuten binnen inclusief kluisje! Was wel heel grondig, echt alles uit mn tas gehaald en alles verpakkingen van kauwgom, camera, portomonee etc open gemaakt en gecheckt. Ikzelf niet overdreven gewoon normaal (maar daar heb ik wel andere verhalen van gehoord)
Goed opgesteld terrein, heel veel vlonders (helemaal top), geen wachtrijen bij munt verkoop of wc's (en alle extra's op de wc's ook super geregeld)
Leon begon karig maar eenmaal op gang was het vlammen geblazen, tent werd ook steeds voller!
Heel veel rondgelopen, ff gezeten, beetje kletsen, Gareth Emery nog gezien/gehoord, deed me denken aan zn set van ASOT500 lekker vol energie!
Markus niet echt bewust meegemaakt gezien ik zwaar onder de indruk was van het live optreden van Christian Burns en Nadia Ali - In the dark (is officieel van Tiesto dus stond echt met mn mond vol tanden dat ie op Electronic Family werd gezongen wow

)
Vond de sfeer bij de mainstage wel ver te zoeken, waar ik ook ging staan...dat vond ik wel jammer
Beste set van de dag was voor mij toch wel Sied van Riel
Bijna een prive optreden gezien iedereen bij Armin moest kijken, maar Sied was voor mij de perfect afsluiting!
Wat ik ook een minpuntje vond (ondanks dat het aangegeven stond) dat de barren als om half 11 dicht gingen terwijl t feest zelf tot 11 uur duurt.
Sommige mensen hadden wel wat te drinken mee willen nemen voor in de auto terug naar huis, misschien puntje voor een volgende keer.
Locatie vond ik wel grappig!
Prima vermaakt, ondanks dat ik het soms muziekaal niet helemaal je van het vond en de sfeer ver te zoeken was (behalve in de tent!)