15044x bekeken
Jenna werkt als huishoudelijke hulp in haar woonplaats Den Haag, maar daar wordt ze naar eigen zeggen niet vrolijk van. Veertig dagen op het landgoed ziet ze als een uitdaging, maar alleen als ze haar paarse vibrator mee mag nemen.
whe
oohh leuk!! benieuwd wat voor 'n bitches er nu weer in zitten! 
dat ene mokkel!! 'ik kan toch niet huilen als ik afscheid neem van me me moeder'! 'mn make-up'!!
wtf!! wat een bitch
wtf!! wat een bitch
Ben echt gelijk fan van die Linsey.
ze hadde haar mee moete neme naar ohohcherso
ik zou die lois zeker doen, geile tattoo op der zijkantje enzo 
Sjeezus gisteren voor het eerst gekeken naar deze serie
jij doet toch mee?
dave????? Een ballon laten knallen en rotterdam hooligans roepen
Sukkel ja
waarom weet ik niet maar ik vind die Jenna echt iets geils hebben 
die Zira ook wel hahah
die Zira ook wel hahah
Die jennifer verdient ook een penalty boven op dr smoel wat een ......wijf zeg
wat een achterlijke
Zira
Linsey
Bij haar valt echt niks meer bij te brengen..
Die jennifer verdient ook een penalty boven op dr smoel wat een ......wijf zeg
wat is die Jennifer een trol zeg met der scheve bek
Idd, daar trap je godverdomme je hond nog vanaf, smerig en strontvervelend wijf...
laatste aanpassing
Ja jjoh, ik zat ook zo
Ja jjoh, ik zat ook zo wtf
Ik had ook echt zoiets van euhh ja
Jennifer
Daar irriteer ik me echt bont en blauw aan
Wel jammer dat Zira eruit is
Dat vond ik wel een grappig wijf
Ik vidn die zomersproetjes van Linsey zo schattig 
kk jennifer, met dr kop in die plee duwen en poosje onderhouden
jenna dooi wijf
Ahh heb het nou net gemist
Ik mis het elke keer
Jennifer heeft iets teveel lol met die schijt.. smerig mens
Volgens mij doet ze dat vaker, met schijt spelen
Uitspraak van GEENGRAPPEN op woensdag 23 maart 2011 om 00:20:EEH BITCH LUISTER!! Op een van de forums schrijf jij hetvolgende: 'Die Jennifer(dames in de dop) dacht zeker dat die drol haar vriendje was'. WTF BITCH.. Gaan we op de racistische toer?! Wedden dat je zoiets NOOIT zou durven te zeggen wanneer er een donker persoon voor je fucking gezicht stond. Nog een keer zo een opmerking en geloof me, IK SCHIET JE DOOR JE FUCKING KOP. HEB JE DAT GELEZEN!! Zoals me naam al zegt: IK MAAK GEEN GRAPPEN, dus nog een keer zo een opmerking en je zal het berouwen BITCH..
Welterusten
Oehh ik mag geen opmerkingen meer maken want ik word bedreigd..
met een FAKE profiel
Pff wat een triest wijf, bij dames in de dop zijn ze geloof ik allemaal rasekte racisten
Dat bedoel ik
En ik mag in een forum niet eens een grapje zetten
Ik dacht dat nederland een vrij land was?
ik weet alleen dat jenna bij de laatste 2 zit
Hoe weet je dat?
Haha ik vond het wel grappig hoe die jongens gingen paardrijden
Uitspraak van GEENGRAPPEN op woensdag 23 maart 2011 om 00:20:
EEH BITCH LUISTER!! Op een van de forums schrijf jij hetvolgende: 'Die Jennifer(dames in de dop) dacht zeker dat die drol haar vriendje was'. WTF BITCH.. Gaan we op de racistische toer?! Wedden dat je zoiets NOOIT zou durven te zeggen wanneer er een donker persoon voor je fucking gezicht stond. Nog een keer zo een opmerking en geloof me, IK SCHIET JE DOOR JE FUCKING KOP. HEB JE DAT GELEZEN!! Zoals me naam al zegt: IK MAAK GEEN GRAPPEN, dus nog een keer zo een opmerking en je zal het berouwen BITCH..
Welterusten
Oehh ik mag geen opmerkingen meer maken want ik word bedreigd..
met een FAKE profiel
Eyz, die heeft speciaal een profieltje daarvoor aangemaakt
Ja, die heeft speciaal daarvoor een profiel aangemaakt. SO WHAT BITCH!! Ga jij ook nog lullen..Allemaal pvv-stemmers hier zeker!! Bah..Schijnheilig volk..
Ja, die heeft speciaal daarvoor een profiel aangemaakt. SO WHAT BITCH!! Ga jij ook nog lullen..Allemaal pvv-stemmers hier zeker!! Bah..Schijnheilig volk..
Mens ga lekker ergens anders zielig doen een aandacht trekken
Eeeyz dit is geen rel toeppa maar een serieuze. Gegroet een niet- PVV stemmer
Ja, die heeft speciaal daarvoor een profiel aangemaakt.
Oh, dus je bent zo kansloos
Je bent zelf ook nogal kortzichtig
Meron 
Ik lachtte me kapot toen ze in dat hockey outfit de kleedkamer in kwam banjeren hahaha
'let the game begin bitches!'
'ik wil oorlog'

Ik lachtte me kapot toen ze in dat hockey outfit de kleedkamer in kwam banjeren hahaha
'let the game begin bitches!'
'ik wil oorlog'
kk rtl gemist met hun euro per aflevering
Ah man die Jennifer... heb je zo'n grafsmoel en ben je ook nog zo dom dat je denkt dat water bij 30graden kookt
Echt wat een doos
wtf stellen ze weer die drugscontrole uit, dacht dat er eindelijk iemand gepakt zou worden
Ja ik was er ook al zo benieuwd naar, nouja ff wachten tot morgen dan maar
Hoop dat het die trol van een jennifer is gadverdamme hoe vaker ze in beeld komt hoe lelijker dat gedrocht wordt zeg.
Hier sluit ik mij bij aan!
Iedereen dapper die oesters proberen "ja als ik iets niet wil gebeurt het niet" ga dan maar lekker naar huis toe niks te willen
En die Linsey! Echt dat blijft een geweldig wijf!
stomme cirkelbig
Ik hoop zoooo hard dat zij het is!! Behalve Meron en zij hebben ze ook van iedereen laten zien dat ze in elk geval de persoonlijke hondjestest hadden gehaald. En Meron....? Die kan het niet zijn!!
ik haat alles aan Jennifer
Jennifer is echt een smerig wijf
Ah man die Jennifer... heb je zo'n grafsmoel en ben je ook nog zo dom dat je denkt dat water bij 30graden kooktMaak er gewoon een einde aan joh, niemand heeft wat aan jou.
Jennifer jankwijf :boehoe: :huillie:
trol van een jennifer is gadverdamme hoe vaker ze in beeld komt hoe lelijker dat gedrocht wordt zeg.
stomme cirkelbig
Jennifer is LELIJK en als ze dr mond opentrekt heb ik al zin om dr een correctie tik te geven
Zoo geniaal dat ook echt iedereen een hekel aan dr heeft
Whahaha! Stumper.
Ik hoop vanavond de ontknoping

Ik hoop vanavond de ontknoping
jennifer jankend naar huis
Laten we het hopen
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!

Jammer, ze heeft niet gejankt. Dan ook nog beetje stoer gaan doen dat ze al veranderd was, en dat dit genoeg was. Omg... Lijkt me best kut om jezelf zo op TV te zien. Want ik denk (ofja, ik hoop voor dr) dat ze echt niet door heeft hoe ze overkomt nee... 
laatste aanpassing
Hmm, Josie heeft alleen echt geen mooie tanden. Maar als ze dr haar heeft gedaan en beetje make up op, vind ik het best een leuke meid om te zien! Alleen die tanden ja... Als ik haar was zou ik ef een beugel nemen 
ik vind Josie echt wel een leuke meid
niej in de zin van lkkr wijf, maar gewoon leuk aardig relaxt
Beter dan die haagse aso's
Trouwens... Zag ik gister nou een klein beeldfragment van Dylara met ..(hoe heet ie, die donkere jongen) in bed.???!!!
Heb ik wat gemist of..? Ik kan het nergens terug vinden namelijk
niej in de zin van lkkr wijf, maar gewoon leuk aardig relaxt
Beter dan die haagse aso's
Trouwens... Zag ik gister nou een klein beeldfragment van Dylara met ..(hoe heet ie, die donkere jongen) in bed.???!!!
Heb ik wat gemist of..? Ik kan het nergens terug vinden namelijk
Whaha, ja, zoiets zag ik ook ja. Arme ex van hem. Het zal je (ex)vriend maar wezen. Ok, de opnamen zijn alweer voorbij, dus het arme schaap is hopelijk wel ingelicht VOOR het programma werd uitgezonden. Maar iedereen die haar kent denkt "heee, das toch jouw vriend?" en dan gaat ie vervolgens lekker vreemd op nationale TV
Whaha, ja, zoiets zag ik ook ja. Arme ex van hem. Het zal je (ex)vriend maar wezen. Ok, de opnamen zijn alweer voorbij, dus het arme schaap is hopelijk wel ingelicht VOOR het programma werd uitgezonden. Maar iedereen die haar kent denkt "heee, das toch jouw vriend?" en dan gaat ie vervolgens lekker vreemd op nationale TV
wat denk je als ze samen die aflevering zaten te kijken
Zie je, had ik toch me goeie bril op
Hij lag lkkr aan dr tiet te sabbelen
Ik hoop ook idd dat zn (ex)vriendin het van te voren is komen te weten, want mss wist hij zelf niej eens dat het op camera was vast gelegd.
Aangezien ze door het raam aan het gluren waren
wat denk je als ze samen die aflevering zaten te kijken
hahaha ik had 'm geslagen
laatste aanpassing
mss wist hij zelf niej eens dat het op camera was vast gelegd
Whaha, ik doelde niet per se op deze scene, maar ook in het algemeen. Er is al vaker gezegd dat die twee rommelen, en heb ook al een zoenscene gezien. Dus als ie een heeeeeel klein beetje heeft geleerd van het programma dan is ie gewoon meteen eerlijk geweest
Hihi en in begin van het programma ook nog aankondigen dat er zowieso niks zou gebeuren omdat ie een vriendin thuis had ziten
Ja, en die kop die hij daar ook bij trok....
Ik ben niet zo heel actief op t forum, dus had geen id
Maar als ik haar was, zou ik nu ook niet reageren. Alles wat je zegt word onder een vergrootglas gelegd! Plus dat wij hier eigenlijk schaamteloos over iedereen aan het roddelen zijn 
Plus dat wij hier eigenlijk schaamteloos over iedereen aan het roddelen zijn
Was 't maar zo'n feest dat Jennifurr hier op PF zat en dit allemaal zou gaan lezen, kun je me opvegen hoor
Toch wel saai zo zonder Jennifer om je aan te irriteren en Lins om te lachen 
Absoluut!! Maar het irriteren aan jennifer was ook wel leuk 
Vind het nu ook niet meer zo boeiend! Hoewel ik wel ga kijken als Jenna dr haar eraf moet! Germ, ik leef met dr mee! 
die Frans Molenaar vond zichzelf wel echt de shit
"ja dit heb ik gisteren in Parijs gekocht"
en over dat donkere meisje, pff lekkere gentleman ben je dan
"ja dit heb ik gisteren in Parijs gekocht"
en over dat donkere meisje, pff lekkere gentleman ben je dan
Had ook liever gezien dat Dominique eruit ging.. hij laat zijn "ware ik" niet zien..
beetje logisch als je je ongemakkelijk voelt in een groep dat je je ware ik niet kan laten zien
mensen hebben misschien hooguit 30% van mijn persoonlijkheid kunnen zien...
Go Lindsey Dominique is bang voor een meidje
bang voor een meisje geloof je het zelf??
ik sla geen vrouwen
Zei Dominique nou: Ik ben hier om een DAME te worden en niet voor JAN leven de lol *serieus hoofd*
het was je bent hier om een dame te worden dat ging erover met dat moment met linsey met die blote tieten en alles
laatste aanpassing
donateur
Whahaha ik kijk het altijd tijdens het sporten wat een volk zeg.. die Dave kan ik nog wel waarderen..
kan laten zien
Uitspraak van Hippopotomonstroses op woensdag 6 april 2011 om 22:33:
ik sla geen vrouwen
Uitspraak van Tony-T op woensdag 6 april 2011 om 20:12:
Zei Dominique nou: Ik ben hier om een DAME te worden en niet voor JAN leven de lol *serieus hoofd*
het was je bent hier om een dame te worden dat ging erover met dat moment met linsey met die blote tieten en alles
Uitspraak van Jootjeop maandag 11 april 2011 om 18:49:
Had ook liever gezien dat Dominique eruit ging.. hij laat zijn "ware ik" niet zien..
beetje logisch als je je ongemakkelijk voelt in een groep dat je je ware ik niet kan laten zien
Uitspraak van Hippopotomonstroses op woensdag 6 april 2011 om 22:33:
ik sla geen vrouwen
Uitspraak van Tony-T op woensdag 6 april 2011 om 20:12:
Wel humor dat je reageert (en nog een nette reactie ook
en geen 1 keer "dat je zeg maar..."...
donateur
Vind Meron echt een moppie! Wel supersneu voor dr van die haar allergie...
die dichtgeknepen oogjes zien er echt bizar uit 
Jenna ben en blijf ik echt een slome vinden...
Niet jezelf teveel gaan verdedigen hier
Mensen lullen hier gewoon.. natuurlijk negatief zodat ze zich vervolgens 'beter' voelen...
Jenna ben en blijf ik echt een slome vinden...
Niet jezelf teveel gaan verdedigen hier
die Dominique in dat gesprek
"ja ik heb geen doorzettingsvermogen"

"ja ik heb geen doorzettingsvermogen"
Let wel een beetje op je drankgebruik dit keer
Ik voelde me eigen gewoon goed...
Alleen het leuke is dat ze op tv zeggen dat ik een kater had maar had mezelf in coma gezopen heb toen ook tot de volgende ochtend in het ziekenhuis gelegen mja ze mogen geen negatieve publiciteit tonen he
Weet ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen ben vaak zat in het verleden dronken geweest maar dat had ik echt nog nooit meegemaakt mja het was een wijze les 1 keer en nooit weer dat dat me gebeurt
Hmm, ik meende verstaan te hebben "ik ben hier om een dame te worden" Maar dat kan ook slim gemonteerd zijn natuurlijk
Dat hebben ze ook gemonteerd ga toch niet met me stomme kop zeggen IK ben hier om een dame te worden geloof je het zelf hahaha
en geen 1 keer "dat je zeg maar..."...
Als ik me ergens op mijn gemak voel dan heb ik ook niet zoveel last van stopwoorden
solliciteren kan je niet Dominique
Solliciteren kan ik wel mja als je je helemaal niet hebt kunnen voorbereiden en 1 dag van te voren te horen krijgt waar je naar toe gaat is het ook moeilijk om je ergens op te kunnen voorbereiden buitenom dat je nog andere dingen moet gaan doen ik hou ervan om goed voorbereid te zijn ik kan niet in een paar uurtjes mijn sollicitatie voorbereiden maar goed
Volgens mij is het wel een nette gozer ook.
Ik ben ook een nette gozer ben alleen anders afgeschilderd op de rtl site en op tv buiten dat over de casting ik moest naar 2 gesprekken toe ben niet eens geweest omdat ik de 1e keer een sollicitatie gesprek had waar ik aangenomen was plus de 2e keer was er iemand ziek moest ik invallen en 1 dag van te voren word ik door rtl gebeld of ik AUB mee wil doen omdat ze nog 1 gast nodig hadden en ze mij wel een potentieel persoon vonden voor tv dus tegenwoordig lijkt het zo dat je makkelijk aan een progamma mee kan doen!!!
Niet jezelf teveel gaan verdedigen hier Mensen lullen hier gewoon.. natuurlijk negatief zodat ze zich vervolgens 'beter' voelen
Ik verdedig mezelf niet ik reageer alleen erop vanwege dat er word gezegd dat ik mijn ware ik niet liet zien snappie
laatste aanpassing
donateur
Ik verdedig mezelf niet ik reageer alleen erop vanwege dat er word gezegd dat ik mijn ware ik niet liet zien snappie
Doe je wel
Hoef je niet te doen, op tv wordt iedereen helaas als een bepaald typje neergezet, waardoor er vaak een verkeerd beeld wordt gecreeerd hoe een bepaald persoon nou daadwerkelijk is. Vooral door het vele knip en plak werk.
Jij weet toch zelf wel beter???
Ze hadden mij gecast,als ik nu het programma bekijk snap ik niet wat ik tussen hun zou moeten doen
Ik neem aan dat je daar voor jezelf zit en niet voor alle anderen ?
Als je jezelf niet op die manier ziet, heb je toch niets te zoeken in een groep met mensen die zichzelf willen veranderen
Ze hadden mij gecast
Sowieso niet meedoen aan dit soort dingen, je ziet maar wat voor een onzin er dan aan je gehangen wordt.
laatste aanpassing
Ja ik denk BN'ers zitten niet op pf.
Wel meer...
Zo ook attention whore Anna
https://vip.partyflock.nl/user/10243:HOUSEGIRL
Wel meer geloof ik...
Wie heeft nog meer linkjes?
En dat zeg jij met zo'n bek
Misschien dat er in die boeren inteelt familie van je mensen een bek hebben, ik heb een gezicht.
En ja, dat zeg ik met mijn unieke voorkomen
Maar dat was mijn punt niet hoor, stoer meisje
Ik voel niet de behoefte om in elk reality iprogramma mee te doen wat er op tv komt.
Maar jij bent zeker een billenmaatje of niet?
(permanent verbannen)
Ik voel niet de behoefte om in elk reality iprogramma mee te doen wat er op tv komt.
Nee jij jankt gewoon om aandacht tijdens het boodschappen doen, hond uitlaten, vuilnis buiten zetten, burgers vreten.
"Kijk mij eens een big mac naar binnen stouwen met me ijzeren smoelwerk!"
Maar jij bent zeker een billenmaatje of niet?
Ja, dikke matties
Nee jij jankt gewoon om aandacht tijdens het boodschappen doen, hond uitlaten, vuilnis buiten zetten, burgers vreten.
Je zit wel erg met mijn welzijn he, Dr Phil?
Blijkbaar werkt deze vorm van aandacht trekkerij, want ik krijg nu alle aandacht van jou
"Kijk mij eens een big mac naar binnen stouwen met me ijzeren smoelwerk!"
Dat jij tie kk zooi vreet moet jij weten, ben jou niet
Ja, dikke matties . Don't touch my girl!
Wat een zielepietje ben je dan zeg
Alsjeblieft, hier kan je inspiratie opdoeng dit dat
www.kont-likken.nl/
Wow, ben jij de ekte ekte?
laatste aanpassing
Vertel ons eens dan meer 'achter de schermen top secrets'
Was de rest ook allemaal via casting bureau's gekomen ofzo?
Achter de schermen top secrets hahaha mwaaa is verder weinig gebeurd...
Buiten dat jullie weten van dave en linsey en gary en dilara verder niet echt wat boeiends hahaha
Zover ik weet hebben bijna alle meisjes zichzelf opgegeven...
En de gasten zijn sowieso allemaal met uitgaan gevraagd geloof ik...
Uitspraak van Parapleus wjt op donderdag 28 april 2011 om 12:35:
Als je jezelf niet op die manier ziet, heb je toch niets te zoeken in een groep met mensen die zichzelf willen veranderen ?
Uitspraak van PinkHardCore op donderdag 28 april 2011 om 10:46:
Ze hadden mij gecast
Sowieso niet meedoen aan dit soort dingen, je ziet maar wat voor een onzin er dan aan je gehangen wordt.
Bwa ik wou zo echt etiquette les enzo, maar thuis zeiden ze ook moet je niet met zo'n programma doen. Je weet toch niet wat echt of nep erin is
Uitspraak van Satanica op donderdag 28 april 2011 om 19:00:
Wat denk jij dang
totdat dit programma kwam was hij geen bn-er toch, dus niet zo heel gek dat hij op pf zit
maarre ik vind het deze serie echt heel erg meevallen, volgens mij zijn de meiden/gasten gewoon de gemiddelde jongere
Het valt mee idd... in vergelijking met het vorige seizoen is dit echt niks..
Denk maar aan Sharon, Sandy, Nancy en the one and only 'gedrocht' Michella
ja joh, en als je haar nu bij echte meisjes ziet, heeft ze er zeer weinig van geleerd. misschien dat ze daarom normalere mensen nemen voor het programma.
Uitspraak van Tony-T op woensdag 27 april 2011 om 02:11:
Let wel een beetje op je drankgebruik dit keer
Ik voelde me eigen gewoon goed...
Alleen het leuke is dat ze op tv zeggen dat ik een kater had maar had mezelf in coma gezopen heb toen ook tot de volgende ochtend in het ziekenhuis gelegen mja ze mogen geen negatieve publiciteit tonen he
Weet ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen ben vaak zat in het verleden dronken geweest maar dat had ik echt nog nooit meegemaakt mja het was een wijze les 1 keer en nooit weer dat dat me gebeurt
Ik heb je volgens mij toch echt in je bedje zien liggen.
Ik heb sowieso wel altijd het idee dat bij programma's zoals Oh oh Tirol en Echte meisjes in de Jungle, zij wel het één en ander in hun oor gefluisterd krijgen wat ze af en toe voor de camera moeten zeggen...
Zal bij jullie wel meevallen of niet?
alles was gewoon achter elkaar opgenomen zonder stop alleen als er een opmerking gemaakt werd die goed was en die was niet goed opgenomen moest ie nog een keer verder was alles gewoon echt niks was gespeeld hoe iedereen deed...
Heeft iemand Jenna nog gekeest?
zover ik weet niet alleen hooguit gezoend denk ik zo ben ook niet overal bij geweest ofzo he hahaha
Ik heb je volgens mij toch echt in je bedje zien liggen
ja maar is geknipt en geplakt he zo gaat dat wat daarna is gebeurd weet je niet
laatste aanpassing
donateur
Wel meer...
Zo ook attention whore Anna
https://vip.partyflock.nl/user/10243:HOUSEGIRL
Whaha ja echt verschrikkelijk dat wijf.. die neus en die stem daar moet ik echt bijna van huilen.
jammer is dat
Nee man
die josie heeft me een gebit!
Dat nog niet eens de manier waarop ze praat is echt verschrikkelijk ik zou daar niet tegen kunnen..
Verder kan ik haar ook nog wel waarderen.
En die Jenna praat ook al zo verschrikkelijk.. eens een pauper altijd een pauper dus hoe netjes ze zich ook wilt voor doen het lukt toch niet.
https://partyflock.nl/user/10243:HOUSEGIRL
hehe flinks draan altijd op party's .....nu ex 'hardcore girl'
hehe flinks draan altijd op party's .....nu ex 'hardcore girl'
Joh?
Ze had toch Hardcore in der onderlip laten tattoeren?
Edit;
Gevonden!
https://vip.partyflock.nl/photo/497609
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Ze had toch Hardcore in der onderlip laten tattoeren?
Edit;
Gevonden!
https://partyflock.nl/photo/497609
ahah en bang voor een spinnetje
nee vind haar kut,wrom? had haar pb gestuurd of ze de msn van imke voor me heefd,maar ze reargeerd niet eens
uhh cker handig,altijd blik opener bij je
Whahaha
nee vind haar kut,wrom? had haar pb gestuurd of ze de msn van imke voor me heefd,maar ze reargeerd niet eens
Druk met waterstofperoxide dit dat
![[img width=319 height=480]http://www.annajonckers.nl/images/anna_robbie.jpg[/img]](http://www.annajonckers.nl/images/anna_robbie.jpg)
Wie is dezen gekkeng b0i?
Ik vond het wel sneu om te zien hoe iedereen thuis op Jenna reageerde. Zij is enorm veranderd en ik heb het idee dat ze dat ook zo wil, maar als ze straks thuis komt wordt ze echt zo weer terug getrokken in het andere leventje. Haar ouders vinden d'r raar en d'r vriendinnen.
Ik denk dat Meron wint. Eerst dacht ik Jenna maar na het zien hoe haar thuisfront is.....
Dat wordt niks.
Ik denk dat Meron wint. Eerst dacht ik Jenna maar na het zien hoe haar thuisfront is.....
Valt echt heel erg mee, kom zelf ook uit Den Haag, en bij mij hoor je het veel erger Zij praten nog best ABN
Ik kan ze in ieder geval prima verstaan hoor
Wat is daar mis mee?
Alles
ben jij ook geen ekte dang?
Ik praat niet zo plat, maar bij mij hoor je overduidelijk een Haags/Schevenings accent erin
O dat is het! ahaaa kon wel eens gelijk ook!![]()
Jaaaa, ziede gij wel
laatste aanpassing
Kijk wat er van Michella is geworden
Omg was zij de winnares? Wat een smerig wijf is dat zeg, schreeuwkind. Te grappig wat Britt over d'r zei: volgens mij heeft zij de ziekte van aanstellerij ofzo
Jammer zeg, verdient ze geld en waarom? Om weer gewoon d'r oude zelf te worden
Kijk wat er van Michella is geworden, zij is tevens de winnares van het vorige Dames in de Dop die nu meedoet met Echte Meisjes In De Jungle
Die spant echt de kroon.
Wat een ongelovelijke aso is dat zeg
Anna, ook een mislukkeling (niet zo erg als Michella, maar toch)
Ik denk dat Meron wel is veranderd, ook al heb ik het niet echt meer gevolgd tot het eind
Tis dat ik een baan heb, en daarmee volgens mij per definitie niet mee mag doen
Ik wil voor € 15.000 best een paar weken voor schut staan op TV 
oftewel die anderen hebben uitkering ofzo?
Voor zover ik me kan herinneren hebben de meeste dames in het intro filmpje gemeld dat ze niet naar school gingen en niet werkten. Daar hadden ze geen zin in. Van Dilara staat me zowiso bij dat ze een uitkering had (volgens t programma dan he). Hoewel die ene blonde wel in een kroeg werkte geloof ik! Wat de rest betreft geen id. Kan ook goed zijn dat ze op hun ouders teren. Maar ik heb ook niets over een uitkering gezegd
Voor zover ik me kan herinneren hebben de meeste dames in het intro filmpje gemeld dat ze niet naar school gingen en niet werkten. Daar hadden ze geen zin in. Van Dilara staat me zowiso bij dat ze een uitkering had (volgens t programma dan he). Hoewel die ene blonde wel in een kroeg werkte geloof ik! Wat de rest betreft geen id. Kan ook goed zijn dat ze op hun ouders teren. Maar ik heb ook niets over een uitkering gezegd
oke oke wou net zeggen als ze wel een uitkering hadden gehad , konden ze ook niks met dat geld namelijk
oke oke wou net zeggen als ze wel een uitkering hadden gehad , konden ze ook niks met dat geld namelijk . maar idd word zoveel gezegd op tv wat niet klopt dus uhh tsja...
een uitkering krijg je alleen als je een werkverleden heb...per jaar 1 maand uitkering... lijk mij stuk dat al deze dellen een uitkering genieten...
Meron terecht winnaar... mama bear met haar welpjes...
Jenna is een vieze stinkhoer die zich alleen voor de money netjes gedroeg...en dan alsnog in een auto een wippie maken... dat is de echte Jenna...
Acteercursusje Ik ben ook niet zo erg hoor Scheelt maar een haartje
Ik zou die act echt niet lang volhouden
Ik denk dat ik een aso ben, maar als ik die wijven zie besef ik me pas dat ik vrij normaal ben
Ik heb misschien wel een grote bek, maar die zijn echt aso, en nog dom ook