21 volgers · 47527x bekeken
Mercy.
Medische dramaserie. De serie draait om 3 verpleegsters in het Mercy Hospital in New Jersey. Veronica Flanagan Callahan is net terug van een verblijf in Irak. Sonia Jimenez is de beste vriendin van Veronica, haar verhaal in het eerste seizoen draait om haar nieuwe vriend, een politieman. Chloe Payne is net afgestudeerd en moet haar weg leren vinden in het ziekenhuis.
Medische dramaserie. De serie draait om 3 verpleegsters in het Mercy Hospital in New Jersey. Veronica Flanagan Callahan is net terug van een verblijf in Irak. Sonia Jimenez is de beste vriendin van Veronica, haar verhaal in het eerste seizoen draait om haar nieuwe vriend, een politieman. Chloe Payne is net afgestudeerd en moet haar weg leren vinden in het ziekenhuis.
Game Of Thrones 
Volgende maand Breaking Bad! Wat heb ik daar zin aan!
Boardwalk empire is ook een goede serie! Alles van gezien! Nucky!
Breaking bad moet je echt even doorkijken, zit echt zoveel goede shit in!
Volgende maand Breaking Bad! Wat heb ik daar zin aan!
Ben momenteel ook bezig met Breaking Bad. Niet slecht tot nu toe maar had wat meer actie verwacht, ben nu halverwege het eerste seizoen.
Iemand ook bekend met Boardwalk Empire? Ben momenteel de eerste 2 seizoenen aan het downloaden.
Boardwalk empire is ook een goede serie! Alles van gezien! Nucky!
Californication. Moet de laatste aflevering van seizoen 4 nog maar toen was mn laptop fucked up en moest alles eraf, sindsdien niet meer verder gekeken.
GoT is echt een eindbazen serie, heb de boeken nu allemaal gekocht omdat ik niet kan wachten op het volgende seizoen.
Ben bijna aan het einde van seizoen 2. Moet zeggen dat het een leuke serie is maar wordt er wel flauw van dat er steeds wat gebeurt als ze gaan 'koken'.
Game of thrones .....
Wat is dat dan voor serie aangezien er hier een hoop dat leuk vinden
Google is your friend
Het is een fantasieserie maar schiet hierin niet door.
Het verhaal, de lokaties en de kostuums zijn in mijn ogen van grote kwaliteit. Niet zoals in bijvoorbeeld Spartacus, wat ik persoonlijk een verschrikkelijke serie vind.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones
laatste aanpassing
Little Omar
![[img width=200 height=275]http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50254_9341439925_6242726_n.jpg[/img]](http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50254_9341439925_6242726_n.jpg)
Ekte held deze man, één van de bruutste personages ooit op tv
maar vind Spartacus dan toch spannender
Spartacus is misschien meer actie maar qua verhaal, kostuums, acteerprestaties en landschappen vindt ik Game of Thrones gewoon baas.
Maar ieder z'n eigen voorkeur uiteraard...
laatste aanpassing
donateur
Spartacus is misschien meer actie maar qua verhaal, kostuums, acteerprestaties en landschappen vindt ik Game of Thrones gewoon baas.
Maar ieder z'n eigen voorkeur uiteraard...
dat ben ik ook met je eens en vind GoT ook mooi qau verhaal en zeker dat kleine meiske arya speelt een mooie en goede rol erin
ik ga weer prison break kijken en ondertussen Frasier (is al wat oud maar toch leuk )