Toch is speed een kunstenaars drugs dus minder pauper dan de cokeballetjes zijn
mensen die weinig geld hebben snuiven speed omdat ze geen coke kunnen betalen.
Och gossie possie, lekker stoer hoor.
mensen die weinig geld hebben snuiven speed omdat ze geen coke kunnen betalen.
Coke is voor paupers omdat ze 50euries betalen voor 1gr versneden troep,
Als speed net zo duur was als coke had ik gewoon een vet probleem
Ik denk vast wel meer dan jij,
Weet ik ook niet, maar denk ik wel
Uitspraak van Technoasis op donderdag 16 september 2010 om 17:49:
Weet ik ook niet, maar denk ik wel
waarom denk je dat dan?
werk bijna 8 jaar voormezelf, wat doe jij dan?
Maar je bewering is totaal niet waar.
Het is puur en alleen de reputatie. Snuif je coke, heb je geld en ben je stoer. En niet te vergeten het is gezond.
Speed wordt gemaakt van batterijen en is voor sloebers en junkies.
Slaat allemaal nergens op want wat we allemaal officieus weten is dat als je coke snuift ben je dom en het kost je veel geld voor weinig gevoel. En als je speed snuift ben je helder, slim en goedkoop uit en je hebt meestal wel een one night stand.
Zo dat is eruit
coke en pep hebben echt NIKS met elkaar te maken
ken je coke gewoon niet betalen anders had je dat wel gesnoven
cokaa
Hoe kom je daar nou weer bij?
ik heb er geen verstand van maar ik heb vaak zat die opmerking gehoord.
Niet dat ik dat geloof ofzo maar onwetende mensen die dat zeggen. En ze beweren dat als je toch drugs gebruikt
dat coke het gezonds is. Ik ben niet gek in coke zit natuurlijk ook rotzooi ik ben de enige die pep gebruikt van al mijn vrienden de rest zit aan de coke. Ben zwar in de minderheid dus ga er maar niet met hun over in discussie.
Je hebt zeker ook gehoord dat GHB een rape drug is en dat het gemaakt wordt van gootsteenontstopper? En ken je die Power Balance armbandjes van deze zomer? Daar heeft het Nederlands Elftal de finale mee gehaald. En geloof je ook in god? Er zijn namelijk miljoenen mensen die zeggen dat god bestaat!
Het is puur en alleen de reputatie. Snuif je coke, heb je geld en ben je stoer. En niet te vergeten het is gezond.
Slaat allemaal nergens op want wat we allemaal officieus weten is dat als je coke snuift ben je dom en het kost je veel geld voor weinig gevoel. En als je speed snuift ben je helder, slim en goedkoop uit en je hebt meestal wel een one night stand.
Zo dat is eruit
Overigens een meisje ghb voeren kan ik me bijna niet voorstellen als je weet hoe zout dat gore spul is, dat zou je moeten proeven en om nou dat wijf te gaan verkrachten als je vdk bent? Jij liever dan ik misschien
Vertel eens waarom jij denkt dat dit op waarheid gebaseerd is?
Overigens een meisje ghb voeren kan ik me bijna niet voorstellen als je weet hoe zout dat gore spul is
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 18 september 2010 om 16:09:
Justitie weet het toch altijd beter. Probeer jij het ze maar wijs te maken dat het niet zo is.
Zo dat is eruit
Niet zo bijdehand gaan doen want dat ghb een rape drug is is mij zeker verteld een hele nacht door tijdens verhoren op het hoofbureau was 17 jaar had nog nooit een drugs aangeraakt laat staan dat ik wist wat ghb was.
Uitspraak van Amvitamine Danny op zondag 19 september 2010 om 21:16:
Uitspraak van Technoasis op zaterdag 18 september 2010 om 16:09:
Justitie weet het toch altijd beter. Probeer jij het ze maar wijs te maken dat het niet zo is.
Ja, ik weet het inderdaad beter. Maar als jij speed kunt maken van batterijen, dan laat maar weten hoe.
Coke is voor paupers omdat ze 50euries betalen voor 1gr versneden troep, maar daarna voelen ze zich vet stoer want jah ze hebben 50 euro neergelegd voor COKE man STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Uitspraak vanKlein Ravertje op donderdag 16 september 2010 om 08:47:
Coke is voor paupers omdat ze 50euries betalen voor 1gr versneden troep, maar daarna voelen ze zich vet stoer want jah ze hebben 50 euro neergelegd voor COKE man STOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Zo denk ik er net zo over
ben sneller geneigd om een grote bek op te trekken
Coke is sterk overgewaardeerd imho. Enige wat het doet is een stevige downer van de alcohol weer naar normalere waarden brengen (je voelt je weer wat helderder na flink gezopen te hebben) en je neus gaat goed open, zodat je veel lucht kan inademen. Sommigen vinden dit gevoel lekker. Zelf heb ik er niks mee.
Verder doet het bij mij niet echt iets leuks of zo. Je wordt hooguit wat overmoediger/brutaler en na lang gebruik vervagen grenzen fors. Dan verandert je karakter echt van dat spul. Dan ben je een brok emotieloze ellende.
Om nog maar te zijgen van die afschuwelijke smaak in je keel. G is goor, dit is erger
voor mij is de prijs/waus-verhouding totaal niet in balans
Om nog maar te zijgen van die afschuwelijke smaak in je keel. G is goor, dit is erger
Ik gebruik beide coke en pep en ik vind beide geweldig. Ik vind deze twee vergelijken echter zoiets als xtc vergelijken met pep, dat is ook TOTAAL niet hetzelfde.
Uitspraak van Amvitamine Danny op donderdag 23 september 2010 om 22:32:
Bijna een jaar lid op dit forum en je hebt 3 vriendjes
maar ik snuif nietvieze speedjunk
Speed wordt gemaakt van batterijen
9 van de 10 zeggen dat speeds voor goedkope junkie,s zijn die geen coke kunnen betalen
en je hebt meestal wel een one night stand.
maar coke blijft toch meer voor gebruikers met meer geld
Idd, pep is zooooi, cokaa
ik heb er geen verstand van maar ik heb vaak zat die opmerking gehoord.
Niet zo bijdehand gaan doen want dat ghb een rape drug is is mij zeker verteld
Weet niet wat voor coke jij hebt gehad dan (N)
Pep , das pas ECHTE ZOOI bah bah..
Als je iets gebruikt, beter iets fatsoenlijks
ga maar eens een tijdje coke gebruiken en daarna je neus boven pep hangen, gewoon om te kotsen vergeleken bij coke. Pep is pure afbraak van je lichaam..mits je het echt een enkele keer gebruikt. Coke kun je veel vaker gebruiken, je bent de dag erna weer redelijk snel erbovenop. Het is misschien minder heftig en sneller uitgewerkt maar heeft ook z'n voordelen. Dan betaal ik liever wat meer ipv 3 dagen zo afgedraaid erbij te lopen dat iedereen het ziet.
pep vreet je hele lichaam op! ranzige tering troep..
coke is lekker, maar het moet wel een luxe blijven natuurlijk
slotje
Vettige tering zooi (N) lekker paraaaaa wordeng, pure afbraak
sommige mensen gaan anders 2 weken door en slapen 3 nachten en dan weer 2 weken etc etc etc
sommige mensen gaan anders 2 weken door en slapen 3 nachten en dan weer 2 weken etc etc etc
Vettige tering zooi lekker paraaaaa wordeng, pure afbraak
Is maar net waar je voor kiest, is allebei troep. Maarja je hebt altijd van die zielige figuren die gebruiken en beweren dat het gene wat hun gebruiken het minst erg is, zodat het minder erg lijkt dat je snuift. Maarja beide zijn gewoon zooi.
Daarom snuiveng mensen speed
Vettige tering zooi lekker paraaaaa wordeng, pure afbraak
Dan zou je ontzettende last moeten krijgen van insomnia. Betekent ook dat je nooit echt wakker bent maar altijd in een soort van droomwereld, je dromen kunnen dan dus ook gebeuren wanneer je "wakker" bent. Dit kan verschillende psychoses veroorzaken als paranoïde en Schizofrenie. Ook kan het leiden tot Depressies en humeursveranderingen (Denk aan woede uitbarstingen, maar ook huilbuien).
2 hele weken doorhalen lijkt me dus een erg sterk verhaal, aangezien Insomnia al voor de stoep staat na 3 dagen, het is eigenlijk een protest van de hersenen die slaap verlangen.
en wanneer ik een packie op heb zal ik deze dus ook altijd uitlikken omdat ik het gewoon letterlijk lekker vind.
en wanneer ik een packie op heb zal ik deze dus ook altijd uitlikken omdat ik het gewoon letterlijk lekker vind
Dit weekend voor 1ste maal coke gebruikt in disco en totaal onverwacht.
Gaf verdoofd gevoel in neus en de rest van ledematen.
Uren dansen zonder pijn, moeheid of stijfheid.
Smile achter de oren van hier tot in Tokio.
Wel het gevoel hebben pas effect te hebben na 3 lijnen ... nou toen begon het pas leuk te worden.
Toch liever pep.
Ik blijf bij mijn standpunt dat een snuiver een loser is....
Beter zoek je je vertier op een andere manier..
je familie zit vol kankerjunkies en de helft zit in de bak, en dan jonge
toch noem je me doorgesnoven kutjunk
iemand met verstand
snap je wat ik met hypocriet bedoel?
alcohol is een sociaal geaccepteerde hard-drugs die op nr 3 meest schadelijke drugs staat, wie is er nu dom naïef volk?
godver wat ben jij makkelijk klem te lullen, triest hoor voor een vent van 33
zoutachtig
Hoe ziet het eruit?
Ik blijf bij mijn standpunt dat een snuiver een loser is....
Beter zoek je je vertier op een andere manier...
Geef me even wat argumenten? Wat is de maatstaf volgens jou?
En ik zeg toch ook niet dat blowers losers zijn.
maar is helemaal nergens op gebaseerd.
Dan is je uitspraak totaal 0 waard. Wel gaan roepen, maar niet willen beargumenteren. Het lijkt wel een gelovige.
ik beargumenteer niks meer publiekelijk gezien het feit er altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn.
een mening mag en kan je blijkbaar niet geven
Hoort bij het discussie voeren in grote mensen land.
tja, je kent pf wel langer dan vandaag toch? Beetje om heen lezen hoor..
Het lijkt wel een gelovige.
Om punten heen lezen? yeah right..![]()
Ik voer geen discussie..
er altijd mensen zijn die het er niet mee eens zijn.
Hoort bij het discussie voeren in grote mensen land.
maak een opmerking, dat is wat anders...
Voor een mening zat de afgelopen dagen iemand in de rechtbank.
coke is voor mensen met geld...
heb je het geld niet en zit je er toch aan... (je wil erbij horen, maar kan niet...)
Dan ben je een loser ^^
99% van de snuivers hiero gebruikt geeneens coke.
maar is helemaal nergens op gebaseerd.
.en de meeste mensen waarvan ik weet dat ze snuiven houden het niet bij een lijntje af en toe, maar eindigen/eindigden vrijwel altijd met dagelijks gebruik.
Uitspraak van DanM op woensdag 6 oktober 2010 om 19:52:heeft te maken met het feit dat ik in mijn jeugd veel mensen, waaronder familie, naar de klote heb zien gaan, mede door snuiven van allerhande bende...
Uitspraak van DanM op woensdag 6 oktober 2010 om 20:53:Geen behoefte aan, en zoals gezegd, teveel mensen in mijn jonge jaren zien stukgaan aan die bende
Uitspraak van DanM op woensdag 6 oktober 2010 om 23:25:Voor de laatste keer, een snuiver is een junk, dom volk, een pauper, een loser...geef het een naampie..
voer nou geen discussie met danM, met ze gemiddelde iq en zijn drugsverslaafde zwakke familie
een mening die je tot op vandaag nog steeds niet hebt onderbouwd met feiten
hoe weet je dat allemaal??
mierenneukers onder ons, dat ik mijn reply genoeg beargumenteerd heb.
Maakt het nog steeds niet zo dat snuivers losers zijn. Je kunt er geen punten aan hangen. Ik rook niet. En maat van me rookt en drinkt niet. Maar beide gebruiken we wel eens wat drugs. Maakt ons dat beter of slechter dan anderen?
Coke is duur, je maakt mij niet wijs dat de mensen die hier rondlopen het zich kunnen veroorloven coke te snuiven, zeg je van wel sta je glashard te liegen
dus jij zegt dat ik lieg als ik zeg dat ik sos gebruik??
fucking lowlifer
Uitspraak van DREAMERR op vrijdag 8 oktober 2010 om 20:52:
verstand van salarissen heb je ook niet haha
12 euro bruto per uur kom ik me bed niet voor uit...
Er zijn ook mensen die er gewoon verstandig mee om kunnen gaan en er dan gewoon een avondje plezier aan beleven. In dit geval heb je geen goede baan nodig, maar leg je gewoon af en toe (misschien 1x in de maand) 40 of 50,- opzij... Verslaving komt bij elke drug om de hoek kijken, maar dan ben je in mijn ogen allang niet meer 'recreatief' bezig. En tja... kwaliteit blijft altijd een issue, maar 50-60% is toch echt heel goed haalbaar in dit land.
de mensen die ik ken, die coke snuiven, behoren tot de 'upperclass' van werkend Nederland, mensen met een uitzonderlijk goede job, mensen die zonder nadenken 40 of 50 euro op tafel gooien voor iets waarvan je niet zeker weet wát het is...
Heeft iemand zich ook afgevraagt waarom die coke gebruikt(Voor de gebruikers).
Daar heb je gelijk in maar ik heb genoeg geld om coke te kopen. Ik denk vast wel meer dan jij, maar ik vind er niks aan en speed wel.
Van coke word je VALS
Van coke word je VALS
vandaag wel en de rest van de week niet, kun je dat niet zit je tever.
maar 50-60% is toch echt heel goed haalbaar in dit land.
wat sos doet zonder alcohol; dan geeft het je een onrustig gevoel in je lijf, soms een beetje het gevoel van geilheid en remmingen verdwijnen en lef verschijnt.