ik doe het wel hard hoor heb je nog voorkeuren ?
ps ik kom niet naar Utrecht ben pas 16
heb ik ook
doe het wel hard hoor heb je nog voorkeuren ?
ps ik kom niet naar Utrecht ben pas 16
in je dit ook lekker lekker hard er op stampen (A)
ow god die zieke pedo met zijn ballentrap fetish is weer terug zodat ie weer 1000 toppa's kan openen over hoe geil die het vind om in zijn noten getrapt te worden
ik heb ee hekel aan jongens gekregen dus wil ik ze flink pijn doen
ola naam en beroeps genoot zo te zien!!
slechte ervaringen met dit?
om de zoveel tijd duikt er weer een fakeprofiel op man/vrouw iedere keer een andere naam en neppe foto's
als het een man is dan vraagt ie wie hem in zijn ballen wil trappen voor geld , en als het een vrouw is zoekt ze mannen om in de noten te trappen
zal wel zo'n sexueel gefrusteerde kerel achter zitten
wat bedoel jij nouw weer ?
ow god die zieke pedo met zijn ballentrap fetish is weer terug zodat ie weer 1000 toppa's kan openen over hoe geil die het vind om in zijn noten getrapt te worden
om de zoveel tijd duikt er weer een fakeprofiel op man/vrouw iedere keer een andere naam en neppe foto's
als het een man is dan vraagt ie wie hem in zijn ballen wil trappen voor geld , en als het een vrouw is zoekt ze mannen om in de noten te trappen
zal wel zo'n sexueel gefrusteerde kerel achter zitten...
Er zijn mensen die al vrij lang een "2e" account hebben in het geval dat ze verbannen worden op hun originele account
heb al z'n 4 jaar ervaring opgedaan bij mijn broer maar ik wil meer jongens trappen
Hallo, wie wil er een slachtoffer van me zijn en zijn ballen beschikbaar stellen, heb al z'n 4 jaar ervaring opgedaan bij mijn broer maar ik wil meer jongens trappen
wil je mee doen best leuk
Leuk om het zusje van Louis ook op PF te zien
ja dit is echt serieus
wil je mee doen best leuk
Hallo, wie wil er een slachtoffer van me zijn en zijn ballen beschikbaar stellen, heb al z'n 4 jaar ervaring opgedaan bij mijn broer maar ik wil meer jongens trappen
als dit serieus is breekt mijn klomp
okee heb je nog voorkeuren ? hard zacht welke schoenen of laarzen ?
topic opener aandachttrekker
heeft dit soms wat met elkaar te maken ofzo?! asteblieftos, lekker samen kapotragge
lekker sambal smeren, ook erg fun
hahahaha meid toch - ga je nu al PARA denken terwijl jij met je duivelsoortjes VAN VEEL MANNEN een leuke emailtje verdient -
Je mag ook contact nemen met PF-Crew en dan vraag je netjes of de IP adressen hetzelfde zijn.
antwoord is dus schijnbaar -- NEE --
wij kletsen wel verder via de mail tenminste geen dom gezwets van mensen via form die er geen interesten in hebben.
krijg eets
ga je nu al PARA denken
terwijl jij met je duivelsoortjes VAN VEEL MANNEN een leuke emailtje verdient
DUS NOG MALS ALLEEN JONGENS EN MEIDEN DIE HIER INTERESSES IN HEBBEN EN OF HET WILLEN DOEN OF BESCHIKBAAR STELLEN !!!!
gewoon je smoel houwe snolletje, zit niks voor jou bij hier.
Uitspraak van blondy_biitch op dinsdag 21 september 2010 om 22:26:
gewoon je smoel houwe snolletje, zit niks voor jou bij hier.
Wil je dat zelf doen vies ding
Wil je dat zelf doen vies ding
De vriendelijkheid straalt er vanaf hier!
geen dom gezwets van mensen via form die er geen interesten in hebben.
Dat wijf
en ik heb zo'n idee dat jij het veel beter kan doen
Marijah Cirkovic - verdiend hier een zeer mooie plekje, haar naam klinkt als een Artiesten naam
ZOOO NZM Chicka , jij ziet er eigenlijk wel een beetje Russisch uit
en ik heb zo'n idee dat jij het veel beter kan doen
Heel wat negatieve reacties op Joyce haar oproep en weinig respectvol, terwijl er volgens mij wel meer mannen op kicken. Mij lijkt het alleszins een leuk idee om eens mee te maken.
tsja moeilijk te zeggen ik vind het spannend, het is ongeveer het pijnlijkste wat een vrouw bij een man kan doen, je kan de pijn al van te voren voelen aankomen
Maar dr is een grens. Beetje riskeren dat je ballen niet meer indalen
kan de pijn al van te voren voelen aankomen
topicopener , sander1985 en meneer moonscape zijn allemaal dezelfde
Ik weet nog wel iemand: ik kreeg het volgende verzoek:
en " RONNIE1985 " ??
ik zou me echt heel erg graag aanbieden en mijn ballen beschikbaar stellen heb je al paar pbtjes gestuurd maar geen antwoord gehad wil je het wel echt doen ik ben bereid ervoor te betalen en jou kant op te komen laat wat van e horen alstjeblieft groet master2005
Hallo, wie wil er een slachtoffer van me zijn
hoihoi hardcore meisje.
ik zou me echt heel erg graag aanbieden en mijn ballen beschikbaar stellen heb je al paar pbtjes gestuurd maar geen antwoord gehad wil je het wel echt doen ik ben bereid ervoor te betalen en jou kant op te komen laat wat van e horen alstjeblieft groet master2005
verzoek via forum en of berichtje
een slachtoffer
ballen beschikbaar stellen