Partyflock

Forumonderwerp · 1105591
http://www.amctv.com/originals/The-Walking-Dead/

Nieuwe serie van Frank Darabont (Green Mile en The Mist). Zit ff de pilot te kijken en het ziet er zeer goed uit.

Nog een linkje:

Zo aflevering 12 van seizoen 2 was wel goed benieuwd naar de afsluiter van seizoen 2:P

Uitspraak van Toine [Break Zero] op woensdag 14 maart 2012 om 15:50:
Uitspraak van little_chink op woensdag 14 maart 2012 om 15:39:besmet mes van Rick... zijn jullie het alweer vergeten????
En die 2 security guards dan? En Randall? Of ben je dat alweer vergeten?

kan me idd niet herinneren dat rick met z'n (besmette) mes die 2 security guards heeft neergestoken.
en Randall? Die is zeker niet gestoken door rick's besmette mes.

Shane die doodgaat.... en gelijk verandert in een zombie komt door rick z'n besmette mes.

Hoe die 2 sec guards en randal zombies zijn geworden? Geen idee, maar niet door rick z'n mes. En Shane wel door rick z'n mes.

Ben ik (alweer????!!!) iets vergeten Toine?
Rick werd toch wat in het oor gefluisterd in dat gebouw in episode 1 (weet die naam ff niet meer).. Daar moesten ze toch bloed afstaan..
Vond dat Rick ook vrij snel antwoordde toen Shane zei, dat ze geen beten hadden... Rick wist meteen dat het iets anders was..

Wat ik me ook afvraag.. Waar zijn die neger en zn zoontje gebleven uit het begin van de serie
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 14 maart 2012 om 21:58:
Wat ik me ook afvraag.. Waar zijn die neger en zn zoontje gebleven uit het begin van de serie

En die Randall zijn broer die zijn hand heeft afgezaagd, denk persoonlijk dat die bij de 'other survivors' zit.

Trouwens het is meer mensen opgevallen dat de opening scene van de recente aflevering wel heel erg veel weg had van die van office space.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 maart 2012 om 20:13:
Ben ik (alweer????!!!) iets vergeten Toine?

Nee hor, denk dat ik je verkeerd begreep.

Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op woensdag 14 maart 2012 om 21:58:
Rick werd toch wat in het oor gefluisterd in dat gebouw in episode 1 (weet die naam ff niet meer).. Daar moesten ze toch bloed afstaan..
Vond dat Rick ook vrij snel antwoordde toen Shane zei, dat ze geen beten hadden... Rick wist meteen dat het iets anders was..

Dit denk ik ook ja. Rick heeft daar waarschijnlijk gehoord dat iedereen sowieso al besmet is.
Las net op internet, een stukje over die Edwin Jenner (doc die rick iets int oor fluisterde)

Maak er maar een hidden part van, kan mss als spoiler gezien worden

Edwin Jenner
het virus is dus AIRBORN of hoe ze dat ook noemen..
Uitspraak van *david op donderdag 15 maart 2012 om 03:10:
het virus is dus AIRBORN of hoe ze dat ook noemen..

Nee dat hoeft helemaal niet..
Als het idd al in je bloed zit en iedereen drager is vanhet virus
Is er maar 1 oplossing: bullet to the head
ja maar virus moet zich toch verspreidt hebben? en verspreidt zich dus niet door beten maar door de lucht als iedereen al besmet is

Zou wel mooi zijn als de broer van Daryl (als hij nog leeft) de leider is van de 30 man die enkele kilometers vanaf de boederij zitten.

Vannacht laatste aflevering van seizoen 2 toch? :(
Helaas wel:(
Uitspraak van inactief op donderdag 15 maart 2012 om 20:36:
Zou wel mooi zijn als de broer van Daryl (als hij nog leeft) de leider is van de 30 man die enkele kilometers vanaf de boederij zitten.

Spoiler
de finale was wel mooi!!

ik ben benieuwd naar die gast (als het een gast is) met die walkers aan die kettingen
en iedereen is dus infected..
laatste aanpassing
Was een gruwelijke aflevering en idd who the fuck is die gast met die walkers aan de ketting?
Uitspraak van Soul collector op maandag 19 maart 2012 om 07:17:
ik ben benieuwd naar die gast (als het een gast is) met die walkers aan die kettingen

Michonne
volgens mij was die helicopter aan het begin... denk dat daar ook wel meer mee aan de hand is dan alleen het veroorzaken van de migration

die reactie van Lori sprak ook boekdelen trouwens.. verwachte even dat rick dr door de kop heen zou knallen :lol:

en waarom lieten ze die gevangenis zien? gaan ze daar heen in s3?

Uitspraak van Jlls op maandag 19 maart 2012 om 19:36:
Michonne

vertel!!
want jij ben ook een comic lezer toch?
Uitspraak van Soul collector op maandag 19 maart 2012 om 21:19:
vertel!!
want jij ben ook een comic lezer toch?

Ja, maar wil je het allemaal al weten dan?
Uitspraak van Jlls op maandag 19 maart 2012 om 21:42:
maar wil je het allemaal al weten dan?

wat voor soort character het is.. goed/slecht? waarom 2 zombies aan kettingen zonder armen en kaak?
Uitspraak van Soul collector op maandag 19 maart 2012 om 22:01:
waarom 2 zombies aan kettingen zonder armen en kaak?

Zodat ze je niet kunnen pakken en opvreten;)
Uitspraak van Decibel op maandag 19 maart 2012 om 22:22:
Zodat ze je niet kunnen pakken en opvreten

dat lijkt me logisch :lol:

maar waarom zou je ze mee nemen?

Net laatste deel gezien..vette aflevering!
Was dit serieus de laatste van seizoen 2 al?
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2012 om 22:57:
Was dit serieus de laatste van seizoen 2 al?

yep in de herfst gaan ze weer verder met seizoen 3
Uitspraak van Soul collector op maandag 19 maart 2012 om 22:27:
maar waarom zou je ze mee nemen?

Enige wat ik me kan bedenken is soort van onderzoek. Misschien om het virus te gaan bestrijden of te zoeken naar een cure. Trouwens een vette afsluiter van het seizoen. Herfst duurt veel te lang:(
Milde spoilers ahead:

De gevengenis was de logische stap aangezien een aantal issues van de comics zich daar ook afspelen, en daar gaan vette dingen gebeuern als ze een beetje de comic blijven volgen. Hopelijk brengen ze de gruwelijkheid van de comic dan ook over naar de TV serie, wat heel gewaagd zou zijn.

volgens mij was die helicopter aan het begin... denk dat daar ook wel meer mee aan de hand is dan alleen het veroorzaken van de migration

Die vraag stelde ik mezelf dus ook, zie waren dat en sterker waarom lieten ze die zien??

Uitspraak van enzyme Freak op maandag 19 maart 2012 om 11:41:
[Enzyme Freak]
Was een gruwelijke aflevering en idd who the fuck is die gast met die walkers aan de ketting?

Michonne

Is een chick die zich bij de groep aansluit.
Uitspraak van Soul collector op maandag 19 maart 2012 om 22:01:
waarom 2 zombies aan kettingen zonder armen en kaak?

Omdat ze je dan niet kunnen ruiken zoals Rick in seizoen 1 ook al deed. Alleen smeert ze zich niet onder maar loopt ze met twee walkers aan de ketting rond :)

De introductie was net zo cool als de eerste keer dat ik het in de comics zag :)

Uitspraak van Decibel op dinsdag 20 maart 2012 om 07:50:
Herfst duurt veel te lang

Idd tot oktober 2012 wachten hopelijk wordt er meer geld in gestopt voor seizoen 3.
De 2 zombies die vastzitten aan de ketting bij Michonne zijn haar vriend (als in geliefde) en zijn beste vriend.
als ze de comic gaan volgen wordt seizoen 3 echt bikkellll, wat een beestachtige intro van Michonne erg vet !!!

veel meer geweld en gruwel :respect:

Uitspraak van Decibel op dinsdag 20 maart 2012 om 07:50:
vette afsluiter van het seizoen. Herfst duurt veel te lang:(

+1

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2012 om 09:26:
+1

+2
Een interview met Glen Mazzara de executive producer van de show kan je hier lezen, let wel op SPOILER ALERT!!

De reden dat we Michonne haar gezicht niet kregen te zien, was omdat toen dit was opgenomen ze de actrice nog niet gevonden hadden :)
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
eindelijk... de gevangenis... michonne...

jeej

toch jammer dat ze de strip niet gewoon volgen
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op donderdag 22 maart 2012 om 02:05:
let wel op SPOILER ALERT!!

uhm.... het verhaal is toch al bekend ?

Wut? Ik zag er ff geen gevangenis in.
.
laatste aanpassing

Wel weer zin in:p!!!
laatste aanpassing
Ooh kan niet wachten!
laatste aanpassing
Ik Ook niet!! samen met Breaking Bad de beste series van het moment!
Uitspraak van MrPark op donderdag 13 september 2012 om 15:40:
Ik Ook niet!! samen met Breaking Bad de beste series van het moment!

helemaal waar

Uitspraak van MrPark op donderdag 13 september 2012 om 15:40:
samen met Breaking Bad de beste series van het moment!

Game of Thrones, Sons of Anarchy, Homeland kunnen ook in dat rijtje.

Beginnen ze nou op Fox Life, 14 oktober? Of wordt t toch weer downloaden?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 18:13:
Homeland

die is ook zeker vet!!
is S2 al begonnen eigenlijk??
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2012 om 15:30:
eginnen ze nou op Fox Life, 14 oktober? Of wordt t toch weer downloaden?

ze beginnen geloof ik 30 oktober pas op fox dus lopen ze 2 weken achter gewoon ;lekker downloaden dus
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 september 2012 om 15:30:
downloaden

ga echt niet zitten wachten wanneer het hier wordt uitgezonden, werk ook in ploegendienst dus is voor mij geen andere keuze dan lekker downen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 september 2012 om 18:13:
Game of Thrones, Sons of Anarchy

:respect:
Woooow, ik heb zojuist aflevering 7 gezien van S2 "Pretty Much Dead Already", wat een bazenaflevering zeg! :D meteen verder checken woot!
Nice vanmiddag maar even zoeken :)
ik hem binnen gehaald alleen moet nu naar mijn werk kijk hem eind van de middag wel
het is weer begonnen :cheer: nu weer een week wachten op de next episode :nocheer:
Werkzaam bij Gabbers United
Artiest {SHOWLIST artist 67230, 81921}
zojuist eerste aflevering gezien, ziet er al leuker uit als seizoen 2, maar we zullen zien :banana: