Weet je niet wat sos/coke is, blijf er dan beter van af !
Het is net als pep een stiekeme sluipert ! Het komt als relatief 'onschuldig' in je leven en al snel wordt je van gelegenheids gebruiker een gebruiker die overal gelegenheid in ziet. Het verandert je karakter behoorlijk; je voelt je even King als je gebruikt (een "kom maar op" gevoel), maar al snel slaat dat om in een "ik voel me echt kut en iedereen is tegen me". Als je dat gevoel wilt compenseren ga je vanzelf weer sos gebruiken. Als een magneetje, trust me!
Sos is leuk voor die enkele keer dat je flink los bent gegaan op bv. alcohol. Een lijntje laat je meteen herstellen van een downer en je voelt je ineens weer helder en stukken frisser. Wil je weten wat sos doet zonder alcohol; dan geeft het je een onrustig gevoel in je lijf, soms een beetje het gevoel van geilheid en remmingen verdwijnen en lef verschijnt. Dat is het linke eraan, het geeft je twee uur dat bijzondere gevoel (niet superheftig, maar je voelt je even machtig dan, een soort van alfa mannetje op de rots), maar wel met een depri gevoel/kater achteraf. Zo hou je ook de cirkel in stand als je dit blijft compenseren. Het gebeurt sneller dan je denkt. Eigenlijk meteen al.
Zelf kan ik sos best goed weerstaan, ik gebruik een enkele keer en dan nog uitsluitend goed spul. Liever zuiver de neus in dan extra side effects door bagger in je neus te stoppen. Het kan dus wel, maar het kost echt heel veel moeite omdat een snuif zo genomen is! Niemand die het ziet of merkt aan je op dat moment. Achteraf merken ze wel degelijk wat aan je.
Ga voor jezelf eerst na of je hiertegen bestand bent en bij twijfel gewoon niet aan beginnen. Het kan je leven echt goed vertiefen. Het spul is duur (veel te duur zelfs) voor wat het je oplevert. Daarom hangt er ook zo'n waas om dit spul. Het is exclusief omdat goede sos relatief zeldzaam is vandaag de dag en niet iedereen 70 euro over heeft voor een grammetje kwaliteit sos.
Coke is sterk over-rated als het gaat om het gevoel wat het je zou geven, en under-rated daar waar het gaat om vervelende bijkomstigheden zoals verslaving aan het "ROAAAAHH" gevoel

en de hoge prijs.

met je verstand en niet met je gevoel ! Zo, opa Squad heeft gesproken