dat weet ik we3l zekersss...
True.....zien die deruit ! Zijn wij nog gezegend S
ken jij niet een paar nieuwe van bij jou uit de buurt roggelen ???
doe niet zo mal je bent een vrouw
Stardust Sisyphus
Dozart
TYHARO
X a e e D
Stardust Sisyphus
Reckoner
Terra-jin
Stardust Sisyphus
Wie vind u de slimste partyflocker ? Ieder mag één naam opgeveven.
slim zijn past niet echt bij elkaar he?
Uiteraard niet de eigen naam
Stardust Sisyphus
Stardust Sisyphus
Stardust Sisyphus
Allemaal heel erg goed in heel erg stom lullen, gebruik makend van zo veel mogelijk intelligent klinkende woorden...
Een stel vermomde theologen zijn het.
- bijbel quote hier, koran quote daar, nummerologiegekwek zus, engelenenergie zo. Het houdt maar niet op.
Het zegt wel wat over de partyflock populatie zelf
Ik zou op Nickhouse stemmen, maar waarschijnlijk schaamt hij zich te pletter als zijn naam op de lijst verschijnt.
Echt een hatertje jij he?Een klein, misantropisch monstertje ben je, vol met haat en negativiteit.
Ik weet nog goed.. je zei nooit wat, behalve hele kleine, nietige zinnetjes, en toen....... toen was daar ineens een heel betoog van de heer ja nee ja nee.. damn, wat daar toch een misselijkheid uitkwam zetten, vol met haat en negativiteit.. heel gek, maar das me altijd bijgebleven op de een of andere manier.
nee, tis gewoon de kleine PF-elite die alle touwtjes hier in het geheim in handen heeft. In werkelijkheid zijn wij de illuminati, maar dan op PF, jwt
Volgende week de ronde voor de meest domme flockers!
Dat wordt leuk
Ik denk het alleen wel moeilijk wordt een keuze te gaan maken dan
Xeno, Redjeng, psycho-bitch666 !?
Oja en DJ STAN
Niemand....
SimBeSim
Why? De combinatie van intelligentie en "psychisch niet in orde" is eerder de norm dan de uitzondering...
Ik vind het absoluut niet vreemd dat individuele kwaliteiten als 'afwijkingen' worden bestempeld in een uniforme, conformistische samenleving. Natuurlijk wijken deze intelligente mensen af in een geestelijk afgestorven gemeenschap. Wij willen gehoorzame robots die enkel het woord 'JA' uit hun strot kunnen krijgen en hun unieke kwaliteiten verwaarlozen omdat wij dat willen...verdomme!
Dat zijn er meerdere, en zij weten wel wie ze zijn.
Jij bent de enige die het allemaal zo extreem ervaart hoor. tis je eigen projectie op de wereld. De gedachten die je erover hebt weerspiegelen jouw persoonlijkheid, niet de maatschappij.
Welk genie werd niet tijdens zijn leven verguisd, en daarna geadoreerd (Nietzsche, Blavatsky, Rembrandt, Da Vinci, Bruno, etc. etc.)?
Dicht hem niet zo veel eer toe zeg...
een buitenstaander is omdat deze vaak beter ontwikkeld is dan de massa.
ik probeer te zeggen dat de "outsider", de "einzelgänger", de "eenzame intellectueel", of zelfs de "gek" een buitenstaander is omdat deze vaak beter ontwikkeld is dan de massa.
Ik zeg niet dat hij geniaal is, ik probeer te zeggen dat de "outsider", de "einzelgänger", de "eenzame intellectueel", of zelfs de "gek" een buitenstaander is omdat deze vaak beter ontwikkeld is dan de massa.
Maar als je beter ontwikkeld bent dan de massa moet je wel weten wat je gelukkig maakt
intellectuele voorsprong is in z'n eentje niks. Als er geen referentie is kun je jezelf net zo goed geniaal wanen.
Als de hele menselijke populatie jou een spiegel van des-acceptatie voorhoudt, dan kun je er best vanuit gaan dat je niet goed bent voor je medemens en je een egocentrische houding aanneemt waarin je jezelf verheven ziet boven anderen en dit weerstand oproept vanwege 't feit dat je je afscheid van je medemens.
je eenzaamheid niet met woede op aan de buitenwereld
Dank je.
Een idioot kan naar mijn bescheiden mening zien dat onze huidige samenleving ziek is tot op het bot. Niet geaccepteerd worden door deze samenleving is naar mijn mening niet per definitie negatief.
Nou nou, er veranderd in feite erg weinig he! Degenen die zichzelf de eliten durven te noemem, lullen weer voornamelijk tegen zichzelf of tegen elkaar, af en toe lijken jullie wel een autisten clubje! Als ik zo vrij mag zijn mijn mening te geven
Echt een hatertje jij he?
Een klein, misantropisch monstertje ben je
vol met haat en negativiteit.
je zei nooit wat, behalve hele kleine, nietige zinnetjes
damn, wat daar toch een misselijkheid uitkwam zetten, vol met haat en negativiteit
ik zeg het maar even, want PF-ers zijn hebben vaak de neiging alles verkeerd te beoordelen
In de domste partyflocker thread ben je anders behoorlijk populair.
In de domste partyflocker thread ben je anders behoorlijk populair.
Sterrenstof syfilis
wat de fuck mensen praat normaal, dit is echt niet gangster. Disney superdudes.
Zelfs 'n zwakbegaafd persoon kan zich sinds google intellectueel voordoen online.
Dozart
Haha!
Dat is nou echt het proto-type van een buitenaards geniaal genie.
Iedereen, en dan bedoel ik ook iedereen...is van nature moraal en intelligent, echter door conditionering worden deze natuurlijke tendensen 'ondergesneeuwd'
KRANKENSTYN
ongetwijfeld!
Maar zonder gein, vage paul is hier de slimste.
Btje opletten jij
Een idioot kan naar mijn bescheiden mening zien dat onze huidige samenleving ziek is tot op het bot. Niet geaccepteerd worden door deze samenleving is naar mijn mening niet per definitie negatief.