Partyflock
 
Forumonderwerp · 1105591
­ Nederland
http://www.amctv.com/originals/The-Walking-Dead/

Nieuwe serie van Frank Darabont (Green Mile en The Mist). Zit ff de pilot te kijken en het ziet er zeer goed uit.

Nog een linkje:

Hmm afleveringen 4 en 5 waren net of ik naar The Bold and the beautiful aan het kijken was. Veel dramatisch gezwam:(
 
Het einde van ep5 was best vet hoor..kijk erg uit naar de nieuwe aflevering :jaja:

The Walking Dead :respect:
Uitspraak van actief op zondag 20 november 2011 om 13:27:
Het einde van ep5 was best vet hoor.


Nog niet gezien. Uitgezet na een tijdje. Maakt het einde het e.e.a. weer goed?
 
Mijn inziens wel ja :p
Uitspraak van Decibel op zondag 20 november 2011 om 12:34:
Hmm afleveringen 4 en 5 waren net of ik naar The Bold and the beautiful aan het kijken was. Veel dramatisch gezwam


idd ja het lijkt steeds meer op gtst dan een goeie horror serie

Een hoop geroddel en weinig zombies helaas
Lijkt inderdaad wel The Walking Drama ondertussen, vind het evengoed nog wel tof hor, maar al die zwangerschappen/relatieproblemen boeien me vrij weinig.. Hoop dat het punt nog ff meer op survival komt te liggen..
 
Ik heb net seizoen 1 gekeken, vond em wel goed eigenlijk..
Ben benieuwd naar seizoen 2. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2011 om 23:20:
Ik heb net seizoen 1 gekeken, vond em wel goed eigenlijk..


seizoen is erg vet veel aktiescenes en zombies

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2011 om 23:20:
Ben benieuwd naar seizoen 2.


seizoen 2 lijkt net een soap kun je niet vergelijken met seizoen 1
seizoen 2 zuigt echt pff lijkt as the world turns wel
 
Aflevering 6 was ook weer behoorlijk soapie :/
Ik blijf het knap vinden dat zombies een winkel in lopen, de deur weer netjes achter zich dicht doen en verstopt gaat zitten wachten tot er iemand abortus pillen komt pakken.

Seks in zo'n klein wagentje....sure.

Dan die muts die eerst niet kan schieten een glazen blik in haar ogen krijgen en een kill streak (zonder perks) begint met enkel headshots.

Deze serie zuigt zo hard anus, en als ze seizoen 4 willen halen moet er een hoop veranderen in het derde, want anders haak ik toch echt af.

De comics zijn trouwens ook stukken saaier aan het worden, als je de tv serie al drama vind dan doen de comics daar een schep boven op.

De eerste 40/50 issues waren keihard en geweld grafisch in beeld, nu is het bla bla bla bla zzzZZZZZzzz
 
:lol: Ik wil net aan seizoen 2 beginnen maar als ik dit zo lees, weet ik niet of t wel zo slim is...
Goede zombies Slechte zombies
 
Vond epi 1 best spannend hoor...Nu door met epi 2. Zielig voor dat zoontje! :o
 
Hoeveel afleveringen heeft seizoen 2? 6 toch maar...
Wat een raar einde dan! :s

*edit* Never mind, ik ziet nu pas dat aflevering 7 nog moet komen. :facepalm:
laatste aanpassing
zou gvd tijd worden, heerlijke ep :D

nu snap ik al wel de langdradige opbouw naar het zoeken van dat meisje :respect:
 
Sssst...nog niks verklappen :lol:
Het was de moeite waard ep 7 ik vond het de laatste tijd steeds slechter worden maar ep 7 maakt een hoop goed hulde
Nu is het trouwens wachten op volgend jaar voor nieuwe afleveringen
Na de positieve reacties hier, heb ik seizoen 1 en 2 ook ff binnen gehaald, was weer toe aan een leuke serie,

Eerste aflevering gekeken en het bleef me boeien, ben om 11 uur savonds begonnen en stopte pas om half 8 sochtends, wou iedere keer weten wat er de volgende aflevering gebeurde :lol:
Uitspraak van enzyme Freak op maandag 28 november 2011 om 22:43:
Het was de moeite waard ep 7 ik vond het de laatste tijd steeds slechter worden maar ep 7 maakt een hoop goed hulde


Zo inderdaad. ep 7 is echt vet.
The Walking Dead Season 2 Episode 8 – Nebraska February 12, 2012

Nog 2 maandjes dus
 
eerste 2 afleveringen gezien, toffe serie :) ga de rest ook maar checken
Seizoen 1 aan het binnenhalen, na dit topic gelezen te hebben, ben benieuw :)
Er gaan een aantal karakter niet seizoen 3 halen, deze uitspraak kan je hier lezen. let wel op SPOILER alert over seizoen 2.
Jammer dat er zo weinig eps zijn per seizoen :/

Zo beginnen aan seizoen 2
Er zijn nu een nieuwe trailer en twee clips verschenen die je hier kan bekijken. Let wel op SPOILERS!!
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op vrijdag 6 januari 2012 om 18:36:
Er zijn nu een nieuwe trailer en twee clips verschenen die je hier kan bekijken. Let wel op SPOILERS!!


ziet er goed uit
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op vrijdag 6 januari 2012 om 18:36:
Er zijn nu een nieuwe trailer en twee clips verschenen die je hier kan bekijken. Let wel op SPOILERS!!


Cool!!!
Nieuwe clip van aflevering 8 seizoen 2 (die 12 februari begint) kan je hier bekijken.
whoa!!!! een zombieserie???? dat moet ik checken :D
Uitspraak van Hakkuhbijler op dinsdag 17 januari 2012 om 23:49:
whoa!!!! een zombieserie???? dat moet ik checken


Kom je laat achter dan
Uitspraak van enzyme Freak op woensdag 18 januari 2012 om 12:22:
Kom je laat achter dan


mooi op tijd, tegen de tijd dat je bijbent gaat seizoen 2 verder :respect:

vind die shane wel tof, die rick echt een kneus af en toe
@Joey Buttafucko dan ken je de comics niet, dan wist je dat Rick tot extreme dingen in staat is. Wie weet komt dat nog naar voren in de serie.
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 18 januari 2012 om 20:12:
vind die shane wel tof, die rick echt een kneus af en toe


met shane loopt het niet zo best af in de comics
De eerste drie minuten van de Walking Dead Midseason Premiere kan je hier bekijken.
nog 10 nachtjes slapen en dan kunnen we weer genieten
 
Uitspraak van enzyme Freak op donderdag 2 februari 2012 om 22:23:
nog 10 nachtjes slapen en dan kunnen we weer genieten


Nice (Y) Wel zin om weer verder te gaan met kijken :jaja:
 
Weet een van jullie overigens of de serie ook op de 'reguliere' Nederlandse tv wordt uitgezonden?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2012 om 07:44:
Weet een van jullie overigens of de serie ook op de 'reguliere' Nederlandse tv wordt uitgezonden?


Nee gewoon downloaden of je moet fox hebben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2012 om 07:44:
Weet een van jullie overigens of de serie ook op de 'reguliere' Nederlandse tv wordt uitgezonden?


Foz zend het achter de decoder uit, maar knipte uit de pilot aflevering van seizoen 1 gewoon 15 minuten weg. Dus downloaden is een betere optie in dit geval.

Special effects guru en horror legende Tom Savini wil trouwens de rol van The Governor in seizoen 3 hebben, maar daar over kan je hier lezen.