Partyflock

Forumonderwerp · 1102142

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heeft iemand zich ook afgevraagt waarom die coke gebruikt(Voor de gebruikers).
Wat voor effect heeft het:
Na hoevaak is het verslafend:
Ben je erop stilgestaan om iemand te bestelen:

AFZ:
Theo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 6 oktober 2010 om 23:42:
ik ben geheelonthouder

Ik probeer het ook maar vergeet helaas regelmatig iets.... :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 september 2010 om 17:55:
Heeft iemand zich ook afgevraagt waarom die coke gebruikt(Voor de gebruikers).

Omdat het voor JUNKS is, en je dan zelf ook een JUNK bent.

Uitspraak van Technoasis op donderdag 16 september 2010 om 17:31:
Daar heb je gelijk in maar ik heb genoeg geld om coke te kopen. Ik denk vast wel meer dan jij, maar ik vind er niks aan en speed wel.

Same here
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
omdat ik geen versneden troep weet te krijgen.
Waarschuw beheerder
mja pep/coke

Coke is leuk als je om 1 uur naar huis moet :lol: en lekker moet gaan slapen
pep is leuk als je echt een nacht los wil gaan

maar heb denk maar 2 of 3x coke gehaalt. niet dat ik het geld er niet voor heb, maar omdat ik het gevoel niet zo lekker vind

maar pep daar in tegen... :cheer: heeeeerlijk gevoel lekker goedkoop (y) super geil als het uit begint te werken (y) alleen je kan niet slapen, en een groot kater (n)

tel meer plus punten met pep dan met coke

als ik van al die grammetjes pep die ik ooit gekocht heb, coke gehaalt zou hebben
zou ik nu me nieuwe auto niet hebben :)

dus coke junky's!!! snuif jullie salaris lekker op (h)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op donderdag 18 november 2010 om 17:36:
Van coke word je VALS

2x gedaan maar zo voel jeje idd

PEP vind ik maar mix als je er wat van merkt bij een gram ofso ga je zo HURD naar de klote dat je beter van een balkon af kan springen
paar x gedaan en eerste x 600 mg en 400mg mdma
later nog een paar x een gram maar je merkt er ook bijna geen reet van voor de newbs :) > was vers van de pers moest de chemische troep eruit laten trekken en getest op 73%

Daarnaast verhoogd het je bep stoffen die een belangrijke rol spelen bij haar verlies o.a bij de inhammen (Y) noradrenaline en adrenaline is zeker geen aanrader voor = mogelijk meer DHT dus haarverlies als een idioot mits veelvuldig gebruik (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Eeuwige pep/sos discussie. :gaaps:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pep voor de strakke

coke voor de zwakke

:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 december 2010 om 17:13:
Eeuwige pep/sos discussie. :gaaps:

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 14 december 2010 om 19:16:
pep voor de strakke

coke voor de zwakke

kweet niet man, als ik een sosje op heb ben ik meestal bepaald niet zwak.
Waarschuw beheerder
Als ik eerlijk mag zijn,op de coke heb ik de meest briljante ideeën gehad,
tekende ik de mooiste plannen, maakte ik de mooiste ontwerpen, enz...

Het gevaar schuilt hem erin dat het zeer verslavend is en werkt,je moet kunnen zeggen vandaag wel en de rest van de week niet, kun je dat niet zit je tever.

En toch blijf ik erbij,kvind het super om op te werken, niet om uit te gaan.
Waarschuw beheerder
Ik heb het nu in m'n neus zitten ouwe! 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van johnnyturbo op dinsdag 21 december 2010 om 23:52:
vandaag wel en de rest van de week niet, kun je dat niet zit je tever.

denk dat je daarom beter 1 G in huis kan hebben en dat je dealer 30km verderop woont ofso
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op woensdag 10 november 2010 om 20:43:
maar 50-60% is toch echt heel goed haalbaar in dit land.

ben ik het niet mee eens. HEt is haalbaar, maar zelfs dat kost al de nodige moeite en een hoop teleurstellingen voordat je daar tegen aan loopt.
Inmiddels heb ik zelfs 80+ tot mn beschikking. Kost wat (nog meer teleurstellingen voordat je er tegen aan loopt), maar dan heb je ook wat (H)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omdat pep te duur is :rot:
Waarschuw beheerder
omdat het op de plank al glinsterend naar me ligt te lonken?
Waarschuw beheerder
Weet je niet wat sos/coke is, blijf er dan beter van af !

Het is net als pep een stiekeme sluipert ! Het komt als relatief 'onschuldig' in je leven en al snel wordt je van gelegenheids gebruiker een gebruiker die overal gelegenheid in ziet. Het verandert je karakter behoorlijk; je voelt je even King als je gebruikt (een "kom maar op" gevoel), maar al snel slaat dat om in een "ik voel me echt kut en iedereen is tegen me". Als je dat gevoel wilt compenseren ga je vanzelf weer sos gebruiken. Als een magneetje, trust me!

Sos is leuk voor die enkele keer dat je flink los bent gegaan op bv. alcohol. Een lijntje laat je meteen herstellen van een downer en je voelt je ineens weer helder en stukken frisser. Wil je weten wat sos doet zonder alcohol; dan geeft het je een onrustig gevoel in je lijf, soms een beetje het gevoel van geilheid en remmingen verdwijnen en lef verschijnt. Dat is het linke eraan, het geeft je twee uur dat bijzondere gevoel (niet superheftig, maar je voelt je even machtig dan, een soort van alfa mannetje op de rots), maar wel met een depri gevoel/kater achteraf. Zo hou je ook de cirkel in stand als je dit blijft compenseren. Het gebeurt sneller dan je denkt. Eigenlijk meteen al.

Zelf kan ik sos best goed weerstaan, ik gebruik een enkele keer en dan nog uitsluitend goed spul. Liever zuiver de neus in dan extra side effects door bagger in je neus te stoppen. Het kan dus wel, maar het kost echt heel veel moeite omdat een snuif zo genomen is! Niemand die het ziet of merkt aan je op dat moment. Achteraf merken ze wel degelijk wat aan je.

Ga voor jezelf eerst na of je hiertegen bestand bent en bij twijfel gewoon niet aan beginnen. Het kan je leven echt goed vertiefen. Het spul is duur (veel te duur zelfs) voor wat het je oplevert. Daarom hangt er ook zo'n waas om dit spul. Het is exclusief omdat goede sos relatief zeldzaam is vandaag de dag en niet iedereen 70 euro over heeft voor een grammetje kwaliteit sos.

Coke is sterk over-rated als het gaat om het gevoel wat het je zou geven, en under-rated daar waar het gaat om vervelende bijkomstigheden zoals verslaving aan het "ROAAAAHH" gevoel ;) en de hoge prijs.

:lijn: met je verstand en niet met je gevoel ! Zo, opa Squad heeft gesproken :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op woensdag 16 februari 2011 om 10:21:
wat sos doet zonder alcohol; dan geeft het je een onrustig gevoel in je lijf, soms een beetje het gevoel van geilheid en remmingen verdwijnen en lef verschijnt.

amen
maar dan vooral de zenuwachtigheid die overheerst